Νεα Yamaha synths: MOXF6 & MOXF8

Μανώλης Χναράκης είπε:
@ neeq

Απλά συζήτηση γίνεται. Θα ακουστεί κάπως αλλά... συνήθως κανείς δεν τερματίζει το κοντέρ μίας Ferrari διότι πολύ απλά θα πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά πολλά πράγματα, όπως π.χ. καλή οδήγηση, να επιλέξει κατάλληλους δρόμους κλπ κλπ.

Και κάτι ακόμα, το ότι συζητάει κάποιος για Ferrari, δεν σημαίνει ότι έχει οδηγήσει, μπορεί να μην έχει μπει καν μέσα.
Γιατι, εγω τι κάνω, δερνω κόσμο, δεν κάνω συζήτηση? ;D

Και γι'αυτο δεν αγοράζουμε Φεράρι βρε Μανώλη ;D Αντιθετα η πρώτη σκεψη ενος αρχάριου στον κοσμο των πλήκτρων, είναι πως θα παρει ενα οργανο με 100 απ'αυτον τον σιλέιτορ.

Ασχετο, αλλα καμιά φορά θυμάμαι τον Χαράλαμπο, που στη συντομη παρουσία του εδω μέσα, είχε πει σε ενα παιδι που εψαχνε ενα οργανο για να ξεκινήσει, να παρει ενα ελαφρυ μηχανημα, γιατι αμα κανει περιοδειες, θα χρεωνεται το βαρος στο αεροπλάνο ::)

 
@ neeq

Δεν είπα κάτι κακό για σένα, ίσως το διατύπωσα λάθος και κατάλαβες κάτι στραβά, να με συμπαθάς ;D

Ποιός είναι αυτός ο σιλέιτορ;

BillTrantos είπε:
Αν και κιθαρίστας σας ζηλεύω αφάνταστα εσάς τους πληκτράδες.
Δεν απέχεις και πολύ από τους πληκτράδες. Η απόστασή σας είναι ένα guitar to midi converter  ;)
 
BillTrantos είπε:
Τρελό off topic,αλλά διαβάζοντας αυτό το thread δε μπορώ να μην το γράψω.

Αν και κιθαρίστας σας ζηλεύω αφάνταστα εσάς τους πληκτράδες.Έχετε τη δυνατότητα με τα μηχανήματά σας να ανακαλύψετε άπειρους μουσικούς δρόμους,να γίνεστε πάρα πολύ δημιουργικοί,να μην παιδεύεστε όσο εμείς και να έχετε άμεση επαφή με μια υπέροχη πλευρά της μουσικές τεχνολογίας,όπως το στήσιμο και η αναπαραγωγή ήχου μέσω των synths σας!
Bill, όπως βλέπεις:

Σε μερικες ακουστικες κιθαρες για παραδειγμα, μεσω των 2 assignable buttons ακουγονται μονο οι κυματομορφες για τις αρμονικες ενω σταματουν να παιζουν οι υπολοιπες κυματομορφες, ή μεσω aftertouch ακουγεται μονο μια slide κυματομορφη, ή στα strings για παραδειγμα, pizzicato κυματομορφες ακουγονται μονο οταν πατας τα assignable buttons κλπ
Ολη η προσπάθεια ειναι να γινουν αυτες οι οικιακες συσκευες, εστω και ελαχιστα εκφραστικες, όσο είναι μια χορδή πάνω σε ένα ξύλο ;)

@ neeq

Δεν είπα κάτι κακό για σένα, ίσως το διατύπωσα λάθος και κατάλαβες κάτι στραβά, να με συμπαθάς ;D

Ποιός είναι αυτός ο σιλέιτορ;
Ναι βρε, για χιουμορ το ειπα :D Ο σιλειτορ ειναι ο ξαδερφος του Ριλι.

Και μη με ρωτήσεις ποιος είναι ο Ριλίς ;D

 
neeq είπε:
Το κάνω κι εγω, κατα κορον, στις διαφορες δουλειες όπου δεν ενδιαφερομαι καθολου για το δημιουργικο κομματι. Δε θα το χαρακτήριζα θετικό ομως, ουτε θα έλεγα πως συνάδει με τη φιλοσοφία των synths. Και ειδικά, αυτων με τα απειρα specs!
Και γιατι οχι? Τα synths τα αγοραζεις γιατι σου αρεσουν οι ηχοι τους και για να παιζεις μουσικη. Αν τα presets τους σε ικανοποιουν, τελος. Δεν θα κανεις edit ποτε σε κανενα ηχο. Το 80% των πληκτραδων παιζουν μονο με presets, και μεσα σ'αυτους κατι εκατονταδες καρα-διασημοι. Το editing του ηχου σε ενα synth δεν ειναι κατι το υποχρεωτικο για κανεναν. Καλο ειναι ομως να υπαρχει η δυνατοτητα γι αυτους που θελουν να ψαχτουν παραπανω με τον ηχο του synth τους.

