Συζήτηση αρ.33754 για τη συμμετοχή των ξύλων στον ήχο της ηλ. κιθάρας

Είμαι ανάμεσα σε tele και  σπλιταρισμένη huber.Πιο πολύ όμως μου φέρνει για tele. ::)

 
Superfunk είπε:
(και τον ηχο απλα υπεροχο,βοηθαει βεβαια και το AKG C12 & o Manley comp ;D

ασε που οι ηλεκτρικες κιθαρες δεν εχουν ηχο (χρειαζονται και ενισχυτη οποτε ο ηχος τους αλλαζει αναλογα με τον ενισχυτη)

Λοιπον στα ρυθμικα παιζει αυτη

1962 Epiphone Granada

& solo αυτη

1960 Gibson Es 125

Παντως εχετε δικιο...ΞΥΛΟ δεν ειναι (κοντραπλακε ειναι) ;D ;D
Στη μιξη παντως δεν ακουγονται σαν σκαφη,ουτε η μεν ουτε η δε...

Ασε που ακουγονται σαν την ιδια κιθαρα,με αλλες ρυθμισεις στον ενισχ/τη... ;)

Ειδικα ο P της Εs 125,ακουγεται σαν μικρος μονοπηνιος,

και μαλιστα τελεκαστερατος.. ;D

Αυτος ο "αερας" που χαρακτηριζει τα σκαφη που ειναι? ???

"Θαφτηκε" με καποιο eq...(στη μιξη πιθανως)?..μηπως φταιει ο κομπρεσσορας?

Ειναι αληθεια,οτι με ενα eq και μονο,μπορουν να αλλαξουν πολλα,και ευκολα... ;)

Στην περιπτωση μας δυο σκαφη,ακουγονται solid.. 8)

-Αφου οι ηλ/κες δεν εχουν ηχο,δεν ξαναπαιζω χωρις ενισχυτη,

αφου δεν ακουγεται τιποτα... :(... ;D ;D ;D

Ισως αν εκλεινα το παραθυρο...?

-Το κοντρα πλακε δεν ειναι ξυλο,διαστημικο υλικο ειναι! ;D ;D ;D

Και κανει τα σκαφη να ακουγονται σαν τελε... ;D ;D ;D ;D

 
Η κιθάρα είναι αυτή:

Μία Esquire partcaster που είχα στήσει μόνος μου καιρό πριν, πολύ ενδιαφέρουσα παικτικά και ηχητικά. Ash body, maple neck, Lollar T pup.

Θυμάμαι σίγουρα πως όταν έπαιζα το συγκεκριμένο κομμάτι, πάντα είχα το tone κλειστό 30-40%, πράγμα που κάνει τον ήχο πιό θολό μεν, άκρως vintage και γεμάτο δε...almost like a P 90...cool.

yann είπε:
Στη μιξη παντως δεν ακουγονται σαν σκαφη,ουτε η μεν ουτε η δε...

Ασε που ακουγονται σαν την ιδια κιθαρα,με αλλες ρυθμισεις στον ενισχ/τη... ;)

Ειδικα ο P της Εs 125,ακουγεται σαν μικρος μονοπηνιος,

και μαλιστα τελεκαστερατος.. ;D
Αυτή ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ η αίσθηση μου ακούγοντας το κομμάτι του SF...oh well 8)

180_DSCF0397.jpg

 
Ωπα μολις ειδα τη ΒΛΑΚΕΙΑ που εγραψα

Λοιπον στα ρυθμικα παιζει αυτη1962 Epiphone Granada

& solo αυτη

1960 Gibson Es 125
το σωστο ειναι

Λοιπον στα ρυθμικα παιζει αυτη

1960 Gibson Es 125

& solo αυτη

1962 Epiphone Granada

αρα εδω ειστε σωστοι ;D

Ειδικα ο P της Εs 125,ακουγεται σαν μικρος μονοπηνιος,και μαλιστα τελεκαστερατος

-Αφου οι ηλ/κες δεν εχουν ηχο,δεν ξαναπαιζω χωρις ενισχυτη,

αφου δεν ακουγεται τιποτα...
μωρε ακουγεται αλλα τετοιο ηχο εχει και ενα πλαστικο πηρουνι αν το κοπανας πανω στο τραπεζι...δεν το εχω ομως ακουσει ποτε σε δισκο.... ;D ;D

 
ez είπε:
Η κιθάρα είναι αυτή:

Μία Esquire partcaster που είχα στήσει μόνος μου καιρό πριν, πολύ ενδιαφέρουσα παικτικά και ηχητικά. Ash body, maple neck, Lollar T pup.

Θυμάμαι σίγουρα πως όταν έπαιζα το συγκεκριμένο κομμάτι, πάντα είχα το tone κλειστό 30-40%, πράγμα που κάνει τον ήχο πιό θολό μεν, άκρως vintage και γεμάτο δε...almost like a P 90...cool.

