Σπάνια, vintage, περίεργα/custom πληκτροφόρα όργανα

Έχει σωλήνες και έρχεται ο ήχος από παντού και έχει και τα ρέτζιστρα για να έχει πάρα πολλά χρώματα ο ήχος.

Ίσως είναι το συνθεσάιζερ της παλιότερης εποχής αν μπορούμε να το πούμε έτσι..

 
Ίσως είναι το συνθεσάιζερ της παλιότερης εποχής 
Όχι, δεν είναι. Ούτε το pipe organ είναι το synth της τότε εποχής, ούτε το Hammond organ (που βασίστηκε στο pipe organ) είναι το πρώτο synth, ή το synth της δικής του εποχής ή το πρώτο additive synth που γράφουν κατά καιρούς κάποιοι "ειδήμονες". 

 
  • Like
Reactions: John Tzinieris
Όχι, δεν είναι. Ούτε το pipe organ είναι το synth της τότε εποχής, ούτε το Hammond organ (που βασίστηκε στο pipe organ) είναι το πρώτο synth, ή το synth της δικής του εποχής ή το πρώτο additive synth που γράφουν κατά καιρούς κάποιοι "ειδήμονες". 
Ε, καλά, σίγουρα συνθεσάιζερ δεν είναι, αλλά ήταν μια πολύ καλή εφεύρεση για να εκτελεστούν πολύπλοκα μουσικά κομμάτια, συνήθως εκκλησιαστικής μουσικής.. Αν θυμάμαι καλά, στην αρχική του μορφή έβαζαν πιτσιρικάδες μέσα στις εκκλησίες να πατάνε τα φυσερά του οργάνου ώστε να ακούγεται ήχος!

 
στην αρχική του μορφή έβαζαν πιτσιρικάδες μέσα στις εκκλησίες να πατάνε τα φυσερά του οργάνου ώστε να ακούγεται ήχος!
Ναι, υπήρχε βοηθός που "έκανε αέρα" στον οργανίστα.? Έκτοτε δεν άλλαξαν και πολλά, ακόμα με αέρα δουλεύουν αυτά τα organs με τη διαφορά ότι ο αέρας παράγεται με ηλεκτρογεννήτριες. Πλέον υπάρχουν και εντελώς ψηφιακά organs που δουλεύουν με samples. 

Κάποια μικρότερα organs παρήγαγαν αέρα από δύο pedals στα πόδια του οργανίστα, τα γνωστά pump/reed organs, τα οποία παρήγαγαν ήχο μέσω αέρα και ελασμάτων, δεν διέθεταν δηλαδή pipes. Είχα δει ένα τέτοιο στον Νάκα πριν πολλά χρόνια, το είχαν εκεί σε μια γωνιά και δούλευε κανονικά, αλλά σου έβγαινε η παναγία να κάνεις αέρα με τα πόδια όλη την ώρα.?

image.png

 
  • Haha
Reactions: John Tzinieris
Να φύγουμε απ'τα τελχαρμόνιουμς και να γυρίσουμε στα synths.

Yamaha V2, 1987.

image.png

image.png

Το Yamaha V2 ήταν ένα ακόμα FM synth με 4 operators & 8 algorithms. Στην ουσία ήταν η keyboard version του Yamaha TX81Z rack που κυκλοφόρησε το 1986,

image.png

και ακριβώς το ίδιο synth (εσωτερικά και εξωτερικά) με το DX11.

image.png

Η διαφορά του V2 και του DX11 ήταν ότι το V2 κυκλοφόρησε μόνο στην Ιαπωνική αγορά ενώ το DX11 στον υπόλοιπο κόσμο. Το γιατί η Yamaha κυκλοφόρησε το ίδιο synth με δύο διαφορετικά ονόματα δεν το ξέρω, αυτό όμως κάνει το V2 αρκετά σπάνιο. Τώρα, η μεγάλη διαφορά των V2/DX11/TX802 με τα προηγούμενα 4-op. synths της εταιρείας (DX9/21/27/100) ήταν ότι υπήρχε η επιλογή να διαλέξουμε για τον κάθε operator μία waveform από τις συνολικά 8, ενώ στα προηγούμενα μοντέλα οι operators διέθεταν μόνο sine wave. Αυτό αύξανε τις δυνατότητες δημιουργίας νέων ήχων κατά πολύ.