Μήπως ξεχνάς κάτι ?

Tότε, οι διαθέσιμες θέσεις για εργοστασιακούς ήχους ήταν ελάχιστες. Από 32-64. Έπρεπε να αγοράσεις κάρτες με εργοστασιακούς ήχους των 64 ήχων (only patches) η κάθε μία κάρτα.
Τα θυμαμαι, ξεχνιουνται αυτα? Οπως εχω ξαναγραψει, το πρωτο μου synth ηταν ενα DX21 το οποιο το εχω ακομα και το αγαρασα το 1985-86. Μπηκα καπως αναποδα στον κοσμο των synths, η αρχη ηταν δυσκολη γιατι αρχισα με FM synth και οχι με καποιο κλασσικο αναλογικο με αφαιρετικη συνθεση και φιλτρα. Τα DX δεν ειχαν φιλτρα, ειχαν μια εντελως διαφορετικη φιλοσοφια συνθεσης σε συγκριση με τα ως τοτε synths. Αλλα δεν πειραζει, καλο μου εκανε. ;D
Το DX21 λοιπον ειχε 32 θεσεις μνημης για ηχους, οι οποιοι ηταν για κλοτσιες. Το οργανο μπορει να βγαλει πραγματικα εκατονταδες καλους ηχους, απο "νορμαλ" μεχρι "βιδα". Αλλα θελει να βουτηξεις στα βαθια. Εγω σαν πιτσιρικας τοτε το εκανα, γουσταρα, ο αλλος ομως που παιζει μερικα χρονια με "νορμαλ" synths και ξαφνικα πιανει στα χερια του ενα FM synth του ερχεται ζαλη. 9 στους 10 τα παρατανε ή παιζουν με τα presets. Η μαγεια ομως ειναι πολλα χιλιομετρα μακρια απο τα presets. Το DX21 δεν επαιρνε καρτες οπως το DX7, ειχε μια υποδοχη απο πισω με την ονομασια CASSETTE, :P και με ενα καλωδιο που σου δινοταν με την αγορα του synth το συνεδεες με ενα κασετοφωνο και αρχιζες να γραφεις data/ηχους σε κασετα. O ηχος που εκανε οταν περναγες τους ηχους απο το DX21 στο κασετοφωνο ηταν παρομοιος με αυτον της Dial Up γραμμης. Για την εποχη του αυτο το συστημα "σωσιματος" ηχων ηταν αρκετα "προχω", και κυριως φτηνο, μια και το μονο που χρειαζοταν καποιος ηταν απλα ενα κασετοφωνο και μερικες κασετες.

Η μεταφορα data βεβαια με αυτον τον τροπο ηταν σπασιμο νευρων, πολυ αργη και πολλες φορες ανεπιτυχης, αν δεν ηταν το volume του synth στην καταλληλη ενταση η μεταφορα απλα δεν γινοταν. Επρεπε να βρεις ακριβως την σωστη σταθμη αλλιως θα παιδευοσουν για αρκετη ωρα.

Ωραιες εποχες... :-*

Συνεχίστε την κουβέντα,έχω μάθει άπειρα πράγματα! :)
Εγω παλι, οταν διαβαζω κιθαριστικα θεματα με πιανει το κεφαλι μου. Πολλες αγνωστες λεξεις βρε παιδι μου... ;D
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
neeq είπε:
Bill, όπως βλέπεις:

Ολη η προσπάθεια ειναι να γινουν αυτες οι οικιακες συσκευες, εστω και ελαχιστα εκφραστικες, όσο είναι μια χορδή πάνω σε ένα ξύλο ;)
Ναι αλλά υπάρχουν και άλλα πράγματα που μια κιθάρα δεν κάνει,ή τα κάνει με τεράστια δυσκολία.

