Superfunk είπε:
η ηχογραφηση ειναι 100% αναλογικη (σε ...μπομπινα) και με Fender Twin Reverb χωρις κανενα εφε.
Ζηλευω!!!

;D ;D ;D (οχι τον twin βεβαια! ;D )
Μπορεί σε μερικά σημεία να διαφωνώ λιγάκι,αλλά δεν πειράζει,στην ουσία συμφωνούμε σε όλα.
Νομιζω πως ολοι συμφωνουμε και προσπαθουμε να βρουμε τροπο να διαφωνησουμε... ;D
Συμφωνω! ;D
Το να βγάλεις μια νότα στην κιθάρα είναι πολύ προσωπική υπόθεση, φυσικά και δε θα ακουστεί το ίδιο, αφού ακουμπάς τις χορδές με τα χέρια σου. Να μου έλεγες μια νότα στο σύνθι να πω οκ, αλλά σε κάποια όργανα όπως κιθάρα (και πολύ περισσότερο βιολί, τρομπέτα κλπ) και στη μία νότα φαίνεται.
Εδω μαλλον μπερδευουμε τον ηχο με την εκφραση...
Νομιζω οτι η χροια μενει η ιδια,αυτο που αλλαζει με το παιξιμο ειναι η διαμορφωση,
πχ. "δυνατοτερη πενα" = περισσοτερο "σκασιμο",περισσοτερες δυναμικες,περισσοτερα μπασσα (μεγαλυτερος παλμος χορδης),αλλα οχι τοσο καθαρες νοτες οσο μια πιο "γλυκια" πενια...(αν σε μια κιθαρα με floyd πχ,χτυπας οσο δυνατα χτυπας μια πώλα με σταθερη γεφυρα,ακουγεται ενα τρεμολο στην "ουρα" της καθε νοτας,που οφειλεται στο "νεκρο σημειο" που "ζυγιζουν" χορδες με ελλατηρια... οποτε θελει πιο "χαλαρα" για καθαρη νοτα.
..ακομα και στο συνθ φιλε μου.
Αυτο εννοω δηλαδη,η εκφραση ειναι και τεχνικη,εκτος απο "ψυχη"!
-Ο Στρατηγος στα παραπανω ποστ τα εξηγησε καλυτερα απο μενα...
Αυτες οι δονησεις,ειναι και η προσωπικοτητα του εκαστοτε οργανου,και ειναι φυσικα
ο συνδιασμος των υλικων που μας κανει να τις νοιωθουμε (αν υπαρχουν ;D )
η οχι..(αν δεν υπαρχουν.. ;D ;D )
Τι να κανουν τα "μουσικα ξυλα",
αν πχ το nut και η γεφυρα δεν τους δινουν σοβαρο λογο για να "χορευουν"?... :
-Και το αναποδο φυσικα,που σημαινει οτι ενα τελειο υλικο,δεν θα καταφερει τιποτα,
αν συνδιαστει με ενα κακο υλικο,απλως θα χασει καποιες ιδιοτητες του!
Superfunk,
ακριβο η φτηνο κοντρα πλακε,δε λεει τιποτα,ξυλο ειναι και αυτο...
αν με ρωτησεις πια κιθαρα (ακουστικη) με εχει "τρελλανει" ηχητικα,θα σου πω οτι ηταν μια Ιbanez Artist του '70κατι...με καπακι απο κοντρα πλακε!!
Το κοντρα πλακε δημιουργηθηκε για να εχουμε περισσοτερη αντοχη και δυναμη (καθετα προς την επιφανεια) απο το ιδιο παχος ξυλου!(αντεχει πολυ περισσοτερη δυναμη απο το μασιφ,που σπαει πανω στα "νερα" του!).
Επισης,ως κομματια καπλαμας κολλημενα μεταξυ τους,ειναι πολυ πιο ευκολο να μπουν σε καλουπι και να εχουμε ως αποτελεσμα ενα "καπακι" για σκαφος,αλλα με πολυ μικροτερο κοστος παραγωγης (αφου δεν χρειαζεται "σκαψιμο") και λιγοτερο ρισκο "αστοχιας υλικου" (ολοι ξερουμε πως σπαει ενα μασιφ "καπακι"

)
-Η αξια των ξυλων για εναν ξυλεμπορο
ή τον βιομηχανο πελατη του,δεν ειναι ιδια με αυτη που τα αξιολογει ενας οργανοποιος.
Ενα εμπορικα φτηνο κομματι ξυλο,μπορει να ειναι "χρυσος" για εναν οργανοποιο,
λογω καποιας ιδιαιτεροτητας του που το κανει ιδεωδες για οργανο,
και ενα πανακριβο,πανεμορφο και σουπερ σπανιο,
να ειναι απλως αδιαφορο για κατασκευη οργανου.