Μια ιστορία με boo-tick πετάλια...

The Genius Loci είπε:
Ειλικρινά, αν κάποιος θέλει να έχει ένα σκασμό πεταλάκια, για την τιμή ενός μόνο μπουτίκ, Joyo, Biyang και άλλοι Κινέζοι βγάζουν ΥΠΕΡΟΧΕΣ οπτικά και "σωστές" κατασκευαστικά κόπιες.

5) Το "ό,τι πληρώνεις παίρνεις" συνεχίζει να ισχύει. Οι Κινέζοι το αποδεικνύουν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.  ;)
αφού λοιπόν τα διάφορα κινέζικα που αναφέρεις είναι ΚΑΙ πολύ καλά ΚΑΙ πολύ φτηνά, το "ό,τι πληρώνεις παίρνεις" το καταρρίπτουν  ;)

 
Έχει παρατραβήξει η ιστορία με τα boutique πετάλια...Προσωπικά πάντως,μετά από τόσες αλλαγές στα drives μου,πήρα ένα boss sd-1(των 50 ευρώ),του έκανα 808 mod,και με αυτό παίζω 2 χρόνια και ούτε μου φαίνεται πως θα το αλλάξω... ;D ;D

 
Σωστα ολα τα προαναφερθεντα περι μπουτι-q, απλα πιστευω οτι οι τυποι βαρανε ασχημα στις τιμες (περαν του mojo factor overvalue) κυριως λογω του οτι καποιες εργασιες γινονται στο χερι και σε μικρη κλιμακα, συν το οποιο research (το οποιο ως επι το πλειστον δεν ειναι αλλο απο μεταφορα γνωστων κυκλωματων σε breadboard και δοκιμη βαλε-βγαλε...). ΟΚ μερικοι χρησιμοποιουν και σπανια υλικα, αλλα αυτο σηκωνει συζητηση.

Δηλαδη αλλο ειναι να ξεπεταει ενα ρομποτ 1000 πλακετες το λεπτο και αλλο ο μαστορας με το κολλητηρι στο χερι που θελει το 8ωρο του, τα ενσημα του κλπ.

(εκτος αν εκπαιδευουν 10χρονα απο την Ινδια για να φτιαχνουν κυκλωματα)

Ως DIYer εχοντας ιδία εμπειρια για τις αλλαγες που μπορει να κανει το Α ή Β εξαρτημα, θα πω οτι με το κυκλωμα πανω στο breadboard (το "ραστερ" Ελληνιστί) αλλαζοντας εξαρτηματα βλεπεις οντως διαφορες. Το θεμα ειναι στο τελικο κυκλωμα και οταν το βαλεις στο κουτι τι θα ακουστει και κατα ποσο θα ειναι περισσοτερο "μαγικο" απο το original.

Για την ιστορια και οσον αφορα στα overdrives, ποιοτικοτερα ή απλα "ψαγμενα/ταιριασμενα" υλικα συνηθως δινουν πιο "ευπεπτες" στο αυτι κυματομορφες (δηλαδη πιο ομαλα_περιτεχνα κουτσουρεμενες ημιτονοειδεις).

Προσωπικα δεν θα αγοραζα ποτε ξανα (πηρα μια φορα στη ζωη μου το FD-II, πριν αρχισω να ασχολουμαι εντατικα με κατασκευες_καλο πεταλι ομως, δε λεω...) μπουτικ-μουτικ κλπ, εκτος αν ειναι κατι πραγματικα πρωτοποριακο σε design κυκλωματος. Αλλιως, περιμενω μεχρι να κυκλοφορησουν σχεδια και δοκιμαζω την τυχη μου στο δικο μου breadboard...

 
kpeyos είπε:
[...] ιδιαίτερα σε ένα forum όπου ελάχιστοι έχουν έστω και στοιχειώδη εμπειρία από τέτοια προϊόντα.
Να κουβαλάμε το pedigree chart την άλλη φορά; Μερικά πράγματα είναι θέμα αυτιών, και μερικά άλλα κοινή λογική.