Το V2 είχε 8-voice πολυφωνία, 8-part multitimbrality, 2 LFOs, 13 microtonal scales (11 preset & 2 user), pan/chord/delay effects, εξαιρετικό πληκτρολόγιο με aftertouch, μεταλλική κατασκευή και illuminated οθόνη, κάτι όχι σύνηθες για τα μέσα των '80s. Το V2 (μαζί με τα DX11 & TX802) παραμένει ένα εξαιρετικό synth ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να φύγουμε απ'τα τελχαρμόνιουμς και να γυρίσουμε στα synths.

Yamaha V2, 1987.

Προβολή συνημμένου 43550

Προβολή συνημμένου 43551

Το Yamaha V2 ήταν ένα ακόμα FM synth με 4 operators & 8 algorithms. Στην ουσία ήταν η keyboard version του Yamaha TX81Z rack που κυκλοφόρησε το 1986,

Προβολή συνημμένου 43552

και ακριβώς το ίδιο synth (εσωτερικά και εξωτερικά) με το DX11.

Προβολή συνημμένου 43553

Η διαφορά του V2 και του DX11 ήταν ότι το V2 κυκλοφόρησε μόνο στην Ιαπωνική αγορά ενώ το DX11 στον υπόλοιπο κόσμο. Το γιατί η Yamaha κυκλοφόρησε το ίδιο synth με δύο διαφορετικά ονόματα δεν το ξέρω, αυτό όμως κάνει το V2 αρκετά σπάνιο. Τώρα, η μεγάλη διαφορά των V2/DX11/TX802 με τα προηγούμενα 4-op. synths της εταιρείας (DX9/21/27/100) ήταν ότι υπήρχε η επιλογή να διαλέξουμε για τον κάθε operator μία waveform από τις συνολικά 8, ενώ στα προηγούμενα μοντέλα οι operators διέθεταν μόνο sine wave. Αυτό αύξανε τις δυνατότητες δημιουργίας νέων ήχων κατά πολύ.

Το V2 είχε 8-voice πολυφωνία, 8-part multitimbrality, 2 LFOs, 13 microtonal scales (11 preset & 2 user), pan/chord/delay effects, εξαιρετικό πληκτρολόγιο με aftertouch, μεταλλική κατασκευή και illuminated οθόνη, κάτι όχι σύνηθες για τα μέσα των '80s. Το V2 (μαζί με τα DX11 & TX802) παραμένει ένα εξαιρετικό synth ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα.


Πολύ ενδιαφέρον.

Ίσως η διαφοροποίηση έχει να κάνει με νόμους της Ιαπωνίας ή με copyright.

Το έκαναν και στα arcade games αυτό, θυμάμαι, οι Ιάπωνες.. Εκδόσεις "Japan" και "World".

Στο μεταξύ στο παρακάτω thread του gearspace.com τσακώνονται αν οι FM ήχοι του SY77 είναι υπερσύνολο του DX11 ή όχι.. Δηλαδή αν όλοι οι ήχοι του DX11 υπερκαλύπτονται από το SY77.

Μάλλον η απάντηση είναι ΟΧΙ!

https://gearspace.com/board/electronic-music-instruments-and-electronic-music-production/1064062-anything-tx81z-dx11-can-do-sy-tg-77-99-cant.html

Βρήκα και αυτό το βίντεο που δείχνει περίπου πώς ακούγεται το DX11:




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: cos_dr
Ίσως η διαφοροποίηση έχει να κάνει με νόμους της Ιαπωνίας ή με copyright.
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιο το πρόβλημα με το copyright. Ποιο copyright? Η Yamaha δεν το έχει ξανακάνει αυτό με κανένα synth της απ'οτι θυμάμαι, τα όργανα της κυκλοφορούν σε όλο τον κόσμο με το ίδιο όνομα. Τώρα τι έπαιξε με το V2 μόνο η εταιρεία ξέρει.?

Στο μεταξύ στο παρακάτω thread του gearspace.com τσακώνονται αν οι FM ήχοι του SY77 είναι υπερσύνολο του DX11 ή όχι.. Δηλαδή αν όλοι οι ήχοι του DX11 υπερκαλύπτονται από το SY77.

