Point to point amps. Το Χρυσό Δισκοπότηρο;

Στην ιδανικη περιπτωση που περιγραφει ο Audiokostas οπου εχουμε 2 ακριβως ιδια κυκλωματα το ενα σε υλοποιηση PCB και το αλλο σε P2P ναι θα υπαρχουν διαφορες.

Πχ αυτο που μου ερχεται κατευθειαν στο μυαλο ειναι το capacitance λογω σχεδιασμου. Τι εννοω...εστω οτι εχουμε το PCB και σε καποιο σημειο 2 tracks (η και παραπανω) ειναι παραλληλα, πολυ κοντα το ενα στο αλλο. Σε αυτη την περιπτωση, εχουμε δημιουργησει εναν πυκνωτη! Με οποια ηχητικα αποτελεσματα εχει αυτο για το κυκλωμα μας. Ειναι αυτο που περιγραφει ο randall smith στο αρθρο του στο σημειο που αναφερει πως εχουνε επιτηδες 2 tracks σε ενα pcb ενα απο τη μια πλευρα και ενα να περναει ακριβως απο κατω.

Τωρα θα πουνε καποιοι να γιατι το p2p ειναι καλυτερο...οχι! Ακριβως το ιδιο πραγμα θα συμβει και αν εχουμε μια p2p υλοποιηση με 2 καλωδια διπλα διπλα.

Οποτε ναι θα υπαρχουν ηχητκες διαφορες μεταξυ 2 ολοιδιων κυκλωματων αλλα αυτο δεν οφειλεται σε καποια ιδιοτητα συγκεκριμενα του p2p ή του pcb. Οφειλεται στο οτι στο ενα μπορει να εχουμε ενα καποιο capacitance μεταξυ των tracks που ενωνουν τον πυκνωτη Α με το τρανζιστορ Β και στον αλλο ενα αλλο capacitance μεταξυ του καλωδιου που ενωνει την αντισταση R23 με..κατι.

Τα παραπανω αναφερονται μονο σε ενα απο τα πολλα φαινομενα που μπορουν αν παρατηρηθουν σε ενα κυκλωμα, καθαρα για παραδειγμα. Οποτε ναι πιθανον να υπαρχουν ηχητικες διαφορες...

Αλλα λογω του οτι το p2p ειναι καλυτερο/καθαροτερο/πιο πριμο/κανει καλυτερο φραπε απο το Pcb? ΙMHO mumbo jumbo...

Y.Γ. Ξανατονιζω οτι μιλαμε για την μη πραγματικα υπαρκτη περιπτωση δυο πανομοιοτυπων κυκλωματων.

 
odis13 είπε:
...

Πχ αυτο που μου ερχεται κατευθειαν στο μυαλο ειναι το capacitance λογω σχεδιασμου. Τι εννοω...εστω οτι εχουμε το PCB και σε καποιο σημειο 2 tracks (η και παραπανω) ειναι παραλληλα, πολυ κοντα το ενα στο αλλο. Σε αυτη την περιπτωση, εχουμε δημιουργησει εναν πυκνωτη! Με οποια ηχητικα αποτελεσματα εχει αυτο για το κυκλωμα μας. Ειναι αυτο που περιγραφει ο randall smith στο αρθρο του στο σημειο που αναφερει πως εχουνε επιτηδες 2 tracks σε ενα pcb ενα απο τη μια πλευρα και ενα να περναει ακριβως απο κατω.

...
Απλά, ας κρατήσουμε κατά νου ότι η παραπάνω συζήτηση είναι εντελώς θεωρητική και ότι στην πράξη οι διαφορές στη χωρητικότητα και στην αντίσταση των πυκνωτών και των αντιστάσεων από τις ονομαστικές τιμες, είναι πολύ μεγαλύτερη από τις διαφορές που υπεισέρχονται λόγω της διάταξης των αγωγών στο χώρο.

Y.Γ. Ξανατονιζω οτι μιλαμε για την μη πραγματικα υπαρκτη περιπτωση δυο πανομοιοτυπων κυκλωματων.
Ακριβώς.

