Telecaster Lite Ash

μα ουτε και στο ξυλο ακουμπαει τι σημαινει αυτο;;
για κανε τον παρακατω συλλογισμο:

ο ηχος που ακους απο τον ενισχυτη προερχεται απο την "μεταφραση" που κανει στους παλμους της παλομενης χορδης ο μαγνητης (ο οποιος στην περιπτωση της strat ειναι στερεωμενος πανω σε πλαστικο & δεν εχει & αυτος καμμια επαφη με το σωμα,εκτος και αν υπαρχει και...κουρδισμενο πλαστικο...)

η χορδη λοιπον "επηρεαζεται" απο τα δυο σημεια μεταξυ των οποιων παλλεται το ταστο & τη γεφυρα,αρα λεω εγω με το απλοϊκο μου μυαλο μηπως τελικα τα ξυλα (ως προς το ΕΙΔΟΣ οχι ως προς το βαρος/μαζα που οντως βαση των νομων της φυσικης επηρεαζουν την ταλαντωση & τα μεταλλικα μερη) πανω στα οποια ΟΝΤΩΣ ειναι στερεωμενα τα ταστα & η γεφυρα παιζουν στην τελικη εξισωση μικροτερο ρολο απο οτι νομιζουμε :?:

& κατι ακομα πολυ σημαντικο: επειδη κανενα κομματι ξυλου δεν ειναι ιδιο με το αλλο μηπως οι παραπανω γενικευσεις ειναι απλοϊκες? (γιατι αλλο πραγμα ενα βαρυ σωμα απο alder & αλλο ενα ελαφρυ....)

λεω τωρα...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εχεις να μου προτείνεις κάποιες άλλες made in china κόπιες που να μην ξεπερνάνε τα 300 ευρώ ? (να είναι όμως ακριβείς κόπιες)

(και σε πιο μαγαζί στην Αθήνα θα τις βρώ' date=' γιατί τα τελευταία χρόνια δεν ψαχνομαι ιδιαίτερα)[/quote']

Χμμμ... δεν ξέρω τι εννοείς "ακριβείς κόπιες"... όλοι στην ουσία προσπαθούν να αντιγράψουν "κάποια" stratocaster, εννοώ στις διαστάσεις του μπράτσου, τα τάστα κλπ, ενώ μου φαίνεται μόνο οι Squier έχουν ακριβές αντίγραφο του headstock. Επίσης δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι το neck pocket και το καρέ στις τρύπες του μπράτσου είναι ίδιο, αν θέλεις κάποια στιγμή να αλλάξεις το μπράτσο.

Είχα δει για παράδειγμα μια Stagg με ένα κομμάτι σώμα Alder, μάλιστα ήταν και σε natural και έδειχνε πολύ ωραίο, είχε €150 (ελληνική τιμή). Αν δεν έχεις πολύ όρεξη να ψάξεις, τότε σίγουρα οι Squier είναι "σίγουρη" λύση. Αν δεν κάνω λάθος γνωρίζεις τον Πήτερ, μου έλεγε τις προάλλες για κάποιες Squier που είχε βρει και τον εντυπωσίασαν (ως προς τα ξύλα), κάνε αν θέλεις μια ερώτηση όταν γυρίσει από κει που κάνει ηλιοθεραπεία τώρα! :wink:

Δεν το συζητώ πάντως ότι τελικά μπορείς να φτιάξεις ένα πραγματικά αξιόλογο όργανο, λίγο μεράκι και υπομονή θέλει, και λίγα έξοδα. Τα €300 που λες είναι ήδη "πολλά". :wink:
 
μα ουτε και στο ξυλο ακουμπαει τι σημαινει αυτο;;
για κανε τον παρακατω συλλογισμο:

ο ηχος που ακους απο τον ενισχυτη προερχεται απο την "μεταφραση" που κανει στους παλμους της παλομενης χορδης ο μαγνητης (ο οποιος στην περιπτωση της strat ειναι στερεωμενος πανω σε πλαστικο & δεν εχει & αυτος καμμια επαφη με το σωμα' date='εκτος και αν υπαρχει και...κουρδισμενο πλαστικο...)

