Περι βινυλίων (προ cd era) και άλλα διάφορα

Ενας τεράστιος μύθος είναι ότι το βινύλιο έχει χρατσ χρουτς.

Δεν έχει. Δεν είναι ο κανόνας. Ενας δίσκος βινυλίου δεν παθαίνει τίποτα αν τον μεταχειριστείς σωστά. Και εννοείται ότι δεν έχει χρατσχρουτς.

ΜΠΟΡΕΙ και να έχει αν κάποιος ειναι ανόητος και απρόσεκτος και αδιάφορος.

Εχω δίσκους αγορασμένους πριν 50 χρόνια, παιγμένους 100άδες φορές και δεν έχουν το παραμικρό.

Επίσης ένα δίσκο που δεν θα τον μεταχειριστείς σωστά, θα αποκτήσει ίσως χρατσχρουτσ, θα κάνει τσακ τσακ 

ΑΛΛΑ θα παίζει και θα ακούγεται, όσα χρόνια και να περάσουν.

Ενα κακομεταχειρισμένο σιντι που θα πηδάει ή θα χάσει το TOC του απλά δεν θα παίζει. θα είναι σουβέρ.

Τελειώσαμε μ αυτό???

Δυναμική περιοχή. Απο τη μάνα του το βινύλιο έχει δυναμική περιοχή 50-60 db.

Το cd έχει έως και 100.

Το θέμα είναι ότι δίσκοι βινυλίου που ηχογραφήθηκαν το 50 το 60 η το 70 μπορεί να εκμεταλεύτηκαν αυτήν την δυναμική περιοχή και με αυτούς να ακούσεις σήμερα ίσως και 25 και 30 db δυναμικες.

Μια σύγχρονη ηχογράφηση ψηφιακή σπάνια ξεπερνά τα 15 db, ενώ η πλειοψηφία των μοντέρνων κομματιών μπορεί και να περιορίζεται στα 5 db.

Αρα ένα μέσο που έχει δυνατότητες αλλά που κανείς δεν τις εκμεταλευται...???άστο καλύτερα

Τελειώσαμε και με αυτό???

Απόκριση συχνότητας.

Το cd λόγω redbook έχει τελειωμένη απόκριση συχνότητας στους 20 khz, όχι ότι τους ακούει κανεις, μάλλον τους ακούει αν είναι 11 ετών. μετά η απόκριση συχνότητας πάει στον καιάδα. Στην άβυσο. 0. νούλα. καθόλου ντιπ μην το ψάχνεται.

Μια μέση κεφαλή κινητού πηνίου φτάνει άνετα τους 40khz, ΑΝ έχουν ηχογραφηθεί στην μπομπίνα, που πιθανόν να έχει συμβεί.

πάει κι αυτό.

Υψηλή παραμόρφωση. Μπορεί το βινύλιο να έχει υψηλότερη παραμόρφωση, αλλά είναι σε μη μετρήσιμα μεγέθη και εμφανίζεται με κακορυθμισμένη βελόνα και βραχίονα.

πάμε παρακάτω

διαχωρισμός καναλιών. Μια χαρά είναι τα 25 db. Εδώ οι περισσότεροι ακροατές (άσχετα με το τι ακούν βινύλιο ή cd) δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν τι είναι στερεοφωνική εικόνα, sweet spot, διαχωρισμός βάθους και ύψους σκηνής και άλλα όμορφα. Που σας το υπογράφω τα 25db είναι υπερ αρκετά για να πετύχεις τα παραπάνω.

Αυτό περι cd player των 100 μην το ξαναπείτε. 

Το cdplayer που έχω όταν το αγόρασα κόστιζε 1300 ευρώ το 1994. Δεν παίζει σαν cd player των 100. Παίζει πολύ καλύτερα. Αλλά παίζει χειρότερα από το πικαπ.

Όποιοι νομίζουν ότι με 100 ευρώ θα ακούσουν μουσική....έχουν ξεγελαστει

Τέλος, στη σημερινή εποχή δεν αξίζει κανείς που αγοράζει μουσική ή επενδύει μουσική να το κάνει με βινύλιο ή με cd.

