Μια ιστορία με boo-tick πετάλια...

audiokostas είπε:
Καλά, είναι και θέμα πως θες να τα δεις, έτσι ;

Εγώ από την άλλη θα μπορούσα να διαβάζω για εμπνευσμένη υλοποίηση με ανώτερη ποιότητα κατασκευής, με εξαιρετικής ποιότητας και δυσεύρετα υλικά.
και πάλι ο ΗΧΟΣ απουσιάζει  ;)

 
Superfunk είπε:
Δεν σε εννοω....αμφιβαλεις οτι υπαρχουν τετοιοι κιθαριστες?Γιατι εγω προσωπικα εχω γνωρισει ΔΕΚΑΔΕΣ.

Ακομα δεν μπορω να ξεχασω τα γελια που καναμε με τον Κυριακο απο τα ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ στο στουντιο οταν στον 4ο δισκο τους ενας φαν που ειχε περασει απο το στουντιο ειχε "παθει πλακα" απο τον ηχο των "αναλογικων πεταλιων" (πριν το γυρισει στην TL ο Kυριακος ειχε ισως την μεγαλυτερη/εντυπωσιακοτερη/ακριβοτερη μπουτικ πεταλιερα της...Ευρωπης..2 νοματαιοι δεν μπορουσαν να την κουβαλησουν  ;D)   και του "VOX AC30"  οταν αυτο που ακουγε ηταν ενα overdubbed σολο περασμενο στα βιαστικα connect με την TL.... ;D  (εχω...απειρες τετοιες ιστοριες να σου διηγηθω...ορεξη να εχεις... ;D)
Νόμιζα ότι μιλάς καθ' υπερβολήν και αυτό ήθελα να τονίσω αλλά σε ευχαριστώ για την ευκαιρία...

Εγώ ξέρω πως με την αιχμή της ψηφιακής τεχνολογίας ακόμα ακούω διακριτές διαφορές σε σχέση με αντίστοιχα αναλογικά εφέ ακόμη κι εκεί που τα ψηφιακά είναι γενικότερα αποδεκτό ότι αποτελούν αξιοπρεπέστατες λύσεις, όπως πχ τα modulation effects. Σε πρηγούμενο post έφερα ώς παράδειγμα το Strymon Brigadier σε σχέση με τα αναλογικά Boss DM2 και Rockman Stereo Echo. Μπορώ ακόμη μιλώντας αποκλειστικά για delays να αναφέρω το Hughes & Kettner Replex, το TRex Replica, το BMF Decho Box, το DLS EchoTap κάποια ψηφιακά Bossάκια και πιθανότατα ξεχνάω και αρκετά άλλα τα οποία πέρασαν από τα χέρια μου. Ήταν χειρότερα; Σαφώς και δεν μπορεί να υπάρξει αντικειμενική απάντηση μιας και ο καθένας φαντάζομαι ότι έχει τις προτιμήσεις του. Ήταν διαφορετικά; Απαντώ 100%. Άρα; Αρα τίθεται θέμα υποκειμενικής προτίμησης. Η ΤL σου λοιπόν δεν μπορεί να αντικαταστήσει όχι τον ενισχυτή μου αλλά ούτε καν το ταπεινό μου DM2 για τον ίδιο λόγο που όλα τα προαναφερθέντα delays επίσης δεν μπορεσαν αυτά τα χρόνια να το αντικαταστήσουν. Είναι μήλα και πορτοκάλια. Δεν μπορείς να τα συγκρίνεις. Δεν είναι κάν σοβαρό να προσπαθείς να με πείσεις.

Κάτι ακόμα. Το "eq ειν' όλα" δεν μπορεί να χρησιμοποιείται παντού σαν την Coca Cola. Όχι βέβαια, όλα δεν είναι eq. Πολλές φορές μπλέκουν παράγοντες όπως το touch response το interaction ορισμένων εφε με τα controls της κιθάρας και τον ενισχυτή που εξ αρχής σε κάνουν να παίζεις διαφορετικά και να ανακαλύπτεις πράγματα που ποτέ δεν θα ανακάλυπτες διαφορετικά. Δεν πιστεύω ότι θα ανακαλύψεις την Αμερική αν σου πω μάλιστα πως υπάρχυν άνθρωποι που ορκίζονται σε τέτοια πράγματα. Εγώ ήδη έφερα το παράδειγμα με τα δύο Octavia. Το να λες εσύ π.χ σε αυτόν που έχει πάρει πέντε Fuzz Faces για να βρεί αυτό που του κάνει ότι δεν ακούει με τα αυτιά του γιατί δεν έχει TL πιστεύεις ότι είναι σοβαρό;

