To "φαινόμενο" Giacomo Turra εχει εξελιχθεί σε τεράστια απάτη

εγω παληκαρι μου σε λιγες μερες κλεινω τα 68.
Δεν ειναι καλο να κοροιδευεις αυτο που θα βρεις μπροστα σου.
Και αν θεωρεις γκρινια την μη αποδοχή της απατης και του αδικου παω πασο, αλλα δεν θα παρω

Επειδή ο Λάκης ανέφερε το προηγούμενο nickname σου,μιας και δεν το είχα χαμπάρι ότι είσαι εσύ, θυμήθηκα κάποια πράγματα και απλά αναρωτήθηκα..

Θυμάμαι ότι είχες/έχεις πολύ ενεργή παρουσία,άνοιγες thread,ανέβαζες βίντεο,αλλά ήσουν και με το μαχαίρι στο στόμα και δεν άφηνες να πέσει τίποτα κάτω.

Μέλη που επίσης μπορούν να αρπαχτούν εδώ μέσα για μια λέξη, δεν είναι τίποτα 20χρονοι μπαχαλάκηδες, αλλά περίπου ίδιας φουρνιάς με εσένα και μου κάνει εντύπωση..
Ο πατέρας μου είναι νεότερος από εσενα και με τα χρόνια αντί να καλμάρει έχει γίνει ισχυρογνώμων, έχει άποψη για όλα και απλά δε θέλω να γίνω έτσι..

Αλλά ίσως απλά κάποιοι παίρνετε πιο σοβαρά από ότι πρέπει την ψηφιακή περσόνα σας ή επειδή δεν μεγαλώσατε με το internet του δίνετε μεγαλύτερη σημασία από ότι πρέπει..
Δεν ξέρω...

Απλά τζάμπα χαλιέστε..
 
Επειδή ο Λάκης ανέφερε το προηγούμενο nickname σου,μιας και δεν το είχα χαμπάρι ότι είσαι εσύ, θυμήθηκα κάποια πράγματα και απλά αναρωτήθηκα..

Θυμάμαι ότι είχες/έχεις πολύ ενεργή παρουσία,άνοιγες thread,ανέβαζες βίντεο,αλλά ήσουν και με το μαχαίρι στο στόμα και δεν άφηνες να πέσει τίποτα κάτω.

Μέλη που επίσης μπορούν να αρπαχτούν εδώ μέσα για μια λέξη, δεν είναι τίποτα 20χρονοι μπαχαλάκηδες, αλλά περίπου ίδιας φουρνιάς με εσένα και μου κάνει εντύπωση..
Ο πατέρας μου είναι νεότερος από εσενα και με τα χρόνια αντί να καλμάρει έχει γίνει ισχυρογνώμων, έχει άποψη για όλα και απλά δε θέλω να γίνω έτσι..

Αλλά ίσως απλά κάποιοι παίρνετε πιο σοβαρά από ότι πρέπει την ψηφιακή περσόνα σας ή επειδή δεν μεγαλώσατε με το internet του δίνετε μεγαλύτερη σημασία από ότι πρέπει..
Δεν ξέρω...

Απλά τζάμπα χαλιέστε..
με το μαχαίρι στο στόμα?
γιατί να πέσει κάτι κάτω?
Εχω γνώμη. Είμαστε σε δημόσιο φόρουμ. Τη λεω. Σε κάποιους δεν αρέσει. Και? είπαμε ymmv. Οι προσλαμβάνουσες του καθενός είναι συνάρτηση των στιγμών που έχει βιώσει.

Το να είναι κάποιος ισχυρογώνμων, σκέψου το λίγο τι σημαίνει.
Σημαίνει ότι έχει ισχυρή, ξεκάθαρα διατυπωμένη γνώμη.
Αυτό δεν γίνεται από την μια στιγμή στην άλλη. Εμπειρία λέγεται. Ξύλο που έχουμε φάει στη ζωή και τρίψιμο του Κ@λου μας.

