Οι 100 σπουδαιότεροι κιθαρίστες όλων των εποχών (Rolling Stone

Εσκάσε και ο καρδινάλιος να μας πει οτι δεν διαβάζει λίστες, και να βγάλει άχρηστους όσους ψήφισαν.  Έσκασε και ο κάθε πικραμένος να μας πει ότι οι κακόγουστοι κιθαρίστες που ακούει δεν συμπεριλήφθηκαν.

Κρατήστε και κανένα μικρότερο καλάθι ρε παιδιά. Δεν είναι όλα των άκρων (= "μπήκε η τζόνι μίτσελ και όχι ο τάδε γιαλαντζί μεταλλάκος των 80s" ) και γκρεμίστηκε το προσωπικό σας οικοδόμημα.

Ίσως εν τέλει υπάρχει κάποιος λόγος που το οικοδόμημα αυτό είναι προσωπικό σας και όχι εκείνο του Bowie ή του Trey Anastacio που ψήφισαν. Το σκεφτήκατε;

Από την άλλη, ούτε εγώ δεν μπορώ να (απο)δεχθώ ότι ο Cobain θεωρείται κιθαρίστας. Ουσιαστικά όμως, υπήρξε ο λόγος για την τελευταία μουσική επανάσταση που καταγράφηκε στο είδος αυτής της τέχνης, άρα κάτι θα συντρέχει , όχι; Επιπλέον, όσο κι αν αντιπαθώ τη μουσική του, παραδεχομαι ακριβως αυτό που μόλις έγραψα -ότι δηλ. αυτόν θα τον γράψουν οι ροκ εγκυκλοπαίδεις, θέλει δεν θέλει κάποιο τυπάκι από το Νόιζ, so I can live with it. Kάποιο λόγο έχουν αυτοί οι μαλάκαι (sic) που ψήφισαν, για να τον συμπεριλάβουν.

Τέλος, ...πολλα backing track workouts, ρε μάγκες. Πολλα guitar covers. Πολλες επιδειξεις "τεχνικων" ικανοτητων για χαρη των οποιων η κατάληξη είναι να περιφρονείται καθε κανονας συνθεσης και μουσικης γενικοτερα.

Δεν θα το πιστέψουν μερικοί, αλλά ακούγοντας Τζόνι Μίτσελ (ο άλλος βρήκε να πει ότι παίζει πολύ "εύκολα" και σαν ανήλικη!) αντί για Στιβ Βάι, μπορεί να μάθουν καλύτερη κιθάρα.

Συνεπώς, η λίστα του Ρόλιγκ Στόουν, με την οποία και δεν γίνεται να συμφωνεί κανείς 100%, έχει φυσικά λόγο ύπαρξης. Κι ο λόγος έιναι πως υπάρχει ακόμη στον κόσμο, όπως επιβεβαιώνεται και από τα σχόλια μας εδώ, πολυ κακογουστιά και ελάχιστη μουσική.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κανονικα δεν θα επρεπε να μαλωνετεουν γι αυτο
κορεκτεντ

παιζω ΚΑΙ κιθαρα (και πληκτρα και ντραμς και μπασο).... δεν ειμαι.."κιθαριστας" ... χρησιμοποιω δηλ. την κιθαρα για να παραξω δικους μου ΗΧΟΥΣ και δικη μου ΜΟΥΣΙΚΗ ...δεν ξερω και δεν με ενδιαφερει να παιξω ουτε ΕΝΑ τραγουδι "τριτων" και η κιθαρα ως μεσον επιδειξης δεξιοτεχνιας δεν με ενδιαφερει και δεν με ενδιεφερε ποτε καθολου...ειμαι δηλ. και εγω ενας Κομπενης ..κΣερω δηλαδη οσο κιθαρα ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ  ;D ;D

ακου εκει...κιθαριστας....αν με ξαναβρισεις θα γινουμε απο δυο χωριων χωριατες  ;D ;D

 
Δε διάβασα τη λίστα γιατί δε με ενδιαφέρει. Και ούτε εσάς θα έπρεπε να ενδιαφέρει. Βασικά δε θα έπρεπε να ενδιαφέρει κανέναν αφού ο ρόλος των άρθρων αυτών (όπως και οποιασδήποτε προσπάθειας σύγκρισης και ταξινόμησης ΜΗ απόλυτων μεγεθών) είναι καθαρά διαφημιστικός.

