• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Social media και νέα γενιά μουσικών

Του σρεντερά πότε το έκλεισες? (γιατί και εγώ την κοπέλα κάπου 1 λεπτό άκουσα)
σύνολο 20 δευτερόλεπτα με skip λίγο παρακάτω κάθε φορά?

πάντως όσες φορές κλήθηκα να ακούσω δουλειές σύγχρονων αφανών ηρώων της (μοντέρνας) κιθάρας μέσα σε format περιορισμού σε solo πχ. εξεπλάγην ευχάριστα από την ποιότητα και στο παίξιμο και στη φρασεολογία και φυσικά στην τεχνική.

 
Η μουσικη Μιχαλη μου ειτε ειναι κακη ειτε καλη{υποκειμενικο κριτηριο} αν πληρει τα κριτηρια που την κανει μουσικη { υφος , δομη , ρυθμο , συναισθημα.. για μενα παραμενει ...μουσικη.

Αλλιως μιλαμε για αναρθρες κραυγες σε ενα αοριστο πλαισιο.

Αλλα ακομα κ ο Sin Boy για μενα παραγει μουσικη.

Το αν ειναι καλη η κακη ειναι στο αυτι του ακροατη κ παει κ αλλου η συζητηση.

Αλλα μουσικη αμεροληπτα...ειναι.
Μπα.
Η λέξη είναι groove. Kαι τα κομμάτια που διδάσκονται σήμερα (συν το quantize των σύγχρονων μορφών ηχογράφησης) το έχουν εξορίσει.
Αυτό που πόσταρε πιο πάνω ο Jazzjocker, αν και θα χρειαζόμουν πολλές μπίρες για να τη βρω με αυτό, έχει πιο πολύ groove απ' όσο θα καταφέρουν ποτέ στην άψυχη, άμπαλη ζωή τους οι καλλιτέχνες που πόσταρες, σόρι κιόλας.
Εδώ οι Nirvana που τους απεχθάνομαι σαν τα κρίματά μου, τους βγάζω το καπέλο στο ότι κατάφεραν να κάνουν τον κοσμο να δονείται. Δεν υπάρχει σχεδόν κομμάτι τους που να μην σε κάνει να κουνήσεις το πόδι σου...  Δεν ξέρω αν με πιάνεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου κανει εντυπωση με ποση ευκολια μηδενιζουν καποιοι το συνολο της τεχνης καποιου ειτε γιατι δεν τους αρεσει ειτε γιατι δεν το καταλάβαινουν..

Σρεντερας?

Τι ειναι αυτο? προσβολη? Μπορεις να το κανεις κ εσυ ρε φιλε κ το μηδενιζεις?

Μηπως οι Meola - McLaughlin της γενιας σας τι ηταν? 

Και εγω δεν συμφωνω με το παιξιμο του Κολλια και τις επιλογες του, αλλα δεν μπορω να μην σεβομαι αυτο που κανει γιατι πανω απο ολα...ΕΓΩ δεν μπορω να το κανω.

 Βγειτε λιγο απο την σφαιρα του εγω σας κ δειτε λιγο πιο ανοιχτα τα πραγματα .

Μπα.
Η λέξη είναι groove. Kαι τα κομμάτια που διδάσκονται σήμερα (συν το quantize των σύγχρονων μορφών ηχογράφησης) το έχουν εξορίσει.
Αυτό που πόσταρε πιο πάνω ο Jazzjocker, αν και θα χρειαζόμουν πολλές μπίρες για να τη βρω με αυτό, έχει πιο πολύ groove απ' όσο θα καταφέρουν ποτέ στην άψυχη, άμπαλη ζωή τους οι καλλιτέχνες που πόσταρες, σόρι κιόλας.
Εδώ οι Nirvana που τους απεχθάνομαι σαν τα κρίματά μου, τους βγάζω το καπέλο στο ότι κατάφεραν να κάνουν τον κοσμο να δονείται. Δεν υπάρχει σχεδόν κομμάτι τους που να μην σε κάνει να κουνήσεις το πόδι σου...  Δεν ξέρω αν με πιάνεις.
εισαι εκτος θεματος.

