• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Service Bon Studio και σειρά Τriton Classic- Le

Konstantinos Dritsas

cos_dr

Ο Άρχοντας των Συνθεσάιζερς
Μηνύματα
15,513
Λύσεις
1
Πόντοι
1,603
Καλημέρα αγαπημένοι μου.

Με λύπη συντάσσω αυτό το κείμενο που αναφέρεται στην σημερινή μου εμπειρία με το Service της Bonstudio, που εδρεύει εδώ και χρόνια στην Παγγαίου 12 στο Βοτανικο και το έχω επισκεφτεί και στο παρελθόν.

Την προηγούμενη ημέρα είχα επικοινωνήσει μαζί τους τηλεφωνικά και τους ενημέρωσα ότι θέλω να φέρω ένα Korg Triton Le για σέρβις (προβλήματα στα πλήκτρα και σε κουμπιά, δεν «ακούνε» σωστά. Η υπάλληλος που το σήκωσε μου λέει, βεβαίως, δεν χρειάζεται ραντεβού, μπορείτε να το φέρετε καθημερινές μέχρι τις 16.00-16-30.

Σήμερα λοιπόν το πρωι το φορτώνω στο αμάξι, τρώω την κίνηση και το πάω εκεί.

Περιγράφω τα πεπραγμένα.

Μπαίνω μέσα στην είσοδο-αποθήκη

Με καλημερίζει η υπάλληλος στον πάγκο, της λέω γειά σας, έφερα ένα συνθεσάιζερ Korg για επισκευή

Με κοιτάει λίγο ανησυχητικά και μου λέει, ποιο Korg έχετε φέρει.

Της λέω με χαμόγελο , το Triton το LE.

Aααα, δεν μπορούμε να το πάρουμε. (!!!!)

Γιατί της λέω?

Το  μοντέλο αυτό είναι πολύ παλιό (δεκαετια) και δυστυχώς δεν τα φτιάχνουμε αυτά, κανένα από αυτά.

Της λέω, μα συγνώμη, πριν σας πω οτιδήποτε άλλο κυρία μου, σας πήρα εχθές τηλέφωνο , σας είπα το μοντέλο και εν μερει σας περιέγραψα το πρόβλημα και μου είπατε, βεβαίως να το φέρετε, μάλιστα επαναλάβατε το όνομα του μοντέλου.

ΑΑΑ μου, λέει, θα ήταν η άλλη η κοπέλα που δεν ξέρει !!!! (συνηθως εχω κασσετοφωνακι μαζι μου ψηφιακο, αλλα δεν το είχα να γραψω και τους επομενους διαλόγους)

Δηλαδή της λέω, ήρθα από την άλλη μεριά της Αθήνας, εφαγα βενζίνη και ταλαιπωρήθηκα ενώ με προσκαλέσατε να φτιαξω ένα μοντέλο διαδεδομένο τρελά στον ελληνικο χώρο, την ναυαρχίδα ουσιαστικά της Korg, εσεις που υποτίθεται ότι τα αντιπροσωπεύετε στην Ελλάδα και είστε ο κεντρικός διανομέας και επισκευαστής και μου λέτε ότι είναι παλιό και δεν το φτιάχνουμε?

Φωνάζει τον τεχνικο, (εγω παλια ειχα συνεργαστει με έναν άλλο όταν μου το φτιαξανε οι ιδιοι  πριν 5 χρονια και ημουν ευχαριστημένος), μου έρχεται ενας τύπος λες και βγήκε από την οικοδομη (αυτό δεν εχει τοσο σημασία βέβαια), ότι ξερεις, δεν τα παίρνουμε αυτά γιατι δεν βγάζουν ανταλλακτικά πια (!!!!) και αν βγάζουν, δεν τα φέρνουμε, είναι διαδικασία για εμάς τώρα και είναι παλιά και δεν .

Με είδε ο τύπος επειδή άρχισε να ρέει η αδρεναλίνη και να αυξάνεται η μυική μάζα του υπέροχα γυμνασμένου από την πυγμαχία σώματος μου και μπροστά μου ήταν σαν μύγα έτοιμη να τη λιώσω και συνέχιζε να με κατευνάζει, μηπως θελεις να το αφήσεις… να το κρατήσουμε και να δουμε (!)…………… αν και δεν νομίζω…. και μπορεί να αργήσει και να μην γίνεται (!!!)

(δεν ξέρουμε τι θα γινει και με τις γερμανικές εκλογές, με την κατάσταση στη Συρία, με την τιμη του πετρελαίου, είδες τι έγινε και εχθές στο Κερατσίνι -μονο τέτοια δεν μου ειπε!!!!)

