Ροκ και στίχος

Superfunk είπε:
私の友人よりわかりました

(Μια και δεν εχει σημασια η γλωσσα σου εκφραζω τα συναισθηματα μου στα ΙΑΠΩΝΙΚΑ,ελπιζω να τα ..νοιωθεις... ;D)

προφανως δεν εχεις ακουσει πολλα ζεϊμπεκικα (η απλα μισεις την ελληνικη μουσικη οποτε τζαμπα μιλαμε τοση ωρα...)

ναι μονο εγω και 3-4 εκατομμυρια Ελληνες...... ;D

τοτε καλο ειναι να ακολουθησεις τη συμβουλη που σιγουρα σου εχει δωσει καποια στιγμη καποιος μεγαλυτερος σου : "οταν δεν ξερουμε δε μιλαμε/κρινουμε" ;)
Έλα ρε φίλε που πας να μου πουλήσεις τώρα ότι 3-4 εκατομμύρια Έλληνες είναι μύστες της ιστορίας της Ελληνικής μουσικής ή της στιχουργίας γενικότερα ενώ ξέρεις ότι οι περισσότεροι ακούνε μουσική επιδερμικά από το ραδιόφωνο... Δε μισώ την Ελληνική μουσική απλά θεωρώ ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος των δημιουργών και "ερμηνευτών" της είναι υπερεκτιμημένοι...Και φυσικά θα κρίνω και θα μιλάω για πράγματα που ακούω και βλέπω γύρω μου καθημερινά όπως η κατάντια και η στιχουργική μιζέρια του σύγχρονου σκυλοζεϊμπέκικου... ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΦΙΛΕ SUPERFUNK ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ... Και επειδή βλέπω ότι δεν κατάλαβες τι ήθελα να πω ακολούθα καλύτερα αυτό που είμαι σίγουρος πως σου είπε ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ στο σχολείο ο δάσκαλος σου της έκθεσης : "Πάλι είσαι εκτός θέματος, κάνε άλλη μία προσπάθεια..."  

 
Wow! είπε:
Είμαι βέβαιος ότι όλες οι πρώην ερωμένες σου μιλούν ακόμη για τις μαγικές στιγμές που πέρασαν μαζί σου. Παράλληλα πέταξαν όλους τους δίσκους άλλων καλλιτεχνών για να κρατήσουν μόνο τους δικούς σου. Είναι ενδιαφέρον ότι όποτε πετυχαίνω γερμανίδα ή σουηδέζα και λέω "ξέρω τον playloud" είναι σα να ανοίγουν πόρτες μπροστά μου... τόση εντύπωση έκανε η διεθνής καριέρα σου.

(* ή αλλιώς, σταμάτα με τις σεξιστικές ηλιθιότητες, διότι η συζήτηση αφορά τη μουσική, όχι το πουλί σου).
M αρεσει που στεκεσαι εκει πο ΕΣΥ θελεις και ΟΧΙ εκει που επρεπε, ΔΗΛΑΔΗ οτι ηταν απο τις παραγωγικοτερες περιοδους της ζωης μου γιατι ειδα, επαιξα με, jammαρα, ηχογραφησα, εκανα live, γνωρισα ΠΟΛΛΑ και ΜΕΓΑΛΑ ατομα του χωρου και αλλα πολλα (μαζι και τα... σεξιστικα).

Μαλλον τελικα εσυ ασχολεισαι περισσοτερο με το πουλι μου απο οτι εγω

 
Πάλι είσαι εκτός θέματος, κάνε άλλη μία προσπάθεια...
μπα δε θα το ....ελεγα (στις Πανελληνιες εγραψα...19.... ;D ;D)

αλλωστε ο ιδιος "δηλωνεις ασχετος" οποτε τι περιμενεις να σου πω οταν "κρινεις" μια μουσικη με την οποια δεν ασχολεισαι καν...τελος παντων.... ::)

Έλα ρε φίλε που πας να μου πουλήσεις τώρα ότι 3-4 εκατομμύρια Έλληνες είναι μύστες της ιστορίας της Ελληνικής μουσικής ή της στιχουργίας
κοντα εχεις πεσει,τοσες ειναι περιπου οι πωλησεις των Θεοδωρακη & Χατζηδακη κ.α. με δισκους που περιεχουν.....ζεϊμπεκικα με...καψουροστιχους για ΕΞΟΡΙΕΣ,ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΓΜΟΥΣ & ΣΦΑΓΕΣ.......αρα μαλλον κατι ξερεις και μας το κρυβεις   ;D

ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΦΙΛΕ SUPERFUNK ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
μιλαμε ΚΑΙ για αυτη,παντως ΧΙΛΙΕΣ φορες προτιμω να ακουω...σκυλοζεϊμπεκικους στιχους στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ  παρα ελληνοαγγλικους ροκ στιχους.......(ασε που παρα πολλα ..ΣΥΓΧΡΟΝΑ .....σκυλοζεϊμπεκικα ::) εχουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ στιχους,κανε κοπο να ακουσεις καποια απο αυτα ειμαι σιγουρος οτι θα το καταλαβεις αυτο,εκτος βεβαια και αν εχεις προβλημα με τους ερωτικους στιχους γενικα....& ακους αποκλειστικα μουσικη με στιχους...κοινωνικης βιας & ρατσισμου... :P )

Δεν είναι ιδιαιτέρως δημιουργικό, σύμφωνοι, αλλά υπάρχουν και αυτοί που αρκούνται σε μία συμμετοχή σε cover γκρουπ, with a personal twist or not, συγκεκριμένου ιδιώματος, το οποίο αν είναι latin τραγουδιέται ισπανόφωνα, αν είναι country βλαχοαμερικάνικα και πάει λέγοντας. Πόσο καλά το κάνει κάποιος αυτό, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Η έκθεση υφίσταται από την στιγμή που θα το πείς εκτός πρόβας και ενίοτε εκτίθεσαι σε αυτόματη σύγκριση με το αρχέτυπο από την στιγμή που δεν είσαι και απόλυτα δημιουργός. Μία από τις μορφές της μουσικής τέχνης είναι και η όπερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι τραγουδιστές της τραγουδάνε μόνο στη μητρική τους.
εδω μιλας για διασκευες ή για επανεκτελεσεις κλασσικων εργων δηλ. για ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ δημιουργια ,εγω σαφως αναφερομαι σε ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ δημιουργια.

Ο μιμητισμός είναι και αυτός κομμάτι της παραγωγικής δημιουργίας όπως μπορεί να μας επιβεβαιώσει και γλωσσολογικά ο Ιαπωνομαθής SF.
σαφως,ομως αν ΟΛΟΚΛΗΡΟ το εργο ειναι απλα μια ΚΟΠΙΑ δεν κερδιζουμε και τιποτα ουσιαστικο ,ετσι δεν ειναι?με αλλα λογια οντως οι CLASH μιμουνται καποιους ρεγγε καλλιτεχνες ( η μαλλον επηρεαζονται απο αυτους) αν ομως εβγαζαν ΜΟΝΟ δισκους  ρεγγε δεν νομιζω να ασχολουνταν κανεις με αυτους..(με αλλα λογια φυσικα και ενας απο τους κανονες της δημιουργιας ειναι ο επιλεκτικος μιμητισμος/κλεψιμο αλλα οχι και ο ΟΛΙΚΟΣ μιμητισμος ενος "στυλ")

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
funky_bassman είπε:
Οι Alice in Chains με ποιον θα βγάλουν νέο άλμπουμ???
Oντως ειναι "καπως" μετα το θανατο του Staley, αλλα το album εχει ανακοινωθει και θα βγει. τα φωνητικα εχουν αναλαβει οι Cantrell - DuVall (λεω εχουν αναλαβει γιατι εχει ηδη ηχογραφηθει ολο το album νομιζω)



Λογικο, η Αθηνα δεν ειναι Seattle  :P

 
relayer είπε:
Έλα ρε φίλε που πας να μου πουλήσεις τώρα ότι 3-4 εκατομμύρια Έλληνες είναι μύστες της ιστορίας της Ελληνικής μουσικής ή της στιχουργίας γενικότερα ενώ ξέρεις ότι οι περισσότεροι ακούνε μουσική επιδερμικά από το ραδιόφωνο... Δε μισώ την Ελληνική μουσική απλά θεωρώ ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος των δημιουργών και "ερμηνευτών" της είναι υπερεκτιμημένοι...Και φυσικά θα κρίνω και θα μιλάω για πράγματα που ακούω και βλέπω γύρω μου καθημερινά όπως η κατάντια και η στιχουργική μιζέρια του σύγχρονου σκυλοζεϊμπέκικου... ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΦΙΛΕ SUPERFUNK ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ... Και επειδή βλέπω ότι δεν κατάλαβες τι ήθελα να πω ακολούθα καλύτερα αυτό που είμαι σίγουρος πως σου είπε ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ στο σχολείο ο δάσκαλος σου της έκθεσης : "Πάλι είσαι εκτός θέματος, κάνε άλλη μία προσπάθεια..."  
Πρώτον δεν εκφραζόμαστε έτσι....

2ον το ζεϊμπέκικο ήρθε στην Ελλάδα γύρω στο 1918 ('Α παγκόσμιος πόλεμος) και κυρίως το 1922 με την μικρασιατική καταστροφή. Αναπτύχθηκε πάρα πολύ προπολεμικά (δηλαδή την δεκαετία 25-35) και οι ρεμπέτες εκείνης της εποχής ήταν παράνομοι. (αν θυμάσαι 60-75 αν ήσουν ροκάς και φόραγες καμπάνα και είχες μακρύ μαλλί σε πηγαίναν μέσα για τενυμποϊσμό με βάση το νόμο 4000 (ο οποίος δεν έχει καταργηθεί ακόμα πλάκα-πλάκα)) Συνεχίζουμε λοιπόν... Οι τεκέδες δημιουργήθηκαν από τους ρεμπέτες όταν ακόμα ήταν νόμιμη η κατοχή και παράνομο το κάπνισμα του ναργιλέ... Ήταν οι πρώτοι που τα βάλανε με την αστυνομία και το αστικό κράτος μέσα από τους στίχους τους. Ήταν οι πρώτοι που προκάλεσαν με τον τρόπο ζωής τους και τον τρόπο που εξωτερικεύονταν και ντύνονταν. Ο πρώτος ρόκερ που σόκαρε ήταν ο Elvis ΜΕΤΑ το 50 όπου του απαγορεύτηκε να βγαίνει στην τηλεόραση ολόκληρος επειδή σόκαρε η κίνηση της λεκάνης του... (μιλάμε για 20-25 χρόνια μετά).

Α και για τους τύπους αυτό που ακούμε σήμερα και το αποκαλείς σκυλοζεϊμπέκικο κατάγεται κυρίως από το λεγόμενο "αρχοντορεμπέτικο" (το "ρεμπετικο" μετά το 40-45) το οποίο μας δείχνει πως όταν κάτι το αληθινό φεύγει από τους δρόμους και μπαίνει στα σαλόνια καταστρέφεται. Το είδαμε με το ρεμπέτικο, το είδαμε με το ροκ, το είδαμε με το χιπ χοπ...

δεν ξέρω αν είμαι και εγώ εκτός θέματος και αν έχω κάνει κάπου λάθος αλλά δεν άντεξα... Αν το ρεμπέτικο και το ζεϊμπέκικο δεν σου μιλάει στην καρδιά και αν ακούς απτάλικο και δεν νοιώθεις κάτι καλύτερα μην ασχοληθείς με την ελληνική μουσική...

 
Superfunk είπε:
εδω μιλας για διασκευες ή για επανεκτελεσεις κλασσικων εργων δηλ. για ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ δημιουργια ,εγω σαφως αναφερομαι σε ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ δημιουργια.
Σαφέστατα. Αλλά το αντικείμενο της απάντησης μου ήταν κατά βάση το posting του Eye και το ζήτημα του στίχου. Οπότε διαβάζεται μέσα σε αυτό το πλαίσιο.

Εξάλλου και το ζήτημα πρωτογενους - δευτερογενούς δημιουργίας, ειδικά στη ροκ, είναι αρκετές φορές δυσδιάκριτο.

Οταν μιλάμε για ευρύτερη καλλιτεχνική έκφραση δεν θα μπορούσε η διασκευή ή επανεκτέλεση να αποτελεί δημιουργία; Η Ponsele στη Carmen, η Callas στη Tosca, η Helen Mirren στη Φαίδρα (εντάξει πρόσφατο μεν όχι αντίστοιχου βεληνεκούς δε παράδειγμα), η Bille Holiday στο (Γαλλικό) My Man και άμα πάμε στη Blues - Rock, ο κακός χαμός.....

Δεν είναι δημιουργίες αυτές;

Και που σταματάει η κόπια και αρχίζει η πρωτογενής δημιουργία βάσει των παραπάνω; Βλέπε το παράδειγμα Beatles & wannabes κοπιαδόρους (από συμπαθέστατα αφανή και μη γκρουπ έως Oasis)

Βέβαια πολύ σωστά έθεσες το ζήτημα "ότι παντως ΧΙΛΙΕΣ φορες προτιμω να ακουω...σκυλοζεϊμπεκικους στιχους στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ  παρα ελληνοαγγλικους ροκ στιχους......." καθότι είναι μία προσωπική σου εκτίμηση/προτίμηση η οποία υπάρχει για χιλιους δύο λόγους.

Δεν βλέπω κανένα λόγο μομφής όμως εάν η προσωπική μου (ή οιουδήποτε άλλου) επιλογή έκφρασης να είναι η Σουαχιλική ή η Αγγλική.

Αναφαίρετο δικαίωμά σου να με κριτικάρεις αν δεν το κάνω καλά όχι γιατί το κάνω.

 
Εξάλλου και το ζήτημα πρωτογενους - δευτερογενούς δημιουργίας, ειδικά στη ροκ, είναι αρκετές φορές δυσδιάκριτο.Οταν μιλάμε για ευρύτερη καλλιτεχνική έκφραση δεν θα μπορούσε η διασκευή ή επανεκτέλεση να αποτελεί δημιουργία;
Γενικα ΝΑΙ αλλα οχι στο πλαισιο αυτου του Thread ;D ;D οπου απλα λεω οτι μου φαινεται εξαιρετικα παραξενο ενας δημιουργος που απευθυνεται σε ΕΛΛΗΝΕΣ να τους μιλαει στα ΑΓΓΛΙΚΑ ,ειδικα οταν το 50%  των ..συστατικων του..εργου του ΕΙΝΑΙ οι ΣΤΙΧΟΙ ,οι οποιοι δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια εμμετρη ...εκφορα πραγματων/θεματων/συναισθηματων κ.α. που θελει να τους ΠΕΙ ...

Αρα,κατ'εμε δεν διαφερει σε ΤΙΠΟΤΑ απο εναν τυπο που ειναι ΕΛΛΗΝΑΣ & που κανει μια ομιλια σε ενα αμφιθεατρο γεματο με ΕΛΛΗΝΕΣ για ενα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ θεμα και ..ξαφνικα αρχιζει να τους μιλαει στα....ΑΓΓΛΙΚΑ.... ;D

ΑΥΤΑ...

(εκτος κι αν ,οπως πολλα γκρουπ νομιζουν,οι στιχοι ειναι απλα ...ΚΑΤΙ που βαζουμε πανω στη μουσικη για να..ακουγεται... ;D)

 
Superfunk είπε:
Γενικα ΝΑΙ αλλα οχι στο πλαισιο αυτου του Thread ;D ;D οπου απλα λεω οτι μου φαινεται εξαιρετικα παραξενο ενας δημιουργος που απευθυνεται σε ΕΛΛΗΝΕΣ να τους μιλαει στα ΑΓΓΛΙΚΑ ,ειδικα οταν το 50%  των ..συστατικων του..εργου του ΕΙΝΑΙ οι ΣΤΙΧΟΙ ,οι οποιοι δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια εμμετρη ...εκφορα πραγματων/θεματων/συναισθηματων κ.α. που θελει να τους ΠΕΙ ...
Μα.... ο μουσικός, οποιασδήποτε εθνικότητας, δεν μιλάει μόνο σε Έλληνες, μιλάει σε όλον τον κόσμο που θα τύχει να τον ακούσει.. Αλλιώς είναι απλά ελιτιστής..

 
Μα.... ο μουσικός, οποιασδήποτε εθνικότητας, δεν μιλάει μόνο σε Έλληνες, μιλάει σε όλον τον κόσμο που θα τύχει να τον ακούσει.. Αλλιώς είναι απλά ελιτιστής..
στην Ελλαδα????

ΠΟΙΟΣ ΞΕΝΟΣ καλε μου φιλε θα ερθει στην ΕΛΛΑΔΑ για να σε ακουσει? ;D ;D (γιατι το εχουμε ξεκαθαρισει εδω και χρονια οτι να πας εσυ εξω ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ,τουλάχιστον ως...μουσικος/στιχουργος)

Ας ειμεθα ρεαλιστες... :)

 
Superfunk είπε:
(γιατι το εχουμε ξεκαθαρισει εδω και χρονια οτι να πας εσυ εξω ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ,τουλάχιστον ως...μουσικος/στιχουργος)
Τίποτα δεν αποκλείεται...εδώ πήγε η Βίσση στο Royal Albert Hall...και ο Σπανουδάκης...και ο Πάριος...φίλε JohnyOh μην τον ακούς, συνέχισε να προσπαθείς (και να ελπίζεις).

 
Ξεχνάς το βασικό. Δεν κάνουμε μουσική για να την δείξουμε σε οποιοδήποτε κοινό, κάνουμε μουσική για να εξωτερικεύσουμε κάποια πράγματα, και από κει και πέρα, είτε από ψώνιο, είτε λόγω επαγγέλματος είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο, την βγάζουμε στο κοινό. Δεν νομίζω ότι το ποιος θα ακούσει ή σε ποιον θα αρέσει η μουσική μας θα έπρεπε να πιο βασικό από το να γουστάρουμε εμείς οι ίδιοι αυτό που κάνουμε. Οπότε επαναλαμβάνω. Η γλώσσα δεν έχει σημασία.

edit:@marathon: κατ αρχάς σε ευχαριστώ, αλλά δεν είναι αυτό που έχει σημασία. Εξ άλλου, αν θέλεις να κάνεις κάτι αξιόλογο έξω, βγαίνεις απευθείας και ξεκινάς εκεί. ;)

 
Τίποτα δεν αποκλείεται...εδώ πήγε η Βίσση στο Royal Albert Hall...και ο Σπανουδάκης...και ο Πάριος...φίλε JohnyOh μην τον ακούς, συνέχισε να προσπαθείς (και να ελπίζεις).

Εχεις απολυτο δικιο,το ειχα ξεχασει,νομιζω πηγε και ο Πανταζης...  

Δεν νομίζω ότι το ποιος θα ακούσει ή σε ποιον θα αρέσει η μουσική μας θα έπρεπε να πιο βασικό από το να γουστάρουμε εμείς οι ίδιοι αυτό που κάνουμε. Οπότε επαναλαμβάνω. Η γλώσσα δεν έχει σημασία.
αν το θετεις ετσι παω πασο,προσωπικα ομως προτιμω να με ακουν και να μη παιζω για τον εαυτο μου  (και σιγουρα αν μιλησω στη ΓΛΩΣΣΑ μου θα με ακουσουν ΠΟΛΥ περισσοτεροι ανθρωποι).

επισης ως ..τελειομανης ;D... θελω να γραφω οσο πιο καλους στιχους μπορω,αρα εξ'ορισμου ΠΡΕΠΕΙ  να γραφω στη γλωσσα που γνωριζω ΚΑΛΥΤΕΡΑ.Τωρα αν γνωριζα καλυτερα αγγλικα απο ελληνικα ισως το σκεφτομουν.... ;D

 
Superfunk είπε:
(εκτος κι αν ,οπως πολλα γκρουπ νομιζουν,οι στιχοι ειναι απλα ...ΚΑΤΙ που βαζουμε πανω στη μουσικη για να..ακουγεται... ;D)
Γνωρίζεις πλέον (υποθέτω) ότι είμαι υπέρμαχος της ουσιαστικής συνύπαρξης του στίχου με τη μελωδία.

Το ουσιαστικό όμως συνίσταται, πέραν της ουσίας των στίχων και στην συμβολή τους στην ευρύτερη λειτουργικότητα της επιλεγμένης φόρμας.

Δεν είναι λίγες (τουναντίον) οι περιπτώσεις στις λαικές φόρμες (Βλ. δημοτικό τραγούδι, reggae, blues, ρεμπέτικο) ο στίχος να μην είναι ακριβώς το δυνατότερο στοιχείο όταν αυθύπαρκτα απομονωθεί αλλά συμβάλλει τα μέγιστα όταν ενυπάρχει με τη μελωδία.

Δεν είναι λοιπόν απίθανο όταν επιλέγεις να εκφραστείς μέσω κάποιας φόρμας να επιλέγεις και τις νόρμες της συγκεκριμένης.

Το αν το κάνεις καλά ή άσχημα είναι πάντα υπό αίρεση.

Οπως επίσης και το συστατικό που έχει αγνοηθεί, είναι ποιός και αν έχει τη διάθεση να ακούσει αυτό που έχεις να πεις.

 
ο στίχος να μην είναι ακριβώς το δυνατότερο στοιχείο όταν αυθύπαρκτα απομονωθεί αλλά συμβάλλει τα μέγιστα όταν ενυπάρχει με τη μελωδία
φυσικα, για αυτο αλλωστε ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο να "φερεις" με ΕΠΙΤΥΧΙΑ ("αισθητικη" επιτυχια εννοω) την επιρροη μιας "ξενης" μουσικης (π.χ. του ροκ) σε ενα ΕΛΛΗΝΙΚΟ "μουσικο ιδιωμα" (με ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ στιχους φυσικα)  & φυσικα ΑΔΥΝΑΤΟΝ να υπαρξει πραγματικα "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ" ,ηλεκτρικη μουσικη με ελληνικους στιχους ναι,"ελληνικο ροκ" ομως οχι.

αυτο λεω και εγω τοση ωρα.

το 99% των τραγουδιων στον ΠΛΑΝΗΤΗ "σε αγαπω" ή "δεν μπορω να ζησω τωρα που με αφησες" λενε,το ΠΩΣ το λενε ειναι το θεμα...

για αυτο και ειναι ΑΣΤΕΙΟ να θεωρουμε ΘΕΟ εναν AΓΓΛΟ (τον Lennon) που λεει "Love me do" & .."υποδεεστερο" εναν...ζεϊμπεκοσκυλα που λεει "Αυτη η νυχτα μενει"....και οι δυο ΜΑΜΑΤΑ το λενε....

Οπως επίσης και το συστατικό που έχει αγνοηθεί, είναι ποιός και αν έχει τη διάθεση να ακούσει αυτό που έχεις να πεις.
τοτε μαλλον θα πρεπει να επανεξετασεις τις..επιλογες σου... ;D ;D,αν δεν βρισκεις καποιον που να θελει να ακουσει αυτα που εχεις να πεις (κατι που αλλωστε συμβαινει και με τα περισσοτερα αγγλοφωνα γκρουπ που παραπονιουνται για την...αδικη αντιμετωπιση τους απο τους...ζεϊμπεκοσκυλαδες...συμπατριωτες τους...οι οποιοι αντι να τους ακουν ολημερις,καθονται και ακουνε...ακουσον-ακουσον..τραγουδια που ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ τι λενε....(αν ειναι δυνατον δηλ.) ;D) κανεις κατι ΛΑΘΟΣ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
τοτε μαλλον θα πρεπει να επανεξετασεις τις..επιλογες σου... ;D ;D,αν δεν βρισκεις καποιον που να θελει να ακουσει αυτα που εχεις να πεις (κατι που αλλωστε συμβαινει και με τα περισσοτερα αγγλοφωνα γκρουπ που παραπονιουνται για την...αδικη αντιμετωπιση τους απο τους...ζεϊμπεκοσκυλαδες...συμπατριωτες τους...οι οποιοι αντι να τους ακουν ολημερις,καθονται και ακουνε...ακουσον-ακουσον..τραγουδια που ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ τι λενε....(αν ειναι δυνατον δηλ.) ;D) κανεις κατι ΛΑΘΟΣ.
Δεν με προσέχεις Νίκο. Ακριβώς αυτό λέω.

Αν δε σ' ακούει κανείς, μάζεφτα και σπίτι. Αν όμως υπάρχει κοινό, όσο είναι αυτό, κάντο.

Τώρα γιατί η εμπάθεια για το Ελληνικό ροκ δεν την καταλαβαίνω.

Ναι, ακούγεται σαν αστείο

Ναι, με μέτρο αλλες χώρες, είναι σχεδόν ανύπαρκτη

Ναι, αλλού πατάει κι αλλού βρίσκεται

Ναι, καλά καλά δεν φτιάχθηκε αλλά ακόμα ψάχνεται

Αλλά ότι επίθετα κι αν προσδώσεις σε αυτούς, υπήρξαν. Και υπάρχουν (αν και δεν έχω τόση επαφή πλέον)

Είτε Πιλαλί, Πουλικάκος, Σιδηρόπουλος, Τζιμάκος, Τρύπες, Σπαθιά και δεκάδες άλλα γκρουπάκια με μικρή, μεγάλη, αστεία, κι ότι θες συνεισφορά σε απαράδεκτες τρύπες ιδρώναν και παίζαν ένα παιχνίδι που ήταν εκ προοιμίου χαμένο αλλά αποτέλεσαν ένα κομμάτι αυτό που αυτάρεσκα θέλουμε να αποκαλούμε Ελληνικό ροκ στο οποίο θα ήθελα να συμμετέχω αλλά ποτέ μου δεν κατάφερα.

Αλλά μια μπυρίτσα θα τη πιώ ακούγοντας κι ένα παλαμάκι θα το δώσω.

Οχι από υποχρέωση ή εθνικοφροσύνη ή λύπηση.

Απλώς γιατί ενίοτε με κάνουν και γουστάρω.

 
Δεν με προσέχεις Νίκο. Ακριβώς αυτό λέω.
Nαι ρε συ το καταλαβα και συμφωνω απολυτα..απλα το...αναλυω λιγο παραπανω.. ;D(δυσκολος τελικα ο ιντερνετικος λογος)

Αλλά ότι επίθετα κι αν προσδώσεις σε αυτούς, υπήρξαν. Και υπάρχουν (αν και δεν έχω τόση επαφή πλέον)Είτε Πιλαλί, Πουλικάκος, Σιδηρόπουλος, Τζιμάκος, Τρύπες, Σπαθιά και δεκάδες άλλα γκρουπάκια με μικρή, μεγάλη, αστεία, κι ότι θες συνεισφορά σε απαράδεκτες τρύπες ιδρώναν και παίζαν ένα παιχνίδι που ήταν εκ προοιμίου χαμένο αλλά αποτέλεσαν ένα κομμάτι αυτό που αυτάρεσκα θέλουμε να αποκαλούμε Ελληνικό ροκ στο οποίο θα ήθελα να συμμετέχω αλλά ποτέ μου δεν κατάφερα.

Αλλά μια μπυρίτσα θα τη πιώ ακούγοντας κι ένα παλαμάκι θα το δώσω.

Οχι από υποχρέωση ή εθνικοφροσύνη ή λύπηση.

Απλώς γιατί ενίοτε με κάνουν και γουστάρω.
φυσικα και τους περισσοτερους απο αυτους τους σεβομαι και τους γουσταρω,ΔΕΝ ειναι ομως ΡΟΚ κατα την ταπεινη μου γνωμη αλλα συγχρονη ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (και για αυτο αλλωστε και εχουν ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ),και ουδεμια εμπαθεια δεν εχω με αυτους (ισως εχω με τους...ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥΣ ...."αγγλοφωνους"..που δεν βαζουν τον.... απαυτο τους κατω να δουλεψουν με ΕΛΛΗΝΙΚΟ στιχο  ωστε να ΓΙΝΟΥΝ σαν και αυτους.... ;D μια και καμμια τριανταρια γκρουπ το ιδιο σημαντικα/καλα με  τα Σπαθια,τις Τρυπες,τις Ταξιαρχιες ,τα Κρινα και καποιους αλλους  δεν θα κακοπεφτανε στην χωρα μας...ισα-ισα ετσι σιγα-σιγα θα ακουγε και ο ΠΟΛΥΣ κοσμος ΚΑΛΗ μουσικη )

 
Ενδιαφέρουσα άποψη. Είναι θέμα εννοιολογικής ανάλυσης.

"Τι είναι το ροκ" ;

Προς συζήτηση.

Μελλοντική  ;D

 
Παιδιά εγώ δεν έχω καθαρή άποψη επι του θέματος διότι ναι μεν προσωπικά πιστεύω πως μία ελληνική μπάντα χρειάζεται ελληνικό στίχο αλλά από την άλλη δεν μπορώ να σεβαστώ ΜΠΑΝΤΑΡΕΣ που είναι από Ελλάδα και έχουν αγγλικό στίχο αρχίζοντας από τους Socrates και τους Nightstalker και καταλήγοντας σε Potergeist, Routes, Lucky Funeral, Maplerun, Lord13, Mad Leaf, Sugah Galore, Dive, Cube...

 
funky_bassman είπε:
......αλλά από την άλλη δεν μπορώ να σεβαστώ ΜΠΑΝΤΑΡΕΣ που είναι από Ελλάδα και έχουν αγγλικό στίχο
Γλώσσα λανθάνουσα.........  ;D

καταλήγοντας σε Potergeist, Routes, Lucky Funeral, Maplerun, Lord13, Mad Leaf, Sugah Galore, Dive, Cube...
???

Προφανώς έχω χάσει την επαφή μου με την σύγχρονη σκηνή.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top