Σκεφτομαι να επενδυσω σε βινυλιο και ηχεία

LK είπε:
Επειδή τον τελευταίο χρόνο περνάω έντονα τη φάση με τα vintage αμάξια.

ΜΗΝ το συζητάς από θέμα άνεσης (στο δρόμο- air contition στην κάψα- θόρυβος- αξιοπιστία στο ταξίδι)....με σαφή υπεροχή του σύγχρονου.

Παρ' όλα αυτά, ένα vintage όχημα, το να το πάρεις π.χ. μια Kυριακή πρωί, και με την άνεση σου να πας μια εκδρομή (όχι μακρυά) και να κάτσεις για έναν καφε και .......να το χαζεύεις (μέσα έξω) είναι άλλη φάση.

Συνδυασμός και των δυο...είπαμε αφού (αν) υπάρχει η δυνατότητα.

Νταξ , δεν με φαντάζομαι π.χ. με ένα Datsun  240z να πάω για ψώνια μια Τρίτη στο.....super market.  ;D ;D ;D ;D
Να αλλα εδω μιλας για ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ και οχι για το πιο αυτοκινητο ειναι καλυτερο.....

Για να σου δωσω να καταλαβεις,εχω ΔΥΟ αυτοκινητα...το ενα ειναι ΑΥΤΟ

volvo%20003_4229.jpg


Ειναι μια VOLVO 123GT του 1967 η οποια ειναι στην οικογενεια μας απο το....1967 (την ειχε παρει ο πατερας μου για να τρεχει στα ραλλυ.....τετοιος τεντυμποϊς ηΝτουστασανε  ;D)

Εχει διπλο καρμπιρατερ και βγαζει απο 2000 κυβικα 120 ιππους (εχει αλλαχτει η original 1800αρα μηχανη των 115 ιππων)

ΚΑΙΕΙ ΤΟΝ ΑΜΠΑΚΟ,κανει ΤΡΟΜΕΡΟ θορυβο πανω απο τα 130 χαω και....στριβει.....οποτε...θελει.... ;D...

η ΑΝΕΣΗ που προσφερει στο ταξιδι ειναι παρομοια με αυτη ενος επαρχιακου ΚΤΕΛ της δεκαετιας του 1970...και φυσικα ΔΕΝ εχει air condition.

Η ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφαλεια του ειναι ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ (και ας ηταν το ασφαλεστερο αυτοκινητο της εποχης του) και σιγουρα δεν θα ηθελα να εμπλακω σε ατυχημα με αυτο...

επισης ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ στην οδηγηση (χρειαζεσαι τετρακεφαλο επιπεδου Αρνολντ Σβαρτσενεγκερ για να αλλαξεις ταχυτητες και φυσικα μπρατσα επιπεδου Lee Haney για να ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ γυρνωντας το ΤΕΡΑΣΤΙΟ και μη υδραυλικα υποβοηθουμενο ΤΙΜΟΝΙ.

Η επιταχυνση του (μιλαμε για ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ αυτοκινητο της εποχης) ειναι 15" για τα 0-100 και η τελικη του 160 χ.ω.α.   

Εχει παραπανω απο 1.000.000 χιλιομετρα και ητανε το καθημερινο ,και μοναδικο μας, αυτοκινητο  απο το 1967 μεχρι και το 1984.

Ο πατερας μου το εχει ακομα (με πινακιδες ΕΛΠΑ) και μας εχει κοστισει η...συντηρηση του οσο ....5 καινουργιες VOLVO  ;D

To ΚΟΣΤΟΣ αγορας του (πληθωρισμενο απο το 1967) ηταν ι σημερινα 70.000 ευρω.

Το αλλο αυτοκινητο μου ειναι αυτο

big-up_1f8b9e6bac37befb857c531263b3a6c0.jpg


ενα OPEL INSIGNIA TURBO diesel 2000 cc.

Βγαζει 195 ιππους,εχει επιταχυνση 0-100 στα  8.7" και τελικη 230 χ.ω.α.

Kαιει ελαχιστα.