Για την ακρίβεια, όποιος μπορεί να ανιχνεύσει διαφορές από p2p σε PCB τότε είναι σε θέση να ακούσει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές από κομμάτι σε κομμάτι του κάθε τύπου ενισχυτή. (Ξέρετε, διαδικασίες του τύπου .. βάζω 30 VOX AC15 με blue bulldog στη σειρά και διαλέγω τον πιο γλυκό  :) )

 
επειδη εχω κουραστει απο το ατελειωτο μαμπο τζαμπο και την παπαρολογια ενα εχω να πω.

Δυο ΟΛΟΪΔΙΑ κυκλωματα με τα ΙΔΙΑ ακριβως υλικα θα ακουγονται ΤΟ ΙΔΙΟ ειτε ειναι ptp ειτε pcb.

ΟΛΟΙ οι ενισχυτες αλλωστε απο ptp υλοποιηση ξεκινανε (μια και η ολοκληρωτικη σχεδιαση πλακετας κοστιζει μια περιουσια).Απλα τα εργοστασια με ΜΕΓΑΛΗ παραγωγη "μεταφερουν" μετα την υλοποιηση αυτη σε pcb.

Ισα-ισα μια pcb υλοποιηση ειναι πιο consistent & σταθερη στον ηχο της (κατι που δεν συμβαινει παντα με τους ptp ενισχυτες)

Oσοι λενε οτι οι ptp (γενικα) ακουγονται καλυτερα απο τους pcb λενε ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑ (με 3 κιλα μπεσαμελ).

Τα ΥΛΙΚΑ μετρανε και οχι η..πλακετα..

ΟΚ?

Το ΚΛΕΙΣΑΜΕ λοιπον το θεμα του ηχου.

Παμε τωρα στο θεμα του reliability ,εκει ΟΝΤΩΣ οι ptp ενισχυτες εχουν ενα "προβαδισμα" οσον αφορα την ευκολια της ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ τους και μονο,οχι τοσο το ισιο το reliability,μια και pcb υπαρχουν ΠΟΛΛΩΝ ειδων (και αντοχων),αλλο Pcb βαζει η Boogie & VHT & αλλο η Epiphone.....

Τα θεματα του reliability ειναι βεβαια αστεια να τα κουβεντιαζουμε στη χωρα μας μια και ΚΑΝΕΙΣ μας δεν κανει 2 παγκοσμιες τουρνε το χρονο οπως οι ξενοι και φυσικα πολυ δυσκολα θα τον "προδωσει" ο ενισχυτης των 700 ευρω που αγορασε στη διαδρομη κρεββατοκαμαρα-προβαδικο-live στο μπαρακι (1 φορα το μηνα....)

Εχω γυρισει την Ελλαδα 6 φορες με τους ταπεινους μου PV CLASSIC & δεν χαλασαν ΠΟΤΕ (ενας απο αυτους μαλιστα συνεχιζει και τη γυριζει με τον κιθαριστα των Διαφανων Κρινων 6 φορες το χρονο.....)

Για να μη τρελλαθουμε ΤΕΛΕΙΩΣ εδω μεσα δηλαδη......

 
Η δικιά μου άποψη πάντως διατυπώθηκε πολύ προσεκτικά, και ξανατονίζω ότι η πεποίθησή μου είναι ότι δεν απαιτείται να φτάσουμε σε ανατριχιαστικά επίπεδα ομοιότητας συνθηκών για να αντλήσουμε τα συμπεράσματά μας, κάτι που το έχω δει να συμβαίνει αρκετές φορές και σε άλλους επιστημονικούς τομείς (Χαρίλαε όλα είναι θέμα resolution, και όπως καταλαβαίνεις δεν είναι ανάγκη ούτε εφικτό να είναι το μέγιστο ανθρωπίνως και τεχνολογικώς δυνατό - αναλόγως με την περίσταση απαιτούμε και διαφορετικό). Αυτό και σαν απάντηση στον SF:

Superfunk είπε:
Το ΚΛΕΙΣΑΜΕ λοιπον το θεμα του ηχου.
Για εμένα παραμένει ανοικτό, αν και έχω όλες τις επιφυλάξεις που έγραψα στις προηγούμενες σελίδες.  :) Τώρα όσον αφορά στο τι ακούγεται και τι όχι, επεσήμανα τι πιστεύω πανω σε αυτό και ποιες πρωτεύουσες ανάγκες πρέπει να καλυφθούν για να φτάσουμε σε επίπεδο να πείσουμε τον εαυτό μας ότι πράγματι ακούμε κάτι...

