- Μηνύματα
- 385
- Πόντοι
- 16
Επανήλθα , μετά από καιρό, στo noiz.gr, παρά την αφοριστική τάση ορισμένων – πάντα των ιδίων , επειδή τελευταία έγραψα διάφορα θέματα ,πιστεύω πρωτότυπα που όλα έχουν και δική μου πινελιά ( Ασυνήθιστα Αξεσουάρ Κιθάρας, Μετατροπή Ακουστικής σε Χαβάγια , Θέματα Ασφάλειας & Ηλεκτρονικών Συσκευών, On line Ρυθμιστικό δυναμικού/πυκνωτικού Μικροφώνου , Φορητοί Ενισχυτές Κιθάρας και σε λίγες μέρες θα ανεβάσω και μια τελευταία μου πολυσέλιδη εργασία… ) τα οποία απαίτησαν δεκάδες εργατώρες και που πιστεύω θα βοηθήσουν ή έστω θα δώσουν εγκυκλοπαιδικές γνώσεις....
Αν σε κάποιους είναι γνωστά ή ανιαρή η εκλαϊκευση τους εγώ έτσι δίδασκα για χρόνια σε σεμινάρια και σε τεχνικές σχολές και οι μαθητές μου ήταν ικανοποιημένοι….( Αν ξέρεις κάτι μπορείς να το εκφράσεις με χίλια διαφορετικά κείμενα που όλα όμως έχουν το ίδιο νόημα).
Με τη λέξη ‘’εκλαϊκευμένα’’ εννοώ να το εκφράσω με τρόπο που να είναι κατανοητό και από τον μη ειδικό αλλιώς θα συνιστούσα κάποιο βιβλίο , μα και τα ίδια τα Forum εκεί στηρίζονται.
Δεν είμαι εκδικητικός τύπος και δεν θα ποστάριζα το παρών αν στα προσφάτως αναρτηθέντα θέματα δεν αναφερόταν ακριβώς τα ίδια για ‘’ημιμάθεια με αποδεδειγμένη τεκμηρίωση’’ ….
Επειδή όσοι με γνωρίζουν προσωπικά ξέρουν ότι είμαι ντόμπρος και μπεσαλής θα επαναλάβω αυτό που πρόσφατα ξαναείπα και κρατάτε , όσοι απ’ τους ενδιαφερόμενους το διάβασαν, σιγήν ιχθύος:
Λοιπόν το τελευταίο μου ποστάρισμα ήταν ΕΔΩ:
http://www.noiz.gr/index.php?topic=200595.0
το οποίο θα μπορούσα να το γράψω σε 10 ξεχωριστά threads αλλά προτίμησα 1 αφού το θέμα αφορούσε το ίδιο αντικείμενο έστω σε διαφορετικές εφαρμογές.
Επειδή δεν υπήρξε σεβασμός προς τον συνομιλητή που σε μια ιστοσελίδα είναι πιο σημαντικός από την επιχειρηματολογία ,που σύμφωνα με το καταστατικό πρέπει να τηρείται , αλλά που κι αυτή ούτε επιφανειακά τουλάχιστον δεν υπήρξε και επειδή επιμένω ότι σ’ αυτό το thread δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ το παραμικρό λάθος , θα επαναφέρω μία - μία τις 4 τουλάχιστον φωτογραφίες ‘’δικής μου έμπνευσης’’ και προκαλώ να υποδειχθεί έστω και τώρα λάθος έστω ορθογραφικό ή συντακτικό και τότε θα εξαφανιστώ από το noiz.gr αλλά και σας υπόσχομαι το λάθος να μου κοστίσει από την κουτσουρεμένη σύνταξη μου 50 Ευρώ για κάθε φωτογραφία που θα βρεθεί να έχει λάθος (η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ δεν πληρώνεται)…
Απευθύνεται κυρίως στους μουσικούς : Manosx – neeq – Thomsot – gdevelek – Nikolas – Jazzjoker και τον ndnikola (ο οποίος απλώς το κλείδωσε μη δίνοντας μου την ευκαιρία να απαντήσω , μάλλον για να προφυλάξει τους λασπολόγους παρά τον ήδη ‘’βρεγμένο’’ Στέφανο) που φυσικά τις γνώσεις τους δεν αμφισβητώ όμως ο τρόπος …..πχ ‘’Στέφανε είχες υποσχεθεί ότι δε θα ξαναέγραφες τέτοια αυθαίρετα "άρθρα" εδώ, γιατί επέστρεψες; Σε όλα τα μουσικά site κάνεις copy paste τις ίδιες ανοησίες…….’’’
