Animae, μισό λεπτό να "καθαρίσω" με τον άλλο...
govanmaniac είπε:
Προφανώς δεν σας ενδιέφερε η ερώτηση παρά μόνο το να πείτε τις 'θεωρίες' σας...
Φίλε μου, όχι μόνο δε με ενδιέφερε η ερώτηση, αλλά εσένα (που σε ενδιέφερε)... να το κοιτάξεις, διότι φλερτάρεις επικινδυνα με ψυχιατρικές αρμοδιότητες (Σημ: δεν κάνω ΚΑΘΟΛΟΥ πλάκα). Ένα από τα σκέλη της "ερώτησης" ήταν αν αισθάνεται "κουλός" ο Vai με αυτά που δεν μπορεί να παίξει, ερώτημα που άφορά μέντιουμ, χαρτορίχτες και αναγνώστες τράπουλας ταρώ. Ο μόνος λόγος που ασχολούμαι με τη γελοία ερώτηση, είναι διότι ενισχύει το βασικό επιχείρημά μου, ότι δηλαδή μία αγγλόφωνη ροκ καριέρα στην Ελλάδα, είναι φαντασίωση και ονείρωξη - και μάλιστα είναι φαντασίωση και ονείρωξη πολύ συγκεκριμένου τύπου.
Με εγκαλεί ο animae:
1. Γενικά γίνεται αυτό το πράγμα. Όχι μόνο εδώ, παντού. Εκτός αν κάποιος νομίζει ότι κατέχει την πραγματική αλήθεια.
Ποιο πράγμα γίνεται "γενικά"; Η μπουρδολογία; Ασφαλώς και γίνεται γενικά, αλλά πρέπει να συμμετέχουμε και εμείς; Δεν επικαλέστηκα εγώ καμία απόλυτη ή γενική αλήθεια. Επικαλέστηκα μόνο το ιστορικό δεδομένο το οποίο το ξέρουν όλοι και βρίσκεται σε απόλυτη ισχύ και σήμερα. Αν όχι, ας βγει κάποιος από το noiz να πει ότι ξέρει κάτι άλλο.
Κανένα? Σε ποιό είδος? Τι χαρακτηρίζεις ως επιτυχία?
Καλά ρε animae, κάθε φορά που συζητάμε θα φέρνουμε και γλωσσολόγους στη συζήτηση. Τι είναι αυτές οι τρεις ερωτήσεις; Δεν ξέρεις τι σημαίνει "κανένα"; Δεν ξέρεις τι σημαίνει "επιτυχία";
Αν μιλάς για ποπ(popular) τότε ναι, πάω πάσο.
Αν όμως μιλάς για οποιοδήποτε είδος, τότε λυπάμαι, αλλά έχεις λάθος. Ναι, για μέταλ μιλάω(μήπως επίσης σου λέει κάτι και το όνομα socrates?).
Κατ' αρχήν, την ημέρα που θα πείσεις κάποιον από τους Socrates να παραδεχθεί ότι παίζει μέταλ (που δεν παίζουν), θα βγεί νέο τεύχος του ΠΟΠ και ΡΟΚ. Σαλάτα τα έχετε κάνει - άκου... μέταλ οι Socrates...
"Διεθνής καριέρα" είναι όρος με πολύ συγκεκριμένο και παγκοσμίως αποδεκτό περιεχόμενο, δεν χρειάζεται να το ορίσουμε εμείς... Οι Socrates (που μάλιστα αναρρωτιέσαι αν τους ξέρω....) δεν έκαναν καμία διεθνή καριέρα. Προσπάθησαν να κάνουν βγάζοντας ένα δίσκο με το όνομα Plaza, ο οποίος (συνοδευόμενος με αμετροεπείς συνεντεύξεις) πήγε άπατος (μάλλον μόνο εγώ τον πήρα). Εκ' τοτέ εμφανίζονται ως μπάντα σε διάφορα συνοικιακά σινεμά, και γράφουν τραγούδια για το Λέκκα και την Αλεξίου. Ξεκόλα.
2. Ισχυρίζεσαι ότι ορισμένες μπάντες δεν αξίζουν να βγούν παραέξω και ενώ έχουν την δυνατότητα, τον τρόπο και τις πλάτες(σοβαρή δισκογραφική, σοβαρο προμοσιον κλπ κλπ), τελικά δεν γίνεται τίποτα γιατί δεν το αξίζουν?
Ισχυρίζομαι ότι τη δεκαετία του 80 (όπου εγώ άκουγα ροκ μουσική) οι ελληνικές μπάντες ήταν αισθητά κατώτερες από οποιοδήποτε καλό αγγλικό ή αμερικανικό σχήμα. Ισχυρίζομαι ότι τη δεκαετία του '90 συνέβαινε το ίδιο. Δεν ισχυρίζομαι ότι συμβαίνει και σήμερα, διότι δεν παρακολουθώ τη σκηνή, αλλά σήμερα έχουν αλλάξει τα δεδομένα και η πιθανότητα διεθνούς καριέρας περνάει αποκλειστικά και μόνο από το κόσμο της ποπ. Όμως - όπως έχω ξαναπεί στο thread με τους Coldplay - οι έλληνες δεν ξέρουν καν τι ΕΙΝΑΙ η ποπ μουσική, πόσο μάλλον να την γράψουν κιόλας, πόσο μάλλον να πείσουν, πόσο μάλλον να την πουλήσουν σε ξένους.
Οπότε:
οντως ο Eye εχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ δικιο και επειδη οντως πολλα νεα παιδια μπορει να "ξεγελαστουν" και να παρατησουν δουλειες,σπουδες κτλ (που τουλαχιστον σε μια χωρα που καταρεει θα τους εξασφαλιζουν ενα κομματι ψωμι ) για να κανουν "καριερα στο ροκ" νομιζω οτι οφειλουμε οι μεγαλυτεροι εδω μεσα να λεμε την αληθεια και να τα προειδοποιουμε...
... ακριβώς αυτό είναι το κίνητρό μου. Μην ξεχνάς animae ότι και εγώ ψωνάκι είμαι: και τα πλήκτρα μου χαϊδεύω, και λεφτάκια χώνω, και την ιδέα ότι κάποτε θα μου πουν ένα "μπράβο" την έχω... ΑΛΛΑ όχι εις βάρος περισσότερο εφικτών και ρεαλιστικών στόχων ζωής.