 
μα ακριβως για αυτες τις πρωτευουσες αναγκες μιλαμε και φυσικα για το τι πραγματικα χρειαζομαστε για να παιξουμε μουσικη (εκτος βεβαια αν δεν μας ενδιαφερει να παιξουμε μουσικη αλλα να ..χασκουμε μπροστα σε πυκνωτες και αντιστασεις οποτε..παω πασο,αν και προσωπικα δεν ενδιαφερομαι να το κανω αυτο καθοτι εχω πολυ μουσικη να παιξω ακομα.... ;D)

if it sounds good it sounds good.......

 
Δεν βάζετε καμιά καινούργια χορδή? (που λέει και ο Superfunk) και αφήστε τις μ....... που τα μάθατε

όλα  :P

 
Nα τονισω οτι η συζητηση περι πυκνωτων κλπ που γινεται στις τελευταιες σελιδες δεν εχει καμια μα καμια πρακτικη σχεση με ενισχυτες και τον ηχο τους, ειναι ηλεκτρολογικη καθαρα συζητηση και μαλιστα σε φιλοσοφικο τολμω να πω επιπεδο.

Οτι εγραψα το εγραψα για να μην περασει τυχον παραφιλολογια περι μαγικων ιδιοτητων του p2p που κανει τον πιο αθλιο ενισχυτη να ακουγεται τελεια (δεν αναφερομαι στον bloody_sunday και στους λοιπους που ειπαν την γνωμη τους-και παρα πολυ κανανε, για αυτο ειμαστε εδω- αλλα στους...νεοεμφανιζομενους guru με ισοπεδωτικες διαθεσεις).

Οσον αφορα τους ενισχυτες και τον ηχο τους ΟΛΟ το ζουμι βρισκεται σε αυτο

Superfunk είπε:
if it sounds good it sounds good.......

Προσωπικα, ο δικος μου ο ενισχυτης δεν ξερω τι πυκνωτες μετασχηματιστες κλπ φοραει, δεν ειμαι καν σιγουρος με τι μεθοδο ειναι φτιαγμενος, and honestly, I couldn't care less....

 
Superfunk είπε:
επειδη εχω κουραστει απο το ατελειωτο μαμπο τζαμπο και την παπαρολογια ενα εχω να πω

Το ΚΛΕΙΣΑΜΕ λοιπον το θεμα του ηχου.
Συγνωμη, αλλα ποιοι το "κλεισατε", γιατι 2758,72 κατασκευαστες θα διαφωνησουν ΚΑΘΕΤΑ μαζι σου.

Καθως πλεον ανα τον πλανητη, ειναι τραγικα περισσοτερες οι ptp εταιρειες.

Μετρωντας μαζι μεγαλους και μικρους κατασκευαστες.

Και οταν λες "κλεισαμε" τι εννοεις?

ΠΟΙΟΙ??

Εσεις οι μεγαλοι κατασκευαστες?

Εσεις οι μεγαλοι γνωστες????

Εσεις οι κορυφαιοι κιθαριστες?????

Απο ποτε καθιερωθηκε καθεστως του στυλ, "ο,τι πω εγω ισχυει", και δεν το πηρα χαμπαρι??

Σαφως και το πρωτο και μονο κριτηριο του καθενος μας ειναι το αυτι του και η τσεπη του, αλλα σε καθαρα technical terms, ειναι λιγο "φασιστικο" να λεει καποιος, "αρκετα! αυτο ειναι! τελος"...

Καθενας ακουει, συγκρινει και επιλεγει.