 Μουσικη ειναι οτι...εχει groove?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου κανει εντυπωση με ποση ευκολια μηδενιζουν καποιοι το συνολο της τεχνης καποιου ειτε γιατι δεν τους αρεσει ειτε γιατι δεν το καταλάβαινουν..

Σρεντερας?

Τι ειναι αυτο? προσβολη? Μπορεις να το κανεις κ εσυ ρε φιλε κ το μηδενιζεις?

Μηπως οι Meola - McLaughlin της γενιας σας τι ηταν? 


μμμ ναι

γιατί όχι.

Μια χαρά μου κάνει για προσβολή.

Καλά τώρα....μάλλον αστειεύεσαι.... Meola Mc Laughlin..... Τί σχέση έχουν με τα άμπαλα αυτά πλάσματα...

Βρε συ Βαγγέλη, με το συμπάθειο δηλαδή....

μας βάζεις συνέχεια και συνέχεια ονόματα επι ονομάτων εκ των οποίων το 90% καλλιτέχνες του γιουτουβίου και δεν μας είπες (εκτός από μια φορά αν θυμάμαι σωστά) τι κάνεις εσύ με τη μουσική.

Εγώ τουλάχιστον έχω εκτεθεί εδώ επανειλημμένα και έχω ακούσει τις κριτικές. Εγώ ειλικρινά μη γνωρίζοντας τι και πως παίζεις δεν μπορώ να καταλάβω από πού ξεκινάει η εκτίμησή σου γι όσα ποστάρεις. 

Δεν είναι δυνατόν να εγκρίνεις τον Cory και να μου λες ότι ο Μεολα είναι σρεντερ.

Κάπου κάτι είναι λάθος.

Και σόρρυ δεν θέλω να σε προσβάλω, αλλά ξέρεις το πληκτρολόγιο δε βοηθάει. Αν ήμασταν κοντά θα στα έλεγα πιό αλλιώς.

 
Πολώνουμε το πράγμα χωρίς να είναι έτσι. Δεν ειναι οι μεν και οι δε. Συζητάμε για την τάση των καινούργιων μουσικών για υπερκατανάλωση πληροφοριών σε κάθε παίξιμό τους. Δεν τους αδικώ, η νέα γενιά είναι πιο έξυπνη, πιο γρήγορη, πιο αδίστακτη. Φτάνουν (τεχνικά)στα επιτεύγματα των προηγούμενων πολύ πιο νωρίς και βαριούνται πολύ πιο γρήγορα. Ο διαρκής εμπλουτισμός του παιξίματος, σε ενοχλητικο βαθμό, τιθασεύει την ανία τους. 

 
Καλά τώρα....μάλλον αστειεύεσαι.... Meola Mc Laughlin..... Τί σχέση έχουν με τα άμπαλα αυτά πλάσματα...


Γενικά δε θέλω να μετέχω στη συζήτηση γιατί απέχω με τους περισσότερους τόσο πολύ σε αντίληψη επί του θέματος που θα ήταν σαν να μιλάμε 2 διαφορετικές γλώσσες. ΑΛΛΑ

Ο Al Di Meola την εποχή που ξεπετάχτηκε (late 70s) δέχτηκε τρομερή κριτική για το πόσες νότες παίζει, για το ότι δεν κάνει πολλά bends, γιατί παίζει φουλ πένα, κλπ, από ανθρώπους που τους έβαζες να γράψουν 12άρι βλουζ και ακόμα κι εκεί κουνούσανε. 

Άσχετα λοιπόν με την καταξίωση που έζησε ο Di Meola γιατί είχε τα καλαμπαλίκια να κλείσει τα αυτιά του και να γράψει 20+ δισκάρες, ήταν ο ζρέντερ της εποχές του. 

 
 Μουσικη ειναι οτι...εχει groove?
Mουσικοδιδάσκαλος είσαι, θα πρεπε να ξέρεις.
Όλα είναι μουσική, ακόμη και αυτά που αποκαλείς ουρλιαχτά. Ρώτα με και ότι άλλο θες, χαίρομαι να βοηθάω.

Σρεντερας?

Τι ειναι αυτο? προσβολη? Μπορεις να το κανεις κ εσυ ρε φιλε κ το μηδενιζεις?

