Ταμπλατούρα και παρτιτούρα

Οριστε, αμα οντως δεν τρολαρει.

IMG_20250120_120207.jpg


Τα πανω ορνιθοσκαλισματα :ROFLMAO: ειναι η περιφημη ασκηση που η καημενη η παρτιτουρα δεν μπορει να απεικονισει. Οι αριθμοι στους κυκλους, ως γνωστον στους αδελφους εν ωδειω, δειχνουν σε ποια χορδη παιζουμε τη νοτα. Αυτο σε συνδυασμο με το τονικο υψος των μουσικων φθογγων δινει μια και μονο μια θεση στην ταστιερα.


Στα κατω ορνιθοσκαλισματα :ROFLMAO: εχουμε το κυκλωμενο σημειο του Paganini. Με την ενδειξη 8va πανω απο τους φθογγους, δειχνουμε στον εκτελεστη οτι οι φθογγοι αυτοι θα πρεπει να ακουστουν μια οκταβα πανω. Η εκταση της κιθαρας, που σε μια 24ταστη κιθαρα φτανει τις 4 οκταβες ( και οχι βεβαια τις καταλληλες μονο για νυχτεριδες και σκυλους 12 που ελεγε το τρολλλλ ε συγνωμη, ο bassicaly ηθελα να πω). Κατα συνεπεια ειναι ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΟ, ειδικα σε κατι solo που ανεβαινουν στο θεο, να "επιστρεφει" το κλειδι στη φυσικη του γραφη, μην ξεχναμε οτι το Σολ κλειδι της κιθαρας ειναι μεταφερομενο, ακουγεται μια οκταβα χαμηλοτερα, η εκταση της σοπρανο που αντιστοιχει στη 15η ξερω γω θεση της κιθαρας δε θα μπορουσε να γραφτει ετσι.

Τωρα για τον τριτο του προβληματισμο, καλο ειναι να μπει σε φορουμ οφθαλμιατρικης.
 
Δε νομίζω να τρολάρει γράφοντας σεντόνια και παραθέτοντας παραδείγματα με εικόνες. Δεν αξίζει τον κόπο και τον χρόνο.
Το έκανα εγώ παλιά σε άλλα site. Σεντόνια για αλλά θέματα Για τα troll αξίζει γιατί αυτό τους θρέφει.
 
Το είχαμε εξηγήσει στον Basically, και εγώ και ο manosx και άλλοι, πολλαπλές φορές στο παλαιότερο thread για το γνώμονα ΦΑ, ότι στην παρτιτούρα υπάρχει κάλλιστα τρόπος να δείξεις και σε ποια θέση, και σε ποια χορδή και με ποιό δάχτυλο θα παιχθεί μια νότα.

Δεν μιλάμε καν για κάτι προχωρημένο ή περίεργο ή δε ξέρω τι, είναι standard notation αυτά τα πράγματα και είναι πραγματικά αδιανόητο ότι κάποιος θα έχει μελετήσει παρτιτούρες για κιθάρα για πάνω απο 10 λεπτά και δε θα έχει πάρει χαμπάρι ότι υπάρχουν σημειώσεις (όπου χρειάζονται) για θέσεις, χορδές και δαχτυλοθεσίες.
 
Εγω ενα πραγμα δεν μπορω να καταλαβω:

Τι ακριβως νομιζουν οτι μαθαινεις στο ωδειο, πλεξιμο;
 
1ον: αδυνατεί να δειξει αυτη την απλη ασκηση σε καποιον, (αφου από τις 12 Μι χωράει μονο τις 2, άντε κι αλλες 2 με χρηση 100 βοηθητικων γραμμων πανω και κατω απο το πλαίσιό της),
Δεν είναι 12 η Μι, 4 είναι. Απλά κάποιες μπορείς να τις παίξεις σε διαφορετική θέση στην ταστιέρα αλλά είναι η ίδια νότα.

Ποιος ηλίθιος έγραψε αυτή την ταμπλατούρα? Είναι αδύνατο να παιχτεί από φυσιολογικό άνθρωπο
 
Εγω ενα πραγμα δεν μπορω να καταλαβω:

Τι ακριβως νομιζουν οτι μαθαινεις στο ωδειο, πλεξιμο;
Καλά. Και εγώ έμαθα πολλά για την αρμονία και σύνθεση και αλλα εκτός ωδείου αλλά σίγουρα όσοι έχουμε πάει δεν επιδιδομεθα εις τέτοιες.... παραδοξολογιες😀
 
Καλά. Και εγώ έμαθα πολλά για την αρμονία και σύνθεση και αλλα εκτός ωδείου αλλά σίγουρα όσοι έχουμε πάει δεν επιδιδομεθα εις τέτοιες.... παραδοξολογιες😀


Ρε cos, ξερεις γιατι το λεω;


Γιατι η δακτυλοθεσια, και γενικα το ΠΩΣ θα παιξεις αυτο που θα παιξεις, ειναι το Α και το Ω. Δηλαδη ειτε ωδειο ειτε μη ωδειο, εβλεπα τους Beatles συνεντευξη και επαιρναν λεει το λεωφορειο να πανε στου διαολου, να τους δειξει ενας φιλος τους ενα ακκορντο πως το πιανεις στην κιθαρα.

Δηλαδη στο ωδειο τι στο διαλα θα κανεις, θα καπνιζεις 5
την πιπα του Γκανταλφ και θα φιλοσοφεις για το που παει η τεχνη ναουμ;
 
Οριστε, αμα οντως δεν τρολαρει.

Προβολή συνημμένου 50016

Αρα... ΑΚΟΜΗ περισσότερες σημειώσεις, υποσημειώσεις και διευκρινιστικά σχόλια πάνω στη παρτιτούρα, για κάτι που η ταμπλατούρα κάνει απλά με εναν αριθμο...
 
Αρα... ΑΚΟΜΗ περισσότερες σημειώσεις, υποσημειώσεις και διευκρινιστικά σχόλια πάνω στη παρτιτούρα, για κάτι που η ταμπλατούρα κάνει απλά με εναν αριθμο...

Αυτο φιλε ειναι το συμπερασμα απο το νεουδι, που θελει στρατα στρατουλα και βοηθητικες ροδες.


Ο κιθαριστας ο σωστος ο προστυχος λεει " ωραια, παρτιτουρα με σημειωσεις, αν θελω τις ακολουθω, αν παλι οχι τις αγνοω και ΕΡΜΗΝΕΥΩ την ΟΥΣΙΑ και το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ τη μουσικης, που ειναι οι μουσικοι φθογγοι, με τον ΔΙΚΟ ΜΟΥ τροπο και τα δικα μου εργαλεια στην κιθαρα που ειναι η δαχτυλοθεσια και ολα τα υπολοιπα"


Κανει και ενα micdrop και αντε γεια.
 
Δηλαδη, με αλλα λογια, ειναι η ιδια ιστορια:

Απεξω απο το χορο, λενε διαφοροι για το ποσο περιοριστικη ειναι η κλασσικη- ωδειακη- σοβαρη και τεκμηριωμενη προσεγγιση.


Αν ομως κανεις τον κοπο και την ακολουθησεις, διαπιστωνεις οτι στην πορεια οχι μονο δεν ειναι περιοριστικη, αλλα σου ανοιγει δρομους εκει που δεν εβλεπες οτι υπαρχουν.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top