Με συγχωρείς που δεν θεωρώ τα Κρίνα το απόσταγμα του κιθαριστικού ήχου των ημερών μας και δεν μπορώ να εντυπωσιαστώ από το παραδειγμά αν και όπως και να 'χει συμφωνώ  για την μεγάλη πλειοψηφία των ελληνικών studio ότι είναι χίλιες φορές προτιμότερο να γράψεις connect με την όποια TL παρά να περιμένεις να σου κάνει miking της προκοπής έλληνας ηχολήπτης.

 
gdevelek είπε:
να πω την αμαρτία μου, διαβάζοντας το παρακάτω:

...δεν βλέπω τίποτε σχετικό με ΗΧΟ

αντίθετα βλέπω αναφορές σε:

- μόδα

- σπανιότητα

- υψηλό κόστος

...με όλα τα παραπάνω πασπαλισμένα με μπόλικο ελιτισμό
"don't criticize what you don't understand". Bob Dylan.

 
gdevelek είπε:
και πάλι ο ΗΧΟΣ απουσιάζει  ;)
Έχεις δίκιο για την συγκεκριμένη παράγραφο. Σε άλλες το κάνει όμως.

Αλλά καταλαβαίνω απόλυτα και συμφωνώ εν μέρει με τον Κώστα για το θέμα boutique πετάλι.

Απλώς δεν με ενδιαφέρουν καθόλου σαν φιλοσοφία αλλά και ηχητικά, δεν θα έδινα με την καμία παραπάνω χρήματα και δεν με αφορά να συμετέχω ως connoisseur παίχτης στο συγκεκριμένο παιχνίδι.

Αυτό δεν αναιρεί καθόλου το γεγονός όμως ότι κάποιοι έχουν την διάθεση μαζί με τις γνώσεις αλλά και την οικονομική ευχέρεια (αν λείπει οποιοδήποτε από τα τρία, η σάλτσα "κόβει") να ασχολούνται με αυτό και χαίρομαι να μοιράζονται τις γνώσεις τους και να μιλάνε για αυτά σε ένα φόρουμ που στο φινάλε πρέπει να μιλάει τεκμηριωμένα για αυτά.

 
kpeyos είπε:
"don't criticize what you don't understand". Bob Dylan.
κανένα απόφθεγμα περί υπεροψίας, γνωρίζεις;

όπως ήδη σου έχουν άλλοι επισημάνει σε τούτο το τόπικ, είσαι ο αυτόκλητος Θεός των Πεταλιών στο φόρουμ αυτό, στο οποίο εξάλλου, είσαι και απελπιστικά μόνος:

Δεν βλέπω λοιπόν προς τι τέτοια μήνη εναντίον των boutique κατασκευαστών ιδιαίτερα σε ένα forum όπου ελάχιστοι έχουν έστω και στοιχειώδη εμπειρία από τέτοια προϊόντα.
προσκυνώ!

 
audiokostas είπε:
Τον εννοώ εγώ βρε ούγκα παλιόγερε κολλημένε.  :P

Το απόλυτο σου λέει ο άνθρωπος τον ενοχλεί.

Ακού τον ήχο, μάθε τον ήχο, περιέγραψε τον ήχο και αν θες συζήτα και ο καθείς το γούστο του, οι γνώσεις του και η τσέπη του είναι η φιλοσοφία του ....... νομίζω ότι λέει.

Όχι "πεταλιέρα Tonelab, καλή. Superfunk μίλησε. Αλλιώς δέσιμο στο Τοτέμ και death by palunga"
Μα αυτα τα εχω πει και εγω παραπανω,οποτε δεν βλεπω που ειναι το problem... ;D

Δεν είναι κάν σοβαρό να προσπαθείς να με πείσεις.
μα δεν εκανα καμμια προσπαθεια να σε πεισω μια και...συμφωνω με αυτα που λες.. :o

απλα ειπα οτι υπαρχουν παρα πολλοι κιθαριστες που ακουνε με τα ...ματια....

