Νέα GIBSON Les Paul Studio

δεν αντικατοπτρίστηκε καθόλου στις αποδοχές του μέσου εργαζόμενου
ΕΚΕΙ είναι το πρόβλημα. Αλλιώς και στα fora του εξωτερικού γκρινιάζουν για την αύξηση των τιμών. 

Προτείνετε made in USA κιθάρες, με set necκ, carved top & binding (όλες αυτές είναι διεργασίες που προσθέτουν ΠΟΛΎ χρόνο στην κατασκευή της κιθάρας, άρα και τρομερό κόστος) όπως είναι και οι Studio για τις οποίες συζητάμε, σε παρόμοια / κοντινή / ανταγωνιστική τιμή.
Μπορώ να σου προτείνω αντίστοιχες Made in Japan όμως πιο φτηνές και εφάμιλλες στην ποιότητα (για να μην πω καλύτερες από Studio που δεν έχουν και το καλύτερο όνομα όσον αφορά στο quality control). Γιατί να πρέπει να πληρώσω το φετίχ του Αμερικανού; 

 
Και γιατί έβαλες για Reference αυτή την tele και όχι αυτή την αμερικάνα που κοστίζει 1369ευρώ? Μήπως αυτή που έβαλες έπρεπε να συγκριθεί με την Standard LP?




Δεν μπορεί να συγκριθεί έτσι κι αλλιώς καμιά τους με τις Gibson, γιατί (όπως εξήγησα πιο πάνω), είναι εντελώς διαφορετικές τεχνικές κατασκευής ηλεκρκής κιθάρας.

Αλλά θα δεχτώ αυτή που ποστάρεις και θα ποστάρω μια ακόμα φθηνότερη αμερικάνα Gibson, σαν αντεπιχείρημα:

https://www.thomann.de/gr/gibson_sg_special_vintage_cherry.htm

 
Μπορώ να σου προτείνω αντίστοιχες Made in Japan όμως πιο φτηνές και εφάμιλλες στην ποιότητα (για να μην πω καλύτερες από Studio που δεν έχουν και το καλύτερο όνομα όσον αφορά στο quality control). Γιατί να πρέπει να πληρώσω το φετίχ του Αμερικανού; 




Απολύτως τίποτα δεν "πρέπει" να πληρώσεις, δεν συζητάμε αν υπάρχουν εφάμιλλες ή και καλύτερες κιθάρες που κατασκευάζονται αλλού. Αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς. Αλλά όταν συζητάμε για τιμές, μπορούμε να συγκρίνουμε μόνο παρόμοια πράγματα. Και η χώρα κατασκευής μιας κιθάρας μάλλον είναι και ο βασικότερος παράγοντας καθορισμού της τιμής της.

 
Και η χώρα κατασκευής μιας κιθάρας μάλλον είναι και ο βασικότερος παράγοντας καθορισμού της τιμής της.
Το έχω ξαναβάλει και αλλού

You can either buy a MIM Fender guitar, which is made in Mexico by Mexicans. Or you can buy a MIA Fender that's made in the USA by Mexicans.

731398648_.jpg.8b628b6edbaa3852b4fd31a86c29fe4f.jpg

 
To πιο δύσκολο κομμάτι στην κατασκευή μιας κιθάρας και το πιο χρονοβόρο που καθυστερεί την παραγωγή και προσθέτει μεροκάματα, είναι το φινίρισμα. Και μετά η δουλειά στα τάστα κυρίως και στο set-up

Γι αυτό αγοράστε όποια Fender θέλετε, πηγαίνετε την για τάστα στον Οικονομάκη και για refinish στον Joker Κακανιάρη και απολαύστε Custom Shop στο 1/4 της τιμής.

Τώρα για τις Gibson...αμ θες και παχυ κελεμπέκι με σχέδια, αμ θες να είναι και carved, αμ θες να είναι κι ελαφρύ το μαχόγκανυ να μη ζύγίζει 10 κιλά η κιθάρα, αμ θες και 18 μοίρες headstock να έχουμε άλλο ένα μπράτσο φύρα στη μορφοποίηση, αμ τη θες και set neck και με μεγάλο τένοντα να θέλει ακριβή συναρμογή από μάστορα, αμ θες όλα αυτά να γίνονται με κόλλες και βερνίκια του 1940 για να μη σου χαλάσει η συνταγή, αμ τη θες και τζάμπα...

ε τί να σου κάμω, δε βγαίνω μάτια μου...  

 
1,5 Κ έχει το iPhone,  που θα είναι ξεπερασμένο σε 3-4 χρόνια και άχρηστο σε 5, και στα 6 δεν θα δουλεύει.

Τουλάχιστον μια gibson θα παίρνει αξία και θα την έχεις για πάντα. 

