Μια ιστορία με boo-tick πετάλια...

fusiongtr είπε:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΟΛΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΛΥ TWEAKABLE ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΕΤΑΛΙΕΡΑ.
πολύ βαριά λόγια, τα οποία μάλιστα διατυπώνεις και με 100% βεβαιότητα

έχεις επαληθεύσει ποτέ στην πράξη τον ισχυρισμό σου;

όχι με μπουτίκ αλλά με μερικά πετάλια της σειράς

 
έχεις επαληθεύσει ποτέ στην πράξη τον ισχυρισμό σου;
όχι με μπουτίκ αλλά με μερικά πετάλια της σειράς
Τον εχω επαληθευσει ...εγω... ;D

Κανενα απο τα....356 πεταλακια... ;D..(απλα,φτηνομπουτικ,μεσαιομπουτικ,ακριβομπουτικ... ;D) που ειχα πριν παρω την TL δεν μου λειπει.....(αντε για να ειμαι ειλικρινης μια φορα το...χρονο μου λειπει ενα square wave tremolo ;D που η TL δεν εχει) μονο ο κομπρεσσορας μου ελειπε αλλα πλεον δεν χρησιμοποιω οποτε ησυχασα και απο αυτον τον τελευταιο μπελα (για εμενα οτιδηποτε χρειαζεται patch cables,ανταπτορες,χρατσα-χρουτσα , pedalboaerds και τροφοδοτικα ειναι μπελας πλεον.... ;D)

Αυτο που ΔΕΝ μπορεις να κανεις στη δικη μου πεταλιερα ειναι on the fly tweaking & πειραματισμους με πολλα εφε μαζι αλλα εγω τα ...βαριεμαι αυτα τα κολπα.. ;D (4-5 καλα εφε σε ενα solid & ευχρηστο package θελω πια)..αν καποιος βεβαια δεν τα βαριεται υπαρχουν ενα καρο πεταλιερες που μπορεις να εχει μεχρι και..30 "πεταλια" μαζι οποτε φανταζομαι και αυτο το προβλημα εχει λυθει πλεον.

 
Superfunk είπε:
Κανενα απο τα....356 πεταλακια...  που ειχα πριν παρω την TL δεν μου λειπει.....
άλλο πράγμα "δεν σου λείπει" κι άλλο "έχεις προσομοιώσει τον ήχο με ακρίβεια"  ;)

 
Κοιτα ακομα και αυτο το εχω κανει (ειδικα οταν αποφασιζα αν θα την χρησιμοποιησω σαν τη μοναδικη μου πηγη εφε)....εβαζα πλαϊ της τα αγαπημενα μου πεταλια και προσπαθουσα να κανω την TL να ακουστει το ιδιο καλα με αυτα (ή και καλυτερα αν ηταν δυνατον)...πρωτα πηραν τον... bird.. ;D τα delay,τα φιλτρα & τo Wah μου (τι..πρωτα δηλ. μεσα σε 2 λεπτα... ;D),λιγο αργοτερα τα phaser/leslie/vibe (chorus δεν χρησιμοποιω) και μετα απο κανα 6μηνο και τα drive/distortion/fuzz μου.....ενω σε κανα χρονο αποφασισα οτι...βαριεμαι να κουβαλαω ενα square wave termolo για 2 τραγουδια οποτε...το εστειλα και αυτο...το μονο πεταλι που συνεχιζα να χρησιμοποιω μεχρι προσφατα λογω επιλογης ενισχυτη (επαιζα με κτηνωδεις 6L6 ενισχυτες μεχρι προσφατα) ηταν ο κομπρεσσορας (γιατι ως γνωστον tele σε high wattage ενισχυτη χωρις κομπρεσσορα ειναι σκορδαλια χωρις σκορδο) αλλα μια και τα γουστα μου αλλαξαν και προτιμω πια μικρους ενισχυτες με EL84 & 6V6...τον εστειλα και αυτον.... ;D

Να σου πω και την αμαρτια μου το μεγαλυτερο μου προβλημα με την ..μεταστροφη μου στην πεταλιερα ηταν οτι δεν αισθανομουν και τοσο...cool οπως παλια που κουβαλουσα το ...θωρηκτο Ποτεμκιν και ολοι ελεγαν.."πω,πω τι φοβερα & τι ΠΟΛΛΑ (και..χρωματιστα & ομορφα!) πεταλακια ειναι αυτα!" και με ..θαυμαζαν και με...ζηλευαν....ενω με την πεταλιεριτσα ποιος να σου δωσει σημασια...μονο με το..ΠΑΙΞΙΜΟ σου μπορουσες να τους εντυπωσιασεις πια... ;D