.. Επειδή μεγάλωσα και προσπαθώ να αντιμετωπίσω τα προβλήματα μου ψύχραιμα πια και πολιτισμένα, για να μην φορτίζω και το ήδη τεταμένο πολιτικό κλίμα. (λολ) Του λέω, μην μου λές τίποτα φιλε μου, φεύγω

(για να μην γίνει κακό και σε βαλω κατω και εσενα και την άλλη και σας παρω τα λεφτα για την βενζίνη και την ταλαιπωρία που έφαγα στην κίνηση για να πάρω τέτοιες απαντήσεις) .

Οι παρενθέσεις όπως καταλάβατε ανήκουν σε σκέψεις μου εκεινη τη στιγμή που ειχα λυσσάξει αλλά το έκρυβα.

Πέραν απ την πλάκα, δεν ξέρω πόσο έχω δίκιο ή άδικο για το θέμα αν το μοντελο είναι παλιό και αν ειμαι υπερβολικός οπότε δικαιώνεται το service της bon studio, θα κάνω μια έρευνα στην υπόλοιπη ευρώπη και θα απευθυνθώ στην Korg να δω ποια είναι η πολιτική της τεχνικής υποστήριξης των διανομέων σε άλλες χώρες σχετικά με τη σειρά  Triton, αν η korg βγαζει ανταλλακτικά η όχι τελικα κλπ,

Θα ήθελα την γνώμη αυτών που μπήκαν στον κοπο να διαβάσουν αυτά και να κρίνουν αν είναι δίκαια ή άδικη η αγανάκτηση και η οργή μου και επίσης αν είναι σωστή η αντιμετώπισή μου από το SERVICE της ΒΟΝ STUDIO.

Για εμένα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

 
Αρκετες εταιρειες, hardware / software δινουν εγγυηση λειτουργειας και εγγυηση υποστηριξης:

εδω βλεπουμε για το δωρεαν & ανοιχτο λογισμικο Ubuntu :

For extended support,

choose Ubuntu 12.04 LTS

Ubuntu 12.04.3 LTS is a long-term support release. It has continuous hardware support improvements as well as guaranteed security and support updates until April 2017.

http://www.ubuntu.com/download/desktop

 
καλα για το συγκεκριμενο σερβις δεν ειναι πρωτη φορα που ειναι οτι να΄ναι

 
Οι τυποι ειναι τραγικοι ειτε προκειται για ακουστικα ειτε προκειται για οτι θες.

Δεν ξερω μαλιστα γιατι τοσα χρονια εχουν τοσες εταιριες.Εχω αναρωτηθει πολλες φορες να στειλω,μαζι με αλλους "αγαντκισμενους" μαζικα mail σε εταιριες που αντιπροσωπευει Marshall,Vox κλπ και να πω "Παιδια σταματηστε και δωστε τα αλλου γιατι χαλανε το προιον"

 
Στειλε mail στη Korg και πες τους ολη την ιστορια! Εγω καποια στιγμη ηθελα ενα αξεσουαρ-ανταλλακτικο για τον ενισχυτη μου! Επικοινωνησα με τον εισαγωγεα-αντιπροσωπο και μου λεει θα κανουμε παραγγελια σε 2 μηνες και θα κανει τουλαχιστον αλλους 2 μηνες να ερθει! (4 μηνες αν ημουν τυχερος!!!)! Εστειλα την ιδια μερα mail στην εταιρια στην Αμερικη και τους γραφω οτι ζητησα το ταδε πραγμα και μου ειπε ο αντιπροσωπος σε 4 μηνες! Μετα απο δυο μερες μου στελνει mail ο αντιπροσωπος και μου λεει: Την επομενη εβδομαδα θα ειναι εδω το αξεσουαρ-ανταλλακτικο που ζητησατε! Που θελετε να σας το στειλουμε;;; "Το επιασες το νοημα;;;"

(Το αξεσουαρ-ανταλλακτικο το διευκρινιζω γιατι και να εκανε 4 μηνες δεν θα μου ελειπε! Επαιζε και χωρις αυτο ο ενισχυτης αλλα πρεπει καποια στιγμη να μαθουμε στην Ελλαδα και την aftersales εξυπηρετηση!

 
Bon Studio. Δεν χρειαζεται να πουμε τιποτα αλλο.

E-mail στη Korg μη το σκεφτεσαι.

Τα ατομα δεν παιζονται.

