Σκεφτομαι να επενδυσω σε βινυλιο και ηχεία

Για μένα ήχος είναι ο πραγματικός ήχος ενός οργάνου με καμμία Μ καμμια παραλαγη όσο και αυτό το κάνει να ακουστεί καλύτερο ή πιο δυνατό ή  Πιο καθαρό γιατί απλά ΔEN παρεμβαίνει στον πραγματικό ήχο του οργάνου
ΚΟΡΕΚΤΕΝΤ  :)

Το μπομπινοφωνο ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΝΕΙ τον "πραγματικο" ηχο του οργανου αρα ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ στον "πραγματικο" ηχο του.

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ηχογραφηση σου δινει τον ΑΠΟΛΥΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΗΧΟ του οργανου και αρα ΔΕΝ παρεμβαινει σε αυτον (για αυτο προτιμηθηκε απο παραγωγους ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ μουσικης και ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ την αναλογικη εγγραφη στον μουσικο αυτο χωρο σχεδον ΑΜΕΣΩΣ)

Εσυ απλα προτιμας τον ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ (με την καλη ή κακη εννοια δεν εχει σημασια πολυ ορκιζονται στη..."ζεστασια" της παραμορφωσης της ταινιας ) του οργανου και με γεια σου και χαρα σου φυσικα.

Για μένα ήχος είναι ο πραγματικός ήχος ενός οργάνου με καμμία Μ καμμια παραλαγη
Τοτε η ΛΟΓΙΚΗ λεει οτι θα πρεπει να προτιμας τον ΨΗΦΙΑΚΟ ηχο.

Εκτος και αν θες να πεις κατι αλλο (οτι ας πουμε σου λειπει το να βλεπεις να γυρνανε τα....καρουλια του STUDER και να κοβεις με ξυραφι 4 ωρες την ταινια  για να κανεις ενα edit ενος δευτερολεπτου  ;D )

Παντως να ξερεις οτι ακομα και αυτοι οι παραγωγοι που ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ακομα ταινια,την χρησιμοποιουν σχεδον αποκλειστικα ΜΟΝΟ στο tracking & συνηθως οχι για ολα τα οργανα (ας πουμε σπανια θα χρησιμοποιησουν ταινια για ηχογραφηση φωνης ή μπασου,συνηθως για τα ΝΤΡΑΜΣ γινεται η "μανουρα") ....μετα στο 99% των περιπτωσεων ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ DAW τα ηχογραφημενα σε ταινια Parts & κανουν την ΜΙΞΗ μεσα απο το DAW ειτε hybrιd (με αναλογικα & ψηφιακα εφε) είτε 100% ΙΤΒ (μονο με ψηφιακα plug ins) . 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οκ. Σ ευχαριστώ για την απάντηση γιατί πάντα μαθαίνουμε και κάτι.αν θες λύσε μου μια απορία μιας και διαβάζουν πολλοί φίλοι γιατί όντως είναι ένα πολύ ενδιαφέρον.Γιατί αφού είναι καλύτερος ο ψηφιακός ήχος στα μηχανήματα ( ενισχυτες,πετάλια κτλ ) τα distortion reverb delay προτιμούνται τα αναλογικά; Και στα πεταλακια θα βρεις από 20 ευρώ και θα είναι όλα digital αλλά και στους ενισχυτες στα σχόλιά και των ιδιοκτητών αλλά και των εταιριών γράφουν μπορεί να είναι digital  ( πχ το reverb του ) αλλά είναι καλό λένε ή πλησιαζει τον πραγματικό ήχο ( βάθος ) είναι ένα σχόλιο που έχω διαβάσει σε πολλές κριτικές ενισχυτων στον Θωμά όπως του orange crush 60 120 ή του peavey bandit.

Ήταν για μένα ένα κριτήριο ότι ο αναλογικός ήχος είναι πιο < αληθινός >

 
τα distortion reverb delay προτιμούνται τα αναλογικά
μονος σου το απαντησες....ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ καλυτερα.

Αναλογικα reverb & delay σιγουρα ΔΕΝ προτιμουνται ειδικα κατα τη διαρκεια της μιξης και φυσικα ακομα και για κιθαριστικο ηχο ειναι πολυ περιορισμενα σε σχεση με τα ψηφιακα .