Στην τελικη, ποιος εισαι ρε μεγαλε, ο Sampson, o Diaz, o Perotta, o Fisher?? η μηπως ο Landau η,  η μετενσαρκωση του Hendrix??

Ελεος με τα τελεσιδικα!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
μα ακριβως για αυτες τις πρωτευουσες αναγκες μιλαμε και φυσικα για το τι πραγματικα χρειαζομαστε για να παιξουμε μουσικη (εκτος βεβαια αν δεν μας ενδιαφερει να παιξουμε μουσικη αλλα να ..χασκουμε μπροστα σε πυκνωτες και αντιστασεις οποτε..παω πασο,αν και προσωπικα δεν ενδιαφερομαι να το κανω αυτο καθοτι εχω πολυ μουσικη να παιξω ακομα.... ;D)
Φίλτατε SF, δεν νομίζω ότι είναι ακριβώς έτσι. Κανείς από τους συμμετέχοντες δεν αμφέβαλε ότι αυτό που εισπράττει κανείς σε ήχο είναι πρωτίστως ανάλογο του perspiration + inspiration που έχει καταθέσει και εκεί είναι όλο το ζήτημα.

Η θεωρητική όμως, ελλείψει αποτελεσμάτων από ελεγχόμενα πειράματα, αλλά όχι φιλοσοφική συζήτηση γίνεται για τη λεπτομέρεια που είναι και μία αγαπημένη ενασχόληση αυτού του forum. Όπως και σε κάθε φόρουμ, οιουδήποτε αντικειμένου, οι connoiessur του είδους καταπιάνονται με λεπτομέρειες (υπαρκτές ή μη) που στο σύνολο των μη συμμετεχόντων μπορεί να φαίνονται παπαρολογίες όπως ατυχώς χαρακτήρισες τις τοποθετήσεις (πολλές εκ των οποίων ήταν και με επιχειρήματα) των συζητητών.

Για αυτό και θα συμμεριστώ με χαρά την άποψη του bloody ότι το θέμα ήχος δεν έκλεισε. Παραμένει ανοιχτό για συζήτηση και αντίλογο έστω και αν είναι για ζητήματα στοιχιμένων πυκνωτοαντιστάσεων. Το ζητούμενο της συζήτησης δεν είναι if it sounds good αλλά ένα παρακλάδι του why does it sound good and how can be improved.

Αλλιώς το μόνο που θα κάναμε είναι να ανεβάζαμε κλιπάκια βάσει των οποίων θα κρίναμε και θα κρινόμαστε. Κάθε άλλη κουβέντα για ξύλα, χορδές, γέφυρες, κλειδιά, δέρματα, πιατίνια κλπ θα ήταν περιττές.

Εγώ προσωπικά πήρα 1-2 πραγματάκια από αυτή τη συζήτηση. Και καλά να είμαστε, θα την ξαναδούμε αυτή τη συζήτηση. Και δεν με πειράζει. Φτάνει να βάζουμε κάτι παραπάνω στην επανάληψή της.

AndyC, η ένσταση δεν είναι απαραίτητα συνώνυμο της έντασης.

Συγνωμη, αλλα ποιοι το "κλεισατε", γιατι 2758,72 κατασκευαστες θα διαφωνησουν ΚΑΘΕΤΑ μαζι σου.

Καθως πλεον ανα τον πλανητη, ειναι τραγικα περισσοτερες οι ptp εταιρειες.

Μετρωντας μαζι μεγαλους και μικρους κατασκευαστες.
Σε ποσότητα κατασκευαστών συμπεριλαμβάνοντας και τους "μεγάλους" που έχουν στην γκάμα τους κάποιους P2P, ίσως και δεν μπορώ να το ελέγξω. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι συμπεριλαμβάνεις την Fender πχ  η οποία έχει μερικούς p2p ενισχυτές στη γκάμα της αλλά η συντριπτική πλειψηφία αυτών που πουλάει είναι PCB. Και βέβαια αυτό συμβαίνει παγκοσμίως σε σύνολο πωλήσεων από όλους τους κατασκευαστές.