Έχω κάποιες μικρές ενστάσεις...
1. Τα ακριβά αναλογικά πετάλια πολλές φορές σε υλικά discontinued τα οποία είναι περισσότερο ή λιγότερο σπάνια. Ένά και μόνο τρανζίστορ MN3005 το οποίο χρησιμοποιείται στα ακριβότερα αναλογικά delays μπορεί να κοστίζει στο ebay πάνω από $15. Επίσης μπορεί κάποιος να διαπιστώσει που κυμαίνονται οι τιμές αναζητώντας NOS τρανζίστορ της Mullard ή της NKT συνυπολογίζοντας βέβαια τις ποσότητες που θα πρέπει να αγοράσει για να τεστάρει και να κρατήσει στο τέλος αυτά που θα έχουν χρήσιμα για το κύκλωμα χαρακτηριστικά.

2. Πολλά από τα ακριβά αναλογικά πετάλια είναι μεν κλώνοι αλλά αποτελούν προιόν reverse engineering υπερσπάνιων πεταλιών του παρελθόντος τα οποία πολλές φορές κοστίζουν πολλαπλάσια χρήματα. Ένα Tonebender ή ένα Univibe μπορεί να κοστίζουν έως και 3000 ευρώ. Δεν είναι ούτε εύκολο να τα βρει κάποιος (τα original όχι τυχαία schematics στο net) ούτε να τα αναπαράγει με ακριβή υλικά.

3. Αν δοκιμάσεις κάποια από τα πετάλια του ZVex ή του Bjorn Juhl θα διαπιστώσεις ότι ούτε το R&D έχει πεθάνει στα αναλογικά πετάλια ούτε οι πρωτότυπες ιδέες έχουν εκλείψει.

Συμφωνώ όμως ότι μέσα σε όλους αυτούς υπάρχουν κι αυτοί που χρεώνουν ένα ωραίο casing ή ένα ωραίο paintjob αλλά επίσης υπάρχουν και fashion victims και φετιχιστές ανάμεσα στο αγοραστικό κοινό και ποιος είμαι εγώ για να τους κρίνω... Επίσης υπάρχουν αυτοί που σε πιάνουν κορόιδο όταν δεν ξέρεις από πετάλια πουλώντας σου π.χ έναν Ross compressor 200 ευρώ το οποίο φυσικά είναι κοροιδία.
+100 γενικώς. Κάτι που συχνά ξεχνάμε (από επιλογή?) είναι ότι το κόστος ενός πεταλιού (ενισχυτή, etc etc) δεν είναι απλά το σύνολο του κόστους των εξαρτημάτων του: Υπάρχουν από πίσω μήνες δοκιμών (λίγο λέω), υλικά που αχρηστεύονται καθ'οδόν, σημάδια από καλάϊ ( ;D) και ξέχειλα τασάκια. R&D, αν προτιμάτε. Αυτό δε θα το πληρώσει ο κατασκευαστής, γιατί αυτό αγοράζουμε.

Αν δε θέλουμε να το αγοράσουμε, και μπορούμε να κάνουμε αλλιώς, βρωμάει ο τόπος kits που με στοιχειώδεις γνώσεις γίνονται αξιοπρεπέστατα πετάλια. ;)

 
Earendil είπε:
Αν δε θέλουμε να το αγοράσουμε, και μπορούμε να κάνουμε αλλιώς, βρωμάει ο τόπος kits που με στοιχειώδεις γνώσεις γίνονται αξιοπρεπέστατα πετάλια. ;)
Έλα ρε... και γιατί να το κάνεις αυτό, όταν μπορείς να κάνεις αυτό που βλέπεις στη φωτό... και να το χρεώνεις $165?  ;D ;D

alpha.jpg

 
The Genius Loci είπε:
Έλα ρε... και γιατί να το κάνεις αυτό, όταν μπορείς να κάνεις αυτό που βλέπεις στη φωτό... και να το χρεώνεις $165?  ;D ;D
Πω πωωω...πανάκριβη αυτή η μαύρη μπουργάνα. ;D ;D ;D ;D

