Τα αγγλοφωνα γκρουπ απο την Ελλαδα μπορουν να πανε Νο.1 στο UK!

Superfunk είπε:
Επισης θα ηταν καλο να μην αναφερομαστε σε ολα τα μοντερνα λαϊκα ως "σκυλαδικα" γιατι και αδικο ειναι αλλα και εξαιρετικα προσβλητικο για ανθρωπους που τη σημερινη εποχη παραγουν εξαιρετικο λαϊκο τραγουδι σε μοντερνες ομως φορμες.
Δεν χρειάζεται να δικαιολογείσαι σε εμάς που σε ξέρουμε... ;D ;D ;D

 
kwstas79 είπε:
Πενταήμερη στην Ρόδο, πριν από αρκετά χρόνια, κατά συντριπτική πλειοψηφία αποφασίστηκε το σκυλάδικο για βραδυνή εξόρμηση. Πριν αρχίσει το κυρίως πρόγραμμα (τραγούδαγε ο ... sakis-wannabe-τριαντάφυλλος) οι μουσικοί άρχισαν να τζαμάρουν σε τζαζο-φιουσιονο κλίμακες. Πραγματικά τους λυπήθηκα. Ήπια απίστευτες αλκοόλες αυτό το βράδυ για να απαλύνω λίγο το πολιτισμικό σοκ.
Το ποιοί παίζουν στα σκυλάδικα είναι άλλο θέμα. Λόγω των απαιτήσεων της δουλειάς μόνο πολύ καλοί μουσικοί μπορούν να τα βγάλουν πέρα γι αυτό τέτοια φαινόμενα είναι συχνά.

Επισης θα ηταν καλο να μην αναφερομαστε σε ολα τα μοντερνα λαϊκα ως "σκυλαδικα" γιατι και αδικο ειναι αλλα και εξαιρετικα προσβλητικο για ανθρωπους που τη σημερινη εποχη παραγουν εξαιρετικο λαϊκο τραγουδι σε μοντερνες ομως φορμες.
Εννοείται πως όχι. Είδες και εγώ πιο πανω τα ανέφερα ξεχωριστά. Άλλο το μοντέρνο λαικό και άλλο το σκυλάδικο.

Όντως το μοντέρνο λαικό έχει δείξει αρκετά καλά δείγματα στο περασμα των χρόνων (περισσότερο απο την θεοφάνους μεριά).

Το σκυλάδικο απλά δεν έχει σωτηρία.

 
Superfunk είπε:
Επισης θα ηταν καλο να μην αναφερομαστε σε ολα τα μοντερνα λαϊκα ως "σκυλαδικα" γιατι και αδικο ειναι αλλα και εξαιρετικα προσβλητικο για ανθρωπους που τη σημερινη εποχη παραγουν εξαιρετικο λαϊκο τραγουδι σε μοντερνες ομως φορμες.
Ναι αλλά δεν παλεύονται ρε συ, πολύ κλαψούρα, πολύ μιζέρια, πολύ (κακώς εννοούμενος) μ**νολατρισμός. Σε λίγο καιρό μαζί με τα λουλούδια-κλοπιμαία νεκροταφείου θα φέρνουν και ξυράφια στον πελάτη, για την περίπτωση που αποφασίσει να κάνει το μεγάλο βήμα.

Και τελειώνω με τα λόγια του ποιητή:

"Εγώ δεν θέλω μεροκάματο,

θέλω χιλιάρα μηχανή και θάνατο."

 
Λόγω των απαιτήσεων της δουλειάς μόνο πολύ καλοί μουσικοί μπορούν να τα βγάλουν πέρα γι αυτό τέτοια φαινόμενα είναι συχνά.
εδω υπαρχει μια μικρη παρεξηγηση....στα μαγαζια "καλοι" μουσικοι θεωρουνται μονο οσοι ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ πολυ καλα...ΤΙΠΟΤΑ αλλο δεν ενδιαφερει εναν μαεστρο για αυτο αλλωστε και τις δουλειες τις παιρνουν αυτοι.Ο λογος ειναι απλος: ετσι χρειαζονται ελαχιστες προβες και το μαγαζι στηνεται γρηγορα και με το λιγοτερο δυνατον κοστος..

