Σκυλιά με ουρά...τα λεφτά!

(αν και δυστυχως με τους περισσοτερους ντραμμερ αναγκαζομαι να χρησιμοποιησω σεσσιον μια και το επιπεδο τους και κυριως το ΧΤΥΠΗΜΑ τους ειναι..τραγικο... :cry: )...
Η drums είναι ψιλό μυστήριο όργανο και οι διαφορές των τριών ειδών παιξίματος στούντιο, πρόβας και live, είναι εντονότερες από κάθε άλλο όργανο ειδικά στο χτύπημα όπως λες. Εκεί ίσως υστερούν πολλοί ερασιτέχνες που μπαίνουν σπάνια σε στούντιο και δεν είναι εξοικειωμένοι.

 
μπα..απλα δεν ξερουν να παιζουν ντραμς .... :evil: (ασε που οποτε βλεπω ντραμμερ να ..χαΪδευει τα τυμπανα του παθαινω νευρικη κριση.... :twisted:

 
"μπα..απλα δεν ξερουν να παιζουν ντραμς .... (ασε που οποτε βλεπω ντραμμερ να ..χαΪδευει τα τυμπανα του παθαινω νευρικη κριση...."

εγώ αυτό που δεν αντέχω στους ασχετους ντράμερ ειναι όταν παίζουν δυνατά :twisted:( είχα βρεθει σε μια παρουσιαση της δουλειάς του Μιλτιάδη Πασχαλίδη και ενω ο τύπος έπαιζε ψιλομπαλάντες από πίσω υπήρχε ένας ντράμερ (παραλιακής μάλον) που τα έσπαγε, μας τα έκανε κουδούνια!! :evil: μιλάμε ότι έφυγα από το 4κομάτι.

μου αρέσει το δυνατό παίξιμο αλλά από πραγματικούς γνώστες

όπως μου αρέσει και το καλό ηχοχρωματικό

παίξιμο που έχουν οι τζαζίστες 8)

 
Ο whitenoiz στα περισσότερα έχει δίκιο!Εγω συνεργάζομαι συνεχώς με session μουσικούς και μαλιστα κορυφαίους στο είδος τους και δεν εχω διαπιστώσει ούτε υπεροψία ουτε προκλητική συμπεριφορα. Αντιθέτως ειμαστε με το καλαμπούρι και την καλη παρέα.

Περνουν την παρτιτούρα ή το οδηγό ριχνουν μια ματια ακούγοντας το playback' date=' κρατανε τις σημειώσεις τους και ξεκινανε να γράφουνε!

Σεβονται την παρτιτουρα και προσπαθουν να αφουγκραστούν τις αναγκες μου. Εγω απ την πλευρα μου φροντιζω να μην περιοριζω σε μεγαλο βαθμο

το styl ακι το editing του καθενος.

Συνηθως 2-3 tracks ειναι αρκετα, γινονται καποιες διορθώσεις και παπαλα.

Εγω μαλιστα συνηθίζω να τους ζητάω και ενα track ελευθερο απο δεσμευσεις

Πιστευω οτι κομπλεξ και υπεροψιες ειναι προτερήματα των μετρίων!!![/quote']

:wink:
 
Μα και εγω συμφωνω μαζι σου' date='για αυτο και αλλωστε επιμενω οποτε κανω παραγωγη σε μπαντα να παιζει η μπαντα οσο απειρη και αν ειναι (αν και δυστυχως με τους περισσοτερους ντραμμερ αναγκαζομαι να χρησιμοποιησω σεσσιον μια και το επιπεδο τους και κυριως το ΧΤΥΠΗΜΑ τους ειναι..τραγικο... :cry: )
Αλλο ομως αυτο και αλλο να μη παραδεχομαστε οτι οι πραγματικοι σεσσιον μουσικοι ειναι εξαιρετικοι,τεχνικα και εχουν μεγαλη εμπειρια και ικανοτητα στη δουλεια τους....[/quote']

Θα αλλάξω λιγάκι το θέμα (από τους sessions και τους σεβαστούς για μένα τεχνικά αλλά όχι καλλι-τεχνικά σκύλους) αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο αυτό που διαβάζω παραπάνω από τον SUPERFUNK.