Γενικα μη μπερδευεις τον ΚΙΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ηχο (που απο τη φυση του ειναι μια ΩΔΗ στην παραμορφωση  :)) με τον HI-FI και ΣΤΟΥΝΤΙΑΚΟ ηχο καθως και τη διαδικασια της ηχογραφησης και μιξης.

Και εγω ορκιζομαι στους λαμπατους ενισχυτες μου για κιθαρα αλλα αλλο το ενα και αλλο το αλλο. 

Και στα πεταλακια θα βρεις από 20 ευρώ και θα είναι όλα digital
μαλλον σε εχουν παραπληροφορησει υπαρχουν ΔΕΚΑΔΕΣ αναλογικα πεταλακια των 20 ευρω και δεκαδες ΨΗΦΙΑΚΑ πεταλακια των 400+ ευρω

 
Εχω,ή μαλλον είχα μια και περυσι τα χαρισα σχεδον ολα σε εναν φιλο μου DJ ,πανω απο 4.000 βινυλια.

:o @ SF εσυ φιλε μου θα αγιασεις!

@ EX drummer υπαρχει ηλεκτρονικη και ηλεκτρονικη ΜΟΥΣΙΚΗ, και δυστυχως αυτοαναιρεισαι οταν λες οτι δεν εισαι οπισθοδρομικος αλλα δεν θεωρεις την ηλεκτρονικη μουσικη, μουσικη. Δεν λεω οτι με το ζορι πρεπει να ακουσεις 90's Techno η dubstep αλλα ειναι ΚΑΙ αυτα μουσικη, οπως εγω πχ δεν ακουω κλασσικο ροκ αλλα δεν γινεται να μην εκτιμησω την αξια του.

 
Ευχαριστώ και τους δύο.Δεν είναι ότι δεν την ακούω.Την ακούω και θα διασκεδάσω σ ένα μαγαζί.απλά δεν την θεωρώ ΜΟΥΣΙΚΉ αλλά διασκέδαση ,πορωση ή όπως αλλιώς πες το.

Superfunk έχεις ίδιο.είχα γενικά στο μυαλό μου αναλογία vs digital.

 
EX-Drummer είπε:
Ευχαριστώ και τους δύο.Δεν είναι ότι δεν την ακούω.Την ακούω και θα διασκεδάσω σ ένα μαγαζί.απλά δεν την θεωρώ ΜΟΥΣΙΚΉ αλλά διασκέδαση ,πορωση ή όπως αλλιώς πες το.

Superfunk έχεις ίδιο.είχα γενικά στο μυαλό μου αναλογία vs digital.
ηλεκτρονικη μουσικη δεν σημαινει μονο χορευτικη μουσικη για μαγαζια

καλο θα ειναι να ψαχνουμε πρωτα πρωτου τοποθετηθουμε

τελοσπαντων i rest my case, βαριεμαι να δικηγορευω υπερ η κατα καποιου ειδους

 
Κατ'αρχην θα ήθελα να επισημάνω ότι:

Φυσικός ήχος δεν υπάρχει και κατά συνέπεια πιστή αντιγραφή του.

Υπάρχει ο ήχος ως φυσικό φαινόμενο,φυσικοί ήχοι ή ήχοι της φύσης.

Για να αποδοθεί όσο το δυνατό πιο πιστά μια μουσική ηχογράφηση κατά την γνώμη μου δεν παίζει  ρόλο το είδος της πηγής (cd,πικαπ,κ.τ.λ.) αλλά ο συνδιασμός του ενισχυτή με τα

ηχεία ,ειδικά τα τελευταία .

Για μένα ισχύει αυτό που είπαν κάποιοι πριν ο αναλογικός ήχος δεν είναι ούτε χειρότερος

ούτε καλύτερος απλά διαφορετικός.

L.K. καταλαβαίνω το πνεύμα του παραδείγματός σου με τα αυτοκίνητα αλλά υπάρχουν

και σύγχρονα πικάπ χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψεις μια περιουσία

Υ.Γ Αυτό το επιστημονική πραγματικότητα τι ακριβώς είναι ?

 
Α και κάτι που ξέχασα

ούτε η πιστή αναπαραγωγή των φυσικών ήχων είναι κάτι πού έχει σημασία γιατί δεν νομίζω ότι η πλειονότητα αγοράζει ηχητικά συστήματα μερικών εως αρκετών χιλιάδων ευρώ για να ακούσει το τιτίβισμα των πουλιών ή τον ήχο των κυμάτων της θαλασσας.