Κινειται με ταχυτητες μεχρι και τα 200 χωα σαν να ειναι...σταματημενο (τοσο ΑΘΟΡΥΒΟ ειναι) ...εχει ΤΡΟΜΕΡΑ κρατηματα και ειναι εξαιρετικα ΑΣΦΑΛΕΣ.

Κοστιζει δε 35.000 ευρω (τα ΜΙΣΑ δηλ απο το VOLVO).

Δεν υπαρχει ΚΑΜΜΙΑ αμφιβολια για το ποιο απο τα δυο αυτοκινητα ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ...

Καλυτερο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ειναι αυτο που εχει τις καλυτερες ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,την υψηλοτερη ΑΣΦΑΛΕΙΑ,τον λιγοτερο ΘΟΡΥΒΟ,την καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα  και την μεγαλυτερη ΑΝΕΣΗ στο ταξιδι και φυσικα την μεγαλυτερη ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ στα καυσιμα.

Εσυ εχεις μπερδεψει το ΚΑΛΥΤΕΡΟ με το ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ στο ΜΑΤΙ  ;D...αλλο το ενα και αλλο το αλλο....

Επειδη η συζητηση αφορα στο ποιος ειναι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΗΧΟΣ και παλι δεν χωραει ΚΑΜΜΙΑ αμφιβολια οτι ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ηχος ειναι ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΣ,με λιγοτερη ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ (μηδενικη in fact) ,μεγαλυτερη ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ (απολυτη In fact)  και μηδενικη ΦΘΟΡΑ μεσα στον χρονο αρα ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ απο τον αναλογικο.

 
dimsonic είπε:
τώρα μας ιντριγκάρεις εσύ....

πες μας την κεφαλή, τον βραχίονα που φοράει το micro seiki, και τι Phono stage (εκτός αν είναι του mission)
Ο βραχιονας ειναι ο στοκ που ειχε το DD40 & η κεφαλη μια Grado (νομιζω Μ1)

Για να μη σε κουραζω....ακουσα back to back και την 5η του Μπετοβεν σε ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ηχογραφηση DG του 1980 (βαρυ βινυλιο αγορασμενο μια περιουσια και αλλη μια απο τον συλλεκτη πατερα μου)  και σε ψηφιακη DG (cd απο...καλαθι στην ΖΙΝΑ αγορασμενο 1 ευρω  ;D)  του 2006....ξανα η ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ηχογραφηση ειναι ΑΣΤΕΙΑ.....(μονο ο ΘΟΡΥΒΟΣ που εχει το βινυλιο σε χαμηλα περασματα της ορχηστρας καθιστα την ακροαση....απο προβληματικη ως βασανιστικη  ;D) 

καλά, δεξιοτίμονο αμάξι εχεις?
δεν βρηκα καλυτερο φωτο στο νετ...οι δικες μου ειναι ολες....αναλογικες και εχουν μεσα και τη μαμα μου με παντελονι ροζ καμπανα και καπελαδουρα με περιμετρο 4 μετρα  ;D ;D

 
Superfunk είπε:
Ο βραχιονας ειναι ο στοκ που ειχε το DD40 & η κεφαλη μια Grado (νομιζω Μ1)

Για να μη σε κουραζω....ακουσα back to back και την 5η του Μπετοβεν σε ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ηχογραφηση DG του 1980 (βαρυ βινυλιο αγορασμενο μια περιουσια και αλλη μια απο τον συλλεκτη πατερα μου)  και σε ψηφιακη DG (cd απο...καλαθι στην ΖΙΝΑ αγορασμενο 1 ευρω  ;D)  του 2006....ξανα η ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ηχογραφηση ειναι ΑΣΤΕΙΑ.....(μονο ο ΘΟΡΥΒΟΣ που εχει το βινυλιο σε χαμηλα περασματα της ορχηστρας καθιστα την ακροαση....απο προβληματικη ως βασανιστικη  ;D) 

δεν βρηκα καλυτερο φωτο στο νετ...οι δικες μου ειναι ολες....αναλογικες και εχουν μεσα και τη μαμα μου με παντελονι ροζ καμπανα και καπελαδουρα με περιμετρο 4 μετρα  ;D ;D
ναι....

