Μανώλης Χναράκης είπε:
Εντάξει, αφού εσύ ξέρεις καλύτερα, ας μην χάνουμε τον χρόνο μας.
Δεν ειναι θεμα αν εγω ξερω καλυτερα, το θεμα ειναι τι ισχυει.
Εσύ σαν τελικός καταναλωτής τα βλέπεις ίδια (ποιοτικά) τα τελικά προϊόντα;
Ιδια σε συγκριση με τι? Αν ειχαμε δυο MOXF, το ενα φτιαγμενο στην Ιαπωνια και το αλλο στην Κινα, τοτε θα μπορουσαμε να κανουμε μια συγκριση. Να σου ξαναπω γιατι το προσπερασες οτι ΟΛΑ τα
Kurzweil και ΟΛΑ τα Hammond ειναι MADE IN CHINA πλεον. Αντε δες ενα PC3K απο κοντα και ελα να μας ξαναπεις για την χαμηλή ποιοτητα των Made In China προιοντων. Aυτο βεβαια μπορει να γινει με ενα εκατομμυριο διαφορετικα ηλεκτρονικα προιοντα που ειναι Made In China και ειναι κατασκευαστικα και ποιοτικα αψογα.
Αυτό να το πεις σε κάποιον επαγγελματία που δουλεύει - χρησιμοποιεί το aftertouch.
Κι εσυ αυτο να το πεις σε καποιον επαγγελματια που ΔΕΝ χρησιμοποιει το aftertouch. Καποιον θα βρεις, υπαρχουν χιλιαδες εκει εξω που δεν δινουν δεκαρα για το aftertouch.Ενα ωραιο extra ειναι οπως ειπα πριν, αν θα εχει ενα πληκτρολογιο ή οχι aftertouch δεν πειραζει τοσο, και γι αυτο εξαλλου οι εταιρειες σε πολλα μοντελα τους δεν το εχουν. Ολα ομως εχουν keyboards με velocity. Κανεις δεν διανοειται να κατασκευασει ενα πληκτροφορο χωρις velocity στο keyboard του, τουλαχιστον τα τελευταια 25 χρονια. Απο αυτο μπορει να καταλαβει καποιος ποια απο τις δυο λειτουργιες ειναι πραγματικα βασικη σε ενα πληκτροφορο και ποια οχι.
Έτυχε ποτέ να παίξεις σε κάποιο Ιαπωνέζικο καλό κλαβιέ προσεκτικά έτσι ώστε να καταλάβεις την διαφορά;
Εχω παιξει σε παρα πολλα κλαβιε, Γιαπωνεζικα, Ιταλικα, Κινεζικα, Αμερικανικα κλπ, και οχι, δεν καταλαβα την...υπεροχή των Γιαπωνεζικων κλαβιε. Ουτε των Αμερικανικων ουτε των Κινεζικων. Υπαρχουν ενα σωρο διαφορετικοι τυποι κλαβιε ακομα και απο την ιδια εταιρεια. Παιξε το Motif XS και μετα το XF. Και τα δυο ειναι Made In Japan. Οι περισσοτεροι λενε οτι το XS εχει καλυτερο πληκτρολογιο.
χρειαζεται και προσδιδει στην εκφραστικοτητα. Αναλογα και με καποιους ηχους χαρακτηριστικους για καποια όργανα οπως lead σε σολαρισματα , προσδοση καποιου effe, η bending. Kαι μαλιστα η πληρης παραμετροποιηση σε οργανα σαν το triton στoν τομεα filter modulation και εφφε, προσδιδει αλλον εναν αμεσο τροπο ελέγχου.
Ολα αυτα ειναι γνωστα Κωστα. Και κανεις δεν ειπε οτι το aftertouch δεν ειναι χρησιμο. Λεμε απλα οτι δεν ειναι βασικο, οπως καρα-χρησιμο αλλα οχι βασικο ειναι και ενα ribbon controller ή ενας τριτος τροχος που ειχαν μερικα synths ή το D Beam controller στα Roland ή το Breath controller στα Yamaha ή ενα καρο αλλα controllers. Synth χωρις aftertouch δεν ειναι και για θανατο, τουλαχιστον οι μισοι δεν το χρησιμοποιούν ή το χρησιμοποιουν απο ελαχιστα ως καθολου. Synth ομως χωρις velocity απλα
(πλεον) δεν νοειται.
Eγω αρχισα να παιζω πληκτρα σε keyboards/synths χωρις velocity, πισω στα 80s το velocity δεν ηταν standard σε ολα τα πληκτροφορα. Το περασμα απο ενα synth χωρις velocity σε ενα με velocity ειναι το κατι αλλο. Οταν ξαναπαιξεις σε synth χωρις velocity θα καταλαβεις ποσο σημαντικο ειναι, σε αντιθεση με το aftertouch. Κανε ενα πειραμα, απενεργοποιησε το velocity στο Triton σου για μια βδομαδα και ελα πες μου μετα πως νιωθεις. Θα εισαι ετοιμος να του ριξεις κλοτσια. ;D Κανε το ιδιο με το aftertouch και πες μου. Αλλα τι ρωταω? Το εχεις πει ηδη παραπανω:
Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν θα το παρω γι αυτο το λογο...
Αραγε θα αγοραζες ποτε ενα synth χωρις velocity? Ουτε για αστειο... 8)