Το μοναδικό μέλος που θέλησε να πει το αυτονόητο: ‘’ρε παιδιά υποδείξτε του ανθρώπου που έχει λάθος για να ,μάθουμε κι εμείς……’’ πήγατε να τον ‘’φάτε’’.
Αν το θέμα δεν κλειδωθεί ή αν δεν διαγραφεί θα αποδειχθεί χρήσιμο για τους αρχάριους και σε ορισμένα απ’ αυτά (φυσαρμόνικα, τρομπέτα, συγχορδίες jazz) και για τους μουσικούς αλλά θα ποστάρω και άλλες 5 εφαρμογές που δεν εμφανίζονται σ’ αυτό.
Σημείωση: Σε παλαιότερα θέματα πράγματι υπήρξαν μικρά λάθη ,( φυσικά είχα την ίδια αντιμετώπιση ) που όμως σχεδόν όλα αφορούσαν θέματα ονομασίας :
Πχ ενθυμούμαι έγινε Ανατολικό Ζήτημα το επειδή ονόμασα την ‘’Χιτζάζ’’ σαν Phrygian Dominant , επειδή συνέκρινα την Phrygian με τη ΄΄Χιτζάζ’’ ,- ενώ όμως ταυτόχρονα έπαιζα σε video φυσαρμόνικα σε χιτζάζ και ουσάκ , επειδή στα θέματα φυσαρμόνικας ονόμαζα την ‘’τονικότητα’’ και με τη λέξη ‘’κλειδί’’ , επειδή ονόμασα τη ‘’μετατροπία’’ στα ελληνικά τραγούδια ‘’Μινορομάτζορο’’ και για το ‘’τριημιτόνιο’’ αν είναι 3η μικρή ή 2η αυξημένη.
Σ’ όλα αυτά έδωσα όπως εγώ την κατανοώ μια περιφραστική εξήγηση, γιατί αλλιώς παίρνεις το μουσικό λεξικό και βρίσκεις τον ορισμό.
Φυσικά αφού εξέθεσα τον εαυτό μου δημόσια θα υποστώ τη βάσανο της αρνητικής κριτικής αλλά όχι της χυδαίας.
Εδώ θα απαντήσω μόνο για οποιοδήποτε σας σχόλιο για το συγκεκριμένο : 1ον Θέμα: ‘’Τροποποίησα τον κύκλο των 5ων ‘’ και αν θέλετε κάτι για τα υπόλοιπα σε νέο thread.
1ον Θέμα: ‘’Τροποποίησα τον κύκλο των 5ων ‘’ :
Για παράθεση για τυχόν υπόδειξη λαθών θέτω σε κείμενο WORD το αντίστοιχο κείμενο της φωτογραφίας.
1. Οι ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ κύκλοι δείχνουν τους οπλισμούς των 12 Κλιμάκων Ματζόρε (Major Scales)
2. Οι ΜΕΣΣΑΙΟΙ κύκλοι δείχνουν τους οπλισμούς των 12 Κλιμάκων Φυσικού Μινόρε (Natural Minor Scales)
3. Οι ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ κύκλοι δείχνουν τον προσαγωγέα , των 12 Κλιμάκων Αρμονικού Μινόρε (Harmonic Minor Scales) , ο οποίος οδηγεί στην τονική με βήμα ημιτονίου και δημιουργεί την Αρμονία της Μινόρε Αρμονικής η οποία θα έχει τους οπλισμούς , της ίδιας φυσικής μινόρε ή της αντίστοιχης ματζόρε σχετικής.
4. Όταν ο προσαγωγέας είναι C-G-D-A-E-B τότε βάζουμε μια αναίρεση . Πχ ο οπλισμός της Cm Αρμονικής δεν θα περιλαμβάνει την Βb αφού με την αναίρεση για να επιτευχθεί αρμονία το Bb έγινε Β.
5. Όταν ο προσαγωγέας είναι F#-C#-G#-D#-A#-E# τότε πχ ο οπλισμός της Gm Αρμονικής θα είναι Ίδιος με τον οπλισμό της Bb αλλά και θα έχει και προσαγωγέα το F# που το F# είναι αυτό που δημιουργεί την αρμονία.