Αυτή ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ η αίσθηση μου ακούγοντας το κομμάτι του SF...oh well 8)
Είμαι ανάμεσα σε tele και  σπλιταρισμένη huber.Πιο πολύ όμως μου φέρνει για tele. Roll Eyes ;D  Μέσα έπεσα έτσι?

 
Προς ez: Η αίσθηση που είχα (θα μου πείτε κατόπιν αποκαλύψεως τα λες...) ήταν για καθαρόαιμη Tele αναμφισβήτητα. Συγχαρητήρια ωραίο παίξιμο!

BUTTtttt... αν έπαιζε ένας όχι τόσο ταλαντούχος την ίδια κιθάρα, σε καμία περίπτωση δεν θα έβγαζε αυτόν τον χαρακτηριστικότατο ήχο που ακούμε. Τόσες φορές έχουμε μιλήσει για τα χέρια (που είναι προέκταση του νου και της πείρας). Επαναλαμβάνω λοιπόν: Ο συνδυασμός των υλικών, κάνει την καλή κιθάρα. Ομως αυτό το έξτρα που θα κάνει τον ez ή έναν γνώστη και tone afficionado να βγάλει το maximum της έκφρασης του και να εκμεταλλευτεί την ιδιαίτερη χροιά του οργάνου, είναι αυτές οι "ψιλοδιαφορές" που κάποιοι ακούν.

Στο θέμα που ανέβασε ο Superfunk να προσθέσω ότι: είχα κι εγώ μια Gibson ES-300 που ο ήχος της είναι αυτός που παίζει στο Rock around the clock του Bill Haley από τον Danny Cedrone, με P-90 dog-ears μαγνήτες. Την κιθάρα την πούλησα πριν πεις καϊκι! Ναι! Οι μονοπήνιοι μαγνήτες υπερίσχυαν και την έκαναν ροκαμπιλάδικη! Δεν διαφωνώ καθόλου. Το έχω ζήσει και... έχω πουλήσει.  ;D Ομως η κιθάρα αυτή δεν ακούγεται σαν τις άλλες με P-90. Εχει κι ένα ηχείο ...να με το συμπάθιο που ακούγεται! Κι ακούγεται τόσο πιστά όση και η ποιότητα και κυρίως πιστότητα του μαγνήτη(μικροφώνου) που φοράει. Τώρα θα μου πεις ποιός μίλησε για πιστότητα... Ε... εκεί δίκιο θα έχεις.

es300_prs24.jpg

 
είχα κι εγώ μια Gibson ES-300 που ο ήχος της είναι αυτός που παίζει στο Rock around the clock του Bill Haley από τον Danny Cedrone, με P-90 dog-ears μαγνήτες.
μια κιθαρα της προκοπης ειχες και εσυ που δεν ηταν τιγκα στη μουντιλα και πηγες και την πουλησες.... ;D δεν την εδινες τουλαχιστον σε εμενα... ;D

 
yameth είπε:
Προς ez: Η αίσθηση που είχα (θα μου πείτε κατόπιν αποκαλύψεως τα λες...) ήταν για καθαρόαιμη Tele αναμφισβήτητα. Συγχαρητήρια ωραίο παίξιμο!

BUTTtttt... αν έπαιζε ένας όχι τόσο ταλαντούχος την ίδια κιθάρα, σε καμία περίπτωση δεν θα έβγαζε αυτόν τον χαρακτηριστικότατο ήχο που ακούμε. Τόσες φορές έχουμε μιλήσει για τα χέρια (που είναι προέκταση του νου και της πείρας). Επαναλαμβάνω λοιπόν: Ο συνδυασμός των υλικών, κάνει την καλή κιθάρα. Ομως αυτό το έξτρα που θα κάνει τον ez ή έναν γνώστη και tone afficionado να βγάλει το maximum της έκφρασης του και να εκμεταλλευτεί την ιδιαίτερη χροιά του οργάνου, είναι αυτές οι "ψιλοδιαφορές" που κάποιοι ακούν.
Πλωτάρχα μου με τιμάτε! 8) Ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια!

Τώρα για τα λοιπά φίλε γιάμεθ, το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν τόχεις ;D!

Συμφωνώ, δεν θα μπορούσα να τα θέσω καλύτερα και πιό περιεκτικά.

Θέλω όμως να πω κάτι στους φίλους κιθαρίστες που διαβάζουν ΝΟΙΖ.

Γιά μένα ίσως κατέληξε φυσικό να φιλτράρω σχεδόν τα πάντα μέσα απο τα χέρια μου, αφού παίζω καθημερινά για κάποιες δεκαετίες ;D, και στην τελική είναι και η δουλειά μου -όπως κι αν μπορεί να εκληφθεί αυτό :-\- όμως: ο καθένας που παίζει κιθάρα είναι ένας εν δυνάμει στυλίστας αφού τα χέρια του τάχει μόνον εκείνος.

Θέλω να πω, μην υποτιμάτε το άγγιγμα σας, όποιο και νάναι αυτό. Μιλάμε για μουσική, όλοι έχουμε να μάθουμε/ζηλέψουμε απο τον άλλο. Νομίζω πως αναγνωρίζοντας τις αδυναμίες μας και κατανοώντας τα όρια μας μπορούμε νάμαστε καλύτεροι μέρα με τη μέρα. Κανείς δε τάχει όλα. Κάποιοι έχουν εκείνα που εμείς γυρεύουμε και γίνονται αναφορές, ινδάλματα ή τι άλλο. Να μην πλατιάσω άλλο, να πω μόνο το κοινότοπο:

Αν δεν πιστέψεις εσύ πρώτος σ'αυτό που κάνεις, κανείς δε θα σε πιστέψει.

Δεν είναι εύκολο, είναι όμως η ζωή που όλοι μας λατρεύουμε νάχουμε, και σαν ζωή, έχει πίκρες, απογοητεύσεις αλλά και γεμάτη αίσθηση και χαρές που δεν μετριούνται με κανένα όργανο...κάτι σαν τη καψούρα ένα πράγμα ;D...

 
Superfunk είπε:
Ωπα μολις ειδα τη ΒΛΑΚΕΙΑ που εγραψα
Mεταφρασις:

Ωρα να σας πω την αληθεια!!  8);D ;D ;D

μωρε ακουγεται αλλα τετοιο ηχο εχει και ενα πλαστικο πηρουνι αν το κοπανας πανω στο τραπεζι...δεν το εχω ομως ακουσει ποτε σε δισκο.... ;D ;D
Κι ομως,καποιοι (μαζι και εγω) εχουν την απαιτηση το ηλ/κο οργανο να ακουγεται καλα και ακουστικα,εστω με την οποια ελαχιστη ενταση του,που ομως ειναι αρκετη για να ακουει καποιος τι παιζει (εκτος τεχνικων που απαιτουν ενισχυση),

οποτε,ας μην ακουγεται σα γατακι... ;D

μια κιθαρα της προκοπης ειχες και εσυ που δεν ηταν τιγκα στη μουντιλα και πηγες και την πουλησες.... ;D δεν την εδινες τουλαχιστον σε εμενα... ;D
Καλα εκανε,μπορει να της εβαζες κα'να τελεμαγνητη εσυ... ;D

Εγω παντως το μπασο μου δε στο δινω,

γιατι εχει συνηθισει στις round...  8) 8);D

 
Mεταφρασις:Ωρα να σας πω την αληθεια!!
Ελα κακιες.... ;D,μπερδευτηκα γερος ανθρωπος και εσυ με κοροϊδευεις ,σα δε ντρεπεσαι... ;D

Καλα εκανε,μπορει να της εβαζες κα'να τελεμαγνητη εσυ...
μα και ο...ΣΤΟΚ μαγνητης της ....teleμαγνητης ηταν (απλα χαλασε... :'(),ακομα την κλαιω αυτη τη κιθαρα (την ειχα παρει επειδη επαιζε ο κιθαριστας του Nick Cave με αυτη....και ηθελα την ιδια.......και μου την εκλεψαν ..... >:()

 
ez είπε:
Η κιθάρα είναι αυτή:

Μία Esquire partcaster που είχα στήσει μόνος μου καιρό πριν, πολύ ενδιαφέρουσα παικτικά και ηχητικά. Ash body, maple neck, Lollar T pup.

Θυμάμαι σίγουρα πως όταν έπαιζα το συγκεκριμένο κομμάτι, πάντα είχα το tone κλειστό 30-40%, πράγμα που κάνει τον ήχο πιό θολό μεν, άκρως vintage και γεμάτο δε...almost like a P 90...cool.
Νομιζω οτι τα σχολια για το παιξιμο ειναι περιττα.Κι  εγω ειχα την αισθηση οτι ακουω εναν P-90 μαγνητη...Αλλα θα σταθω σε κατι που δεν σχολιαστηκε καθολου και δε μπορω να το αφησω ετσι. Ηλια ΑΠΙΘΑΝΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ! Seriously man, only cool cats can pull this off!

 
Ελα ρε Μάκη πάλι... δηλαδή τι μας λέει το βίντεο; Οτι βλέπουμε μια Les Paul-περίπου που ακούγεται σαν τι; ή τι ιδιαίτερο έχει δηλαδή; Αλλη μια καλή κιθάρα θες να πείς; Ε και; Απλά σου αρέσει εσένα. Που προσθέτει στο ερώτημα του τίτλου δηλαδή;

 
Αρχηγέ μου την ζήλεψα την ES 300 για να σου πώ την αλήθεια... αν ήξερα ότι την έδινες, θα ήθελα να ήμουν στους "γαμπρούς"

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
yameth είπε:
Ελα ρε Μάκη πάλι... δηλαδή τι μας λέει το βίντεο; Οτι βλέπουμε μια Les Paul-περίπου που ακούγεται σαν τι; ή τι ιδιαίτερο έχει δηλαδή; Αλλη μια καλή κιθάρα θες να πείς; Ε και; Απλά σου αρέσει εσένα. Που προσθέτει στο ερώτημα του τίτλου δηλαδή;

Οχι εγώ πιστεύω ότι τα ξύλα της ηλεκρικής κιθάρας σε συνδιασμό με ενισχυτή δάχτυλα κλπ,παιζουν σημαντικό ρόλο.

http://www.guitars.gr/images/stories/guitars/walden/bodies/walden_tonewoods.pdf

Το θέμα είναι τι ήχο ζητάει απο μια κιθάρα ο καθένας απο εμάς.

Εγώ θέλω παχύ γεμάτο μουντό ήχο άλλος θέλει να ακούει τενεκέ  ;D








 
ffmakis είπε:
Πολύ ωραία τα links που μας έστειλες (και άλλα τόσα που κυκλοφορούν στο νετ....με αντίστοιχες πληροφορίες)...αλλά θα ήταν πολύ χρήσιμα εάν περιείχαν και το συμπλήρωμά τους. Δηλ sealer, final finishing...Εκτός εάν υποθέσουμε ότι οι 2 αυτοί παράγοντες ΔΕΝ επηρεάζουν ΚΑΘΟΛΟΥ το τελικό αποτέλεσμα...Εκτός εάν υποθέσουμε ότι πολυουρεθάνη και νίτρο έχουν το ίδιο (ηχητικό) αποτέλεσμα...Εκτός εάν υποθέσουμε ότι έχουμε περάσει τα ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ χέρια λούστρου...

Άστο ρε Μάκη....

 
Προς ffmakis:

Συνεχίζω να μη καταλαβαίνω... Αυτό ΔΕΝ είναι το θέμα μας και κυρίως οι αναφορές σου σε κάποιες εταιρίες που ο ρόλος τους στην ιστορία της οργανοποιϊας είναι τουλάχιστον αδιάφορος (αν εξαιρέσεις την PRS).

Νομίζω πως ο καθένας μας κατάλαβε αυτό που ήθελε να καταλάβει και είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα;) Δε λέω... μια χαρά είμαστε με τις "αρρώστιες" μας, ας μη παίρνουμε κι άλλους στο λαιμό μας ευαγγελίζοντας επιλεκτικά.

 
Η αξια οποιασδηποτε κιθαρας, καθοριζεται απο το ζευγαρι χερια που παιζει με αυτην. Εαν υπαρχει καλη μουσικη στο κεφαλι, θα βγει και με καυσοξυλο. Εαν δεν υπαρχει, οτι οργανο κι αν εχεις, παλι για γελια θα ειναι το αποτελεσμα. Γνωστο, αλλα καλο ειναι να το θυμομαστε που και που! ;D

 
JIMMYPAP είπε:
Η αξια οποιασδηποτε κιθαρας, καθοριζεται απο το ζευγαρι χερια που παιζει με αυτην. Εαν υπαρχει καλη μουσικη στο κεφαλι, θα βγει και με καυσοξυλο. Εαν δεν υπαρχει, οτι οργανο κι αν εχεις, παλι για γελια θα ειναι το αποτελεσμα. Γνωστο, αλλα καλο ειναι να το θυμομαστε που και που! ;D
Σωστό (εν μέρει), αλλά ένα καλό όργανο θα είναι πάντα ένα καλό όργανο...άσχετα από όποιον το πιάσει. Ένα stardivarius πάντα θα είναι ένα stardivarius άσχετα από το εάν θα το πιάσει η Mouter ή εγώ...προφανώς και το μουσικό αποτέλεσμα εξαρτάται από τον παίκτη, αλλά δεν φταίει το όργανο γι αυτό!

 
Άραγε αν πάρεις μια κιθάρα από νοβοπάν και σου τυπώσει πάνω της ο μάραθον τα νερά του μαονιού (ή του κελεμπεκιού, μου αρέσει περισσότερο ως λέξη), θα κερδίσει κάτι η κιθάρα;

Οι μελετητές του μέλλοντος θα θεωρούν πως το opus magnum του νόιζ θα είναι το συγκεκριμένο θέμα.... ουφ!

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top