• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

(Ούτε) όλοι μαζί μπορούμε

BlackCrow81 είπε:
Νομίζω είσαι λάθος εδώ. Ο καθένας έχει το δικαίωμα της κριτικής.
έτσι κάποιες χαζές ερωτησούλες περαστικός πάλι... 8)

το ποιος είναι αυτός που κάνει την κριτική δίνει ή αφαιρεί ένα ειδικό βάρος στο περιεχόμενο των λόγων του (ειδικά όταν αυτός βασίζεται εν πολλοίς σε αυθαίρετους αξιωματικούς χαρακτηρισμούς)?...

επίσης αλήθεια... ένα "λιβελλογράφημα" δεν αποκτά απριόρι σημαντικότητα από το υποκείμενο στο οποίο ενεργεί (παρεμπιπτόντως "μηνύοντας αυτεπάγγελτα" προθέσεις του  σε ένα προκατειλημμένο μέρος του κοινού του και εισπράττοντας χιλιάδες likes και κοινοποιήσεις)?...

πραγματική απορία μου...  ::)

Στράτο μου, ο όντως "εκνευριστικά έξυπνος" Σαββόπουλος θα έδινε λες τόσο εύκολα "κακόν εαυτόν" βορά σε γραφικούς "υπερσύντροφους" με αντιδημιουργική δανεική σκέψη και "λάμψη" όπως ο (κατά την ταπεινή μου γνώμη) εν λόγω κρίνων?...

ουπς... κι άλλη απορία μου εγεννήθη (κουνέλα! ;D).... οι μεγαλύτεροι προσπεράσατε έτσι απλά το κάτωθι?

Υπόψην ότι εκείνα τα χρόνια οι δίσκοι εισαγωγής ήταν πολύ σπάνιοι στην Ελλάδα και αυτοί που μπορούσαν να καταλάβουν την κλοπή ελάχιστοι.
και μια τελευταία... δηλαδή γουστάρω ή όχι τον Σαββόπουλο, πρέπει να με συγκινήσει ένας συρφετός αποσπασματικών εξυπνακίστικων συνειρμών που δεν έχει μια "υποθετική πρόθεση" ως τελική εκτίμηση κατόπιν μιας καλλιτεχνικής κρίσης στην δημόσια μορφή ενός έργου, ΑΛΛΑ ΞΕΚΙΝΑ σαν έτοιμη από καιρό (αφού πρώτα ο τύπος χαρακτήρισε υβριστικά μια προσπάθεια για την οποία δεν είχε άποψη όπως με θράσος ανέφερε) με μια ακόμη ελληναράδικη ΔΙΚΗ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ διάσπαρτη με νηπιακά θέσφατα ???... τι να πω... εγώ δεν θα πάρω... τα έχω χορτάσει τα καλλιτεχνικά καπελώματα στον περίγυρο που ενηλικιώθηκα πολιτικά...  ::) και δεν θα επεκταθώ μην πάει το ποστ εκδρομή δικαίως στην espresso... ;D ;D ;D

Αν το τελικό αποτέλεσμα πείθει ως αφομοιωμένο από τον καλλιτέχνη, οι επιρροές (εκούσιες ή ακούσιες) είναι πάντα ένα μεγάλο θέμα συζήτησης.
ναι... αυτό... που όμως όσο και μεγάλο και ενδιαφέρον να είναι (που εννοείται θα μπορούσε να περιέχει όσα "στοιχεία" από το λιβελογράφημα τεκμαίρονται ως ακριβή), φυσικά δεν θα "χωρέσει" ποτέ το ΠΑΡΘΕΝΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ (ακόμα και της απόρριψής σε κάποια φάση) που εγώ βίωσα στην προσωπική μας σχέση καλλιτέχνη - ακροατή από το έργο του όποιου Σαββόπουλου.... έργο σε αυτή την χρονική στιγμή "καθαρό" και ανεξάρτητο από τις επιρροές του (ακόμα και αυτές που θα του προσάψει ως εκουσίως κακοπροαίρετες ο όποιος θεός του τον κρίνει επ αυτού κάποτε)...

ΥΓ πραγματικά θα ήθελα να μουν μπροστά σε μια face to face κουβέντα  Σαββόπουλου - Ανδρουλιδάκη (ή "τύπου ανδρουλιδάκη" τέλος πάντων)...

ΥΓ2 . δεν την γλύτωσα τελικά την "υπεράσπιση"... ρε λες?.. ;D ;D ;D

 
npap είπε:
το ποιος είναι αυτός που κάνει την κριτική δίνει ή αφαιρεί ένα ειδικό βάρος στο περιεχόμενο των λόγων του
Το ειδικό βάρος του Σαββόπουλου του Μπόμπ Ντύλαν ή το ειδικό βάρος του Σαββόπουλου της Καλομοίρας υπερισχύει όταν ο Νιόνιος θα κάνει κριτική σε κάποιον ή κάτι?
 