Μάλλον η απάντηση είναι ΟΧΙ!
Ναι, μάλλον όχι, μιλάμε για δύο εντελώς διαφορετικά synths. Το SY77 βέβαια είναι κάτι έτη φωτός πιο μπροστά και εκατοντάδες φορές πιο ισχυρό και πολύπλοκο, δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση μεταξύ αυτών των δύο.

18 λεπτά πριν, John Tzinieris είπε

Βρήκα και αυτό το βίντεο που δείχνει περίπου πώς ακούγεται το DX11:


Χάλια preset ήχοι, αν κάποιος θέλει να πουλήσει το DX11/V2 του ποστάροντας στην αγγελία αυτό το βίντεο, ούτε τα δισέγγονα του δεν θα το δουν να πωλείται.? Το μέγα μειονέκτημα αυτών των παλιών FM synths ήταν τα τραγικά presets τους που δεν έδειχναν τίποτα απολύτως από τις δυνατότητες τους. Απορώ δηλαδή πως η DX σειρά κατάφερε με αυτά τα presets να γίνει η synth σειρά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο κόσμο, μια θέση που κρατάει ακόμα και σήμερα. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: John Tzinieris
Και τώρα ήρθε η ώρα να αναφερθεί στο thread  ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ των Σπάνιων, Περίεργων, CUSTOM, πληκτροφόρων, ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΩΝ?? οργάνων. ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ της ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ και της ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ θα έλεγα στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

  image.jpeg

Εμπρός λοιπόν, θέλω τουλάχιστο 34 like ?για αυτό το Vintage εξαιρετικά ΠΟΙΟΤΙΚΟ, ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟ, από όλες τις απόψεις ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ  που είχατε το προνόμιο να το ακούσατε μέσα από τα κομμάτια που με εμπνεύσατε και εσείς να βάλω  στα music section του Noiz τα τελευταία χρόνια και νομίζω πως αναγνωρίζετε πως έβγαλα από αυτό αποτέλεσμα ηχητικό  που δεν έχει ματαξανακουστεί σε κανένα φόρουμ του πλανήτη?, μόνο στο Nοiz. 

 Θεωρούμαι παράλληλα σε group του εξωτερικού (και εδώ ελπίζω?) από τους πιο δεινούς χειριστές και χρήστες του.?αλλά αρκετά για εμένα?, 

είναι το ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ της ΚΑΡΔΙΑΣ μου και δεν θα το αποχωριστώ ποτέ και άμα ποτέ το άλλαζα............ πάλι το ίδιο θα έπαιρνα να ούμε γιατί είναι όλη η ιστορία των συνθεσάιζερ, των samplers και άλλων modules.

 Δεν τιμήθηκε όπως έπρεπε γιατί δεν εκτιμήθηκε, το έφαγε το SOFTWARE και άλλα γιατί αυτά τα παντρέματα κάποιους τους ξένισαν, που είχαν συνηθίσει και ήθελαν να δουν άλλα πράγματα από μια Ναυαρχίδα αντιμετωπίζοντάς το λόγω της συνήθειας της εποχής και λόγω της τιμής του σαν Workstation.

 Δεν ήταν όμως Music Workstation. Ήταν Sound Shaping Workstation., για μουσικούς που θέλουν να είναι γλύπτες του ήχου, σαν και εμένα ? (όχι γλύφτες, γλύπτες)

 Ας κάνουν όσοι θέλουν έναν  κόπο να δουν αυτό το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ για αυτό το εξαίρετο μουσικό δημιούργημα, που όμοιό του δεν υπάρχει, παρά μόνο κάποιες άλλες εκδόσεις του.





 Βάλτε τα like σας ως τον ελάχιστο φόρο τιμής για αυτό ?

 Είναι σύνθ σπάνιο, ιδιαίτερο, πληθωρικό και πολύπλευρο, ποιοτικό, τολμηρό, επιβλητικό,  αξιοθαύμαστο, σαν την ΜΑΡΙΝΑ ΣΑΤΤΙ μας?