Η σημερινή μουσική αξίζει να ακουστεί με άϋλα μέσα υψηλής ανάλυσης. ΤΕΛΟΣ.

Πάμε στην μουσική που παράχτηκε από το 1940 έως το 1990 περίπου.

Αυτή.....μόνο με ΒΙΝΥΛΙΟ που τυπώθηκε ΤΟΤΕ. Εννοείται όχι σε πικαπ της πλάκας τύπου βαλιτζάκι κροσλευ και από δίσκο όχι αγορασμένο σε ξεπούλημα απο μπαράκι που έκλεισε.

ΤΕΛΟΣ
image.png

 
Καταρράκτης, δον''τ μπη.

Ναι, για όποιον φτάσει να κάνει το δικό του δίσκο, έχει τα master tapes του δίσκου του, έχει ένα καλό στερεοφωνικό και έχει τον δίσκο βινυλίου από τα master tape του, αυτός ΝΑΙ, να ακούει τα master tapes και όχι το βινύλιο. Το 0.00000000000000001 των κατοίκων του πλανήτη, μόλις καλύφθηκε. Για τους υπόλοιπους, εξακολουθούν να υπάρχουν ερωτηματικά.
Οι υπόλοιποι τρώγαμε στη μάπα τον τραγικό ήχο του βινυλίου, ώσπου ήρθε το CD και έβαλε τα πράγματα στη θέση τους. ?

 
Το mp3 είναι το καλύτερο, ειδικά αν έχει δημιουργηθεί online με το πρώτο αποτέλεσμα του google ''youtube to mp3'', μάθετε μπαλίτσα

 
2015, και ένας παλιός βινυλιόπληκτος φίλος μού ζητάει μια χάρη, να του ανεβάσω στο κανάλι μου στο youtube κάποια κομμάτια από τη δισκοθήκη του που δεν υπήρχαν ως τότε στο youtube. Τα κομμάτια ήταν κυρίως ψυχεδέλεια και τα είχε σε βινύλιο, μια και ως τότε τα περισσότερα δεν είχαν βγει ακόμα σε CD reissue. Σπάνια άλμπουμς που τα πρόσεχε σαν τα μάτια του, όπως άλλωστε και όλα του τα βινύλια. Αν και δεν ακούω psych είπα να του κάνω τη χάρη και να τα ανεβάσω. Του ζήτησα να μου τα φέρει σε WAV μορφή και τα υπόλοιπα ήταν δική μου δουλειά.

Κάθεται λοιπόν και μου βγάζει 21 WAV tracks από τα βινύλια του και μου τα δίνει. Κι εκεί αρχίζει η οδύσσεια (μου). Κάθομαι αρχικά και ψάχνω τα covers από τα άλμπουμς, και αφού τα βρήκα όλα σε κάποια Οκ ανάλυση και ποιότητα, κάθισα να φτιάξω τα βίντεο για το κανάλι μου. Το τι μαύρα χάλια είδα στον sound editor και το τι άκουσα δεν περιγράφεται.?‍? Πάνω από τα μισά tracks είχαν σημεία στο ένα ή και στα δύο κανάλια που έλειπαν εντελώς, σε άλλα tracks οι διαφορές στις εντάσεις των δύο καναλιών ήταν τεράστιες, και μέσα σε όλα αυτά τα χρατς-χρουτς-χριτς ήταν το κερασάκι στην τούρτα, μαζί με τον -για τα Μπάζα- ήχο. Αυτός ο βλαξ στο μεταξύ όλα αυτά τα χρόνια παινευόταν (ακόμα παινεύεται) για την ηχητική ανωτερότητα και τον..."ζεστό" ήχο του βινυλίου.?  Κουφάλογo...?