 
Earendil είπε:
+100 γενικώς. Κάτι που συχνά ξεχνάμε (από επιλογή?) είναι ότι το κόστος ενός πεταλιού (ενισχυτή, etc etc) δεν είναι απλά το σύνολο του κόστους των εξαρτημάτων του: Υπάρχουν από πίσω μήνες δοκιμών (λίγο λέω), υλικά που αχρηστεύονται καθ'οδόν, σημάδια από καλάϊ ( ;D) και ξέχειλα τασάκια. R&D, αν προτιμάτε. Αυτό δε θα το πληρώσει ο κατασκευαστής, γιατί αυτό αγοράζουμε.
Αυτές οι διαδικασίες λίγο ή πολύ γίνονται και στα φτηνά και στα ακριβά. Κατα κύριο λόγο αμφιβάλλω κατά πόσο μπορούν να ανεβάσουν την τιμή σε τέτοια επίπεδα και in my book αυτό δεν είναι R&D. R&D είναι το σύνολο των διαδικασιών (συχνά τυποποιημένων) που καταλήγουν στην δημιουργία μιας ή περισσότερων καινοτομιών. Οι δοκιμές είναι απλά μέρος του R&D. Το mix & match δεν είναι καινοτομία.

1. Τα ακριβά αναλογικά πετάλια πολλές φορές βασίζονται σε υλικά discontinued τα οποία είναι περισσότερο ή λιγότερο σπάνια. Ένά και μόνο τρανζίστορ MN3005 το οποίο χρησιμοποιείται στα ακριβότερα αναλογικά delays μπορεί να κοστίζει στο ebay πάνω από $15. Επίσης μπορεί κάποιος να διαπιστώσει που κυμαίνονται οι τιμές αναζητώντας NOS τρανζίστορ της Mullard ή της NKT για να φτιάξει ένα fuzz συνυπολογίζοντας βέβαια τις ποσότητες που θα πρέπει να αγοράσει για να τεστάρει και να κρατήσει στο τέλος αυτά που θα έχουν χρήσιμα για το κύκλωμα χαρακτηριστικά.
Sorry, αλλά τα "υπερσπάνια" components είναι και υπερκοστολογημένα και υπερτιμημένα και το κυνήγι τους ανήκει στην ίδια αρρώστια (άλλα συμπτώματα).

2. Πολλά από τα ακριβά αναλογικά πετάλια είναι μεν κλώνοι αλλά αποτελούν προιόν reverse engineering υπερσπάνιων πεταλιών του παρελθόντος τα οποία πολλές φορές κοστίζουν πολλαπλάσια χρήματα. Ένα Tonebender ή ένα Univibe μπορεί να κοστίζουν έως και 3000 ευρώ.
Ούτε αυτός είναι λόγος να αυξηθεί τρελά η τιμή. Το ότι έδωσε ένα σκασμό λεφτά για ένα σπάνιο πετάλι το οποίο μετά αντιγράφει λογικό είναι να αυξάνει την τιμή, μέχρι ενός ορίου όμως. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να έχει πολλαπλασιαστική επιρροή.

3. Αν δοκιμάσεις κάποια από τα πετάλια του ZVex ή του Bjorn Juhl θα διαπιστώσεις ότι ούτε το R&D έχει πεθάνει στα αναλογικά πετάλια ούτε οι πρωτότυπες ιδέες έχουν εκλείψει.
Φυσικά και δεν έχει πεθάνει και φυσικά και υπάρχουν καινοτομίες. Δεν μιλάμε γι' αυτούς όμως, έτσι δεν είναι;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Earendil είπε:
Να κουβαλάμε το pedigree chart την άλλη φορά; Μερικά πράγματα είναι θέμα αυτιών, και μερικά άλλα κοινή λογική.
Δεν χρειάζεται ούτε pedigree chart, ούτε ειρωνεία. Ούτε όμως μπορεί να υπάρξει κρίση πάνω σε κάτι στο οποίο πέντε/δέκα άτομα σε όλο το forum έχουν ιδία άποψη και οι μισοί από αυτούς περιορίζονται στις αγγελίες ενώ απαξιούν να postάρουν. Στο συγκεκριμένο thread επίσης δεν βλέπω κανέναν από αυτούς.