και  αναφερα μια απο τις δεκαδες περιπτωσεις που τοσα ....χρονια στο κουρμπετι εχω βιωσει απο κοντα....

Το να λες εσύ π.χ σε αυτόν που έχει πάρει πέντε Fuzz Faces για να βρεί αυτό που του κάνει ότι δεν ακούει με τα αυτιά του γιατί δεν έχει TL πιστεύεις ότι είναι σοβαρό;
μα δεν ειπα ΠΟΤΕ κατι τετοιο,αλλωστε αν πιστευα κατι τετοιο δεν θα λαμβανα μερος σε συζητησεις για..πεταλακια κι ας μη τα χρησιμοποιω πλεον.

αν και όπως και να 'χει συμφωνώ  για την μεγάλη πλειοψηφία των ελληνικών studio ότι είναι χίλιες φορές προτιμότερο να γράψεις connect με την όποια TL παρά να περιμένεις να σου κάνει miking της προκοπής έλληνας ηχολήπτης.
μαλλον εχεις να πας καιρο σε ελληνικο στουντιο... ;D,υπαρχουν δεκαδες ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ηχοληπτες που κανουν θαυμασια δουλεια.

Όχι βέβαια, όλα δεν είναι eq
αντε εχεις δικιο  δεν ειναι μονο eq ειναι και volume.... ;D

Με συγχωρείς που δεν θεωρώ τα Κρίνα το απόσταγμα του κιθαριστικού ήχου των ημερών μας και δεν μπορώ να εντυπωσιαστώ από το παραδειγμά
δεν πειραζει, παρα πολλοι αλλοι υποκλινονται σε αυτον τον ηχο (ακομα και στο εξωτερικο) οποτε ισχυει μαλλον το περι ορεξεως.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
gdevelek είπε:
κανένα απόφθεγμα περί υπεροψίας, γνωρίζεις;

όπως ήδη σου έχουν άλλοι επισημάνει σε τούτο το τόπικ, είσαι ο αυτόκλητος Θεός των Πεταλιών στο φόρουμ αυτό, στο οποίο εξάλλου, είσαι και απελπιστικά μόνος:

προσκυνώ!
Aπλά διάβασε από την αρχή το thread αντί για να πετάς τσιτάτα. Αν το κάνεις θα δείς ότι:

1. Υπάρχουν καταπληκτικά πετάλια boutique των 80 ευρώ.

2. Δεν θεωρώ ότι ότι είναι boutique είναι και καλό αλλά και διαφωνώ με τους συνολικούς αφορισμούς. Επίσης πιστεύω πως θα ήταν καλό να ακούγεται που και που και καμιά διαφορετική άποψη περαν του "έλα μωρέ ποιός τα ακούει αυτά, πάρε μια TL, ένα Bossάκι να κάνεις δουλειά..."

3. Με κατηγορείς για υπεροψία επειδή λέω το προφανές ότι δηλαδή στην πλειοψηφία τους τα μέλη του noiz δεν είναι boutiqάδες και μετά μου λές ότι είμαι απελπιστικά μόνος σε αυτήν την κατηγορία...

4. Πιάνεσαι από μια πρόταση μετά από 8 σελίδες thread και περιμένεις σοβαρή απάντηση.

 
kpeyos είπε:
Aπλά διάβασε από την αρχή το thread αντί για να πετάς τσιτάτα. Αν το κάνεις θα δείς ότι:
τσιτάτα πετάς εσύ, με αυτό του Bob Dylan, συγκεντρώσου...

εγώ απλά επεσήμανα το ότι, στη λίστα των χαρακτηριστικών που δικαιώνουν "την ΟΠΟΙΑ τιμή" ενός boutique πεταλιού  (όπως έγραψες), ΔΕΝ συμπεριέλαβες τον ΗΧΟ του... 

λεπτομέρειες θα μου πεις...  ::)

...και αυτό, όπως αντιλαμβάνεσαι, είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικό για τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζεις το θέμα...

 
Ίσως επειδή, όπως σου έγραψε, ο ήχος είναι ζήτημα υποκειμενικής φύσης.

Live and let live guys...

Ο καθένας όπου τη βρίσκει και ό,τι ακούει.