Το θέμα κατ' εμέ είναι αλλού. Γιατί αυτές οι λίστες, στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι για κιθαρίστες; Γιατί δεν κυκλοφορεί το Rolling Stone μια φορά το χρόνο ξέρω γω ένα επετειακό τεύχος όπου θα δημοσιεύονται και λίστες με τους καλύτερους σαξοφωνίστες, πιανίστες, γκαϊντίστες και φλαουτίστες; Τι είναι αυτό που κάνει τους κιθαριστες (με κούρασε το πολύ -ίστες) να είμαστε επιδειξιομανείς, ανταγωνιστικοί, ξερόλες και εν ολίγοις να θεωρούμε ότι το προσωπικό μας γούστο οφείλει να είναι ο κανόνας για την υφήλιο; Και πώς  προκύπτει αυτή η θεώρηση; Δηλαδή οι άνθρωποι με τέτοιο χαρακτήρα ρέπουν προς την κιθάρα ή με το που ασχολείται κάποιος με την κιθάρα και ανεξαρτήτως χαρακτήρα, σύντομα γίνεται ανταγωνιστικό φρικ;

Δεν μπορώ να απαντήσω για άλλους αλλά σε μένα συνέβη το δεύτερο. Δηλαδή ήμουν μια χαρά παιδί, φυσιολογικός άνθρωπος, νταξ είχα τις παραξενιές μου αλλά μέσα στα όρια του νορμάλ. Όμως, μια καταραμένη μέρα πριν πολλά χρόνια αποφάσισα να μάθω κιθάρα. Ε, αυτό ήταν. Μόλις κατάφερα να πιάσω μπαρέ το φα ματζόρε και να ακούγονται οι 4 από τις 6, κάτι άλλαξε μέσα μου. Κάτι έσπασε και ξανακόλλησε στραβά. Άρχισα να βλέπω αλλιώς τον κόσμο. Άρχισα να συγκρίνω τα πάντα και να τα κατατάσσω σε καλύτερα και χειρότερα. Και ψαχνόμουν διαρκώς για διαφωνίες και τσαμπουκάδες. Δηλαδή μου έλεγε η κοπέλα μου στο σχολείο "καλημέρα γλυκέ μου" και της απαντούσα "τι εννοείς δηλαδή ότι ο Γκάλαχερ είναι καλύτερος απ' το Νόπφλερ; Χωρίζουμε μωρή άσχετη". Οι βαθμοί μου άρχισαν να πέφτουν, σταμάτησα να ψηλώνω και το ΠΑΣΟΚ άρχισε να χάνει ψηφοφόρους. Από εκεί που ήμουν το καλό παιδί, παράδειγμα για τη γειτονιά και καμάρι της μάνας μου, έγινα αλήτης. Τριγύρναγα στα νάιτ μπαρς και έπιανα κουβέντα με αγνώστους. Στην αρχή το έπαιζα κανονικός αλλά σιγά σιγά έχυνα το δηλητήριο και παρέσερνα τους συνομιλητές σε κουβέντα για κιθαρίστες και μπάντες.

Οι φίλοι μου δε με ανγνώριζαν. Δεν ήθελαν πια να με κάνουν παρέα γιατί όλες οι κουβέντες ήταν αφορμή για να τα πάρω. Ένα απλό "Πού να πάμε απόψε για κανά ποτό;" μπορούσε να καταλήξει να μην τους μιλάω για ένα μήνα. Γιατί ποιος είσαι συ ρε μεγάλε που θα ΥΠΟΝΟΗΣΕΙΣ ότι ο εσαρβί είναι χειρότερος απ' το χέντριξ; Άντε πήγαινε να δεις άμα έρχομαι και έρχομαι- δεν έρχομαι είναι γιατί είσαι παπάρας.

