Ευχαριστώ τους μαστόρους του Forum... 
Με λίγα λόγια, πριν ξεκινήσω μία δουλειά, δουλεύω πολύ στις εκτελεστικές λεπτομέρειες ώστε ο τελικός μάστορας να έχει τα λιγότερα απρόβλεπτα. Παρ όλα αυτά...10 ώρες 8)
Τα συγκεκριμένα "ασπρόμαυρα" projects, ενώ φαίνονται εύκολα απαιτούν απόλυτη καθαριότητα, μεγάλη προσοχή στις μάσκες γιατί και η παραμικρή ατέλεια φαίνεται (ενώ σε μία "φωτογραφική" εφαρμογή το μάτι χάνεται στην εικόνα). Είναι γεγονός ότι το οτι στο μισο graphic τα χρωματα ειναι inverted, αύξησαν το χρόνο εργασίας.
Να δώσω ένα παράδειγμα. Ένα μέρος των εικαστικών είναι waterslides. Γιατί το waterslide μπαίνει πιο εύκολα σε καμπύλες (υπάρχει waterslide που θερμαίνεται για να παίρνει το καμπυλωτό σχήμα...), γιατί έχει μία διαφάνεια σε σχέση με τη μπογιά...Ότι και να κάνουμε, ακόμα και το ποιό λεπτό waterslide έχει ένα πάχος που ανεπαίσθητα φαίνεται στο λούστρο. Ο Κώστας λοιπόν έχει αναπτύξει-τελειοποιήσει μία τεχνική όπου ελεγχόμενα "λειώνει" το υλικό ώστε να μην φαίνεται τίποτα στο τελικό λούστρο. Eνώ παράλληλα δεν πρέπει να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο σύνολο...Λεπτομέρειες θα μου πείτε...αλλά για αυτές ζούμε ;D ;D

Να υπενθυμίσω ότι εκτός από το Κώστα, είμαι (ήμουν) επαγγελματίας illustrator-αερογραφιτζής με μεγάλη εμπειρία στις μάσκες και στη χρήση κομπρεσέρ-αερογράφων. Πάντως νάναι καλά η ψηφιακή τεχνολογία, δεν αναπολώ το "αναλογικό" μου παρελθόν. ;D.nasokosm είπε:αν και οι δέκα ώρες που λες μου φαίνονται λίγες
Με λίγα λόγια, πριν ξεκινήσω μία δουλειά, δουλεύω πολύ στις εκτελεστικές λεπτομέρειες ώστε ο τελικός μάστορας να έχει τα λιγότερα απρόβλεπτα. Παρ όλα αυτά...10 ώρες 8)
Τα συγκεκριμένα "ασπρόμαυρα" projects, ενώ φαίνονται εύκολα απαιτούν απόλυτη καθαριότητα, μεγάλη προσοχή στις μάσκες γιατί και η παραμικρή ατέλεια φαίνεται (ενώ σε μία "φωτογραφική" εφαρμογή το μάτι χάνεται στην εικόνα). Είναι γεγονός ότι το οτι στο μισο graphic τα χρωματα ειναι inverted, αύξησαν το χρόνο εργασίας.
Δεν αρκούν μόνο τα εργαλεία. Θέλει και γνώσεις αλλά και αγάπη για τη δουλειά. Όλη η προσπάθειά μας είναι να φτάσουμε στο έπακρο το τελικό προϊόν.αν κρίνω και απο τα εργαλεια που χρησιμοποιήθηκαν ειναι η χαρα κάποιου που θέλει μια άριστα βαμμένη-γιαλυσμένη κιθάρα![]()
Να δώσω ένα παράδειγμα. Ένα μέρος των εικαστικών είναι waterslides. Γιατί το waterslide μπαίνει πιο εύκολα σε καμπύλες (υπάρχει waterslide που θερμαίνεται για να παίρνει το καμπυλωτό σχήμα...), γιατί έχει μία διαφάνεια σε σχέση με τη μπογιά...Ότι και να κάνουμε, ακόμα και το ποιό λεπτό waterslide έχει ένα πάχος που ανεπαίσθητα φαίνεται στο λούστρο. Ο Κώστας λοιπόν έχει αναπτύξει-τελειοποιήσει μία τεχνική όπου ελεγχόμενα "λειώνει" το υλικό ώστε να μην φαίνεται τίποτα στο τελικό λούστρο. Eνώ παράλληλα δεν πρέπει να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο σύνολο...Λεπτομέρειες θα μου πείτε...αλλά για αυτές ζούμε ;D ;D
Λογικά θα σου αρέσει αυτή η κιθάρα...οι βινταζοlowoutput μαγνήτες της θα κάθονται ταμάμ ;D στο διαστημόπλοιο petaboard σουΑυτοί είναι οι φίλοι μου, αυτός είναι ο συμμαθητής μου.![]()