τωρα αν ενας μουσικος ειναι "καλος" επειδη εχει μεγαλη ανεση στο διαβασμα ειναι αλλου παππα ιστορια..προσωπικα εχω πολλακις προσπαθησει να παιξω με τετοιους μουσικους και δεν τα εχω καταφερει μια και απλα το ειδος που ΕΓΩ ασχολουμαι απλα ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να το παιξουν σωστα ;) (ισως βεβαια να εχουν καει και οι ανθρωποι βαρωντας...1-3  μια ζωη ολοκληρη... ;D)

 
Να τονίσω για μια ακόμα φορά την παντελή απουσία από την σύγχρονη αντίληψη περι ελληνικής μουσικής της εκ δύσεως ελαφρολαικής παράδοσης που ξεκινάει από την αρχή του 1900. Αντίθετα με αυτό που από την μεταπολίτευση έχει περάσει, το ρεμπέτικο ΔΕΝ ήταν ευρείας διάδοσης. Η μπελ επόκ της Ελληνικής αστικής κοινωνίας προσπάθησε επανελλειμένα και ενίοτε επιτυχώς να αποδυθεί του ανατολικού μανδύα της μουσικής.

Αττικ, Σογιούλ, Βέμπο, Γούναρης, Πολυμέρης, Παναγόπουλος, Μαρούδας κλπ κλπ ήταν λαικής απήχησης και δυτικοτραφείς με ελληνικότατα στοιχεία.

Ο Χιώτης (που λατρεύω) ήταν πολύ κοντύτερα στους δυτικούς κιθαρίστες και τους λάτιν ρυθμούς παρά στον Βαμβακάρη. Αλλά είχε ταλέντο και σεβασμό για αμφότερες κουλτούρες και δούλεψε σκληρά για να τις συγκεράσει σε κάτι λαϊκά αποδεκτό.

 
Βασικά δεν άντεξα να διαβάσω όλο το thread, μάλλον θα το κάνω τώρα, αλλά για να σας δώσω κ εγώ συνοπτικά τη γνώμη μου:

ΚΑΝΕΝΑ Ελληνικό group δεν έχει κάνει ΠΟΤΕ σοβαρή καριέρα στο εξωτερικό (όπου σοβαρή σημαίνει είτε ότι έγινε πασίγνωστο είτε ότι χωρίς να γίνει πολύ γνωστό επηρέασε τα μουσικά πράγματα) γιατί πολύ απλά ΚΑΝΕΝΑ και ΠΟΤΕ δεν ΑΞΙΖΕ να κάνει.

Queen

Beatles

Pink Floyd

Aerosmith

Scorpions

Guns n Roses

Nirvana

Abba

Muse

Rolling Stones

πείτε μου ένα ελληνικό group αυτού του επιπέδου που δεν πέτυχε λόγω γεωγραφικών λόγων και μετά συζητάμε. Ρε παίδες ας κάνουμε πρώτα καμιά δουλειά πραγματικά ΜΕΓΑΛΗ και μετά κράζουμε την ατυχία μας. Αλλά θα ξαναπώ ότι δε γίνεται να αράζω εδώ και να λέω ότι ο Timbaland είναι απλώς overhyped και πουλάει μόνο γι αυτό ενώ αν έγραφα εγώ τα ίδια τραγούδια θα πήγαιναν άπατα. ΔΕΝ έχω γράψει κάτι τόσο καλό (γι αυτό το genre) οπότε το να κράζω τις εταιρίες που δε με προωθούν και το κοινό που δε με ακολουθεί είναι λίγο γελοίο.