Στο στρατό το 18μηνο το έκανα 4 χρόνια. Έπεφταν βροχή οι φυλακές γιατί ήμουν πεπεισμένος ότι ο διοικητής ήταν υπέρ του βανάλεν. Και αυτό είναι προσωπική προσβολή κύριε! Δεν είμαι ο οποιοσδήποτε. Εχθές έπιασα φα ματζόρε μπαρέ και ακούγονταν οι 5 από τις 6!

Τεσπά, μην σας κουράζω, η κατάληξη είναι συνήθης: Παίζω τα μπλουζ σε μπάντα με δύο κιθάρες. Τον άλλο κιθαρίστα δεν ξέρω καν πώς τον λένε γιατί είναι άχρηστος. Δεν ξέρω πώς ανέχεται να είναι στην ίδια μπάντα με κάποιον τόσο σαρωτικά καλύτερό του. Πρέπει να γουστάρει γκίλμορ και άλλους τέτοιους άκυρους, δεν εξηγείται αλλιώς.

Τώρα πια παίζω φα ματζόρε μπαρέ και ακούγονται (συνήθως) και οι 6. Αλλά λίστες δε διαβάζω. Τι να διαβάσω ρε μεγάλε δηλαδή αφού είστε όλοι άσχετοι;  Άμα ήμουν μοντερέιτορ εδώ μέσα θα σας μπάναρα όλους γιατί δεν έχετε ιδέα.

Α στο διάτανο με εκνευρίσατε πρωί πρωί.

 
Θα μπορούσα να αντιληφθώ το να κάθονται να συζητούν την λίστα 17χρονα στην καφετέρια (θα ταν και μια πολύ ευχάριστη αλλαγή από το να παίζουν συνέχεια με το κινητό) ή σε φόρουμ γενικού ενδιαφέροντος αλλά να κάθεστε και να συζητάτε, κιαθαρίστες άνθρωπες τι παπαριά επέλεξε και με τι σειρά την έβαλε το τάδε περιοδικό στη λίστα του με κιθαρίστες, είναι σα να κάθεστε να σχολιάζετε λίστα του Cosmocolitan "30 τρόποι να την/τον κάνετε να σας αγαπήσει" .

Paul Simon, Johnny Mitchell, Lou Reed, John Lee Hooker και κάποιοι άλλοι, είναι τουλάχιστον αγαπημένοι μου (των δύο πρώτων παίζει να έχω - βινύλιο up to a point- και όλη τη δισκογραφία τους) αλλά δουλειά σε τέτοιες λίστες δεν έχουν.

Από την άλλη για μένα έχει τόση σημασία που είναι στη λίστα όση ακριβώς έχει και άμα δεν ήταν.

Γιατί η λίστα είναι αντικείμενο χαζοκουβεντούλας για κανα δυο μήνες το πολύ ενώ η δουλειά τους αντικείμενο ψυχαγωγίας και (ενίοτε) μελέτης για κάτι δεκαετίες.

Λέω γω τώρα ....

 
Τι είναι αυτό που κάνει τους κιθαριστες (με κούρασε το πολύ -ίστες) να είμαστε επιδειξιομανείς, ανταγωνιστικοί, ξερόλες και εν ολίγοις να θεωρούμε ότι το προσωπικό μας γούστο οφείλει να είναι ο κανόνας για την υφήλιο;

http://emedicine.medscape.com/article/923178-overview

;D ;D ;D ;D

 
δεν συζητάμε ούτε το παρατραβάμε σαν 17χρονα (που μακάρι να είμασταν)

είπαμε (νομίζω οι περισσότεροι) ότι η λίστα ήταν καλή και λογική γι αυτό που ήταν.

Δεν θα μπορούσε να μην έχει λάθη.

Από εκεί και μετά δεν θα σκάσω που ήταν μέσα και κάποια άσχετα ονόματα.

