Ας ξεκινήσουμε με τη... βιβλιογραφία 8):
FUZZ 01
(είναι σε πολλά μέρη, δείτε τα όλα όσοι δεν το ξέρετε. Το είχε ανεβάσει πάλι ο Alter παλιότερα νομίζω).
Ειλικρινά είμαι λίγο έξω από τα νερά μου... "φιλοσοφικά" σε τέτοιες συζητήσεις.
Ποια είναι η συναρπαστική προσφορά στη Μουσική,
σε δημιουργικό επίπεδο, ενός νέου μπουτίκ... compressor?
Τι είναι τόσο τρομερό σε ένα ακόμα TS clone με διαφορετικές τιμές σε κάποια εξαρτήματα? Έχετε καταλάβει ότι τα περισσότερα TS clones ακούγονται ΟΛΟΪΔΙΑ αν χρησιμοποιήσει κάποιος λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις στο καθένα? Ή λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις στον ενισχυτή?
Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν μερικοί φανταστικοί μπουτικο-κατασκευαστές, που προσπαθούν να παρουσιάσουν τελείως νέα αναλογικά κυκλώματα και όχι... ένα ελαφρά παραλαγμένο αντίγραφο. Είμαστε τυχεροί να έχουμε τουλάχιστον έναν στην Ελλάδα: Crazy Tubes.
Από κει και πέρα, για να έχουμε στο μυαλό μας όλοι τη διαφορά μεταξύ mojo και πρακτικότητας, σας παραθέτω ερώτηση από το forum της Fractal:
"Can AxeFx II do Strymon Timeline?"
Διότι αυτός που σκέφτεται πρακτικά (επειδή είναι επαγγελματίας ή επειδή έχει σοβαρότερα πράγματα στο μυαλό του, όπως ας πούμε να παίξει μουσική), εχέσθη για το mojo του Timeline. Αν
πρέπει να σκάσει ένα πεντακοσάρικο για να το αγοράσει, καλώς. Αν μπορεί να το αποφύγει, ακόμα πιο καλώς. Και, για όσους δεν έχουν δει ούτε ένα demo, το Timeline είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ καλό πετάλι (ψηφιακό, βεβαίως).
Αναγνωρίζω την αξία του mojo, τη σέβομαι και την εκτιμώ γιατί τα αποτελέσματα στην ψυχολογία του μουσικού μπορεί να είναι φαντασμαγορικά. Δεν θέλω να παρεξηγηθώ. Απλώς ας τα λέμε με το όνομά τους.
Και τώρα πάω να παίξω με το άρτι αφιχθέν G3 μου. 8) 8)