α. για να μην σε κουράζω και να μην κουράζουμε και τον κόσμο....

you got a point and I got a point too...

Μ1 είναι κινητού μαγνήτη αν θυμάμαι καλά. Και επειδή εχω φάει τα λυσακα μου με τέτοιες συζητήσεις στα av fora καθώς και τα νιάτα μου (όπως και εσύ) ο θόρυβος στα χαμηλά είναι από διάφορους παράγοντες, όπως σκόνη, όπως αρχική ταινία, όπως ποιότητα βινυλίου, ρύθμισης βραχίονα, VTA ...διάφορα

Και εγώ ακούω σε δίσκους και τον θόρυβο, και σκρατς όπου και αν υπάρχουν (συνήθως δεν υπάρχει τίποτα και δεν ακούω τίποτα - υπάρχουν μόνο σε δίσκους από την εποχή που τους άκουγα με ένα κατρακύλι με βελόνα άροτρο  ;D).

Αλλά είναι θέμα ψυχολογίας και διάθεσης.

Πχ το love devotion & surrender έχει τόση φθορά, επειδή στα 16 μου ήθελα να βγάλω τα σόλα και το έπαιζα στις 16 στροφές - ναι είχα τέτοιο "πικαπ" αλλά σήμερα το προτιμώ από το remaster cd που αγόρασα το 2002).

Όπως αντίστοιχα το Close up in Swing του Erroll Garner.

Όπως το ελληνικό βινύλιο του 1973 του dark side σε σχέση με το remaster 30ετίας του Guthrie. Χίλιες φορές το βινύλιο. Παίζει απίστευτα.

Θυμίζω όμως ότι εδώ δεν γίνεται σύγκριση των μέσων ψηφιακού και αναλογικού.

Απλά της αίσθησης που εισπράττει, όποιος "τρελλός" θέλει να το κάνει.

Το ότι σήμερα ένα dac έχει δυναμική περιοχή 130 db ενώ ένας consumer ενισχυτής δεν φτάνει με τίποτα τέτοια νούμερα σημαίνει ότι ακόμα τα μέσα δεν συμβαδίζουν ώστε να μπορει ο ακροατής να απολαμβάνει αυτό το χαρακτηριστικό.

Αν και υπάρχει γενικά η αντίληψη ότι η αναλογική ακρόαση είναι διαφορετική - για πολλούς προτιμητέα- και δεν είναι μόνο αίσθηση λόγου S/N ή κατωφλίου θορύβου.

Τελος πάντων, επειδή την έχω κάνει επανειλημμένα τη συζήτηση, με κουράζει, ιδίως με φίλους που συμφωνούμε σε πολλά άλλα. Αλλωστε εδώ συζητάμε κύρια για τα άλλα... Συνεπώς δέχομαι την άποψή σου, που τις περισσότερες μέρες του χρόνου ταυτίζεται με τη δική μου. Κάποιες μέρες ξυπνάει το αναλογικό διαολάκι μέσα μου...

β. Αν έχεις δική σου φωτό στο 123 με κοντά παντελονάκια ευπρόσδεκτη  ;D

 
Θυμίζω όμως ότι εδώ δεν γίνεται σύγκριση των μέσων ψηφιακού και αναλογικού.
Εισαι σιγουρος?  ;D

Ο ήχος είναι οντως ποιο ασυμπιεστος και υπάρχει περίπτωση με καλό συστημα να ακούσω ήχους που δεν εχω ακουσει ποτέ μου?