Οι υπόλοιποι που postάρουν είναι σαν να λένε "εμένα μου αρέσουν οι φακές και άρα μένω στις φακές και δεν χρειάζεται να δοκιμάσω μπιζέλια. Τα μπιζέλια είναι υπερτιμημένα." Άκυρο και παρανοικό.

Είναι ζήτημα αυτιών αυτό που έχεις ακούσει από κοντά. Η ακοή είναι κάτι που εκπαιδεύεται λέω επίσης εγώ. Στην λογική, your mileage may vary...

Αυτές οι διαδικασίες λίγο ή πολύ γίνονται και στα φτηνά και στα ακριβά. Κατα κύριο λόγο αμφιβάλλω κατά πόσο μπορούν να ανεβάσουν την τιμή σε τέτοια επίπεδα και in my book αυτό δεν είναι R&D. R&D είναι το σύνολο των διαδικασιών (συχνά τυποποιημένων) που καταλήγουν στην δημιουργία μιας καινοτομίας. Οι δοκιμές είναι απλά μέρος του R&D. Το mix & match δεν είναι καινοτομία.
Το προιόν του R&D δεν κοστολογείται παρά μόνο με βάση την αγορά. Ένα χάπι με ένα μόνο χημικό στοιχείο μπορεί να κάνει 5000 ευρώ π.χ

Sorry, αλλά τα "υπερσπάνια" components είναι και υπερκοστολογημένα και υπερτιμημένα και το κυνήγι τους ανήκει στην ίδια αρρώστια (άλλα συμπτώματα).
Sorry μετά από 20+ delay το ΜΝ3005 loaded DM2 στην πετάλιέρα μου λέει πως έχεις άδικο. Μετά από άλλα τόσα fuzz το NKT275 loaded Fulltone '69 μου επίσης θα διαφωνήσει μαζί σου. Αλλά θα πρέπει να ρωτήσω...Έχεις συγκεκριμένα παραδείγματα γι αυτό που ισχυρίζεσαι; Πόσα boo-tick πετάλια πέρασαν από την κατοχή σου;

Ούτε αυτός είναι λόγος να αυξηθεί τρελά η τιμή. Το ότι έδωσε ένα σκασμό λεφτά για ένα σπάνιο πετάλι το οποίο μετά αντιγράφει λογικό είναι να αυξάνει την τιμή, μέχρι ενός ορίου όμως. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να έχει πολλαπλασιαστική επιρροή στην τιμή.
Εγώ προσωπικά με θεωρώ τυχερό που υπάρχουν στην εποχή μας δέκα κλώνοι Fuzz Face, Univibe, ακόμη και TubeScreamer σε ακριβότερες ή φθηνότερες τιμές. Θυμάμαι το 1990 ένα Tubescreamer ας πούμε κόστιζε $500 και έπρεπε να είσαι ο SRV για έχεις. Πάντως ξαναγυρνάω στην ελεύθερη αγορά και σου προτείνω αφού πιστεύεις ότι είναι τόσο εύκολο και αφήνει τοσο μεγάλα κέρδη να ξεκινήσεις κι εσύ μια επιχείρηση που θα σε κάνει πλούσιο. Δεν είναι κλειστό το επάγγελμα.

 
Και συμφωνώ και διαφωνώ μαζί σου.

Δεν μπορώ να κρίνω πετάλια που δεν έχω ακούσει αλλά από την άλλη μου δίνεται το δικαίωμα να απορρίπτω την υπερκοστολόγηση κάποιων πεταλιών που είναι πανομοιότυπα (σε τοπολογία, τρόπο υλοποίησης και υλικά) με τα δεκάδες άλλα που κυκλοφορούν (βλ. φακές βαμένες σαν μαυρομάτικα).