Τυχερός δε ο εγγονός σου που θα την ξεθάψει ?.

Αν είναι κάποιος να πάρει μια κιθάρα δε στη ζωή του....φθηνή είναι. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
10 λεπτά πριν, LK είπε

Εμένα πάντως ο τύπος με έπεισε για την κιθάρα

Και με το καλλίτερο χρώμα της σειράς.


Που να δεις τον συγκεκριμένο να παίζει Telecaster. Όντως, όχι (μόνο) για πλάκα 

 
Κάνω bump στο νήμα, γιατί είδα κάποιες καινούργιες προσθήκες στην studio σειρά που δεν περιλαμβάνονταν στο αρχικό ποστ.

Πρέπει να είναι οι πιο όμορφες studio που έχω δει. Ενώ οι studio του αρχικού ποστ έχουν αυτή την stripped down αισθητική που έχουν οι περισσότερες studio, αυτές εδώ με τα ωραία tops φαίνονται κούκλες... το δε φυσικό binding αλά PRS μου αρέσει πάρα πολύ επίσης.

19748306_800.jpg


19846699_800.jpg

tobacco studio.jpg



Η δε πρώτη, η HoneyB έχει και κανονικότατο Gibson ''περλέ'' logo...!

https://www.thomann.de/gr/gibson_les_paul_studio_session_honeyb.htm
https://www.thomann.de/gr/gibson_les_paul_studio_figured_ant_na.htm
https://www.thomann.de/gr/gibson_les_paul_studio_tobacco_burst.htm

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα μούρλια μου φαίνονται...
 
Η studio ουδεποτε υπηρξε κιθαρα. Ηταν εγχορδο, οργανο βιτρινας που επαιρναν διαφοροι νομιζοντας οτι θα γινουν Σλας, αλλα κιθαρα δεν ειναι. Δεν εχω παιξει ουτε με μια που να αξιζει. Kαι les paul χωρις binding ειναι σαν jaguar με floyd rose και emg
 
Αχρείαστο το binding στο μπράτσο, ίσα που ανεβάζει το κόστος. Αν ήταν να το βάλουν κάπου, ας το έβαζαν στο σώμα. Όχι όμως ότι με χαλάει το natural binding που αναφέρει και ο @John Goumis

Το coil split στους BB Pro βγάζει νόημα μιας κι είναι mismatched όλοι οι Burstbuckers και οι Pro είναι και AlNiCo V, μάλλον θα σπλιτάρει καλά.

Η studio ουδεποτε υπηρξε κιθαρα. Ηταν εγχορδο, οργανο βιτρινας που επαιρναν διαφοροι νομιζοντας οτι θα γινουν Σλας, αλλα κιθαρα δεν ειναι. Δεν εχω παιξει ουτε με μια που να αξιζει. Kαι les paul χωρις binding ειναι σαν jaguar με floyd rose και emg

Δεν έχω καθόλου την ίδια άποψη, αλλά η Gibson είχε κακές περιόδους και σε αυτή την κιθάρα όπως είχε και στις Standard και στις SG. Ακόμη και οι Custom Shop που έχω και είχα δεν ήταν όλες της ίδιας ποιότητας κιθάρες.

Είναι θέμα τύχης καθαρά ποιά θα πιάσεις στα χέρια σου απ όλες αυτές και θα είναι καλύτερη η χειρότερη. Αν θες να αποφύγεις τον παράγοντα τύχη, πετάγεσαι ένα ταξιδάκι Γερμανία, ακούς 30 κιθάρες και διαλέγεις. Αλλιώς, ιδιαίτερα οι μεταχειρισμένες, είναι joker γιατί πολύ δύσκολα μια πολύ καλή κιθάρα θα μπει αγγελία, αυτές φεύγουν χέρι-χέρι συνήθως, εκτός αν ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί να εκτιμήσει αυτό που έχει.
 
Τόσο που πήγαν σε τιμή οι studio, ένα κλικ θες για να πας σε standard πάντως.

Συμφωνώ. Στην ουσία σου πουλάνε μια standard χωρίς binding με 500 ευρώ λιγότερα, συν gigbag αντί για θήκη.

Ανεξαρτήτως από το πώς τις "βαφτίζουνε" δηλαδή, ειδικα η πρώτη (HoneyB) φαίνεται indistinguishable και οπτικά και σε specs από μια classic/standard με εξαίρεση το binding και το truss rod cover.
 
Αν σας φαίνονται πολλά τα χρήματα αυτά για την καινούργια studio, που κατά την άποψή μου είναι η ομορφότερη studio που έχουμε δει εως τώρα και με μαγνητάρες και ωραίο gig bag, περιμένετε να δείτε τις τιμές σε λίγες ημέρες που θα ανακοινώσει η ευρωπαική ένωση τους δασμούς για τα αμερικάνικα προιόντα!
Θα πέσει πολύ κλάμα...
 