Απλά της αίσθησης που εισπράττει, όποιος "τρελλός" θέλει να το κάνει.
Αλλο αυτο,δημοκρατια εχουμε οτι αισθηση θες εισπραττεις....εγω παντως τη μονη αισθηση που εισεπραξα ξεσκονιζοντας 2 βινυλια,τοποθετωντας τα στο πλατω και...κανοντας...τακλιν στον μικρο που ηθελε να...αγγιξει την..περιστρεφομενη ηχητικη συμφορα  ;D...ηταν η αισθηση της ΚΟΥΡΑΣΗΣ...της ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΚΟΥΡΑΣΗΣ  ;D ....εδω το να βγαλω το cd απο τη θηκη του (εχω καμμια 700αρια cd που απλα μαζευουν σκονη) & μου εβγαλε την Παναγια..... ;D

ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ...FLAC & MP3 κατευθειαν απο το pc στην καρτα ηχου και τα DYNAUDIO και κΣΕΡΟ πΣωμι φιλΩς ! ;D

 
Οπότε, για το βινύλιο χρειάζεσαι 1) χρήματα (αρκετά υπο περιπτώσεις), 2) μελέτη που θα αρκούσε για διδακτορικό στην αστροφυσική, 3) συζητήσεις επί συζητήσεων, 4) άπειρες δοκιμές, 5) περιοδική συντήρηση εξοπλισμού, 6) συχνά πυκνά κάποιο είδος προετοιμασίας του εξοπλισμού, 7) χώρο για τον εξοπλισμό και τους δίσκους, και τελικά το αποτέλεσμα δεν θα είναι και το καλύτερο, η εμπειρία όμως διαφορετική.

ΟΚ, και το να σε κυνηγάνε 5 πεινασμένα ντόπερμαν εμπειρία το λες, αλλά νομίζω πως οι περισσότεροι θα την απέφευγαν  :)

 
dimsonic είπε:
γιατί σε μένα πχ το Direct των Tower of Power της sheffield στο thorens td160, sme III, dynavector 17D3, phono diy, pro MBL, τελικό pass F5 και ηχεία diy σε σχέση με το sony cd XA50ES ακούγεται καλύτερα στο βινύλιο (όχι απλώς)...και το ίδιο ισχύει και σε FLAC με ESS Sabre 9018 dac από πηγή υπολογιστή+squeezebox.
Ο συνδυασμός SME και Dynavector δεν πιστεύω ότι είναι ιδανικός αν δεν προσθέσεις λίγη μάζα  στον βραχίονα για να είσαι κάτω από τα 12Hz.

To setup παίζει μεγάλο ρόλο.

Το XA50ES είναι εξαιρετικό ως transport αλλά το DAC του είναι μάλλον ξεπερασμένο.

Σε συνδυασμό με το SABRE (αν και είμαι Wolfeson fan) θα είναι εξαιρετικό.

Pre και power είναι εξαιρετικά μηχανήματα (αν και δεν έχω ακούσει MBL) της αναλυτικής σχολής και δεν ξέρω πως τα πάνε με την MC κεφαλή.

Phono και ηχεία (μεγάλο κεφάλαιο αν όχι το μεγαλύτερο) δεν ξέρω.

Θα το ξαναπώ (για όσους δεν με διάβασαν πριν) ότι οι δεκάδες παράμετροι που θα πρέπει να ελεγχθούν για την σωστή (και διορθωτική) απόδοση του βινυλίου (ακόμα και τα 180gr θέλουν (θεωρητικά) αλλαγή στο VTA & VTF διαφορετικά αναπαράγουν περισσότερα μπάσα και λιγότερη ευκρίνεια πράγμα που ευχαριστεί αλλά και μπερδεύει και αποδίδεται στο "καλό βινύλιο") είναι δυσανάλογη για την καθημερινή διαβίωση ενός μέσου ακροατή που θέλει να ακούσει απλώς καλή μουσική με καλή πιστότητα.

Μην μπερδεύουμε ευφωνικότητα με πιστότητα.

Το θέμα του artwork και της συμμετοχής των αισθήσεων πέραν της ακοής του βινυλίου (την οποία ενστερνίζομαι) είναι προσωπική υπόθεση και δεν μπορώ να επέμβω στα γούστα του καθενός.

Στα αμάξια και τις μηχανές δεν μπαίνω γιατί θα χρειαστεί να ανοίξουμε καινούριο thread .....

Αφτ(ι)ά από μένα....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
audiokostas είπε:
Ο συνδυασμός SME και Dynavector δεν πιστεύω ότι είναι ιδανικός αν δεν προσθέσεις λίγη μάζα  στον βραχίονα για να είσαι κάτω από τα 12Hz.