Εγώ έχω τέσσερις καλές κιθάρες και παίζω με Guitar Rig και είμαι ικανοποιημένος. Είμαι κουφός και περήφανος γιαυτό. Κανένας όμως δεν μου έχει πει για τον κακό μου ήχο.

Γιατί να πρέπει να υποβιβάσουμε κάποιον που "ακούει" πράγματα που δεν μπορούμε να ακούσουμε εμείς; Ακόμα και αν νομίζει ότι τα ακούει. ΩΡΛ είμαστε και ψάχνουμε να βρούμε λύση;

Το GAS του καθενός "εφ' ω ετάχθη".

Peace.

 
RayDTutto είπε:
Ίσως επειδή, όπως σου έγραψε, ο ήχος είναι ζήτημα υποκειμενικής φύσης.
αυτό δε λέει τίποτε... ένας υποκειμενικής φύσης παράγοντας, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ παράγοντας  ;)

εξάλλου έγραφε τι είναι ΓΙ' ΑΥΤΟΝ σημαντικό, υποκειμενική δηλαδή κρίση

Γιατί να πρέπει να υποβιβάσουμε κάποιον που "ακούει" πράγματα που δεν μπορούμε να ακούσουμε εμείς; Ακόμα και αν νομίζει ότι τα ακούει. ΩΡΛ είμαστε και ψάχνουμε να βρούμε λύση;
αν ΝΟΜΙΖΕΙ ότι τα ακούει χρειάζεται άλλη ιατρική ειδικότητα...  ;D

 
Όχι gdevelek, δε χρειάζεται καμία ιατρική ειδικότητα. Η επιρροή που ασκεί η ψυχολογία στην αντίληψη είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ, και για αυτό ο ΜΟΝΟΣ τρόπος για να έχουμε μια αντικειμενική προσέγγιση είναι τα διπλά τυφλά πειράματα.

Αυτό που δεν έχει καταλάβει σωστά ο kpeyos είναι ότι πράγματι πολλοί προτείνουν "bossάκι και TL να κάνεις τη δουλειά σου", όχι όμως γιατί δεν υπάρχουν διαφορές, αλλά γιατί πράγματι μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου και με αυτές τις λύσεις. Είναι τόσο σημαντικότερο ο ενισχυτής, η κιθάρα, τα δάχτυλα και η έμπνευση, που δεν μπορούν να τα εμποδίσουν τα πετάλια. Συνεπώς αν κάποιος έχει αγχωθεί ότι δεν μπορεί να παίξει χωρίς τα super- duper εφέ, που πολλές φορές ανοίγουν threads για αυτό, ο καθησυχασμός νομίζω είναι χρήσιμος και θεμιτός.

Από εκεί και πέρα, όπως ξαναείπα, το ψάξιμο δεν τελειώνει ποτέ. Ότι γουστάρει ο καθένας αγοράζει, αν και το cork sniffing εδώ που τα λέμε είναι λίγο αστείο  ;D

 
manosx είπε:
Όχι gdevelek, δε χρειάζεται καμία ιατρική ειδικότητα. Η επιρροή που ασκεί η ψυχολογία στην αντίληψη είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ, και για αυτό ο ΜΟΝΟΣ τρόπος για να έχουμε μια αντικειμενική προσέγγιση είναι τα διπλά τυφλά πειράματα.
μα δεν κατάλαβες, ΑΥΤΟ ακριβώς λέω, πως πάμε από τον ωρυλά στον ψυχολόγο  ;)

όσο για τα ΑΒΧ τεστ, έχω προκαλέσει στο παρελθόν "φευγάτα" άτομα του χώρου του HiFi που ορκίζονται στα καλώδια RCA ή ηχείων ή και ρεύματος των 300Ε-500Ε  ;) 

 
ΟΧΙ,  ;D ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ  ;D μην πάμε στους hiendάδες, αυτοί έχουν ξεφύγει εντελώς  ;D

 
manosx είπε:
Όχι gdevelek, δε χρειάζεται καμία ιατρική ειδικότητα. Η επιρροή που ασκεί η ψυχολογία στην αντίληψη είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ, και για αυτό ο ΜΟΝΟΣ τρόπος για να έχουμε μια αντικειμενική προσέγγιση είναι τα διπλά τυφλά πειράματα.