Από την άλλη μια μικρή αλλαγή στις τιμές ή στις επιλογές των παθητικών εξαρτημάτων, ή της επιλογής του ολοκληρωμένου ή κάτι που αλλάζει τον ήχο του πεταλιού και δεν ξέρω/μπορώ να το κάνει εύκολα ο καθένας, δεν είναι εύκολο να κοστολογηθεί (ως και καλά R&D) και εκεί μιλάει ο αδυσώπητος νόμος της αγοράς.

Αλλά καλό είναι πρώτα να ακούς, μετά να ξανακούς, να συγκρίνεις, να δοκιμάζεις, να ρίχνεις καλές ματιες στο πορτοφόλι σου να δεις τι έχει (και τι θα χει) μέσα, να το σκέφτεσαι και μετά να αποφασίζεις.

 
Superfunk είπε:
 Μυαλο,αισθητικη,χερια και καλο ενισχυτη να εχεις και ολα τα εφε μια χαρα ειναι..και τα μπουτικ και τα...ξεμπουτικ...
+1

 
audiokostas είπε:
Και συμφωνώ και διαφωνώ μαζί σου.

Δεν μπορώ να κρίνω πετάλια που δεν έχω ακούσει αλλά από την άλλη μου δίνεται το δικαίωμα να απορρίπτω την υπερκοστολόγηση κάποιων πεταλιών που είναι πανομοιότυπα (σε τοπολογία, τρόπο υλοποίησης και υλικά) με τα δεκάδες άλλα που κυκλοφορούν (βλ. φακές βαμένες σαν μαυρομάτικα).
Προηγουμένως ανέφερα το παράδειγμα του Ross Compressor το οποίο είναι ακριβώς αυτό που γράφεις εδώ. Το πνεύμα όμως του thread δεν είναι αυτό αλλά το "έλα μωρε που αξίζει να δώσεις 200 ευρώ για πετάλι όλα τα ίδια είναι, ποιος τα ακούει αυτά, mojo και τρίχες κατσαρές, με ένα κούτσουρο έπαιζε ο Hendrix και 'συ μου θες boutique κ.λ.π" γραμμένα από ανθρώπους εντελώς άσχετους που απαξιώνουν το noiz ώς forum στα μάτια ανθρώπων με πολλάπλάσια ακούσματα και τους αποκμακρύνουν ενώ θα μπορούσαν να συνισφέρουν ουσιαστικά στην ενημέρωση και την βελτίωσή του αν συμμετείχαν.

Σε όλα τα υπόλοιπα σαφώς συμφωνώ.

 
Γενικα ..ΟΛΟΙ εχουμε δικιο... ;D

Ειδικα παντως τον καλυτερο ΗΧΟ κιθαρας,για ζωντανα μιλαω γιατι το στουντιο δεν μετραει ετσι κι αλλοιως,  τον εχω ακουσει απο 5 κιθαριστες:

1.τον Graham Coxon..

2.τον Prince...

3.τον Johnny Marr

4.τον Edge

5.Peter Buck

και οι 3 απο δαυτους (ο Edge επαιζε με...ψυγειο ενω ο Buck παιζει με ενα...πολυεφε ΙΒΑΝΕΖ και ενα RAT... ;D )...βασικα  με...BOSS παιζουν... ;D ;D

Γενικα καλο ειναι να μην απορρίπτουμε ενα πεταλι επειδη ειναι ...φθηνο/απλο/ανευ μυθολογιας αλλα και να μην απορρίπτουμε κατι επειδη ειναι...too fancy ή δεν καταλαβαινουμε πως λειτουργει.