Δεν χαλιόμαστε. Απλά δεν θα κάτσουμε να πούμε ότι ο ήλιος βγαίνει απο το βορρά.
Για κάποιο λόγο κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν μεγαλώσαμε με το ιντερνετ ή του δίνουμε σημασία. Εμείς του δίνουμε σημασία που είναι για μας τα 30 από τα 68 χρόνια μας ή κάποιοι για τους οποίους είναι τα 30 από τα 35 τους?
 
Για κάποιο λόγο κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν μεγαλώσαμε με το ιντερνετ ή του δίνουμε σημασία.
Σημασία δίνουμε και παραδίνουμε, μέχρι εκεί που του αρμόζει και σίγουρα όχι στα πάντα και στον καθένα.
Βλέπουμε, ακούμε, κρίνουμε και αξιολογούμε.
 
σε λιγες μερες κλεινω τα 68

χρόνια πολλά και να εισαι καλά και στα 100+(εννοείται)

Το καλό είναι ότι ζούμε στην εποχή που οι ΄΄φτασμένοι'' μουσικοί με του οποίους μεγαλώσαμε βγάζουν ακόμη μουσική στα 58 ή στα 68 ή στα 78 τους, κάποιοι είναι κακέκτυπα-σκιά τους του παλιού τους εαυτού, άλλοι όμως βγάζουν ακόμα είτε αξιοπρεπέστατα άλμπουμς είτε φανταστικά.

Οπότε είναι καλό που ακόμα μπορούμε να σχολιάζουμε την μουσική αυτή καθεαυτή και όχι το reaction του reaction του reaction που όπως είδα σε κάποιο προηγούμενο ποστ ήδη συμβαίνει αυτό 😁 πριν πεθάνουν και οι τελευταίοι που πρόλαβαν την κανονική δισκογραφία, πριν την Α.Ι. εποχή που έρχεται με φόρα και την απαξιώση των μουσικών οργάνων κτλ. Γιατί στο μέλλον αυτό θα βλέπουμε μόνο, δεν θα υπάρχουν πια τα μεγαθήρια και θα βλέπουμε retrospectives και reactions. Θα παρακαλάμε να βγάλουν δίσκο από τα καπη οι Maiden/Metallica να έχουμε κάτι να κράξουμε-συζητήσουμε από το να δούμε χιλιοστό retrospective του Powerslave και του kill 'em all 😁

Παρά τις ενδιαφέρουσες απόψεις περί plagiarism και δικαιωμάτων, προσωπικά το content των content creators και οι ''κοινότητες'' (🤢) απλά έχουν καταντήσει την αρχική σελίδα του YouTube μου σε μια αηδία, με γελοία thumpnails-γκριμάτσες να σου αποσπάσουν την προσοχή για να κάνεις κλικ, και ακόμη και σοβαρά πράγματα να βλέπεις, πχ ντοκυμαντέρ για την φύση ή το σύμπαν, υπάρχει πλέον και εκεί υπερπληθώρα content που απλά έχουν ξεπατικώσει αποσπάσματα ή footage από γνωστά ντοκυμαντέρ που υπάρχουν ήδη και τα πετάνε σε ένα βίντεο κακοφτιαγμένο και με ανύπαρκτη ροή-δομή που όμως λόγω thumbnail που είναι λίγο πιο καλοφτιαγμένο την πατάς και κάνεις το κλικ.

Ευτυχώς που το έχω ρίξει στην μουσική και έχεi καθαρίσει λίγο η αρχική μου σελίδα με τα προτεινόμενα βίντεο. Όχι τίποτε άλλο, δεν έχω και προτεινόμενα βίντεο του Chris Buck να μου λένε ''πέντε λόγοι που ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ μια Stratocaster'' ή πέντε λόγοι που η Straicaster SUCKS'' 😁
 
Εγώ θα επιμέινω λίγο σε "τεχνικά -νομικά" θέματα, αν και βαρέθηκα, απλά επειδή εχω 30 λεπτά κενό μέχρι το ραντεβού μου.