Στο πρώτο screenshot παρακάτω το track "Break Away" (1968) των The Victims Of Chance. Όπως βλέπετε, σχεδόν ολόκληρο το δεξί κανάλι λείπει.

image.png

Δυστυχώς δεν ήταν το μοναδικό track που ήταν έτσι. Μου πήρε πάρα πολύ χρόνο να διορθώσω ό,τι μπορούσε να διορθωθεί, στο συγκεκριμένο track πχ έκανα copy ένα μέρος του αριστερού καναλιού και το κόλλησα στο κενό του δεξιού καναλιού.

image.png

Ο ήχος βέβαια παρέμεινε για τα πανηγύρια, δεν ασχολήθηκα περαιτέρω με τον ήχο των tracks, απλά διόρθωσα τα κενά στα κανάλια. Όλο αυτό το μαύρο χάλι είχε δημιουργηθεί από το παίξιμο των βινυλίων όλα αυτά τα χρόνια, αλλά ο ιδιοκτήτης τους δεν είχε καταλάβει Χριστό. Που να πάρει χαμπάρι, αφού το...γράσο έχει φτάσει στον εγκέφαλο.?
Fun fact: Κάθε, μα κάθε φορά που παίζεται ένα βινύλιο, ακούγεται χειρότερα από την προηγούμενη, κι αυτό για έναν ευνόητο λόγο (τριβή της βελόνας πάνω στο δίσκο). Όσο και να προσέξει λοιπόν κανείς τα βινύλια του, είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι η ηχητική ποιότητα τους θα αλλάζει προς το χειρότερο με το πέρασμα του χρόνου. Είναι κάτι το αναπόφευκτο, και το μόνο που μπορεί να σταματήσει τη φθορά ενός βινυλίου είναι να σταματήσει ο κάτοχος του να το παίζει.

Το "The Victims Of Chance - Break Away"παρακάτω από το κανάλι μου.





Χάλια μουσική.? Τουλάχιστον όσοι κακόγουστοι ακούτε αυτό το είδος κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και ακούστε το σε CD.?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
41 minutes ago, Waterfall-K said:

2015, και ένας παλιός βινυλιόπληκτος φίλος μού ζητάει μια χάρη, να του ανεβάσω στο κανάλι μου στο youtube κάποια κομμάτια από τη δισκοθήκη του που δεν υπήρχαν ως τότε στο youtube. Τα κομμάτια ήταν κυρίως ψυχεδέλεια και τα είχε σε βινύλιο, μια και ως τότε τα περισσότερα δεν είχαν βγει ακόμα σε CD reissue. Σπάνια άλμπουμς που τα πρόσεχε σαν τα μάτια του, όπως άλλωστε και όλα του τα βινύλια. Αν και δεν ακούω psych είπα να του κάνω τη χάρη και να τα ανεβάσω. Του ζήτησα να μου τα φέρει σε WAV μορφή και τα υπόλοιπα ήταν δική μου δουλειά.

Κάθεται λοιπόν και μου βγάζει 21 WAV tracks από τα βινύλια του και μου τα δίνει. Κι εκεί αρχίζει η οδύσσεια (μου). Κάθομαι αρχικά και ψάχνω τα covers από τα άλμπουμς, και αφού τα βρήκα όλα σε κάποια Οκ ανάλυση και ποιότητα, κάθισα να φτιάξω τα βίντεο για το κανάλι μου. Το τι μαύρα χάλια είδα στον sound editor και το τι άκουσα δεν περιγράφεται.?‍? Πάνω από τα μισά tracks είχαν σημεία στο ένα ή και στα δύο κανάλια που έλειπαν εντελώς, σε άλλα tracks οι διαφορές στις εντάσεις των δύο καναλιών ήταν τεράστιες, και μέσα σε όλα αυτά τα χρατς-χρουτς-χριτς ήταν το κερασάκι στην τούρτα, μαζί με τον -για τα Μπάζα- ήχο. Αυτός ο βλαξ στο μεταξύ όλα αυτά τα χρόνια παινευόταν (ακόμα παινεύεται) για την ηχητική ανωτερότητα και τον..."ζεστό" ήχο του βινυλίου.?  Κουφάλογo...?

Στο πρώτο screenshot παρακάτω το track "Break Away" (1968) των The Victims Of Chance. Όπως βλέπετε, σχεδόν ολόκληρο το δεξί κανάλι λείπει.