 
Μαυρα χαλια τιποτα αλλο δεν εχω να πω ανταλακτικα σταματησαν ακομα και για τα korg Μ3 &Μ50 ασχετα το οτι βρηκα απο αμερικη και το εφτιαξα μονος μου με παρα πολυ λιγα λεφτα.Βεβαια μετα απο αυτο το πουλησα....... μακρια και αγαπημενοι που λενε.υπαρχουν και αλλοι πολυ καλοι τεχνικη φιλε αν θες μου λες  ;)

 
Χαιρεται και απο μενα!

Εγω παλι ειχα την εντελως αντιθετη εμπειρια απτο bon studio, με εξυπηρετησαν ΑΜΕΣΑ για την επισκευη του κλαβιε ενος kurzweil (μην ρωτησετε μοντελο δεν ειμαι πληκτρας απλα το πηγα) και μιας digitech.

Απο αυτους που δεν εμεινα ικανοποιημενος ειναι απτο σερβις του Νακα στην Παιανια (το εξουσιοδοτημενο στο Περιστερι ειναι πολυ καλο) και απο το εξουσιοδοτημενο του Νακα (παλιοτερα της randall) στους Αμπελοκηπους, απλα τραγικοι και οι δυο τους...

Οποτε θελω να καταληξω οτι ειναι και λιγο τυχη πως θα σου κατσει αναλογα με το μοντελο, το ποσο παλιο ειναι και την ζημια που εχει...

 
Συναδελφος πληκτρας με Kurzweil εχει φαει μεγαλη μοντα φιλε Μilto, ειναι λιγο ρωσικη ρουλετα η εν λογω εταιρια  ;D

 
Καλησπερα,

Μην στεναχωριεσαι, το προβλημα στα πληκτρα και κουμπια που αναφερεις μπορει να επισκευαστει ευκολα απο οποιοδηποτε "σχετικο" τεχνικο, και το κοστος τους δεν πρεπει να υπερβαινει τα 60-70 ευρω.

Απο την μια εισαι τυχερος που δεν το ανελαβε το Bon γιατι η λυπητερη θα ηταν πανω απο 100 ευρω.

Δυστηχως ειναι κριμα η εταιριες να μην εχουν ανταλλακτικα για εξοπλισμο 10ετιας, υπαρχουν ομως και χειροτερα πχ η Apple στα 5-6 χρονια σταματαει να διαθετει ανταλλακτικα.

 
Eχω μια απορια ,παλια ηξερα οτι οι εταιρειες που παρηγαγαν προιοντα μεγαλης διαρκειας ζωης( αυτοκινητα ,μηχνηματα διαφορα ,οικιακες συσκευες κλπ) ηταν υποχρεωμενες απο διαθνεις συμφωνιες να παραγουν ανταλλακτικα για 12 (ΝΟΜΙΖΩ) χρονια απο την ημερομηνια ληξης της παραγωγης του προιοντος!!

Ισχυει η δεν ισχυει αυτο ; Ερωτηση κανω γιατι εδω εχουμε χασει το μπουσουλα!!!!

 
Νομικα ειναι υποχρεωμενες να δινουν εγγυηση, δεν ξερω εαν ειναι υποχρεωμενες να υποστηριζουν και τα διαφορα μοντελα με ανταλακτικα, αλλα οπως ανεφερα αρκετες εταιρειες software/hardware -τις οποιες και προτιμω- δινουν εγγυημενη υποστηριξη και ανταλακτικα για τα προιοντα τους.

Παντως εαν δεν τους δειξεις οτι δεν προκειται να αγορασεις, χωρις να δειξουν τον απαραιτητο επαγγελματισμο, απλα δεν θα το κανουν.

 
Καμμένο χαρτι το BON, απλά αγνοήστε το για να κλείσει αναξιοπρεπώς, όπως του πρέπει :)

 
pericles είπε:
Eχω μια απορια ,παλια ηξερα οτι οι εταιρειες που παρηγαγαν προιοντα μεγαλης διαρκειας ζωης( αυτοκινητα ,μηχνηματα διαφορα ,οικιακες συσκευες κλπ) ηταν υποχρεωμενες απο διαθνεις συμφωνιες να παραγουν ανταλλακτικα για 12 (ΝΟΜΙΖΩ) χρονια απο την ημερομηνια ληξης της παραγωγης του προιοντος!!

Ισχυει η δεν ισχυει αυτο ; Ερωτηση κανω γιατι εδω εχουμε χασει το μπουσουλα!!!!
Εξαρτάται από πολλά πράγματα στα οποία εμπλέκονται πολλοί και με διαφορετικές ιδιότητες.Είναι μεγάλη συζήτηση, θέλει μπυροποσία  :)

 
πιο παλια οι εταιρειες που παρηγαγαν προιοντα μεγαλης διαρκειας ζωης, εδωσαν την ιδεα για μια ταινια:

"The Light Bulb Conspiracy"

This is the story of companies who engineered their products to fail.

http://www.imdb.com/title/tt1825163/

 
Ειναι ενδιαφερουσες οι αποψεις σας, στο κλιμα και άλλων θεματων που εχουν συζητηθεί με ανάλογα προβλήματα και στο φόρουμ, αλλα και εκτός αυτου.

