To "λάθος" που έκανε η
Gibson με την studio ήταν ότι αυξάνοντας την ποιότητα κατασκευής και μοιραία και την τιμή της, ουσιαστικά χάνει μερίδα του αγοραστικού κοινου, που μάλλον θα στραφει στην epiphone (αν υπάρχει epiphone - με 104% δασμους στην Κινα).
Διότι πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο γιατι να πάρεις studio με 2000 και όχι standard με 2300-2500.
Εγώ την studio μου την είχα πάρει το 2011....750 €.
Κάτι τέτοιο δεν ισχύει ακριβως με την fender , που κινηθηκε πιο έξυπνα σε αυτό, μιας και το κοινό π.χ. της Vintera II , είναι πιο δύσκολο να μεταπηδήσει στην performer (αν και τα χαρακτηριστικά της performer είναι vinatge friendly) , μολονότι και εδώ η διαφορά της τιμής των είναι μικρή.
Και είναι δύσκολο, γιατι ένας πιουρίστας fenderακιας, ξέρει ότι αν θέλει να παέι σε VOS στην fender, μετά την vintera II, πρεπει να πάει κυρίως στην American VIntage, που απέχει πολύ με την vinterra II σε τιμή.
Από την άλλη , ίσως και η fender να χάσει κάποιους που από την vintera II θα πάνε στην performer, μονο και μονο για το USA στο decal , αλλλά πάλι όχι τόσους όσους η
gibson θα χάσει από τη studio....κατα τας εκτιμήσεις μου
