Σπουδή στο 4'33"

Μια και το θέμα συνεχίζει να ενδιαφέρει (όπως προέκυψε από το ποστ του κυρίου Jasemeister), θυμήθηκα ότι ατυχώς δεν είχα απαντήσει στον ευγενέστατο Spy.

spy είπε:
Εδώ ακριβώς κρύβεται και μια παγίδα: το γεγονός ότι μεγάλο ποσοστό των επικρίσεων στο συγκεκριμένο "έργο" στηρίζονται σε αφελή επιχειρήματα και σε ατυχείς αναφορές (τύπου Μαέβιους Παχατουρίδη)
Ε, τι να κάνουμε; Τα "αφελή επιχειρήματα" έρχονται από συγκεκριμένες κατευθύνσεις. Δεν τα παρέχω εγώ. Άλλωστε, όπως βλέπεις, δεν υπήρξε καμία μεταστροφή των κομιζόντων (τα επιχειρήματα).

δεν συνεπάγεται αυτόματα ούτε ότι η σύνθεση χρήζει σοβαρής ανάλυσης ούτε ότι απαιτείται τεράστιο background για να τολμήσει κανείς να μιλήσει για αυτήν.
Τεράστιο για ποιον; Για εσένα; Όχι βέβαια. Για τον μέσο θεατή του Ρώμα, χρειάζεται ωκεάνειο background.

Προσωπικά καταλαβαίνω απόλυτα τα "statements" που περιέχονται στο 4'33'', απλά δεν μου φαίνονται τόσο συγκλονιστικά.
Ούτε εμένα. Μήπως διότι ήταν ήδη κατακτημένα δεδομένα στο χώρο της τέχνης πριν ακόμη γεννηθούμε; Για το κοινό των δεκαετιών στις οποίες απευθύνονταν, ήταν απόλυτα αξιοπρεπές και καθόλου χυδαίο να επιδιώξει κάποιος την διατύπωση αυτών των statements μέσα από αυτή τη ζεν διαδικασία. Σήμερα, με πολύ μεγαλύτερη ανοχή εκ' μέρους του κοινού και πολύ περισσότερα εκφραστικά μέσα στη διάθεσή τους, δε βλέπω οι σύγχρονοι καλλιτέχνες να μιλάνε για περισσότερα από τον επερχόμενο γάμο* της κοπέλας που αγάπησαν στο κολέγιο.

Και εξακολουθώ να θεωρώ μη μηδενική την πιθανότητα ότι ο συνθέτης, όντας σχεδόν σίγουρος ότι ακόμα και οι κλανιές του θα τύχουν ενδελεχούς ανάλυσης από κοινό και κριτικούς, αποφάσισε να αμολήσει μια δημοσίως (στην προκειμένη περίπτωση κούφια).
Είσαι δικαιολογημένα καχύποπτος. Επαναλαμβάνω "τι να κάνουμε;". Και το να μπορεί κανείς να έχει την προσοχή των άλλων την ώρα που πέρδεται, ακόμη και αυτό οφείλεται σε κάποιο στοιχείο του χαρακτήρα του και της προσωπικότητάς του και των ταλέντων του (πρόσφατο αναλυτικό thread, υπάρχει). Κρίμα σε όσους από εμάς, δε δίνει κανείς προσοχή, ότι και αν κάνουμε. Περισσότερο από οτιδήποτε, το μικρό πείραμα της Εύης κατέδειξε ακριβώς αυτό το πράγμα, όπως άλλωστε εντόπισαν και άλλοι στο thread.

* με άλλον

 
Κυρίες και κύριοι... Αμπελοφιλοσοφίες  ;D

Επιστρέφω στον Cage, αλλά και στην Εύη και ερωτώ...

Η παύση είναι μέσα στην τέχνη της μουσικής; Σαφέστατα και ναι... Οπότε ποιος μας απαγορεύει να παίξουμε ένα κομμάτι που να αποτελείται μόνο από... παύσεις;  ;)

4.33 λεπτά... παύση, το γράφεις και σε παρτιτούρα για να μην το παίξει κάποιος λάθος  ;D

 
Είναι μια παύση ή πολλές;

Μήπως αυτή είναι η διαφορά της Evilnye από τον Cage;

Μήπως η Evilnye σρεντάρει επικίνδυνα με τις παύσεις ενώ ο Cage old-skool-ίζει;

 
RayDTutto είπε:
Μήπως η Evilnye σρεντάρει επικίνδυνα με τις παύσεις ενώ ο Cage old-skool-ίζει;
+1000  ;D ;D ;D

 
Ρε παιδιά, μη τη λέτε στον Cage. Είναι μεγάλος μουσικός.