Για ένα όνομα χάρηκα (και το ξαναείπα) του Ronson.

Τώρα σκέφτομαι δεν ήταν κι ο Trower μέσα.

(κι ήταν ο μαθητής του Fripp).

όπως δεν ήταν ο Big Jim Sullivan (και ήταν οι μαθητές του (Blackmore - Page)

Επίσης με την ίδια λογική έπρεπε να ήταν κι ο Μακα μέσα. Στο the end έχει ένα αξιόλογο σολάκι... :D

Να αρχίσουμε νέο γύρο?  ;D

 
Jazzjoker είπε:
Το έχω σκεφτεί. Πάντως αν ισχύει εγώ είμαι η εξαίρεση.
Εγω παλι ο κανονας. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
Καλώς ή κακώς η τέχνη αποτιμάται απ' το συνολικό αντίκτυπο που έχει στο κοινό, το όποιο κοινό. Σ' αυτή την διαδικασία σπανιότατα παίζει ρόλο η τεχνική κατάρτιση (δεν λέω ποτέ γιατί και οι μουσικοί κοινό είναι και θα "λατρέψουν" κάποιον που τους εξιτάρει τεχνικά). Δεν μιλάω για την λίστα γιατί δεν έχει και τόσο νόημα. Άλλωστε είμαι σίγουρος πως αν έλεγαν στα ίδια άτομα μετά από κανά μήνα να ξαναφτιάξουν την λίστα, αυτή θα έβγαινε (ελαφρώς) διαφορετική.

 
Jazzjoker είπε:
Γιατί ποιος είσαι συ ρε μεγάλε που θα ΥΠΟΝΟΗΣΕΙΣ ότι ο εσαρβί είναι χειρότερος απ' το χέντριξ;
Μισή ώρα τώρα ψάχνω να βρω ποιός είναι αυτός ο εσαρβί.

Νομίζω ότι κάτι βρήκα αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Πάντως πρέπει να είναι μαύρος σαν τον χέντριξ (αλλιώς γιατί να τους συγκρίνει ο JJ? σκέφτηκα) και αν κρίνω από το όνομα πρέπει να είναι Γάλλος.

Τώρα πια παίζω φα ματζόρε μπαρέ και ακούγονται (συνήθως) και οι 6.
Πώς το κάνεις αυτό? :o

Εγώ δεν μπορώ, κι έτσι σκέφτηκα ότι τα μπαρέ είναι για τα μπάζα και τα έκοψα.

Δεν παίζω ακκόρντα με πάνω από τέσσερεις νότες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Tamtam είπε:
Εσκάσε και ο καρδινάλιος να μας πει οτι δεν διαβάζει λίστες, και να βγάλει άχρηστους όσους ψήφισαν.  Έσκασε και ο κάθε πικραμένος να μας πει ότι οι κακόγουστοι κιθαρίστες που ακούει δεν συμπεριλήφθηκαν.
jointman_hasis.gif


Κρατήστε και κανένα μικρότερο καλάθι ρε παιδιά. Δεν είναι όλα των άκρων (= "μπήκε η τζόνι μίτσελ και όχι ο τάδε γιαλαντζί μεταλλάκος των 80s" ) και γκρεμίστηκε το προσωπικό σας οικοδόμημα. Ίσως εν τέλει υπάρχει κάποιος λόγος που το οικοδόμημα αυτό είναι προσωπικό σας και όχι εκείνο του Bowie ή του Trey Anastacio που ψήφισαν.
Παμε (ολοι εμεις οι μη-διασημοι) να γκρεμισουμε το "προσωπικο μας οικοδομημα" και να ασπαστουμε το "προσωπικο οικοδομημα" του ΧΨ διασημου, γιατι προφανως ο ΧΨ διασημος εχει καλυτερο γουστο, και ισως ξερει και κατι παραπανω. Ε? Μάιστα. "Σανο και γρηγορα για υπνο στο παχνι σου, κακομοιρη που νομιζεις οτι εχεις γουστο και μου θες κι απο πανω να σχολιασεις και τις αποψεις του XΨ διασημου".
jumping_sheep2.gif