Το θέμα λοιπόν δεν είναι αν έκλεψε νότα προς νότα και έπαιξε ακριβως το ίδιο ένα σολο, αλλά αν το σολο που κόπιαρε είναι αντικείμενο προστασίας με βάσει τις διατάξεις της πνευματική ιδιοκτησίας.

Και αυτό δεν έχει καμια σχέση με το αν μας άρεσε το κλαπέν σόλο ή όχι.

Την ανάλυσή μου την έκανα ανωτέρω.

Εδω θα προσθέσω και μερικά στοιχεία ακόμα
Κατά πάγια δικαστηριακή πρακτική (κυρίως του Ευρωπαϊκού Ηπειρωτικού Δίκαιο) το οποίο είναι πολύ πιο αυστηρό σε σχέση με το Κοινοδίκαιο σχετικά με το τί θεωρείται "πρωτότυπο" έργο και άρα προστετέυεται με τις διατάξεις του νόμου περι πνευματικής ιδιοκτησίας, ισχύουν τα κάτωθι:

Α) Η τεχνική ή η τεχνοτροπία, όπως και το ύφος, δεν αποτελούν αντικείμενο προστασίας, αφού αποτελούν τα κοινά εργαλεία ή τα κοινά ερεθίσματα για την εν συνεχεία παραγωγή πρωτότυπων πνευματικά έργων.

Β) Στην μουσική ειδικά, δεν προστατεύονται απλές ακολουθίες βασικών συγχορδιών η κλιμάκων αλλά όταν η μελωδία είναι δημιουργική και μοναδική.

Η πρωτοτυπία κρίνεται κάθε φορά ανά περίπτωση, ανάλογα με το αν το έργο φέρει την προσωπική σφραγίδα του δημιουργού.

Εγώ μερικά σόλο που άκουσα , γιατι δεν τα άκουσα όλα, που ξεπατίκωσε ο "απατεώνας", ωραία τα βρήκα αλλά όχι μοναδικά η πρωτότυπα......τα έχω ακούσει πολλάκις με διάφορες παραλαγές.

 
a good guitar solo is a composition in itself
it's a composition inside a composition


Και εγώ αυτό νομίζω.
Ότι ένα μοναδικό σόλο , πρωτότυπο είναι σύνθεση.

ΑΛΛΑ.
Αλλά.......Μιλάμε για τα συγκεκριμένα.
Τα συγκεκριμένα , για τους λόγους που ανέφερα......δεν είναι (όχι συνθεση- συνθεσή είναι- προτώτυπη συνθεση , που να προστατευεται από το δικιαιο της πνευματικής ιδιοκτησίας δεν είναι)
Και δεν είναι η απλά άποψη μου , είναι η γνώση μου από ν δικαστικές αποφάσεις που διάβασα..........και συμφωνώ με το σκεπτικό τους.
 
αλλα απο την αλλη σκεφτομαι πως αν ειχε κλεψει θεματα κ σολο απο μουσικαρες κ αλμπουμαρες κ οχι απο σοσιαλ μηντια κλιψ, θα τον ειχαν παρει χαμπαρι στο 2 μηνο κ δε θα το ειχε κανει καριερα ολο αυτο

Οποτε προτιμω να εστιαζω σε αλλους πρπροβληματισμους
Ξερεις γιατι?
Οι αλλοι εχουν μια α' εταιρεία και εναν μανατζερ πισω τους. Και αυτο φοβιζει εκεινον. Οχι οτι οι αλλοι ειναι υποψιασμένοι.
Αν και εκλεψε κι πιο επωνυμους οπως Jacob collier και δεν θυμάμαι ποιον αλλο
 
Το να είναι κάποιος ισχυρογώνμων, σκέψου το λίγο τι σημαίνει.
Σημαίνει ότι έχει ισχυρή, ξεκάθαρα διατυπωμένη γνώμη.

