AuditoryDriving είπε:Χαρακτήρας, ρισπεκτ!
Πάω στοίχημα ότι ο Μπάφτα…δεν έχει καταλάβει τίποτα…αλλά θέλει να ξεμπλέξει 8) ;DΕσύ μιλάς για κάτι άλλο, στο οποίο, όσα λες και με τον τρόπο που τα λες βγάζουν νόημα (νομίζω τουλάχιστον).
AuditoryDriving είπε:Χαρακτήρας, ρισπεκτ!
Πάω στοίχημα ότι ο Μπάφτα…δεν έχει καταλάβει τίποτα…αλλά θέλει να ξεμπλέξει 8) ;DΕσύ μιλάς για κάτι άλλο, στο οποίο, όσα λες και με τον τρόπο που τα λες βγάζουν νόημα (νομίζω τουλάχιστον).
Μα δεν εκανε κανεις ΆΛΛΟΣ, λάθος ;DAuditoryDriving είπε:(Να δω αν θα ακολουθήσουν και άλλοι, να πουν έστω ένα "έκανα λάθος")
Όλα μου τα σκίτσα είναι από άρθρο για τη ‘’αγάπη μου’’ τη φυσαρμόνικα .Nikolas είπε:Λοιπον... Στέφανε...
Σε παραδέχομαι! για να μη λες ότι είμαι εγωιστής, ή παπάρας, ή ότι άλλο.
ΤΩΡΑ, επιτέλους κατάλαβα από ποιά σκοπιά το βλέπεις και τα σκέφτεσαι και τα εκφράζεις με τον τρόπο που τα εκφράζεις! Αυτό το εμπειρικό, ΤΩΡΑ, μου το εξήγησες αρκετά (με το παράδειγμα της φυσαρμόνικας) για να το καταλάβω επιτέλους!
Λοιπόν, έχεις δίκιο!
Απλά, σε όλα αυτά που λες, είναι ΤΟΣΟ δυσνόητο, και ακόμη περισσότερο είναι δυσκολότατο να φανταστεί κανείς ότι μιλάς από ένα τόσο περιορισμένο πρίσμα: Εγώ ανέφερε 5-6 όνομάτα κλασσικής μουσικης, σχεδόν τυχαία, αλλά επι τι ευκαιρία τα κυριότερα και μεγαλύτερα ονόματα όλων των εποχών! Τον Bach και τον Beethoven. Εσύ μιλάς για κάτι άλλο, στο οποίο, όσα λες και με τον τρόπο που τα λες βγάζουν νόημα (νομίζω τουλάχιστον).
Πάντως, θα επιμείνω ότι αρκετά σημεία στις σημειώσεις που παρουσίασες εδώ, υπάρχουν πολλές ανακρίβειες που πρέπει να διορθωθούν, είτε μιλάς για εμπειρικά θέματα, είτε για θεωρητικά...
Την καλημέρα μου!
Oh, no it isn't ;DSTEFANOS604 είπε:Ο σεβασμός προς τον συνομιλητή είναι πιο σημαντικός από την επιχειρηματολογία.
Επειδή είμαι σίγουρος πολλοί αρχάριοι θα αναρωτιούνται με το τι εννοεί ο Nikolas με τη φράση: ‘’ ΤΩΡΑ, επιτέλους κατάλαβα από ποιά σκοπιά το βλέπεις και τα σκέφτεσαι και τα εκφράζεις με τον τρόπο που τα εκφράζεις!’’ να δώσω μια ευκολότερη εξήγηση:manosx είπε:Εγώ αμφιβάλλω, ή μάλλον δεν αμφιβάλλω, είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα του κάνουν κακό. Τα κείμενα του άσχετου (κατά ομολογία του ) αυτού ανθρώπου, είναι εντελώς "ότι νάναι", όχι απλά πρόχειρα και ελλειπή αλλά ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ, και λανθασμένα με τον χειρότερο τρόπο, με ασχετοσύνη ταυτόχρονη με επιμονή, κάθεται ο άνθρωπος και κάνει πινακάκια για να μας δειξει τι; ΤΟΥΣ ΛΑΘΟΣ ΟΠΛΙΣΜΟΥΣ, δηλαδή πράγματα πρώτης δημοτικού, πράγματα που ούτε καν θεωρία να μην ξέρεις, απλά ένα κομμάτι σε ντο μινόρε να έχεις παίξει το βλέπεις, αλλά ΟΧΙ, 400 χρόνια τον κυρ Στέφανο περιμέναμε...
Ο άνθρωπος είναι άσχετος, τα κείμενά του γράφτα στο χιόνι, και ελπίζω τώρα που του υποδείξαμε τα λάθη να έχει τη στοιχειώδη τιμιότητα να μην ξαναγράψει εδώ, όπως για πολλοστή φορά υποσχέθηκε. Αν και αμφιβάλλω, έχει εμμονή με τη διδασκαλία.