Επιμενω παντως πως για ΕΦΕ μιλαμε,τα υπολοιπα (κιθαρες,ενισχυτες....μυαλα... ;D και χερια) ειναι ΠΟΛΥ πιο σημαντικα.

 
kpeyos είπε:
... γραμμένα από ανθρώπους εντελώς άσχετους που απαξιώνουν το noiz ώς forum στα μάτια ανθρώπων με πολλάπλάσια ακούσματα και τους αποκμακρύνουν ενώ θα μπορούσαν να συνισφέρουν ουσιαστικά στην ενημέρωση και την βελτίωσή του αν συμμετείχαν....
Πως ξέρεις με ποιους ακριβώς μιλάς και τι ακριβώς γνώσεις και εμπειρίες έχουν; Μήπως, λέω μήπως είσαι ολίγον τι υπερβολικός.

Το προιόν του R&D δεν κοστολογείται παρά μόνο με βάση την αγορά. Ένα χάπι με ένα μόνο χημικό στοιχείο μπορεί να κάνει 5000 ευρώ π.χ
Δεν μιλάμε για κάθε R&D σε κάθε επιστημονικό, βιομηχανικό, εμπορικό κσι δεν ξέρω τι άλλο τομέα. Μιλάμε για πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Πρόσεξε, δεν σου λέω ότι δεν υπάρχει R&D, σου λέω ότι οι διαδικασίες που αναφέρθηκαν ΔΕΝ είναι R&D.

Sorry μετά από 20+ delay το ΜΝ3005 loaded DM2 στην πετάλιέρα μου λέει πως έχεις άδικο. Μετά από άλλα τόσα fuzz το NKT275 loaded Fulltone '69 μου επίσης θα διαφωνήσει μαζί σου. Αλλά θα πρέπει να ρωτήσω...Έχεις συγκεκριμένα παραδείγματα γι αυτό που ισχυρίζεσαι; Πόσα boo-tick πετάλια πέρασαν από την κατοχή σου;
Θα σου πω την δικιά μου προσωπική εμπειρία με ένα πειραματάκι που έκανα. Έφτιαξα ένα tubescreamer κλώνο και προμηθεύτηκα ένα σωρό ics. Ηχογράφησα έναν μικρό take με κάθε ic και στα αρχεία που προέκυπταν έδινα τυχαία ονόματα. Μπορεί να είμαι κουφάλογο, μπορεί άσχετος όμως σπουδαίες διαφορές δεν έβρισκα όσο κι αν προσπαθούσα, στον βαθμό τουλάχιστον που να έχω σαφή προτίμηση.

Και σου ξαναλέω ότι φυσικά θα υπάρχουν διαφορές ανεξάρτητα αν κάποιοι δεν τις ακούνε (εμού συμπεριλαμβανομένου). Ο προβληματισμός μας όμως εδώ είναι η διαφορές στην τιμή και τίποτε περισσότερο. Οπότε σε ρωτώ, πόσο παραπάνω πρέπει να έχει π.χ. ένα tubescreamer με σπάνιο ic; Blind testing στα delay έκανες;

Πάντως ξαναγυρνάω στην ελεύθερη αγορά και σου προτείνω αφού πιστεύεις ότι είναι τόσο εύκολο και αφήνει τοσο μεγάλα κέρδη να ξεκινήσεις κι εσύ μια επιχείρηση που θα σε κάνει πλούσιο. Δεν είναι κλειστό το επάγγελμα.
Αντιλαμβάνεσαι ελπίζω ότι αυτό δεν είναι επιχείρημα.

Επιμενω παντως πως για ΕΦΕ μιλαμε,τα υπολοιπα (κιθαρες,ενισχυτες....μυαλα... ;D και χερια) ειναι ΠΟΛΥ πιο σημαντικα.
Φυσικά και είναι.

 
Ας ξεκινήσουμε με τη... βιβλιογραφία  8):

FUZZ 01

(είναι σε πολλά μέρη, δείτε τα όλα όσοι δεν το ξέρετε. Το είχε ανεβάσει πάλι ο Alter παλιότερα νομίζω).