Παντως και αυτο το ξεπερασα τελικα ειδικα οταν εγινα 40 ετων.... ;D και μεγαλωσα επιτελους....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
ενω σε κανα χρονο αποφασισα οτι...βαριεμαι να κουβαλαω ενα square wave termolo για 2 τραγουδια οποτε...το εστειλα και αυτο...το μονο πεταλι που συνεχιζα να χρησιμοποιω μεχρι προσφατα λογω επιλογης ενισχυτη (επαιζα με κτηνωδεις 6L6 ενισχυτες μεχρι προσφατα) ηταν ο κομπρεσσορας (γιατι ως γνωστον tele σε high wattage ενισχυτη χωρις κομπρεσσορα ειναι σκορδαλια χωρις σκορδο)
έχουμε και λέμε λοιπόν:

1. το square wave termolo ΔΕΝ το κάλυπτε η πεταλιέρα

2. ο κομπρέσσορας της πεταλιέρας ΔΕΝ κάλυπτε το αντίστοιχο πετάλι

QED!  ;D

 
Καλά, μεταξύ μας τώρα, το αν θα ακουστεί ένα πετάλι 99% ή 99.2% ίδιο με ένα άλλο είναι το λιγότερο αδιάφορο. Το θέμα δεν είναι να έχω ένα πετάλι (ή πεταλιέρα) που να αποδίδει 100% πιστό ήχο με ένα fuzz face πχ., αλλά να έχω ένα πετάλι (ή πεταλιέρα) που να αποδίδει 100% "καλό" ήχο (σύμφωνα με τα αυτιά μου και το τί παίζω).

Άλλωστε, μια κιθάρα από μόνη της δεν μπορεί να έχει καλό ή κακό ήχο, αλλά τον ήχο που παράγει μια κιθάρα μπορώ να τον χρησιμοποιήσω στην μείξη με καλό ή κακό τρόπο.  ;)

 
Περί ορέξεως........

Όπως βέβαια υπάρχουν και εκατοντάδες επαγγελματίες κιθαρίστες που προτιμούν τα μεμονωμένα πεταλάκια και απορρίπτουν τις πεταλιέρες.

Δύο κιθαρίστες που γνωρίζω και εμπιστεύομαι το αυτί τους, αφού αγόρασαν την Tonelab, την απέρριψαν μετά από επίπονες προσπάθειες να την συμπαθήσουν.

Εμένα προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι.

Ένα boutique πετάλι είχα, και το δωσα.

Ήταν καταπληκτικό (και καμιά από τις 3 πεταλιέρες που δοκίμασα δεν μου δινε το ίδιο), αλλά δεν μου άρεσε να κουβαλάω (και αυτό) και δεν ήθελα να χω τίποτα να ασχολούμαι με το μπάσο από τη στιγμή που θα το κάρφωνα στον amp και έβρισκα το eq του. Αλλά με τις μπαγκατέλες που ενίοτε παίζουμε στα live, μου λείπει.  :-\

Το pedalboard του Alex Lifeson είναι όμως όλα τα λεφτά.

Alexpedals1.jpg


Μια βόλτα μέχρι τον τοπικό ψυχαναλυτή πιθανόν να βοηθούσε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μάγκα μου, χειροποίητη Point to Point Barbie του 68 είναι αυτή δεξιά; Τι τα θες, δεν φτουράνε τα ψηφιακά μπροστά σε αυτή  ;D

 
Superfunk είπε:
ρε μανια με τα κουκλακια οι ροκ σταρς... ;D

REM15.jpg
 
Ωραίος amp αυτός  ;) και καθόλου mpoy-tik... αν και point to point...