Μηπως οι Meola - McLaughlin της γενιας σας τι ηταν? 

Και εγω δεν συμφωνω με το παιξιμο του Κολλια και τις επιλογες του, αλλα δεν μπορω να μην σεβομαι αυτο που κανει γιατι πανω απο ολα...ΕΓΩ δεν μπορω να το κανω.

 Βγειτε λιγο απο την σφαιρα του εγω σας κ δειτε λιγο πιο ανοιχτα τα πραγματα .
DiMeola και McLaughlin, ντροπή να τους βάζεις δίπλα σε αυτό. Μάλλον δεν έχεις ακούσει αρκετά τη μουσική τους.
Δεν ξέρω με τι δεν "συμφωνείς", αλλά δεν μου προξενεί και το ενδιαφέρον να μάθω.
Νομίζεις ότι όλοι οι άλλοι έχουμε παρωπίδες και ότι μόνο εσύ είσαι ανοιχτόμυαλος στις μουσικές επιρροές σου, κι αυτό είναι ενα λάθος που δεν έχω καμία διάθεση να σε βοηθήσω να το συνειδητοποιήσεις. Keep on. Μια χαρά ζούμε "στη σφαιρα" της καλής μουσικής και χωρίς τα παιδιά - θαύματα που πέντε παίζουν και μηδέν νιώθουν.
Δεν μας έχουν ανάγκη και δεν τα έχουμε κι εμείς, thank god.
 




 
Γενικά δε θέλω να μετέχω στη συζήτηση γιατί απέχω με τους περισσότερους τόσο πολύ σε αντίληψη επί του θέματος που θα ήταν σαν να μιλάμε 2 διαφορετικές γλώσσες. ΑΛΛΑ

Ο Al Di Meola την εποχή που ξεπετάχτηκε (late 70s) δέχτηκε τρομερή κριτική για το πόσες νότες παίζει, για το ότι δεν κάνει πολλά bends, γιατί παίζει φουλ πένα, κλπ, από ανθρώπους που τους έβαζες να γράψουν 12άρι βλουζ και ακόμα κι εκεί κουνούσανε. 

Άσχετα λοιπόν με την καταξίωση που έζησε ο Di Meola γιατί είχε τα καλαμπαλίκια να κλείσει τα αυτιά του και να γράψει 20+ δισκάρες, ήταν ο ζρέντερ της εποχές του. 


ΑΛΛΑ....

ο όρος σρέντερ βγήκε μετά.... (και έχει...από μόνος του κάτι....κακό μέσα του....τουλάχιστον σε όποια συζήτηση γίνεται ο όρος σημαίνει κάτι σχεδόν ειρωνικό αν όχι προσβλητικό από μουσικής άποψης)

ήταν λοιπόν κάτι άλλο.

Και εκτός από πολλές νότες, έπαιζε και μια και έχυνε... μέλι....

Ασε τώρα, γιατί ήμανε βία βία 19 χρονών και αλλάζαμε κασέτες χέρι χέρι.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ασε τώρα, γιατί ήμανε βία βία 19 χρονών και αλλάζαμε κασέτες χέρι χέρι.....


Πες μου τώρα ως άνθρωπος που έχει σχεδόν τα τριπλά μου χρόνια, υπάρχει λόγος να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε; Η φάση εδώ είναι "μικροί-μεγάλοι στο ίδιο καφενείο", αν δεν είναι πείτε το να το μάθουμε.

 
Πες μου τώρα ως άνθρωπος που έχει σχεδόν τα τριπλά μου χρόνια, υπάρχει λόγος να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε; Η φάση εδώ είναι "μικροί-μεγάλοι στο ίδιο καφενείο", αν δεν είναι πείτε το να το μάθουμε.
Ευκολάκι να εστιάσεις εκεί. Δεν είναι αυτό και το ξέρεις.

 
Πες μου τώρα ως άνθρωπος που έχει σχεδόν τα τριπλά μου χρόνια, υπάρχει λόγος να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε; Η φάση εδώ είναι "μικροί-μεγάλοι στο ίδιο καφενείο", αν δεν είναι πείτε το να το μάθουμε.


