- Μηνύματα
- 47,831
- Πόντοι
- 2,368
Να αλλα εδω μιλας για ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ και οχι για το πιο αυτοκινητο ειναι καλυτερο.....LK είπε:Επειδή τον τελευταίο χρόνο περνάω έντονα τη φάση με τα vintage αμάξια.
ΜΗΝ το συζητάς από θέμα άνεσης (στο δρόμο- air contition στην κάψα- θόρυβος- αξιοπιστία στο ταξίδι)....με σαφή υπεροχή του σύγχρονου.
Παρ' όλα αυτά, ένα vintage όχημα, το να το πάρεις π.χ. μια Kυριακή πρωί, και με την άνεση σου να πας μια εκδρομή (όχι μακρυά) και να κάτσεις για έναν καφε και .......να το χαζεύεις (μέσα έξω) είναι άλλη φάση.
Συνδυασμός και των δυο...είπαμε αφού (αν) υπάρχει η δυνατότητα.
Νταξ , δεν με φαντάζομαι π.χ. με ένα Datsun 240z να πάω για ψώνια μια Τρίτη στο.....super market. ;D ;D ;D ;D
Για να σου δωσω να καταλαβεις,εχω ΔΥΟ αυτοκινητα...το ενα ειναι ΑΥΤΟ
![volvo%20003_4229.jpg](http://www.classicandsportscar.ltd.uk/images_catalogue/large/volvo%20003_4229.jpg)
Ειναι μια VOLVO 123GT του 1967 η οποια ειναι στην οικογενεια μας απο το....1967 (την ειχε παρει ο πατερας μου για να τρεχει στα ραλλυ.....τετοιος τεντυμποϊς ηΝτουστασανε ;D)
Εχει διπλο καρμπιρατερ και βγαζει απο 2000 κυβικα 120 ιππους (εχει αλλαχτει η original 1800αρα μηχανη των 115 ιππων)
ΚΑΙΕΙ ΤΟΝ ΑΜΠΑΚΟ,κανει ΤΡΟΜΕΡΟ θορυβο πανω απο τα 130 χαω και....στριβει.....οποτε...θελει.... ;D...
η ΑΝΕΣΗ που προσφερει στο ταξιδι ειναι παρομοια με αυτη ενος επαρχιακου ΚΤΕΛ της δεκαετιας του 1970...και φυσικα ΔΕΝ εχει air condition.
Η ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφαλεια του ειναι ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ (και ας ηταν το ασφαλεστερο αυτοκινητο της εποχης του) και σιγουρα δεν θα ηθελα να εμπλακω σε ατυχημα με αυτο...
επισης ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ στην οδηγηση (χρειαζεσαι τετρακεφαλο επιπεδου Αρνολντ Σβαρτσενεγκερ για να αλλαξεις ταχυτητες και φυσικα μπρατσα επιπεδου Lee Haney για να ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ γυρνωντας το ΤΕΡΑΣΤΙΟ και μη υδραυλικα υποβοηθουμενο ΤΙΜΟΝΙ.
Η επιταχυνση του (μιλαμε για ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ αυτοκινητο της εποχης) ειναι 15" για τα 0-100 και η τελικη του 160 χ.ω.α.
Εχει παραπανω απο 1.000.000 χιλιομετρα και ητανε το καθημερινο ,και μοναδικο μας, αυτοκινητο απο το 1967 μεχρι και το 1984.
Ο πατερας μου το εχει ακομα (με πινακιδες ΕΛΠΑ) και μας εχει κοστισει η...συντηρηση του οσο ....5 καινουργιες VOLVO ;D
To ΚΟΣΤΟΣ αγορας του (πληθωρισμενο απο το 1967) ηταν ι σημερινα 70.000 ευρω.
Το αλλο αυτοκινητο μου ειναι αυτο
![big-up_1f8b9e6bac37befb857c531263b3a6c0.jpg](http://media.hatla2eestatic.com/uploads/ncarteraz/834/big-up_1f8b9e6bac37befb857c531263b3a6c0.jpg)
ενα OPEL INSIGNIA TURBO diesel 2000 cc.
Βγαζει 195 ιππους,εχει επιταχυνση 0-100 στα 8.7" και τελικη 230 χ.ω.α.
Kαιει ελαχιστα.
Κινειται με ταχυτητες μεχρι και τα 200 χωα σαν να ειναι...σταματημενο (τοσο ΑΘΟΡΥΒΟ ειναι) ...εχει ΤΡΟΜΕΡΑ κρατηματα και ειναι εξαιρετικα ΑΣΦΑΛΕΣ.
Κοστιζει δε 35.000 ευρω (τα ΜΙΣΑ δηλ απο το VOLVO).
Δεν υπαρχει ΚΑΜΜΙΑ αμφιβολια για το ποιο απο τα δυο αυτοκινητα ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ...
Καλυτερο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ειναι αυτο που εχει τις καλυτερες ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,την υψηλοτερη ΑΣΦΑΛΕΙΑ,τον λιγοτερο ΘΟΡΥΒΟ,την καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα και την μεγαλυτερη ΑΝΕΣΗ στο ταξιδι και φυσικα την μεγαλυτερη ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ στα καυσιμα.
Εσυ εχεις μπερδεψει το ΚΑΛΥΤΕΡΟ με το ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ στο ΜΑΤΙ ;D...αλλο το ενα και αλλο το αλλο....
Επειδη η συζητηση αφορα στο ποιος ειναι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΗΧΟΣ και παλι δεν χωραει ΚΑΜΜΙΑ αμφιβολια οτι ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ηχος ειναι ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΣ,με λιγοτερη ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ (μηδενικη in fact) ,μεγαλυτερη ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ (απολυτη In fact) και μηδενικη ΦΘΟΡΑ μεσα στον χρονο αρα ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ απο τον αναλογικο.