η χορδη λοιπον "επηρεαζεται" απο τα δυο σημεια μεταξυ των οποιων παλλεται το ταστο & τη γεφυρα,αρα λεω εγω με το απλοϊκο μου μυαλο μηπως τελικα τα ξυλα (ως προς το ΕΙΔΟΣ οχι ως προς το βαρος/μαζα που οντως βαση των νομων της φυσικης επηρεαζουν την ταλαντωση & τα μεταλλικα μερη) πανω στα οποια ΟΝΤΩΣ ειναι στερεωμενα τα ταστα & η γεφυρα παιζουν στην τελικη εξισωση μικροτερο ρολο απο οτι νομιζουμε :?:

& κατι ακομα πολυ σημαντικο: επειδη κανενα κομματι ξυλου δεν ειναι ιδιο με το αλλο μηπως οι παραπανω γενικευσεις ειναι απλοϊκες? (γιατι αλλο πραγμα ενα βαρυ σωμα απο alder & αλλο ενα ελαφρυ....)

λεω τωρα...[/quote']

τα σημεια που "επηρεαζεται" η χορδη δηλαδη τα ταστα και η γεφυρα ακουμπανε πανω στο ξυλο.

και οι μαγνητες κατα την γνωμη μου επηρεαζονται απο την ταλαντωση του ξυλου.ακομα και το πλαστικο οπως λες που στερεωνονται οι μαγνητες και αυτο πανω στο ξυλο ακουμπαει.

αρα γνωμη μου ειναι οτι επειδη ολα στερεωνονται-βασιζονται πανω στο ξυλο,και εξαρτουνται απο τις ταλαντωσεις του ολα θα εξαρτηθουν και εξαρτουνται στην ποιοτητα του ξυλου και ποσο καλο θα σου "κατσει" το συγκεκριμενο ξυλο.

αν ολα αυτα ειναι βασισμενα πανω σε ενα οτι να ναι ξυλο οταν παιζεις σε ενταση εκει θα βγουν ολα τα κουσουρια του.

και εστω και σε σχετικα μικρες διαφορες του ηχου μετραει οχι μονο το βαρος αλλα και το ειδος του ξυλου.

αλλα κατι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ..ολες αυτες τις διαφορες θα τις ακουσεις οταν παιζεις σε ΠΟΛΥ ΕΝΤΑΣΗ και οχι σπιτι χαμηλα...αλλα και αν το αυτι εχει καποια εμπειρια σε συγκεκριμενη κιθαρα τουλαχιστον..πχ εγω ειδικευομαι στις fender... :P 8) πλακα κανω... :twisted:
 
αλλα κατι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ..ολες αυτες τις διαφορες θα τις ακουσεις οταν παιζεις σε ΠΟΛΥ ΕΝΤΑΣΗ και οχι σπιτι χαμηλα...αλλα και αν το αυτι εχει καποια εμπειρια σε συγκεκριμενη κιθαρα τουλαχιστον..πχ εγω ειδικευομαι στις fender... πλακα κανω...
Α,για αυτο λοιπον εγω υστερα απο καμμια οκτακοσαρια live,25 χρονια με Tele & 20 δισκους δεν τις ακουω :lol:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
δεν το ειπα σαν μπηχτη για εσενα σε περιπτωση που με παρεξηγησες οκ;
em.icon.wink.png


 
οχι βεβαια πλάκα εκανα :wink:

ακομα και το πλαστικο οπως λες που στερεωνονται οι μαγνητες και αυτο πανω στο ξυλο ακουμπαει
ναι και ΣΚΟΤΩΝΕΙ εντελως τις ταλαντωσεις του ξυλου :? (για κολλησε πανω σε μια ακουστικη ενα μεγαλο κομματι πλαστικο και θα δεις τι σου λεω..)

 
ωχχχ...τωρα με εβαλες στην πριζα να βγαλω το πλαστικο απο την suhr μου και σε περιπτωση που οντως χαλαει τον ηχο να την αφησω την κιθαρα ετσι γυμνη :lol:

 
ωχχχ...τωρα με εβαλες στην πριζα να βγαλω το πλαστικο απο την suhr μου και σε περιπτωση που οντως χαλαει τον ηχο να την αφησω την κιθαρα ετσι γυμνη :lol:
Πάντως είναι σίγουρο ότι σε μια κιθάρα με τους μαγνήτες απευθείας "καρφωμένους" στο σώμα, αυτό κάνει διαφορά στον ήχο. Το γιατί και τι διαφορά το αφήνω στη συζήτηση...

 
Υποθέτω ότι έχει να κάνει με το ότι αποδίδονται καλλίτερα οι αρμονικές συχνότητες που διαμορφώνουν τον ήχο ...