καλά, αυτό κατάλαβες?

Είναι και αυτό και το ξέρεις κι εσύ. 

Αυτά από μένα, καλό ντιμπέι. 




ρε Μπίλλυ ήμαρτον....

σου λεω απλά ότι άκουσες έναν Μεολα μετά από πόσα χρόνια αφού βγήκε (υπολογίζω 20) όταν ήδη βγήκανε όλοι οι σκαφτιάδες και οι χεράδες πολυβόλα (και τίποτα άλλο) και όχι έναν Μεολα όταν βγήκε και ήταν κι αυτός 20 ετών.

Και ΞΕΡΕΙΣ πολύ καλά ότι για κάθε γρήγορο κομμάτι του είχε και αργά και μελωδικά και σκοτώνανε.

Εγώ το 1976 όταν άκουσα τον πρώτο του δίσκο, έπαθα όταν κατάλαβα ότι υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να παίξουν το ίδιο ή και καλύτερα μελωδικά από τον Carlos και άσε για το πιό γρήγορα.

Εστιάζετε μόνο στην ηλικία και νομίζετε ότι ξεκουτιάσαμε. Πρίν το ξεκούτιασμα έρχεται ένα άλλο που λέγεται εμπειρία....άσε λίγο να το χαρούμε....

 
Πω πωωω, της πτανς γίνεται.

Που και που θα πετάγομαι σαν την βούρτσα (ξέρετε, αυτή που την μπερδεύουν με την Λούτσα) να λέω την μ@λ@κία μου.

Ερώτηση πρώτη λοιπόν.

Νομίζω ότι υπάρχουν πολλά κομμάτια, που έχουν σχεδόν τα ίδια ακκόρντα, και παραπλήσιες μελωδίες.

Τι είναι αυτό που κάνει το ένα να είναι χάλια, και το άλλο αριστούργημα?

Ερώτηση δεύτερη.

Αναφερόμαστε σε όλο το φάσμα της μουσικής, ή μόνο σε ποπ και ροκ (σαν το περιοδικό ένα πράγμα)?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι και αυτό και το ξέρεις κι εσύ. 
Ανάφερα compressors και quantize. You know.
Υπάρχουν 15χρονα που ακούν Green Day και ACDC, μη με πατρονάρεις λοιπόν. Δεν ακούν Frank Gabale καi Steve Vai.
Και η "γυάλα" είναι αλλού. Όχι σε αυτά που γράφω εγώ. Στην Ευρώπη υπάρχουν μπαντάρες - στην Ελλάδα επίσης, που δεν έχουν καμία σχέση με τον αποστειρωμένο κόσμο των ωδείων και της στείρας δεξιοτεχνίας. Ανεβαίνουν καμιά φορά και στα charts αλλά και να μην, όποτε κάνουν gig είναι sold out. Little Barrie, Zutons, The Coral - στην Αγγλία τουλάχιστον που ασχολούμαι και παρακολουθώ.
 




 
μμμ ναι

γιατί όχι.

Μια χαρά μου κάνει για προσβολή.

Καλά τώρα....μάλλον αστειεύεσαι.... Meola Mc Laughlin..... Τί σχέση έχουν με τα άμπαλα αυτά πλάσματα...

Βρε συ Βαγγέλη, με το συμπάθειο δηλαδή....

μας βάζεις συνέχεια και συνέχεια ονόματα επι ονομάτων εκ των οποίων το 90% καλλιτέχνες του γιουτουβίου και δεν μας είπες (εκτός από μια φορά αν θυμάμαι σωστά) τι κάνεις εσύ με τη μουσική.

Εγώ τουλάχιστον έχω εκτεθεί εδώ επανειλημμένα και έχω ακούσει τις κριτικές. Εγώ ειλικρινά μη γνωρίζοντας τι και πως παίζεις δεν μπορώ να καταλάβω από πού ξεκινάει η εκτίμησή σου γι όσα ποστάρεις. 

Δεν είναι δυνατόν να εγκρίνεις τον Cory και να μου λες ότι ο Μεολα είναι σρεντερ.

Κάπου κάτι είναι λάθος.

