Αξίζει το σκυλάδικο για τα λεφτά?

LK είπε:
Και έτσι να είναι (που δεν είναι) ....μπορώ να σου πώ ότι και ο μουσικός έχει τα τυχερά του (του σκάει ένας μερακλής ένα 50άρικο στο κούτελο).
Ακους πολλες ιστοριες απο γεροντια? ή βλεπεις ασπρομαυρες ελληνικες ταινιες?  :)

Αυτα πλεον ουτε στα πανηγυρια δεν γινονται που ηταν και η βασικη αμοιβη του μουσικου.

 
Αχχχ ωραια τα ειπαμε και σημερα και καναμε την καρδια περιβολι σε πολλους επιδοξους επαγγελματιες.

Ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα που λεει και ο Ηλιοπουλος.

 
vagelism είπε:
Με ολο το σεβασμο Λακη και Αργυρη...εγω το μονο που θυμαμαι να μου σκαει στο κουτελο...ειναι κατι βρεγμενα γαρυφαλλα που εχαναν το στοχο τους απο τα μεμε της τραγουδιαρας και κατεληγαν στα μουτρα μου ;D ;D ;D ;D ;D ;D . Επισης με εχει παρει ξοφαλτση κομματι απο σπασμενο πιατο..

Στις καλες βραδυες...κανα μεθυσμενος θα μας κερναγε κανα ποτο..

Μηπως μιλατε για πανηγυρια..???

Εκει ναι...τα χρηματα ειναι λιγο καλυτερα...αλλα μπορει να ανεβεις στο παλκο...στις 10 και να κατεβεις 6 το πρωι 2 μερες μετα... ;D ;D
Επισης στο σκυλαδικο δεν κινδυνεύεις να κολλήσεις όλα τα στελέχη του ιού της γρίππης των χοίρων και του δυτικού νείλου ,ηπατίτιδες B C non B ,non C κλπ (εκτός αν είναι κανείς ατακτούλης)

Πέρα από την πλάκα ίσως συγκρίνουμε πράγματα ανόμοια , κι εγώ κάποτε το είχα δει σαν κάτι το δελεαστικό όταν ήμουν φοιτητής αλλά δε χρειάστηκε να το κάνω ,'εψαξα για μπουάτ (α ήμουν και στους mixin up λίγο καιρό είχαν ρεύμα από τοτε και διήμερο έπαιρνες κανα 100ρι ευρα)... οπότες δεν το έκανα αλλά δεν το θεωρώ και κολάσιμο.

Επίσης είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει προς το χειρότερο. Έχω ένα φιλαράκι που δούλευε (πριν 6 χρόνια) 6ημερα σκυλάδικο και μαζευε χρηματα για gibson...αλλά τα μισα λεπτά του φυγαν στην κάρτα-ρόμπα...

Αν πάει κανείς μονο για τα φρανκα  και νιώθει ότι κάνει κάτεργο εκεί ,ας ψάξει για τίποτα άλλο καλυτερα γιατι δεν αξιζει να συνδεσεις τη μουσικη με κατι δυσαρεστο, ενω ειναι η λυτρωτικη σου ψυχοθεραπεια... μετα αποκτάς άσχημα εξαρτημενα αντανακλαστικα και μπερδευεται το πράμα, θα χρειάστείς 'θέραπυ' για PTS

 
delta66 είπε:
Ακους πολλες ιστοριες απο γεροντια? ή βλεπεις ασπρομαυρες ελληνικες ταινιες?  :)
Both!! ;D ;D ;D

Και το "φακελάκι" σπανίζει πλέον πάντως. ; ;)

 
vagelism είπε:
91 ευρω μπορει να ειναι τα καθαρα....Μην ξεχναμε οτι εχετε και τα τυχερα ομως...{Δεν μιλαω σε καμια περιπτωση για σενα...} αλλα δυστηχως φακελακι και δημοσιο νοσοκομειο...πανε πακετο.

Μουσικο να πειναει{και να χρωσταει}....εχω δει...πολλους...

Γιατρο....χμμ... ::)για να σκεφτω...
Γνωριζετε πολλους μουσικους.... Δεν γνωριζετε πολλους γιατρους.

ενταξει , συμφωνω για φακελακια κλπ κλπ.το ξερω καλα, μου εχει τυχει αρκετες φορες.

Ομως υπαρχουν και ολοι αυτοι οι ανεργοι γιατροι:

"Αρκετοί είναι όμως και αυτοί που δεν μπορούν να βρουν εργασία ούτε σε κέντρα αδυνατίσματος ή κλινικές και καταλήγουν να κάνουν μεροκάματα, σαν σερβιτόροι, σε εστιατόρια, καφετέριες και μπαρ. Υπολογίσιμος είναι ο αριθμός των γιατρών που έχουν προσβληθεί από τον... ιό της ανεργίας. Σύμφωνα με στοιχεία του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ), από το 1999 ως το 2004 η ανεργία των ανειδίκευτων γιατρών αυξήθηκε σε ποσοστό 105,5%! Συγκεκριμένα, 1.800 γιατροί δήλωσαν το 2004 στον ΙΣΑ ότι δεν εργάζονταν πουθενά. Το 1999 οι άνεργοι γιατροί άνευ ειδικότητος δεν ήταν περισσότεροι από 876."

«Οι δύο στους δέκα γιατρούς που δεν έχουν πάρει ειδικότητα είναι άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι. Οσοι βρίσκουν εργασία απασχολούνται σε γηροκομεία, κέντρα αδυνατίσματος ή σε κάποιες ιδιωτικές κλινικές τη νύχτα για να κερδίσουν το πολύ ως 600 ευρώ τον μήνα» σημειώνει ο πρόεδρος της Ενωσης Ελευθεροεπαγγελματιών Ιατρών Αττικής και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) και του ΙΣΑ κ. Γ. Πατούλης.

 
Στα πανηγυρια παντως, μιας και αναφερθηκαν, υπαρχει ακομα χρημα. Σιγουρα καλυτερο απο τα ποσα που αναφερθηκαν για σκυλαδικα. Δεν ειναι χρυσορυχειο σιγουρα - αλλα ξερω κοσμο που παιζει επαγγελματικα και βγαζει τα προς το ζην, χωρις να ειναι (η να παιζει με) καποιο μεγαλο ονομα.

Αν παλι καταφερεις και μπεις στη μπαντα καποιου μεγαλου ονοματος στο χωρο των πανηγυριων, τα λεφτα ειναι καλα (εχω ακουσει για μουσικους που βγαζουν χαλαρα νυχτοκαματο 4-5 κατοσταρικα). Αλλα φυσικα αυτοι ειναι λιγοι και πολυ δυσκολα μπαινεις στις ταξεις τους.

 
Επειδή πολλοί το βλέπουν από απ' έξω μη έχοντας πιάσει ποτέ τους όργανο πάνω σε πάλκο μπουζουξίδικου, (άρα με το δίκαιο τους τα 50-60-100-200 ευρώ να τους φαίνονται πολλά).... ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά:

1) ένας κοινός μουσικός (εξαιρώ τις μεγάλες φίρμες που ίσως να αμείβονται χοντρά ???) που δουλεύει σε σκυλάδικο συνήθως το έχει ως κύριο επάγγελμα και δεν ασκεί κάποια πρωινή εργασία λόγω μη συμβατών ωραρίων.

2) Μπορεί να δουλεύει π.χ. 3 μέρες * 150 Ευρώ (βάζω την καλύτερη των περιπτώσεων) = 450 Ευρώ την εβδομάδα * 4 =~ 1800 Ευρώ τον μήνα (βάζω 2.000 Ευρώ).

Δουλεύει σεζόν περίπου 7 μήνες * 2000 = 14.000 το χρόνο. (βάλε χονδρικά 15.000 Ευρώ)

3) Δεν έχει ασφάλεια..... συνήθως κολλάει μόνος του ένσημα στο ΙΚΑ.... (από αυτά τα 15.000).  Τώρα θα μας βγάλουν και από τα βαρέα και ανθυγιεινά.

4) Στον χρόνο των 6-7 ωρών εργασίας πρέπει να προσθέσουμε τον μη πληρωμένο χρόνο που αφιερώνει καθημερινά για να περνάει νέα κομμάτια και να κάνει πρόβα στο σπίτι για να είναι σε καλή κατάσταση. Επίσης ένα χρονικό διάστημα 15-20 ημερών πριν την έναρξη της σεζόν είναι ατελείωτες ώρες πρόβας που δεν πληρώνονται. Επίσης στην διάρκεια της σεζόν οι μεσημεριανές - απογευματινές πρόβες για ανανέωση του προγράμματος ή σε περίπτωση νέας προσθήκης στο τραγουδιστικό τιμ.

5) Το εξαντλητικό ωράριο (6-7 ώρες ορθοστασίας -- ο γιατρός κάθεται κιόλας)

6) τα μυοσκελετικά προβλήματα (τενοντίτιδες κλπ.)

7) προβλήματα στην οικογένεια και στην κοινωνική ζωή λόγω ωραρίων.

τέλος πάντων.... θα μπορούσα να γράφω ώρες.....

Σημασία έχει ότι σήμερα. είναι ασύμφορο να παίζεις σε σκυλάδικο, εκτός και αν είσαι δίπλα σε μια φίρμα που σημαίνει ότι υπάρχουν περισσότερες ανοικτές πόρτες με καλύτερες συνθήκες εργασίας και αμοιβής, σε σχέση με τους κοινούς θνητούς...

Τώρα για εμπειρία;;;;;;  όποιος δουλέψει σε σκυλάδικο, καταλαβαίνει τι θα πει μουσικός και τι απαιτήσεις υπάρχουν για να είσαι επαγγελματίας μουσικός.

Δεν λέω... καλή η παρέα, τα γλεντάκια στις ταβέρνες.... ακόμη και η δουλειά ως μουσικός σε ταβέρνα..... αλλά το μπουζουξίδικο είναι το "πανεπιστήμιο" του επαγγελματία μουσικού. Εκεί μεστώνεις πραγματικά ως μουσικός.

ΟΠΟΤΕ...... ΤΑΒΕΡΝΟΥΛΑ = (ΚΡΑΣΑΚΙ... ΚΑΘΗΣΙΟ.... ΠΛΑΚΙΤΣΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΟΥΛΑ).... ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥ ΜΠΟΥΖΟΥΞΙΔΙΚΟΥ.

 
asotos_bouzouksis είπε:
Επειδή πολλοί το βλέπουν από απ' έξω μη έχοντας πιάσει ποτέ τους όργανο πάνω σε πάλκο μπουζουξίδικου, (άρα με το δίκαιο τους τα 50-60-100-200 ευρώ να τους φαίνονται πολλά).... ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά:

1) ένας κοινός μουσικός (εξαιρώ τις μεγάλες φίρμες που ίσως να αμείβονται χοντρά ???) που δουλεύει σε σκυλάδικο συνήθως το έχει ως κύριο επάγγελμα και δεν ασκεί κάποια πρωινή εργασία λόγω μη συμβατών ωραρίων.

2) Μπορεί να δουλεύει π.χ. 3 μέρες * 150 Ευρώ (βάζω την καλύτερη των περιπτώσεων) = 450 Ευρώ την εβδομάδα * 4 =~ 1800 Ευρώ τον μήνα (βάζω 2.000 Ευρώ).

Δουλεύει σεζόν περίπου 7 μήνες * 2000 = 14.000 το χρόνο. (βάλε χονδρικά 15.000 Ευρώ)

3) Δεν έχει ασφάλεια..... συνήθως κολλάει μόνος του ένσημα στο ΙΚΑ.... (από αυτά τα 15.000).  Τώρα θα μας βγάλουν και από τα βαρέα και ανθυγιεινά.

4) Στον χρόνο των 6-7 ωρών εργασίας πρέπει να προσθέσουμε τον μη πληρωμένο χρόνο που αφιερώνει καθημερινά για να περνάει νέα κομμάτια και να κάνει πρόβα στο σπίτι για να είναι σε καλή κατάσταση. Επίσης ένα χρονικό διάστημα 15-20 ημερών πριν την έναρξη της σεζόν είναι ατελείωτες ώρες πρόβας που δεν πληρώνονται. Επίσης στην διάρκεια της σεζόν οι μεσημεριανές - απογευματινές πρόβες για ανανέωση του προγράμματος ή σε περίπτωση νέας προσθήκης στο τραγουδιστικό τιμ.

5) Το εξαντλητικό ωράριο (6-7 ώρες ορθοστασίας -- ο γιατρός κάθεται κιόλας)

6) τα μυοσκελετικά προβλήματα (τενοντίτιδες κλπ.)

7) προβλήματα στην οικογένεια και στην κοινωνική ζωή λόγω ωραρίων.

τέλος πάντων.... θα μπορούσα να γράφω ώρες.....

Σημασία έχει ότι σήμερα. είναι ασύμφορο να παίζεις σε σκυλάδικο, εκτός και αν είσαι δίπλα σε μια φίρμα που σημαίνει ότι υπάρχουν περισσότερες ανοικτές πόρτες με καλύτερες συνθήκες εργασίας και αμοιβής, σε σχέση με τους κοινούς θνητούς...

Τώρα για εμπειρία;;;;;;  όποιος δουλέψει σε σκυλάδικο, καταλαβαίνει τι θα πει μουσικός και τι απαιτήσεις υπάρχουν για να είσαι επαγγελματίας μουσικός.

Δεν λέω... καλή η παρέα, τα γλεντάκια στις ταβέρνες.... ακόμη και η δουλειά ως μουσικός σε ταβέρνα..... αλλά το μπουζουξίδικο είναι το "πανεπιστήμιο" του επαγγελματία μουσικού. Εκεί μεστώνεις πραγματικά ως μουσικός.

ΟΠΟΤΕ...... ΤΑΒΕΡΝΟΥΛΑ = (ΚΡΑΣΑΚΙ... ΚΑΘΗΣΙΟ.... ΠΛΑΚΙΤΣΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΟΥΛΑ).... ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥ ΜΠΟΥΖΟΥΞΙΔΙΚΟΥ.
αυτά 'ισχυαν παλιά πριν 6 χρόνια....

δυστυχώς τώρα τα νυχτοκάματα έχουν πέσει max 80E/άτομο και σε σε σχήματα 4 ατόμων πλήκτρα (arranger)-μπουζούκι και 2 φωνές και όχι πάνω από 3 φορές τη βδομάδα (Πε-Παρ_Σαβ κυρίως).

Υπάρχουν μπουζούκια στην περιφέρεια που χρωστάνε νυχτοκάματα σε μουσικούς από πέρυσι το καλοκαίρι λόγω έλλειψης ρευστότητας. Σε Αθήνα μπορεί να είναι λίγο καλύτερα δεν ξέρω.

Δυστυχώς κάθε πέρσι και καλύτερα πέρασαν οι εποχές που ο μουσικός δούλευε 6 ημέρες τη βδομάδα και μπορούσε να ζει από αυτό.... τώρα χρειάζεται και δεύτερη δουλειά πρωινή αλλιώς δεν βγαίνει.

 
Σταύρο συμφωνώ..... απλώς έβαλα ακραίες προς τα πάνω τιμές για να δείξω ότι πλέον ακόμη και με αυτές δεν βγαίνεις πλέον

 
Για να ξεκαθαρισω τη θεση μου.

Δεν λεω να μην δοκιμασει καποιος να δουλεψει νυχτα.

Απλα να μην εφησυχασει και αρχισει να φανταζεται καριερες, πλουτη και εξασφαλιση του μελλοντος του, ακομα κι αν του κατσει καλη δουλεια με την πρωτη.

Παντα να εχει πισινη και να προετοιμαζεται για το μελλον του εκτος μπουζουκιων.

Τωρα αν ειναι ο ενας στους 1.000 που  θα δουλεψει σωστα, μεθοδικα, ειναι τυχερος αλλα και αξιος, εχει και καλο PR και ειναι και εμφανισιμος και παει μπροστα. με γεια του με χαρα του να μην την αφησει ποτε οσο αντεχει και μετα το γυριζει και σε μαεστρος.

Αν γραφει και κανενα τραγουδακι πιασιαρικο μπορει να κανει και καριερα σαν συνθετης που εκει μπορει να παρει καλα χρηματα και ξεκουραστα.

 
11000% μέσα είσαστε....

Χειρότερο πράγμα όμως από αυτά είναι και οι μαέστροι (που έγιναν της μοδ(ό)ς τελευταία και αυτοί κανονίζουν το μπάτζετ της ορχήστρας (και τα υπόλοιπα στο παντελόνι....

Ο πατέρας μου ήταν στον χώρο για 40 χρόνια περίπου (εγώ άντεξα μια τετραετία περίπου πριν πιάσω δουλειά σε Τράπεζα). ΟΛΟΙ οι φίλοι μου είναι επαγγελματίες μουσικοί και τα βλέπω καθημερινά.

Ο χώρος εκτός από την κρίση που τους τσακίζει χτυπιέται και από τους χομπίστες που πάνε για το εξτραδάκι.

 
studio54GR είπε:
Ο χώρος εκτός από την κρίση που τους τσακίζει χτυπιέται και από τους χομπίστες που πάνε για το εξτραδάκι.
και έχουν χαλάσει την αγορά....  ειδικά στα ταβερνάκια γίνεται χαμός..... ο καθένας που γρατζουνάει πάει και παίζει με 20-30 ευρώ..... άντε μετά να βρεις να παίξεις.....

 
Παντως ειναι τουλαχιστον αστειο να συγκρινουμε απολαβες εργασιας με δωρα,επιδοματα,πληρη ασφαλιση κλπ με τις απολαβες ενος μουσικου που ξενυχταει χωρις να δικαιουται καν να αρρωστησει στις περισσοτερες περιπτωσεις (λειπεις ανεξαρτητως αιτιας-εφυγες).

 
asotos_bouzouksis είπε:
και έχουν χαλάσει την αγορά....  ειδικά στα ταβερνάκια γίνεται χαμός..... ο καθένας που γρατζουνάει πάει και παίζει με 20-30 ευρώ..... άντε μετά να βρεις να παίξεις.....
Σορι αλλα επειδη ειμαι ενας απο αυτους, οφειλω να με υπερασπιστω.. ;D Δεν φταινε οι χομπιστες πιστεψε με, απο τη μια φταιει το χαμηλο μουσικο επιπεδο καποιων που αυτοαποκαλουνται "επαγγελματιες"- ας πουμε εγω που ειμαι μερακλης μπορει να κατεβω και με εναν φουλ λαμπα και ενα λεσπολι να παιξω ροκ για την κ@υλα μου, ενω ο αντιστοιχος "επαγγελματιας" θα κατεβει με squier και zoom. Βεβαια εαν επαγγελματιας σημαινει "παιζω και αμοιβομαι", τοτε ειμαι κι εγω ενας απο αυτους, μιας και δεν παιρνω 20-30 ευρω οπως λες.

Οι βασικοτεροι δυο λογοι ομως που συμβαινουν ολα αυτα ειναι:

-H απολυτη αγνοια του ελληνικου μουσικοφιλου κοινου-ειτε δουν μια μπανταρα να παιζει, ειτε δουν το σχολικο συγκροτημα της γειτονιας, το ιδιο τους αγουγεται. "χαχα ωραιοι αυτοι, παιζουν ροκακια".

-Καμια προστασια απο το κρατος για το επαγγελμα. Ενα ωραιο μετρο, θα ηταν να σου επιτρεπεται η ασκηση του επαγγελματος μονο εαν εισαι πτυχιουχος μουσικος απο αναγνωρισμενο ωδειο. Κατοχυρωση δηλαδη, οπως γινεται με τους περισσοτερους κλαδους των ελευθερων επαγγελματων. Εφοσον βεβαια δεν θα υπηρχαν και αναγνωρισμενα ωδεια...μαπα. Ισα ισα ομως, που το κρατος τους μουσικους τους μαμαει κιολας, με ενταξη στο φπα, τελος επιτηδευματος κλπ.

Για τους δυο παραπανω λογους , οι μαγαζατορες λενε "γιατι να παρω τον παππου που θα θελει και ενσημα και θα εχει απαιτησεις και να μην παρω τον πιτσιρικα? Αφου ετσι κι αλλιως ιδιοι ακουγονται, και ο δευτερος ειναι και πιο φθηνος γιατι δεν εχει και γυναικα και δυο παιδια".

Φυσικα, τα παραπανω ισχυουν προφανως για "ευκολες" δουλειες, δηλαδη ροκ μπαντες, ταβερνες, και τελευταιας κατηγοριας σκυλαδικα.

Ενος πραγματικα καλου μουσικου με εμπειρια διπλα σε μεγαλα ονοματα, κανενας πιτσιρικας "χομπιστας" δεν θα μπορεσει να του παρει τη δουλεια, αφου οι απαιτησεις ειναι πολυ υψηλες οταν προκειται για πρωτοκλασσατα σκυλαδικα.

 
Ενος πραγματικα καλου μουσικου με εμπειρια διπλα σε μεγαλα ονοματα, κανενας πιτσιρικας "χομπιστας" δεν θα μπορεσει να του παρει τη δουλεια, αφου οι απαιτησεις ειναι πολυ υψηλες οταν προκειται για πρωτοκλασσατα σκυλαδικα.

[/quote

Mην το λες...μην το λες.. ;)
 
vagelism είπε:
Mην το λες...μην το λες.. ;)
Let me understand...Εαν προκειται για βυσμα, συμβαινει παντου...Εαν προκειται για αγνοια, φταινε οι δυο λογοι που προανεφερα, δηλαδη η κουφαμαρα του κοινου και η ελλειψη κατοχυρωσης...εαν παλι δεν υπαρχει διαφορα στο επιπεδο, σορι, αλλα μαγκια του πιτσιρικα.

 
JIMMYPAP είπε:
Σορι αλλα επειδη ειμαι ενας απο αυτους, οφειλω να με υπερασπιστω.. ;D Δεν φταινε οι χομπιστες πιστεψε με, απο τη μια φταιει το χαμηλο μουσικο επιπεδο καποιων που αυτοαποκαλουνται "επαγγελματιες"- ας πουμε εγω που ειμαι μερακλης μπορει να κατεβω και με εναν φουλ λαμπα και ενα λεσπολι να παιξω ροκ για την κ@υλα μου, ενω ο αντιστοιχος "επαγγελματιας" θα κατεβει με squier και zoom. Βεβαια εαν επαγγελματιας σημαινει "παιζω και αμοιβομαι", τοτε ειμαι κι εγω ενας απο αυτους, μιας και δεν παιρνω 20-30 ευρω οπως λες.

Οι βασικοτεροι δυο λογοι ομως που συμβαινουν ολα αυτα ειναι:

-H απολυτη αγνοια του ελληνικου μουσικοφιλου κοινου-ειτε δουν μια μπανταρα να παιζει, ειτε δουν το σχολικο συγκροτημα της γειτονιας, το ιδιο τους αγουγεται. "χαχα ωραιοι αυτοι, παιζουν ροκακια".

-Καμια προστασια απο το κρατος για το επαγγελμα. Ενα ωραιο μετρο, θα ηταν να σου επιτρεπεται η ασκηση του επαγγελματος μονο εαν εισαι πτυχιουχος μουσικος απο αναγνωρισμενο ωδειο. Κατοχυρωση δηλαδη, οπως γινεται με τους περισσοτερους κλαδους των ελευθερων επαγγελματων. Εφοσον βεβαια δεν θα υπηρχαν και αναγνωρισμενα ωδεια...μαπα. Ισα ισα ομως, που το κρατος τους μουσικους τους μαμαει κιολας, με ενταξη στο φπα, τελος επιτηδευματος κλπ.

Για τους δυο παραπανω λογους , οι μαγαζατορες λενε "γιατι να παρω τον παππου που θα θελει και ενσημα και θα εχει απαιτησεις και να μην παρω τον πιτσιρικα? Αφου ετσι κι αλλιως ιδιοι ακουγονται, και ο δευτερος ειναι και πιο φθηνος γιατι δεν εχει και γυναικα και δυο παιδια".




Φυσικα, τα παραπανω ισχυουν προφανως για "ευκολες" δουλειες, δηλαδη ροκ μπαντες, ταβερνες, και τελευταιας κατηγοριας σκυλαδικα.

Ενος πραγματικα καλου μουσικου με εμπειρια διπλα σε μεγαλα ονοματα, κανενας πιτσιρικας "χομπιστας" δεν θα μπορεσει να του παρει τη δουλεια, αφου οι απαιτησεις ειναι πολυ υψηλες οταν προκειται για πρωτοκλασσατα σκυλαδικα.
Oχι ..μια χαρα το ξεκινησες με αυτην την προταση.. διαφορα στο επιπεδο παντα υπαρχει...αλλα νυχτα ειναι...θα περασει..

 
vagelism είπε:
Oχι ..μια χαρα το ξεκινησες με αυτην την προταση.. διαφορα στο επιπεδο παντα υπαρχει...αλλα νυχτα ειναι...θα περασει..
Επειδη ειχε τυχει να δω το Πασχα αν θυμαμαι καλα στην τηλεοραση, το σχημα Μαζωνακης-Παολα και δεν θυμαμαι ποιον αλλο καραγκιοζη ειχαν μαζι, στη μπαντα που ειχα δει, δεν υπηρχε ουδεμια περιπτωση να παρουν "χομπιστα". Επρεπε να εισαι καρα-επαγγελματιας και με απολυτη εμπειρια για να παιξεις και να διαβασεις αυτα τα πραγματα που ακουσα. Αυτο εννοω πρωτοκλασατο σκυλαδικο, οχι το να συνοδευεις τη Βερα Λαμπρου ας πουμε.

Περαν αυτης της περιπτωσης (του Α' σκυλαδικου δηλαδη) δεν φταινε οι χομπιστες που μπορουν να παρουν τη δουλεια. Φταινε οι "επαγγελματιες" που σε καποιες περιπτωσεις ειναι κατωτεροι των περιστασεων, εχω δει αρκετους τετοιους, και οπως προειπα, η αγνοια του κοινου και η ελλειψη κατοχυρωσης του επαγγελματος.

 
JIMMYPAP είπε:
Επειδη ειχε τυχει να δω το Πασχα αν θυμαμαι καλα στην τηλεοραση, το σχημα Μαζωνακης-Παολα και δεν θυμαμαι ποιον αλλο καραγκιοζη ειχαν μαζι, στη μπαντα που ειχα δει, δεν υπηρχε ουδεμια περιπτωση να παρουν "χομπιστα". Επρεπε να εισαι καρα-επαγγελματιας και με απολυτη εμπειρια για να παιξεις και να διαβασεις αυτα τα πραγματα που ακουσα. Αυτο εννοω πρωτοκλασατο σκυλαδικο, οχι το να συνοδευεις τη Βερα Λαμπρου ας πουμε.

Περαν αυτης της περιπτωσης (του Α' σκυλαδικου δηλαδη) δεν φταινε οι χομπιστες που μπορουν να παρουν τη δουλεια. Φταινε οι "επαγγελματιες" που σε καποιες περιπτωσεις ειναι κατωτεροι των περιστασεων, εχω δει αρκετους τετοιους, και οπως προειπα, η αγνοια του κοινου και η ελλειψη κατοχυρωσης του επαγγελματος.
Kαι εγω το ειχα δει....{Με κλειστο το Volume..}

Aυτη η Παολα....απο φωνη - κορμαρα ρε παιδι μου....απλα εξαιρετικη ..

"πλαστικη γεματη σιλικονη " φωνη.

μου αρεσε πραγματικα.

 
οφτοπικ σορυ αλλα καλο.

Το καλο με αυτην ηταν οταν τραγουδαγε το "ματωνω", δεν φοραγε βρακι και της ηρθαν "τα ρουχα" στην πιστα πανω  ;D ;D ;D ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top