Παίζω τρία χρόνια σε μια μπάντα. Στα πρώτα μας βήματα ήμασταν όλοι εξαιρετικά άπειροι, δεν είχαμε παίξει σε άλλα groups πιο πριν. Εκείνη την εποχή με μηδενικό εξοπλισμό γράψαμε 2-3 κομμάτια live. To αποτέλεσμα σήμερα δεν μπορώ ούτε να το ακούσω. Αν τότε ερχόμασταν σε σένα...θα έβαζες session να παίξουν...???

Μήπως έτσι καταστρέφονται μουσικά άνθρωποι που καλύτερο είναι να τους αφήσεις να εξελιχθούν προς το καλύτερο μόνοι τους, να βελτιωθούν όσο γίνεται και να προχωρήσουν στη μουσική μέχρι το σημείο που τους επιτρέπουν οι δυνατότητες/ταλέντο τους? Γιατί έτσι όπως το λες μου φαίνεται πως φτιάχνουμε ωραίους και μάγκες στα studio με ξένα @*****@ γι'αυτό όταν παίζουν live τα περισσότερα ελληνικά group και το ήδη μικρό κοινό ξενερώνει...

Δε λέω καλοί οι session και ως επί το πλείστον παιχταράδες...αλλά την ξεφτίλα που κράζουμε στον κάθε άχρηστο, ακαλλιέργητο πιστοκράτορα, τραγουδιάρη που για να πει δυο σωστές νότες πρέπει να τραγουδάει με 2 κιλά plug-ins ούτε λίγο ούτε πολύ μου λες πως αν χρειαστεί εσύ θα την αναπαράγεις (και τό έχεις ήδη κάνει...) σε ένα rock group για τον drummer...???
 
Αν τότε ερχόμασταν σε σένα...θα έβαζες session να παίξουν...???
αν ειχατε υπογραψει σε εταιρεια που θα με πληρωνε,και θα περιμενε να κανετε ενα δισκο που θα τον αγοραζε τουλαχιστον η μαμα σας,ναι ΑΥΤΟ θα εκανα γιατι ειναι ΔΟΥΛΕΙΑ και πρεπει να γινει σωστα.

αν ερχοσασταν απλα για να σας ακουσω θα σας ελεγα να μαθετε πρωτα να παιζετε και να μου ερθετε σε λιγα χρονια (το εχω κανει πολλες φορες αυτο αλλωστε γιατι εχω το κακο συνηθειο να ειμαι ειλικρινης...)

η αληθεια βεβαια βρισκεται καπου στο μεσον πια μια και με τα pc σχεδον ολα τα ντραμς που ακους στα ελληνικα "ροκ" συγκροτηματα ειναι αποτελεσμα τρελλου editing.

α,παρεμπιπτοντως μη μπερδευεις τα αμερικανικα και αγγλικα γκρουπ με τα ελληνικα,δεν υπαρχει δυστυχως ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση τοσο απο πλευρας εκτελεστικης δυνοτητας οσο και απο προετοιμασια και αυτοκριτικη :wink:

το να παιξει ενας σεσσιον ντραμμερ σε ενα δισκο ενος γκρουπ ΔΕΝ ειναι βεβαια ξεφτιλλα εχει γινει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες (ακομα και στους Beatles στον πρωτο δισκο τους παιζει ο Bernard Purdie) τα ντραμς ειναι ΤΟ βασικοτερο οργανο & αυτο που πρεπει ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ να ειναι οσο το δυνατον καλυτερα παιγμενο....

γενικα ξερω οτι τα παραπανω αντιβαινουν στον κλασσικο ελληνικο εγωισμο και την στενοκεφαλια του "εγω μπορω να τα κανω ΟΛΑ σωστα και κανεις δεν μπορει να αντικαταστησει ΕΜΕΝΑ που ειμαι και ο ..γαμαουα" :lol: ομως ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ειναι η μουσικη και οταν καποιος γινεται εμποδιο στο να παιζεται (& κυριως να ΗΧΟΓΡΑΦΕΙΤΑΙ) ΣΩΣΤΑ πρεπει να αντικαθισταται (μεχρι να μαθει βεβαια...)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αν ειχατε υπογραψει σε εταιρεια που θα με πληρωνε' date='και θα περιμενε να κανετε ενα δισκο που θα τον αγοραζε τουλαχιστον η μαμα σας,ναι ΑΥΤΟ θα εκανα γιατι ειναι ΔΟΥΛΕΙΑ και πρεπει να γινει σωστα.

