Alkias συγνωμη για το διδασκαλικο υφος αλλα με αυτα που διαβαζω η θα επρεπε να " ετσι ειναι αν ετσι νομιζετε" ή να σου πω αυτά που γνωρίζω.
Η ταμπλατούρα λοιπον ηταν ο πρωτος τρόπος γραφής,της δυτικής μουσικής ( και οχι κωδικας για ηλεκτρικούς και μη κιθαριστες) ο οποίος εγκαταληφθηκε μετά τον ΜΑΙΣΑΙΩΝΑ!!!! Σε αυτές (ταμπλατούρες) εγραφαν τα Coral τα μαδριγάλια και γενικως την μουσική της εποχής η οποία ηταν σχεδόν μονοφωνική.
Οταν αρχισε να αναπτυσεται η πολυφωνια, η αρμονια η ενορχήστρωση και να μεγαλωνουν οι ορχήστρες, η ταμαπλατούρα μετεξελιχθηκε στην παρτιτούρα. Η παρτιτούρα λοιπον ειναι μία μουσική γλώσσα ( και οχι κωδικας γιατι απλουστατα δεν κρύβει μυστικα ) που εξελισεται και εμπλουτιζεται βημα βημα μαζι με την μουσική εδω και 600 περιπου χρονια. Ενοείται οτι η παρτιτούρα της εποχής εκεινης ηταν απλοική γιατι και τα οργανα αλλα και η ?επιστήμη? της μουσικής ηταν τα περισσότερα εν τη γεννέση τους.
Με λίγα λογια ειναι σαν να λέμε; Απο τον αραμπά στη φερράρι.
Ο Eyeprotocol στην τελαιταία του παραγραφο εχει δικιο!
Εγω θα σου ελεγα οτι ειναι ευκολο να οδηγεις αραμπα Σεπολια ?Περιστερι ακουγοντας mp3 και ειναι πολυ δυσκολο (μονο στην αρχή) να οδηγείς Φεραρι. Το καλο ομως με την φεραρι ειναι οτι αργότερα ταξιδεύεις και επικοινωνείς πιο γρηγορα και το σιγουρο ειναι οτι σε αυτά τα ταξίδια θα γνωρίσεις πολλους και ενδιαφέροντες μουσικούς τόπους.
Με οτι και να ταξιδέψεις? Καλο Ταξιδι!!!
Eyeprotocol το ξέρεις οτι σε συμπαθω αλλα δεν μπορω ουτε να διαφωνήσω ουτε και να συμφωνησω διοτι οτι εχεις γραψει ειναι απλα ?αυθαιρετο, εκτος πραγματικότητας . Οτι λες οτι δεν γινεται η δεν καλυπτεται στην παρτιτούρα, και γινεται και καλυπτεται.
Τωρα αν θεωρεις ολοκληρωμενο τον Vagelis που του τα γραφουν άλλοι ειναι δικαιωμά σου/σας. Εγω θεωρω ολοκληρομενους ολους τους υπόλοιπους χιλιάδες που τα γράφουν μόνι τους και που θα αφησουν και καποιο εργο πισω τους.Επισης ειναι βεβαια δικαιωμα σου να θεωρείς οτι θελεις για την αναγκαιοτητα ή μη της γνωσης της μουσικής γλωσσας. Εγω μιλαω για την επιχειρηματολογια σου και πιστεψε με μιλαω απο καρδιάς
Το θεωρώ βαρετο για μενα και για τους υπολοιπους να αναφερθω αναλυτικα σε καθε σου παραγραφο γιατι θα επρεπε θα επρεπε να το παιξω δάσκαλος και βαριεμαι και δεν βοηθαει και ο τόπος.
Παιδια ειναι δικαιωμα του καθενος μας να βαριεται , ή να μην γουστάρει η και να μην θεωρεί απαραιτητο να γραφει και να διαβαζει μουσική.
Ειναι λαθος ομως με αφορμη την ερωτηση ενος μελους να προσπαθουμε να θεωριτικοποιήσουμε την ?τεμπελια την μη πληροφορηση και την αμορφωσιά? και να την αναγαγουμε σε ιδανικο και αξιωμα.
Συγχωρεστε μου τα συντακτικα,- ορθογραφικα λάθη αλλα ειμαι αυπνος και ειναι 8 το πρωι κατα διαολεμενη συμπτωση εγραφά παρτιτούρες ολη νυχτα.