To setup παίζει μεγάλο ρόλο.

Το XA50ES είναι εξαιρετικό ως transport αλλά το DAC του είναι μάλλον ξεπερασμένο.

Σε συνδυασμό με το SABRE (αν και είμαι Wolfeson fan) θα είναι εξαιρετικό.

Pre και power είναι εξαιρετικά μηχανήματα (αν και δεν έχω ακούσει MBL) της αναλυτικής σχολής και δεν ξέρω πως τα πάνε με την MC κεφαλή.

Phono και ηχεία (μεγάλο κεφάλαιο αν όχι το μεγαλύτερο) δεν ξέρω.
Εχω πρόσθετη μάζα στον βραχίονα και ο συντονισμός είναι γύρω στα 10-11 (δοκιμασμένο με δυό δίσκους τεστ της ortofon  και του streophile). Παλιά με μια denon 103 ήμουν ακόμα πιό οριακά.

Δεν ανήκω σ αυτούς που δίνουν αμέσως ένα βραχίονα επειδή δεν ταιριάζει θεωρητικά με μιά καλή κεφαλή που έπεσε στα χέρια τους. Το ψάχνω όσο αντέχει η τσέπη. (άντεχε-τώρα ...ως έχει) :P

Το 50 το έβαλα για λόγους σύγκρισης με το dvd των 35 ευρώ (έχω και γώ ένα των 30 που το κρατώ γιατί παίζει όλες τις περιοχές). Το 50 δεν το βάζω πλέον στο dac γιατί το dac έχει μόνο i2s είσοδο.

Παίζει καλά. Αλλων παίζει καλύτερα προφανώς. Αλλά δεν φταίω εγώ αν το βινύλιο παίζει καλύτερα. Αλλά ...τους δίσκους δεν τους δίνω....ούτε κασέτες.... (8 track δεν μάζεψα ποτέ  ;D)

 
Ιδιο το κοστος του αναλογικου υλικου φορεα ιδιο του ψηφιακου;Ο ιδιος χρονος και ευκολια χρειαζεται να κανεις edit /μονταζ ψηφιακα ο ιδιος αναλογικα;
Ο χρονος ειναι μικροτερος αλλα οχι παντα,εγω ας πουμε κανω....5 διαφορετικα mix ψηφιακα ενω τα χρονια τα παλια ενα και ...πολυ ητανε  ;D

Το κοστος ενος ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ψηφιακου στουντιο ηχοληψιας (μια και πολλοι μπερδευουν τα στουντιο με τις τεραστιες  κονσολες και νομιζουν οτι μονο αυτα ειναι....αναλογικα) δεν διαφερει σε ΤΙΠΟΤΑ απο αυτο ενος αναλογικου (τα ιδια θα δωσεις για διαμορφωση,προενισχυτες,μικροφωνα ,κονσολες,πιανα,κορυφαια τυμπανα,συλλογη απο ενισχυτες κιθαρας  κτλ,κτλ)...αντε να γλυτωσεις το κοστος του 24αριου & του 2 track για το downmix (που δεν το γλυτωνεις μια και πρεπει να δωσεις τα ιδια και περισσοτερα για ενα πληρες daw συστημα με κορυφαιους μετατροπεις)

Το σχολιο πηγαινε στο παλικαρι που ειπε οτι θυμαται με νοσταλγια το..αναλογικο  στουντιο με την κονσολα ..διαστημοπλοιο που ειχε παει οταν ηταν παιδι (και ειχε πλασει μια αγαπη που ποτε ενα ψεμμα δεν του΄χε πει  ;D) λες και τα ψηφιακα στουντιο δεν εχουν κονσολες διαστημοπλοια  ;)

 
dimsonic είπε:
Αλλά ...τους δίσκους δεν τους δίνω....ούτε κασέτες.... (8 track δεν μάζεψα ποτέ  ;D)
Εξυπακούεται.

