To "φαινόμενο" Giacomo Turra εχει εξελιχθεί σε τεράστια απάτη

Παρακολουθώ το θρεντ με κομμένη ανάσα. Είστε Θεοί όλοι, αλλά απέκτησα μια μικρή ιδιαίτερη προτίμηση στα κόμμεντ του Μάνοσξ. Ταυτίζομαι φουλ. Κατά τα άλλα , θα'πρεπε να έχετε ποντ-κάστ εσείς οι 4-5 βασικοί του θρεντ. Βέβαια θα παρασυρόσασταν αναπόφευκτα στο παιχνίδι των σόσιαλ, και θα γινοσασταν αυτό που ''βρίζετε'' ( και καλά κάνετε, και γω μαζί σας ). Αλλά αυτή είναι η εποχή. Καλύτερα να πεις την παπάρα σου δημόσια, και με σιγουριά κιόλας, πάλι θα βρεις τη φυλή σου ( φυλή να την κάνει ο Θεός) απ' το να παραμείνεις σιωπηλός , αμέτοχος, συνεπώς για τον κόσμο, ανύπαρκτος.. Εκεί μάς καταντήσαν οι αλήτες. (:
 
Πάντως:

1) Η Di Angelico και οι υπόλοιποι χορηγοί απέσυραν τα signature προϊόντα του
2) Το κανάλι του στο YouTube διεγράφη
3) Η επίσημη ιστοσελίδα του είναι offline
4) Instagram και Facebook παραμένουν ενεργά αλλά έχει να ανέβει υλικό πάνω από μήνα

Το λες και ότι η καριέρα του διαλύθηκε συθέμελα. Δεν βγαίνει "ζωντανός" μουσικός από αυτό. Ακόμα και να ζητήσει χίλιες συγγνώμες και να πάρει την ευλογία του νέου πάπα. Το όνομα του είναι πλέον συνυφασμένο με την απάτη, η ρετσινιά δεν φεύγει, και νομίζω ο Beato του έριξε την χαριστική βολή, ποτέ κανένας στο μέλλον δε θα τον θεωρήσει ικανό μουσικό, έχει στιγματιστεί εσαεί. Καλύτερα να αναζητήσει μια καριέρα μακριά από την μουσική το παλικαράκι
 
Θα έλεγα να μην βιάζεσαι...

Γιατί μάλλον κατάλαβες ότι απαξιώνω το θέμα σου. Πράγμα ανακριβές.

Για πολλούς και διάφορους λόγους έχω μειωμένο χρόνο για να βλέπω βίντεο, ειδικά μέχρι αυτή την ώρα της ημέρας. Ειδα ομως το αρχικό, και εκτός απο ότι βρήκα οριακά εκνευριστικό τον μπούλη με την ψεύτικα χαμηλοβραχνή φωνή, βρίσκω ότι υπάρχει μια υπερβολή.
κάθε άλλο.
Δεν υπονόησα κάτι τέτοιο και σόρρυ κι όλας αν έτσι φάνηκε.
Και εννοείται κανείς δεν έχει χρόνο για να τον ξοδεύει έτσι.
Αλλά θεώρησα ότι εφ όσον θέλεις να τοποθετηθείς καλύτερα να το είχες δει πρώτα.
Ναι ο μπούλης είναι εκνευριστικός, αλλά το βίντεο του καίριο και ακριβέστατο.

ο ιταλός δεν ξεπατικώνει.
Τα παίζει στη μισή ταχύτητα και μετά τα σπηντάρει.
Αποδείχτηκε περίτρανα όταν κλήθηκε να τζαμάρει με άλλους και ....δεν ή πήγε στον beato και εκείνος του είπε thanks but no thanks.
Δεύτερον, δεν αναφέρει ποτέ ότι πήρε τι απο ποιόν. Ανέφερε οριακά κάπου στο βάθος στα σχόλια και όχι στους τίτλους ότι επηρεάστηκε από τον Χ και μόνο αφού κάποιος του την είπε κανονικά και τον έπιασε στα πράσα.

Εντάξει, καλώς ή κακώς είχα τον χρόνο και είδα μπορεί και 30 ή και παραπάνω βίντεο επ αυτού και δεν αξιώνω απο κανέναν να κάνει το ίδιο. Απλώς παραθέτω την άποψή μου μετά απο την μελέτη των βίντεο αυτών.