η αληθεια βεβαια βρισκεται καπου στο μεσον πια μια και με τα pc σχεδον ολα τα ντραμς που ακους στα ελληνικα "ροκ" συγκροτηματα ειναι αποτελεσμα τρελλου editing.

α,παρεμπιπτοντως μη μπερδευεις τα αμερικανικα και αγγλικα γκρουπ με τα ελληνικα,δεν υπαρχει δυστυχως ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση τοσο απο πλευρας εκτελεστικης δυνοτητας οσο και απο προετοιμασια και αυτοκριτικη :wink:

....[/quote']

Τώρα είσαι πιο σαφής με το "αν είχατε υπογράψει.." κι επειδή δύσκολα θα έχει συμβόλαιο ένα group σε αυτή του την φάση...η ερώτησή μου γίνεται υποθετική και η περίπτωσή μας θα ανήκε στο "ελάτε σε λίγα χρόνια...".

Γράφοντας πλέον σε καλό studio με πολύ καλό παραγωγό (μεγάλη τύχη να είναι δίπλα μας ο άνθρωπος αυτός...) ξέρω πως είναι γραμμένα τα drums σε πολλά ελληνικά groups (δίσκους και demos) και ότι πολλές φορές ο drummer γράφει 1 ώρα και ο μηχανικός κάνει editing μια μέρα για να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα...Ξέρω όμως και τουλάχιστον 10 μπάντες μόνο από τον αγγλόφωνο χώρο που κινούμαι κι εγώ, οι οποίες απαρτίζονται συνολικά από ταλαντούχα και καταρτισμένα στο όργανό τους παιδιά.

Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα...μην τους παίρνει όλους η μπάλα...δεν είναι ΟΛΟΙ οι Έλληνες χειρότεροι ή καλύτεροι από ΟΛΟΥΣ τους αγγλοαμερικάνους. Δεν υπάρχει λόγος να σου αναφέρω ονόματα για παραδείγματα...αν σκεφτούμε λίγο κάτι θα βρούμε...

Τώρα όσον αφορά την προετοιμασία και ΙΔΙΩΣ την αυτοκριτική μπράβο σου που το λες ευθέως, συμφωνώ μαζί σου 100%...και δυστυχώς ακόμη κι εκεί που το ταλέντο ξεχειλίζει η αρπα-κόλλα νοοτροπία και το εύκολο ψώνιο έχουν θάψει group-άκια που θα μπορούσαν να ξεφύγουν από την ελληνική μιζέρια!
 
σχεδον καθε cd απευθυνεται στον μεσο ακροατη, ο οποιος δεν ξερει οτι αυτο που μοιαζει με κιθαρα αλλα εχει πιο χοντρες χορδες λεγεται μπασο και φυσικα δεν το ακουει, ο οποιος νομιζει οτι η ηλεκτρικη κιθαρα ακουγεται εκ φυσεως "βρωμικη" κλπ..

δεν πιστευω οτι το μεσο κοινο(ως προς το συγκεκριμενο οργανο ανηκω και εγω σε αυτους) μπορει να αντιληφθει την καλη η οχι ποιοτητα ενος drummer ουτε κατα διανοια, εκτος πλεον και αν ειναι τοσο κακος. οσοι εχετε ασχοληθει επαγγελματικα με παραγωγες κλπ κατι παραπανω θα ξερετε, αλλα μου ακουγεται αφανταστα υποτιμητικο να ερθει να ηχογραφησει μια μπαντα και ο drummer να μπει στο "ψυγειο".καλυτερα να του τα διορθωσεις ολα, παρα να φωναξεις εναν αλλο να παιξει στην θεση του.

 
μπα,ειδικα ΕΣΥ το προσεχεις (στο 99% των επιλογων του "μοναδικου cd σου" παιζουν ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ντραμμερς....

εξαρταται και απο το ειδος βεβαια ,φανταζεσαι φανκ μπαντα με μαπα ντραμμερ?? 8O

 
οταν λεω οτι δεν το αντιλαμβανομαι, ενοοω οτι ειμαι ο τελευταιος ανθρωπος πανω στην γη που θα κρινει τεχνικα εναν drummer. το αν μου αρεσει η οχι μπορω φυσικα να το ξερω και να το δηλωσω αλλα μεχρι εκει.