Και σόρρυ δεν θέλω να σε προσβάλω, αλλά ξέρεις το πληκτρολόγιο δε βοηθάει. Αν ήμασταν κοντά θα στα έλεγα πιό αλλιώς.
To καναλι μου οπως κ το site μου ειναι στη διαθεση σου.


www.drumslessons.gr
www.youtube.com/writetovagelis1975
 
Τα υπολοιπα στα απαντησε ο Bill
Μην τα ξαναλεμε.
Oι πρωτοι σρενταδες / χωστηδες οπως θελεις ηταν αυτοι.
Τωρα αν στο δικο σου  σου book αυτοι παρηγαγαν διαμαντια κ οι σημερινοι παραγουν ανθρακα...αυτο ειναι μια προσωπικη σου εκτιμηση.
Σεβαστη αλλα κατα τα αλλα προσωπικη.
 


 
 
Oι πρωτοι σρενταδες / χωστηδες οπως θελεις ηταν αυτοι.
Αν δεν διακρίνεις διαφορά αισθητική, ερμηνευτική, συνθετική, τα πάντα όλα (βάλε και τον κιμά μέσα) ανάμεσα στο κομμάτι που πόσταρα (Orient Suite) και σε αυτό που πόσταρες εσύ, φίλε μου έχεις πρόβλημα.

 

Δεύτε λάβετε και μια αμερικάνικη συγχρονη μπάντα που σπέρνει, χωρίς να σρεντάρει διότι η εντύπωση είναι αλλού - στα ηχοχρώματα, τη σύνθεση, το groove (ΝΕ ΤΙ) και που δεν θα τη διδαχθεί κανένας ως "οικονομία μεγάλης τέχνης", σε κανένα ωδείο. Ευτυχώς, από μια άποψη.
 




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν δεν διακρίνεις διαφορά αισθητική, ερμηνευτική, συνθετική, τα πάντα όλα (βάλε και τον κιμά μέσα) ανάμεσα στο κομμάτι που πόσταρα (Orient Suite) και σε αυτό που πόσταρες εσύ, φίλε μου έχεις πρόβλημα.
η συζητηση Μιχαλη δεν αφορα την διαφορα αναμεσα στα δυο ακουσματα.

Δεν συγκρινουμε ειδη μουσικης.

Συζηταμε για το τι ειναι μουσικη το οποιο κατ εμε,  ειναι απολυτο.

Το τι ειναι καλη η κακη μουσικη ειναι υποκειμενικο.

 
Ξαναπετάγομαι σαν την βούρτσα, και λέω.

Τα πετάξαμε όλα τα υλικά σε μια τεράστια κατσαρόλα και τα βράζουμε.

Από εκεί και πέρα στην δοκιμή, βάζει ο ένας την κουτάλα μέσα και πιάνει πατάτα και μανιτάρι.

Ο άλλος πιάνει κρεατάκι, ο άλλος φασόλια.

Ο καθένας πιάνει και δοκιμάζει ότι του αρέσει και λέει την γνώμη του για το φαί.

Κανένας όμως δεν δοκιμάζει όλο το φαί, απλά ότι αρέσει στον καθένα.

Πώς διάολο να έχει μετά άποψη αν το φαί είναι νόστιμο?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
7 minutes ago, Tamtam said:

Αν δεν διακρίνεις διαφορά αισθητική, ερμηνευτική, συνθετική, τα πάντα όλα (βάλε και τον κιμά μέσα) ανάμεσα στο κομμάτι που πόσταρα (Orient Suite) και σε αυτό που πόσταρες εσύ, φίλε μου έχεις πρόβλημα.

 

Δεύτε λάβετε και μια αμερικάνικη συγχρονη μπάντα που σπέρνει, χωρίς να σρεντάρει διότι η εντύπωση είναι αλλού - στα ηχοχρώματα, τη σύνθεση, το groove (ΝΕ ΤΙ) και που δεν θα τη διδαχθεί κανένας ως "οικονομία μεγάλης τέχνης", σε κανένα ωδείο. Ευτυχώς, από μια άποψη.
 




είσαι οφ τοπικ.

Βασικά το μόνο φαί που λέγαμε είναι μακαρόνια με κιμά

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top