 
Αυτό το επιστημονική πραγματικότητα τι ακριβώς είναι ?
Το ΑΝΤΙΘΕΤΟ της επιστημονικης φαντασιας.... ;D (στην οποια αρεσκονται να εντρυφουν οι λατρεις της δοξασιας γενικως και ειδικως)

Ο καλυτερος συμμαχος δε της πραγματικοτητας ειναι η καλη γνωση της  επιστημης,εν προκειμενω της ΦΥΣΙΚΗΣ,και τον ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΩΝ συμπερασματων της.

 
και φυσικά όλες αυτές οι συζητήσεις λήγουν άδοξα, όταν βγει ο κακός  της παρέας και θέσει αναγωγικά στην μονάδα του ατόμου την καταλυτική ερώτηση...  >:D ;D

πόσο χρονών είσαι αγαπητέ μου φίλε και πόσες φορές έχεις επισκεφτεί ΩΡΛ στην ζωή σου?... ::)

γιατί αν είσαι -ήνταφευγα μουσικός, που μεγάλωσες σε μεγάλη πόλη χωρίς σταθερά περιοδική ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ των ώτων σου, θα σε στενοχωρήσω αλλά η συγκριτική αξία της γνώμης σου ως προς την πιστότητα, κατά κανόνα περιορίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην ατομική σου τέρψη, με ΟΤΙ και ΟΠΩΣ και να ακούς (πράγμα επαναλαμβάνω θεμιτό και σεβαστό όσο αυτό σέβεται συνειδητά την απόλυτη υποκειμενικότητα του)...

καλά και συ συμπαθέστατε 20χρονε μη χαίρεσαι... με μια βραδυά στο κλαμπάκι, την επόμενη τα απ αυτά σου θα ακούς... μη σου πω να σε έχει αφήσει και η γκόμενα που θα ακούς την φωνή της παντού κι από παντού... ;D

η φιλική συμβουλή της ημέρας (και προς όλους μας): μην ξεχάσεις να ακούσεις ένα οποιοδήποτε κομμάτι ως reference, συστηματικά επί μια βδομάδα σε διαφορετικές ώρες της ημέρας σε διαφορετικές εντάσεις... θα εκπλαγείς δυσάρεστα περί της δυνατότητας που σου δίνει ο εγκέφαλος για αντικειμενικές κρίσεις ειδικά σε ότι έχει να κάνει με το φαινόμενο του ήχου...

όπως και στην τελική οι περισσότεροι από εμάς θα εκπλαγούμε κατά συνθήκη από την διαφορά του τι πραγματικά ακούμε από το τι νομίζουμε ότι ακούμε...

BTW, επίσης ατελείωτες ώρες microtuning ή η διαφορά ενός εξωτικού καλωδίου με ένα απλά καλό, πολλές φορές ισούνται με ένα ελαφρότατο κρυολογηματάκι ασχέτως εποχής ή μερικά μικρογραμμάρια παραπανίσια κερί στ' αυτάκι μας... τόσο απλά και βασανισμένα...  :angel: ;D

φυσικά παρακαλώ μη "τσιμπήσει" κανένας προσωπικά τσ' υπερβολής το ύφος... O0

απλά τα περί "πιστότητας" να μην τα μπλέκουμε και να αφιερωθούμε αποκλειστικά στην  "κολοκυθόπιτα" που μας αφορά ατομικά... η μουσική με τις μεγαλύτερες απαιτήσεις σε δυναμική περιοχή,  παραμορφώσεις και θόρυβο και οι μηχανικοί της, έχουν καταλήξει σε DDD παραγωγές και τέλος...

οι κατασκευαστές από την άλλη βελτιώνουν καθημερινά τις όποιες αδυναμίες των ψηφιακών μέσων καταλήγοντας κάθε φορά σε αξιωματικά συμπεράσματα δια πάσαν θεωρητική χρήσιν... δεν περιμένουν εμένα να "ακούσω" να τους πω... τα αναλογικά μέσα έχουν πιάσει "ταβάνι" εδώ και πολλάαα χρόνια... τα ψηφιακά όχι μόνο το πέρασαν εν γένει αυτό το ταβάνι των αναλογικών, αλλά το δικό τους συνολικά έχει πολύ ύψος ακόμα που ούτε καν "φαίνεται" γι αυτό και το μέλλον (αλλά και το παρόν) τους ανήκει...