Προβολή συνημμένου 45422

Δυστυχώς δεν ήταν το μοναδικό track που ήταν έτσι. Μου πήρε πάρα πολύ χρόνο να διορθώσω ό,τι μπορούσε να διορθωθεί, στο συγκεκριμένο track πχ έκανα copy ένα μέρος του αριστερού καναλιού και το κόλλησα στο κενό του δεξιού καναλιού.

Προβολή συνημμένου 45423

Ο ήχος βέβαια παρέμεινε για τα πανηγύρια, δεν ασχολήθηκα περαιτέρω με τον ήχο των tracks, απλά διόρθωσα τα κενά στα κανάλια. Όλο αυτό το μαύρο χάλι είχε δημιουργηθεί από το παίξιμο των βινυλίων όλα αυτά τα χρόνια, αλλά ο ιδιοκτήτης τους δεν είχε καταλάβει Χριστό. Που να πάρει χαμπάρι, αφού το...γράσο έχει φτάσει στον εγκέφαλο.?
Fun fact: Κάθε, μα κάθε φορά που παίζεται ένα βινύλιο, ακούγεται χειρότερα από την προηγούμενη, κι αυτό για έναν ευνόητο λόγο (τριβή της βελόνας πάνω στο δίσκο). Όσο και να προσέξει λοιπόν κανείς τα βινύλια του, είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι η ηχητική ποιότητα τους θα αλλάζει προς το χειρότερο με το πέρασμα του χρόνου. Είναι κάτι το αναπόφευκτο, και το μόνο που μπορεί να σταματήσει τη φθορά ενός βινυλίου είναι να σταματήσει ο κάτοχος του να το παίζει.

Το "The Victims Of Chance - Break Away"παρακάτω από το κανάλι μου.




3 πουλάκια

τι σχέση έχει ο κάθε πικραμένος με αυτά που έγραψα?

και με τα κάθε επινοήσεως κόψε ράψε που έκανες?

τελοςπάντων

επειδή έχουμε και καλύτερα πράγματα να κάνουμε

 
Κάθε, μα κάθε φορά που παίζεται ένα βινύλιο, ακούγεται χειρότερα από την προηγούμενη
Ακούγεται πιο ώριμα.

 Σε λίγο θα τοποθετηθώ και εγώ επί του θέματος.

 
τι σχέση έχει ο κάθε πικραμένος με αυτά που έγραψα?
H αλήθεια είναι ότι αυτά που έγραψες δεν έχουν σχέση με κανέναν και τίποτα. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν όντως έχεις τόσο μαύρα μεσάνυχτα για το θέμα ή απλά τρολάρεις.? Ελπίζω να τρολάρεις, και χαλάλι ο χρόνος που σπαταλήσαμε να διαβάσουμε τα απίθανα που γράφεις.

Σε λίγο θα τοποθετηθώ και εγώ επί του θέματος.
Μη το ξεχάσεις.... image.gif

 
Έλα μωρέ Καταρ/κτη, το ότι ο άνθρωπος δεν ήξερε να ηχογραφήσει σωστά τα βινύλιά του, δεν είναι απόδειξη ότι φταίνε τα βινύλια...από αυτά που μας δείχνεις, δηλαδή. Μπράβο πάντως που τον βοήθησες, μην τον βρίζεις τώρα... φαντάσου να γράφει αυτός σε ένα φόρουμ "είχα ένα παλιό φίλο που του είχα δώσει τα WAV αρχεία μου και μου τα έκανε θκατά". ?

 
Έλα μωρέ Καταρ/κτη, το ότι ο άνθρωπος δεν ήξερε να ηχογραφήσει σωστά τα βινύλιά του, δεν είναι απόδειξη ότι φταίνε τα βινύλια.
Μια χαρά ξέρει να ηχογραφεί τα βινύλια του, σιγά την πυρηνική φυσική. Το παράδειγμα που έγραψα το έχω ακούσει και στο βινύλιο (του), και όχι μόνο αυτό. Και να'ταν μόνο τα δικά του βινύλια... 