Όντως υπάρχει κόσμος που θεωρεί τον πανίβλακα Σαββόπουλο ευφυή. Το τι ηλιθιότητες έχει πει αυτός ο κάφρος που εκμεταλεύτηκε εμπορικά την μεταπολίτευση, δεν λέγεται.

Και όντως υπάρχει κόσμος που πιστεύει ότι ο σκάι έκανε φιλανθρωπία. Πήρε φαγητά από τους φτωχούς, για να τα δώσει, που; Στους φτωχούς!! Απίστευτο κατόρθωμα. Μεγάλη ψυχάρα ο Αλαφούζος! Δηλαδή χρειαζόταν οπωσδήποτε μεσάζοντας και σ' αυτό!!! Μόνοι μας δεν μπορούσαμε να τα δώσουμε. Δεν δίνουμε κάθε μέρα από εδώ κι από εκεί. Χρειαζόμαστε τον σκάι να βάλει εισητήριο 8 ευρώ την φιλανθρωπία. 

Και ο ίδιος να υποθέσω δεν έδωκε τίποτα ε; Και τα εκατομύρια εσόδων από το γελοίο σκουπίδι με τους δήθεν ναυαγούς; Γιατί δεν έδωσαν τα 750.000 κάθε εβδομάδας για φιλανθρωπίες; 

Και τα 480.000 περίπου από τα εισητήρια; Θα τα δώσουν στους φτωχούς και στους άστεγους ή θα τα πάρει ο Σαββόπουλος και ο Ζουγανέλης επειδή βγήκαν και είπανε δύο βλακείες;

Δεν τα έχουν παίξει μόνο οι Σαββόπουλοι και οι Ζουγανέληδες που φαντάζονται ότι είναι μπροστάρηδες σε κάτι που δεν υπάρχει. Τά 'χουνε παίξει κι οι από κάτω. Άρτον και θεάματα. Νταβαντούρι νά 'ναι και δε βαριέσαι.

 
npap είπε:
πραγματική απορία μου...  ::)

Στράτο μου, ο όντως "εκνευριστικά έξυπνος" Σαββόπουλος θα έδινε λες τόσο εύκολα "κακόν εαυτόν" βορά σε γραφικούς "υπερσύντροφους" με αντιδημιουργική δανεική σκέψη και "λάμψη" όπως ο (κατά την ταπεινή μου γνώμη) εν λόγω κρίνων?...
Να σου πω Νίκο μου.

Έχω την εντύπωση ότι όχι απλά δεν ασχολείται, αλλά δεν τον ενδιαφέρουν κιόλας όλα αυτά.

Ίσως κάποτε, παλιά, να έδινε κάποια (μικρή νομίζω) σημασία.

Αλλά δεν τον θεωρώ ως άνθρωπο που θα καθήσει να ασχοληθεί με τέτοια γραπτά (είτε έχουν δόση αλήθειας, είτε όχι).

Επίσης να πω ότι βέβαια έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος η γνώμη κάποιου ανάλογα με το ποιός είναι, και τι σχέση έχει με το αντικείμενο επί του οποίου εκφέρει λόγο, αλλά μόνο στην περίπτωση που αυτό αποτελεί προσωπική άποψη, γνώμη, και όχι γεγονός, το οποίο επαληθεύεται, ή όχι.

Σίγουρα το κείμενο αυτό έχει μεγάλες δόσεις υπερβολής, και ενδεχομένως σημεία που θυμίζουν ακόμη και θεωρία συνομοσίας, αλλά νομίζω ότι έχει και αρκετές αλήθειες.

Δεν υπερασπίζομαι, δεν κατακρίνω.

Απλά αυτή είναι η άποψή μου. :)

 
>έχει μεγάλες δόσεις υπερβολής, και ενδεχομένως σημεία που θυμίζουν ακόμη και θεωρία συνομοσίας, <

Πορδοδευτικος τυπος με συνομωσιολογικες τάσεις και δόσεις υπερβολης;

Πέφτω από τα σύννεφα σύντροφε :)

Δεν το πιστεύω,τέτοια πράγματα

πρώτη φορά τα ακούω τα

τελευταία χρονια! :)

Σε λίγο θα μας πεις ότι δεν είμαστε και θύματα των σατανιστικων

σχεδίων της λέσχης Μπιλντερμπεργκ..και των διευθυντήριων :)

 
aggelos_ είπε:
1. Όντως υπάρχει κόσμος που θεωρεί τον πανίβλακα Σαββόπουλο ευφυή.