Εγω παλι, οταν διαβαζω κιθαριστικα θεματα με πιανει το κεφαλι μου. Πολλες αγνωστες λεξεις βρε παιδι μου... ;D
Εγώ ότι άγνωστες λέξεις βλέπω εδώ τις ψάχνω κατευθείαν να δω τι παίζει έστω! ;D

 
Waterfall-K είπε:
Bill, σε βλεπω να παρατας την κιθαρα και να αγοραζεις...MOX. ;D
Μπαααα,παραείμαι εγωκεντρικός για κάτι άλλο!! ;D ;D ;D

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
@ cyclops

Σέβομαι τον τρόπο με τον οποίο θες να λειτουργείς - δημιουργείς και κατ'επέκταση την άποψή σου.
Αν και δεν υιοθετείται πολύ από τους επαγγελματίες συνθέτες του είδους, θεωρώ ότι εμένα με βολεύει καλύτερα αυτός ο τρόπος (ίσως επειδή δεν είμαι επαγγελματίας). Δε χάνεται η έμπνευση.  8)

Τρελό off topic,αλλά διαβάζοντας αυτό το thread δε μπορώ να μην το γράψω.

Αν και κιθαρίστας σας ζηλεύω αφάνταστα εσάς τους πληκτράδες.Έχετε τη δυνατότητα με τα μηχανήματά σας να ανακαλύψετε άπειρους μουσικούς δρόμους,να γίνεστε πάρα πολύ δημιουργικοί,να μην παιδεύεστε όσο εμείς και να έχετε άμεση επαφή με μια υπέροχη πλευρά της μουσικές τεχνολογίας,όπως το στήσιμο και η αναπαραγωγή ήχου μέσω των synths σας!

Συνεχίστε την κουβέντα,έχω μάθει άπειρα πράγματα! :)
Έλα στην παρέα μας, και λέγε-λέγε, πού θα πάει, θα σε κάνουμε πληκτρά!  ;D

 
Δεν ξερεις τι χανς Bill. Σκεψου το. Αν θες βοηθεια, εδω ειμαι. Οπως ειχα βοηθησει παλια εναν αλλο φιλο (μιλαω για εποχες 80ς) που ειχε λυσσαξει να μαθει κιθαρα και ηταν μαλιστα στο παρα πεντε να αγορασει μια, ωσπου του εδωσα 3-4 κασετες/αλμπουμς του Jean Michel Jarre.

Αυτα πισω στα 80s. Σημερα, το 2013, ο φιλος μου ακομα παιζει επαγγελματικα σε μαγαζια σαν...πληκτρας. ;D ;D

 
neeq είπε:
Ο σιλειτορ ειναι ο ξαδερφος του Ριλι.

Και μη με ρωτήσεις ποιος είναι ο Ριλίς ;D
;D ;D ;D

Bill, σε βλεπω να παρατας την κιθαρα και να αγοραζεις...MOX. ;D
Δεν θα το αντέξω  ;D

Αν και δεν υιοθετείται πολύ από τους επαγγελματίες συνθέτες του είδους, θεωρώ ότι εμένα με βολεύει καλύτερα αυτός ο τρόπος (ίσως επειδή δεν είμαι επαγγελματίας). Δε χάνεται η έμπνευση.  8)
Την ίδια ακριβώς απάντηση είχα δώσει πριν πολλά χρόνια αλλά και πολύ πρόσφατα σε κάποιον πολύ γνωστό.

Σημερα, το 2013, ο φιλος μου ακομα παιζει επαγγελματικα σε μαγαζια σαν...πληκτρας. ;D ;D
Παίζει με ΜΟΧ ?
 
Waterfall-K είπε:
Δεν ξερεις τι χανς Bill. Σκεψου το. Αν θες βοηθεια, εδω ειμαι. Οπως ειχα βοηθησει παλια εναν αλλο φιλο (μιλαω για εποχες 80ς) που ειχε λυσσαξει να μαθει κιθαρα και ηταν μαλιστα στο παρα πεντε να αγορασει μια, ωσπου του εδωσα 3-4 κασετες/αλμπουμς του Jean Michel Jarre.