 
Θα συμφωνήσω με τον admin στο σημείο:

yameth είπε:
...πιστεύω πως υπάρχουν πάρα πολλά υπερτιμημένα πετάλια εκεί έξω, που στην ουσία είναι απλοί κλώνοι σχεδίων της Boss. Ακόμα και η αντικατάσταση μερών με "υψηλότερης" ποιότητας υλικά, αν και θεμιτή (χωρίς να έχει πάντα το ζητούμενο αποτέλεσμα) δεν δικαιολογεί την μεγάλη διαφορά στην τιμή.
…αλλά θα συμφωνήσω και και με τον Kpeyos στο σημείο:

Εγώ προσωπικά με θεωρώ τυχερό που υπάρχουν στην εποχή μας δέκα κλώνοι Fuzz Face, Univibe, ακόμη και TubeScreamer σε ακριβότερες ή φθηνότερες τιμές. Θυμάμαι το 1990 ένα Tubescreamer ας πούμε κόστιζε $500 και έπρεπε να είσαι ο SRV για έχεις.
Θεωρώ ότι υπάρχουν πολύ αξιόλογα μπουτίκ και πολύ αξιόλογα  πετάλια μεγάλων κατασκευαστών  όπως επίσης και πολύ αξιόλογες πεταλιέρες. Κατά τη γνώμη μου χωρίς κάποιον “εργατικό” μουσικό να τα χειρίζεται και να τα αξιοποιεί στο μέγιστο, είναι απλά  χρωματιστά κουτάκια (και τα φτηνά και τα ακριβά). Επίσης οι υπόλοιποι παράγοντεςς (κιθάρα, μαγνήτες, ενισχυτής, στούντιο, ηχολήπτης, συναυλιακός χώρος) είναι σημαντικοί στο ηχητικό αποτέλεσμα  όπως έχει ειπωθεί ήδη.

Έχει τύχει να παίξω με ένα Boss SD-1 στο καθαρό κανάλι ενός B-52  (μοντέλο AT-100) και να μου αρέσει πάρα πολύ. Άλλη φορά έτυχε να παίξω (κατ’ ανάγκη) ολόκληρο live με ένα τελικό VHT 2/90/2 + VHT καμπίνα 4x12 και προενίσχυση από ένα… Behringer V-Amp 2 :o :-[  και τα αποτελέσματα ήταν αρκετά καλά στον συγκεκριμένο χώρο που παίζαμε. Τα παραπάνω παραδείγματα δεν αποτελούν κανόνα αλλά είναι εκτιμήσεις δικές μου που αφορούν τη δική μου εμπειρία κι αυτό που εγώ θεωρώ “ωραίο” ήχο.

Και όπως λέει ο Κώστας…περί ορέξεως…

 
gdevelek είπε:
πολύ βαριά λόγια, τα οποία μάλιστα διατυπώνεις και με 100% βεβαιότητα

έχεις επαληθεύσει ποτέ στην πράξη τον ισχυρισμό σου;

όχι με μπουτίκ αλλά με μερικά πετάλια της σειράς
Αγαπητέ μου φίλε αν διαβάσεις προσεκτικά αυτά που έγραψα, θα δεις ότι δεν αναφέρομαι σε προσομοίωση συγκεκριμένων boutique πεταλιών.

Όμως αν ισχύουν τα 1,2,3 που έγραψα, και χρειάζεται κάποιος ένα πετάλι με ένα συγκεκριμένο ηχόχρωμα, μπορεί να χρησιμοποιήσει την πεταλιέρα του ως εξής.

Χρησιμοποιεί αυτό το εφφέ της ως κύριο και όλα τα άλλα σαν πιθανούς "διαμορφωτές" του ήχου του συγκεκριμένου εφφέ (ένα touch από κάποια άλλα εφφέ, πριν ή μετά από αυτό που τον ενδιαφέρει) με την προϋπόθεση φυσικά να ισχύει το 2.

Θεωρώ λοιπόν (προσωπική γνώμη και το ΤΟΝΙΖΩ), ότι έτσι μπορεί κάποιος να έχει το πιο boutique "πετάλι" γιατί θα είναι απόλυτα customized στις προσωπικές και συγκεκριμένες ανάγκες του, και επίσης απόλυτα customizable από τον ίδιο από την στιγμή που μόνο αυτός γνωρίζει τα "συστατικά" του συγκεκριμένου εφφέ.

Παρ' όλα αυτά καταλαβαίνω και τους ανθρώπους που "ψάχνονται" σε boutique χώρους (σίγουρα έχουν τους δικούς τους λόγους οι οποίοι είναι απόλυτα σεβαστοί).

 
fusiongtr είπε:
Όμως αν ισχύουν τα 1,2,3 που έγραψα, και χρειάζεται κάποιος ένα πετάλι με ένα συγκεκριμένο ηχόχρωμα, μπορεί να χρησιμοποιήσει την πεταλιέρα του ως εξής.