Ευτυχως που εχουμε τους ΧΨ διασημους που σκεφτονται πριν απο μας για μας και καθοριζουν, μεταξυ αλλων, ποιος ειναι καλυτερος κιθαριστας σε μια λιστα του RS, τη "Βιβλο" της παγκοσμιας μουσικης. ;D

Δοξα τω Θεω που υπαρχει το RS και μαθαμε οτι ο Paul Simon και ο Cobain αξιζουν μια θεση μεσα σε μια λιστα με τιτλο "100 Greatest Guitarists" αλλα οι ασχετοι-κουλοι-αμπαλοι Vai/Satriani/Morse κ.α. δεν...

Δεν θα το πιστέψουν μερικοί, αλλά ακούγοντας Τζόνι Μίτσελ αντί για Στιβ Βάι, μπορεί να μάθουν καλύτερη κιθάρα.
amstel2.png


Συνεπώς, η λίστα του Ρόλιγκ Στόουν, με την οποία και δεν γίνεται να συμφωνεί κανείς 100%, έχει φυσικά λόγο ύπαρξης. Κι ο λόγος έιναι πως υπάρχει ακόμη στον κόσμο, όπως επιβεβαιώνεται και από τα σχόλια μας εδώ, πολυ κακογουστιά και ελάχιστη μουσική.
Πες τα!!! Αυτη η κακογουστια πια και η ασχετοσυνη των μελων του ΝΟΙΖ, να μην μπορουν να καταλαβουν το τεραστιο κιθαριστικο ταλεντο ενος J.L. Hooker ή ενος Keith Richards? Τς τς τς...
eyeroll.gif


είπαμε (νομίζω οι περισσότεροι) ότι η λίστα ήταν καλή και λογική γι αυτό που ήταν.
Καλη και λογικη με τετοιο ασχετο τιτλο, Οχι. Ο τιτλος δεν εχει καμια σχεση με το περιεχομενο της λιστας. Aν ο τιτλος για παραδειγμα ηταν "100 Most Influential Guitarists", η συγκεκριμενη λιστα μπορει να ειχε καποιο νοημα. Υπαρχει ενα τεραστιο χασμα αναμεσα στις λεξεις Influential και Greatest. Ο Hooker ηταν ενας μουσικος με τεραστια επιρροη στο Blues και κατ’ επεκταση στο Rock. Σαν κιθαριστας ομως δεν ηταν ουτε Greatest, ουτε Great, ουτε καν Good. Καποιοι δεν μπορουν να κατανοησουν τα απολυτως αυτονοητα οταν μιλαμε για μουσικους. Και το απιστευτο ειναι οτι αυτο γινεται σε ενα Μουσικο/Τεχνικο φορουμ. Ο καθενας βαζει την ταμπελα "Greatest" οπου γουσταρει κι οπου να'ναι. Παιζει ο αλλος τρεις νοτες (γιατι τοσες μπορει να παιξει κι οχι γιατι τοσες επελεξε να παιξει) και μπορει να αρεσει σε καποιους/πολλους/απειρους, και τσουπ, του κολλανε και την ταμπελα του "Greatest". Αμ δεν παει ετσι. Μπορει τον Hooker να τον γουσταρουν 500 μυρια ακροατων και τον Malmsteen καμια 50ρια χιλιαδες, αλλα ο πρωτος δεν θα γινει Great κιθαριστας που να γυρισει αναποδα ο πλανητης.

Paul Simon, Johnny Mitchell, Lou Reed, John Lee Hooker και κάποιοι άλλοι, είναι τουλάχιστον αγαπημένοι μου...αλλά δουλειά σε τέτοιες λίστες δεν έχουν.
Εισαι κακογουστος fyllos. Τολμας και αμφισβητεις μια λιστα του RS?
eyebrow.gif


Καλώς ή κακώς η τέχνη αποτιμάται απ' το συνολικό αντίκτυπο που έχει στο κοινό, το όποιο κοινό.
Συνολικο αντικτυπο = ?
 