Μετά από όλα αυτά τα αριστουργήματα, δεν είναι να απορείς πως όταν ο περίφημος αυτός μουσικός αφήνει τα κατσαρολικά και πιάνει το πιάνο, δεν μπορεί παρά να του πετάει τα μάτια έξω.

YouTube - Broadcast Yourself.

Μετά από όλα αυτά, νομίζω ότι έχει δίκιο που θεωρεί το 4.33 το καλύτερό του έργο. Είναι, και μάλιστα με διαφορά.

 
manosx είπε:
Ρε παιδιά, μη τη λέτε στον Cage. Είναι μεγάλος μουσικός.
Συγνώμη, αλλά σίγουρα ήταν μεγάλος μουσικός- τουλάχιστον από αυτά που άκουσα- και δεν κάνω πλάκα.

Ο άνθρωπος αποδομούσε την φόρμα και για να φτάσεις σε αυτό το σημείο σημαίνει ότι πρέπει να ξέρεις πάρα πολύ καλά την δομή για να κινηθείς αντίθετα.  

 
Βέβαια. Και εγώ είμαι μεγάλος αεροναυπηγός. Αποδομώ το F-22 και φτιάχνω αυτό:

Paper-Plane.jpg


 
Όχι ρε παιδιά. Δεν το αποδομήσατε αρκετά.

Κοιτάξτε εδώ τι σημαίνει τέχνη:

Abraham-&-Isaac.jpg


Όπως μπορείτε πολύ καλά να διακρίνετε, είναι ο Αβραάμ και ο Ισαάκ.

 
Τα παράπονά σας για το μενού, στον μεγάλο εικαστικό κύριο Taaffe που το δημιούργησε.

Βλέπετε οι μ***ες δεν περιορίζονται στη μουσική.

 
Πριν κανένα μήνα άνοιξε ένα θέμα στο οποίο ο δημιουργός του σύγκρινε την Λένα Πλάτωνος με τον Τόλη Τσιμογιάννη καταλήγοντας μάλιστα ότι εάν έτσι είναι η κουλτούρα, δεν θα πάρω.

Ενώ υπήρξαν και ένα δυο οι οποίοι συμφώνησαν με αυτή την νοοτροπία, η μεγάλη πλειοψηφία κατέληξε στο ότι ο αρχικός αποστολέας δεν έχει δίκιο.

Είχα επιλέξει ότι δεν άξιζε να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα διότι μου ήταν εξόφθαλμα λάθος ο τρόπος σκέψης του αρχικού αποστολέα.

Στο θέμα που άνοιξα εδώ, η αντίδραση ανθρώπων οι οποίοι γνωρίζουν τον καλλιτέχνη για τον οποίο μιλάω, όπως και η απουσία σχολίων από άλλους που επίσης ξέρω ότι γνωρίζουν μου έδειξε ότι μάλλον και η δική μου αντιμετώπιση του θέματος έτσι ελαφρά είναι λάθος.

Μπορεί το 4'33" να είναι πατάτα. Το θέμα είναι εγώ δεν ξέρω το όλο πλαίσιο στο οποίο οδήγησε στην δημιουργία (?) αυτού.

Έτσι εντελώς αφελώς παίζω κ εγώ τον τζάμπα μάγκα κάνοντας κάτι παρόμοιο κοροϊδεύοντας κάτι το οποίο δεν γνωρίζω.

Κοινώς μετά από 6 7 σελίδες και αρκετές ώρες σιωπής συμφωνώ με το ποστ αυτό,

http://www.noiz.gr/index.php?topic=182943.msg521817#msg521817

I think we all learned something today ;D

© Stan > South park

 
Δηλαδή επιμένεις να βγει κάποιο χρήσιμο συμπέρασμα σε τόπικ που βρίσκεται στην ΠΧ;

Τέταρτη μέρα του 2011 και ήδη ήρθαν τα πάνω κάτω...

btw mano νομίζω πήρες τα ποστ μου πολύ τοις μετρητοίς. Jockin'-Jockin' που λένε και τα Japanια. Γιατί προσπαθείτε σοβαρη κουβέντα στην ΠΧ;

 
Βασικά το θέμα πήγε στην ΠΧ διότι ήταν εξ αρχής χαβαλές και το έστειλα εγώ. Παρ' όλα αυτά υπήρξαν σοβαρές τοποθετήσεις εδώ μέσα, το οποίο δεν είναι κακό να γίνεται στην τελική υπάρχει κάποιος ανοιχτός διάλογος.