και ας σταματήσει αυτό το μπλέξιμο της ψηφιακής προσομοίωσης των μέσων παραγωγής ενός φυσικού ηχητικού δρώμενου (πχ αναλογικού synth ή ενισχυτή κιθάρας) με την πιστή καταγραφή - αναπαραγωγή του γεγονότος αυτού καθ αυτού είτε με αναλογικά είτε με ψηφιακά μέσα... είναι δύο τελείως διαφορετικές συζητήσεις...

επίσης το να παίζουμε με τις λέξεις δεν βοηθά την κουβέντα ειδικά όταν αυτονόητα καταλαβαίνουμε την κατά συνθήκη χρήση τους από τα συμφραζόμενα... δηλαδή κάποιοι σε μια δεδομένη στιγμή άνθρωποι που παίζουν ένα όργανο ακουστικό ή ηλεκτρικό ή έστω τραγουδάνε ή σφυρίζουν τι ήχο παράγουν?  μεταφυσικό ας πούμε?...

όταν αρχίσουμε να βαθμολογούμαστε στην έκθεση ιδεών δεν λέω...να προσέχουμε ιδιαίτερα... ;) :)

τέλος αυτόν που αγοράζει ένα αναπαραγωγικό σύστημα πολλών χιλιάδων ευρώ

τον ενδιαφέρει (η σωστότερα θα έπρεπε να) η πιστή αναπαραγωγή ενός οποιουδήποτε ήχου παράγεται στην φύση... από αυτήν την εν γένει ικανότητα να αναπαράγει για παράδειγμα τα εν δυνάμει 100db καθαρής δυναμικής περιοχής που μπορούν να παραχθούν στα όρια του πόνου από έναν κεραυνό, καθορίζεται αναλογικά και η συμπεριφορά του στην διαχείριση των peak δυναμικών του ήχου που θα παράγει μια συμφωνική ορχήστρα παρότι συνήθως θα κινείται στα 60-70...

εν κατακλείδι ένα hi end σύστημα αναπαραγωγής που σέβεται τον εαυτό του, πρέπει να δύναται να σε μεταφέρει κλείνοντας τα μάτια με την ίδια άνεση στο Royal Albert Hall (αν ακούς μουσική) και σε ένα δάσος του Αμαζονίου (αν παρακολουθείς μια ταινία)...

ελπίζω να είμαι σαφής και να μην κοπώ στο μάθημα.. ;D

στα καθ ημάς τώρα το ποιος την έχει μεγαλύτερη την "κολοκυθόπιτα" ποσώς και ενδιαφέρει κανέναν... η "συνταγή" της όμως?... εμένα τουλάχιστον όπως ξαναείπα με ενδιαφέρει...

γιατί το οξύμωρο του να "πείσω" εγώ κάποιον να ακούσει με τα δικά μου αυτιά δεν με απασχολεί διόλου... αλλά το να καταλάβω πως αυτός "ακούει" είναι πολύτιμη ανθρωποκεντρική γνώση που με κάνει "σοφότερο"...

ΥΓ. σόρυ για το σεντόνι και αν τυχόν επαναλαμβάνομαι σε αρκετά σημεία... για μια φρασούλα ξεκίνησα ο έρμος αλλά κάθε φορά που πήγαινα να ποστάρω κάποιος με προλάβαινε...  :angel:

 
g.p είπε:
L.K. καταλαβαίνω το πνεύμα του παραδείγματός σου με τα αυτοκίνητα αλλά υπάρχουν

και σύγχρονα πικάπ χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψεις μια περιουσία
Εννοείται.

Έχω το stanton str-860.

Μια χαράει τσουλάει!  ;D ;D ;D

 
η μουσική με τις μεγαλύτερες απαιτήσεις σε δυναμική περιοχή,  παραμορφώσεις και θόρυβο και οι μηχανικοί της, έχουν καταλήξει σε DDD παραγωγές και τέλος...
+1000

 
npap είπε:
και φυσικά όλες αυτές οι συζητήσεις λήγουν άδοξα, όταν βγει ο κακός  της παρέας και θέσει αναγωγικά στην μονάδα του ατόμου την καταλυτική ερώτηση...  >:D ;D

πόσο χρονών είσαι αγαπητέ μου φίλε και πόσες φορές έχεις επισκεφτεί ΩΡΛ στην ζωή σου?... ::)

γιατί αν είσαι -ήνταφευγα μουσικός, που μεγάλωσες σε μεγάλη πόλη χωρίς σταθερά περιοδική ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ των ώτων σου, θα σε στενοχωρήσω αλλά η συγκριτική αξία της γνώμης σου ως προς την πιστότητα, κατά κανόνα περιορίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην ατομική σου τέρψη, με ΟΤΙ και ΟΠΩΣ και να ακούς (πράγμα επαναλαμβάνω θεμιτό και σεβαστό όσο αυτό σέβεται συνειδητά την απόλυτη υποκειμενικότητα του)...