6. B# - Εναρμόνιο Ισοδύναμο C
7. Fx=F## - Εναρμόνιο Ισοδύναμο G
8. Cx =C## - Εναρμόνιο Ισοδύναμο D
ΑΝΑΜΕΝΩ να εντοπίσετε ΤΙΣ ‘’ΑΝΟΗΣΙΕΣ’’…
Αν σε κάποιους είναι γνωστά ή ανιαρή η εκλαϊκευση τους εγώ έτσι δίδασκα για χρόνια σε σεμινάρια και σε τεχνικές σχολές και οι μαθητές μου ήταν ικανοποιημένοι….( Αν ξέρεις κάτι μπορείς να το εκφράσεις με χίλια διαφορετικά κείμενα που όλα όμως έχουν το ίδιο νόημα).
Με τη λέξη ‘’εκλαϊκευμένα’’ εννοώ να το εκφράσω με τρόπο που να είναι κατανοητό και από τον μη ειδικό αλλιώς θα συνιστούσα κάποιο βιβλίο , μα και τα ίδια τα Forum εκεί στηρίζονται.
Δεν είμαι εκδικητικός τύπος και δεν θα ποστάριζα το παρών αν στα προσφάτως αναρτηθέντα θέματα δεν αναφερόταν ακριβώς τα ίδια για ‘’ημιμάθεια με αποδεδειγμένη τεκμηρίωση’’ ….
Επειδή όσοι με γνωρίζουν προσωπικά ξέρουν ότι είμαι ντόμπρος και μπεσαλής θα επαναλάβω αυτό που πρόσφατα ξαναείπα και κρατάτε , όσοι απ’ τους ενδιαφερόμενους το διάβασαν, σιγήν ιχθύος:
Λοιπόν το τελευταίο μου ποστάρισμα ήταν ΕΔΩ:
http://www.noiz.gr/index.php?topic=200595.0
το οποίο θα μπορούσα να το γράψω σε 10 ξεχωριστά threads αλλά προτίμησα 1 αφού το θέμα αφορούσε το ίδιο αντικείμενο έστω σε διαφορετικές εφαρμογές.
Επειδή δεν υπήρξε σεβασμός προς τον συνομιλητή που σε μια ιστοσελίδα είναι πιο σημαντικός από την επιχειρηματολογία ,που σύμφωνα με το καταστατικό πρέπει να τηρείται , αλλά που κι αυτή ούτε επιφανειακά τουλάχιστον δεν υπήρξε και επειδή επιμένω ότι σ’ αυτό το thread δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ το παραμικρό λάθος , θα επαναφέρω μία - μία τις 4 τουλάχιστον φωτογραφίες ‘’δικής μου έμπνευσης’’ και προκαλώ να υποδειχθεί έστω και τώρα λάθος έστω ορθογραφικό ή συντακτικό και τότε θα εξαφανιστώ από το noiz.gr αλλά και σας υπόσχομαι το λάθος να μου κοστίσει από την κουτσουρεμένη σύνταξη μου 50 Ευρώ για κάθε φωτογραφία που θα βρεθεί να έχει λάθος (η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ δεν πληρώνεται)…
Απευθύνεται κυρίως στους μουσικούς : Manosx – neeq – Thomsot – gdevelek – Nikolas – Jazzjoker και τον ndnikola (ο οποίος απλώς το κλείδωσε μη δίνοντας μου την ευκαιρία να απαντήσω , μάλλον για να προφυλάξει τους λασπολόγους παρά τον ήδη ‘’βρεγμένο’’ Στέφανο) που φυσικά τις γνώσεις τους δεν αμφισβητώ όμως ο τρόπος …..πχ ‘’Στέφανε είχες υποσχεθεί ότι δε θα ξαναέγραφες τέτοια αυθαίρετα "άρθρα" εδώ, γιατί επέστρεψες; Σε όλα τα μουσικά site κάνεις copy paste τις ίδιες ανοησίες…….’’’
Το μοναδικό μέλος που θέλησε να πει το αυτονόητο: ‘’ρε παιδιά υποδείξτε του ανθρώπου που έχει λάθος για να ,μάθουμε κι εμείς……’’ πήγατε να τον ‘’φάτε’’.