Μπράβο πάντως που τον βοήθησες, μην τον βρίζεις τώρα... φαντάσου να γράφει αυτός σε ένα φόρουμ "είχα ένα παλιό φίλο που του είχα δώσει τα WAV αρχεία μου και μου τα έκανε θκατά". ?
Δεν τον "βρίζω" τώρα, τον βρίζω πάντα και μπροστά του, είμαστε φίλοι από τα μέσα των '80s. Αυτά που έγραψα  και πολλά περισσότερα ήταν ο πρώτος που τα άκουσε. Αλλά είναι κι αυτός "κολλημένoς με την μπάλα" και νομίζει ότι ζούμε ακόμα στα '50s. ?

 
απόδειξη ότι φταίνε τα βινύλια.
Μια χαρά ξέρει να ηχογραφεί τα βινύλια του, σιγά την πυρηνική φυσική. Το παράδειγμα που έγραψα το έχω ακούσει και στο βινύλιο (του), και όχι μόνο αυτό. Και να'ταν μόνο τα δικά του βινύλια... 
κάτι θα έχει το πλατό, ή η κεφαλή γι αυτό έπιανε το ένα κανάλι όπως να ναι.




 
Πολύ πριν φύγουν από τον χώρο, ο συνθέτης είχε αλλάξει δέκα χρώματα ισχυριζόμενος ότι δεν αναγνωρίζει τίποτε απ' ότι ακούει, ότι ποτέ δεν είχε προσέξει τόσα προβλήματα στα ηχοχρώματα, τη μίξη κλπ.
Συμπεραίνω από αυτό ότι τα ηχεία πρέπει να ήταν εξαιρετικά, καθώς "ξεγύμνωναν" τα πάντα.

 
δε λέω ρε μπαγάσα... περί οργαζόμενης ψυχοακουστικώς τέρψης, πίτα εκ κολοκύθας (σερβιρισμένη και σε δίσκο βινυλίου με ρινίσματα σιδήρου για γαρνιτούρα γιατί όχι)... πράγμα θεμιτόν και σεβαστόν βεβαίως βεβαίως (έστω και εξ στρεβλής τεχνικής άποψης εκπορευόμενον)... ποιος είμαι άλλωστε εγώ που θα την αμφισβητήσω... ένας από τους λίγους εν Ελλάδι τυχερούς που έχουν περάσει κάποτε από το πικάπ τους audiophile direct to disc ηχογραφήσεις είμαι... οπότε;?

woman-black-hair-tattos-vinyl-latex-outfit-440nw-13766036em.jpg

και μέχρι εδώ όλα καλά και ανθηρά... όμως περί (τεχνικής) μοναδικής "αληθείας" εν έτει 2024, η ψηφιακή πιστότης (ποιότης) με reference πάντα το καταγεγραμμένο δρώμενο (στην όποια πρωταρχική μορφή του κατέληξε ο εκάστοτε δημιουργός-παραγωγός, επιλέγοντας όργανα, φωνές, ενισχυτές και οποιοδήποτε άλλο μέσο έκφρασης φυσικό ή ηλεκτρικό) είναι (ή ιδανικά θα έπρεπε να είναι) κάτι "αδιαπραγμάτευτο"...

και κάθε φορά και εδώ και αλλού εκπλήσσομαι πλέον δυσάρεστα αλλά φευ...  τελικά πρέπει να είναι κάποιος τεχνολογικά αναλφάβητος ή ιδεοληπτικά συγκαμένος (οι μύγες δεν επιστρέφονται ?) για να πιστεύει σοβαρά ότι σημείο αναφοράς για την ποιοτική σύγκριση οποιασδήποτε hardware αναπαραγωγικής αλυσίδας και οποιουδήποτε κρίκου της, μπορεί να είναι η εκάστοτε (και συνεχώς ευμετάβλητη)  υποκειμενική "ευφωνία" (ή μη) που "αντιλαμβάνεται" από αυτήν ο καθένας μας...

τα υπόλοιπα είναι επιεικώς μπαρμπούτσαλα εν μέσω ντροπιαστικής αμηχανίας των γνωστών άγνωστων απανταχού audio ψευδοπροφητών που διαχρονικά εκθέτονται σε bleed test ανά τον κόσμο... ειδικά μάλιστα στον δικό μου (όπως έχω αναφέρει αρκετές φορές) το "άθλημα" είναι πολύ δημοφιλές και είμαι φανατικός "φίλαθλος" και ενίοτε "διαιτητής", διασκεδάζοντας ανάλογα (όχι με τις αστοχίες προς θεού, αλλά με την ευτελισμένη αλαζονεία κάποιων)...?