Και αλλίμονο αν δεν συνέβαινε.

Ασε που δεν πρόκειται να δούμε με τα ψηφιακά, p2p. Αν και θαχε γέλιο  ;D

Καλημέρα κύριοι (και κυρίες αν διαβάζουν) και καλό μήνα....... Άνοιξη μπρε  ;D

 
Καθως πλεον ανα τον πλανητη, ειναι τραγικα περισσοτερες οι ptp εταιρειες.
Καλα δεν θα ονομαζα και τον καθε...πικραμενο που ξερει να χειριζεται ...κολλητηρι και να αντιγραφει σχεδια..."εταιρεια" (μια & φτιαχνει..12 ενισχυτες το χρονο......)

;D ;D ;D ;D

Anyway αν νομιζεις οτι θα κατσω παλι να χαλασω τη ζαχαρενια μου "συζητωντας" μαζι σου για ΠΑΠΑΡΙΕΣ  απατασαι.....ενταξει οι ptp εχουν καλυτερο ηχο απο τους pcb ::) ::) ::) αφου το λες ΕΣΥ τρισμεγιστε γνωστη ολων των...ονοματων των κατασκευαστων ενισχυτων στον πλανητη..... ;D νικησες  ;D ;D


.. α,ρε...VHT ποσο δικιο εχεις......


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η δικιά μου άποψη επι του ζητήματος πάντως, είναι η εξής: εφ'όσον μια μικρη εταιρία ή ακόμη κι ένας πικραμένος με κολλητήρι όπως λέει κι ο SF μπαίνουν στο χώρο αυτό, πρέπει με κάποιο τρόπο να κάνουν εμφανή την παρουσία τους κι επιπροσθέτως, να μπορέσουν να συγκριθούν επιτυχώς με τις εταιρίες-μεγαθήρια. Μιά άμεση σύγκριση φυσικά, θα ήταν το πιό σύντομο ανέκδοτο, καθώς ότι και να συγκρίνεις με την Fender ή τη Marshall π.χ. σε επίπεδο ιστορίας, θα βγεί χαμένο. Έτσι οι boutique κατασκευαστές, απλά μεταθέτουν την σύγκριση σε άλλο επίπεδο, εφευρίσκοντας λόγους για τους οποίους κάποιος αξίζει να αγόρασει ένα δικό τους προιόν. Άλλωστε, πώς αλλιώς θα δικαιολογήσεις τα 3000-4000 € σε ένα προϊόν που ώς επι το πλείστον βασίζεται σε σχέδια του 50 και του 60, έχοντας αλλάξει απλά τις τιμές μερικών εξαρτημάτων; Απλά ρίχνεις το βάρος εκεί που σε "παίρνει". Και στην περίπτωσή μας, στο οτι το PTP υπερέχει σε ήχο σε σχέση με το PCB. Εν ολίγοις, παραμύθια. Στην ουσία, όλο το κόστος βρίσκεται στον κόπο που χρειάζεται για να συναρμολογηθεί ένας ενισχυτής, κάτι το οποίο οι μεγάλες εταιρίες παρακάμπτουν λόγω της αυτοματοποίησης της διαδικασίας. Τέλος, για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, δεν λέω οτι πρόκειται περι απάτης, ή οτι δεν αξίζουν αυτοί οι ενισχυτές τα λεφτά τους (για άλλους λόγους, πέραν της μεθόδου κατασκευής). Απλά  είναι πιο εύκολο να πείσεις κάποιον να αγοράσει το προϊόν σου έχοντας την αίσθηση οτι αγοράζει κάτι εξωτικό, ενώ στην πραγματικότητα πληρώνει τον κόπο του χειροποίητου της κατασκευής.