ας πουμε μου αρεσει παρα πολυ ο drummer των mogwai(σιγουρα σου εχω γραψει) :wink: ο οποιος παιζει αργα και βασανιστικα, αλλα μαλλον μου αρεσει το ηχοχρωμα, η ΗΧΟΣ του, το αποτελεσμα μαζι με την υπολοιπη μπαντα κλπ..δεν εχω ιδεα αν ειναι καλος η οχι.

οντως εχει να κανει με το ειδος μουσικης που παιζει ο καθενας και ειδη οπως η funk, η jazz κλπ ειναι πολυ απαιτητικα ως προς το rythm section.

ευτυχως που καποτε υπηρξαν οι ramones και ακομα υπαρχουν οι dead moon να δινουν σε ολους μας ελπιδες οτι και μεις κατι μπορουμε να κανουμε μουσικα και να ειναι ωραιο :D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επειδη μπερδεύτηκα λίγο, με δυό λόγια τα ακριβά μουράτα μπασάκια ειναι για συμφωνικές ορχήστρες και τα φτηνά squire ειναι για κουτούκια;

 
Επειδη μπερδεύτηκα λίγο, με δυό λόγια τα ακριβά μουράτα μπασάκια ειναι για συμφωνικές ορχήστρες και τα φτηνά squire ειναι για κουτούκια;

 
Επειδη μπερδεύτηκα λίγο, με δυό λόγια τα ακριβά μουράτα μπασάκια ειναι για συμφωνικές ορχήστρες και τα φτηνά squire ειναι για κουτούκια;

 
δεν πιστευω οτι το μεσο κοινο(ως προς το συγκεκριμενο οργανο ανηκω και εγω σε αυτους) μπορει να αντιληφθει την καλη η οχι ποιοτητα ενος drummer ουτε κατα διανοια' date=' εκτος πλεον και αν ειναι τοσο κακος. [/quote']

Τεχνικά, σίγουρα δε μπορεί να κρίνει, αλλά όμως είμαι σίγουρος ότι μπορεί να αντιληφθεί χωρίς ιδιαίτερες μουσικές γνώσεις αν ένα σχήμα γκρουβάρει όμορφα και δεμένα, και να το ευχαριστηθεί, και να έρθει σε κέφι, ή αντίθετα μπορεί να αντιληφθεί αν όλοι βαράνε στου Κουτρούλη το γάμο και να ξενερώσει.
 
Υπάρχει όμως  και μια άλλη παράμετρο που ίσως αγνοείται. Η διαφήμηση.

Κάποιος γνωστός και με παρουσίες σε μεγάλα μαγαζια και στη τηλεόραση μουσικός προμηθεύεται δωρεάν τις περισότερες φορές απο τις αντιπροσωπίες τα όργανα που χρησιμοποιεί.

Όταν πχ ο πληκτράς της Βανδή μοστράρει πχ τα triton δεν θα τσιμπήσουν οι πιτσιρικάδες να τα σκάσουν για να πάρουν τα ίδια? Θα τσιμπήσουν!!!  :wink:
Αυτό που λες δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Δουλεύω χρόνια σε κάθε είδους μαγαζιά και ποτέ ούτε σε μένα ούτε σε κανέναν άλλο από όσους γνωρίζω δεν έχουν χαρίσει όργανο για λόγους διαφήμισης. Άντε μέχρι μία καλή έκπτωση γιατί τους έχουμε κάνει πλούσιους και αυτό είναι όλο.Αυτά που λες,αντιθέτως γίνονται μόνο στους φιρμάτους μουσικούς στο εξωτερικό που τους βλέπουμε και τους θαυμάζουμε. Όχι μόνο τους τα χαρίζουν τα όργανα αλλά τους πληρώνουν και χοντρά για να παίζουν με αυτά. Δεν νομίζω ότι κανένας πιτσιρικάς θα πάει να πάρει μία Jem γιατί είδε να παίζει με αυτήν ο κιθαρίστας της Βανδή.Μάλλον τον Vai θα είδε... Aν παρατηρήσετε ,πολλοί ξένοι μουσικοί και ειδικά πληκτράδες (που παίζουν με όργανα που προφανώς δεν τους τα σκάνε) καλύπτουν με ταινίες τα σημεία που γράφει την μάρκα ώστε να μην κάνουν τσάμπα διαφήμιση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το όργανό μου είναι πιάνο αλλά παίζω χρόνια πλήκτρα. Πράγματι υπάρχει η νοοτροπία στα σκυλάδικα του να έχεις καλά και καινούρια όργανα αλλά εμένα αυτό μου έκανε καλό. Από εκεί που είχα ένα synth και πάλευα με αυτό να παίξω τα πάντα,τώρα έχω δύο τρία όργανα που με βοηθούν στο να κάνω τη δουλειά μου πιό γρήγορα,πιό εύκολα,να ακούγεται όπως πρέπει το αποτέλεσμα και χωρίς να κάνω συμβιβασμούς στους ήχους. Όσο για τους μπασίστες-κιθαρίστες στα σκυλάδικα, κοιτάνε να κάνουν τη δουλειά τους όσο πιό καλά γίνεται και με ότι όργανο βολεύει τον καθένα. Ασχέτως τιμής. Το αν ο άλλος παίξει με μία προσομείωση από Variax ή με μία αυθεντική Fender δεν έχει καμία διαφορά. Έχω ακούσει κιθαρίστες με πολύ καλά όργανα να έχουν κάκιστο ήχο και έχω δει κιθαρίστες με Variax να έχουν ήχο που σκοτώνει.