Αν το θέμα δεν κλειδωθεί ή αν δεν διαγραφεί θα αποδειχθεί χρήσιμο για τους αρχάριους και σε ορισμένα απ’ αυτά (φυσαρμόνικα, τρομπέτα, συγχορδίες jazz) και για τους μουσικούς αλλά θα ποστάρω και άλλες 5 εφαρμογές που δεν εμφανίζονται σ’ αυτό.
Σημείωση: Σε παλαιότερα θέματα πράγματι υπήρξαν μικρά λάθη ,( φυσικά είχα την ίδια αντιμετώπιση ) που όμως σχεδόν όλα αφορούσαν θέματα ονομασίας :
Πχ ενθυμούμαι έγινε Ανατολικό Ζήτημα το επειδή ονόμασα την ‘’Χιτζάζ’’ σαν Phrygian Dominant , επειδή συνέκρινα την Phrygian με τη ΄΄Χιτζάζ’’ ,- ενώ όμως ταυτόχρονα έπαιζα σε video φυσαρμόνικα σε χιτζάζ και ουσάκ , επειδή στα θέματα φυσαρμόνικας ονόμαζα την ‘’τονικότητα’’ και με τη λέξη ‘’κλειδί’’ , επειδή ονόμασα τη ‘’μετατροπία’’ στα ελληνικά τραγούδια ‘’Μινορομάτζορο’’ και για το ‘’τριημιτόνιο’’ αν είναι 3η μικρή ή 2η αυξημένη.
Σ’ όλα αυτά έδωσα όπως εγώ την κατανοώ μια περιφραστική εξήγηση, γιατί αλλιώς παίρνεις το μουσικό λεξικό και βρίσκεις τον ορισμό.
Φυσικά αφού εξέθεσα τον εαυτό μου δημόσια θα υποστώ τη βάσανο της αρνητικής κριτικής αλλά όχι της χυδαίας.
Εδώ θα απαντήσω μόνο για οποιοδήποτε σας σχόλιο για το συγκεκριμένο : 1ον Θέμα: ‘’Τροποποίησα τον κύκλο των 5ων ‘’ και αν θέλετε κάτι για τα υπόλοιπα σε νέο thread.
1ον Θέμα: ‘’Τροποποίησα τον κύκλο των 5ων ‘’ :
Για παράθεση για τυχόν υπόδειξη λαθών θέτω σε κείμενο WORD το αντίστοιχο κείμενο της φωτογραφίας.
1. Οι ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ κύκλοι δείχνουν τους οπλισμούς των 12 Κλιμάκων Ματζόρε (Major Scales)
2. Οι ΜΕΣΣΑΙΟΙ κύκλοι δείχνουν τους οπλισμούς των 12 Κλιμάκων Φυσικού Μινόρε (Natural Minor Scales)
3. Οι ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ κύκλοι δείχνουν τον προσαγωγέα , των 12 Κλιμάκων Αρμονικού Μινόρε (Harmonic Minor Scales) , ο οποίος οδηγεί στην τονική με βήμα ημιτονίου και δημιουργεί την Αρμονία της Μινόρε Αρμονικής η οποία θα έχει τους οπλισμούς , της ίδιας φυσικής μινόρε ή της αντίστοιχης ματζόρε σχετικής.
4. Όταν ο προσαγωγέας είναι C-G-D-A-E-B τότε βάζουμε μια αναίρεση . Πχ ο οπλισμός της Cm Αρμονικής δεν θα περιλαμβάνει την Βb αφού με την αναίρεση για να επιτευχθεί αρμονία το Bb έγινε Β.
5. Όταν ο προσαγωγέας είναι F#-C#-G#-D#-A#-E# τότε πχ ο οπλισμός της Gm Αρμονικής θα είναι Ίδιος με τον οπλισμό της Bb αλλά και θα έχει και προσαγωγέα το F# που το F# είναι αυτό που δημιουργεί την αρμονία.
6. B# - Εναρμόνιο Ισοδύναμο C
7. Fx=F## - Εναρμόνιο Ισοδύναμο G
8. Cx =C## - Εναρμόνιο Ισοδύναμο D
ΑΝΑΜΕΝΩ να εντοπίσετε ΤΙΣ ‘’ΑΝΟΗΣΙΕΣ’’…