Επιπλέον, μια και είδα να αναφέρεται το θέμα των live: στην Αγγλία δεν πιστεύω να είναι ΤΟΣΟ μίζεροι που να ανοίγουν threads που να γράφουν "παίζουμε τότε εκεί, ελάτε γιατί θέλουμε να υποστηρίξετε την τοπική σκηνή" και να αναλύουν σε 1000 λέξεις γιατί είναι πουστιά να μη βοηθάς τις τοπικές μπάντες! Όταν καταλήγουμε να ζητάμε σαν χάρη το να έρθει κάποιος να δει το live μας λέγοντας ουσιαστικά ότι "οι άλλοι είναι καλύτεροι, αλλά μας το χρωστάς" είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

 
ΚΑΝΕΝΑ Ελληνικό group δεν έχει κάνει ΠΟΤΕ σοβαρή καριέρα στο εξωτερικό (όπου σοβαρή σημαίνει είτε ότι έγινε πασίγνωστο είτε ότι χωρίς να γίνει πολύ γνωστό επηρέασε τα μουσικά πράγματα) γιατί πολύ απλά ΚΑΝΕΝΑ και ΠΟΤΕ δεν ΑΞΙΖΕ να κάνει.
Η αληθεια ποναει αλλα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτη.

Και επετρεψε μου να πω πως και αυτη ειναι η αποψη των ΑΓΓΛΙΚΩΝ/ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ δισκογραφικων εταιρειων στις οποιες εχουν παει ουκ ολιγα ντεμο εγχωριων αγγλοφωνων συγκροτηματων τα οποια οι ανθρωποι τα ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΕΙ προσεκτικα,(ειμαι σε θεση να το γνωριζω πολυ καλα μια και εχω αρκετους γνωστους σε δισκογραφικες εταιριες σε ΗΠΑ/UK)

Και μη μου αρχισετε το...τροπαρι για τις ....κακες δισκογραφικες..μια και ολα τα συγκροτηματα που λατρευουμε σε καποια...δισκογραφικη ειναι... ;D 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μιάς και συνεχίζεται αυτό το θέμα, να πω και εγώ μια γνώμη..

λοιπόν, δεν πιστεύω ότι δεν έχουμε καλές μπάντες..απλά, όσοι προσπαθούν με βλέψεις στο εξωτερικό, καταλήγουν να αντιγράφουν τον ήχο και την τραγουδοποιία των ξένων συγκροτημάτων με αποτέλεσμα να ακούγονται σαν κακοί μιμητές αυτών..όσοι προσπαθούν να ενσωματώσουν στοιχεία από τις ξένες μουσικές, μπορεί να φτιάξουν ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα, αλλά η μουσικές τους δεν είναι για έξω αφού συνήθως αυτοί χρησιμοποιούν ελληνικό στίχο άρα..φαύλος κύκλος..δυστυχώς μια αγγλόφωνη ελληνική ροκ μπάντα δεν μπορεί να βγει έξω τί να κάνουμε...εμένα προσωπικά, κάθε φορά που ακούω μπάντα ελληνική με αγγλικό στίχο κάτι με πιάνει..όσο καλοί κ να'ναι ποτέ δεν είναι τόσο καλοί..προσωπική άποψη πάντα..

σκεφτείτε ας πούμε, τις τρύπες και τα ξύλινα σπαθιά με αγγλικό στίχο..πόσο δημοφιλείς θα γινόταν?

οι closer ή οι bokomolech π.χ τις θεωρώ μεγάλες μπάντες αλλά δεν με πείθουν εντέλει για να γίνω φαν..

και μια πάράθεση στον μενέλαο που παραθέτει μπάντες του εξωτερικού..

μενέλαε, έχεις ακούσει ποτέ muse ή nirvana ή καποια άλλη μπάντα απο αυτές που αναφέρεις, πριν την αναλάβουν οι εταιρείες? άλλο να σου στήνει/ξεστήνει άλλος, να παίζεις με ότι μηχανήματα γουστάρεις, να έχεις τεχνικούς κιθάρας κλπ και άλλο να κουβαλάς τον 30άρη ενισχυτή σου για να παίξεις λαιβ μετά την πρωινή σου δουλειά και με ένα πρόχειρο σαουντ-τσεκ και με άγνωστο ή ανύπαρκτο ηχολήπτη..