Αυτό με την παρτιτούρα....δεν συμφωνώ. Αν κάποιος κάνει transcribe κάτι δικό μου και αναφερθεί στον τίτλο ότι είναι δικό μου δεν έχω θέμα. Αλλιώς θα έχω. Το τι θα κάνω με τις δελο μπουρ πλατφόρμες μετά...δεν το ξέρω.
να προσθέσω εδώ ότι έχω καταθέσει σε συμβολαιογράφο κάποια δεδομένα από τις δουλειές μου just in case, αλλά πολύ φοβάμαι ότι σε κάποιον τέτοιον υπερατλαντικό απατεώνα, δεν ξέρω τι θα μπορούσα να κάνω)
Στην ηλικία των 68 πλέον δεν με ενδιαφέρει (τόσο πολύ) αν κάποιος θελήσει να κλέψει τα παλιομοδίτικα παιξίματά μου. Αλλά αν ήμουν 25 ή 30 ΘΑ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ

@Spiros Papoutsis
επειδή κάνω ας πουμε podcast παρουσιάσεις (και καλά) ξέρω τον κόπο που απαιτείται για να κάνεις ένα 20 λεπτο βίντεο λέγοντας adlib σχόλια με πενιχρά μέσα. Πού και να το κάνεις σοβαρά.
Συνεπώς επειδή δεν βγαζω λεφτά και απλώς "ασχολούμαι" σιγά μην κάτσω να σχολιάσω έναν κλέφτη.
Το συζητώ εδώ μαζί σας, όσο είμαι ακόμα εδώ.

@Nekkon
νάταν μόνο η d angelico....
fender
laney
ernie ball

ο άνθρωπος είχε εκατομύρια οπαδούς.
(που λόγω trend δεν ενδιαφέρονταν (-νται) αν και ποιόν έκλεψε. Να παίρνουν μάτι θέλουν
 
Last edited:
Αν κάποιος κάνει transcribe κάτι δικό μου και αναφερθεί στον τίτλο ότι είναι δικό μου δεν έχω θέμα. Αλλιώς θα έχω. Το τι θα κάνω με τις δελο μπουρ πλατφόρμες μετά...δεν το ξέρω.
να προσθέσω εδώ ότι έχω καταθέσει σε συμβολαιογράφο κάποια δεδομένα από τις δουλειές μου just in case, αλλά πολύ φοβάμαι ότι σε κάποιον τέτοιον υπερατλαντικό απατεώνα, δεν ξέρω τι θα μπορούσα να κάνω)
Στην ηλικία των 68 πλέον δεν με ενδιαφέρει (τόσο πολύ) αν κάποιος θελήσει να κλέψει τα παλιομοδίτικα παιξίματά μου. Αλλά αν ήμουν 25 ή 30 ΘΑ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ
Αν κάνω ντικτε ενα κομμάτι σου, γραψω παρτιτούρα και αναφέρω οτι ειμαι ο συνθέτης, με κυνηγάς και καλά μου κάνεις. Αν όμως σε αναφέρω σαν συνθέτη αλλά ισχυριστώ οτι εχω συγγενικό δικαίωμα στην παρτιτούρα (που εγώ εγραψα στο Dorico) δεν μπορεις. Δεν έχω δει τι πουλούσε ο τύπος και δεν ξέρω αν έγραφε πάνω συνθέτη ή αν το απέκρυψε με γνήσια υποκριτική τέχνη! Αλλά μπορει να ισχυριστεί οτι του ανήκει το προιον της παρτιτούρας.

Επικοινωνιακά ξεφτιλα, δεν διαφωνούμε (για τον Ιταλό) και αυτος ειναι και ο λόγος που αποχωρούν οι χορηγοι. Πάντως ξαναλέω ειναι ΠΑΡΑ πολλοί αυτοι που παιζουν τα κομμάτια στη μισή ταχύτητα και τα σπιντάρουν στο youtube. Ισως απλά αυτος την πλήρωσε πρώτος. Δεν θα του χάλαγε τη φήμη αν έλεγε ευθαρσώς οτι ειναι ντικτάκιας και γράφει και παιζει οτι του αρέσει, αλλά αποδίδοντας την συνθεση στον άλλον. Ούτε πελατάκια θα έχανε. Υπάρχουν ανθρωποι εκει έξω που βγάζουν μεροκαματάκι με αυτο τον τρόπο, γράφοντας παρτιτούρες απο audio files, ταμπλατούρες και οδηγούς.
 