Όσο για τους μουσικούς που παίζουν σε λαϊκά μαγαζιά και κάποιοι στη κουβέντα που κάνουμε,δεν μπορούν να δεχτούν την αξία τους,ας ψαχτούν λίγο παραπάνω και να ακούσουν προσωπικές δουλειές αυτών των μουσικών  που τύφλα να έχουν τα ξένα γκρουπ και οι ξένοι τζαζίστες.

Για τους session μουσικούς που τα γράφουν όλα με ένα take,δυστυχώς (για κάποιους πάλι που δεν μπορούν να το πιστέψουν) έτσι είναι. Οι περισσότεροι είναι έμπειροι μουσικοί,με γνώση παρτιτούρας και φοβερή prima vista. (Αναρωτιέμαι πόσοι από όσους κράζετε τους μουσικούς στα σκυλάδικα ξέρετε τι σημαίνει senio,da capo,coda,senza,ritenuto...) Οι sessionάδες είναι χρόνια στη δουλειά,έχουν παίξει σε διάφορα μουσικά σχήματα πολλών ειδών μουσικής και έτσι μπορούν να έχουν την εμπειρία και το ανάλογο παικτικό ύφος σε ότι στυλ μουσικής και να τους ζητήσεις να γράψουν. Μελετούν ώρες στο σπίτι τους αφού είναι αυτή η δουλειά τους και από αυτό ζουν. Και όταν λέω μελετούν,εννοώ ΟΛΑ τα είδη της μουσικής. Από Βανδή μέχρι Dream Theater

Το ξέρω ότι για κάποιους είναι δύσκολο να το δεχτούν αλλά ένα μεγάλο ποσοστό των μουσικών που δουλεύουν στα σκυλάδικα είναι απίστευτοι μουσικοί,με τρομερή εμπειρία (σε ένα rock σχήμα παίζεις 40-50 τραγούδια για όλο το πρόγραμμα. Στις πίστες τόσα είναι μόνο τα τραγούδια του πρώτου προγράμματος που διαρκεί μία ώρα). Αυτό το μεγάλο ποσοστό των λαϊκών μουσικών είναι απόφοιτοι από μεγάλες σχολές του εξωτερικού που δεν παίρνεις ένα χαρτί τόσο εύκολα όσο από το ωδείο της γειτονιάς. Γι'αυτό και το συχνότατο φαινόμενο των Ελλήνων "και καλά" super μουσικών που επειδή έμαθαν να παίζουν καλά ένα τραγούδι του Satriani και πήραν και ένα χαρτί από ένα ωδείο πάνε σε κάποια σχολή του εξωτερικού και εκεί τα βρίσκουν λίγο περισσότερο παλούκια απ'ότι περίμεναν και καταλαβαίνουν ότι τελικά δεν ήταν και τόσο καλοί όσο πίστευαν...  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πέστα ρε μεγάλε! 5 χρόνια περίμενα κάποιον να τα πει! ;D ;D

 
Πήρε ο Λαζαρος. Θέλει το θρεντ του πίσω...

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top