φιλικά πάντα :)

 
, έχεις ακούσει ποτέ muse ή nirvana ή καποια άλλη μπάντα απο αυτές που αναφέρεις, πριν την αναλάβουν οι εταιρείες?
Αυτο ειναι ακομα ενας μυθος που μονο στην Ελλαδα υπαρχει.

Εχω παρακολουθησει δεκαδες μπαντες στο εξωτερικο απο τα...γεννοφασκια τους ;D & ΝΑΙ ηταν ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ εξαιρετικες μπαντες και φυσικα (αυτο ειναι και το σημαντικοτερο) ειχαν ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ (η παντελης ελειψη ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ της προκοπης ειναι αυτη που χαντακωνει τα ελληνικα "αγγλοφωνα" γκρουπ,και φυσικα αυτο ειναι απολυτα φυσικο να συμβαινει μια και μονο στη ΓΛΩΣΣΑ του μπορει καποιος να γραψει ενα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ τραγουδι,τα υπολοιπα ειναι απλα ασκησεις επι..ΣΤΥΛ) ;)

Δυστυχως και στην...αγγλοφωνη μουσικη οι στιχοι και η μουσικη ειναι το Α & το Ω και δεν σωζονται ουτε απο την μουσικη δυνοτητα ουτε απο την καλη παραγωγη.

Μη ξεχνας αλλωστε οτι και οι αγγλοσαξωνικες μπαντες που ξεχωριζουν ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ σε σχεση με τον συνολικο αριθμο οσων υπαρχουν,μονο οι κορυφαιοι βγαινουν στην επιφανεια.   

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
φυσικα (αυτο ειναι και το σημαντικοτερο) ειχαν ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ (η παντελης ελειψη ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ της προκοπης ειναι αυτη που χαντακωνει τα ελληνικα "αγγλοφωνα" γκρουπ,και φυσικα αυτο ειναι απολυτα φυσικο να συμβαινει μια και μονο στη ΓΛΩΣΣΑ του μπορει καποιος να γραψει ενα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ τραγουδι   
σε αυτό συμφωνώ και επαυξάνω :) :)

 
Superfunk είπε:
Μη ξεχνας αλλωστε οτι και οι αγγλοσαξωνικες μπαντες που ξεχωριζουν ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ σε σχεση με τον συνολικο αριθμο οσων υπαρχουν,μονο οι κορυφαιοι βγαινουν στην επιφανεια.   
Έλα ντε. Συν ότι δεν υπάρχει μόνο η Ελλάδα που παράγει αγγλόφωνα γκρουπ που ελπίζουν και προσπαθούν να πετύχουν κάτι οπότε ανεβαίνει.

Όπως στο Hollywood είναι χιλιάδες οι ξανθές καλλονές που καταφθάνουν απ'όλο τον κόσμο, αλλά μετρημένες στα δάχτυλα αυτές που ξεχωρίζουν. Blonde bimbos, a dime a dozen όπως λένε και οι...ΛΑΠΩΝΕΣ στο χωριό του SF  ;)

 
Βεβαίως έχεις δίκιο, αλλά δε λέω να ακούσεις jam ή ένα live. Λέω για ένα cd. Αν είσαι καλός φαίνεται. Σίγουρα μπορεί να ακούγεσαι λίγο "παιδάκι" στην αρχή, άπειρος μουσικά σε σχέση με τον φτασμένο, άλλωστε έτσι ακούγονταν όλοι στην αρχή, Floyd, Beatles, Queen, Scorpions, Muse, Caetano Veloso, Χατζιδάκις - ΟΛΟΙ. Αλλά άκουγες ότι ΜΕΤΡΑΝΕ, ότι ΤΟ'ΧΟΥΝ οι άνθρωποι. Αν κάποιος Έλληνας είχε γράψει στην αρχή του group του τα I wanna hold your hand, she loves you, please please me κλπ τότε τα πράγματα θα ήταν αρκετά διαφορετικά, όπως άλλωστε και αν κάποιος είχε γράψει το Come as you are, το Killer Queen, ή το muscle museum. ;)