2. Το τι ηλιθιότητες έχει πει αυτός ο κάφρος που εκμεταλεύτηκε εμπορικά την μεταπολίτευση, δεν λέγεται.
Αυτό δεν το καταλαβαίνω καθόλου (και δεν αναφέρομαι στην λέξη "κάφρος" που αποτελεί χαρακτηρισμό).

Πώς δηλαδή είναι δυνατόν στο μυαλό σου, ένας "πανίβλακας" να "εκμεταλλεύτηκε εμπορικά την μεταπολίτευση" λέγοντας "ηλιθιότητες".

Δεν γνωρίζω κανένα πανίβλακα να μπορεί να εκμεταλλευτεί εμπορικά μια ολόκληρη εποχή λέγοντας ηλιθιότητες.

Αν δηλαδή ήταν έξυπνος και έλεγε σοβαρά πράγματα τι άλλο περισσότερο θα μπορούσε να είχε πετύχει?

Να γίνει Sorros?

Τους χαρακτηρισμούς τους αφήνω στην άκρη, δεν ασχολούμαι, έχω άποψη.

 
fusiongtr είπε:
Σίγουρα το κείμενο αυτό έχει μεγάλες δόσεις υπερβολής, και ενδεχομένως σημεία που θυμίζουν ακόμη και θεωρία συνομοσίας, αλλά νομίζω ότι έχει και αρκετές αλήθειες.
φυσικά και όπως είπα παραπάνω είναι αναπόσπαστο (εφόσον αποδεικνύονται) μέρος μιας μεγάλης υγιούς συζήτησης επί του ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ και όχι των προθέσεων με τις οποίες ασχολούνται πολύ συχνά οι "μικροί θεοί" (τι θεοί... ημίθεοι ;D) εκ των επώνυμων και ανώνυμων τιμητών...

Όντως υπάρχει κόσμος που θεωρεί τον πανίβλακα Σαββόπουλο ευφυή. Το τι ηλιθιότητες έχει πει αυτός ο κάφρος που εκμεταλεύτηκε εμπορικά την μεταπολίτευση, δεν λέγεται.
όμως κατάλαβες τι μας λέει ο "aggelos κάτω παύλα" Στράτο μου?... γιατί εγώ όχι (αν και "κόσμος" που τον θεωρεί ευφυή)... 8) ;D

είναι απλή διαπίστωση που πρέπει να της δώσω το ανάλογο "ειδικό βάρος" που λέγαμε παραπάνω?... είναι προσβολή?... και αν ναι να θιχτώ?... μπααα!!! εντάξει...

άλλωστε εσύ φαντάζεσαι από πόσα πολλά "σημαίνοντα δημόσια πρόσωπα" (ειδικά "ψαγμένους" πολιτικούς με το ανάλογο κομματικό τους κοινό) θεωρώ πιο "αυθεντική" και "ΧΡΗΣΙΜΗ" την Καλομοίρα (και προτιμώ εννοείται, καθότι το χαμόγελο μου με αφορμή την πηγή αγνής σεροτονίνης αφελή χαριτωμενιά της, ρίχνει στην  ζυγαριά του θυμικού μου σούμπιτους επαγγελματίες "σωτήρες" μαζί με το κοπάδι τους και τον αμοραλισμό τους) , χωρίς να ντρέπομαι στο ελάχιστο την ταμπελίτσα τους...

θα ζήσω με το κούτελο βρώμικο άραγες?...

δεν το συνεχίζω μπας και "θερμάνω" το θέμα... ούτε την όρεξη έχω και είμαι και υπότροπος προσφάτως... ;D ;D ;D

ΥΓ. με πρόλαβες... πάντα μπροστά ρε και μετά λες γιατί σε σέβομαι και σ΄αγαπώ?... :-* ;D

 
BlackCrow81 είπε:
Το ειδικό βάρος του Σαββόπουλου του Μπόμπ Ντύλαν ή το ειδικό βάρος του Σαββόπουλου της Καλομοίρας υπερισχύει όταν ο Νιόνιος θα κάνει κριτική σε κάποιον ή κάτι?
από μένα τουλάχιστον, οποτεδήποτε ο οποιοσδήποτε Νιόνιος ασκήσει επιφανειακή κριτική ως προγεφύρωμα για καπέλωμα προθέσεων, θα έχει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια αντιμετώπιση...

 
npap είπε:
και μετά λες γιατί σε σέβομαι και σ΄αγαπώ?... :-* ;D
Κύριε δικηγόρε μου είναι αμοιβαίο και το ξέρεις. :-* :)

 
Γράφω δημόσια γιατί μεσολάβησαν κάποιες σχετικές σελίδες, ότι θα έγραφα σε π.μ.