Για τον δικό μου αξιακό κώδικα , δεν έκανε και τίποτα κακό. (από ό,τι κατάλαβα από τα συμφραζόμενα ), γιατι τα Video δεν τα είδα.
1ον Είτε τα έγγραφε στη μιση ταχύτητα , είτε ακόμα και να έκανε ότι τα έπαιζε , ενώ δεν τα έπαιζε.....καλά έκανε.
Video έκανε. Άλλο πράγμα το live performance, άλλο το κάνω video.
Και στο video clips οι καλλιτέχνες Lip sync κάνουν .

2ον Τό ότι πήρε solos άλλων , και αυτό δεν είναι κακό. Το κάνουν παρά πολοί. Και εγώ το έκανα στο κανάλι μου στο Youtube, διασκευάζοντας ένα τραγούδι των extreme.

3ον Γιατί δεν έβαλε στον τίτλο τον original composer του solo , αλλά τον έβαλε στην περιγραφή;
Tον έβαλε....αυτό μετράει, έστω ύστερα από πίεση του πρώτου (που δεν τον είχε βάλει )
Εγώ όταν έβαλα τους extreme στον original τίτλο , το έκανα για click bate, γιατί ήξερα ότι ο κόσμος θα ψάξει extreme και όχι εμένα. Και είχα δίκιο γιατί πήρα 19Κ views, πολλά περισσότερα από όσοα θα έπαιρνα αν έβαζα μόνο το όνομά μου.

Γενικές παρατηρήσεις.
Πείραξε , όσους πείραξε.....τρίτους γιατί αυτός έγινε "γνωστός" , ενώ αυτοί ακόμα παιδεύονται με το content creation τους.

Πείραξε , όσους πείραξε - θιγμένους δημιουργούς.......γιατί ήταν παντελώς άγνωστοι και έτσι θα παραμείνουν. Κάποιος κατάφερε να βγάλει $ με δικό τους σόλο.....άρα είναι σε κάτι καλλιτερος από αυτούς. Αν ήμουν ένας από αυτούς, θα επικοινωνούσα μαζί του για royalties.....και μελλοντική συνεργασία. "Θα σου γράφω solos" θα του έλεγα....."παρουσίαασε τα ως δικά σου.....και μισα μισα...." (win-win).

Το ότι έφαγε cancel από τους χορηγούς......κλασσική αντίδραση ευθυνόφοβων public relations μανατζερέων με political correct στάση. "Cancel" μπορεί να έτρωγε και αν ακόμα έλεγε ότι είναι μέλος της Ku KlUx Klan Μιλάνου.....

Δεν νομίζω ότι έβγαλε μια περιουσία, αλλά σίγουρα ένα ειδοσηματάκι το καβάντζωσε για 1...2 ....άντε 3 χρόνια. Τόσο θα άντεχε. Τόσο αντέχουν οι youtube starts.....άντε να πήρε και κάποιον εξοπλισμό δωρεάν ή με έκπτωση.

Πολύ κακό για το τίποτα....In my books.
 
Last edited:
Μα αυτό ακριβώς είναι όλο το star system.
Από ποδόσφαιρο, μέχρι youtube.
Φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Είναι σαν να λες ο Μπάντ Σπένσερ δεν ήταν δυνατός, δεν το είδα σε street fight.... 😜.
Νομίζω ότι όλοι εδώ μέσα είμαστε πάνω από 15 χρόνων. Το επιβάλλουν και οι κανονισμοί. 😜
 
Last edited:
Έβλεπα μια ταινία τις προάλλες.
Δεν την είδα ολόκληρη.
Αφορούσε ένα πραγματικό συμβάν στο Ιράκ.
Μια διμοιρία navy seals, εγκλωβισμένη σε ένα σπίτι, με σούπερ εξοπλισμό και εκπαίδευση.....την ξεκλήρισαν οι Ιρακινοί.
Δεν ήταν μπρατσαραδες με λάδι στα κορμιά.
Ήταν κανονικοί άνθρωποι, και όλοι η ταινία σε πραγματικό χρόνο σχεδόν, έδειχνε βασικά....πόσο χεσμένοι ήταν.
Στον αντίποδα, το κομάντο, με τον Σβαρτσενέγκερ, έδειχνε έναν λεβέντη με μπράτσα και baby oil να καθαρίζει μόνος του έναν ολόκληρο στρατό.
Απατεώνας δεν λέω, γιατί ούτε θητεία σε γραφείο δεν έκανε ο Άρνολντ, αλλά αν ξανά έβλεπα μια ταινία, το κομάντο θα ήταν.
 
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω.