Ειλικρινά είμαι λίγο έξω από τα νερά μου... "φιλοσοφικά" σε τέτοιες συζητήσεις.

Ποια είναι η συναρπαστική προσφορά στη Μουσική, σε δημιουργικό επίπεδο, ενός νέου μπουτίκ... compressor?

Τι είναι τόσο τρομερό σε ένα ακόμα TS clone με διαφορετικές τιμές σε κάποια εξαρτήματα? Έχετε καταλάβει ότι τα περισσότερα TS clones ακούγονται ΟΛΟΪΔΙΑ αν χρησιμοποιήσει κάποιος λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις στο καθένα? Ή λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις στον ενισχυτή?

Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν μερικοί φανταστικοί μπουτικο-κατασκευαστές, που προσπαθούν να παρουσιάσουν τελείως νέα αναλογικά κυκλώματα και όχι... ένα ελαφρά παραλαγμένο αντίγραφο. Είμαστε τυχεροί να έχουμε τουλάχιστον έναν στην Ελλάδα: Crazy Tubes.

Από κει και πέρα, για να έχουμε στο μυαλό μας όλοι τη διαφορά μεταξύ mojo και πρακτικότητας, σας παραθέτω ερώτηση από το forum της Fractal: "Can AxeFx II do Strymon Timeline?"  ;)

Διότι αυτός που σκέφτεται πρακτικά (επειδή είναι επαγγελματίας ή επειδή έχει σοβαρότερα πράγματα στο μυαλό του, όπως ας πούμε να παίξει μουσική), εχέσθη για το mojo του Timeline. Αν πρέπει να σκάσει ένα πεντακοσάρικο για να το αγοράσει, καλώς. Αν μπορεί να το αποφύγει, ακόμα πιο καλώς. Και, για όσους δεν έχουν δει ούτε ένα demo, το Timeline είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ καλό πετάλι (ψηφιακό, βεβαίως).

Αναγνωρίζω την αξία του mojo, τη σέβομαι και την εκτιμώ γιατί τα αποτελέσματα στην ψυχολογία του μουσικού μπορεί να είναι φαντασμαγορικά. Δεν θέλω να παρεξηγηθώ. Απλώς ας τα λέμε με το όνομά τους.

Και τώρα πάω να παίξω με το άρτι αφιχθέν G3 μου.  8) 8)

 
kpeyos είπε:
Δεν χρειάζεται ούτε pedigree chart, ούτε ειρωνεία. Ούτε όμως μπορεί να υπάρξει κρίση πάνω σε κάτι στο οποίο πέντε/δέκα άτομα σε όλο το forum έχουν ιδία άποψη και οι μισοί από αυτούς περιορίζονται στις αγγελίες ενώ απαξιούν να postάρουν. Στο συγκεκριμένο thread επίσης δεν βλέπω κανέναν από αυτούς.

Οι υπόλοιποι που postάρουν είναι σαν να λένε "εμένα μου αρέσουν οι φακές και άρα μένω στις φακές και δεν χρειάζεται να δοκιμάσω μπιζέλια. Τα μπιζέλια είναι υπερτιμημένα." Άκυρο και παρανοικό.

Είναι ζήτημα αυτιών αυτό που έχεις ακούσει από κοντά. Η ακοή είναι κάτι που εκπαιδεύεται λέω επίσης εγώ. Στην λογική, your mileage may vary...
Ειρωνία όχι, δες το σαν μια "αλουστράριστη" προσπάθεια να πω αυτό που θα αναπτύξω σε λίγο. ;D

Μιλάς για πέντε/δέκα άτομα. Συμφωνώ απολύτως.

