1. Το sacd είναι ΑΛΛΟ remix.
Apples and oranges. Σε καποια κομματια ακουγονται αλλα οργανα και σε αλλα λιγοτερα. Αυτη τη στιγμή δεν θυμαμαι ποια, πού και τι ακριβως. Τοτε (2003) το ειχα ψαξει και διαπιστωσει. Συνολικα το ακουσμα εντυπωσιάζει μεν αλλα δεν συγκινει. Μαλιστα τοτε ο Alan Parsons ειχε δωσει συνεντεύξεις γιατι δεν ενέκρινε ο ιδιος το remix.
2. Ο τυπος στο βιντεο δεν αναφερει πλατω κεφαλη βραχιονα phono stage. Λεει οτι εχει καλα.....αυτο δεν υπόσχεται πολλα πραγματα σχετικα με την βελτιστη δυνατη αναπαραγωγη του βινυλιου.
3. Προσωπικα διαφωνω με την ψηφιοποιηση των αναλογικων μεσων. Θα προτιμουσα αμεση συγκριση.
Παντως και ιδιος εκπλησσεται ποσο καλα ακουγεται το βινυλιο ενω λεει οτι το sacd του φανηκε ετσι κι ετσι
1) Εσυ ελεγες οτι το SACD υστερει δραματικα, τωρα λες οτι εντυπωσιαζει; Οπως και να εχει, το remix εχει να κανει με την 5.1 μιξη. Εδω οι επιμαχες συνεντευξεις, οπου ειναι ξεκαθαρο οτι η ολη φαση αφορα τη surround μιξη και οχι τη στερεο.
https://www.pinkfloydz.com/interviews/james-guthrie-alan-parsons-dark-side-interviews-2003/
2) Ο τυπος εχει κανει καμποσα βιντεο με το τι εχει, να εδω ενα προσφατο με τα φτωχικα ηχεια που πηρε
Απο οτι βλεπω πανω απο 5 χιλιαρικακια κανει, ελπιζω να σε καλυπτει
https://www.amazon.com/Technics-SL-1200G-Direct-Turntable-Silver/dp/B01MTST3VT?ref_=ast_sto_dp
3) Δεν μπορουμε να ειμαστε στο δωματιο του, οποτε καλη και η ψηφιοποιηση, οχι ιδανικη αλλα καλη.
Τελος, δε μας αφορα η αποψη του, διοτι εχουμε τα αρχεια για να βγαλουμε ενα απλο συμπερασμα: Δεν ειναι για πεταμα το SACD.
Τωρα, και αυτος και ο καθε audiophile, πιστευει οτι ειναι αξιος και ικανος να κρινει σε οποιοδηποτε επιπεδο περα απο του υποκειμενικου γουστου του, το οποιο υποκειμενικο γουστο του ειναι ερμαιο των ψυχολογικων παιχνιδιων του μυαλου του, τη δουλεια των mastering engineers, και μαλιστα ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ mastering engineers του κοσμου. Και οχι για κατι που βγαζει ματια, π.χ. να χει γινει η κυμματομορφη τουβλο, αλλα να διυλιζει τον κωνωπα, ωστε να μπορει να μας διαφωτιζει για τις λεπτες αστοχιες που υπεπεσε ο κακομοιρης ο mastering engineer.
Ε λοιπον, του εχω νεα: ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ. Ουτε αυτος, ουτε εσυ, ουτε κανενας αλλος απλος audiophile δεν ειναι αξιος και ικανος να κανει κατι τετοιο.
Και επειδη και προφανως δεν εκτιματε τις γνωσεις που χρειαζονται για κατι τετοιο, θα σας το πω στη γλωσσα που καταλαβαινετε, αυτη των μηχανηματων: Πως κρινεις εσυ και ο αλλος, με τα μηχανηματα του σπιτιου σου, το αποτελεσμα απο ενα mastering studio; Διοτι κλασσικα η συστηματαρα σου επιτρεπει να διακρινεις τα λαθη που εγιναν στο mastering, και αναρωτιεσαι αν τα μηχανηματα που εχει ο τυπος στο βιντεο αρκουν, για να ακουσουμε τη διαφορα που ακους. Οποτε το ερωτημα δουλευει και αντιστροφα: Εισαι σιγουρος λοιπον οτι στεκεται τα συστηματα σου και ο χωρος σας μπροστα σε ενα καλο mastering studiο, και κρινεις το τι αποτελεσμα καταφερε;
Οταν βρεθεις σε ενα τετοιο, και ειδικα αν ερθεις σε διεξοδικη επαφη με τους ανθρωπους του, θα καταλαβεις αυτο το ερωτημα μου, και θα βρεθεις πιο κοντα στο να καταλαβεις το και το λαθος της μηχανηματολαγνας και αναλογικομπομπινοακριβοναναικαιοτιναναι νοοτροπιας, και του ακομα μεγαλυτερου λαθους του να μπερδευουμε την υποκειμενικη θεωρηση και προτιμηση με την εννοια του θεσφατου.