καλά και συ συμπαθέστατε 20χρονε μη χαίρεσαι... με μια βραδυά στο κλαμπάκι, την επόμενη τα απ αυτά σου θα ακούς... μη σου πω να σε έχει αφήσει και η γκόμενα που θα ακούς την φωνή της παντού κι από παντού... ;D

η φιλική συμβουλή της ημέρας (και προς όλους μας): μην ξεχάσεις να ακούσεις ένα οποιοδήποτε κομμάτι ως reference, συστηματικά επί μια βδομάδα σε διαφορετικές ώρες της ημέρας σε διαφορετικές εντάσεις... θα εκπλαγείς δυσάρεστα περί της δυνατότητας που σου δίνει ο εγκέφαλος για αντικειμενικές κρίσεις ειδικά σε ότι έχει να κάνει με το φαινόμενο του ήχου...

όπως και στην τελική οι περισσότεροι από εμάς θα εκπλαγούμε κατά συνθήκη από την διαφορά του τι πραγματικά ακούμε από το τι νομίζουμε ότι ακούμε...

BTW, επίσης ατελείωτες ώρες microtuning ή η διαφορά ενός εξωτικού καλωδίου με ένα απλά καλό, πολλές φορές ισούνται με ένα ελαφρότατο κρυολογηματάκι ασχέτως εποχής ή μερικά μικρογραμμάρια παραπανίσια κερί στ' αυτάκι μας... τόσο απλά και βασανισμένα...  :angel: ;D

φυσικά παρακαλώ μη "τσιμπήσει" κανένας προσωπικά τσ' υπερβολής το ύφος... O0

απλά τα περί "πιστότητας" να μην τα μπλέκουμε και να αφιερωθούμε αποκλειστικά στην  "κολοκυθόπιτα" που μας αφορά ατομικά... η μουσική με τις μεγαλύτερες απαιτήσεις σε δυναμική περιοχή,  παραμορφώσεις και θόρυβο και οι μηχανικοί της, έχουν καταλήξει σε DDD παραγωγές και τέλος...

οι κατασκευαστές από την άλλη βελτιώνουν καθημερινά τις όποιες αδυναμίες των ψηφιακών μέσων καταλήγοντας κάθε φορά σε αξιωματικά συμπεράσματα δια πάσαν θεωρητική χρήσιν... δεν περιμένουν εμένα να "ακούσω" να τους πω... τα αναλογικά μέσα έχουν πιάσει "ταβάνι" εδώ και πολλάαα χρόνια... τα ψηφιακά όχι μόνο το πέρασαν εν γένει αυτό το ταβάνι των αναλογικών, αλλά το δικό τους συνολικά έχει πολύ ύψος ακόμα που ούτε καν "φαίνεται" γι αυτό και το μέλλον (αλλά και το παρόν) τους ανήκει...

και ας σταματήσει αυτό το μπλέξιμο της ψηφιακής προσομοίωσης των μέσων παραγωγής ενός φυσικού ηχητικού δρώμενου (πχ αναλογικού synth ή ενισχυτή κιθάρας) με την πιστή καταγραφή - αναπαραγωγή του γεγονότος αυτού καθ αυτού είτε με αναλογικά είτε με ψηφιακά μέσα... είναι δύο τελείως διαφορετικές συζητήσεις...

επίσης το να παίζουμε με τις λέξεις δεν βοηθά την κουβέντα ειδικά όταν αυτονόητα καταλαβαίνουμε την κατά συνθήκη χρήση τους από τα συμφραζόμενα... δηλαδή κάποιοι σε μια δεδομένη στιγμή άνθρωποι που παίζουν ένα όργανο ακουστικό ή ηλεκτρικό ή έστω τραγουδάνε ή σφυρίζουν τι ήχο παράγουν?  μεταφυσικό ας πούμε?...

όταν αρχίσουμε να βαθμολογούμαστε στην έκθεση ιδεών δεν λέω...να προσέχουμε ιδιαίτερα... ;) :)

τέλος αυτόν που αγοράζει ένα αναπαραγωγικό σύστημα πολλών χιλιάδων ευρώ

τον ενδιαφέρει (η σωστότερα θα έπρεπε να) η πιστή αναπαραγωγή ενός οποιουδήποτε ήχου παράγεται στην φύση... από αυτήν την εν γένει ικανότητα να αναπαράγει για παράδειγμα τα εν δυνάμει 100db καθαρής δυναμικής περιοχής που μπορούν να παραχθούν στα όρια του πόνου από έναν κεραυνό, καθορίζεται αναλογικά και η συμπεριφορά του στην διαχείριση των peak δυναμικών του ήχου που θα παράγει μια συμφωνική ορχήστρα παρότι συνήθως θα κινείται στα 60-70...

εν κατακλείδι ένα hi end σύστημα αναπαραγωγής που σέβεται τον εαυτό του, πρέπει να δύναται να σε μεταφέρει κλείνοντας τα μάτια με την ίδια άνεση στο Royal Albert Hall (αν ακούς μουσική) και σε ένα δάσος του Αμαζονίου (αν παρακολουθείς μια ταινία)...

ελπίζω να είμαι σαφής και να μην κοπώ στο μάθημα.. ;D

στα καθ ημάς τώρα το ποιος την έχει μεγαλύτερη την "κολοκυθόπιτα" ποσώς και ενδιαφέρει κανέναν... η "συνταγή" της όμως?... εμένα τουλάχιστον όπως ξαναείπα με ενδιαφέρει...

γιατί το οξύμωρο του να "πείσω" εγώ κάποιον να ακούσει με τα δικά μου αυτιά δεν με απασχολεί διόλου... αλλά το να καταλάβω πως αυτός "ακούει" είναι πολύτιμη ανθρωποκεντρική γνώση που με κάνει "σοφότερο"...

ΥΓ. σόρυ για το σεντόνι και αν τυχόν επαναλαμβάνομαι σε αρκετά σημεία... για μια φρασούλα ξεκίνησα ο έρμος αλλά κάθε φορά που πήγαινα να ποστάρω κάποιος με προλάβαινε...  :angel:
https://youtu.be/VQZLHC-FXaw

 
τώρα μάλιστα...αναπουπούλιασα...  ::)

 
Οι έλληνες Τα μέλη , πρέπει κάποτε να μάθετε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να συζητάτε τόσο πολύ για θέματα που έχουν κριθεί από την παγκόσμια ιστορία. Προφανώς, κάποιοι έχετε πολύ ελεύθερο χρόνο, πολλά χρήματα για πέταμα και πολύ νοητικό λίπος για κάψιμο.

Επίσης - το λέω σχεδόν είκοσι χρόνια - αν είστε τόσο βέβαιοι ότι ξέρετε την απάντηση σε κάτι, ε, μην ρωτάτε και μας σπάτε τα φρύδια. Αφήστε να ρωτήσει και κανένας άλλος που (παραδέχεται ότι) δεν ξέρει.

 
Δεν έβαλα το βίντεο για να το παρεξηγήσεις.

Μ αρέσει ο λόγος σου και οι απόψεις σου και το έβαλα για χιούμορ

 
EX-Drummer είπε:
Δεν έβαλα το βίντεο για να το παρεξηγήσεις.

Μ αρέσει ο λόγος σου και οι απόψεις σου και το έβαλα για χιούμορ
οπότε μάλλον το δικό μου χιούμορ περνάει κρίση... παρανόηση κι όλα καλά που λέει κι ο Σάκης (νομίζω)...:)

 
Τελικά εγώ δεν κατάλαβα, να βάλω τζατζίκι στο πιτόγυρο ή όχι?

 
mauromouris είπε:
Τελικά εγώ δεν κατάλαβα, να βάλω τζατζίκι στο πιτόγυρο ή όχι?
αυτο επιβαλλεται

αν θες ακου και τη δικη μου γνωμη που πανω σε αυτο ως ειδημων στα διαφορα οικοσιτα και βρωσιμα ζωα μπορω να τοποθετηθω

το κρεμμυδι μπορει να παραληφθει χωρις παρεξηγησ

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top