Σε ερασιτεχνικες ομαδες, καμια φορα σκανε παλαιμαχοι επαγγελματιες παιχτες, για να κρατησουν τα μπυροκοιλια υπο ελεγχο :ROFLMAO:

Αν δεις τη διαφορα σε σχεση με τους καθαρα ερασιτεχνες ειναι χαωδης, και δε μιλαμε για τιποτα ριβαλντο, ετσι; :ROFLMAO: Οταν ομως ειναι η δουλεια σου, η κυρια σου ασχολια για δεκαετιες, οπως και να εχει εισαι σε αλλο επιπεδο.

Το ιδιο και η μουσικη, ειχα πετυχει γνωστο παιχταρα να δοκιμαζει κιθαρα, την κρατουσε περιπου οπως κραταει τη βεργα του ο χακλμπερυ φυν :ROFLMAO: και μιλαγε εκεινη την ωρα με καποιον, και ταυτοχρονα εκανε κατι εντελως παλαβα multi tap arpeggios, δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο, αντε γεια.


ΟΚ, και η μοστρα ειναι μεσα στο παιχνιδι, και το σοου, και το image και ολα αυτα, αλλα οταν ερθει η ωρα της αληθειας ο Μεσσι περναει ολη την ομαδα, και ο μασουρας παταει τα κορδονια του :ROFLMAO:
 
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω.

Σε ερασιτεχνικες ομαδες, καμια φορα σκανε παλαιμαχοι επαγγελματιες παιχτες, για να κρατησουν τα μπυροκοιλια υπο ελεγχο :ROFLMAO:

Αν δεις τη διαφορα σε σχεση με τους καθαρα ερασιτεχνες ειναι χαωδης, και δε μιλαμε για τιποτα ριβαλντο, ετσι; :ROFLMAO: Οταν ομως ειναι η δουλεια σου, η κυρια σου ασχολια για δεκαετιες, οπως και να εχει εισαι σε αλλο επιπεδο.

Το ιδιο και η μουσικη, ειχα πετυχει γνωστο παιχταρα να δοκιμαζει κιθαρα, την κρατουσε περιπου οπως κραταει τη βεργα του ο χακλμπερυ φυν :ROFLMAO: και μιλαγε εκεινη την ωρα με καποιον, και ταυτοχρονα εκανε κατι εντελως παλαβα multi tap arpeggios, δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο, αντε γεια.


ΟΚ, και η μοστρα ειναι μεσα στο παιχνιδι, και το σοου, και το image και ολα αυτα, αλλα οταν ερθει η ωρα της αληθειας ο Μεσσι περναει ολη την ομαδα, και ο μασουρας παταει τα κορδονια του :ROFLMAO:
Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν καλοί ποδοσφαιριστές ή κιθαρίστες.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάρουν αυτοί την δημοσιότητα στο μέγεθος που τους αξίζει και όχι κάποιος άλλος, λιγότερα ικανός
Έτσι ήταν ΠΑΝΤΑ το star system....δεν έγινε το πρώτον το 2025 έτσι.
 
Σωστα, πολυ σωστα.

Και εκτος απο το σταρ συστεμ, που εξ ορισμου δημιουργει αδικιες, η μπαλα και η μουσικη ειναι κατα βαση ομαδικα αθληματα.

Παρα πολλοι κιθαριστες και μουσικοι δεν ηταν κατι το φοβερο, αλλα σαν μελη μιας καλης μπαντας εγιναν πλουσιοι και διασημοι.

Το ιδιο και οι παικτες, μπορει να μην εισαι ο παικταρας, αλλα σε μια καλη ομαδα να προσαρμοστεις και να προσφερεις, και τελικα να μεινεις ως κομματι της ιστοριας της.
 
Για τον δικό μου αξιακό κώδικα , δεν έκανε και τίποτα κακό. (από ό,τι κατάλαβα από τα συμφραζόμενα ), γιατι τα Video δεν τα είδα.
1ον Είτε τα έγγραφε στη μιση ταχύτητα , είτε ακόμα και να έκανε ότι τα έπαιζε , ενώ δεν τα έπαιζε.....καλά έκανε.
Video έκανε. Άλλο πράγμα το live performance, άλλο το κάνω video.
Και στο video clips οι καλλιτέχνες Lip sync κάνουν .

2ον Τό ότι πήρε solos άλλων , και αυτό δεν είναι κακό. Το κάνουν παρά πολοί. Και εγώ το έκανα στο κανάλι μου στο Youtube, διασκευάζοντας ένα τραγούδι των extreme.

