私はあなたのポイントを得たが、主張するSuperfunk είπε:私の友人よりわかりました
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
私はあなたのポイントを得たが、主張するSuperfunk είπε:私の友人よりわかりました
Ακόμη και ο πιο ακραίος αβαντ-γκαρντίστας, από αυτούς που γράφουν έργα για "μπουλντόζες και χαλασμένα τηλέφωνα", διατηρεί στην άκρη του μυαλού του την αναγκαιότητα του να είναι το έργο του κατανοητό από το κόσμο - αν όχι αποδεκτό.JohnyOh είπε:Θα επιμείνω.. Τα συναισθήματα του, ο κάθε άνθρωπος τα εκφράζει με οποιοδήποτε τρόπο και μέσο του έρθει εκείνη την ώρα.
Νομίζω πως μπερδεύτηκες με την σκηνή του Siattle 90-98... Στην Ελλάδα πολύ απλά δεν υπάρχουν πολλοί rockers με αγγλικό στίχο άνω των 30 ώστε να αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία...Wow! είπε:Το μόνο καλό νέο είναι ότι περίπου στα 30 τους, οι έλληνες αγγλόφωνοι ρόκερς παθαίνουν κάτι από τα παρακάτω:
α) διορίζονται στο δημόσιο
β) παντρεύονται και η γυναίκα τους δεν τους αφήνει να παίζουν στο σπίτι
γ) το ρίχνουν στις τουρίστριες ως μέρος των ντόπιων τουριστικών ατραξιόν
δ) ανακαλύπτουν τη "μοσχολιού" και αφήνουν μουστάκι
ε) γίνονται σεσσιονάδες σε σκυλάδιο τρίτης κατηγορίας
στ) αυτοκτονούν επειδή κανείς δεν τους κατάλαβε
ζ) όλα τα παραπάνω
Λέμε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο. Δεν υπάρχουν επειδή ισχύουν οι λόγοι που ανέφερα, ψάξε το και θα δεις.funky_bassman είπε:Νομίζω πως μπερδεύτηκες με την σκηνή του Siattle 90-98... Στην Ελλάδα πολύ απλά δεν υπάρχουν πολλοί rockers με αγγλικό στίχο άνω των 30 ώστε να αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία...
+100000000000Wow! είπε:Ακόμη και ο πιο ακραίος αβαντ-γκαρντίστας, από αυτούς που γράφουν έργα για "μπουλντόζες και χαλασμένα τηλέφωνα", διατηρεί στην άκρη του μυαλού του την αναγκαιότητα του να είναι το έργο του κατανοητό από το κόσμο - αν όχι αποδεκτό.
Αυτή η λογική που λέει ότι "εγώ είμαι ο καλλιτέχνης, άμα λάχει να πούμε, και θα εκφράζομαι όπως και όποτε γουστάρω" είναι σκόπιμα ελιτίστικη και περιφρονητική προς το ακροατήριο - εξ' ού και τα αγγλόφωνα ελληνικά ροκ συγκροτήματα αφορούσαν και αφορούν μόνο τύπους που πάσχουν από αντίστοιχα σύνδρομα ανωτερότητας (και τις γκόμενές τους).
Απ' την άλλη, εγώ δεν έχω ακούσει κανένα ελληνικό συγκρότημα να τραγουδάει στα σουαχίλι ή στα κινέζικα (μαλακία θα ήταν, αλλά τουλάχιστον θα το συγχωρούσαμε ως φανατική δήλωση καλλιτεχνικής ελευθερίας). Όλοι στα αγγλικά τραγουδάνε τρομάρα τους, ακριβώς διότι σκοπός τους είναι μόνο ο μιμητισμός και η μεταμφίεση τους ώστε να μην εκτεθούν πραγματικά στο κοινό τους (δηλ. το αντίθετο από αυτό που επιδιώκει οποιοσδήποτε τίμιος καλλιτέχνης).