 
Στην ουσία, όλο το κόστος βρίσκεται στον κόπο που χρειάζεται για να συναρμολογηθεί ένας ενισχυτής, κάτι το οποίο οι μεγάλες εταιρίες παρακάμπτουν λόγω της αυτοματοποίησης της διαδικασίας. Τέλος, για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, δεν λέω οτι πρόκειται περι απάτης, ή οτι δεν αξίζουν αυτοί οι ενισχυτές τα λεφτά τους (για άλλους λόγους, πέραν της μεθόδου κατασκευής). Απλά  είναι πιο εύκολο να πείσεις κάποιον να αγοράσει το προϊόν σου έχοντας την αίσθηση οτι αγοράζει κάτι εξωτικό, ενώ στην πραγματικότητα πληρώνει τον κόπο του χειροποίητου της κατασκευής.
επιτελους και μια λογικη φωνη ! :)

(και καποιος που γνωριζει την εννοια "οικονομιες" κλιμακας.... ;D)

την ενταση εργασιας πληρωνεις σε εναν ptp ενισχυτη ΤΙΠΟΤΑ αλλο (εξαιρετικα υλικα μπορεις να βαλεις σε ολα τα ειδη κατασκευης) και ο RIVERA ας πουμε στην αρχη ptp ενισχυτες εκανε οταν ομως η εταιρεια του μεγαλωσε αναγκαστικα το γυρισε σε pcb λογω αυξησης του ΟΓΚΟΥ της παραγωγης...

εξαιρετικα ευηχους ενισχυτες φτιαχνει η Bad Cat & η Matchless & o Tonny Bruno, εξαιρετικα ευηχους και ο Rivera,VHT ,& Bogner & εξαιρετικα ευηχους οι Boogie (που εντεχνως καποιοι αποφευγουν να πουνε οτι ΔΕΝ ειναι full pcb ενισχυτες αλλα...μισοι-μισοι (flying leads για καποια σημεια)),το να λεμε οτι γενικα και αοριστα οι Ptp ενισχυτες εχουν καλυτερο ηχο ειναι απλα αστειο....

και τωρα παω να φαω χαρταετο & να πεταξω λαγανα γιατι βαρεθηκα.... ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Eπειδη το ανεφερε και ο audiokostas

Superfunk είπε:
μα ακριβως για αυτες τις πρωτευουσες αναγκες μιλαμε και φυσικα για το τι πραγματικα χρειαζομαστε για να παιξουμε μουσικη

Oταν μιλαμε για brass vs steel tele saddles παλι για αυτες τις πρωτευουσες αναγκες μιλαμε ε?

Με ολο το σεβασμο Νικο...

Το ζητούμενο της συζήτησης δεν είναι if it sounds good αλλά ένα παρακλάδι του why does it sound good and how can be improved.

Αλλιώς το μόνο που θα κάναμε είναι να ανεβάζαμε κλιπάκια βάσει των οποίων θα κρίναμε και θα κρινόμαστε. Κάθε άλλη κουβέντα για ξύλα, χορδές, γέφυρες, κλειδιά, δέρματα, πιατίνια κλπ θα ήταν περιττές.

 
δεν καταλαβαινω τι θες να πεις.....

τι σχεση εχει μια συζητηση για το γουστο του καθενος (σε αλλους αρεσουν τα brass & σε αλλους τα steel) με αφορισμους του τυπου " οι pcb ενισχυτες εχουν χειροτερο ηχο απο τους ptp"?

το μονο κοινο που εχουν ειναι οτι οσο υπαρχουν κιθαρες με brass saddles που ακουγονται μαπα,καλα η φανταστικα αλλο τοσο υπαρχουν και κιθαρες με steel saddles  που ακουγονται μαπα,καλα η φανταστικα....oποιος ομως πει οτι μονο τα steel  saddles αξιζουν λεει παπαριες. ;)

αλλωστε το ειπες και εσυ

Οτι εγραψα το εγραψα για να μην περασει τυχον παραφιλολογια περι μαγικων ιδιοτητων του p2p που κανει τον πιο αθλιο ενισχυτη να ακουγεται τελεια (δεν αναφερομαι στον bloody_sunday και στους λοιπους που ειπαν την γνωμη τους-και παρα πολυ κανανε, για αυτο ειμαστε εδω- αλλα στους...νεοεμφανιζομενους guru με ισοπεδωτικες διαθεσεις).
τελος παντων οτι ειχα να πω το ειπα αν συνεχισω να ασχολουμαι με αυτο το φαιδρο θεμα (η μαλλον με αυτη τη φαιδρη και γεματη...μισος κοντρα) θα αρχισω να