Μισή ώρα τώρα ψάχνω να βρω ποιός είναι αυτός ο εσαρβί.

Νομίζω ότι κάτι βρήκα αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Πάντως πρέπει να είναι μαύρος σαν τον χέντριξ (αλλιώς γιατί να τους συγκρίνει ο JJ? σκέφτηκα).
Άσπρος είναι...ήταν μάλλον

Εγώ δεν μπορώ, κι έτσι σκέφτηκα ότι τα μπαρέ είναι για τα μπάζα και τα έκοψα.

Δεν παίζω ακκόρντα με πάνω από τέσσερεις νότες.
Και καλά κάνεις. Και τρεις και δύο, το μπάσο τι το έχουμε δηλαδή, για να τα ξύνει ? ;D
 
Waterfall-K είπε:
Συνολικο αντικτυπο = ?
Η ερώτησή σου είναι ομολογουμένως καλή γιατί ενώ σε κάποιες περιπτώσεις η απάντηση είναι ευκολη (μπορεί κανείς να αρνηθεί π.χ. την αξία του Jimi Hendrix ή του Eric Clapton; Δεν νομίζω), σε άλλες τα πράγματα είναι πιο θολά. Ακριβώς γι' αυτό οι λίστες αυτές δεν έχουν και τόσο νόημα (πλάκα έχουν, μια ενδιαφέρουσα άσκηση είναι) γιατί τελικά μόνο σε παρόμοιες ερωτήσεις η αποτίμηση του συνολικού αντίκτυπου πρέπει να υπολογιστεί. Αλλιώς live and let live. Αν εσύ θεωρείς πως ο τάδε τζαζίστας είναι "καλύτερος" ή επιδραστικότερος απ' το τάδε, ξέρω 'γω, μεταλά, τότε με γειά σου με χαρά σου. Ποιος είμαι εγώ να σου πω το αντίθετο. Και στην τελική γιατί να με νοιάζει, σαμπώς με κόφτει να αποκτήσουν όλοι τα ίδια γούστα με εμένα;

Το μόνο που κάνει κάποιες λίστες ενδιαφέρουσες είναι ποιος τις συντάσει, είναι δουλειά από ομάδα "εμπειρογνωμόνων" ή από γκάλοπ στο κοινό;

 
Αν λαμβάναμε 10 ή 100 τέτοιες λίστες, κάποια ονόματα θα διέφεραν. Πολλά όμως θα ήταν κοινά. Οπότε, προς τους φίλους που εξακολουθούν να προσποιούνται πως "έτσι είναι αν έτσι σας αρέσει" και "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα", έχω δύο ερωτήσεις:

α) Είναι βέβαιοι πως τα ονόματα που θα ήταν κοινά στο παραπάνω υποθετικό παράδειγμα, θα ήταν αυτά που νομίζουν;

β) Τι είναι αυτό που θα τα καθιστούσε κοινά, αν όχι η αναφορά σε κάποια μη-υποκειμενική μέθοδο αξιολόγησης, η οποία υπάρχει πέρα από γούστα, ηλικίες, οπαδιλίκια κλπ;

 
theoctapus είπε:
Το μόνο που κάνει κάποιες λίστες ενδιαφέρουσες είναι ποιος τις συντάσει, είναι δουλειά από ομάδα "εμπειρογνωμόνων" ή από γκάλοπ στο κοινό;
Ολες αυτες οι λιστες ειναι τυπου "τι γουσταρετε να ακουτε?". Το προβλημα αρχιζει οταν κοτσαρει καποιος σε μια τετοια λιστα τον τιτλο "100 Greatest Guitarists/Keyboardists/Drummers/etc". Αν ο τιτλος ηταν απλα "τι γουσταρετε να ακουτε?" ή κατι παρομοιο, αυτο το θρεντ δεν θα ειχε ουτε 2 σελιδες, κι αυτο γιατι δεν μπορεις να πεις και πολλα για το γουστο του καθενα. Αντε να πεις οτι σ'αρεσει ή οχι, και τελος. Οταν ομως βαζεις τοσο βαρυγδουπους τιτλους και μου γραφεις απο κατω οτι να'ναι, να περιμενεις και τις αναλογες αντιδρασεις.