------

ΥΓ1

Συμπεραίνω από αυτό ότι τα ηχεία πρέπει να ήταν εξαιρετικά, καθώς "ξεγύμνωναν" τα πάντα.


και ποιος σου λέει Τέρρυ μου ότι δεν ήταν της "σχολής ns10" και αντί να "ξεγυμνώνουν" δεν "έντυναν" αντιθέτως με "χρωματισμένα κουρέλια" τα πάντα... αυτός που τα πούλαγε;...?

ΥΓ2 επειδή παρεξήγησαν το χιούμορ μου (με το emoticon στο πρώην ποστ μου) και μου την "είπαν" κατ ιδίαν πάνω από ένας (και μέλη και "επισκέπτες"), γιατί αντ αυτού δεν "διόρθωσα" απλά τις όποιες ανακρίβειες ειπώθηκαν, να απαντήσω συνολικά από εδώ ότι όλες έχουν απαντηθεί-διορθωθεί πολλάκις κατά καιρούς κι από εμένα κι από πολλούς άλλους, ενώ παράλληλα μου είναι αφάνταστα κουραστικά τα "τεχνικά deja vu"... άσε που το τακτ μου περνάει κρίση και δεν θα ήμουν τόσο ευγενικός όσο θα ήθελα και μου αρμόζει με κάποιους που η πρόκληση είναι δεύτερη φύσις τους (μη πω και τρίτη και Σάββατο και)...

έτσι και αλλιώς, δυστυχώς καθώς φαίνεται, σε ένα τεχνολογικό φόρουμ μιας χώρας που αν όχι τα πάντα, πολλά "είναι έτσι επειδή έτσι νομίζει ο καθένας",  η μήτηρ επανάληψη πάσας μαθήσεως γερνάει άσχημα... καμπουριάζει και ξεδοντιάζεται κι άντε μετά σκυφτή και με μασέλα να την σεβαστεί κανένας... το μόνο που μπορώ όχι να υποσχεθώ απλά να τους πω σαν πρόθεση, είναι ότι όταν βρω λίγο χρόνο θα γράψω ένα αρθράκι που θα καλύπτει συνολικά το θέμα για όσους ενδιαφέρει η θεώρησή μου...

ΥΓ3 για μια ακόμα φορά να καταθέσω τον απεριόριστο σεβασμό μου στον @LK που είναι από τους ελάχιστους που γνωρίζω που απολαμβάνει την μουσική (και την εικόνα) με όποιο αναπαραγωγικό μέσο του υπαγορεύει το θυμικό και η υποκειμενική αισθητική του, χωρίς επακόλουθα ενοχικά σύνδρομα που θα τον οδηγούσαν στην ανάγκη να διαστρεβλώνει με απαίδευτες τεχνολογικές σοφιστείες την "πραγματικότητα", για να δικαιολογήσει τις επιλογές του όπως κάνουν (συνειδητά ή ασυνείδητα δεν κρίνω προθέσεις) άλλοι...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@npap

Έχουμε έναν τύπο (ας πούμε τον Α) που παίζει κιθάρα.

Σε συνεργασία με τον Ηχολήπτη (ας πουμε τον Β) , κατέγραψε ένα μουσικό έργο.

Το μουσικό έργο αυτό το ακούω εγώ σε μια συκευή (πικαπ , κασσετόφωνο, cd .....what ever) που κατασκέυασε ο Γ.

Πάντα θαύμαζα πρώτα τον Γ (που κατασκεύασε το κύκλωμα , τη μηχανη αναπαραγωγής) , μετά τον Β (που το κατέγραψε και στο τέλος....   καταϊδρωμένοτον Α (που μπορεί να μου αρέσει φυσικά, αλλα στον δικό μου αξιακό κώδικο, είναι το "αναγκαίο κακό" , για να κάνει τη μηχανή του Γ να δουλεύει). ?