Yawn.gif


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
E αυτο προσπαθουμε να πουμε και εμεις τοση ωρα. Οτι το να λεμε οτι οι ο Α ενισχυτης ακουγεται καλυτερα απο τον Β επειδη ειναι p2p και ο B pcb ειναι αστειο απο τη στιγμη που βγαζουμε απο την εξισωση τοσα πραγματα που επηρεαζουν το τελικο αποτελεσμα και αποδιδουμε τη διαφορα ακριτα σε pcb vs p2p.

Δεν ειναι ολα οσα γραφτηκαν σε αυτο το thread παπαρολογιες...καποιοι αποφασισαμε να παμε τη συζητηση σε καποια πιο λεπτομερη επιπεδα, για τον ιδιο λογο που κανουμε συγκρισεις μεταξυ διαφορων saddles, για τον ιδιο λογο που ο alderbody δοκιμαζε τοσους πυκνωτες στην κιθαρα του, για τον ιδιο λογο που... κλπ κλπ.

Ναι μπορουμε να παιξουμε μουσικη με οποιαδηποτε tele ασχετως του υλικου των saddles. Ναι αυτες οι διαφορες δε θα ακουστουν σε live.

Αλλα για αυτο δεν ειμαστε εδω? Γιατι ψαχνουμε το καθε θεμα λιγο παραπανω απο την πλειοψηφια των κιθαριστων/μουσικων/whatever και θελουμε να το συζητησουμε με τους ομοιους μας?

Ναι το θεμα περιειχε πολλες παπαρολογιες και αφορισμους κλπ κλπ αλλα δε νομιζω οτι αυτα που εγραψα εγω, ο harilatron, o bloody sunday, o audiokostas και αλλοι εμπιπτουν στην παραπανω κατηγορια.

Και επειδη τα ποστ μου περι πυκνωτων κλπ πιθανον να τρομαξανε κοσμο, αυτο που ειπα ειναι εν ολιγοις ειναι οτι α) δεν ειναι λογικο να αποδιδουμε ηχητικες διαφορες σε pcb vs p2p οταν υπαρχουν τοσα πιο σημαντικα πραγματα που δεν λαμβανουμε υποψην και β) ακομα και στην ιδανικη (πρακτικα ανυπαρκτη)  περιπτωση δυο ιδιων ενισχυτων με μονη διαφορα το pcb και p2p ναι πιθανον να υπαρχουν διαφορες, που ομως δεν οφειλονται σε καποια μαγικη ιδιοτητα του p2p, και οτι δεν μπορουμε να πουμε οτι το μεν θα ακουγεται καλυτερο απο το δε.

 
Ναι το θεμα περιειχε πολλες παπαρολογιες και αφορισμους κλπ κλπ αλλα δε νομιζω οτι αυτα που εγραψα εγω, ο harilatron, o bloody sunday, o audiokostas και αλλοι εμπιπτουν στην παραπανω κατηγορια.
δεν ειπα ποτε κατι τετοιο ;)

αλλωστε νομιζω οτι τα ειπες ολα με αυτο:

Οτι εγραψα το εγραψα για να μην περασει τυχον παραφιλολογια περι μαγικων ιδιοτητων του p2p που κανει τον πιο αθλιο ενισχυτη να ακουγεται τελεια (δεν αναφερομαι στον bloody_sunday και στους λοιπους που ειπαν την γνωμη τους-και παρα πολυ κανανε, για αυτο ειμαστε εδω- αλλα στους...νεοεμφανιζομενους guru με ισοπεδωτικες διαθεσεις).
μας διαβαζει ΠΟΛΥΣ κοσμος και ειναι κριμα νεα παιδια που ψαχνονται με τον ηχο ΤΟΥΣ (& οχι τον ηχο των αλλων..) να αποριψουν δεκαδες εξαιρετικους ενισχυτες μονο και μονο επειδη καποιος "ειδικος" ανακαλυψε εν ετη 2009 την "ανωτεροτητα" των ptp κυκλωματων.......