 
O John Lee Hooker φυσικά και είναι greatest guitar player ενώ ένα ανέμπνευστο shred machine όχι.

Αυτό κάποιοι απλά ΔΕΝ θα το δεχτούν ακόμη κι αν τους το πει / γράψει / εξηγήσει ο

Trey Anastasio, ο Ritchie Blackmore (Deep Purple), ο Don Felder (The Eagles), ο Kirk Hammett (Metallica), ο Warren Haynes (The Allman Brothers Band), ο Robby Krieger (The Doors),ο Brian May, ο Mike McCready (Pearl Jam), ο Tom Morello, ο Dave Mustaine (Megadeth), ο  Joe Perry, ο Carlos Santana, ο Andy Summers, ο Mick Taylor, ή ο Eddie Van Halen.

Kάποιοι άλλοι, δεν περιμένουν να τους το πει κανένας γιατί το ξέρουν ήδη.

Επαναλαμβάνω, από τη λίστα απουσιάζουν πολλοί κιθαρίστες που θα μπορούσαμε να προσθέσουμε, και από διαφορετικό κιθαριστικό  πάνθεον ο καθένας τους -είτε είναι o  Agustín Barrios Mangoré είτε η Kaki King είτε η Anna Calvi, υπάρχει όμως μια καθοριστική στιγμή αμηχανίας που λέει ότι "αυτό που θεωρείς σημαντικό, ίσως απλά να μην είναι και τόσο και ίσως θα έκανες μια καλή αρχή να γκουγκλίσεις και κανένα άλλο όνομα από τα 100 που υπάρχουν στη λίστα, αντί να κατεβάσεις ακόμη ένα backing track".

Παράδειγμα το ακόλουθο live. Oi πιθανότητες η γυναίκα αυτή να έχει ακούσει/επηρεαστεί από Ry Cooder, Neil Young, Jimi Hendrix ή Joni Mitchell είναι πολύ μεγαλύτερες από το να έχει μάθει κιθάρα προσπαθώντας να σρεντάρει τόσο γρήγορα όσο οι σπόρτσμεν του είδους, πολλοί από τους οποίους είναι καλοί για τα ωδεία ή για να βγάζει ο κάθε ανέμπνευστος τα "μεράκια" του, αλλά δεν θα μπουν εύκολα σε καμία τέτοιου είδους λίστα και πάντα θα απορούν "γιατί ο Cobain και όχι ο Vai".

Με αυτή την έννοια έγραψα ότι το να ακούσεις καλλιτέχνες όπως η Joni Mitchel ίσως σε κάνει καλύτερο κιθαρίστα (από το να μάθεις να σολάρεις με ταχύτητα πριονοκορδέλας).





 
Ωχ Θεε μου....
hot.gif


Δεν μου λες TamTam, καποιος απ'τους

Trey Anastasio, Ritchie Blackmore (Deep Purple), Don Felder (The Eagles), Kirk Hammett (Metallica), Warren Haynes (The Allman Brothers Band), Robby Krieger (The Doors), Brian May, Mike McCready (Pearl Jam), Tom Morello, Dave Mustaine (Megadeth),  Joe Perry, Carlos Santana, Andy Summers, Mick Taylor, Eddie Van Halen

εγραψε πουθενα οτι ο Hooker ηταν κορυφαιος κιθαριστας? Αν ναι, να μας τον δειξεις (για να ξερουμε ποιοι συνεχιζουν να παιρνουν ακομα βαρια ναρκωτικα ;D)

Αλλο το "ο Hooker ηταν Great" και αλλο το "ο Hooker ηταν Great guitarist". Καταλαβαινεις τη διαφορα ή τζαμπα σπαταλαμε τον χρονο μας να γραφουμε εδω μεσα?

ΥΓ: ευχαριστουμε για τις πληροφοριες που μας παρεθεσες παραπανω (Ritchie Blackmore (Deep Purple), Don Felder (The Eagles), Kirk Hammett (Metallica) κλπ), η αληθεια ειναι οτι κανεις δεν ηξερε που επαιζε ο Blackmore ή που παιζει o Hammett. :P

 
Δεν μου λες TamTam, καποιος απ'τουςTrey Anastasio, Ritchie Blackmore (Deep Purple), Don Felder (The Eagles), Kirk Hammett (Metallica), Warren Haynes (The Allman Brothers Band), Robby Krieger (The Doors), Brian May, Mike McCready (Pearl Jam), Tom Morello, Dave Mustaine (Megadeth),  Joe Perry, Carlos Santana, Andy Summers, Mick Taylor, Eddie Van Halen

εγραψε πουθενα οτι ο Hooker ηταν κορυφαιος κιθαριστας? Αν ναι, να μας τον δειξεις (για να ξερουμε ποιοι συνεχιζουν να παιρνουν ακομα βαρια ναρκωτικα ;D

100 Greatest Guitarists

We assembled a panel of top guitarists and other experts to rank their favorites and explain what separates the legends from everyone else. Featuring Keith Richards on Chuck Berry, Carlos Santana on Jerry Garcia, Tom Petty on George Harrison and more.

THE VOTERS: Trey Anastasio, Dan Auerbach (The Black Keys), Brian Bell (Weezer), Ritchie Blackmore (Deep Purple), Carl Broemel (My Morning Jacket), James Burton, Jerry Cantrell (Alice in Chains), Gary Clark Jr., Billy Corgan, Steve Cropper, Dave Davies (The Kinks), Anthony DeCurtis (Contributing editor, Rolling Stone), Tom DeLonge (Blink-182), Rick Derringer, Luther Dickinson (North Mississippi Allstars), Elliot Easton (The Cars), Melissa Etheridge, Don Felder (The Eagles), David Fricke (Senior writer, Rolling Stone), Peter Guralnick (Author), Kirk Hammett (Metallica), Albert Hammond Jr. (The Strokes), Warren Haynes (The Allman Brothers Band), Brian Hiatt (Senior writer, Rolling Stone), David Hidalgo (Los Lobos), Jim James (My Morning Jacket), Lenny Kravitz, Robby Krieger (The Doors), Jon Landau (Manager), Alex Lifeson (Rush), Nils Lofgren (The E Street Band), Mick Mars (Mötley Crüe), Doug Martsch (Built to Spill), J Mascis (Dinosaur Jr.), Brian May, Mike McCready (Pearl Jam), Roger McGuinn (The Byrds), Scotty Moore, Thurston Moore (Sonic Youth), Tom Morello, Dave Mustaine (Megadeth), Brendan O’Brien (Producer), Joe Perry, Vernon Reid (Living Colour), Robbie Robertson, Rich Robinson (The Black Crowes), Carlos Santana, Kenny Wayne Shepherd, Marnie Stern, Stephen Stills, Andy Summers, Mick Taylor, Susan Tedeschi, Vieux Farka Touré, Derek Trucks, Eddie Van Halen, Joe Walsh, Nancy Wilson (Heart)

Read more: http://www.rollingstone.com/music/lists/100-greatest-guitarists-
;D ;D

 
Superfunk είπε:
εντάξει βρε νιαγάρα, προφανώς ο ταμταμ κοπιάρησε το κείμενο του RS.

Αλλά και πάλι, ας μας εξηγήσουν τα παιδιά του RS.

Δηλαδή πως ακριβώς έγινε?

τους κάλεσαν όλους για καφέ?

τους έκλεισαν ραντεβού για τελε κονφερανς?

τους έδωσαν ερωτηματολόγιο (από λίστα) ή τους είπαν βάλτε ό,τι θέλει η ψυχή σας?

και ...όλοι οι παραπάνω...

κατάλαβαν το ερώτημα?

ζήτησαν διευκρινιστικές ερωτήσεις? ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top