Χρησιμοποιεί αυτό το εφφέ της ως κύριο και όλα τα άλλα σαν πιθανούς "διαμορφωτές" του ήχου του συγκεκριμένου εφφέ (ένα touch από κάποια άλλα εφφέ, πριν ή μετά από αυτό που τον ενδιαφέρει) με την προϋπόθεση φυσικά να ισχύει το 2.
Στα πιο εξελιγμένα ψηφιακά εργαλεία, πλέον, ξεκινώντας από ένα βασικό "ηχόχρωμα" όπως λες, και χρησιμοποιώντας controllers μπορεί κάποιος να φτιάξει ΑΚΡΙΒΩΣ τον ήχο ενός οποιουδήποτε μπουτίκ πεταλιού. Αλλά τον ΗΧΟ. Πιθανότατα όχι την αίσθηση (που, σε κάποια, είναι πολύ βασικός παράγοντας) ή την, λίγο ως πολύ, χαοτική συμπεριφορά σε συνδιασμό με άλλα "πετάλια" της αλυσίδας, ενισχυτές, συγκεκριμένους μαγνήτες σε κιθάρες, κλπ.

Τολμώ να πω μάλιστα πως, το γεγονός ότι τα πετάλια, γενικότερα, επιδεικνύουν ακριβώς αυτή την χαοτική και "μη-προβλέψιμη" συμπεριφορά, αποτελεί ένα βασικό θέλγητρο για πολλούς παίκτες. 

 
The Genius Loci είπε:
Στα πιο εξελιγμένα ψηφιακά εργαλεία, πλέον, ξεκινώντας από ένα βασικό "ηχόχρωμα" όπως λες, και χρησιμοποιώντας controllers μπορεί κάποιος να φτιάξει ΑΚΡΙΒΩΣ τον ήχο ενός οποιουδήποτε μπουτίκ πεταλιού. Αλλά τον ΗΧΟ. Πιθανότατα όχι την αίσθηση (που, σε κάποια, είναι πολύ βασικός παράγοντας) ή την, λίγο ως πολύ, χαοτική συμπεριφορά σε συνδιασμό με άλλα "πετάλια" της αλυσίδας, ενισχυτές, συγκεκριμένους μαγνήτες σε κιθάρες, κλπ.

Τολμώ να πω μάλιστα πως, το γεγονός ότι τα πετάλια, γενικότερα, επιδεικνύουν ακριβώς αυτή την χαοτική και "μη-προβλέψιμη" συμπεριφορά, αποτελεί ένα βασικό θέλγητρο για πολλούς παίκτες. 
Συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις. Επίσης εκτός της μη-προβλέψιμης συμπεριφοράς, υπάρχει και ο παράγοντας transparency (που κάποια πετάλια έχουν σαν χαρακτηριστικό) ο οποίος είναι σχεδόν αδύνατον να επιτευχθεί με την χρήση αυτής της τεχνολογίας.

Έτσι κι αλλιώς βέβαια οι ασχολούμενοι με αυτή την αναζήτηση έχουν τα κίνητρά τους.

 
fusiongtr είπε:
Επίσης εκτός της μη-προβλέψιμης συμπεριφοράς, υπάρχει και ο παράγοντας transparency (που κάποια πετάλια έχουν σαν χαρακτηριστικό) ο οποίος είναι σχεδόν αδύνατον να επιτευχθεί με την χρήση αυτής της τεχνολογίας.
Τι εννοείς μ'αυτό τον όρο?

 
The Genius Loci είπε:
Τι εννοείς μ'αυτό τον όρο?
Εννοώ την επεξεργασία του σήματος χωρίς να "χρωματίζουν" (ιδιαίτερα) τον ήχο δίνοντάς του άλλη χροιά.

Παράδειγμα ένα απλό και μη boutique πετάλι, το Rc Booster.

 
fusiongtr είπε:
Εννοώ την επεξεργασία του σήματος χωρίς να "χρωματίζουν" (ιδιαίτερα) τον ήχο δίνοντάς του άλλη χροιά.

Παράδειγμα ένα απλό και μη boutique πετάλι, το Rc Booster.
Προτείνω να ακούσεις κλιπάκια με το Axe-Fx να εξομοιώνει τέτοια πετάλια. Θα δεις ότι το "θέμα" του transparency έχει λυθεί προ πολλού.  ;)

 
The Genius Loci είπε:
Προτείνω να ακούσεις κλιπάκια με το Axe-Fx να εξομοιώνει τέτοια πετάλια. Θα δεις ότι το "θέμα" του transparency έχει λυθεί προ πολλού.  ;)
Υποκλίνομαι!!!! ;)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top