Ειρήσθω εν παρόδω, όποιος (ειδικά μπασίστας) δεν πήγε στη γιορτή βινυλίου χθες και προχθές στο Μουσείο Αυτοκινήτων, έχασε.

Πέραν των βινυλίων (ομολογουμένως κάπως τσιμπημένα) και των αυτοκινήτων (ορισμένα είναι απλά κούκλες/όνειρο), ο καλός μου φίλος, παίχτης extraordinnaire  και παλαβός συλλέκτης μπάσων, Γιάννης Γρηγορίου, είχε εκτεθειμένα τα σημαντικότερα (αυθεντικά vintage) μπάσα στην ιστορία της σύγχρονης μουσικής (Jazz, Precision, Gibson, Musicman, Steinberger, Alembic, Hofner κλπ κλπ) τα οποία και χρησιμοποιήθηκαν στο gig που έγινε εκεί.

Θα πρεπε να το χα κάνει ανακοίνωση...... :-[

 
Ωπα, μισό μόνο γιατί μπερδεύτηκα  :-X

Μπορεί να λέμε για βινύλιο και ψηφιακό μέσο, αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τις περιπτώσεις.

Δηλ για τι ακριβώς μιλάμε;

1. Παλαιά αναλογική ηχογράφηση που μετατράπηκε σε CD remastered?

2. Ψηφιακη ηχογράφηση τωρινής παραγωγής στουντιο που συγκρίνεται η ιδια σε βινύλιο;

3. Βινύλιο που παίζει αναλογικά σε turntable αναλογικής εποχής;

??? ??? ???

 
Holystone είπε:
...

Δηλ για τι ακριβώς μιλάμε;

1. Παλαιά αναλογική ηχογράφηση που μετατράπηκε σε CD remastered?

2. Ψηφιακη ηχογράφηση τωρινής παραγωγής στουντιο που συγκρίνεται ή ιδια σε βινύλιο;

3. Βινύλιο που παίζει αναλογικά σε turntable αναλογικής εποχής;

??? ??? ???
4. Βινύλιο που παίζει από το youtube σε ηχεία λαπτοπ

 
Superfunk είπε:
Το σχολιο πηγαινε στο παλικαρι που ειπε οτι θυμαται με νοσταλγια το..αναλογικο  στουντιο με την κονσολα ..διαστημοπλοιο που ειχε παει οταν ηταν παιδι (και ειχε πλασει μια αγαπη που ποτε ενα ψεμμα δεν του΄χε πει  ;D) λες και τα ψηφιακα στουντιο δεν εχουν κονσολες διαστημοπλοια  ;)
Πάντως  ο Dave Grohl, αγόρασε και μετέφερε ολόκληρη την Neve Electronics 8028 κονσόλα από το Studio A του Sun City ως "κονσόλα με μοναδικό ήχο" στο στούντιό του.  ;)

Κατά τα άλλα, μαζί σου.  ;D

 
Πάντως  ο Dave Grohl, αγόρασε και μετέφερε ολόκληρη την Neve Electronics 8028 κονσόλα από το Studio A του Sun City ως "κονσόλα με μοναδικό ήχο" στο στούντιό του.
Ακριβως (να δεις και την ταινια γυρω απο την κονσολα αυτη αξιζει).

Αυτη την ωραιοτατη κοσνολα την συνδεει φυσικα ΚΑΙ με ενα ολοκληρωμενο  ψηφιακο συστημα Pro Tools  ;) οταν χρειαζεται (οπως κανουν εκατονταδες στουντιο σε ολοκληρο τον πλανητη με εξισου ωραιες και ευηχες κονσολες)

να ας πουμε το equipment list του αγαπημενου στουντιο (εχω την τυχη να εχω δουλεψει 4 φορες εκει)

Equipment

ειτε επιλεξεις να γραψεις σε ταινια (ελαχιστοι το κανουν) ειτε σε daw το...σημα σου μεσα απο την SSL & εναν τονο απο vintage comps/eq/pre  θα περασει θες δεν θες  :)

