Σορι αλλα επειδη ειμαι ενας απο αυτους, οφειλω να με υπερασπιστω.. ;D Δεν φταινε οι χομπιστες πιστεψε με, απο τη μια φταιει το χαμηλο μουσικο επιπεδο καποιων που αυτοαποκαλουνται "επαγγελματιες"- ας πουμε εγω που ειμαι μερακλης μπορει να κατεβω και με εναν φουλ λαμπα και ενα λεσπολι να παιξω ροκ για την κ@υλα μου, ενω ο αντιστοιχος "επαγγελματιας" θα κατεβει με squier και zoom. Βεβαια εαν επαγγελματιας σημαινει "παιζω και αμοιβομαι", τοτε ειμαι κι εγω ενας απο αυτους, μιας και δεν παιρνω 20-30 ευρω οπως λες.
Οι βασικοτεροι δυο λογοι ομως που συμβαινουν ολα αυτα ειναι:
-H απολυτη αγνοια του ελληνικου μουσικοφιλου κοινου-ειτε δουν μια μπανταρα να παιζει, ειτε δουν το σχολικο συγκροτημα της γειτονιας, το ιδιο τους αγουγεται. "χαχα ωραιοι αυτοι, παιζουν ροκακια".
-Καμια προστασια απο το κρατος για το επαγγελμα. Ενα ωραιο μετρο, θα ηταν να σου επιτρεπεται η ασκηση του επαγγελματος μονο εαν εισαι πτυχιουχος μουσικος απο αναγνωρισμενο ωδειο. Κατοχυρωση δηλαδη, οπως γινεται με τους περισσοτερους κλαδους των ελευθερων επαγγελματων. Εφοσον βεβαια δεν θα υπηρχαν και αναγνωρισμενα ωδεια...μαπα. Ισα ισα ομως, που το κρατος τους μουσικους τους μαμαει κιολας, με ενταξη στο φπα, τελος επιτηδευματος κλπ.
Για τους δυο παραπανω λογους , οι μαγαζατορες λενε "γιατι να παρω τον παππου που θα θελει και ενσημα και θα εχει απαιτησεις και να μην παρω τον πιτσιρικα? Αφου ετσι κι αλλιως ιδιοι ακουγονται, και ο δευτερος ειναι και πιο φθηνος γιατι δεν εχει και γυναικα και δυο παιδια".
Φυσικα, τα παραπανω ισχυουν προφανως για "ευκολες" δουλειες, δηλαδη ροκ μπαντες, ταβερνες, και τελευταιας κατηγοριας σκυλαδικα.
Ενος πραγματικα καλου μουσικου με εμπειρια διπλα σε μεγαλα ονοματα, κανενας πιτσιρικας "χομπιστας" δεν θα μπορεσει να του παρει τη δουλεια, αφου οι απαιτησεις ειναι πολυ υψηλες οταν προκειται για πρωτοκλασσατα σκυλαδικα.