allobarr είπε:
λοιπόν, δεν πιστεύω ότι δεν έχουμε καλές μπάντες..
Εδώ είναι το θέμα. Τι θα πει "καλές μπάντες"; Άλλο "δεν είναι κακός", άλλο "είναι καλός", άλλο "ΚΑΛΑ ΤΑ ΣΠΑΕΙ" κ άλλο "έχω μείνει μ..., οι τύποι είναι world class". Εδώ πέρα ότι έχω ακούσει παίζει συνήθως στην πρώτη κατηγορία και υπερβολικά σπάνια στην δεύτερη. Κάτι που να φτάνει στην τρίτη κατηγορία δεν έχω ακούσει στην ελληνική ροκ σκηνή (θα τονίσω όμως ότι σε καμία περίπτωση δεν την έχω ψάξει!). Οι Raining Pleasure για μένα είναι στη δεύτερη κατηγορία, οι Closer (όσο λίγο έχω ακούσει) ούτε καν. Οι μόνοι που ήταν λίιιιιιγο προς την τρίτη κατηγορία (από αυτούς που έχω ακούσει) ήταν οι Cabin 54, αλλά μόνο διασκευές τους είχα ακούσει να παίζουν, αν κ απ'όσο ξέρω το πάλευαν κ με δικά τους κομμάτια. Αλλά δεν έχω πετύχει ποτέ κάποιον που να με αφήσει κόκκαλο κ να πω wow. Έχω πει wow ακούγοντας Χατζιδάκη, Θεοδωράκη, Αλκίνοο Ιωαννίδη, Ξυλούρη, Μαρκόπουλο, Θανάση Παπακωνσταντίνου, Μπιθικώτση, Χιώτη, Πλέσσα, Βαμβακάρη... αλλά σίγουρα όχι κάτι από "ελληνικό ροκ". Α, όχι, λάθος!! Το "Πέρα απ'τις πόλεις της ασφάλτου" που είχαν βγάλει τα ξύλινα σπαθιά ήταν ο μόνος δίσκος από ελληνικό ροκ που πραγματικά γούσταρα!

Πάντως γενικώς αν δεις, φαίνεται η στάση μας κ από τον τρόπο που μιλάμε: "λοιπόν, δεν πιστεύω ότι δεν έχουμε καλές μπάντες.." Δε λέμε όμως ποτέ "κοίταξε, οι τάδε είναι ένα από τα 5 καλύτερα groups που υπάρχουν στον κόσμο αυτή τη στιγμή, δε μπαίνω καν στη διαδικασία να επιχειρηματολογήσω." Διότι αυτοί οι τάδε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ;) Λέμε λοιπόν, "εεεεε ντάξει μωρέ, οι gfjfkjwio δεν είναι κακοί, καλοί είναι." Αλλά δεν πάει έτσι, αν είσαι καλός παίζεις σε μαγαζιά κάθε βδομάδα, αν είσαι μετά συγχωρήσεως ΓΑΜΩ ΤΑ GROUP τότε κάνεις καριέρα. ;) Κ εδώ πέρα τέτοιο πράγμα δεν έχει παίξει, to my knowledge. Και για να μην παρεξηγηθεί αυτό: δε λέμε για group που έχει κάτι στο myspace/youtube που θα με κάνει να πω "α, ωραίο τραγουδάκι". Λέμε για ένα group που θα ακούσω ένα τραγούδι κ θα πάθω πλάκα, θα το ακούω 10 ώρες και θα περιμένω να ανοίξουν τα μαγαζιά για να κατέβω κέντρο να πάρω το cd (το οποίο δεν κάνω πλέον σχεδόν ποτέ, πάντα από internet παραγγέλνω αλλά μερικές φορές απλώς παθαίνω τέτοια πλάκα που δεν αντέχω να περιμένω 3-4-5 μέρες να φτάσει το cd!) όπως όταν άκουσα το "Strange" της Tori Amos, όταν κάποτε είχα ακούσει το "Don't look back in anger" των Oasis, το "Space Dementia" των Muse ή το "The Show Must Go On". Δεν έχω ακούσει ποτέ στην Ελλάδα τραγούδι τέτοιου βεληνεκούς όπως το "The Show Must Go On", ούτε από τους Socrates, ούτε από Aphrodite's Child, ούτε από τη Μόνικα, ούτε από τους Raining Pleasure ούτε από κανέναν. Αν είχαν γράψει κάτι τέτοιο δε νομίζω να είχε πάει χαμένο ;)