Φίλε AuditoryDriving αλλά και όσοι αναρωτηθήκατε, όλα τα σχετικά ποστ που προσπάθησαν  να παρεκτρέψουν την κουβέντα πολιτικά - κομματικά, έχουν σβηστεί πριν καν εσύ γράψεις το δικό σου. Και έτσι θα συνεχιστεί. Εγω απλά δεν παρακολούθησα σήμερα για να το κάνω αυτό και οι συντονιστές ήταν ...soft και δεν τήρησαν κατα γράμμα τους Κανονισμούς, που λένε:

Μη συμμόρφωση στα παραπάνω μπορεί να οδηγήσει σε διαγραφή της δημοσίευσης ή και σε άμεση και μόνιμη διαγραφή του μέλους.

Ο παραβάτης θα ειδοποιείται είτε με μήνυμα είτε με προσωπικό μήνυμα από κάποιον moderator. Σε περίπτωση σοβαρής (κατά την κρίση του administrator) παραβίασης, θα ενεργοποιείται η απαγόρευση πρόσβασης στο forum (ban).

Οποιαδήποτε απορία για κλείδωμα ή διαγραφή μηνύματος ή θέματος ή τη διαχειριστική διαδικασία θα πρέπει να υποβάλλεται με προσωπικό μήνυμα (PM) ή e-mail στους αρμόδιους moderators ή τον administrator και όχι με δημιουργία θέματος (topic). Οποιοδήποτε παρόμοιο θέμα δημιουργηθεί, θα κλειδώνεται ή σβήνεται αμέσως.
Να πω πως είναι φάουλ η μεταφορά επώνυμης άποψης κάποιου χωρίς την άδεια του. Αναφέρομαι στην μεταφορά του ποστ απο το Facebook.

Οσο για το αν το Noiz "πουλήθηκε", στενοχωριέμαι αφάνταστα απο την τελείως uncalled  for και κάτω απο την ζώνη αναφορά. Το ότι δεν συμφωνεί κάποιο μέλος με άλλο δεν σημαίνει πως το Noiz στέκεται στην αντίθετη πλευρά. Διαβάστε πάλι:

Οχι, εννοώ ΔΙΑΒΑΣΤΕ:

Οι διαχειριστές και οι συντονιστές προσπαθούν να διατηρούν το περιεχόμενο του Noiz.gr καθαρό από μεμπτό περιεχόμενο επεμβαίνοντας και ενίοτε διαγράφοντας το.
Επειδή όμως είναι αδύνατο να ελέγχονται όλα τα μηνύματα που αναρτώνται, γι' αυτό αποδέχεστε πως ό,τι αναρτάται εκφράζει μόνο τον δημιουργό του μηνύματος και όχι την άποψη των διαχειριστών, των συντονιστών και του webmaster (εκτός από τα μηνύματα τα οποία αναρτήθηκαν από αυτούς) και δεν φέρουν καμία ευθύνη γι' αυτά.
Κρατάτε τα παραπάνω υπ΄όψη μελλοντικά πριν αναφερθείτε στους Κανονισμούς.

Μπορεί να μην συμφωνώ κι εγώ σε μεγάλο ποσοστό στο αρχικό ποστ και να μην βρήκα χρόνο να σχολιάσω αλλά είναι μερικοί φίλοι που ταμπουρώνονται πίσω απο πολιτικά δόγματα για να εξηγήσουν κοινωνικά θέματα. Για τον λόγο αυτό, πολλές φορές καταλήγουν σε αδιέξοδο και η μόνη εξήγηση είναι πως είτε υπάρχει κάποια συνωμοσία, είτε ότι ο άλλος είναι απλά ανισόρροπος.

Αφήστε το να δουλέψει λίγο out of the box.

Ευχαριστώ πολύ.

 
yameth είπε:
είναι μερικοί φίλοι που ταμπουρώνονται πίσω απο πολιτικά δόγματα για να εξηγήσουν κοινωνικά θέματα.
Αχ ρε Γιάννη, πες τα επιτέλους. :)

 
Έμεινα λίγο πίσω στην κουβέντα αλλά αφού διάβασα το κείμενο του Γιάννη Ανδρουλιδάκη που παρατέθηκε, έχω να παραθέσω κάτι ενδιαφέρον που είδα τις προάλλες και έχει σχέση με τις κατηγορίες περί κλοπής τραγουδιών του Σαββόπουλου από τον Λούτσιο Ντάλα και τον Ντύλαν κλπ. Είμαι και λίγο οφ τόπικ αλλά μου άρεσε γιατί η όλη ιστορία άπτεται γενικότερα του τρόπου με τον οποίο μεταδίδεται η "πληροφορία" στις μέρες μας.

