- Μηνύματα
- 15,513
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 1,603
Καλημέρα αγαπημένοι μου.
Με λύπη συντάσσω αυτό το κείμενο που αναφέρεται στην σημερινή μου εμπειρία με το Service της Bonstudio, που εδρεύει εδώ και χρόνια στην Παγγαίου 12 στο Βοτανικο και το έχω επισκεφτεί και στο παρελθόν.
Την προηγούμενη ημέρα είχα επικοινωνήσει μαζί τους τηλεφωνικά και τους ενημέρωσα ότι θέλω να φέρω ένα Korg Triton Le για σέρβις (προβλήματα στα πλήκτρα και σε κουμπιά, δεν «ακούνε» σωστά. Η υπάλληλος που το σήκωσε μου λέει, βεβαίως, δεν χρειάζεται ραντεβού, μπορείτε να το φέρετε καθημερινές μέχρι τις 16.00-16-30.
Σήμερα λοιπόν το πρωι το φορτώνω στο αμάξι, τρώω την κίνηση και το πάω εκεί.
Περιγράφω τα πεπραγμένα.
Μπαίνω μέσα στην είσοδο-αποθήκη
Με καλημερίζει η υπάλληλος στον πάγκο, της λέω γειά σας, έφερα ένα συνθεσάιζερ Korg για επισκευή
Με κοιτάει λίγο ανησυχητικά και μου λέει, ποιο Korg έχετε φέρει.
Της λέω με χαμόγελο , το Triton το LE.
Aααα, δεν μπορούμε να το πάρουμε. (!!!!)
Γιατί της λέω?
Το μοντέλο αυτό είναι πολύ παλιό (δεκαετια) και δυστυχώς δεν τα φτιάχνουμε αυτά, κανένα από αυτά.
Της λέω, μα συγνώμη, πριν σας πω οτιδήποτε άλλο κυρία μου, σας πήρα εχθές τηλέφωνο , σας είπα το μοντέλο και εν μερει σας περιέγραψα το πρόβλημα και μου είπατε, βεβαίως να το φέρετε, μάλιστα επαναλάβατε το όνομα του μοντέλου.
ΑΑΑ μου, λέει, θα ήταν η άλλη η κοπέλα που δεν ξέρει !!!! (συνηθως εχω κασσετοφωνακι μαζι μου ψηφιακο, αλλα δεν το είχα να γραψω και τους επομενους διαλόγους)
Δηλαδή της λέω, ήρθα από την άλλη μεριά της Αθήνας, εφαγα βενζίνη και ταλαιπωρήθηκα ενώ με προσκαλέσατε να φτιαξω ένα μοντέλο διαδεδομένο τρελά στον ελληνικο χώρο, την ναυαρχίδα ουσιαστικά της Korg, εσεις που υποτίθεται ότι τα αντιπροσωπεύετε στην Ελλάδα και είστε ο κεντρικός διανομέας και επισκευαστής και μου λέτε ότι είναι παλιό και δεν το φτιάχνουμε?
Φωνάζει τον τεχνικο, (εγω παλια ειχα συνεργαστει με έναν άλλο όταν μου το φτιαξανε οι ιδιοι πριν 5 χρονια και ημουν ευχαριστημένος), μου έρχεται ενας τύπος λες και βγήκε από την οικοδομη (αυτό δεν εχει τοσο σημασία βέβαια), ότι ξερεις, δεν τα παίρνουμε αυτά γιατι δεν βγάζουν ανταλλακτικά πια (!!!!) και αν βγάζουν, δεν τα φέρνουμε, είναι διαδικασία για εμάς τώρα και είναι παλιά και δεν .
Με είδε ο τύπος επειδή άρχισε να ρέει η αδρεναλίνη και να αυξάνεται η μυική μάζα του υπέροχα γυμνασμένου από την πυγμαχία σώματος μου και μπροστά μου ήταν σαν μύγα έτοιμη να τη λιώσω και συνέχιζε να με κατευνάζει, μηπως θελεις να το αφήσεις… να το κρατήσουμε και να δουμε (!)…………… αν και δεν νομίζω…. και μπορεί να αργήσει και να μην γίνεται (!!!)