Αυτό που δεν έχει καταλάβει σωστά ο kpeyos είναι ότι πράγματι πολλοί προτείνουν "bossάκι και TL να κάνεις τη δουλειά σου", όχι όμως γιατί δεν υπάρχουν διαφορές, αλλά γιατί πράγματι μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου και με αυτές τις λύσεις. Είναι τόσο σημαντικότερο ο ενισχυτής, η κιθάρα, τα δάχτυλα και η έμπνευση, που δεν μπορούν να τα εμποδίσουν τα πετάλια. Συνεπώς αν κάποιος έχει αγχωθεί ότι δεν μπορεί να παίξει χωρίς τα super- duper εφέ, που πολλές φορές ανοίγουν threads για αυτό, ο καθησυχασμός νομίζω είναι χρήσιμος και θεμιτός.

Από εκεί και πέρα, όπως ξαναείπα, το ψάξιμο δεν τελειώνει ποτέ. Ότι γουστάρει ο καθένας αγοράζει, αν και το cork sniffing εδώ που τα λέμε είναι λίγο αστείο  ;D
Ααα, γειά σου. Τα είπες όλα μου φαίνεται. Αλλά όχι εκεί, πρέπει να επιμείνουμε "Έτσι είναι, τέλος. Δεν χάλασα τα λεφτά μου χωρίς λόγο", ειδικά σε μια εποχή που το πολύ σε 10 χρόνια τα πάντα θα είναι ψηφιακά (όχι τα συμπαθή θηλαστικά) και δεν θα εχουν και διαφορά (κάποιοι λένε ότι η εποχή αυτή είναι τώρα και εν μέρει συμφωνώ, αλλά ας κρατήσουμε μια μεγάλη πισινή για να μην χαλάσουμε τις καρδιές μας).

 
ότι πράγματι πολλοί προτείνουν "bossάκι και TL να κάνεις τη δουλειά σου", όχι όμως γιατί δεν υπάρχουν διαφορές, αλλά γιατί πράγματι μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου και με αυτές τις λύσεις. Είναι τόσο σημαντικότερο ο ενισχυτής, η κιθάρα, τα δάχτυλα και η έμπνευση, που δεν μπορούν να τα εμποδίσουν τα πετάλια. Συνεπώς αν κάποιος έχει αγχωθεί ότι δεν μπορεί να παίξει χωρίς τα super- duper εφέ, που πολλές φορές ανοίγουν threads για αυτό, ο καθησυχασμός νομίζω είναι χρήσιμος και θεμιτός.
Ειπες πολυ πιο καθαρα απο εμενα αυτο που λεω τοση ωρα,σε ευχαριστω!

Και ναι οσο αστειο και να ακουγεται  παρα πολλα νεα παιδια ΑΓΧΩΝΟΝΤΑΙ και ψειριζουν την μαϊμου για το αν το... μαμωdelay τους ειναι tbp ή οχι και αν το chorus τους εχει το τσιπ του Apollo 13 και αν πρεπει να παρουν original tube screamer ή οχι (εχεσθην η φορας εις το αλωνι δηλ.)  οταν πραγματικα ΕΛΑΧΙΣΤΗ σημασια εχει σε σχεση με τα υπολοιπα ,ασε που πολλες φορες κανουν "εκπτωσεις" στα ΒΑΣΙΚΑ ,δηλ.στην κιθαρα και στον ΕΝΙΣΧΥΤΗ για να αγορασουν "καλυτερα" εφε με αποτελεσμα φυσικα να εχουν μαπα ηχο.

Στην εποχη μας δε ειμαστε πολυ τυχεροι και πολυ απλα δεν υπαρχουν κακα εφε,μονο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ και δεδομενου οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των κιθαριστων χρησιμοποιει τα εφε για «σαλτσα» και οχι για...κυριως γευμα με τα «απλα» εφε & τα περισσοτερα πολυεφε που κυκλοφορουν στην αγορα καλυπτονται πληρως,απο εκει και περα φυσικα υπαρχει και μια ολοκληρη κατηγορια «εφεδιαρικων» κιθαριστων (τυπου EDGE κτλ) που οντως «χρειαζονται» και τα «καραπεριεργα» πεταλακια.