Το μόνο καλό νέο είναι ότι περίπου στα 30 τους, οι έλληνες αγγλόφωνοι ρόκερς παθαίνουν κάτι από τα παρακάτω:
α) διορίζονται στο δημόσιο
β) παντρεύονται και η γυναίκα τους δεν τους αφήνει να παίζουν στο σπίτι
γ) το ρίχνουν στις τουρίστριες ως μέρος των ντόπιων τουριστικών ατραξιόν
δ) ανακαλύπτουν τη "μοσχολιού" και αφήνουν μουστάκι
ε) γίνονται σεσσιονάδες σε σκυλάδιο τρίτης κατηγορίας
στ) αυτοκτονούν επειδή κανείς δεν τους κατάλαβε
ζ) όλα τα παραπάνω
Υπομονή λοιπόν και να μη κάνουμε απουσίες από το φροντιστήριο των αγγλικών.
![]()
![]()
![]()
Τί πίνεις Deaf Giraffe? "Μουσικότητα" στην ομιλία δεν υπάρχει... Σαν μεταφορά ναι, αλλά σαν ιδιότητα όχι. Εκτός κ αν αυτός που μιλάει είναι κρητικός κ μιλάει με μαντινάδες.Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:Αν θελετε να το συζητησουμε πιο πολυ, θα υποστηριζα πως και απ'την αλλη μερια, στην ομιλια, οι ανθρωποι που ειναι καλοι ομιλητες εχουν περισσοτεροι μουσικοτητα στην ομιλια τους. Ειναι κοινο μυστικο πως για να πεισεις καποιον δεν αρκουν τα επιχειρηματα αλλα -ισως κυριως- ο τροπος που θα μιλησεις.
Το αλλο με τον Τοτο το ξερεις? Προσπαθησε να μιλησεις με μια μονοτονη φωνη, αμα τα καταφερεις, και δες την αντιδραση του συνομιλητη σου. Αμα δεν σ'αρεσει ο ορος μουσικοτητα, ενταξει πες το διαβαθμισεις στο υψος της φωνηςEnoxos_Boody είπε:"Μουσικότητα" στην ομιλία δεν υπάρχει... Σαν μεταφορά ναι, αλλά σαν ιδιότητα όχι.
Συμφωνώ, αλλιώς δεν έχει νόημα.Wow! είπε:Ακόμη και ο πιο ακραίος αβαντ-γκαρντίστας, από αυτούς που γράφουν έργα για "μπουλντόζες και χαλασμένα τηλέφωνα", διατηρεί στην άκρη του μυαλού του την αναγκαιότητα του να είναι το έργο του κατανοητό από το κόσμο - αν όχι αποδεκτό.
Δεν συμφωνώ απολύτως καθότι, αναφερόμενος στην προηγούμενη παράγραφο, πρέπει να έχει και στην άκρη του μυαλού του και αυτή τη λογική εάν θέλει βέβαια να είναι και δημιουργόςΑυτή η λογική που λέει ότι "εγώ είμαι ο καλλιτέχνης, άμα λάχει να πούμε, και θα εκφράζομαι όπως και όποτε γουστάρω" είναι σκόπιμα ελιτίστικη και περιφρονητική προς το ακροατήριο - εξ' ού και τα αγγλόφωνα ελληνικά ροκ συγκροτήματα αφορούσαν και αφορούν μόνο τύπους που πάσχουν από αντίστοιχα σύνδρομα ανωτερότητας (και τις γκόμενές τους).
Δεν είναι ιδιαιτέρως δημιουργικό, σύμφωνοι, αλλά υπάρχουν και αυτοί που αρκούνται σε μία συμμετοχή σε cover γκρουπ, with a personal twist or not, συγκεκριμένου ιδιώματος, το οποίο αν είναι latin τραγουδιέται ισπανόφωνα, αν είναι country βλαχοαμερικάνικα και πάει λέγοντας. Πόσο καλά το κάνει κάποιος αυτό, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Η έκθεση υφίσταται από την στιγμή που θα το πείς εκτός πρόβας και ενίοτε εκτίθεσαι σε αυτόματη σύγκριση με το αρχέτυπο από την στιγμή που δεν είσαι και απόλυτα δημιουργός. Μία από τις μορφές της μουσικής τέχνης είναι και η όπερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι τραγουδιστές της τραγουδάνε μόνο στη μητρική τους.Απ' την άλλη, εγώ δεν έχω ακούσει κανένα ελληνικό συγκρότημα να τραγουδάει στα σουαχίλι ή στα κινέζικα (μαλακία θα ήταν, αλλά τουλάχιστον θα το συγχωρούσαμε ως φανατική δήλωση καλλιτεχνικής ελευθερίας). Όλοι στα αγγλικά τραγουδάνε τρομάρα τους, ακριβώς διότι σκοπός τους είναι μόνο ο μιμητισμός και η μεταμφίεση τους ώστε να μην εκτεθούν πραγματικά στο κοινό τους (δηλ. το αντίθετο από αυτό που επιδιώκει οποιοσδήποτε τίμιος καλλιτέχνης).
Δεν ξέρω τι σημαίνει ρόκερ. Αν είναι αυτό το living on the edge και καίγομαι σαν ρωμαικό κερί παραμύθα, δεν θα πάρω.Το μόνο καλό νέο είναι ότι περίπου στα 30 τους, οι έλληνες αγγλόφωνοι ρόκερς παθαίνουν κάτι από τα παρακάτω:
α) διορίζονται στο δημόσιο
β) παντρεύονται και η γυναίκα τους δεν τους αφήνει να παίζουν στο σπίτι
γ) το ρίχνουν στις τουρίστριες ως μέρος των ντόπιων τουριστικών ατραξιόν
δ) ανακαλύπτουν τη "μοσχολιού" και αφήνουν μουστάκι
ε) γίνονται σεσσιονάδες σε σκυλάδιο τρίτης κατηγορίας
στ) αυτοκτονούν επειδή κανείς δεν τους κατάλαβε
ζ) όλα τα παραπάνω
Φίλε ΚΛ, ασχολούμαι σχεδόν επαγγελματικά με την επεξεργασία της ομίλιας κ γνωρίζω πολύ καλά ότι η ομιλία έχει τονικές κ ρυθμικές διαφαθμίσεις. Αυτό όμως ΔΕΝ είναι "μουσικότητα". Απλά πράγματα.Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:Το αλλο με τον Τοτο το ξερεις? Προσπαθησε να μιλησεις με μια μονοτονη φωνη, αμα τα καταφερεις, και δες την αντιδραση του συνομιλητη σου. Αμα δεν σ'αρεσει ο ορος μουσικοτητα, ενταξει πες το διαβαθμισεις στο υψος της φωνης. Το σιγουρο ειναι πως οχι μονο ειναι μερος της ομιλιας αλλα ειναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ.
Evilnye + 1.
Αυτό είπα κ εγώ αλλά ποιος με ακούει. Για την ιστορία παραθέτω την ακόλουθη παράγραφο που δημοσιεύτηκε στο EMR το 2006:Evilnye είπε:Υ.Γ. Μια χαρά μουσικότητα υπάρχει στην ομιλία, ειδικά δε αν πας και στη νησιωτική Ελλάδα τα πράγματα είναι άλλη φάση![]()
Είμαι βέβαιος ότι όλες οι πρώην ερωμένες σου μιλούν ακόμη για τις μαγικές στιγμές που πέρασαν μαζί σου. Παράλληλα πέταξαν όλους τους δίσκους άλλων καλλιτεχνών για να κρατήσουν μόνο τους δικούς σου. Είναι ενδιαφέρον ότι όποτε πετυχαίνω γερμανίδα ή σουηδέζα και λέω "ξέρω τον playloud" είναι σα να ανοίγουν πόρτες μπροστά μου... τόση εντύπωση έκανε η διεθνής καριέρα σου.playloud είπε:Και οσο καιρο το ειχα ριξει στις τουριστριες, πληροφορω τον κοσμο, οτι ηταν απο τις παραγωγικοτερες περιοδους της ζωης μου, η περιοδος με τα περισσοτερα ταξιδια και "ερεθισματα". Τωρα αμα γουσταρεις καλυτερα την "μοναξια" και την "χειροκινητη" ειναι θεμα γουστου.
Η σκηνη του Seattle δεν ηταν μονο οι Nirvana.. υπηρχε πριν τους Nirvana και συνεχιζει να υπαρχει και μετα απο αυτους, το Seattle εχει μεγαλη μουσικη παραδοση (ακομα και ο Hendrix απ'το Seattle ηταν βασικα ;D , αν και προφανως δεν εχει σχεση με τη σκηνη του Seattle των 80s-90s).funky_bassman είπε:Νομίζω πως μπερδεύτηκες με την σκηνή του Siattle 90-98...
Εντάξει επανορθώνω το τεράστιο λάθος μου... (όχι τπτ άλλο λατρεύω και αυτή τη σκηνή) Μετά τα 30 η σκηνή του Seattle το έριξε στα ναρκωτικά (εκτός απο τον Curt που τα έριχνε στο γάλα του ως 3χρονο) και "αυτοκτονήσανε", δεν αυτοκτονήσανε (επιμένω πλην του Curt που τον αυτοκτόνησε η γυναίκα του που να πιάνει μικρόφωνο και να γίνεται τυρόπιτα!!!!) Οι Alice in Chains με ποιον θα βγάλουν νέο άλμπουμ??? Ο Cornell πάντα διαφοροποιούνταν από τη σκηνή του Seattle άσχετα με το αν την έφτιαξε στην ουσία ο άνθρωπος... Πάντως το ότι καθόμαστε και μιλάμε για αυτή τη σκηνή δείχνει πως υπήρχαν μπαντάρες από αυτή τη σκηνή και αποτελέσανε ξεχωριστή κατηγορία... Στην Ελλάδα δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο. Αυτό ήταν το point μου...orbital είπε:Η σκηνη του Seattle δεν ηταν μονο οι Nirvana.. υπηρχε πριν τους Nirvana και συνεχιζει να υπαρχει και μετα απο αυτους, το Seattle εχει μεγαλη μουσικη παραδοση (ακομα και ο Hendrix απ'το Seattle ηταν βασικα ;D , αν και προφανως δεν εχει σχεση με τη σκηνη του Seattle των 80s-90s).
Eπειδη αυτοκτονησε ο Cobain δε σημαινει οτι αυτοματα ολοι αυτοκτονησαν ή τα παρατησαν ή εγιναν σεσιοναδες. Οι Melvins και οι Mudhoney συνεχιζουν ακαθεκτοι με φανατικο κοινο και οι δυο (ειδικα οι Melvins), τον Eddie Vedder και τους Pearl Jamαδες δεν τους λες και σεσιοναδες οπως το ιδιο ισχυει και για τον Chris Cornell των Soundgarden (οι Audioslave μολις πριν 1μιση χρονο διαλυθηκαν), ενω και οι Foo Fighters του Grohl μια χαρα επιτυχια εχουν στο US.. ακομα και οι Alice in Chains βγαζουν νεο album...
Έλα ρε φίλε που πας να μου πουλήσεις τώρα ότι 3-4 εκατομμύρια Έλληνες είναι μύστες της ιστορίας της Ελληνικής μουσικής ή της στιχουργίας γενικότερα ενώ ξέρεις ότι οι περισσότεροι ακούνε μουσική επιδερμικά από το ραδιόφωνο... Δε μισώ την Ελληνική μουσική απλά θεωρώ ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος των δημιουργών και "ερμηνευτών" της είναι υπερεκτιμημένοι...Και φυσικά θα κρίνω και θα μιλάω για πράγματα που ακούω και βλέπω γύρω μου καθημερινά όπως η κατάντια και η στιχουργική μιζέρια του σύγχρονου σκυλοζεϊμπέκικου... ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΦΙΛΕ SUPERFUNK ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ... Και επειδή βλέπω ότι δεν κατάλαβες τι ήθελα να πω ακολούθα καλύτερα αυτό που είμαι σίγουρος πως σου είπε ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ στο σχολείο ο δάσκαλος σου της έκθεσης : "Πάλι είσαι εκτός θέματος, κάνε άλλη μία προσπάθεια..."Superfunk είπε:私の友人よりわかりました
(Μια και δεν εχει σημασια η γλωσσα σου εκφραζω τα συναισθηματα μου στα ΙΑΠΩΝΙΚΑ,ελπιζω να τα ..νοιωθεις... ;D)
προφανως δεν εχεις ακουσει πολλα ζεϊμπεκικα (η απλα μισεις την ελληνικη μουσικη οποτε τζαμπα μιλαμε τοση ωρα...)
ναι μονο εγω και 3-4 εκατομμυρια Ελληνες...... ;D
τοτε καλο ειναι να ακολουθησεις τη συμβουλη που σιγουρα σου εχει δωσει καποια στιγμη καποιος μεγαλυτερος σου : "οταν δεν ξερουμε δε μιλαμε/κρινουμε"![]()