Δεν είπα ΠΟΥΘΕΝΑ ότι έχει σχέση έχει ο οπλισμός με την κλίμακα που ακούγεται σε ένα κομμάτι;manosx είπε:Και τι σχέση έχει ο οπλισμός με την κλίμακα που ακούγεται σε ένα κομμάτι; Ξύπνα μπάρμπα, ο οπλισμός είναι για να διευκολύνει την εκτέλεση, σε ένα μέτρο bach μπορεί να έχει 5 μετατροπίες, τι σημαίνει αυτό, ότι αλλάζει οπλισμό σε κάθε τέταρτο; Αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις, ότι άλλο πράγμα ο οπλισμός και άλλο οι αλλοιώσεις σε μια κλίμακα, θα μπορούσες να γράψεις για τις νότες που περιλαμβάνει μια harmonic minor φυσαρμόνικα, ποιός θα σου μιλούσε εκεί, αλλά όχι, έπρεπε να μπλέξεις τον κύκλο, τους οπλισμούς και τις τονικότητες, να τα κάνεις όλα σαλάτα, να βγεις σε συμπεράσματα του τύπου "ο οπλισμός της Σολ μινορε έχει δυο υφέσεις και μια δίεση", και μετά να τριγυρίσεις όλο το νετ για να μοιράσεις τα πονήματά σου.
Αρκετά, μου αρέσει το θέατρο, λοιπόν, "έτσι είναι αν έτσι νομίζετε", έτσι και αλλιώς για βασικά πράγματα μιλάμε, αν θέλει κάποιος να γράφει τα ρήματα με ο, ποιός είμαι εγώ για να τον εμποδίσο ;D ;D ;D
Κυρ Στεφανε, το κρασάκι το αρχίζεις από τις 7! ;D Σε ζηλεύω!!! ;DSTEFANOS604 είπε:Αύριο πάλι πάμε για κρασάκι
Καλό Βράδυ
Μπορει η φυσαρμονικα να ειναι διτονικη αλλα αν ξερεις ολες τις position και σε μια τονικοτητα μπορεις να παιξεις ολες τις κλιμακες πχ στην δευτερη position της C παιζεις G .STEFANOS604 είπε:Οι φυσαρμόνικες είναι διατονικές:
ΔΙΑΤΟΝΙΚΗ σημαίνει (με την αυστηρά ετυμολογική έννοια) ότι παίζει μόνο σε μια κλίμακα : (την κλίμακα C για την φυσαρμόνικα τονικότητας C , την D για την φυσαρμόνικα τονικότητας D, την Cm harmonic για την φυσαρμόνικα τονικότητας Cm Harm….) …κι αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να κουβαλάς μαζί σου τουλάχιστον τις πιο εύχρηστες τονικότητες.
Και φυσικά το thread δεν ήταν για τον κύκλο των 5ων (αυτό είναι αν θέλεις να δεις ΕΔΩ: http://musiciandata.blogspot.gr/2013/08/4-5.html ) αλλά για μερικές εφαρμογές του .
Περίμενε σε λίγο και τις υπόλοιπες εφαρμογές…. Το είπα χίλιες φορές εδώ έδειξα μια εφαρμογή.
Αύριο πάλι πάμε για κρασάκι
Καλό Βράδυ
(εκτός θέματος και με χιουμοριστική διάθεση):Nikolas είπε:Λοιπον... Στέφανε...
Σε παραδέχομαι! ...
Λοιπόν, έχεις δίκιο!
Είναι πασιφανές γερογρουσούζη πως ζουλεύεις εμένα και το μπάρμπα που πίνουμε και κανά ποτηράκι και η ζωή κυλάει πιο όμορφα.marathon είπε:Κυρ Στεφανε, το κρασάκι το αρχίζεις από τις 7! ;D Σε ζηλεύω!!! ;D
Πράγματι με ΜΙΑ ΜΟΝΟ διατονική φυσαρμόνικα μπορείς να παίζεις ΟΛΕΣ τις θέσεις {Positions} – όμως μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού είναι αυτοί που το επιτυγχάνουν κι αυτό γιατί απαιτείται πολύ δουλειά και εξάσκηση χρόνων - πρέπει να γνωρίζεις την τεχνική bending που στη φυσαρμόνικα επιτυγχάνεται με συνδυασμό του λάρυγγα , του σχήματος της στοματικής κοιλότητας και της αναπνοής από το διάφραγμα- γι αυτό ακόμα και οι καλύτεροι φυσαρμονικο-παίκτες παίζουν κυρίως σε 2 positions( Straight και το Cross harp ) (εγώ παίζω και τις 3rd & 4th positions . Πχ ΕΔΩ:jimi Ts. είπε:Μπορει η φυσαρμονικα να ειναι διατονικη αλλα αν ξερεις ολες τις position και σε μια τονικοτητα μπορεις να παιξεις ολες τις κλιμακες πχ στην δευτερη position της C παιζεις G .
Αυτο που περιγραφεται ειναι straight harp η πρωτη position δηλαδη μονο