Disclaimer: Θα αναφερθώ σε πολιτικό πρόσωπο, όχι για να παραθέσω άποψη αλλά γιατί το περιλαμβάνει εμμέσως η ιστορία. Είναι απλά ένα γεγονός.

Τις προάλλες ήμουν στο Facebook και διάβαζα σχόλια σε ποστ φίλου που θα τον αναφέρω ως ο Α. Ο Α λοιπόν ανέβασε ένα άρθρο που είχε δημοσιευτεί στη LIFO την προηγούμενη εβδομάδα και αναφερόταν στην "ντροπή που θα πρέπει να νιώθουν οι βουλευτές που ψήφισαν τον Δημήτρη Καμμένο για αντιπρόεδρο της βουλής". Το άρθρο, μεταξύ των λόγων για τους οποίους θεωρεί ότι είναι ντροπή, παρέθετε και το γεγονός ότι ο εν λόγω βουλευτής είναι συνωμοσιολόγος και έχει κατά καιρούς πει δημοσίως ότι το χτύπημα στους δίδυμους πύργους στη Νέα Υόρκη την 11η Σεπτεμβρίου του 2001 ήταν inside job.

Στα σχόλια κάτω από την κοινοποίηση του άρθρου, εμφανίστηκε κάποιος Β, φίλος του φίλου μου Α. Ο Β λοιπόν, μετριοπαθώς μεν ενδελεχώς δε, ανέφερε ότι χωρίς να υποστηρίζει γενικά τον εν λόγω βουλευτή, για την ιστορία με το nine eleven δεν ήταν καθόλου σίγουρος ότι δεν υπάρχει δόση μεγάλης αλήθειας. Συνέχισε δε παραθέτοντας τα εξής γεγονότα:

Την εποχή του χτυπήματος τα είχε με μια νεοϋορκέζα Εβραία η οποία δούλευε στο world trade center. Εκείνη λοιπόν του είπε ότι τη μέρα της επίθεσης έλειπαν από τα πόστα τους οι περισσότεροι Εβραίοι (όπως και η ίδια) γιατί ήταν η γιορτή της εβραϊκής πρωτοχρονιάς. Και συνέχισε ο B με την εύλογη απορία: Πώς είναι δυνατόν ολόκληρη Αλ Κάιντα και ολόκληρος Μπιν Λάντεν να εκτελέσουν τέτοιας εμβέλειας και οργάνωσης τρομοκρατικό χτύπημα τη μέρα που οι χειρότεροι εχθροί τους ήταν σπίτι λόγω διακοπών; Κατόπιν ανέπτυξε πλήρως τη γνωστή θεωρία περί inside job και ότι επίτηδες έγινε εκείνη τη μέρα η ενέργεια για να σωθούν οι Εβραίοι γιατί ουσιαστικά από Εβραίους οργανώθηκε το όλο πράγμα.

Βρίσκομαι λοιπόν να διαβάζω όλη αυτή την εντυπωσιακή θεωρία η οποία, φαινομενικά τουλάχιστον, υποστηρίζεται από κάποιου είδους inside information. Δηλαδή εδώ δεν έχουμε γενικότητες αλλά συγκεκριμένα πράγματα επωνύμως. Ο Β δηλαδή με το ονοματεπώνυμό του φάτσα κάρτα αναφέρει ως πηγή της πληροφορίας την πρώην του, η οποία είναι Εβραία και η οποία επιπροσθέτως δούλευε στους πύργους. Και τώρα αναρωτιέμαι τι μπορεί να σκέφτεται ο μέσος αναγνώστης. Δεν είναι δύσκολο νομίζω: "μάλλον είναι αλήθεια τελικά".

Μερικά σχόλια παρακάτω εμφανίστηκε ένας Γ ο οποίος είπε μόνο το εξής: "Η πρωτοχρονιά του εβραϊκού ημερολογίου για το 2001 ήταν στις 17/9 και όχι στις 11. Απλό google search". Μετά από αυτό το σχόλιο, ο Β αποχώρησε από το ποστ με συνοπτικές διαδικασίες και δήθεν υποσχέσεις ότι θα επανέλθει με νέα στοιχεία.

Τέλος ιστορίας.

Επιστροφή στα του Σαββόπουλου και τις κλεψιές τραγουδιών. Πριν πιστέψουμε οτιδήποτε διαβάζουμε, ας κάνουμε μια έρευνα στους δίσκους που περιλαμβάνουν τα εν λόγω τραγούδια για να διαπιστώσουμε αν αναφέρονται οι πρωτότυποι συνθέτες/στιχουργοί.