3ον Γιατί δεν έβαλε στον τίτλο τον original composer του solo , αλλά τον έβαλε στην περιγραφή;
Tον έβαλε....αυτό μετράει, έστω ύστερα από πίεση του πρώτου (που δεν τον είχε βάλει )
Εγώ όταν έβαλα τους extreme στον original τίτλο , το έκανα για click bate, γιατί ήξερα ότι ο κόσμος θα ψάξει extreme και όχι εμένα. Και είχα δίκιο γιατί πήρα 19Κ views, πολλά περισσότερα από όσοα θα έπαιρνα αν έβαζα μόνο το όνομά μου.

Γενικές παρατηρήσεις.
Πείραξε , όσους πείραξε.....τρίτουυς γιατί αυτός έγινε "γνωστός" , ενώ αυτοί ακόμα παιδεύονται με το content creation τους.

Πείραξε , όσους πείραξε - θιγμένους δημιουργούς.......γιατί ήταν παντελώς άγνωστοι και έτσι θα παραμείνουν. Κάποιος κατάφερε να βγάλει $ με δικό τους σόλο.....άρα είναι σε κάτι καλλιτερος από αυτούς. Αν ήμουν ένας από αυτούς, θα επικοινωνούσα μαζί του για royalties.....και μελλοντική συνεργασία. "Θα σου γράφω solos" θα του έλεγα....."παρουσίαασε τα ως δικά σου.....και μισα μισα...." (win-win).

Το ότι έφαγε cancel από τους χορηγούς......κλασσική αντίδραση ευθυνόφοβων public relations μανατζερέων με political correct στάση. "Cancel" μπορεί να έτρωγε και αν ακόμα έλεγε ότι είναι μέλος της Ku KlUx Klan Μιλάνου.....

Δεν νομίζω ότι έβγαλε μια περιουσία, αλλά σίγουρα ένα ειδοσηματάκι το καβάντζωσε για 1...2 ....άντε 3 χρόνια. Τόσο θα άντεχε. Τόσο αντέχουν οι youtube starts.....άντε να πήρε και κάποιον εξοπλισμό δωρεάν ή με έκπτωση.

Πολύ κακό για το τίποτα....In my books.
1. Διαφωνω. Τα βιντεο υπονοούσαν performance
2. Παρε και πες ποιος το συνθετει. Διαφωνω προφανως
3. ΔΕΝ εβαλε πουθενα τον τιτλο. Τον εβαλε σε ΚΑΠΟΙΑ και μονο αφου συνελήφθη κλεπτων.

ΚΑΚΩΣ τον σχολιάζεις και τον υπερασπιζεσαι χωρίς να δεις τα βίντεο
 
1. Διαφωνω. Τα βιντεο υπονοούσαν performance
2. Παρε και πες ποιος το συνθετει. Διαφωνω προφανως
3. ΔΕΝ εβαλε πουθενα τον τιτλο. Τον εβαλε σε ΚΑΠΟΙΑ και μονο αφου συνελήφθη κλεπτων.

ΚΑΚΩΣ τον σχολιάζεις και τον υπερασπιζεσαι χωρίς να δεις τα βίντεο
1.Καλα έκανε και υπονοούσε περφόρμανς, όπως υπονουσε και ο Σβαρτσενέγκερ ότι ήταν κομάντο.
2. Δεν είμαι μπαμπάς των συνθετών να με πειράξει.
3.Το έβαλε λοιπόν. Έστω και κατόπιν όχλησης, άρα τα βρήκαν

Δεν μπορώ να κατανοήσω τόσο μένος, ειδικά από τρίτους οι οποίοι δεν υπέστησαν καμία ζημιά.
Απλά δεν τα κατάφεραν... όπως αυτός.
 
Για να ακριβολογούμε, δεν είπε ο σουλτάν "κακως τον υπερασπίζεσαι" (εσύ ή όποιος τρίτος), είπε "κακώς τον υπερασπίζεσαι χωρίς να δείς τα βίντεο". 'Αλλη ιδέα διαμορφώνεις απο τα συμφραζόμενα και άλλη απο το να δείς συγκεκριμένα και λεπτομερώς το συμβάν.

Προφανώς δεν είναι το τέλος του κόσμου το να κάνεις fake ένα περφόρμανς. 'Η το να "κλέψεις" μια μουσική ιδέα απο κάπου και να την κοτσάρεις μέσα σε ένα κομμάτι σου. Ειδικά δε αν το κάνεις ξεκάθαρα αναγνωρίζοντας τους δημιουργούς του αρχικού έργου, κάνε cover και transcriptions επι πληρωμής και ότι θες αβέρτα, γιατί όχι?