Το ποσοστό των παικτών που ενδιαφέρεται για το εξεζητημένο, ακριβό, σπάνιο, discontinued, λιβανισμένο από Λάκηδες κλπ κλπ είναι πιθανότατα μονοψήφιο παγκοσμίως. Και δε μιλάω για το θεωρητικό ενδιαφέρον, στη θεωρία το να ακούσεις ένα Dumble-in-a-box πετάλι δε θα σε σκοτώσει...μιλάω για το χειροπιαστό ενδιαφέρον, για το κυνήγι, για το πάρε-πούλα, και για την απόλυτη ψυχραιμία μπροστά στις τιμές του Klon Centaur, πχ.. :D :D

Αυτό λοιπόν το σπορ αφορά λίγους, γιατί απευθύνεται σε λίγους. Τα μπιζέλια, που λες και στο παράδειγμά σου. Δεν βλέπω πάντως κάτι άκυρο ή παρανοϊκό όμως στον μέσο weekend warrior Έλληνα παίχτη που έχει φτάσει (ή έστω...προσπαθεί) εκεί που θέλει με τα 7 - 8 προσεκτικά διαλεγμένα πετάλια.

Να το πω και αλλιώς, ναι, η ακοή εκπαιδεύεται, αλλά σπάνια φτάνει στο σημείο να υποδείξει ότι όλα θα φύγουν για πούλημα για να έρθει ένα Ethos...

Αλλάζοντας λίγο θέμα, μιας και απ'ότι φαίνεται αυτό που λέω εγώ και αυτό που όντως είναι το R&D είναι διαφορετικά πράγματα, ποιό καλό παιδί θα μας τα κάνει πιο λιανά; ;)

Εdit πρωθύστερο: ;D ;D

Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν μερικοί φανταστικοί μπουτικο-κατασκευαστές, που προσπαθούν να παρουσιάσουν τελείως νέα αναλογικά κυκλώματα και όχι... ένα ελαφρά παραλαγμένο αντίγραφο. Είμαστε τυχεροί να έχουμε τουλάχιστον έναν στην Ελλάδα: Crazy Tubes.
Φακ γέα μπέϊμπυ.

 
theoctapus είπε:
Θα σου πω την δικιά μου προσωπική εμπειρία με ένα πειραματάκι που έκανα. Έφτιαξα ένα tubescreamer κλώνο και προμηθεύτηκα ένα σωρό ics. Ηχογράφησα έναν μικρό take με κάθε ic και στα αρχεία που προέκυπταν έδινα τυχαία ονόματα. Μπορεί να είμαι κουφάλογο, μπορεί άσχετος όμως σπουδαίες διαφορές δεν έβρισκα όσο κι αν προσπαθούσα, στον βαθμό τουλάχιστον που να έχω σαφή προτίμηση.
Αντιθέτως, με το Biyang OD8 που είχα κάνει κάποιες δοκιμές (καθότι ήταν εύκολο με τη βάση έτοιμη γι αλλαγές στα op-amp) με 4 διαφορετικούς op-amps, η διαφορά ήταν μικρή αλλά υπήρχε.

Biyang+OD-8+XDrive.jpg


Και καλή κατασκευή και παραμετροποιήσιμη και με χρήματα λιγότερα (τότε) απ΄ότι να το φτιαχνα εγώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για μενα ειναι πολυ θετικο πως πεταλια σαν τα boss,mxr,e.h,proco.....ειναι αμεσα διαθεσιμα και σε λογικες τιμες,σου χαλαεi ενα πεταλι που ειναι βασικο στον ηχο της μπαντας σου π.χ και αμεσως μπορεις ευκολα να βρεις το ιδιο.

Ασε που με καλο ενισχυτη και καλες ρυθμισεις στα πεταλια θα εισαι μια χαρα.(αρκει να μην ειναι berhinger ;D)

 
audiokostas είπε:
Αντιθέτως, με το Biyang OD8 που είχα κάνει κάποιες δοκιμές (καθότι ήταν εύκολο με τη βάση έτοιμη γι αλλαγές στα op-amp) με 4 διαφορετικούς op-amps, η διαφορά ήταν μικρή αλλά υπήρχε.
Μα και εγώ "άκουγα" διαφορές αλλά πολύ μικρές και όχι αρκετές για να πω "Αααα, αυτό μάλιστα, πολύ καλύτερο."

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top