Κι ας κάνουμε γενικότερα τέτοιες προσωπικές έρευνες λέω γω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Jazzjoker είπε:
κατηγορίες περί κλοπής τραγουδιών του Σαββόπουλου από τον Λούτσιο Ντάλα και τον Ντύλαν κλπ.
Να διευκρινήσω κάτι που κακώς άφησα να κρέμεται.

Τα περί "κλοπής" τα θεωρώ υπερβολές (όπως και το ότι αργότερα παραδέχτηκε ότι δεν ήταν δικά του τα κομμάτια).

Περισσότερο κλικ μου έκαναν οι "εμμονές" του με κάποιους, που μερικές φορές είναι στα όρια (πράγμα που αποτελεί και δική μου διαπίστωση).

Μιλάω για την γενικότερη καλλιτεχνική "φιγούρα" του.

Βέβαια αν κάποιος σε εκφράζει σε μεγάλο βαθμό, σίγουρα είναι φυσιολογική μια πολύ μεγάλη επηρροή.

Πάντως έχω ακούσει να τον αποκαλούν "ο Ντύλαν της Ελλάδας".

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αχ ρε μπαγάσα (ξέρει αυτός)...

ελπίζω να με προλάβει εν ζωή η εποχή, που η γενική παιδεία θα σπάσει τα ταμπού των παντός μορφής αγκυλωμένων εραστών του μετρίου και θα δώσει προτεραιότητα στην ανάπτυξη του γνωσιακού φίλτρου κόντρα στην παπαγαλία μιας προεπιλεγμένης "ανάπηρης" πληροφορίας...

ε τότε μπορεί να ατροφήσει και το "έκτο δάκτυλο της Κατίνας"... το μεγάλο όπλο οποιασδήποτε μορφής προπαγάνδας από όπου κι αν έρχεται κάθε φορά και δείχνει...

κι ας φανώ αξιοκρατικά τότε ο πιο "λίγος" απ όλους ρε αδερφέ... δε γ@μι#τ@ι... θα με "ανεβάσει" έστω και σαν τελευταίο, η άνοδος και η ανεμπόδιστη πρόοδος των άξιων... ποιος το ξέρει, ίσως και "πιο πάνω" από ότι "είμαι"  τώρα...

ΥΓ. άσχετο, αλλά μέχρι τότε τι να μου λένε ρε εμένα οι πέντε και χιλιάδες τόνοι τροφίμων εφόσον μαζευτήκαν με πρωτοβουλία κάποιων κακώνε, μπροστά στα 5 (μπορεί και έξι!!!) πακέτα μακαρόνια που είχα από πέρυσι ξεχασμένα σε ένα ντουλάπι και εγώ με τα χεράκια μου χωρίς να με "σπρώξει" κανένας (για να πάρει την δόξα) τα μοίρασα στους φτωχοί και λίγδωσε κβαντικά (μη πω χριστιανικά δεν είναι sic) το αντεράκι τους...

μη σας πω και για τα δέντρα που έχω φυτέψει (φτύνοντας κουκούτσια) αλλά και ποτίσει (κατουρώντας) τόσα χρόνια και κάνετε κακάκια για λίπασμα... γατάκια... 8)

ΥΓ2 κοίτα ρε πως τα φέρνει το αίσθημα δικαίου μου στα γεράματα... με "δείχνουν" οι παλιοί μου (κλεμμένοι και κλέεεεεφτες να δεις) φίλοι γιατί ήρθε λέει (ποιος δεν ξέρω) η στιγμή για ν' αποφασίσω με ποιους θα πάω και ποιους θ' αφήσω και γω ξαφνικά (ΑΡΧΙΣΑ να) το "σκέφτομαι"...πλάκα έχω... >:D ;D

 
fusiongtr είπε:
Τα περί "κλοπής" τα θεωρώ υπερβολές (όπως και το ότι αργότερα παραδέχτηκε ότι δεν ήταν δικά του τα κομμάτια).

Περισσότερο κλικ μου έκαναν οι "εμμονές" του με κάποιους, που μερικές φορές είναι στα όρια (πράγμα που αποτελεί και δική μου διαπίστωση).
Στράτο να το πιστέψουμε το άρθρο; Δηλαδή το διασταυρώσαμε και καταλήξαμε ότι όντως στην αρχή δεν είχε αναφέρει καν ότι τα κομμάτια είναι διασκευές αλλά αργότερα το παραδέχτηκε; Επίσης περί εμμονών: Να πάρουμε ως δεδομένο ας πούμε ότι ο Σαββόπουλος κουρεύτηκε και ξυρίστηκε μόλις το έκανε ο Λούτσιο Ντάλα κι ότι πήρε σβάρνα τους στρατώνες την εποχή που το έκανε κι ο Ντύλαν κι επειδή το έκανε ο Ντύλαν;

Θέλω να πω: μας γράφει ένα σωρό πράγματα ο κύριος στο άρθρο και δεν ξέρουμε καν από πού τα ξέρει ή αν όντως συνέβησαν έτσι όπως τα λέει. Που εδώ που τα λέμε τουλάχιστον τα περί κουρέματος και στρατοπέδων είναι αστεία.