Τέλος περί σοβαρού συμπεράσματος, το προηγούμενο ποστ μου αποτελεί δικό μου σχόλιο το οποίο δε νομίζω ότι μου απαγορεύει κανείς και να κάνω.

Αν θέλετε μπορώ να διατηρήσω το κλίμα αναλύοντας το έργο μου,

Το δίλεπτό μου αποτελείται από δυο μέρη,  το πρώτο αν και απλοϊκότερο, επαναλαμβάνει κάπως χαοτικά το ίδιο σχήμα, στο δεύτερο όντως σρεντάρω σε παύσεις. Φοβερό αυτί όποιος το έπιασε  ;D

 
Βρε Εύη μου, με κοψοχόλιασες, νόμιζα οτι κάτι έπαθε το πισι ή τα ηχεία και δεν άκουγα τίποτα ;D

Έτσι εξηγούνται οι 6 σελίδες υπερ-ανάλυσης ;D

 
Όχι Jasemeister, εσύ το πήρες μετρητοίς το δικό μου. Πλάκα κάνω....

Τα παράπονα για το μενού;

  ;D  ;D  ;D

Νομίζω ότι τελικά είναι η θυσία του Αβραάμ για vegetarian. Αντί για αρνί σπανακόρυζο  ;D  ;D  ;D

 
Παίδες δεν νομίζω πως αυτό το θέμα, ακομα και αν τεθηκε σαν πλάκα, ΔΕΝ είναι για την Π.Χ. και έπρεπε να είναι συνέχεια του 4.33.

Το που πάει η λόγια τέχνη και κατα πόσο "αγγίζει" το κοινό, (πιό σωστός τίτλος για το παρόν θέμα) είναι ένα σοβαρότατο θέμα που αξίζει συζήτηση. Είναι άξιο ανάλυσης από τους υποστηρικτές καθώς και αφορμή μαθήματος της ιστορίας της τέχνης, για όσους έχουν διάθεση.

Σε όσες κουβέντες έχω βρεθεί μεταξύ ιστορικών τέχνης και θιασωτών και μη, της "μοντέρνας τέχνης" οι αντιπαραθέσεις πάνε κι έρχονται. Οπως και εδώ φυσικά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
yameth είπε:
Το που πάει η λόγια τέχνη και κατα πόσο "αγγίζει" το κοινό, (πιό σωστός τίτλος για το παρόν θέμα) είναι ένα σοβαρότατο θέμα που αξίζει συζήτηση.

Σε όσες κουβέντες έχω βρεθεί μεταξύ ιστορικών τέχνης και θιασωτών και μη, της "μοντέρνας τέχνης" οι αντιπαραθέσεις πάνε κι έρχονται.
Για να μην έχουμε χρονιάρες μέρες λοιπόν αντιπαραθέσεις όπως με τους άλλους φίλους σου, κάνε το πολύ απλό...

Μία ψηφοφορία με 2 points, ποιούς αγγίζει η "Τέχνη" του Cage και ποιούς όχι...χωρίς εξηγήσεις, χωρίς φωνές, χωρίς φασαρίες...

 
marathon είπε:
Για να μην έχουμε χρονιάρες μέρες λοιπόν αντιπαραθέσεις όπως με τους άλλους φίλους σου, κάνε το πολύ απλό...

Μία ψηφοφορία με 2 points, ποιούς αγγίζει η "Τέχνη" του Cage και ποιούς όχι...χωρίς εξηγήσεις, χωρίς φωνές, χωρίς φασαρίες...
Βασικά κάτι τέτοιο δεν θα λειτουργούσε, διότι προσωπικά δεν νομίζω ότι είναι κάτι που μπορείς να απαντήσεις έτσι αδιάφορα σα να ρωτάς σ αρέσει το παγωτό βανίλια ή όχι.

Κ εμένα αν με ρωτήσεις τώρα θα σου πω όχι αλλά τι ουσία έχει η απάντησή μου αν δεν έχω ασχοληθεί με τη δουλειά του;

Και μετά αν έρθουν να ψηφίσουν άλλοι 50 που δεν τον έχουν ασχοληθεί και πουν ναι η όχι, τι συμπέρασμα βγάλαμε;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top