Μελετη?

darshan

Μέλος
Μηνύματα
1,257
Πόντοι
38
οχι τον Μελετη παιδια... ουτε την Ελεονωρα Μελετη... Αλλα την μελετη πανω στην κιθαρα...

Υπαρχει καποιο συγκεκριμενο προγραμμα που προσπαθειτε να ακουλουθειτε, καποια ρουτινα που ειναι βασικη σ'αυτα που παιζετε, καποιες ασκησεις συγκεκριμενες, κατι σαν ζεσταμα ας πουμε?..

thanx

 
Εγώ, που παίζω μπλουζ, βάζω cd να παίζει, και τζαμάρω ώρες ατελείωτες από πάνω... 8)

 
Φίλε darshan καθε προγραμμα μελετης ειναι σχετικο και εχει σχεση με το τι σε ενδιαφερει ... Θα σταθω ομως στο θεμελιωδη ρολο του ζεσταματος . Εκτος του οτι σε προφυλασσει απο τενοντιτιδες και ατελειωτους πονους στο αριστερο χερι , σε βοηθαει να παιζεις και πιο ανετα . Σου προτεινω λοιπον καποιο απο τα ζεσταματα που κυκλοφορουν στο νετ (προσωπικα προτιμω του Petrucci) . Γενικα , καλο ειναι να ξεκινας με ενα δακτυλισμο (πχ 1-3) σε καθε χορδη και σε καθε ταστο με μετρονομο , μετα 2-4 κ.ο.κ.. Μετα απλα ακου τον Petrucci ....


 
Mingus είπε:
Φίλε darshan καθε προγραμμα μελετης ειναι σχετικο και εχει σχεση με το τι σε ενδιαφερει ... Θα σταθω ομως στο θεμελιωδη ρολο του ζεσταματος . Εκτος του οτι σε προφυλασσει απο τενοντιτιδες και ατελειωτους πονους στο αριστερο χερι , σε βοηθαει να παιζεις και πιο ανετα . Σου προτεινω λοιπον καποιο απο τα ζεσταματα που κυκλοφορουν στο νετ (προσωπικα προτιμω του Petrucci) . Γενικα , καλο ειναι να ξεκινας με ενα δακτυλισμο (πχ 1-3) σε καθε χορδη και σε καθε ταστο με μετρονομο , μετα 2-4 κ.ο.κ.. Μετα απλα ακου τον Petrucci ....
you speak the truth... o Petrucci εχει κορυφαιο προγραμμα για ζεσταμα (και μασαζ, και στρετσινγκ!!) και για ασκησεις κινησης. Αν και σαν μουσικο, τον βαριεμαι λιγο. Κορυφαιο μαθημα το videακι.

 
Mingus είπε:
Φίλε darshan καθε προγραμμα μελετης ειναι σχετικο και εχει σχεση με το τι σε ενδιαφερει ... Θα σταθω ομως στο θεμελιωδη ρολο του ζεσταματος . Εκτος του οτι σε προφυλασσει απο τενοντιτιδες και ατελειωτους πονους στο αριστερο χερι , σε βοηθαει να παιζεις και πιο ανετα . Σου προτεινω λοιπον καποιο απο τα ζεσταματα που κυκλοφορουν στο νετ (προσωπικα προτιμω του Petrucci) . Γενικα , καλο ειναι να ξεκινας με ενα δακτυλισμο (πχ 1-3) σε καθε χορδη και σε καθε ταστο με μετρονομο , μετα 2-4 κ.ο.κ.. Μετα απλα ακου τον Petrucci ....


τα σπαει ο john και γενικα ολοκληρο το βιβλιο του Wild Stringdom εχει καποια πολυ χρησιμα μοτιβα

εξασκησης

 
Tο ζέσταμα φίλε darshan το οποίο θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει και διατάσεις είναι το πιο σημαντικό και θεμελιώδες πράγμα που πρέπει να κάνουμε όλοι μας πρίν καν συνεχίσουμε στην κυρίως μελέτη μας,είναι κάτι που πρέπει να μας γίνει συνήθεια και θα κάνει την μελέτη μας πολύ πιο αποδοτική

Ένα μπράβο στον φίλο Mingus που πρώτος το ανέφερε και που πρότεινε το συγκεκριμένο video το οποίο μαζί με το Melodic Control του Μarty Friedman είναι από τα πιο ουσιώδη και "τίμια" insructional videos που έχω δεί από διάσημους κιθαρίστες.

 
Πολύ σωστή η χρήση της λέξης "τίμια".

Έχω κατα καιρούς παρακολουθήσει αρκετά βιντεο τέτοιου είδους, αλλά όντως από τα πιό τίμια είναι αυτά τα δύο

 
Η άποψη που καταθέτω έρχεται από προσωπική εμπειρία και την προτείνω κυρίως για ερασιτέχνες και όχι για επαγγελματίες μουσικούς όπου οι απαιτήσεις, το επίπεδο και ο χρόνος που αφιερώνεται πιστεύω ότι έχουν διαφορά.

Πιστεύω λοιπόν ότι το πρόγραμμα που βάζει ο καθένας θα πρέπει να εξυπηρετεί κάπoιο συγκεκριμένο στόχο:

πχ.