Υ.Γ. Αύριο θα πάω στο πατρικό μου όπου υπάρχει όλη η δισκογραφία του Νιόνιου σε βινύλια και θα τσεκάρω ιδίοις όμμασι αν οι περίφημες διασκευές, παρουσιάστηκαν ως δικά του κομμάτια ή όχι. Θα σας πω αύριο τι βρήκα. Αν και τουλάχιστον για το άγγελος εξάγγελος θυμάμαι να αναφέρεται το wicked messenger πάνω στο δίσκο.

 
Jazzjoker είπε:
Στράτο να το πιστέψουμε το άρθρο; Δηλαδή το διασταυρώσαμε και καταλήξαμε ότι όντως στην αρχή δεν είχε αναφέρει καν ότι τα κομμάτια είναι διασκευές αλλά αργότερα το παραδέχτηκε;
Έγραψα εγώ τέτοια πράγματα? ???

Επίσης περί εμμονών: Να πάρουμε ως δεδομένο ας πούμε ότι ο Σαββόπουλος κουρεύτηκε και ξυρίστηκε μόλις το έκανε ο Λούτσιο Ντάλα κι ότι πήρε σβάρνα τους στρατώνες την εποχή που το έκανε κι ο Ντύλαν κι επειδή το έκανε ο Ντύλαν;
Μίλησα για καλλιτεχνικές εμμονές.

Να το κάνω κι άλλο λιανά.

Θεωρώ ότι υπάρχει παντού Ντύλαν, είτε δικός του, είτε του Ντύλαν.

Όπως υπάρχουν και κάποιοι άλλοι με τον ίδιο τρόπο.

Πχ, το "οι πίσω μου σελίδες" που είναι δικό του, αλλά και ο Ντύλαν είχε γράψει πριν ένα με τον ίδιο τίτλο.

Το πόσο πολύ και αν, αυτό είναι στα όρια του "μέσα στα πλαίσια", έγκειται στον καθένα μας να αξιολογήσει.

Αν δηλαδή κάποιος στην Ελλάδα είχε μια καλλιτεχνική περσόνα αντίστοιχη με αυτή του Tom Waits, έπαιζε σε Ελληνικές διασκευές κομμάτια του Waits, έγραφε κομμάτια που ο τίτλος τους είναι μετάφραση του τίτλου των κομματιών του Waits, κλπ, και δικά του φυσικά, χτίζοντας μια εξέχουσα θέση στο εγχώριο καλλιτεχνικό περιβάλλον, θα μου φαινόταν ... πώς να το πω ... κάπως.

Όπως και να έχει, δεν αμφισβητώ επ' ουδενί την καλλιτεχνική αξία του Σαββόπουλου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να πω πως είναι φάουλ η μεταφορά επώνυμης άποψης κάποιου χωρίς την άδεια του. Αναφέρομαι στην μεταφορά του ποστ απο το Facebook.
Ζητώ συγγνώμη για αυτό. Θεώρησα σωστό να μεταφέρω αυτό που διάβασα αυτούσιο μαζί με το όνομα του συντάκτη και έφτασα σε αυτό το συμπέρασμα από το γεγονός ότι η δημοσίευση εμφανίστηκε στο "wall" μου, παρά το ότι δεν είμαι "follower" ή φίλος του εν λόγω δημοσιογράφου, από "like/σχόλιο" που έκανε φίλος μου στη δημοσίευση.

Συμπεραίνοντας λοιπόν ότι, πληρώντας τα παραπάνω, το κείμενο αποτελεί δημόσια δήλωση για τα μάτια του καθενός, πήρα το θάρρος να προχωρήσω στην αναδημοσίευσή του.

Apologies

 
Jazzjoker είπε:
Θέλω να πω: μας γράφει ένα σωρό πράγματα ο κύριος στο άρθρο και δεν ξέρουμε καν από πού τα ξέρει ή αν όντως συνέβησαν έτσι όπως τα λέει.
στα περί κλοπών που παρουσιάστηκαν μετά σαν διασκευές Σπύρο και πριν πας για τελικό τσεκ, από το official του Σαββόπουλου θα διαπιστώσεις πως στην δισκογραφία του στα κομμάτια του "Άγγελος εξάγγελος" και "ο Παλιάτσος και ο ληστής", ο ΔΣ παρουσιάζεται σαν διασκευαστής και αναφέρει επώνυμα και τον συνθέτη και τον στιχουργό Dylan...

αυτό που εγώ ξέρω ως κλοπή και είναι η ιστορία που στέκει και ο τύπος που μας γνώρισε ο φίλος jessejames (προσωπικά νομίζω ότι το μόνο "μεμπτόν" του είναι το copy paste, ενώ με ένα link θα ήταν εντάξει) ούτε που την αναφέρει, είναι με το "Τι να τα κάνω τα τραγούδια σας" στο οποίο οι στίχοι ανήκουν στον Χριστιανόπουλο και στην πρώτη έκδοση ο Σαββόπουλος τους ανέφερε ως δικούς του... πράγμα που όντως συνέβη...

εδώ βέβαια γνωρίζω την ιστορία από την πλευρά του Χριστιανόπουλου που είπε ότι του ζητήθηκε από κοινούς φίλους στην Αθήνα η διόρθωση και η επανακυκλοφορία του δίσκου και ο ΔΣ όντως ζήτησε συγνώμη και επανόρθωσε χωρίς όμως να δώσει χρήματα στον Χριστιανόπουλο, ο οποίος και το έφερε για κάποιο διάστημα βαρέως αλλά μετά περασμένα ξεχασμένα...

αντικειμενικά όντως ο ΔΣ μετά δέκα χρόνια στο "Δέκα χρόνια κομμάτια" το επανακυκλοφόρησε με τον σωστό στιχουργό αυτή τη φορά... τώρα όμως οι καιροί ήταν περίεργοι, δεν έχω την πλευρά του Σαββόπουλου για το τι ακριβώς έγινε και κρατάω μια μικρή επιφύλαξη γιατί αν ο Νιόνιος ήταν "παράξενος" στα μάτια κάποιων ε και ο Χριστιανόπουλος δεν πήγαινε πίσω και ειδικά στην  σχέση με την ποίηση του και με την ιδέα της μελοποίησης της δεν τα πήγαινε καθόλου καλά...

το ότι το εμπιστεύτηκε από την αρχή ή ο άλλος σε μια ενδεχόμενη άρνηση του καταχρηστικά το χρησιμοποίησε τι να σας πω... έχουν φτάσει στα αυτιά μου και οι δύο εκδοχές... πάντως από το 75 και μετά με το όνομα του κανονικά στο lp μπορούσε να εισπράττει τα χρήματά του (και από εκεί ήταν και οι άξιες λόγου πωλήσεις που τον αφορούσαν)...

φυσικά εδώ οι γνωστοί σύγχρονοι επί παντός "συμψηφιστές" θα έβγαιναν και θα ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ τον ΔΣ λέγοντας ότι ο X έχει χιλιομελοποιηθεί χωρίς την άδειά του (ο Χατζιδάκις μόνο φτάνει)... βέβαια μακρυά από μένα οι "συμψηφισμοί"... ότι ξέρω είναι τα παραπάνω και αν ισχύουν εδώ έχουμε όντως μία περίπτωση μεμπτής συμπεριφοράς του πιτσιρικά Διονύσση που φυσικά ο καθείς δύναται να κρίνει... αν κάποιος ξέρει και την δική του θέση ας την παραβάλει...

ας επανέρθουμε στον "μέγα τιμητή" που έγραψε επίσης:...

Το 1975, ο Σαββόπουλος έβγαλε τον δίσκο «Δέκα χρόνια κομμάτια». Ο δίσκος είχε ένα οπισθόφυλλο πολύ εμπνευσμένο. Για την ακρίβεια ήταν εμπνευσμένο από τον δίσκο ''Bringing it all back home'' του Ντίλαν, από τον οποίον το είχε κλέψει.
εδώ το οπισθόφυλλο του Dylan

115550616-2.jpg


και εδώ του ΔΣ

savvopoulos27.jpg


τα συμπεράσματα δικά σας για την αξιοπιστία της "κρίσης" του Γ.Α...  ;) :police:

τώρα περί ποιημάτων διαφόρων Γάλλων και λοιπών προσωπικά δεν κατέω πράμα ο αδιάβαστος... αν κάποιος άλλος μπορεί να μας διαφωτίσει καλό θα ήταν...

δεν ξέρω αλλά γενικώς οι ταπεινές δικές μου "πίσω σελίδες" μέχρι τώρα, "μουτζουρώνονται" ή "σχίζονται" συνήθως από άσχετους ή εγκάθετους... τυχαίο?... μπορεί... πάντα όμως θα έχω μια αντανακλαστική ευαισθησία... :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top