 
Υποθέτω ότι έχει να κάνει με το ότι αποδίδονται καλλίτερα οι αρμονικές συχνότητες που διαμορφώνουν τον ήχο ...
Συμφωνώ... κι'αυτό προφανώς γιατί οι ίδιοι οι μαγνήτες δεν ταλαντώνονται τόσο πολύ... δεν μπορώ να βρω άλλο λόγο...

 
Ελα που ομως ο κλασσικος ηχος που ολοι επιζητουν ειναι αυτος με το classic strat pickguard :wink:

παντως εγω που παντα στις vintage style tele μου κανω την κλασσικη μετατροπη και "ξεκαρφωνω" τον neck μαγνητη απο το σωμα (στις κλασσικες τελε ειναι βιδωμενος πανω στο σωμα,στις μοντερνες πανω στο pickguard) & τον βιδωνω πανω στο pickguard για ευκολη ρυθμιση δεν εχω ακουσει ΚΑΜΜΙΑ διαφορα :wink:

 
ενδιαφερον...θα σε χρειαστω για κατι τετοιες λεπτομερειες οταν παρω την επομενη μου κιθαρα που θα ειναι 1000% μια telecaster... :wink:

κατι τελευταιο.πριν σου εγραψα:

δεν διαφωνω αλλα ok με την λογικη τοτε οτι ολοι αυτοι λενε "ψεμματα" και οτι δεν ισχυουν ολα αυτα...η warmoth απο την οποια παιρνεις και εσυ τα καλυτερα ξυλα οπως λες γιατι τα λεει;και ΟΛΟΙ οι αλλοι αφου δεν ισχυουν ολα αυτα πες μου αν θες ενα λογο που τα γραφουν

και μου απαντησες:

Μα ουτε εγω λεω οτι δεν ισχυουν (μεχρι καποιο σημειο & κυριως για τον ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ηχο της κιθαρας κατα τη γνωμη μου) ,απλα μου κανει ενυπωση η έλειψη πρωτοτυπιας απο μερους των κουρδισταραδων

μα πως γινεται να λες:"Μα ουτε εγω λεω οτι δεν ισχυουν",απο την στιγμη που λες οτι το maple με το rosewood δεν εχουν ΚΑΜΙΑ διαφορα στον ηχο;;τελοσπαντων δεν θελω να το συνεχισω αλλα νομιζω ειναι λογικη η απορια μου.απο την μια λες οτι ισχυουν αυτα που γραφει η warmoth και απο την αλλη οτι δεν ισχυουν και οτι δεν υπαρχει διαφορα στον ηχο.

 
Αχ Τακη μου εισαι νεος και βιαζεσαι οταν διαβάζεις :lol:

Ειπα οτι ισχυουν εν μερει & για τον ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ηχο της ηλ.κιθαρας,εγω παντως τις δικες μου ηλεκτρικες τις παιζω στον ενισχυτη :wink:

 
Εμφανισιακά το maple είναι πολύ πιο ωραίο από το rosewood' date='αλλά πρακτικά; [/quote']

εμφανισιακα εξαρταται, σε καποιους συνδιασμους pickguard & φινιρισματoς σωματος ταιριαζει περισσοτερο το maple σε καποιους αλλους το rosewood.

η μονη πρακτικη διαφορα (γιατι ηχητικη δεν υπαρχει μια και η χορδες κτλ...
ok αν το:"γιατι ηχητικη διαφορα δεν υπαρχει" μεταλλαχτηκε :lol: τωρα στο"υπαρχει διαφορα εν μερει" οκ :wink:

εκτος αν εννοεις οτι ισχυουν μονο χωρις ενισχυτη με εχεις μπερδεψει και εμενα ετσι οπως γραφεις την αποψη σου...

ολοι αυτοι παντως εννοουν οτι ολα αυτα ισχυουν με την προυποθεση να βαλεις την κιθαρα στον ενισχυτη και οχι χωρις ενισχυτη..

αχ αυτα τα ξυλα τι μας κανουν...συζηταμε στην ουσια χωρις λογο και χωρις να βγαινει αποτελεσμα...ας παμε να μελετησουμε λιγο λεω εγω καλυτερα :lol: :wink:
 
εκτος αν εννοεις οτι ισχυουν μονο χωρις ενισχυτη με εχεις μπερδεψει και εμενα ετσι οπως γραφεις την αποψη σου...
ακριβως αυτο εννοώ,αληθεια το τεστ που "δημοσιευσα" το εκανε κανεις?