(δεν ξέρουμε τι θα γινει και με τις γερμανικές εκλογές, με την κατάσταση στη Συρία, με την τιμη του πετρελαίου, είδες τι έγινε και εχθές στο Κερατσίνι -μονο τέτοια δεν μου ειπε!!!!)
.. Επειδή μεγάλωσα και προσπαθώ να αντιμετωπίσω τα προβλήματα μου ψύχραιμα πια και πολιτισμένα, για να μην φορτίζω και το ήδη τεταμένο πολιτικό κλίμα. (λολ) Του λέω, μην μου λές τίποτα φιλε μου, φεύγω
(για να μην γίνει κακό και σε βαλω κατω και εσενα και την άλλη και σας παρω τα λεφτα για την βενζίνη και την ταλαιπωρία που έφαγα στην κίνηση για να πάρω τέτοιες απαντήσεις) .
Οι παρενθέσεις όπως καταλάβατε ανήκουν σε σκέψεις μου εκεινη τη στιγμή που ειχα λυσσάξει αλλά το έκρυβα.
Πέραν απ την πλάκα, δεν ξέρω πόσο έχω δίκιο ή άδικο για το θέμα αν το μοντελο είναι παλιό και αν ειμαι υπερβολικός οπότε δικαιώνεται το service της bon studio, θα κάνω μια έρευνα στην υπόλοιπη ευρώπη και θα απευθυνθώ στην Korg να δω ποια είναι η πολιτική της τεχνικής υποστήριξης των διανομέων σε άλλες χώρες σχετικά με τη σειρά Triton, αν η korg βγαζει ανταλλακτικά η όχι τελικα κλπ,
Θα ήθελα την γνώμη αυτών που μπήκαν στον κοπο να διαβάσουν αυτά και να κρίνουν αν είναι δίκαια ή άδικη η αγανάκτηση και η οργή μου και επίσης αν είναι σωστή η αντιμετώπισή μου από το SERVICE της ΒΟΝ STUDIO.
Για εμένα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Με λύπη συντάσσω αυτό το κείμενο που αναφέρεται στην σημερινή μου εμπειρία με το Service της Bonstudio, που εδρεύει εδώ και χρόνια στην Παγγαίου 12 στο Βοτανικο και το έχω επισκεφτεί και στο παρελθόν.
Την προηγούμενη ημέρα είχα επικοινωνήσει μαζί τους τηλεφωνικά και τους ενημέρωσα ότι θέλω να φέρω ένα Korg Triton Le για σέρβις (προβλήματα στα πλήκτρα και σε κουμπιά, δεν «ακούνε» σωστά. Η υπάλληλος που το σήκωσε μου λέει, βεβαίως, δεν χρειάζεται ραντεβού, μπορείτε να το φέρετε καθημερινές μέχρι τις 16.00-16-30.
Σήμερα λοιπόν το πρωι το φορτώνω στο αμάξι, τρώω την κίνηση και το πάω εκεί.
Περιγράφω τα πεπραγμένα.
Μπαίνω μέσα στην είσοδο-αποθήκη
Με καλημερίζει η υπάλληλος στον πάγκο, της λέω γειά σας, έφερα ένα συνθεσάιζερ Korg για επισκευή
Με κοιτάει λίγο ανησυχητικά και μου λέει, ποιο Korg έχετε φέρει.
Της λέω με χαμόγελο , το Triton το LE.
Aααα, δεν μπορούμε να το πάρουμε. (!!!!)
Γιατί της λέω?
Το μοντέλο αυτό είναι πολύ παλιό (δεκαετια) και δυστυχώς δεν τα φτιάχνουμε αυτά, κανένα από αυτά.
Της λέω, μα συγνώμη, πριν σας πω οτιδήποτε άλλο κυρία μου, σας πήρα εχθές τηλέφωνο , σας είπα το μοντέλο και εν μερει σας περιέγραψα το πρόβλημα και μου είπατε, βεβαίως να το φέρετε, μάλιστα επαναλάβατε το όνομα του μοντέλου.
ΑΑΑ μου, λέει, θα ήταν η άλλη η κοπέλα που δεν ξέρει !!!! (συνηθως εχω κασσετοφωνακι μαζι μου ψηφιακο, αλλα δεν το είχα να γραψω και τους επομενους διαλόγους)
Δηλαδή της λέω, ήρθα από την άλλη μεριά της Αθήνας, εφαγα βενζίνη και ταλαιπωρήθηκα ενώ με προσκαλέσατε να φτιαξω ένα μοντέλο διαδεδομένο τρελά στον ελληνικο χώρο, την ναυαρχίδα ουσιαστικά της Korg, εσεις που υποτίθεται ότι τα αντιπροσωπεύετε στην Ελλάδα και είστε ο κεντρικός διανομέας και επισκευαστής και μου λέτε ότι είναι παλιό και δεν το φτιάχνουμε?
Φωνάζει τον τεχνικο, (εγω παλια ειχα συνεργαστει με έναν άλλο όταν μου το φτιαξανε οι ιδιοι πριν 5 χρονια και ημουν ευχαριστημένος), μου έρχεται ενας τύπος λες και βγήκε από την οικοδομη (αυτό δεν εχει τοσο σημασία βέβαια), ότι ξερεις, δεν τα παίρνουμε αυτά γιατι δεν βγάζουν ανταλλακτικά πια (!!!!) και αν βγάζουν, δεν τα φέρνουμε, είναι διαδικασία για εμάς τώρα και είναι παλιά και δεν .
Με είδε ο τύπος επειδή άρχισε να ρέει η αδρεναλίνη και να αυξάνεται η μυική μάζα του υπέροχα γυμνασμένου από την πυγμαχία σώματος μου και μπροστά μου ήταν σαν μύγα έτοιμη να τη λιώσω και συνέχιζε να με κατευνάζει, μηπως θελεις να το αφήσεις… να το κρατήσουμε και να δουμε (!)…………… αν και δεν νομίζω…. και μπορεί να αργήσει και να μην γίνεται (!!!)
(δεν ξέρουμε τι θα γινει και με τις γερμανικές εκλογές, με την κατάσταση στη Συρία, με την τιμη του πετρελαίου, είδες τι έγινε και εχθές στο Κερατσίνι -μονο τέτοια δεν μου ειπε!!!!)
.. Επειδή μεγάλωσα και προσπαθώ να αντιμετωπίσω τα προβλήματα μου ψύχραιμα πια και πολιτισμένα, για να μην φορτίζω και το ήδη τεταμένο πολιτικό κλίμα. (λολ) Του λέω, μην μου λές τίποτα φιλε μου, φεύγω
(για να μην γίνει κακό και σε βαλω κατω και εσενα και την άλλη και σας παρω τα λεφτα για την βενζίνη και την ταλαιπωρία που έφαγα στην κίνηση για να πάρω τέτοιες απαντήσεις) .
Οι παρενθέσεις όπως καταλάβατε ανήκουν σε σκέψεις μου εκεινη τη στιγμή που ειχα λυσσάξει αλλά το έκρυβα.
Πέραν απ την πλάκα, δεν ξέρω πόσο έχω δίκιο ή άδικο για το θέμα αν το μοντελο είναι παλιό και αν ειμαι υπερβολικός οπότε δικαιώνεται το service της bon studio, θα κάνω μια έρευνα στην υπόλοιπη ευρώπη και θα απευθυνθώ στην Korg να δω ποια είναι η πολιτική της τεχνικής υποστήριξης των διανομέων σε άλλες χώρες σχετικά με τη σειρά Triton, αν η korg βγαζει ανταλλακτικά η όχι τελικα κλπ,
Θα ήθελα την γνώμη αυτών που μπήκαν στον κοπο να διαβάσουν αυτά και να κρίνουν αν είναι δίκαια ή άδικη η αγανάκτηση και η οργή μου και επίσης αν είναι σωστή η αντιμετώπισή μου από το SERVICE της ΒΟΝ STUDIO.
Για εμένα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.