 
Εχω παρακολουθησει δεκαδες μπαντες στο εξωτερικο απο τα...γεννοφασκια τους Grin & ΝΑΙ ηταν ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ εξαιρετικες μπαντες και φυσικα (αυτο ειναι και το σημαντικοτερο) ειχαν ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ (η παντελης ελειψη ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ της προκοπης ειναι αυτη που χαντακωνει τα ελληνικα "αγγλοφωνα" γκρουπ,και φυσικα αυτο ειναι απολυτα φυσικο να συμβαινει μια και μονο στη ΓΛΩΣΣΑ του μπορει καποιος να γραψει ενα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ τραγουδι,τα υπολοιπα ειναι απλα ασκησεις επι..ΣΤΥΛ) Wink
Kαι φυσικα ολες οι μεγαλες βρετανικες μπαντες των '70s και '80s (αυτους ξερω, αυτους εμπιστευομαι) εκαναν το δισκογραφικο τους ντεμπουτο, το οποιο αρκετες φορες γινοταν μεγαλη επιτυχια, 19-21 χρονων. Αυτο σημαινει οτι επαιζαν ηδη live σιγουρα 1-2 χρονια χτιζοντας fanbase. Δεδομενου οτι η συντριπτικη πλειοψηφια τους προερχονταν απο εργατικες κυριως οικογενειες, δεν καταλαβαινω σε ποιες εταιριες, εξοπλισμους κλπ αναφερεται ο allobar...

 
Δεδομενου οτι η συντριπτικη πλειοψηφια τους προερχονταν απο εργατικες κυριως οικογενειες
Εδω θετεις μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ παραμετρο,το ροκ στην Αγγλια βγαινει (κατα βαση,υπαρχουν και εξαιρεσεις αλλα απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα) απο την ΕΡΓΑΤΙΚΗ ταξη,στην Ελλαδα βγαινει απο την ΑΣΤΙΚΗ και (λογω...των..πλουσιων μπαμπαδων..ονοματα δε λεμε υποληψεις δεν θιγουμε... ;D)  την ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΙΚΗ ταξη...

ε,παιζει ρολο και αυτο πως να το κανουμε...(και ασε τα εγχωρια μουσικα 'εναλλακτικα" εντυπα να 'ανακαλυπτουν" τα νεα ...μεγαλα ταλεντα του...αγγλοφωνου ροκ,τον εαυτο τους & τον κοσμο κοροϊδευουν...)

με αλλα λογια η εναλακτικη του μεσου Αγγλου "ροκα" αν δεν του κατσει η μουσικη καρριερα δεν ειναι οι ...σπουδες στο εξωτερικο και η σιγουρη θεση στην πολυεθνικη (η στο δημοσιο) αλλα στην καλυτερη το να γινει ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ή ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗΣ...οποτε ειναι και πιο....αφοσιωμενος πως να το κανουμε...

 
για μένα καλές μπάντες είναι αυτές που έχουν ήχο και παίξιμο..μετά όμως χρειάζεται και αυτό που λέει ο superfunk :τα τραγούδια..και εκεί νομίζω ότι υστερούμε..

 
Superfunk είπε:
Εδω θετεις μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ παραμετρο,το ροκ στην Αγγλια βγαινει (κατα βαση,υπαρχουν και εξαιρεσεις αλλα απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα) απο την ΕΡΓΑΤΙΚΗ ταξη,στην Ελλαδα βγαινει απο την ΑΣΤΙΚΗ και (λογω...των..πλουσιων μπαμπαδων..ονοματα δε λεμε υποληψεις δεν θιγουμε... ;D)  την ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΙΚΗ ταξη...
σωστόστ!! :D

 
Μερικές παρατηρήσεις και από εμένα.