 
εγω βασιζομενος στην ελλειπεστατη γνωση μου πανω στις κιθαρες κ στον τροπο κατασκευης τους, θα εκφρασω μια απορια.

γιατι οι πιο πολλοι εδω μεσα(συμπεριλαμβανομενου κ εμου) διυλιζουμε τον κονωπα με τοση λεπτομερια, ενω επαγγελματιες εμπνευσμενοι μουσικοι που εχουν την κιθαρα τους μεγαλυτερη αναγκη αρκουνται στο να την κουρδιζουν(μερικοι ουτε αυτο κανουν...) και....απλα να παιζουν??

γιατι ο thom yorke επαιζε με jazzmaster japan χωρις να αλλαξει τπτ?γιατι ο SRV επαιζε με strato μαζικης παραγωγης??γιατι o bb king δεν την ψαχνει τοσο?? μηπως αν ειχαμε κ μεις το 1/100 της εμπνευσης τους θα φταναμε να αντιληφθουμε οτι η κιθαρα ειναι ενα εργαλειο και οχι η γκομενα των ονειρωξεων μας???

εντελως φιλικα παντα :wink: :D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
επαγγελματιες εμπνευσμενοι μουσικοι που εχουν την κιθαρα τους μεγαλυτερη αναγκη αρκουνται στο να την κουρδιζουν(μερικοι ουτε αυτο κανουν...) και....απλα να παιζουν??
εγω απο τους επαγγελματιες μουσικους που ξερω δεν μπορεις να φανταστεις ποσο πολυ την ψαχνουν με τον ηχο και με τι λεπτομερεια.δεν ξερω εσυ για ποιους εννοεις αλλα εγω ξερω το ακριβως αντιθετο απο αυτο που ειπες.οσο για αυτους που λες οτι μερικοι ουτε καν κουρδιζουν την κιθαρα τους τι ακριβως εννοεις;γιατι αν παιζεις με ξεκουρδιστη κιθαρα εισαι εκτος pitch συνεχεια και οτι και να παιζεις ακουγεται για τον π$%τσο και στην ουσια καταστρεφεις και ολο τον ηχο σου και αν τους τις κουρδιζουν αλλοι πχ.οι τεχνικοι τους κτλ..ε τοτε ειναι απλα "αδερφες". :wink:

γιατι ο SRV επαιζε με strato μαζικης παραγωγης??
τι νομιζεις οτι στην πρωτη κιθαρα που του επεσε στα χερια του με αυτην κατεληξε οτι θα παιζει ..μεχρι να πεθανει;;καταλαβε το ποσο καλη ηταν σε σχεση με τις αλλες που ειχε παιξει και κατεληξε σε αυτην.και ποιος σου ειπε οτι δεν μπορεις να "πετυχεις" απιστευτη fender μαζικης παραγωγης;;ο SRV την εψαχνε ΠΟΛΥ με τον ηχο του :wink:

γιατι o bb king δεν την ψαχνει τοσο??
τον ηχο του bb.king τον εχεις ακουσει;τον εχεις ακουσει να παιζει;εχεις ακουσει το vibrato του;;τον εχεις ακουσει ποτε οταν παιζει με αλλους να παιξει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ chord ετσι ρε παιδι μου απλα για να συνοδευσει καποιον;; :lol:

superfunk ξερω ειμαι νεος και θα μαθω(πλακα σου κανω απλα ξερω τι θα μου πεις) :lol: :wink:

μηπως αν ειχαμε κ μεις το 1/100 της εμπνευσης τους θα φταναμε να ανιλιφθουμε οτι η κιθαρα ειναι ενα εργαλειο και οχι η γκομενα των ονειρωξεων μας???
εγω την κιθαρα μου δεν την βλεπω απλα σαν ενα εργαλειο αλλα ξερω οτι και λογω εμπνευσης και λογω ικανοτητων και επειδη λογω..δουλειας δεν προλαβαινω να μελετησω αρκετα οτι οτι κιθαρα και να παρω ποτε δεν θα γινω καλυτερος παιχτης επειδη πηρα ας πουμε μια suhr και ουτε προκειται ποτε να φτασω στα επιπεδα τους :wink:

φιλικα μιχαλη και χωρις παρεξηγηση αν φανηκα επιθετικος :wink:

