- Μηνύματα
- 4,591
- Πόντοι
- 1,698
Κανένας
...
Για αυτό σας λέω,να το ακούσεις αυτό σε ηχογράφηση ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ σε κάποιο αξιοπρεπές ηχοσύστημα
αχαχαχααα... οκ! μου έφτιαξες το κέφι...
πάμε παρακάτω...
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κανένας
Για αυτό σας λέω,να το ακούσεις αυτό σε ηχογράφηση ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ σε κάποιο αξιοπρεπές ηχοσύστημα
ορίστε η γνώμη μού για τα 2 δείγματα που ανέβασες,πες μου σε παρακαλώ,αυτά που έγραψα απο πάνω,τα ακούς?
Η αλήθεια είναι οτί δέν το χωράει το μυαλό μου.Να βρώ θετικά στο 2 δείγμα,έχοντας ακούσει το 1.η ομοιογένεια του πειραγμένου, η laid back αίσθηση και ο χώρος σε βάθος που απέκτησε ακριβώς λόγω της συμπίεσης και της μείωσης της ατάκας (έτσι ακριβώς μου το περιέγραψε το πρωί φίλος που το συζητήσαμε) δεν περνάει από το μυαλό σου;....
Αγαπητέ Npap,προσπαθείς να αποδείξης εν αγωνιωδώς την χρηστικότητα κάποιων εργαλείων,τα οποία και εγώ χρησιμοποιώ,αλλά σε σύγκριση με αυτό που υποτίθεται κάνουν,εκθέτουν δια του αποτελέσματος.Καλό Βράδυ!το να συγκρίνεις απαίδευτα αλλά με πάθος να αποδείξεις κάτι, μια πολυδάπανη παραγωγάρα με μια πρόχειρη πειραγμένη εκδοχή της με φτωχά μέσα για να εξυπηρετηθεί μια κουβεντούλα εδώ, με κουράζει και είναι βασικός λόγος που απομακρύνομαι όλο και περισσότερο από ανάλογες σκέψεις να συμμετέχω...
Συμφωνώ σε όλα εκτός του ότι οι 3 που ανέφερες ήταν οι πιο σπουδαίοι μουσικοί.Ειδικα ο Μότσαρτ είναι επιπέδου Ελεονόρας Ζουνελη.Και ο Μπαχ φανφαρας.Ειναι πολυ σημαντικο, απαραιτητο θα ελεγα, να βαζουμε ολες τις διαδικασιες της μουσικης δημιουργιας στη σωστη τους διασταση.
Και να το κανω πολυ απλο: Αυτη τη στιγμη, για οποιον εχει επιγνωση της ιστοριας της τεχνης, οι τρεις κορυφες της μουσικης ολων των εποχων ειναι καβατζωμενες απο το τριο Bach- Beethoven- Mozart, και το μονο ερωτημα ειναι σε ποια σειρα θα τους βαλουμε μεταξυ τους.
Λοιπον, αυτοι οι τιτανες δεν ειχαν ουτε μπομπινα, ουτε DAW, ουτε hardware outboard, ουτε plug in, και οι θαυμασιοι αυτοσχεδιασμοι τους θα μεινουν χαμενοι για παντα. Ηταν ομως συνθετες τετοιου επιπεδου, που και μονο οι συνθεσεις τους, οι παρτιτουρες τους, οι ιδεες τους αν θελετε και η μουσικοτητα των μελωδιων τους ως συλληψη, αρκει για να τους βαλει στην κορυφη του πανθεον της μουσικης για την αιωνιοτητα.
Αρκει δηλαδη το πρωτο βημα της μουσικης δημιουργιας, τη συνθεση να κανει καποιος καλα, και ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
Οταν λοιπον συζηταμε οχι τη συνθεση, οχι την ενορχηστρωση που ειναι το Α και το Ω του ηχου, οχι την εκτελεση που κανει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τη διαφορα, οχι το οργανο, την επιλογη του και την κατασταση του, οχι το μικροφωνο και την τοποθετηση του, οχι τον χωρο που θα γραψουμε, οχι τον χωρο και τα μεσα αναπαραγωγης που ακουμε και κατα συνεπεια παιρνουμε και τις αποφασεις, οχι ολα αυτα τα απειρως σημαντικοτερα στοιχεια της παραγωγης, αλλα συζηταμε το αν η καταγραφη θα γινει σε ταινια η DAW, τοτε θα πρεπει τελικα να συνειδητοποιησουμε το εξης απλο:
Δε θα κανει καμια διαφορα, απλα και ξεκαθαρα, δε θα κανει καμια ουσιαστικη διαφορα, στα ισα.