οπως ειπα και παραπανω το γεγονος οτι η τελικη καταγραφη του ηχου γινεται σε daw δεν σημαινει οτι η υπολοιπη αλυσιδα εγγραφης ειναι "υποδεεστερη",ΟΛΑ τα επαγγελματικα  στουντιο (ειτε γραφουν σε daw ειτε σε ταινια) ειναι "υποχρεωμενα" να εχουν κορυφαιο αναλογικο εξοπλισμο ηχογραφησης (δηλ. μικροφωνα , προενισχυτες,ενισχυτες κτλ. )

 
audiokostas είπε:
Πάντως  ο Dave Grohl, αγόρασε και μετέφερε ολόκληρη την Neve Electronics 8028 κονσόλα από το Studio A του Sun City ως "κονσόλα με μοναδικό ήχο" στο στούντιό του.  ;)

Κατά τα άλλα, μαζί σου.  ;D
αν δεν κάνω λάθος 9 ήταν όλες όλες.

Μάλιστα κάποιος θυμάμαι γκρέμισε μέρος της σοφίτας του για να την χωρέσει μέσα !

 
Holystone είπε:
Ωπα, μισό μόνο γιατί μπερδεύτηκα  :-X

Μπορεί να λέμε για βινύλιο και ψηφιακό μέσο, αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τις περιπτώσεις.

Δηλ για τι ακριβώς μιλάμε;

1. Παλαιά αναλογική ηχογράφηση που μετατράπηκε σε CD remastered?

2. Ψηφιακη ηχογράφηση τωρινής παραγωγής στουντιο που συγκρίνεται η ιδια σε βινύλιο;

3. Βινύλιο που παίζει αναλογικά σε turntable αναλογικής εποχής;

??? ??? ???
αν ρωτάς με βάση αυτά που είπα εννοώ κατα βάση ίδια μάστερ σε τράνσφερ είτε σε βινύλιο είτε ψηφιακό.

Πάντως στα παραδείγματά μου από όσο θυμάμαι ισχύουν τα:

1. LDS το remaster στο cd ήταν από βινύλιο αρχικό. Πολλές φορές γίνεται, φαίνεται δεν έχουν μήτρα, πάντως ακούγεται θόρυβος επιφανείας και pre echo του laquer.

2. Στον Garner ήταν remaster της telarc από τις ίδιες αρχικές ταινίες

3. στο DSOTM ήταν το γνωστό 30ετίας του Guthrie με τις πολλές επεμβάσεις που ήδη έχουν συζητηθεί στο νετ χρόνια τώρα. Το 3 το βάζω μόνο για να πω ότι το remaster δεν είναι πάντα καλύτερο.

 
Superfunk είπε:
Ακριβως (να δεις και την ταινια γυρω απο την κονσολα αυτη αξιζει).
Sound City, Muscle Shoals, Wrecking Crew, 20 feet from stardom,,,,,,

Αν και άσχετος με ηχογραφήσεις, τρελαίνομαι με αυτές τις ταινίες.

 
@SF

Νικ

Προσωπικά ΔΕΝ συνέκρινα αναλογικό με ψηφιακό (καλλίτερο-χειρότερο).

Δεν με ενδιαφέρει μια τέτοια είδους σύγκριση.

Να το ξεκαθαρίσουμε αυτό.

Ούτε με νοιάζει ποιο είναι καλλιτερο.

Τα χρησιμοποιώ και τα δύο, αναλογα με τα κέφια.

ΔΕΝ θα αποθάρρυνα πάντως έναν που θέλει να μπλέξει με αυτά.

Εμένα με αποζημιώνει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Ο χρονος ειναι μικροτερος αλλα οχι παντα,εγω ας πουμε κανω....5 διαφορετικα mix ψηφιακα ενω τα χρονια τα παλια ενα και ...πολυ ητανε  ;D