Αυτα πισω στα 80s. Σημερα, το 2013, ο φιλος μου ακομα παιζει επαγγελματικα σε μαγαζια σαν...πληκτρας. ;D ;D
Κάποια στιγμή σίγουρα θα ασχοληθώ,προς το παρόν η κιθάρα με έχει κερδίσει! ;D

 
Μπορεις να συνδυασεις και τα δυο, δεν βλεπεις τους συναδελφους σου John McLaughlin, Pat Metheny & Allan Holdsworth? Εχουν ξετιναξει το MIDI και τις synth guitars. 8)

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Την ίδια ακριβώς απάντηση είχα δώσει πριν πολλά χρόνια αλλά και πολύ πρόσφατα σε κάποιον πολύ γνωστό.
Άσε που το hardware το εμπιστεύομαι πιο πολύ, σε live καταστάσεις και όχι μόνο.

 
Hardware rules, τελος.
smoker.gif


 
οχι, για εμενα software rules (στο σπιτι λολ)

 
για δημιουργία μουσικής στο σπιτι τους προδίδω χαλαρά, τους καταδίδω κι όλας. Προσωπικά μου είναι τελείως αχρηστα τα hardware synths γι αυτο το σκοπό χρόνια τώρα.

Για αλλες χρησεις (live κλπ) και εγω λεω οτι το hardware rules ακομα

 
παντως για το θεμα της δομης του performance, (τωρα εδω μπορει να πω και καμμια ανακρίβεια γιατι δεν ενθυμουμαι και καλα, sorry) θυμάμαι οτι η yamaha το προσεγγιζει σε γενικες γραμμες οτι δινει π.χ.  4 parts τα οποια εχουν το καθενα την δυνατοτητα να παιρνουν τα voice με τα εφφε τους και τις ρυθμισεις τους, και ολο το performance να περναει απο τα master fx , το equalizer κλπ νομιζω και απο τα arpeggiator που μπορουν να ανατεθουν σε καθε part, δεν ειμαι σιγουρος. Τωρα απο το performance mode δεν θυμαμαι απο το παλιο motif που ηξερα αν μπορεις να μπεις στο καθε part να αλλαξεις παραμετρους fx και τετοια η πρέπει να πηγαινεις στο καθε voice απο το voice mode, βασικα δεν θυμαμαι τιποτα γι αυτο μην βαρεσετε

Η korg το προσεγγιζε διαφορετικα δινοντας στα 8 part την δυνατοτητα να περνας τα programms με τις ρυθμισεις τους απο το programm mode ξερα και απο εκει και περα να παιζεις με την αναθεση των inserts στο καθε part αλλα και των master, total , eq και τα send -return που επιθυμεις για το καθε part ξεχωριστα.

Θυμαμαι απλα τοτε που το εψαχνα και τα ειχα πιο φρεσκα οτι ο τροπος της korg μου φαινοταν πιο πρακτικος και πολυμορφικος , οπως και η δομη με τα κουτακια στο display πιο καταννοητη και προσιτη ωστε να κανεις επιτοπου αλλαγες και ρυθμίσεις (αν πια εισαι τοσο ψείρας)

Τελος αυτο που θα με προβληματιζε στην τελικη αγορα γιατι περαν απο το σπιτι θα το θελω και για εξω αλλα και για να αντικαταστησει τα υπολοιπα ως controller και audio interface στο pc ειναι προσωπικο με θεμα αλλα υπαρκτό.

Με βρισκω πιο εκφραστικο στο bending με το joystick απο οτι το wheel και εχω συνηθησει πολυ τα τελευταια χρονια, δεν μπορουσα ποτε να ειμαι τοσο εκφραστικος με το wheel και αυτο θα ειναι ενα θεμα. Βεβαια το προσωποποίησα σε σχεση με το σκοπο του thread αλλα who cares, παρεα κανουμε :-)

Δεν του βαζαν ενα joystick εκει να κανω τη δουλεια μου :-)

Βασικα δεν του βαζαν και μια d-beam, sampler και  variphrase που με τρελαινει λολ

Εγω περιμενω να βγαλουν το variphrase σε software, που θα παει, δεν θα το βγάλουν :-) χρονια..... έχουμε

 
Και τα 4 parts μιά χαρά είναι για live. Κάνεις δουλειά, άμα θες...

Αν θες παράλληλα και ευέλικτο controller, ειδικά για ζόρικο live με πλήρη έλεγχο και εξωτερικών συσκευών, το μόνο που βλέπω είναι το Fantom-G και το Χ σαν "δεύτερο". Αυτά τα 16pads με τα RPS κάνουν δουλειά!

VariPhrase με όλες τις real time midi δυνατότητές του, μόνο VP-9000 και VariOS.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top