Αλλα αλλο αυτο και αλλο να πρεπει να περασει ο μεσος κιθαριστας που θελει ενα wah,ενα od ,ενα chorus & ενα delay  (με αυτα παιζει μονο η συντριπτικη πλειοψηφια) απο ιερα εξεταση ...

 
alderbody είπε:
Oλα καλα και αγια, αλλα ως γνωστον το πραγματικο feel ενος ενισχυτη βγαινει απο ολα του τα σταδια.

Η προενισχυση ειναι το "χρωμα".

Τα πεταλια μπορουν να δωσουν ενα flavour, σε μικρη ή μεγαλη δοση κατα περιπτωση.

Δεν το εχω παιξει το συγκεκριμενο, δεν το χλευαζω επουδενι, αλλα ποσο Dumb_le μπορει να ειναι τελικα(ωστε να κοστιζει και τοσο)?

Ψιλοασχετο, αλλα η συνταγη FET αντι λυχνιων ειναι κλασσικο trend στο ...πεταλοσυμπαν.

Δεν ειναι και τιποτα το εξωτικο. Απλα ηχητικα τα FET συμπεριφερονται λιγο πιο "λαμπατα", να το πουμε ετσι.

γιαυτο και τα FET/ΜosFET παιζουν πολυ τελευταια σε clipping loops κλπ διαφορων μπουτικο-ODs_πχ Zen.

Εχω φτιαξει αρκετα pre-amp emulations/copies/FET transcriptions και ενω η "γευση/χροια" ειναι δεδομενη, δεν μπορεις να πεις οτι κλεινεις τα ματια και νομιζεις οτι παιζεις με τον πραγματικο ενισχυτη που πας να προσομοιωσεις. Πιθανοτατα οι "αλλοι" να το κανουν καλυτερα απο μενα γιατι ειναι και επαγγελματιες. Αλλα οπως και να' χει...
Μου δίνεις την ευκαιρία να πω ότι, όπως σε όλα τα σχετικά πράγματα, έχει σημασία το περιβάλλον όπου χρησιμοποιούνται το Χ πεταλάκι ή το Ψ.... καλώδιο!  ;)

Αυτό που αναφέρεις ισχύει προφανώς, άλλες φορές περισσότερο άλλες λιγώτερο. Στους Dumble για παράδειγμα η προενίσχυση είναι έτσι κι'αλλιώς που κάνει τη διαφορά. Το βάρος, ηχητικά τουλάχιστον πέφτει εκεί. Αλλά εγώ δοκίμασα έτσι κι αλλιώς το Ethos σε ενισχυτή με 6L6 τελικές και "γαϊδουρομεγάφωνο", στα πλαίσια της φιλοσοφίας Dumble δηλαδή έτσι κι αλλιώς.

Και εδώ είναι ένα σημαντικό στοιχείο κατά τη γνώμη μου: το που θα αποδώσει και πως το εκάστοτε πετάλι σίγουρα εξαρτάται και από τη μεθοδολογία και τη γνώση της χρήσης του. Τι πρέπει να περιμένουμε απ'αυτό, αλλά και υπό ποιες προϋποθέσεις. Και σ'αυτό συμφωνώ με τον Κώστα ότι κάποιος θα πρέπει να "ξέρει" για να μιλήσει. Τι μπορώ να πω εγώ που είμαι άσχετος με fuzz, και μάλιστα ίσως δεν χρειάζομαι καν κάποιο, για τις διαφορές μεταξύ 5-6 εξ'αυτών, και, μάλιστα, υπό ποιες συνθήκες θα τα κρίνω?

 
Για να πω και εγώ το μακρύ μου και το κοντό μου, πιστεύω πως, για μένα, η ουσία της συζήτησης συνοψίζεται στο παρακάτω:

kpeyos είπε:
Όταν έχεις ήδη κάτι μέσα στο μυαλό σου και όταν είσαι και πάρα πολύ κακομαθημένος χρειάζεσαι πολλές φορές συγκεκριμένα εργαλεία. ... Φυσικά με το οτιδήποτε μπορεί κανέις να βγάλει ήχο, αλλά μπορεί και όχι αν έχει κάτι πολύ συγκεκριμένο στο κεφάλι του.
Ναι, το distortion της BOSS ή το DIGIDELAY θα κάνουν τη δουλειά τους σε ένα μεγάλο ποσοστό.