 
εγω απο τους επαγγελματιες μουσικους που ξερω δεν μπορεις να φανταστεις ποσο πολυ την ψαχνουν με τον ηχο και με τι λεπτομερεια.δεν ξερω εσυ για ποιους εννοεις αλλα εγω ξερω το ακριβως αντιθετο απο αυτο που ειπες.οσο για αυτους που λες οτι μερικοι ουτε καν κουρδιζουν την κιθαρα τους τι ακριβως εννοεις;γιατι αν παιζεις με ξεκουρδιστη κιθαρα εισαι εκτος pitch συνεχεια και οτι και να παιζεις ακουγεται για τον π$%τσο και στην ουσια καταστρεφεις και ολο τον ηχο σου και αν τους τις κουρδιζουν αλλοι πχ.οι τεχνικοι τους κτλ..ε τοτε ειναι απλα "αδερφες".
Κανενα γνωστο συγκροτημα στον πλανητη δεν κουρδιζει τις κιθαρες του στη σκηνη & στις παγκοσμιες τουρνε ,υπαρχουν guitar techs για αυτο μη τους παιρνεις το ψωμι :lol:

Καποιοι την ψαχνουν πολύ,καποιοι καθόλου,εγω παντως προτιμω να ακουω ΚΑΛΗ μουσικη & καλο ηχο ειτε την ψαχνει ειτε δεν την ψαχνει ο κιθαριστας,παντως συνηθως & απο τισ κουβεντες που ειχα την τυχη να κανω κατα καιρους με μεγαλα ονοματα που γνωρισα το "ψαξιμο¨το κανουν οι guitar techs (και παλι ΑΥΤΗ ειναι η δουλεια τους) & τα αφεντικα απλα "διαλεγουν"

τον ηχο του bb.king τον εχεις ακουσει;τον εχεις ακουσει να παιζει;εχεις ακουσει το vibrato του;;τον εχεις ακουσει ποτε οταν παιζει με αλλους να παιξει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ chord ετσι ρε παιδι μου απλα για να συνοδευσει καποιον;; superfunk ξερω ειμαι νεος και θα μαθω(πλακα σου κανω απλα ξερω τι θα μου πεις)
ο BB.KING οπως και ΠΟΛΛΟΙ μεγαλοι μπλουζίστες πανω στους οποιους πατησαν ΟΛΟΙ δεν ξερει ακκορντα και το εχει παραδεχτει, αλλωστε τι να τα κανει αφου για αυτο υπάρχει ο ρυθμικος κιθαριστας :wink:

το βιμπράτο του ειναι ΟΛΑ τα λεφτα & απο αυτο ξεκιναει ο προσωπικος & ανεπαναληπτος του ηχος,τον οποιο ολοι σεβονται.

σιγα μη συνοδεψει ο ΒΒ KING εμενα ή καθε "παιδακι" κιθαριστα (γιατι ολοι παιδια του ειναι) θα ηταν σαν να παιζω μπαλλα με τον Μαραντονα & να απαιτω να μου δωσει πασα για να βαλω γκολ.. :lol:

τον εχω ακουσει παρα πολλες φορες (πηγαινα σχεδον καθε μηνα στο κλαμπ του στη Νεα Υορκη) & καθε φορα παθαινα την πλάκα μου με τη μουσικοτητα & το τεραστιο καλλιτεχνικο μεγεθος αυτου του ανθρωπου/θρυλου,οταν δε τον γνωρισα και προσωπικα επαθα ακομα μεγαλυτερη πλακα απο την ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ & την ΚΑΛΟΣΥΝΗ του :wink:

ξερεις κατι?για να εισαι ΜΕΓΑΛΟΣ κιθαριστας/μουσικος δεν ειναι αναγκη να παιζεις παπαδες,αρκει να παιζεις αυτα που πρεπει.

και ο Edge που οντως δεν παιζει και πολυ "εντυπωσιακα" lead μια & δεν ειναι ο πλεον τεχνικος κιθαριστας,θεωρειται απο πολλους (& απο εμενα) ενας απο τους σημαντικοτερους κιθαριστες των τελευταιων 20 ετων & να σου πω την αληθεια με εντυπωσιαζουν (& μαλλον εντυπωσιαζει & αρκετους ακομα :lol: ) πολυ περισσοτερο τα one note solos του απο πολλα αλλα του στυλ "χιλιες νοτες την ωρα" που κανουν καποιοι αλλοι παικτες :wink:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top