Το κοστος ενος ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ψηφιακου στουντιο ηχοληψιας (μια και πολλοι μπερδευουν τα στουντιο με τις τεραστιες  κονσολες και νομιζουν οτι μονο αυτα ειναι....αναλογικα) δεν διαφερει σε ΤΙΠΟΤΑ απο αυτο ενος αναλογικου (τα ιδια θα δωσεις για διαμορφωση,προενισχυτες,μικροφωνα ,κονσολες,πιανα,κορυφαια τυμπανα,συλλογη απο ενισχυτες κιθαρας  κτλ,κτλ)...αντε να γλυτωσεις το κοστος του 24αριου & του 2 track για το downmix (που δεν το γλυτωνεις μια και πρεπει να δωσεις τα ιδια και περισσοτερα για ενα πληρες daw συστημα με κορυφαιους μετατροπεις)

Το σχολιο πηγαινε στο παλικαρι που ειπε οτι θυμαται με νοσταλγια το..αναλογικο  στουντιο με την κονσολα ..διαστημοπλοιο που ειχε παει οταν ηταν παιδι (και ειχε πλασει μια αγαπη που ποτε ενα ψεμμα δεν του΄χε πει  ;D) λες και τα ψηφιακα στουντιο δεν εχουν κονσολες διαστημοπλοια  ;)
Καλησπέρα.

Μάλλον λάθος κατάλαβες ή λάθος διατύπωση έκανα.

Δεν μπερδεύω ούτε τα μεγέθη ούτε τον όγκο.

Για το λόγο που χρησιμοποίησα την ηχογράφηση που έκανα πριν 25 Χρόνια ( τότε πιτσιρικάς ) Σ εκείνο το στούντιο είναι ότι και τα αναλογικά μηχανήματα έχουν την χάρη τους.Μάλλον για να μην παρεξηγηθώ έχουν κι αυτά ποιότητα.Και ακόμα επειδη περάσαμε στη φάση ( τότε ) που τα 8καναλα 16καναλα πομπινοφωνα έγιναν υπολογιστές dat  ή οτιδήποτε άλλο ψηφιακό χάθηκε κατ'εμέ η αισθητική ή αισθηματική φάση ενός στούντιο όπως το είχαμε συνηθίσει.Δεν είμαι οπισθοδρομικος ούτε παθαίνω πολιτισμικό σοκ σε οποιαδήποτε εξέλιξη κάποιου γεγονότος.απλά για μένα πάντα ηχογράφηση σημαίνει  όργανο ,μικρόφωνο ( ούτε καν line out ) κονσόλα κομπίνα master και τέλος.

Και επαναλμβανω δεν εννοώ ότι αυτό είναι πιο ποιοτικό αλλά πιο δεν ξέρω πως να το πω Έτσι το χω στο μυαλό μου.Για μένα ήχος είναι ο πραγματικός ήχος ενός οργάνου με καμμία Μ καμμια παραλαγη όσο και αυτό το κάνει να ακουστεί καλύτερο ή πιο δυνατό ή  Πιο καθαρό γιατί απλά παρεμβαίνει στον πραγματικό ήχο του οργάνου.γι αυτό ποτέ δεν άκουσα Ηλεκτρονική μουσική γιατί απλά δεν είναι ΜΟΥΣΙΚΉ.Ούτε καν ήχος.

Δεν είμαι ούτε ηχολήπτης ούτε σούπερ μουσικαρα και δεν ξέρω αν γι αυτό δεν έχω δικαίωμα Μ πω την άποψη μου χωρίς να χλευαστω.

Δεν πάμε να βγάλουμε απόφαση ώστε να καταχωρηθεί και να ναι κανόνας. Κάνουμε μια κουβέντα ( αν κατάλαβα καλά ) Σ παρειστικο επίπεδο μεταξύ φιλων-μουσικών χωρίς να γίνεται κρίση των επιπέδων αυτών.

Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ είναι η δική μου προσωπική ταπεινή άποψη

 
Τολη αγορινα μου παρε ενα πικαπ  ενα ενισχυτη (παιζει  ενας marantz 1060  8)που ειναι αστερι στις αγγελιες ) και ενα ζευγαρι ηχεια .Απο τι στιγμη που δεν εχεις ζησει  αυτη τη φαση ειναι μια ωραια εμπειρια.

Και στο τελος αν δε σου αρεσει ξαναπουλησε  τα  . ;D ;D ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top