Το θέμα με τον συγκεκριμένο ήταν ότι μέχρι και να γίνει αντιληπτός, όλα αυτά τα μόστραρε για δικά του. Ξεπατίκωνε κομμάτια άλλων και τα κυκλοφορούσε σε δισκογραφία χωρίς καμία αναφορά στον αρχικό δημιουργό, δηλωνοντας ο ίδιος συνθέτης. Αγόραζε παρτιτούρες άλλων, κότσαρε το όνομα του πάνω και τις μεταπουλούσε για δικές του συνθέσεις. Και όχι μια και δυο φορές, απ'οτι φαίνεται σχεδόν όλος το output του τύπου ήταν παρμένο απο δεξιά και αριστερά και -αρχικά τουλάχιστον- πλασάρωταν ως δική του δημιουργία.

Το ότι απ'όσο φαίνεται δεν είχε και τα chops να παίξει αυτά τα πράγματα και κατέφευγε σε μονταζιέρες είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα, μείζωνος σημασίας. Ο άνθρωπος έκανε καριέρα σχεδόν αποκλειστικά παρουσιάζωντας δουλειά άλλων για δική του. Πρέπει να σε έχει επηρεάσει άμεσα εσένα τον ίδιο για να το θεωρείς αυτό κατακριτέο?
 
Ο εν λόγω φαίνεται ότι έχει φτιάξει περιουσία και όνομα και ακόλουθους και σπόνσορες και δεν ξέρω γω αντιγράφοντας μικρούς και άγνωστους καλλιτέχνες.
Το "φαινόμενο" εχ

αυτός εδώ τα λέει πολύ παραστατικά

Για να ακριβολογούμε, δεν είπε ο σουλτάν "κακως τον υπερασπίζεσαι" (εσύ ή όποιος τρίτος), είπε "κακώς τον υπερασπίζεσαι χωρίς να δείς τα βίντεο". 'Αλλη ιδέα διαμορφώνεις απο τα συμφραζόμενα και άλλη απο το να δείς συγκεκριμένα και λεπτομερώς το συμβάν.

Προφανώς δεν είναι το τέλος του κόσμου το να κάνεις fake ένα περφόρμανς. 'Η το να "κλέψεις" μια μουσική ιδέα απο κάπου και να την κοτσάρεις μέσα σε ένα κομμάτι σου. Ειδικά δε αν το κάνεις ξεκάθαρα αναγνωρίζοντας τους δημιουργούς του αρχικού έργου, κάνε cover και transcriptions επι πληρωμής και ότι θες αβέρτα, γιατί όχι?

Το θέμα με τον συγκεκριμένο ήταν ότι μέχρι και να γίνει αντιληπτός, όλα αυτά τα μόστραρε για δικά του. Ξεπατίκωνε κομμάτια άλλων και τα κυκλοφορούσε σε δισκογραφία χωρίς καμία αναφορά στον αρχικό δημιουργό, δηλωνοντας ο ίδιος συνθέτης. Αγόραζε παρτιτούρες άλλων, κότσαρε το όνομα του πάνω και τις μεταπουλούσε για δικές του συνθέσεις. Και όχι μια και δυο φορές, απ'οτι φαίνεται σχεδόν όλος το output του τύπου ήταν παρμένο απο δεξιά και αριστερά και -αρχικά τουλάχιστον- πλασάρωταν ως δική Πρέπει να σε έχει επηρεάσει άμεσα εσένα τον ίδιο για να το θεωρείς αυτό κατακριτέο?
Ναι
Διότι δεν ξέρουμε τι πραγματικά έκανε.
Αν όλο αυτό το beef είναι fake....αν τα βρήκε με τους "παθοντες" κ.ο.κ.

Το είδα το πρώτο video.
Δεν συνεισέφερε σε κάτι.
Ο,τι ακριβώς κατάλαβα λέει.

Η κλοπή είναι αδίκημα που διώκεται με έγκληση.
Δεν μπορείς εσύ να κατηγορήσεις εμένα ότι έκλεψα κάποιον τρίτο..
ΜΟΝΟ ο ζημιωθείς έχει έννομο συμφέρον να το πει.
 
Η κλοπή είναι αδίκημα που διώκεται με έγκληση.
Δεν μπορείς εσύ να κατηγορήσεις εμένα ότι έκλεψα κάποιον τρίτο..
ΜΟΝΟ ο ζημιωθείς έχει έννομο συμφέρον να το πει.

Φυσικά - το θέμα με τον συγκεκριμένο βέβαια δεν ξεκίνησε με κάποιο βιντεάκι τρίτου, ξεκίνησε με τους ζημιωθείς να τον εγκαλούν οι ίδιοι ότι τους έκλεβε. Αφότου εμφανιστήκαν ουκ ολίγοι άμεσα θιγμένοι ξεκίνησε το όλο μηντιακό πανηγύρι.

Τώρα το αν αυτοί είχαν το δικαίωμα να κινηθούν νομικά εναντίον του και το γιατί το κάναν/δεν το κάναν δεν με αφορά. Ούτε και έχω φυσικά καμια νομική αξίωση εγώ ο ίδιος ως τρίτο πρόσωπο επειδή είπε ο Α ότι τον έκλεψε ο Β.

'Εχω όμως κάθε δικαίωμα την όποια γνώμη είχα για τον Β να την μεταβάλλω με βάση το τι ακούω απο τον Α, εφόσον αξιολογώ ο ίδιος ως βάσιμα αυτά που ακούω. Καλώς η κακώς, δεν είναι απαραίτητη κάποια απόφανση της δικαιοσύνης για να σχηματίσει καποιος γνώμη για οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο ή θεμα.

Αν λοιπόν εγώ αποφάσισα ότι δεν μου αρέσουν πλέον τα χνώτα του Turra, οπότε και δε θέλω πλέον να ψωνίζω απο το μαγαζί του, επειδή αξιολογώ ως βάσιμα αυτά που του προσάπτουν, αυτό είναι δικαίωμα/προβλημά μου, no?

Αν βγώ να του προσάψω εγώ κατηγορίες να μου πεις οκ, τον συκοφαντώ. Αλλά απο τη στιγμή που υπάρχουν οι κατηγορίες των άμεσα θιγόμενων, το ότι εγώ τις αξιολογώ ως βάσιμες και διαμορφώνω την προσωπική μου κρίση ανάλογα, χωρίς προφανώς να αξιώνω ότι αυτη η κρίση έχει οποιδήποτε βάρος πέραν της δικής μου προσωπικής γνώμης που εκφέρω στο πλαίσιο συζήτησης επι του θέματος, που είναι το πρόβλημα ακριβώς?
 
Φυσικά - το θέμα με τον συγκεκριμένο βέβαια δεν ξεκίνησε με κάποιο βιντεάκι τρίτου, ξεκίνησε με τους ζημιωθείς να τον εγκαλούν οι ίδιοι ότι τους έκλεβε. Αφότου εμφανιστήκαν ουκ ολίγοι άμεσα θιγμένοι ξεκίνησε το όλο μηντιακό πανηγύρι.

Τώρα το αν αυτοί είχαν το δικαίωμα να κινηθούν νομικά εναντίον του και το γιατί το κάναν/δεν το κάναν δεν με αφορά. Ούτε και έχω φυσικά καμια νομική αξίωση εγώ ο ίδιος ως τρίτο πρόσωπο επειδή είπε ο Α ότι τον έκλεψε ο Β.

'Εχω όμως κάθε δικαίωμα την όποια γνώμη είχα για τον Β να την μεταβάλλω με βάση το τι ακούω απο τον Α, εφόσον αξιολογώ ο ίδιος ως βάσιμα αυτά που ακούω. Καλώς η κακώς, δεν είναι απαραίτητη κάποια απόφανση της δικαιοσύνης για να σχηματίσει καποιος γνώμη για οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο ή θεμα.

Αν λοιπόν εγώ αποφάσισα ότι δεν μου αρέσουν πλέον τα χνώτα του Turra, οπότε και δε θέλω πλέον να ψωνίζω απο το μαγαζί του, επειδή αξιολογώ ως βάσιμα αυτά που του προσάπτουν, αυτό είναι δικαίωμα/προβλημά μου, no?

Αν βγώ να του προσάψω εγώ κατηγορίες να μου πεις οκ, τον συκοφαντώ. Αλλά απο τη στιγμή που υπάρχουν οι κατηγορίες των άμεσα θιγόμενων, το ότι εγώ τις αξιολογώ ως βάσιμες και διαμορφώνω την προσωπική μου κρίση ανάλογα, χωρίς προφανώς να αξιώνω ότι αυτη η κρίση έχει οποιδήποτε βάρος πέραν της δικής μου προσωπικής γνώμης που εκφέρω στο πλαίσιο συζήτησης επι του θέματος, που είναι το πρόβλημα ακριβώς?
Μάλλον δεν έγινα αντιληπτός.
Πολύ καλά κάνεις και δεν τον γουστάρεις για ό,τι νομίζεις ή όντως έκανε.
Απλά εγώ απάντησα γιατί τον γουστάρω.
Γιατί δεν θεωρώ ότι έκανε κάτι κακό.
Τον οποίο βέβαια δεν τον ήξερα.
Από εδώ τον έμαθα.
 