Διοτι ακομα και η ελαχιστη αυτη διαφορα που υπαρχει, και η τελειομανια μιας παραγωγης που τα πρωτα βηματα συνθεσης- ενορχηστρωσης ειναι ηδη υψηλου επιπεδου, και θα ασχοληθει και με τις παραμικρες λεπτομεριες και την οποια διαφιρα, δεν ειναι ικανη ομως αυτη η διαφορα για να κανει μονοδρομο την μπομπινα. Μαλιστα αυτη η διαφορα δειχνει να εχει αποδειχθει πλεον οτι ειναι μαλλον υπερ του ψηφιακου. ΟΚ υποκειμενικη αισθητικη, ο καθενας κανει τις επιλογες του, αλλα οπου τα ζητουμενο ειναι η πιστοτητα, π.χ. στα Bach και τα Beethoven, η πρωτη επιλογη ειναι η ψηφιακη. Δεν υπαρχει δηλαδη κατι που να κανει την μπομπινα αναντικαταστατη, ακομα και οταν η τεραστια διαφορα του κοστους δεν ειναι θεμα, το αντιθετο μαλλον.
Το μόνο vintage αναλογικό που υπάρχει σπίτι μου είναι ένα Korg Poly 800 μέσα σε μια ντουλάπα. Είναι δε τόσo out of order που είναι απίθανο να μπει κάποιος στον κόπο να το σπάσει. Χειρότερα έτσι κι αλλιώς αποκλείεται να το κάνει. Απορώ γιατί δεν το έχω πετάξει ακόμα, μια και πώληση δεν παίζει στην κατάσταση που είναι (ποτέ δεν ξέρεις βέβαια, με τόσα analog fanboys/ψώνια που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια όλα είναι πιθανά...?)Πάει ο Waterfall,θα του την πέσουν ξημερώματα και θα του σπάσουν ότι vintage αναλογικό έχει στην πλατεία του χωριού. R.I.P ?
Αν είναι λειτουργικό,χάρισε το σε κάποιον πιτσιρικά(όπως έκανα εγώ με την πρώτη μου κιθάρα και ενισχυτή) που θα θέλει να ασχοληθεί.Το μόνο vintage αναλογικό που υπάρχει σπίτι μου είναι ένα Korg Poly 800 μέσα σε μια ντουλάπα. Είναι δε τόσo out of order που είναι απίθανο να μπει κάποιος στον κόπο να το σπάσει. Χειρότερα έτσι κι αλλιώς αποκλείεται να το κάνει. Απορώ γιατί δεν το έχω πετάξει ακόμα, μια και πώληση δεν παίζει στην κατάσταση που είναι (ποτέ δεν ξέρεις βέβαια, με τόσα analog fanboys/ψώνια που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια όλα είναι πιθανά...?)
Ισχύει αυτό. Βέβαια, ισχύει και αντίστροφα.Με λίγα λόγια,μπερδεύουν τις δικές τους απαιτήσεις/προσδοκίες με την απόδοση.
To dx7 σιγουρα δεν αναπτυχθηκε για τους λογους που αναφερεις. Ουτε τα DCOs . Ουτε τα ψηφιακα μεσα αποθήκευσης. Το οτι ο ψηφιακός κόσμος παρουσιάζει κάποια extra πλεονεκτήματα όπως αυτά που αναφέρεις, είναι κάτι που έρχεται και δένει.Αυτός είναι και ο κυριος λόγος που έγινε η στροφή προς τον ψηφιακό κόσμο και τα vst's και plug ins πρός τους ερασιτέχνες κυρίος,αλλά και επαγγελματίες σε δουλειές αναλογων απαιτήσεων.
Για να μην σπαταλούνται τόσοι πόροι,έρευνα,τεχνολογία,ενέργεια και ρύποι στο περιβάλλον που μας
Αλλά αν θές να γράψεις π.χ τους kuyss,τον jack white,τους arctic monkies και γενικά κάποια άλλα γκρούπ/είδη,θές πραγματικά όργανα και ταινία.ΧΟΝΤΡΗ.
Αυτό κάποιοι δέν πρόκειται να το δεκτούν ποτέ,και συγκρίνουν μάλιστα την απόδοση τον εν λόγο εξομοιωτών,με το πραγματικό πιάνο π.χ η με την πραγματική ταινία.
?️ (Αυτός που συμφωνείς και του δίνεις δίκιο αγαπητέ Npap είναι αυτός που λέει συνέχεια εμείς και εμάς και αυτά είναι τα καλύτερα και τέλος,αλλά μιας και ανήκετε στον ίδιο κόσμο,δεν βλέπω να σε ενοχλεί ιδιαίτερα).