Μπορει να ισχύει και ότι είναι αγύριστο κεφάλι,εγωιστής,φωνακλάς,βαρετός...
Ειδικά εάν επαναλαμβάνεται...

Δεν χαλιόμαστε. Απλά δεν θα κάτσουμε να πούμε ότι ο ήλιος βγαίνει απο το βορρά.

Το παραπάνω δεν είναι επιχείρημα για τίποτα,ούτε υπάρχει πληθυντικός όταν απλά γράφεις τη γνώμη σου.

Εγώ έγραψα χαλιέστε,γιατί δεν είσαι ο μόνος που τα έχει παρει τα πράγματα περισσότερο σοβαρά από ότι είναι και μάλιστα με αποχωρήσεις, αποχές,κόντρες και άλλα δράματα..

Εμείς του δίνουμε σημασία που είναι για μας τα 30 από τα 68 χρόνια μας ή κάποιοι για τους οποίους είναι τα 30 από τα 35 τους?

Όπως σου έγραψα και πριν, οι αποχωρήσεις και τα λοιπά δράματα, δείχνει ποιος χαλιέται και δινει περισσοτερη σημασία από ότι πρέπει..

Και να φανταστείς στα του θεματος,συμφωνώ μαζί σου,έκανα και ένα ποστ πριν κάτι σελίδες που μοιάζει με το δικό σου..
Απλά δε θα κάτσουμε να πλακωθουμε τώρα για τον κάθε τρομπαρίφα influencer...
 
Ξερεις γιατι?
Οι αλλοι εχουν μια α' εταιρεία και εναν μανατζερ πισω τους. Και αυτο φοβιζει εκεινον. Οχι οτι οι αλλοι ειναι υποψιασμένοι.
Αν και εκλεψε κι πιο επωνυμους οπως Jacob collier και δεν θυμάμαι ποιον αλλο
Διαφωνω dim

Τα σολο του Παρκερ, του Ρολλινς, αντε κ πιο συγχρονα του Σκοφιλντ κ του Χεντερσον, τα εχουν στα αυτια τους απο παρα πολλοι εως καμποσοι ακροατες

Οσο αψογα κ να ειναι κιθαριστικα κ αυτοσχεδιαστικα τα θυματα του Ιταλου, δεν εχουν αυτο το διαμετρημα

Δεν ειναι τερατα κ δεν ειναι καν κοντα σε αυτα
Δεν τους κατηγορω, μακαρι να επαιζα κ να αυτοσχεδιαζα ετσι, αλλα η αφροκρεμα, ειδικα στην τεχνη του αυτοσχεδιασμου κ της τζαζ, δεν βρισκεται σε σολακια πανω απο μπακινγκ τραξ στο γιουτιουμπ

Παρολα αυτα ο Ιταλος πηρε αυτο που του αξιζει

Κ δεν εγινε για νομικους λογους, εγινε για "ηθικους" κ απο το κραξιμο

Αυριο θα ειναι αλλος ομως, δεν αλλαζει κατι
 
Οσο αψογα κ να ειναι κιθαριστικα κ αυτοσχεδιαστικα τα θυματα του Ιταλου, δεν εχουν αυτο το διαμετρημα

ειπαμε : του ιταλου δεν υπαρχουν. Ξενα ειναι
Δεν ειναι τερατα κ δεν ειναι καν κοντα σε αυτα
Δεν τους κατηγορω, μακαρι να επαιζα κ να αυτοσχεδιαζα ετσι, αλλα η αφροκρεμα, ειδικα στην τεχνη του αυτοσχεδιασμου κ της τζαζ, δεν βρισκεται σε σολακια πανω απο μπακινγκ τραξ στο γιουτιουμπ