 
Και τώρα ήρθε η ώρα να αναφερθεί στο thread  ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ των Σπάνιων, Περίεργων, CUSTOM, πληκτροφόρων, ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΩΝ?? οργάνων. ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ της ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ και της ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ θα έλεγα στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ?
Το V-Synth τα σπάει, από τα λίγα Roland synths που μου αρέσουν πραγματικά. Θα έπρεπε να κυκλοφορήσουν μια σύγχρονη έκδοση, βαρέθηκε ο κόσμος τα αναμασήματα των Zen-core/SuperNatural/Whatever engines των τελευταίων χρόνων.

Αλλά ρε Cos, από που κι ως που "σπάνιο, vintage, περίεργο/custom πληκτροφόρο" το V-Synth?? 20 χρόνια πριν πρωτοκυκλοφόρησε, και έβγαλε 2-3 εκδόσεις ως το 2007, οπότε μόνο σπάνιο δεν είναι, και ούτε φυσικά vintage.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Συμφωνώ
Reactions: John Tzinieris
Το V-Synth τα σπάει, από τα λίγα Roland synths που μου αρέσουν πραγματικά. Θα έπρεπε να κυκλοφορήσουν μια σύγχρονη έκδοση, βαρέθηκε ο κόσμος τα αναμασήματα των Zen-core/SuperNatural/Whatever engines των τελευταίων χρόνων.

Αλλά ρε Cos, από που κι ως που "σπάνιο, vintage, περίεργο/custom πληκτροφόρο" το V-Synth?? 20 χρόνια πριν πρωτοκυκλοφόρησε, και έβγαλε 2-3 εκδόσεις ως το 2007, οπότε μόνο σπάνιο δεν είναι, και ούτε φυσικά vintage.
Βάλτε like. Τίποτε άλλο. Όλα αυτά είνσι, ΟΛΑ. Αν δεν δω 34 like, αποχωρώ από το NOIZ 

 
  • Μπερδεύτηκα
Reactions: John Tzinieris
Βάλτε like. Τίποτε άλλο. Όλα αυτά είνσι, ΟΛΑ. Αν δεν δω 34 like, αποχωρώ από το NOIZ 
Ευκολάκι:

34 like

Εντάξει είμαστε. ?

Το SY77 ανήκει στην κατηγορία "vintage" άραγε;

 (σπάνιο δεν το λες ούτε αυτό)..

Είχε ποτέ κανείς ένα από τα SY22-SY55-SY99 (πανάκριβο);;;

Αυτά μπορεί να είναι πιο σπάνια..

Ακόμη δυσκολότερη κατηγορία:

SY77 με επισκευασμένο το drive belt και με νέα μπαταρία για τα preset! ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Ευχαριστώ
Reactions: cos_dr
Είχε ποτέ κανείς ένα από τα SY22-SY55-SY99 (πανάκριβο);;;
Νομίζω κανένα δεν είναι σπάνιο. Είναι και τα τρία εντελώς διαφορετικά synths , το sy22 είναι vector synthesis, το sy55 sample based (AWM2 του '90), και το sy99 sample based , advanced FM και με αλληλεπίδραση των 2 αυτών μηχανών.  Έχω το SY77 , είναι σχεδόν ίδιο με το SY99 . H διαφορά στον ήχο είναι πως το sy99 βελτιώθηκε ως προς τη μετατροπή D/A , εφε και διπλάσια waverom. Με μία μονάδα εφε, το sy77 δεν έχει να ζηλέψει και πολλά απο το sy99 ως προς τον ήχο(ίσως μόνο τη βελτιωμένη ευκρίνειά του) αφού το διπλάσιο μέγεθος των δειγμάτων δεν ειναι αρκετό για να σταθεί σε μια παραγωγή (μιλάμε για 8mb). Όμως η advanced FM του είναι τεραστίων δυνατοτήτων. Μειονέκτημά τους η δυσχρηστία και η έλλειψη διαχείρισης παραμέτρων σε πραγματικό χρόνο.  Aκόμα και πριν βγει το montage τα θεωρούσα τα καλύτερα FM keyboards (εξαιρείται το fs1r αφού είναι μόνο rack). Όμως εαν έχει ήδη μάθει κάποιος να δουλεύει επανω σε αυτά, θεωρώ πως έχει ακόμα και σήμερα να πάρει πολλά πράγματα απο αυτά. . 

 
Είχε ποτέ κανείς ένα από τα SY22


Το είχα εγώ, και νομίζω έχει αυτο-αναφερθεί ως κάτοχός του ο @Costas Siachamis.