Κατ' αρχήν, συμφωνώ απόλυτα με αυτό:

Superfunk είπε:
Εδω θετεις μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ παραμετρο,το ροκ στην Αγγλια βγαινει (κατα βαση,υπαρχουν και εξαιρεσεις αλλα απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα) απο την ΕΡΓΑΤΙΚΗ ταξη,στην Ελλαδα βγαινει απο την ΑΣΤΙΚΗ και (λογω...των..πλουσιων μπαμπαδων..ονοματα δε λεμε υποληψεις δεν θιγουμε... ;D)  την ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΙΚΗ ταξη...
... το οποίο (κατά τη γνώμη μου) πρέπει να μοιράζεται με φέϊγ-βολάν, έξω από όλες τις συνοικιακές συναυλίες.

Κατά δεύτερον, σίγουρα ελληνική μουσική είναι οι γίγαντες που αναφέρατε (Χιώτης κλπ), αλλά επίσης είναι τα δημοτικά και επίσης είναι οι Θεοδωράκης / Χατζιδάκις και οι "τρελλοί πειραματιστές" τύπου Ξενάκη, Χρήστου και οι ορχηστρικοί/κλασσικοί τύπου Σκαλκώτα, Καλομοίρη κλπ. ΑΥΤΟΙ / ΑΥΤΗ (και τα βυζαντινώς προερχόμενα) είναι η μουσική μας παράδοση και όποιος προσπαθεί να κτίσει κάτι ΕΞΩ από τα παραπάνω, χάνει το χρόνο του (και το χρόνο μας).

Κατά τρίτον, χαίρομαι που βλέπω και εγώ διάφορους ανθρώπους εδώ μέσα να μην ονειροβατούν. Μπράβο και καλή επιτυχία.

 
Κατά δεύτερον, σίγουρα ελληνική μουσική είναι οι γίγαντες που αναφέρατε (Χιώτης κλπ), αλλά επίσης είναι τα δημοτικά και επίσης είναι οι Θεοδωράκης / Χατζιδάκις και οι "τρελλοί πειραματιστές" τύπου Ξενάκη, Χρήστου και οι ορχηστρικοί/κλασσικοί τύπου Σκαλκώτα, Καλομοίρη κλπ. ΑΥΤΟΙ / ΑΥΤΗ (και τα βυζαντινώς προερχόμενα) είναι η μουσική μας παράδοση και όποιος προσπαθεί να κτίσει κάτι ΕΞΩ από τα παραπάνω, χάνει το χρόνο του (και το χρόνο μας).
Σαφως και πολυ κακως τους ξεχασαμε.

Κατά τρίτον, χαίρομαι που βλέπω και εγώ διάφορους ανθρώπους εδώ μέσα να μην ονειροβατούν. Μπράβο και καλή επιτυχία.
θα ΞΑΝΑ-συμφωνησω και θα ΞΑΝΑ-πω οτι τελικα ΥΠΑΡΧΕΙ ελπις... ;)

 
Μα τι γινεται επιτελους? Ολοι θελουν να κατακτησουν παγκοσμια μουσικη σκηνη? ???

Προσωπικα δεν θα με χαλουσε καθολου αν η μουσικη μου εβρισκε την ανταποκριση που βρηκαν ο Σιδηροπουλος, οι Τρυπες, τα σπαθια και πολλα αλλα αξιολογα εγχωρια ονοματα και ας μην με ηξερε και κανεις στην Αγγλια!!!

Το πιο σωστο επιχειρημα που ειπωθηκε μεχρι στιγμης ειναι πως, για τον λογο που δεν θα επελεγα να ακουσω απο αμερικανο το "ta dyo soy xeria phrane bergoules kai me deirane" αντιστοιχα ο αμερικανος δεν θα επιλεξει να ακουσει το σμοουκκκ ον δδδε γουοτερρρρ (με σωστη ελληνικη προφορα  ;))

Και μια ερωτηση: Πιστευετε πως ενα ελληνικο συγκροτημα με αγγλο native speaker τραγουδιστη-στιχουργο εχει τα φοντα για παγκοσμια καριερα?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top