εγω θελω να πω οτι στεναχωρηθηκα πάρα πολύ με τη φάση, βρηκα λυση στο προβλημα μου και το όργανο θα το φτιάξω συντομα, με τη βοηθεια δυο καλών φιλων του φόρουμ που τους ευχαριστώ πολυ, ενας απο αυτους ηταν και ο pericles που μου ειχε πει προ καιρου που να το πάω, τον αλλο δεν τον αποκαλύπτω γιατι τον εχω άσσο στο μανικι(λολ)

Στεναχωρηθηκα και θυμωσα τόσο πολυ, εξοργίστηκα, αφρισα και δυο μερες δεν μπορω να συνελθω όσο και να βαράω το σάκο αλλα και τους φιλους μου στην προπόνηση, ακομα και οταν ενας με ξαπλωσε κατω εχθες με ενα εξαιρετικο κροσε που παρολο το προστατευτικο, το χτυπημα περασε αυτουσιο στην κεφαλα μου, παλι δεν ηρεμησα οταν συνηλθα απο την προσκαιρη ζαλαδα, παλι ημουν εξοργισμενος.

οχι τοσο που δεν το εφτιαξαν, αλλα που με αναγκασαν να παω με τον τροπο που περιεγραψα πιο πάνω, αυτο ήταν το πιο αισχρο απο όλα. Ακου φταιει η κοπελα που δεν ήξερε. Τοτε γιατι σηκωνει τηλεφωνα εκεί? Ουτε στο δημόσιο δεν γινονται πλέον αυτα (λολ)

Δεν ξερω ρε παιδια που πάμε πλέον πραγματικά.

Δεν ξέρω γιατι.

Οπως το ειπε ο φίλος πιο πάνω θα γινει, αφηστε το το bon studio να ψοφησει ήσυχα και αυτό θα κάνω.

Τον επομενο χρονο ειχα σκοπο να διαθεσω χίλια ευρω και το λεω αληθεια για να παρω κατι καινουργιο, ευτυχώς που έγινε αυτο και μάλλον ήρθε η ώρα να επιλέξω νεο synth με αυστηρο γνώμονα την oρθή τεχνικη υποστήριξη στη χώρα και εχω αποφασίσει που θα πάω.

Αντιο Korg (μελοδραματικη μουσικη και δακρυα, δώσε δακρυα και κοντινό, ΚΟΝΤΙΝΟ ΕΙΠΑ!) , δεν φταις εσυ, φταινε αυτοι που σε αντιπροσωπευουν εδω στην χωρα μου, εγω σε πιστεψα και σε λατρεψα, αλλα ηρθε η ωρα να χωρίσουμε. Οχι, δεν μπορουμε να μεινουμε φιλοι, δεν πιστευω στην φιλία μεταξυ πληκτράδων και synth.

 
ειναι δυσκολο οταν σου τυχαινουν τετοιες στραβες, αλλα οσον αφορα το που παμε, βλεπω οτι οι θλιβερες συμπεριφορες σε μαγαζια, που τα παλια τα χρονια  ;D ετειναν να ειναι ο κανονας, τωρα τεινουν να γινουν η εξαιρεση, πραγμα που ειναι  καλο.

  δες το ως εξης: με το να μην μεινεις ευχαριστημενος απο την συμπεριφορα ενος εμπορου, δεν ειναι εσυ που χανεις, αλλα αυτος. μπορει και να εβγαλε ευκολα λεφτα απο εσενα μια φορα, αλλα στο μελλον εσυ (και ενδεχομενως καποιοι φιλοι) θα απευθυνθειτε αλλου (το μονο ευκολο πια). ειναι το πρωτο που σου λενε φιλοι πετυχημενοι εμποροι οταν τους λες τετοιες ιστοριες..

επειδη λογω δουλειας την βρισκω πιο συχνα μπροστα μου την καποια βλαβη η αναγκη υποστηριξης για ενα μουσικο προιον, το τονιζω: ειναι πολυ πιο σημαντικη απο μια μικρη διαφορα ας πουμε στην τιμη. οποτε προσεχεις απο που αγοραζεις.. 

 
cos_dr είπε:
Αντιο Korg
Βλέποντας αυτή την απόφαση βρίσκω ακόμη πιο σημαντικό να ενημερώσεις τη μαμά εταιρία για ό,τι πέρασες.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top