Το θεωρώ ως το "poor man's Wavestation", το οποίο είχα και χρησιμοποιούσα την ίδια περίοδο.

Γλυκούλι όμως, το είχα λιώσει να παίζω και να γράφω για αρκετά χρόνια.

 
  • Like
Reactions: John Tzinieris
Το είχα εγώ, και νομίζω έχει αυτο-αναφερθεί ως κάτοχός του ο @Costas Siachamis.

Το θεωρώ ως το "poor man's Wavestation", το οποίο είχα και χρησιμοποιούσα την ίδια περίοδο.

Γλυκούλι όμως, το είχα λιώσει να παίζω και να γράφω για αρκετά χρόνια.
Μάλιστα, κύριοι!

Χρήση του SY22 από ελληνικό σχήμα (κοιτάξτε σε 0:56 και 2:01).

Αν είναι αυτό που ακούγεται μια χαρά ταιριάζει στο συνολικό ήχο.




 
Νομίζω κανένα δεν είναι σπάνιο. Είναι και τα τρία εντελώς διαφορετικά synths , το sy22 είναι vector synthesis, το sy55 sample based (AWM2 του '90), και το sy99 sample based , advanced FM και με αλληλεπίδραση των 2 αυτών μηχανών.  Έχω το SY77 , είναι σχεδόν ίδιο με το SY99 . H διαφορά στον ήχο είναι πως το sy99 βελτιώθηκε ως προς τη μετατροπή D/A , εφε και διπλάσια waverom. Με μία μονάδα εφε, το sy77 δεν έχει να ζηλέψει και πολλά απο το sy99 ως προς τον ήχο(ίσως μόνο τη βελτιωμένη ευκρίνειά του) αφού το διπλάσιο μέγεθος των δειγμάτων δεν ειναι αρκετό για να σταθεί σε μια παραγωγή (μιλάμε για 8mb). Όμως η advanced FM του είναι τεραστίων δυνατοτήτων. Μειονέκτημά τους η δυσχρηστία και η έλλειψη διαχείρισης παραμέτρων σε πραγματικό χρόνο.  Aκόμα και πριν βγει το montage τα θεωρούσα τα καλύτερα FM keyboards (εξαιρείται το fs1r αφού είναι μόνο rack). Όμως εαν έχει ήδη μάθει κάποιος να δουλεύει επανω σε αυτά, θεωρώ πως έχει ακόμα και σήμερα να πάρει πολλά πράγματα απο αυτά. . 
Ωχ, μου βάλατε ιδέες να περάσω το SY77 από εξωτερική μονάδα εφέ!   ?

 
Ωχ, μου βάλατε ιδέες να περάσω το SY77 από εξωτερική μονάδα εφέ!   ?
Να πάρεις το V-synth και να συνδέσεις το SY*77 στις εισόδους του και θα το χρησιμοποιήσει το V SYNTH ως εξωτερικό ταλαντωτή. Τα υπόλοιπα περιορίζονται στις ικανότητες και τη φαντασία του χρήστη και ξεπερνούν την ανθρώπινη φαντασία. 

 Πάρτε το κινητό σας, κατεβάστε software και κάντε το ίδιο ή συνδέστε την κιθάρα σας. Το ίδιο. Το ίδιο πείραμα και η ίδια επαλήθευση. Αν το V-synth είναι η ατομική βόμβα εγώ είμαι ο OPPENHEIMER και την κάνω βόμβα υδρογόνου. Θα με σκοτώσουν οι πολυεθνικές. Η πώρωση μιλάει συγχωρέστε με, το βουλώνω δεν ξαναμιλάω για το V-synth. Θα παίξω κάνα κομμάτι μαζί του να ηρεμήσω. Αν μου πάρουν ποτέ τα σπίτια οι τράπεζες, το V-synth θα δώσω κάπου σε γνωστό να το φυλάξει να το σώσω. Εγώ ας ζήσω και στο δρόμο και να τρώω από συσσίτια ντυμένος με κουρέλια. Το V-synth μη χάσω γιατί θα νιώθω σαν να έχασα την αξιοπρέπειά μου και έτσι δεν θα μπορώ να ζήσω, θα νιώθω δυστυχισμένος ? αυτά. ?