Ξαναλέω δεν μπορούμε να ειμαστε βεβαιοι για το τι έχει γινει. Όμως αν δε μάθεις ποτέ ότι το πράγμα ειχε κάποια τελεσιδικη έκβαση (συνηθως δικαστική) τότε η φάση μοιαζει με show.

Στην εγχώρια δισκογραφία υπάρχουν 2 τρόποι να εκμεταλευτείς μια σύνθεση. Ο πρώτος ειναι να δισκογραφήσεις εσύ ή άλλος τη σύνθεση, να λάβεις credit δημιουργού και ότι προβλέπει ο νόμος απο πωλήσεις και publishing. Ο άλλος είναι εαν κάποιος ενδιαφερθει για τη σύνθεσή σου να του πουλήσεις εναντι ενός καλού αντιτίμου που θα συμφωνηθεί όλα σου τα δικαιώματα και να υπογράψεις οτι παραιτείσαι απο αυτά. ΠΟΛΛΑ κομμάτια έχουν γινει έτσι. Και πολλοι συνθέτες που ξέρετε έχουν αγοράσει κομμάτια. Καλύτερα απο παλιότερα που τα κλέβανε κανονικά.

Το πρόβλημα ειναι οτι εχουν υπάρξει μερικές φορές όπου κάποιος εμπλεκόμενος, στιχουργός ή συνθέτης, πούλησε με το δεύτερο τρόπο ένα κομμάτι που δεν είχε περπατήσει, και ο νέος κύριος έκανε big hit με αυτο. Μετά οι πρώτοι βγαίνανε σε πρωινάδικα και μεσημεριανάδικα και φωνάζανε οτι τους κλέψανε, αλλά συνήθως κανένας δεν πήγε σε δίκη (γιατι θα την έχανε). Έγινε έτσι για να εκμεταλευτούν τη δημοσιότητα (και να χαλάσουν και τη σχέση τους με τον αγοραστή).

Αν είχαν λίγο μυαλό θα κάνανε ότι έκανε και ο Ιακωβίδης με αυτο


Που αφού έκανε το κομμάτι τον κύκλο του δυο χρόνια εδώ και έκανε και remix, μετά το πούλησε στη Σερβία όπου του έκαναν μια λίγο διαφορετική ενορχήστρωση με τα πνευστά, έβαλαν στίχο στα Σερβικά και έκαναν και εκεί επιτυχία. Φυσικά το έκανε με τον πρώτο τρόπο, και του απέδωσαν κανονικά τα credits.


Αυτό ειναι μια νομιμη, διαφανης και προφανής περιπτωση για το πως εκμεταλεύεται κάποιος μια σύνθεση που έχει εμπορική προοπτική. Αύριο μπορει να το πουλήσει σε 20 ακόμα χώρες αν βρεθούν ενδιαφερόμενοι. Όπως μπορει και να αγοράσει και να κάνει το αντίστοιχο με τους Σέρβους όπως πολλοί εχουν κάνει στο παρελθόν. Εδώ το έκανε ο Βαρδής με τον Al Di Meola... Έτσι δουλεύουν όλοι.

ΔΕΝ ξέρουμε τι έχει γινει αναμεσα στον Ιταλό και τους άλλους. Ενδεχομένως να εχει γινει η δευτερη περίπτωση χωρις να εχει γνωστοποιηθεί. Ο κάθε youtuber, έχει κανει το βιντεακι του, εχει βγαλει τα views που μπορούσε, μετα ενδεχομενως ηρθε ο άλλος, του εδωσε ενα ποσό και πήρε τη μουσική. Έκανε πολλά views και άρχισε να πουλάει παρτιτούρες. Τις ιδιες που πούλαγε και ο πρώτος. Ο πρώτος σπάζεται και τσινάει. Πάνε δικαστικά όμως?

Γιατί μετα απο μια δικη ο κερδισμενος θελει να διαλαλήσει παντού την εκβαση για την αποκατάσταση της φήμης του.
 
Last edited:
9thvqh.jpg
 

Απαντήσεις

Νέα θέματα

Back
Top