 
Οι πρωτεύουσες ανάγκες που είπα είναι πράγματι αυτές που αντιλαμβανόμαστε, Audiokosta: καλή (όχι απαραίτητα δυσθεώρητη) κατάρτιση, μια καλή (όχι πανάκριβη, απλά σεταρισμένη και με αξιοπρεπείς μετριους προς καλούς μαγνήτες) κιθάρα και όσο το δυνατόν μεγαλύτερη και καθημερινή επαφή με τη μουσική, κάτι που συνεπάγεται την απορρόφηση όσο το δυνατόν περισσότερων ερεθισμάτων, ανάπτυξη του μουσικού "γνώθι σαυτόν" και των αναγκών του εκάστοτε στυλ, αίσθηση του ρυθμού, μερικές στοιχειώδεις γνώσεις δημιουργίας αξιοπρεπούς ήχου, ηχοληψίας και ηχητικής/προσωπικής συμπεριφοράς μέσα σε μια μπάντα, και το κυριότερο: knowing when to SHUT UP! (κοινώς, πότε ΔΕΝ πρέπει να παίζεις).

Όοοοοοοοοοοοοοοοοοοταν καλύψουμε έστω και το 10% από αυτές, μπορούμε να αρχίσουμε να ανησυχούμε για το αν οι p2p βοηθούν την τρίτη αρμονική να ξεπηδήσει στα 739Hz μια νύχτα με πανσέληνο... βεβαίως, υπάρχει και το χομπίστικο της υπόθεσης, αλλά αυτό δεν νοείται χωρίς μια σημαντική και ΣΦΑΙΡΙΚΗ γνώση των ανωτέρω. Τότε και μόνο τότε λέω προσωπικά ότι για μένα το θέμα παραμένει ανοιχτό. Γενικά είμαι ανοιχτός άνθρωπος αλλά πάντα προσπαθώ να ξέρω πού βαδίζω...  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
AndyC είπε:
Συγνωμη, αλλα ποιοι το "κλεισατε", γιατι 2758,72 κατασκευαστες θα διαφωνησουν ΚΑΘΕΤΑ μαζι σου.

Καθως πλεον ανα τον πλανητη, ειναι τραγικα περισσοτερες οι ptp εταιρειες.

Μετρωντας μαζι μεγαλους και μικρους κατασκευαστες.
(Ποιον κατασκευαστή εννοείς ότι είναι 0,72 άνθρωπος?  ;D )

O Stargazer τα έγραψε πολύ σωστά. Το επίπεδο πωλήσεων των μικροσκοπικών εταιριών που φτιάχνουν p2p μπροστά στα μεγαθήρια που δόξα τω Θεώ εξακολουθούν να βγάζουν θαυμάσιους ενισχυτές, είναι σχεδόν μη συγκρίσιμο. Οι p2p ενισχυτές καλύπτουν ένα κομμάτι της αγοράς που οπωσδήποτε τραβάει το ενδιαφέρον του κόσμου, αλλά μιας μικρής μερίδας του που έχει τέτοιες ανησυχίες. Και πολύ καλά κάνει, βέβαια.

Εγώ τρελαίνομαι να ψάχνω τέτοιες εταιρίες και να ακούω τέτοιους ενισχυτές, και είμαι από αυτούς που κάτι μέσα μου σκιρτάει όταν ακούω έναν θαυμάσιο ήχο να βγαίνει από έναν χειροποίητο ενισχυτή. Όμως ηχάρες και παιχταράδες θα ακούσεις και με τον πιο "ταπεινό" εξοπλισμό, και με τον πιο εξωτικό. Σε εκείνη την περίπτωση δεν θα πρέπει να σε απασχολεί τίποτα άλλο από το πώς θα μαζέψεις το σαγόνι σου από το πάτωμα και θα γυρίσεις σπίτι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top