Εγω τετοια σολακια δεν μπορω να κανω. Και δεν ειναι σε μπακινγκ.
και τα μπακινγκ δικα τους ειναι επισης.
εγω τους κλεμμένους τους εψαξα και τους ακουσα. Δεν είναι ευκαταφρονητοι.
Αυριο θα ειναι αλλος ομως, δεν αλλαζει κατι
Οχι. Μπορει και πρέπει να αλλαξει
 
Οχι. Μπορει και πρέπει να αλλαξει
Αν ήθελαν στο youtube να προστατέψουν τους συνθέτες που δεν έχουν συμβόλαια με δισκογραφικές θα έπρεπε η ημερομηνία ανεβάσματος ενός βίντεο να λειτουργεί όπως η υπηρεσία timestamb του υπουργείου πολιτισμού για την πνευματική ιδιοκτησία, να έχει δηλαδή την ίδια επίσημη βαρύτητα. Αλλά δυστυχώς τα βίντεο από άγνωστους χρήστες κατεβαίνουν για πλάκα ανεπιστρεπτί και χωρίς εξηγήσεις
 
Οχι. Μπορει και πρέπει να αλλαξει
Πώς θα αλλάξει; Όσο θα υπάρχουν πελατάρες σε youtube, tiktok, insta κλπ... πάντα κάποιος θα την κάνει τη δουλειά.
Δεν θα είναι Ιταλός, θα είναι Ισπανός... κάτι άλλο.
Και μην ξεχνάμε τον Αριστοτέλη: Η φύση απεχθάνεται το κενό. Ο Ιταλός αποχαιρέτησε, αλλά είχε βαρβάτο ακροατήριο που έμεινε "ορφανό".
Κάποιος τώρα που μιλάμε εκεί έξω, το έχει βάλει στο μάτι. Ίσως right now ο επόμενος παπάτζας να έχει θέσει τα γρανάζια του σε κίνηση.
 
Έβλεπα ένα βίντεο στο youtube και εγώ σήμερα.
Ήταν πάνω από 40 λεπτά.
Το θέμα που πραγματευόταν ήταν "αν θέλουμε να κοντίνουμε ένα μανικι απο σακάκι, το κάνουμε από κάτω ή από την καβαδούρα; ".
Πόσους ενδιαφέρει αυτό το βίντεο;
Θα πάρει κάποιος/ α ένα ετοιματζιδικο και θα κάνει τη δουλειά του....και ας είναι 2 πήχεις μακρύ.
Το κοινό του κάθε Ιταλού, δεν τον ενδιαφέρουν αύτα.
Ούτε τί παίζει, ούτε ποιον έκλεψε. ..ούτε καν αν παίζει.
Δεν φτάνεις τόσους followers μόνο από εξειδικευμένο κοινό.
Καποιο hype υπήρξε, ούτε ξέρω τι, ούτε και με ενδιαφέρει... που μάζεψε ολον αυτόν τον κόσμο.
 
Έβλεπα ένα βίντεο στο youtube και εγώ σήμερα.
Ήταν πάνω από 40 λεπτά.
Το θέμα που πραγματευόταν ήταν "αν θέλουμε να κοντίνουμε ένα μανικι απο σακάκι, το κάνουμε από κάτω ή από την καβαδούρα; ".
Πόσους ενδιαφέρει αυτό το βίντεο;
Απο κάτω. Η καβαδούρα δεν πειράζεται αλλιώς θα καταλήξεις με αμάνικο. Ειναι θεμα γεωμετρίας.

Υπάρχουν σε όλα (και στην κλάσσικη ενδυση) hypes και ημιμαθεις που θελουν τώρα να κανουν λιγο μούρη και αύριο θα μοστράρουν κάτι άλλο.

Οπως εχω ξαναγραψει αυτο που ξεχωριζει την αίρα απο το σιτάρι ειναι το διάβασμα και η συνέπεια.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top