- Μηνύματα
- 2,836
- Πόντοι
- 963
Κατά 99% όταν πηγαίνω κάπου και δεν είμαι σίγουρος παίρνω μαζί την PRS, οπότε DiMarzio PAF MastersΤο θέμα είναι, εάν πήγαινες σε ένα λαιβ να παίξεις όλα σου τα κομμάτια, ποιον μαγνήτη προτιμάς?
Κατά 99% όταν πηγαίνω κάπου και δεν είμαι σίγουρος παίρνω μαζί την PRS, οπότε DiMarzio PAF MastersΤο θέμα είναι, εάν πήγαινες σε ένα λαιβ να παίξεις όλα σου τα κομμάτια, ποιον μαγνήτη προτιμάς?
ασφαλής επιλογή!Κατά 99% όταν πηγαίνω κάπου και δεν είμαι σίγουρος παίρνω μαζί την PRS, οπότε DiMarzio PAF Masters
Το θέμα είναι, εάν πήγαινες σε ένα λαιβ να παίξεις όλα σου τα κομμάτια, ποιον μαγνήτη προτιμάς?
δεν χρειάζεται ταλέντο. Να σου δείξει κάποιος χρειάζεται. Στην ανάγκη ο γιουτουμπΖηλεύω όσους ξέρετε να δουλεύετε κολλητήρι. Αν είχα ταλέντο θα άλλαζα συνέχεια μαγνήτες με ότι επίπτωση είχε αυτό στην τσέπη μου.
Η αληθεια ειναι οτι οι διαφοροι mainstream κατασκευαστες μαγνητων στην γκαμα τους εχουν μια γενικη ιδεα ηχου που τις διατρεχει και που μας κανει να προτιμαμε την μια η την αλλη εταιρεια. Ας πουμε για μενα η dimarzio εχει το χαρακτηριστικο του πιο μπασου και μεσαιου ηχου, καπως τεχνητου, σαν να εχεις μπουσταρει ολες τις συχνοτητες σε ενα equalizer. Αντιθετα σε γενικες γραμμες h Duncan εχει καπως πιο scooped και "φυστικο ηχο" και την προτιμω.Y.Γ: Μακριά από Seymour Duncan...![]()
20 χρόνια στο κουρμπέτι του σκληρού ήχου (post-metal, doom, shoegaze, post-punk) και μετά από μια ωραία συζήτηση με τον Γιάννη από τους GAS pickups έκανα ένα πείραμα. Πήρα μια μεταχειρισμένη Epiphone SG Korina στα 350ε και έβαλα humbuckers ακριβώς όπως τους ήθελα από τον Γιάννη. Η κιθάρα πλέον ακούγεται σαν μια Gibson SG custom shop και να μη πω καλύτερη διότι έχει πάνω τους μαγνήτες που ΑΚΡΙΒΩΣ θέλω κι όχι ότι θέλει το εργαστάσιο της κάθε εταιρίας. Ακολούθησαν αλλαγές και στην μεξικάνα τζαζμαστερ μου που τώρα κελαηδάει κι έχει δυναμικές τρελές και σε μια παλιά peavey t-60 που doom-άρει για πλάκα πλέον.
Νομίζω το πιο σημαντικό upgrade που μπορεί κάποιος να κάνει στον ήχο του ξεκινάει από τους μαγνήτες.
Χαρακτηριστικό πολλών DiMarzio είναι τα πριμομεσαία που έκαναν διάσημη την εταιρεία τη δεκαετία του '70 (σκέψου Super Distortion) και πολύ συχνά βρίσκω ότι εκεί έχουν οι DiMarzio έχουν ένα συγκεκριμένο χρώμα. Υπάρχουν και οι μαγνήτες που περιγράφεις, της εποχής hair metal (πχ Τone Zone), αλλά δεν είναι όλοι οι DiMarzio έτσι.Η αληθεια ειναι οτι οι διαφοροι mainstream κατασκευαστες μαγνητων στην γκαμα τους εχουν μια γενικη ιδεα ηχου που τις διατρεχει και που μας κανει να προτιμαμε την μια η την αλλη εταιρεια. Ας πουμε για μενα η dimarzio εχει το χαρακτηριστικο του πιο μπασου και μεσαιου ηχου, καπως τεχνητου, σαν να εχεις μπουσταρει ολες τις συχνοτητες σε ενα equalizer. Αντιθετα σε γενικες γραμμες h Duncan εχει καπως πιο scooped και "φυστικο ηχο" και την προτιμω.
Ο Dave Lee, guitar tech του Frusciante έχει δηλώσει: "I remember reading that and realizing John was wrong in that interview (I never told him). We were experimenting with a number of different pickups at the time. And he must've gotten confused. The actual pickups we settled on (and John never knew this) were stock, brand new, Fender Strat pickups."να ταπεινο σετακι Duncan SSL1 που μεχρι και ο καημενος ο Frusciante νομιζε οτι ηταν οι αυθεντικοι original strat μαγνητες στην 59αρα