Ωστόσο, κάποιοι είναι λάτρεις της ακρίβειας στον ήχο, που θέλουν να επιτύχουν, και είναι περισσότερο διατεθιμένοι από τους υπόλοιπους, για να το ψάξουν.

Για μένα, αυτό είναι απολύτως θεμιτό και αν είχα τη δυνατότητα (οικονομική,χρονικη κτλ) είμαι σίγουρος πως θα το έκανα και εγώ, μια και πιστεύω πως η διαφορά βρίσκεται στις (μικρο)λεπτομέρειες.

Έχουν αυτές (οι μικρολεπτομέρειες) τόση σημασία;

Για τους περισσότερους όχι, αλλά για κάποιους άλλους ναι.  :)

 
Για εμενα τα παντα ειναι συνδιασμος πεταλιων ενισχυτη μαγνητων.Ποσες φορες εχουμε ακουσει boutique πεταλια να μην συνεργαζονται σωστα η τουλαχιστον να μην εχεις τη διαφορα στον ηχο που περιμενες με καποιους ενισχυτες -μαγνητες.Και  τελος ποσοι ειναι τελικα αυτοι οι boutique  κατασκευαστες που πραγματικα προσφερουν κατι διαφορετικο και σαν οραμα σκεπτικο και τελικα υλοποιηση αποτελεσμα. Τουλαχιστον κατασκευαστες σαν την Electro Harmonix η την Source Audio η την Τech 21 μου φαινονται πιο ενθουσιωδεις οραματιστες και πειραματικοι απο πολλoυς boutique κατασκευαστες βελτιωμενων κλωνων.

 
Η δική μου (ίσως χαζή) άποψη είναι η εξής.

1. Αν κάποιος έχει τέτοιο "αυτί", ηχητικό αισθητήριο και ΚΙΝΗΤΡΟ που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να θεωρεί ότι αξίζει τον κόπο να ξοδευτεί για ένα boutique πετάλι,

2. Αν γνωρίζει με ποιόν τρόπο η μεταβολή οποιασδήποτε παραμέτρου στον ήχο (πάντα σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες παραμέτρους-"ανοίγω το ένα συρτάρι και κλείνει το άλλο" ένα πράγμα) επιδρά στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα,

3. Έχει συγκεκριμένες "ηχητικές" ανάγκες και περίπου ξέρει με ποιόν τρόπο θα τις ικανοποιήσει,

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΟΛΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΛΥ TWEAKABLE ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΕΤΑΛΙΕΡΑ.

Είμαι κάτοχος της "παλιάς" πλέον GT-8 και ο κυριότερος λόγος που οι περισσότεροι την άφησαν είναι ότι παρ' ότι μπορείς να κάνεις της "Παναγιάς τα μάτια" θέλει πολύ και εννοώ ΠΟΛΥ ψάξιμο (ούτε εγώ το έχω κάνει αλλά όλο και κάτι καινούριο ανακαλύπτω κάθε φορά).

Θεωρώ λοιπόν ότι αν τα χρήματα που δίνει κάποιος για ένα τέτοιο πετάλι (μετρημένα σε εργατοώρες για να μιλήσουμε και οικονομικά) τα δώσει (τα μισά και λιγότερα) για να ψάξει (αν ισχύουν όντως τα 1, 2, 3) μια τέτοιου είδους πεταλιέρα, θα έχει ότι ζητάει (όχι ένα, αλλά πολλά boutique πετάλια).

Όμως ότι νομίζει έκαστος, it's just my humble opinion.

 
panosprog είπε:
Τουλαχιστον κατασκευαστες σαν την Electro Harmonix η την Source Audio η την Τech 21 μου φαινονται πιο ενθουσιωδεις οραματιστες και πειραματικοι απο πολλoυς boutique κατασκευαστες βελτιωμενων κλωνων.
Εδώ όχι μόνο συμφωνώ, αλλά ανέφερες και τις 3 εταιρείες που θεωρώ τις αγαπημένες μου στο χώρο. Από την άλλη κατανοώ αυτόν που ψάχνει τον "Απόλυτο" σύγχρονο κλώνο ενός παλιού και discontinued πεταλιού και, για τα γούστα και τις απαιτήσεις του, δεν συμβιβάζεται ούτε με ψηφιακή εξομοίωση ούτε με κάποιο "στο περίπου", από τα μαζικής παραγωγής.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top