To "λάθος" που έκανε η Gibson με την studio ήταν ότι αυξάνοντας την ποιότητα κατασκευής και μοιραία και την τιμή της, ουσιαστικά χάνει μερίδα του αγοραστικού κοινου, που μάλλον θα στραφει στην epiphone (αν υπάρχει epiphone - με 104% δασμους στην Κινα).
Διότι πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο γιατι να πάρεις studio με 2000 και όχι standard με 2300-2500.
Εγώ την studio μου την είχα πάρει το 2011....750 €.

Κάτι τέτοιο δεν ισχύει ακριβως με την fender , που κινηθηκε πιο έξυπνα σε αυτό, μιας και το κοινό π.χ. της Vintera II , είναι πιο δύσκολο να μεταπηδήσει στην performer (αν και τα χαρακτηριστικά της performer είναι vinatge friendly) , μολονότι και εδώ η διαφορά της τιμής των είναι μικρή.

Και είναι δύσκολο, γιατι ένας πιουρίστας fenderακιας, ξέρει ότι αν θέλει να παέι σε VOS στην fender, μετά την vintera II, πρεπει να πάει κυρίως στην American VIntage, που απέχει πολύ με την vinterra II σε τιμή.

Από την άλλη , ίσως και η fender να χάσει κάποιους που από την vintera II θα πάνε στην performer, μονο και μονο για το USA στο decal , αλλλά πάλι όχι τόσους όσους η gibson θα χάσει από τη studio....κατα τας εκτιμήσεις μου :P
 
Last edited:
To "λάθος" που έκανε η Gibson με την studio ήταν ότι αυξάνοντας την ποιότητα κατασκευής και μοιραία και την τιμή της, ουσιαστικά χάνει μερίδα του αγοραστικού κοινου
Εμένα μου φαίνεται ότι ουσιαστικά δημιούργησε μια Standard με μια λίγο πιο casual αισθητική και με μικρότερο βάρος (και με λίγο διαφορετικό ήχο, όπως αυτού των αντίστοιχων Standard).

Yπάρχει το κοινό γι αυτή τη Les Paul. Εγώ έχω κρατήσει πλέον μια Custom Shop και μια Studio. Μπορεί να έπαιρνα και μια Custom ή μια Adam Jones αλλά για Standard δε βρήκα τον λόγο. Οι προ 2005 συνήθως ήταν μάπα και μετά πολύ γρήγορα πέρασαν στο full hollow το 2008 και μετά το modern weight relief που για μένα τους άλλαξε τον ήχο. Συνήθως από τις Standard προτιμώ τις παλιές Traditional.
 
Εμένα μου φαίνεται ότι ουσιαστικά δημιούργησε μια Standard με μια λίγο πιο casual αισθητική και με μικρότερο βάρος (και με λίγο διαφορετικό ήχο, όπως αυτού των αντίστοιχων Standard).

Yπάρχει το κοινό γι αυτή τη Les Paul. Εγώ έχω κρατήσει πλέον μια Custom Shop και μια Studio. Μπορεί να έπαιρνα και μια Custom ή μια Adam Jones αλλά για Standard δε βρήκα τον λόγο. Οι προ 2005 συνήθως ήταν μάπα και μετά πολύ γρήγορα πέρασαν στο full hollow το 2008 και μετά το modern weight relief που για μένα τους άλλαξε τον ήχο. Συνήθως από τις Standard προτιμώ τις παλιές Traditional.
Το ερώτημα ειναι το εξής:
Θα έπαιρνες σήμερα studiο;
Εγώ με την καμία.
 
με 104% δασμους στην Κινα
104% σήμερα... Αύριο έχει ο Θεός...
Θα έπαιρνες σήμερα studiο;
Ε, αναλόγως... Αν σώνει και ντε θα ήθελες κάτι που να γράφει Gibson και να είναι LP, και να είναι made in USA και να μην χρειαζόταν να πουλήσεις και ένα νεφρό για να την αποκτήσεις, θα μπορούσες.

Προσωπικά πάντως δεν πετάω τη σκούφια μου με την συγκεκριμένη...
 
104% σήμερα... Αύριο έχει ο Θεός...

Ε, αναλόγως... Αν σώνει και ντε θα ήθελες κάτι που να γράφει Gibson και να είναι LP, και να είναι made in USA και να μην χρειαζόταν να πουλήσεις και ένα νεφρό για να την αποκτήσεις, θα μπορούσες.

Προσωπικά πάντως δεν πετάω τη σκούφια μου με την συγκεκριμένη...
Μα δεν κάνει 199 ευρώ το νεφρό, αυτό λέμε. :LOL:

Ορίστε:
150 ευρώ μονο κάνει η βαλίτσα.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top