Αλλά αν θές να γράψεις π.χ τους kuyss,τον jack white,τους arctic monkies και γενικά κάποια άλλα γκρούπ/είδη,θές πραγματικά όργανα και ταινία.ΧΟΝΤΡΗ.
Είπαμε, είναι out of order, δεν δουλεύει δηλαδή, συν ότι είναι ξεβιδωμένο και ανοιγμένο και οι βίδες έχουν χαθεί. Δεν μπορώ λοιπόν να το χαρίσω κάπου, εξάλλου αν ήταν λειτουργικό θα το πούλαγα, δεν θα το χάριζα. Σε πιτσιρίκι δεν θα έδινα ποτέ κάποιο αναλογικό synth, θα του έδινα κάποιο digital να ανοίξει τα αυτιά του, το μυαλό του και να μην παιδεύεται με VCOs, μονοφωνίες και άλλα αστεία εν έτει 2023. Είμαι fan και χρήστης των digital synths (και του digital World γενικότερα) πριν καν γίνουν mainstream, δεν θα συμβούλευα ποτέ ένα πιτσιρίκι ή οποιονδήποτε άσχετο με τα synths να αγοράσει οποιοδήποτε analog synth, vintage ή σύγχρονο. Μία εξαίρεση θα έκανα ίσως για τα synths της Behringer και να τα πρότεινα ως αγορά (όχι όμως ως πρώτη επιλογή για την είσοδο στον κόσμο των synths), κι αυτό γιατί είναι αξιόπιστα και οι τιμές τους συμβαδίζουν απόλυτα με την τεχνολογία, τα specs και τα features που κουβαλάνε.Αν είναι λειτουργικό,χάρισε το σε κάποιον πιτσιρικά(όπως έκανα εγώ με την πρώτη μου κιθάρα και ενισχυτή) που θα θέλει να ασχοληθεί.
Τα VSTs/plugins είναι τόσο διαδεδομένα όχι επειδή αποφασίσαμε κάποτε να μην σπαταλάμε πλέον "τόσους πόρους, έρευνα και ενέργεια", η γρήγορη εξέλιξη και η εξάπλωση της digital τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αναμενόμενη και τρομακτική μείωση των τιμών ήταν η αιτία. Στις αρχές των '80s ένα hard drive των...10ΜΒ κόστιζε σχεδόν $3,500, σήμερα με το ίδιο ποσό φτιάχνουμε PC-διαστημόπλοιο.Αυτός είναι και ο κυριος λόγος που έγινε η στροφή προς τον ψηφιακό κόσμο και τα vst's και plug ins πρός τους ερασιτέχνες κυρίος,αλλά και επαγγελματίες σε δουλειές αναλογων απαιτήσεων.
Για να μην σπαταλούνται τόσοι πόροι,έρευνα,τεχνολογία,ενέργεια και ρύποι στο περιβάλλον που μας επιφυλάσει μεγάλες εκπλήξεις,για να καταλήξει ένα synth σε κάθετη θέση μέσα σε μία ντουλάπα.
Πουθενά δεν απαιτείται σήμερα η χρήση ταινίας, εκτός κι αν μιλάμε για κολλητική ταινία, οπότε το πράγμα αλλάζει.? Σεβαστή η επιθυμία χρήσης της από κάποιους αναλογικόπληκτους που για τους δικούς τους ΧΨΖ λόγους (τους οποίους η ψυχιατρική επιστήμη και η πλειονότητα των κατοίκων αυτού του πλανήτη αδυνατεί να κατανοήσει) γουστάρουν να κάνουν την ζωή τους δύσκολη, αλλά ως εκεί.Τι να την κάνεις την ταινία όταν γράφεις μουσική για θέατρο/διαφιμήσεις/ταινίες/pop και άλλα είδη που δέν απαιτείται
Γιατί? Aν τους γράψεις σε DAW λες να παρεξηγηθούν? Και ποια είναι αυτά τα είδη που χρειάζονται εγγραφή σε ταινία, και μάλιστα χοντρή?Αλλά αν θές να γράψεις π.χ τους kuyss,τον jack white,τους arctic monkies και γενικά κάποια άλλα γκρούπ/είδη,θές πραγματικά όργανα και ταινία.ΧΟΝΤΡΗ.
Έχω την αμυδρά εντύπωση ότι με μπερδεύεις με κάποιον άλλον. Δεν ασχολούμαι με VSTs/plugins και ούτε πρόκειται να συμβεί αυτό στο μέλλον, τουλάχιστον στον τομέα synths. Είμαι hardware & digital fan(boy).Δώστο να πάει στο διαλα το κωλο synth.Να μην κινδυνεύεις κιόλας.Το πολύ πολύ να σου σβήσουν κάνα vst/plug in απο το pc.