Σαν μια τοστιέρα , που θαύμαζα τις προάλλες σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων και σκέφτηκα να πάρω, μολονότι δεν τρώω ψωμία και υδατάνθρακες εδώ και χρόνια. ?

Μου αρέσουν όλες "οι μηχανές" , δεν με νοιάζει ποιά είναι καλλίτερη ή χειρότερη (αν ισχύει).

Με νοιάζει να τις έχω όλες. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Συμπεραίνω από αυτό ότι τα ηχεία πρέπει να ήταν εξαιρετικά, καθώς "ξεγύμνωναν" τα πάντα.


Ναι, τα ηχεία είναι εξαιρετικά. Θα σου έγραφα ακριβώς ποια ΄ήταν, αλλά δεν έχω την άδεια κάποιου από τους εμπλεκόμενους να παρουσιάζω δημόσια τις περιπέτειές τους, άλλωστε η ελληνική αγορά είναι μικρή και θα γνωρίζαμε αμέσως για ποιους μιλάμε αν λέγαμε ποια είναι τα ηχεία. Αυτό πάντως που την "έσπασε" στον αγαπητό συνθέτη, ήταν πως διαπίστωσε με λύπη του πως τα διάφορα synthesizer που είχε χρησιμοποιήσει μετά από πολύ προσεκτικό programming, τελικά κόμιζαν ηχοχρώματα που δεν είχει ακούσει (ή "προσέξει") ποτέ... μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι μετά από ένα σημείο τα έκοψε εντελώς τα synth... και ... άντε μην γράψω άλλα διότι θα είναι σα να τον δείχνω με το δάκτυλο.

Και, επίσης ναι, ήταν της σχολής NS-10 (όπως και όλοι υποπτεύομαι για μία περίοδο), ορθά το σκέφτηκε το μέλος που προτιμά να μην τον αναφέρω.

Πάντως, εγώ έγραψα το περιστατικό για την υποστήριξη του σκεπτικού ότι η λεγόμενη "πιστότητα στις αυθεντικές προθέσεις του καλλιτέχνη" είναι πολύ σχετικό ζήτημα στην εποχή μας... ήτοι, ποια πιστότητα όταν ο ίδιος ο καλλιτέχνης δεν (μπορεί να) έχει αντικειμενική αντίληψη του υλικού του;

 
Σαν μια τοστιέρα , που θαύμαζα τις προάλλες σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων και σκέφτηκα να πάρω, μολονότι δεν τρώω ψωμία και υδατάνθρακες εδώ και χρόνια.


Μπορείς να ψήσεις κοτόπουλο και μπΕφτΕκια. ?

Πάντως, στο σενάριο Α-Β-Γ, είναι τρεις κορυφές ενός ισόπλευρου τριγώνου, κατεμέ.

 
Πάντως το θέμα ηχεία (μιας και πήγε η κουβέντα και σε αυτά) έχει έναν "υποκειμενικό" παράγοντα, που ΙMHO είναι τα αυτιά μας. 

Παλιά έστηνα στο σπίτι ένα home cinema. Είχα πάρει τον προτζέκτορα, ενισχυτή και ήθελα ηχεία. Πάμε λοιπόν με δύο φίλους (μουσικούς) σε ένα σχετικό μαγαζί να ακούσουμε ηχεία. Δεν ακούγαμε ακριβώς το ίδιο πράγμα, από τα ίδια ηχεία. Τελικά κατέληξα σε κάποια Dali που ήταν πιο κοντά στα γούστα μου.

Είναι λίγο tricky η υπόθεση ηχεία.  

 
Θα σου έγραφα ακριβώς ποια ΄ήταν, αλλά δεν έχω
Να γράψεις ακριβώς ποια ήταν γιατί θέλω να το ξέρω με ακαδημαϊκούς λόγους. 

 Στείλτο μου σε pm. Δεν μπορεί να διαβάζω την ιστορία  και να μην ξέρω τουλάχιστο ποια είναι τα ηχεία. 

 Εκνευρίζομαι. Δε θα το πω πουθενά. Απλά θέλω να ξέρω. 

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top