Καλημερα για σας καληνυχτα για μενα
:wink:
Η ταμπλατούρα λοιπον ηταν ο πρωτος τρόπος γραφής,της δυτικής μουσικής ( και οχι κωδικας για ηλεκτρικούς και μη κιθαριστες) ο οποίος εγκαταληφθηκε μετά τον ΜΑΙΣΑΙΩΝΑ!!!! Σε αυτές (ταμπλατούρες) εγραφαν τα Coral τα μαδριγάλια και γενικως την μουσική της εποχής η οποία ηταν σχεδόν μονοφωνική.
Οταν αρχισε να αναπτυσεται η πολυφωνια, η αρμονια η ενορχήστρωση και να μεγαλωνουν οι ορχήστρες, η ταμαπλατούρα μετεξελιχθηκε στην παρτιτούρα. Η παρτιτούρα λοιπον ειναι μία μουσική γλώσσα ( και οχι κωδικας γιατι απλουστατα δεν κρύβει μυστικα ) που εξελισεται και εμπλουτιζεται βημα βημα μαζι με την μουσική εδω και 600 περιπου χρονια. Ενοείται οτι η παρτιτούρα της εποχής εκεινης ηταν απλοική γιατι και τα οργανα αλλα και η ?επιστήμη? της μουσικής ηταν τα περισσότερα εν τη γεννέση τους.
Με λίγα λογια ειναι σαν να λέμε; Απο τον αραμπά στη φερράρι.
Ο Eyeprotocol στην τελαιταία του παραγραφο εχει δικιο!
Εγω θα σου ελεγα οτι ειναι ευκολο να οδηγεις αραμπα Σεπολια ?Περιστερι ακουγοντας mp3 και ειναι πολυ δυσκολο (μονο στην αρχή) να οδηγείς Φεραρι. Το καλο ομως με την φεραρι ειναι οτι αργότερα ταξιδεύεις και επικοινωνείς πιο γρηγορα και το σιγουρο ειναι οτι σε αυτά τα ταξίδια θα γνωρίσεις πολλους και ενδιαφέροντες μουσικούς τόπους.
Με οτι και να ταξιδέψεις? Καλο Ταξιδι!!!
Eyeprotocol το ξέρεις οτι σε συμπαθω αλλα δεν μπορω ουτε να διαφωνήσω ουτε και να συμφωνησω διοτι οτι εχεις γραψει ειναι απλα ?αυθαιρετο, εκτος πραγματικότητας . Οτι λες οτι δεν γινεται η δεν καλυπτεται στην παρτιτούρα, και γινεται και καλυπτεται.
Τωρα αν θεωρεις ολοκληρωμενο τον Vagelis που του τα γραφουν άλλοι ειναι δικαιωμά σου/σας. Εγω θεωρω ολοκληρομενους ολους τους υπόλοιπους χιλιάδες που τα γράφουν μόνι τους και που θα αφησουν και καποιο εργο πισω τους.Επισης ειναι βεβαια δικαιωμα σου να θεωρείς οτι θελεις για την αναγκαιοτητα ή μη της γνωσης της μουσικής γλωσσας. Εγω μιλαω για την επιχειρηματολογια σου και πιστεψε με μιλαω απο καρδιάς
Το θεωρώ βαρετο για μενα και για τους υπολοιπους να αναφερθω αναλυτικα σε καθε σου παραγραφο γιατι θα επρεπε θα επρεπε να το παιξω δάσκαλος και βαριεμαι και δεν βοηθαει και ο τόπος.
Παιδια ειναι δικαιωμα του καθενος μας να βαριεται , ή να μην γουστάρει η και να μην θεωρεί απαραιτητο να γραφει και να διαβαζει μουσική.
Ειναι λαθος ομως με αφορμη την ερωτηση ενος μελους να προσπαθουμε να θεωριτικοποιήσουμε την ?τεμπελια την μη πληροφορηση και την αμορφωσιά? και να την αναγαγουμε σε ιδανικο και αξιωμα.
Συγχωρεστε μου τα συντακτικα,- ορθογραφικα λάθη αλλα ειμαι αυπνος και ειναι 8 το πρωι κατα διαολεμενη συμπτωση εγραφά παρτιτούρες ολη νυχτα.
Καλημερα για σας καληνυχτα για μενα
:wink: