- Μηνύματα
- 1,833
- Πόντοι
- 48
Φέτος έκλεισα 3 χρόνια στη μεγαλύτερη εταιρεία backline της Ελλάδας και των Βαλκανίων.
Εχω άμεση προσβαση στον καλυτερο εξοπλισμό.
Δεν έχουμε budget sets όπως Yamaha Stage Custom, Pearl Export κλπ όπως αντίστοιχα δεν έχουμε budget κιθάρες κλπ. Γενικά έχουμε τις ναυαρχιδες όλων των εταιρειών.
Έχουμε κάποια budget προϊόντα και μηχανήματα αλλά αποτελούν μικρό ποσοστό του συνόλου όπως budget πιατίνια κλπ.
Και 3 χρόνια μετά έχω καταλήξει στα εξής:
Μπορεί η Yamaha PHX ή η Pearl Reference να κόβουν κώλους. Πραγματικά θερίζουν τα σετ.
Αλλά σε καμία περίπτωση δεν ακούγονται 5 ή 10 φορές πιο ακριβές από μια Stage Custom ή από ένα αντιστοιχο σετ του 1000αρικου. Ειδικά σε live κατάσταση. Δεν μπορώ στα αυτιά μου να δικαολογήσω διαφορές 5.000 και 10.000 ευρώ στα αυτια μου.
Στο στούντιο και στα πιατινια αλλάζει το πράμα αλλά δε δικαιολογώ τις ακραίες διάφορες στην τιμή.
Αν ηχογραφούσα ποτέ, εκμεταλλευόμενος την πρόσβασή μου σε αυτό τον εξοπλισμό θα έφτιαχνα ένα ποτ πουρι:
Kicks Sonor Designer ή Gretsch New Classic
Toms Yamaha Recording Custom
Floor Toms Pearl Reference
Ο λόγος που καλλιτέχνες και ηχολήπτες ζητάνε πανάκριβα μηχανήματα (και μη με παρεξηγείτε δεν το λέω κακοπροαίρετα) είναι γιατί μπορούν και γιατί κάποιος άλλος τα πληρώνει.
Εάν δεν υπήρχε εταιρεία παραγωγής απο πίσω να καλύψει τα έξοδα ενοικίασης και μεταφοράς εξοπλισμού, οι drummers θα έφερναν ένα set βεληνεκους Stage Custom, οι μπασίστες και οι κιθαρίστες θα είχαν το καλό όργανο στο σπίτι ή στο στουντιο και στο live με ένα πιο οικονομικό. Οι ηχοληπτες θα ήταν με μια M32 και τα βασικά mics που δουλεύουν πάντα.
Για να μην πιάσω το κομμάτι του RF που πλέον όλοι θέλουν Shure Axient ή της κονσόλας που ζητάνε Digico και Midas HD ή Avid.
Οι συνεργάσιμοι ηχολήπτες και μουσικοί που έχουν το know how βολεύονται και με τα budget.
Οι μη-συνεργάσιμοι και γκρινιάρηδες έχουν συνήθως τα πιο υψηλά στανταρντς και πάντα θα βρίσκουν κάτι να πουν. Ό,τι και να τους φέρεις.
Αν πέσεις σε κάποιον που σου πει “εγώ δεν παίζω με stage custom, M32” κλπ κατά πάσα πιθανότητα έχεις πέσει σε μαλάκα, και ας είναι καλός στη δουλειά του.
Ο ακροατής ούτε ξέρει, ούτε καταλαβαίνει τί εξοπλισμό χρησιμοποιεί μια μπάντα.
Καλύτερα Stage Custom με δερματα σε καλή κατασταση, παρά Recording Custom με κακή κατάσταση δερμάτων.
Τα καλυτερα πεταλια είναι αυτά που κάθονται καλυτερα στα ποδια σου. Τα πιο versatile είναι τα eliminator.
Το χειροτερο hardware είναι της Ludwig.
To καλύτερο είναι της Tama & της Yamaha
Το χειροτερο hardware είναι της Ludwig.
Υπάρχουν πιάτα όπως τα Paiste PST7 τα οποία είναι ε-ξαι-ρε-τι-κά για τα λεφτά τους.
Είδα και μπάντα (μεγαλη) με ολόκληρο αναλογικό σεταπ (class a high voltage preamps) σε φεστιβάλ και με αναλογική κονσόλα που χρειαστήκαμε 8 άτομα να τη σηκώσουμε και ο ήχος ήταν σκατά.
Στην υγεία μας
Εχω άμεση προσβαση στον καλυτερο εξοπλισμό.
Δεν έχουμε budget sets όπως Yamaha Stage Custom, Pearl Export κλπ όπως αντίστοιχα δεν έχουμε budget κιθάρες κλπ. Γενικά έχουμε τις ναυαρχιδες όλων των εταιρειών.
Έχουμε κάποια budget προϊόντα και μηχανήματα αλλά αποτελούν μικρό ποσοστό του συνόλου όπως budget πιατίνια κλπ.
Και 3 χρόνια μετά έχω καταλήξει στα εξής:
Μπορεί η Yamaha PHX ή η Pearl Reference να κόβουν κώλους. Πραγματικά θερίζουν τα σετ.
Αλλά σε καμία περίπτωση δεν ακούγονται 5 ή 10 φορές πιο ακριβές από μια Stage Custom ή από ένα αντιστοιχο σετ του 1000αρικου. Ειδικά σε live κατάσταση. Δεν μπορώ στα αυτιά μου να δικαολογήσω διαφορές 5.000 και 10.000 ευρώ στα αυτια μου.
Στο στούντιο και στα πιατινια αλλάζει το πράμα αλλά δε δικαιολογώ τις ακραίες διάφορες στην τιμή.
Αν ηχογραφούσα ποτέ, εκμεταλλευόμενος την πρόσβασή μου σε αυτό τον εξοπλισμό θα έφτιαχνα ένα ποτ πουρι:
Kicks Sonor Designer ή Gretsch New Classic
Toms Yamaha Recording Custom
Floor Toms Pearl Reference
Ο λόγος που καλλιτέχνες και ηχολήπτες ζητάνε πανάκριβα μηχανήματα (και μη με παρεξηγείτε δεν το λέω κακοπροαίρετα) είναι γιατί μπορούν και γιατί κάποιος άλλος τα πληρώνει.
Εάν δεν υπήρχε εταιρεία παραγωγής απο πίσω να καλύψει τα έξοδα ενοικίασης και μεταφοράς εξοπλισμού, οι drummers θα έφερναν ένα set βεληνεκους Stage Custom, οι μπασίστες και οι κιθαρίστες θα είχαν το καλό όργανο στο σπίτι ή στο στουντιο και στο live με ένα πιο οικονομικό. Οι ηχοληπτες θα ήταν με μια M32 και τα βασικά mics που δουλεύουν πάντα.
Για να μην πιάσω το κομμάτι του RF που πλέον όλοι θέλουν Shure Axient ή της κονσόλας που ζητάνε Digico και Midas HD ή Avid.
Οι συνεργάσιμοι ηχολήπτες και μουσικοί που έχουν το know how βολεύονται και με τα budget.
Οι μη-συνεργάσιμοι και γκρινιάρηδες έχουν συνήθως τα πιο υψηλά στανταρντς και πάντα θα βρίσκουν κάτι να πουν. Ό,τι και να τους φέρεις.
Αν πέσεις σε κάποιον που σου πει “εγώ δεν παίζω με stage custom, M32” κλπ κατά πάσα πιθανότητα έχεις πέσει σε μαλάκα, και ας είναι καλός στη δουλειά του.
Ο ακροατής ούτε ξέρει, ούτε καταλαβαίνει τί εξοπλισμό χρησιμοποιεί μια μπάντα.
Καλύτερα Stage Custom με δερματα σε καλή κατασταση, παρά Recording Custom με κακή κατάσταση δερμάτων.
Τα καλυτερα πεταλια είναι αυτά που κάθονται καλυτερα στα ποδια σου. Τα πιο versatile είναι τα eliminator.
Το χειροτερο hardware είναι της Ludwig.
To καλύτερο είναι της Tama & της Yamaha
Το χειροτερο hardware είναι της Ludwig.
Υπάρχουν πιάτα όπως τα Paiste PST7 τα οποία είναι ε-ξαι-ρε-τι-κά για τα λεφτά τους.
Είδα και μπάντα (μεγαλη) με ολόκληρο αναλογικό σεταπ (class a high voltage preamps) σε φεστιβάλ και με αναλογική κονσόλα που χρειαστήκαμε 8 άτομα να τη σηκώσουμε και ο ήχος ήταν σκατά.
Στην υγεία μας