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: John Tzinieris
Να πάρεις το V-synth και να συνδέσεις το SY*77 στις εισόδους του και θα το χρησιμοποιήσει το V SYNTH ως εξωτερικό ταλαντωτή. Τα υπόλοιπα περιορίζονται στις ικανότητες και τη φαντασία του χρήστη και ξεπερνούν την ανθρώπινη φαντασία. 

 Πάρτε το κινητό σας, κατεβάστε software και κάντε το ίδιο ή συνδέστε την κιθάρα σας. Το ίδιο. Το ίδιο πείραμα και η ίδια επαλήθευση. Αν το V-synth είναι η ατομική βόμβα εγώ είμαι ο OPPENHEIMER και την κάνω βόμβα υδρογόνου. Θα με σκοτώσουν οι πολυεθνικές. Η πώρωση μιλάει συγχωρέστε με, το βουλώνω δεν ξαναμιλάω για το V-synth. Θα παίξω κάνα κομμάτι μαζί του να ηρεμήσω. Αν μου πάρουν ποτέ τα σπίτια οι τράπεζες, το V-synth θα δώσω κάπου σε γνωστό να το φυλάξει να το σώσω. Εγώ ας ζήσω και στο δρόμο και να τρώω από συσσίτια ντυμένος με κουρέλια. Το V-synth μη χάσω γιατί θα νιώθω σαν να έχασα την αξιοπρέπειά μου και έτσι δεν θα μπορώ να ζήσω, θα νιώθω δυστυχισμένος ? αυτά. ?
Δεν υπάρχει κάτι στη λογική του V-Synth αλλά να πουλιέται καινούργιο (και σε rack κατά προτίμηση);;;

Πολλά ζητάω, ε;

 
Ωχ, μου βάλατε ιδέες να περάσω το SY77 από εξωτερική μονάδα εφέ!   ?


Εννοείται θα περάσεις το sy77 απο ξεχωριστή μονάδα εφφε... ειναι άλλο όργανο. Η μονάδα εφε του sy77 είναι κακοσχεδιασμένη με αποτέλεσμα να δημιουργεί ακυρώσεις φάσεως και το τελικό αποτέλεσμα να είναι πολύ κακό. Αυτό το διόρθωσε στο sy99 εγκαθιστώντας μονάδα εφε ισοδύναμη με μια ξεχωριστή που κυκλοφορούσε σε rack εκείνη την εποχή. Είναι ένας μπελάς επιπλέον αλλά χωρίς αυτόν το όργανο αδικείται. Μία μεταχειρισμένη μονάδα με programm change θα ήταν ταιριαστή λύση, για να μην αναγκάζεσαι να αλλάζεις συνεχώς παραμέτρους καθε φορά που αλλάζεις patch όπως θα έκανες με αναλογικά πεταλ, που είναι πλέον της μόδας. 

Να πάρεις το V-synth και να συνδέσεις το SY*77 στις εισόδους του και θα το χρησιμοποιήσει το V SYNTH ως εξωτερικό ταλαντωτή.
Παίζεις σκληρά ? Και μου βάζεις κ μενα ιδέες ?

 
Εννοείται θα περάσεις το sy77 απο ξεχωριστή μονάδα εφφε... ειναι άλλο όργανο. Η μονάδα εφε του sy77 είναι κακοσχεδιασμένη με αποτέλεσμα να δημιουργεί ακυρώσεις φάσεως και το τελικό αποτέλεσμα να είναι πολύ κακό. Αυτό το διόρθωσε στο sy99 εγκαθιστώντας μονάδα εφε ισοδύναμη με μια ξεχωριστή που κυκλοφορούσε σε rack εκείνη την εποχή. Είναι ένας μπελάς επιπλέον αλλά χωρίς αυτόν το όργανο αδικείται. Μία μεταχειρισμένη μονάδα με programm change θα ήταν ταιριαστή λύση, για να μην αναγκάζεσαι να αλλάζεις συνεχώς παραμέτρους καθε φορά που αλλάζεις patch όπως θα έκανες με αναλογικά πεταλ, που είναι πλέον της μόδας. 

Παίζεις σκληρά ? Και μου βάζεις κ μενα ιδέες ?


Έχω ήδη το Alesis MidiVerb4 που πρέπει να είναι ΟΚ. Τί λέτε;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα