• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Προσαγωγέας και Αρμονική Μινόρε

STEFANOS604

Νέο μέλος
Μηνύματα
385
Πόντοι
16
Το ‘ξερα ότι θα κλειδωθεί  και  μάλιστα όταν άρχισε να γίνεται ουσιαστικός  διάλογος έστω και με ημιμαθή:

Πριν αποχωρήσω να απαντήσω στην απορία του Nicolas

Για το 4:

photo3MinorScales_zps025a90f0.jpg


από το πινακάκι φαίνεται ότι:

Αν προσαγωγέας C η τονική βάζοντας μια αναίρεση γίνεται Db

Αν προσαγωγέας G η τονική βάζοντας μια αναίρεση γίνεται Ab

Αν προσαγωγέας D η τονική βάζοντας μια αναίρεση γίνεται Eb

Απλά Nicolas δεν τα ανέλυσα γιατί απλούστατα όπως φαίνεται από τον εσωτερικό (δικό μου) κύκλο δεν υπάρχουν τέτοιοι προσαγωγείς (Υπάρχουν αλλά αναφέρονται στις ΣΠΑΝΙΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ Harmonic Minor – Dbm – Abm – Ebm που σπάνια χρησιμοποιούνται)

Για το 5:

Όπως φαίνεται από την φωτογραφία  ‘’Τροποποιημένος κύκλος των 5ων’’  όταν ο προσαγωγέας είναι F#-C#-G#-D#-A#-E#  (εσωτερικός κύκλος) δεν αλλάζει τίποτα δηλαδή ότι οπλισμό είχε η ματζόρε με τη σχετική μινόρε τον ίδιο θα έχει και η αρμονική απλά θα προσθέτετε τον προσαγωγέα:

Πχ Gm harmonic ίδιο οπλισμό με Gm natural , ίδιο οπλισμό με ματζόρε σχετική Bb απλά θα έχει η Gm harmonic θα έχει και F#. Ομοίως και για τις υπόλοιπες κλίμακες . Είναι απλό!

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ

 
STEFANOS604 είπε:
Το ‘ξερα ότι θα κλειδωθεί  και  μάλιστα όταν άρχισε να γίνεται ουσιαστικός  διάλογος έστω και με ημιμαθή:

Πριν αποχωρήσω να απαντήσω στην απορία του Nicolas

Για το 4:

photo3MinorScales_zps025a90f0.jpg


από το πινακάκι φαίνεται ότι:

Αν προσαγωγέας C η τονική βάζοντας μια αναίρεση γίνεται Db

Αν προσαγωγέας G η τονική βάζοντας μια αναίρεση γίνεται Ab

Αν προσαγωγέας D η τονική βάζοντας μια αναίρεση γίνεται Eb
Ο προσαγωγέας είναι η 7η νότα της σκάλα, σωστά; Άρα το Ντο είναι προσαγωγέας μίας κλίμακας Ρε. Ρε ύφεση, Ρε αναίρεση, Ρε δίεση.

ΚΑΙ σε ματζόρε, ΚΑΙ σε μινόρε.

Αν είναι ρε ύφεση (Ματζόρε) τότε ο προσαγωγέας θα είναι Ντο. Όλα καλά εδώ. Η Ρε ύφεση έχει 5 υφέσεις.

Αν είναι Ρε (Ματζόρε), τότε ο προσαγωγέας οφείλει να είναι Ντο#, και όχι Ντο, αφού όχι μόνον πρέπει να απέχει ημιτόνιο από την τονική, αλλά επιπλέον η Ρε ματζόρε, έχει οπλισμό

Φα# και Νοτ#.

Αν είναι Ρε# (Ματζόρε), τότε έχει οπλισμό 8 (!!!) διέσεις, πρόκειται για φανταστική κλίμακα και έχει Ντο## (διπλή δίεση).

Αν είναι Ρε ύφεση (Μινόρε), τότε είναι σχετική της Φα ύφεση, που είναι φανταστική με 8 (!!!) υφέσεις και το Ντο θα θέλει, πράγματι αναίρεση, αλλά εξακολουθεί να είναι φανταστική κλίμακα.

Αν είναι Ρε (Μινόρε), τότε το Ντο γίνεται Ντο#.

Και αν είναι Ρε# (Μινόρε), το Ντο είναι Ντο## (αφού η Ρε# μινόρε είναι σχετική της Φα# ματζόρε με 6 διέσεις και οξύνουμε τον προσαγωγέα).

Είναι απλό!ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ
Έβγαλα τα υπόλοιπα γιατί παραμένει ότι δεν είναι απλό, και μάλλον δεν τα εξηγείς καλά... Λυπάμαι...

 
Το ήξερες ότι είσαι ημιμαθής στα της θεωρίας/αρμονίας της μουσικής Νικόλα;! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
Σαν ‘’ημιμαθή’’ δεν αναφέρομαι στο Nicolas αλλά στον εαυτό μου -όπως έχω συχνά ονομαστεί. Το εξήγησα στο κλειδωμένο Post. Ποτέ δεν θα τολμούσα κάτι τέτοια φρασεολογία για ΚΑΝΕΝΑΝ.

Στο θέμα: Αναφέρομαι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε Κλίμακα Harmonic Minor  (Το λέει η επικεφαλίδα) την δε όλη τροποποίηση του κύκλου την έκανα απλά για να φαίνεται και ο οπλισμός της harmonic minor.

Πχ σε Dbm ο οπλισμός θα είναι: Db , Eb ,Fb , Gb, Ab, Bbb (A) , C . Και γι’ αυτό δεν τον έθεσα τον προσαγωγέα C στον εσωτερικό κύκλο - παρά στην σημείωση- γιατί η κλίμακα είναι φανταστική.

Τέλος πάντων αφού η συνέχεια δεν έγινε από εκεί που έπρεπε εδώ δεν μπορεί να συνεχιστεί. Απλά απάντησα σε νέο thread για να μη νομίζεις ότι διέφυγα.

Απλά Nicolas ρωτάω:

1. Άσε τις υποσημειώσεις μου κατά μέρος: Ένας που βγάλει φωτοτυπία τον τροποποιημένο κύκλο δεν έχει ΟΠΤΙΚΑ μπροστά του και τους οπλισμούς των κλιμάκων harmonic Minor εκτός από τις φανταστικές κλίμακες που του είναι άχρηστες);;; Εγώ τον χρησιμοποιώ συχνά – τον έχω σε χαρτί A3 – και τον θεωρώ μεγάλη βοήθεια.

2. Εγκρίνεις τέτοια φρασεολογία;

Δεν θα συνεχίσω εκτός αν ξεκλειδωθεί το αρχικό post

Ευχαριστώ που ασχολήθηκες

Καληνύχτα σας

 
Πρωτον, ελεος με τα κλειδώματα των threads. Πραγματικα.

Αν υπάρχουν λαθη ας τα διορθωσουμε (γι αυτο νομιζα ότι ειμαστε κοινοτητα), δεν καταλαβαίνω προς τι η σφοδρα επιθετικότητα για κάποιον που κανει τον κοπο να γραψει ενα αρθρο.

Λες και το υπολοιπον ιντερνετ βρίθει ορθότητας... καθε πηγη διασταυρώνεται ετσι κι αλλιώς και εδω εχουμε την ευκαιρια να διορθωσουμε / βελτιώσουμε κατι ολοι μαζι.

 
AuditoryDriving είπε:
Πρωτον, ελεος με τα κλειδώματα των threads. Πραγματικα.

Αν υπάρχουν λαθη ας τα διορθωσουμε (γι αυτο νομιζα ότι ειμαστε κοινοτητα), δεν καταλαβαίνω προς τι η σφοδρα επιθετικότητα για κάποιον που κανει τον κοπο να γραψει ενα αρθρο.

Λες και το υπολοιπον ιντερνετ βρίθει ορθότητας... καθε πηγη διασταυρώνεται ετσι κι αλλιώς και εδω εχουμε την ευκαιρια να διορθωσουμε / βελτιώσουμε κατι ολοι μαζι.

Τι να διορθώσουμε, δηλαδή τι είμαστε, οι διορθωτές του κάθε βαρεμένου που θέλει να γίνει στα γεράματα DIY δάσκαλος μουσικής, αν ήταν αναγνώστης του noiz φυσικά και θα τον διορθώναμε, το μόνο που θέλει όμως είναι να πάρει τις διορθώσεις από εδώ και να τις κάνει copy paste στα άλλα site για να το παίζει γκουρού. Ας δώσει κάνα χρήμα σε κάνα δάσκαλο για να τον ξεστραβώσει.

Και για να τελειώνουμε.

επιμένω ότι σ’ αυτό το thread δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ το παραμικρό λάθος [...]  και προκαλώ να  υποδειχθεί έστω και τώρα λάθος και τότε θα εξαφανιστώ από το noiz.gr αλλά και σας υπόσχομαι το λάθος να μου κοστίσει από την κουτσουρεμένη σύνταξη μου 50 Ευρώ

Και καπάκι...

ο οπλισμός της Cm Αρμονικής δεν θα περιλαμβάνει την Βb αφού με την αναίρεση για να επιτευχθεί αρμονία το Bb έγινε Β
Έφυγες, κράτα τα 50 ευρώ να πας ωδείο, αν θέλεις να σου δώσω και εγώ άλλα 50 να γραφτείς, στο καλό, και να ΜΗ μας γράφεις.

 
manosx είπε:
  το μόνο που θέλει όμως είναι να πάρει τις διορθώσεις από εδώ και να τις κάνει copy paste στα άλλα site για να το παίζει γκουρού.
Είσαι λίγο υπερβολικός ίσως.

 
AuditoryDriving είπε:
Είσαι λίγο υπερβολικός ίσως.

Καθόλου υπερβολικός, δεν υπάρχει site μουσικό που να μην έχει και τις "διδασκαλίες" του κυρ Στέφανου,  ;D ;D ;D κάνε μια γυροβολιά να δεις.

 
Αν θελουμε να ακριβολογουμε, οι οπλισμοι των harmonic minor γραφονται οπως και των αντιστοιχων minor. Η C Harmonic minor εχει ΤΟΝ ΙΔΙΟ οπλισμο με την C Minor, η Α Harmonic minor τον ιδιο με την A minor και παει λεγωντας. Η διαφορα που προερχεται οταν μεταβαινεις απο minor σε harmonic minor ΔΕΝ γραφεται στον οπλισμο αλλα μπαινει ως accidental.

Προχειρο παραδειγμα απο wiki:

Η C Harmonic Minor θα γραφτει ετσι, με Bb στον οπλισμο

798px-C_harmonic_minor_scale_ascending_and_descending.png


Oποτε στο παρακατω, αν θελουμε να ειμαστε τυπικοι

STEFANOS604 είπε:
Ένας που βγάλει φωτοτυπία τον τροποποιημένο κύκλο δεν έχει ΟΠΤΙΚΑ μπροστά του και τους οπλισμούς των κλιμάκων harmonic Minor εκτός από τις φανταστικές κλίμακες που του είναι άχρηστες);;;
οχι, δεν τον εχει. Εχει εναν "μπασταρδεμενο" οπλισμο που δειχνει τα accidentals της αρμονικης σκαλας "χωμενα" μεσα στον minor οπλισμο.

 
AuditoryDriving είπε:
Είσαι λίγο υπερβολικός ίσως.
πάντως...(δεν καταλαβαίνω γρί από όσα γράφονται)...δεν έχω δεί ένα που ξέρω εδώ μέσα ότι ξέρει μουσική...να συμφωνεί με το μπαρμπα Στέφανο... 8) ;)

 
Ο odis τα είπε ωραία, λιτά και απλά. Όμως για τους προσφιλείς μας κάτοικους παραθαλάσσιων αττικών τοπίων, και για όσους δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με τη θεωρία, ορίστε ένα παράδειγμα για να καταλάβετε πως φαίνονται στα μάτια των ανθρώπων που ξέρουν τη ΛΑ  ;D αυτά που γράφει ο μπαρμπα Στέφανος:

"Αιλάται πεδοιά να σας δυδάξο λείγω τα Ναία Αιλεινυκά"

  ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΛΕΠΩ κάθε φορά που διαβάζω κείμενό του  ;D ;D ;D

 
Βλέπω Nicolas δεν απαντάς σ’ ένα απλό που σε ρώτησα .Δεν πειράζει. Όπως είπα και στο κλειδωμένο θέμα: ‘’Όταν κατέχεις ένα αντικείμενο τότε μπορείς να το πεις με χίλιους τρόπους. Μόνο αυτός που δεν το κατέχει θα το πει παπαγαλιστί’’

Έχουμε και λέμε:

Η φωτογραφία είναι ΠΛΗΡΩΣ ΣΩΣΤΗ: Την ξαναθέτω γιατί αλλιώς δεν θα μπορέσετε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω που σας προτρέπω να τα μελετήσετε και θα δείτε ότι είναι απλά ακόμα κι απ’ τον εντελώς αρχάριο.

ciclewithHarmonicMinorScalesmusicheaven_zps0858f9c1.jpg


Ας δούμε τη δική μου επέμβαση:

Ο εσωτερικός κύκλος δίνει τους προσαγωγείς των Harmonic Minor Κλιμάκων των αντιστοίχων Ματζόρε και Σχετικών Natural Minor Κλιμάκων .

Πχ βλέποντας τον κύκλο ας δούμε 3 παραδείγματα :

1. Ο οπλισμός της Bb Ματζόρε (Bb , Eb) είναι ο ίδιος με τον οπλισμό της Σχετικής Gm Natural (Bb , Eb) και άρα ο Οπλισμός της Gm Harmonic θα είναι ο ίδιος (Bb , Eb) αλλά , σύμφωνα με την κάτω δεξιά σημείωση μου επί του κύκλου, θα έχει στο πεντάγραμμο και τον Προσαγωγέα F#.

2. Ο οπλισμός της Eb Ματζόρε (Ab , Bb , Eb) είναι ο ίδιος με τον οπλισμό της Σχετικής Cm Natural (Ab , Bb , Eb) και άρα στην Cm Harmonic , σύμφωνα με τη σημείωση μου δίπλα στον κύκλο,  αφού ο Προσαγωγέας είναι ο Β θα πρέπει να βάλουμε αναίρεση και το Bb να γίνει Β . Άρα ο οπλισμός της Cm Harmonic θα είναι (Ab , Eb) δηλαδή χωρίς το Bb (λόγω αναίρεσης).

3. Τώρα θα μου πείτε καλά γιατί αναφέρεις στη μεσαία σημείωση σαν Προσαγωγείς και τους C , G , D ενώ δεν τους βάζεις στον εσωτερικό σου κύκλο;;;;: Η απάντηση είναι αυτή που έδωσα στο Nicolas που είπε ότι δεν το καταλαβαίνει: Δηλαδή:

• Ο Προσαγωγέας C σύμφωνα με το πινακάκι που σας έδωσα ανήκει στην φανταστική κλίμακα Dbm Harmonic

• Ο Προσαγωγέας D σύμφωνα με το πινακάκι που σας έδωσα ανήκει στην φανταστική κλίμακα Ebm Harmonic

• Ο Προσαγωγέας G σύμφωνα με το πινακάκι που σας έδωσα ανήκει στην φανταστική κλίμακα Abm Harmonic

Θα μου πείτε καλά ερασιτέχνης και ασχολείσαι με φανταστικές κλίμακες;

Θα δείτε αν συνεχίσουμε εδώ αυτά που ήθελα να πω στο κλειδωμένο ότι στη φυσαρμόνικα τα εφαρμόζω αλλά πανεύκολα γιατί απλά έχω την κατάλληλη Διατονική Harmonic Minor…….

Τα ερωτήματα ManosX που θέτω είναι απλά και οι απαντήσεις μου εκλαϊκευμένες. Δεν το κερδίζεις το 50εύρο

 
STEFANOS604 είπε:
Θα μου πείτε καλά ερασιτέχνης και ασχολείσαι με φανταστικές κλίμακες;
εδώ μέσα έχουμε δεί ερασιτέχνες που ακούνε την (φανταστική) αναπνοή του ξύλου ;D ;D

 
marathon είπε:
εδώ μέσα έχουμε δεί ερασιτέχνες που ακούνε την (φανταστική) αναπνοή του ξύλου ;D ;D
Φίλως εγώ ακούει και τις ανάσες λαίμαι του ξσύλου. Αλλά εσείς δεν έχουτε δει τα οβίδεά μου που να ξεύρετε από αναπνοές κορμιώνε.

 
Δε θα αναφερθω στην ορθοτητα ή μη του Στεφανου και των υπολοιπων. Θα σημειωσω ομως οτι μαλλον εχουμε λιγο μπερδευτει οσον αφορα στο χωρο που βρισκομαστε. Αγαπητοι κυριοι και κυριως αγαπητε κυριε Στεφανε, πιστευω πως δεν ειναι δυνατον να παρεχουμε ολοκληρωμενα και επαρκη μαθηματα μουσικης μεσα απο ενα forum μουσικης τεχνολογιας. Ισως γινεται να βοηθησουμε καποιον (πραγμα που εχω κανει κι εγω με τα λιγα που ξερω) οταν μας το ζητησει σε καποιο απλο και συγκεκριμενο θεμα(πχ στην αρμονια ή το μετρημα σε καποιο συγκεκριμενο κομματι). Δεν γινεται ομως να καλλιεργησουμε και να εισαγουμε στη θεωρια της μουσικης νεα ατομα απλα ποσταροντας. Αυτα ειναι πραγματα που γινονται με αποκλειστικη αφοσιωση, διαδραστικοτητα και επαφη με το ατομο που θελει να μαθει. Δεν αμφιβαλλω οτι ο τροπος σας, οι ορολογιες σας και ακομα η εμπειρια σας μπορουν να βοηθησουν καποιο νεο(μουσικα) ατομο και μαλιστα να το κανουν πολυ καλο σ'αυτο που λεμε μουσικη. Οχι εδω ομως, και οχι ετσι. Σε θεματα οπως η μουσικη οπου υπαρχουν αμεσα εκατο ενστασεις πανω στην αποψη/ορολογια/αντιληψη και αντιμετωπιση σας(αλλα και του καθενος.Ολοι ξερουμε πως η μουσικη ''μιλαει'' διαφορετικα στον καθενα), οφειλουμε να δειχνουμε μια διακρητικοτητα, ωριμοτητα, σεβασμο, σοβαροτητα και υπευθυνοτητα. Ωστε να σεβομαστε την ιδια τη μουσικη ως τεχνη και επιστημη, αλλα και αυτον στον οποιο παμε να μεταδωσουμε τη γνωση μας. Σας ευχομαι καλη επιτυχια στη διδασκαλια σας, στη μουσικη σας και σε οτιδηποτε αλλο.  :)

 
Gianniss είπε:
Δε θα αναφερθω στην ορθοτητα ή μη του Στεφανου και των υπολοιπων. Θα σημειωσω ομως οτι μαλλον εχουμε λιγο μπερδευτει οσον αφορα στο χωρο που βρισκομαστε. Αγαπητοι κυριοι και κυριως αγαπητε κυριε Στεφανε, πιστευω πως δεν ειναι δυνατον να παρεχουμε ολοκληρωμενα και επαρκη μαθηματα μουσικης μεσα απο ενα forum μουσικης τεχνολογιας. Ισως γινεται να βοηθησουμε καποιον (πραγμα που εχω κανει κι εγω με τα λιγα που ξερω) οταν μας το ζητησει σε καποιο απλο και συγκεκριμενο θεμα(πχ στην αρμονια ή το μετρημα σε καποιο συγκεκριμενο κομματι). Δεν γινεται ομως να καλλιεργησουμε και να εισαγουμε στη θεωρια της μουσικης νεα ατομα απλα ποσταροντας. Αυτα ειναι πραγματα που γινονται με αποκλειστικη αφοσιωση, διαδραστικοτητα και επαφη με το ατομο που θελει να μαθει. Δεν αμφιβαλλω οτι ο τροπος σας, οι ορολογιες σας και ακομα η εμπειρια σας μπορουν να βοηθησουν καποιο νεο(μουσικα) ατομο και μαλιστα να το κανουν πολυ καλο σ'αυτο που λεμε μουσικη. Οχι εδω ομως, και οχι ετσι. Σε θεματα οπως η μουσικη οπου υπαρχουν αμεσα εκατο ενστασεις πανω στην αποψη/ορολογια/αντιληψη και αντιμετωπιση σας(αλλα και του καθενος.Ολοι ξερουμε πως η μουσικη ''μιλαει'' διαφορετικα στον καθενα), οφειλουμε να δειχνουμε μια διακρητικοτητα, ωριμοτητα, σεβασμο, σοβατοτητα και υπευθυνοτητα. Ωστε να σεβομαστε την ιδια τη μουσικη ως τεχνη και επιστημη, αλλα και αυτον στον οποιο παμε να μεταδωσουμε τη γνωση μας. Σας ευχομαι καλη επιτυχια στη διδασκαλια σας, στη μουσικη σας και σε οτιδηποτε αλλο.  :)

Καταλαβαίνω τι λές, αλλά αν ήταν πραγματικά να μπορούσε να ισχύσει το

οφειλουμε να δειχνουμε μια διακρητικοτητα, ωριμοτητα, σεβασμο, σοβατοτητα και υπευθυνοτητα. Ωστε να σεβομαστε την ιδια τη μουσικη ως τεχνη και επιστημη, αλλα και αυτον στον οποιο παμε να μεταδωσουμε τη γνωση μας.
Το 90% της πληροφορίας εδώ μέσα θα έπρεπε να διαγραφτεί άμεσα.

Η πληροφορία αξιολογείται απο όλους, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να απαγορεύουμε σε κάποιον να γράφει. Αν ειναι κάτι που ειναι σωστό και χρήσιμο θα πιάσει τόπο, αλλιώς θα ξεχαστεί, και πάντα θα υπάρχουν τα υπόλοιπα σχόλια να εκφράζουν αμφιβολίες ή προβληματισμούς.

Να πω επίσης ρε παιδιά ότι είπε ο άνθρωπος τίποτα που να βάζει τη ζωή μας σε κίνδυνο (πχ "βγάλε τη γείωση να φύγει ο θόρυβος") να πω εντάξει. Αλλά λες και όλοι είμαστε ειδικοί σε όλα (κλάφτε στα γέλια με τη συζήτηση περι λίνουξ....) και μας θίγει αν κάποιος θίξει τα δικά μας πτυχία.

Ελευθερία λόγου, διάλογος, σεβασμός, κτλ...  κρίμα...

 
Gianniss είπε:
Δεν αμφιβαλλω οτι ο τροπος σας, οι ορολογιες σας και ακομα η εμπειρια σας μπορουν να βοηθησουν καποιο νεο(μουσικα) ατομο και μαλιστα να το κανουν πολυ καλο σ'αυτο που λεμε μουσικη.
Εγώ αμφιβάλλω, ή μάλλον δεν αμφιβάλλω, είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα του κάνουν κακό. Τα κείμενα του άσχετου (κατά ομολογία του ) αυτού ανθρώπου, είναι εντελώς "ότι νάναι", όχι απλά πρόχειρα και ελλειπή αλλά ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ, και λανθασμένα με τον χειρότερο τρόπο, με ασχετοσύνη ταυτόχρονη με επιμονή, κάθεται ο άνθρωπος και κάνει πινακάκια για να μας δειξει τι; ΤΟΥΣ ΛΑΘΟΣ ΟΠΛΙΣΜΟΥΣ, δηλαδή πράγματα πρώτης δημοτικού, πράγματα που ούτε καν θεωρία να μην ξέρεις, απλά ένα κομμάτι σε ντο μινόρε να έχεις παίξει το βλέπεις, αλλά ΟΧΙ, 400 χρόνια τον κυρ Στέφανο περιμέναμε...

Ο άνθρωπος είναι άσχετος, τα κείμενά του γράφτα στο χιόνι, και ελπίζω τώρα που του υποδείξαμε τα λάθη να έχει τη στοιχειώδη τιμιότητα να μην ξαναγράψει εδώ, όπως για πολλοστή φορά υποσχέθηκε. Αν και αμφιβάλλω, έχει εμμονή με τη διδασκαλία.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top