(1) Προετοιμασία για live.

(2) Εκμάθηση κλίμακες/ακκόρντα.

(3) Διεύρυνση ρεπερτορίου (τραγούδια)

(4) Διάβασμα παρτιτούρας

... κτλ.

Εννοώ δηλαδή ότι το κάθε πρόγραμμα δεδομένου του στόχου θα πρέπει να προσαρμόζεται ανάλογα, σύμφωνα με τον περιορισμένο χρόνο που διαθέτουμε.

Τα ελάχιστα απαραίτητα που θεωρώ ότι θα πρέπει να περιέχει ένα πρόγραμμα το οποίο θα κάνει οποιονδήποτε να εξελιχθεί στο όργανο είναι :

- Δέσμευση, αφοσίωση και συγκέντρωση. Ο τρόπος που μαθαίνει το σώμα και ο έλεγχος των μυών μας έχουν άμεση σχέση με την διαδικασία μελέτης. Η εστίαση του νού καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα. 1 ποιοτική ώρα κάθε μέρα έχει καλύτερα αποτελέσματα από 10 ώρες μελέτης κάθε Κυριακή !!!

- Ζέσταμα/Κλίμακες/Ακκόρντα.

- Θεωρία. Είναι απαραίτητη.

- Σημείωνουμε τακτικά ή 'γράφουμε' (record) αυτά που παίζουμε/μαθαίνουμε. Δεν έχει σημασία η ποιότητα εγγραφής. Θα φανούν πολύ χρήσιμα για σύγκριση και αξιολόγηση της προόδου μας αργότερα.

- Μετρονόμος.

- Ακρόαση/μελέτη καλλιτεχνών (είδος, style, feel κ.α.)

Τέλος πιστεύω ότι χρεάζονται ερεθίσματα, έμπνευση και στήριξη για να ξεπερνάμε τις εκάστοτε δυσκολίες. Εννοώ ότι όλοι συναντάμε δυσκολίες σε κάθε νέα πρόκληση κατά την διαδικασία εκμάθησης. Καλό θα είναι λοιπόν να ακούμε πολύ μουσική, να βλέπουμε κανένα μουσικό DVD, να παίζουμε με φίλους, να κάνουμε κανένα solo σε 'backing track', να μάθουμε επιτέλους εκείνο το κομμάτι του Gilmour, του Hedrix, του Santana, (κ.ο.κ.) να πάμε στην συναυλία, και τέλος να λέμε συχνά 'μπράβο' στον εαυτό μας γιορτάζοντας τις επιτυχίες μας. Είναι σημαντικό!!!

Αναφορές

 


http://www.myguitarsolo.com/schedule.htm


http://www.guitarprinciples.com/Book/further1.htm

 
kultura είπε:
βαρετός μουσικός...
:o :o ???Oύτε για αστείο δεν νομίζω να το λες αυτό φίλε kultura....

 
Βαρετός ο Petrucci? Μπορεί οι Theater τελευταία λιγάκι να πετσιάζουν (αν και σηκώνει κουβέντα) αλλά όχι και βαρετός...

Αυτή η καραμέλα που θέλει οποιονδήποτε shredder βαρετό με έχει κουράσει... Ο καλός παίχτης φαίνεται είτε παίζει μία νότα το λεπτό είτε 1000. Ο Gilmour πχ που ΔΕΝ είναι shredder είναι για μένα από τους κορυφαίους κιθαρίστες.....

Μην τα βλέπουμε όλα ίσιωμα....

 
govanmaniac είπε:
Αυτή η καραμέλα που θέλει οποιονδήποτε shredder βαρετό με έχει κουράσει... Ο καλός παίχτης φαίνεται είτε παίζει μία νότα το λεπτό είτε 1000. Ο Gilmour πχ που ΔΕΝ είναι shredder είναι για μένα από τους κορυφαίους κιθαρίστες.....

Μην τα βλέπουμε όλα ίσιωμα....
εκτος αν ΟΡΙΖΟΥΜΕ τον σρεντερ σαν τον γρηγορο ΚΑΙ βαρετο. χτες προχτες αυτο δε συζηταγανε καπου εδω μεσα??

οσο αφορα τη μελετη...βαλε τους στοχους σου και κυνηγα αυτους. μονο προσεχε οι στοχοι σου να εχουν καλα κινητρα, αγαπη για τη μουσικη δηλαδη και ισως προσωπικη εξελιξη δηλ. αγαπη για τον εαυτο σου.

επειτα οπως ειπωθηκε, χρησιμοποιησε καλα το χρονο σου. η εκμαθηση μουσικης ειναι περισσοτερο 'προγραμματισμος' του μυαλου παρα μυικες επιδοσεις. το δευτερο ερχεται απο μονο του στο καθενα

γνωμη μου

 
Γενικά ο Petrucci γίνεται όλο και βαρετότερος τώρα τελευταία, αλλά νομίζω πως όποιος έχει παρακολουθήσει την πορεία του, μπορεί με σιγουριά να πει πως έχει αποδείξει την μουσικότητα του.. Έχει γράψει Εμπνευσμένα κομμάτια και μελωδικότατα solos άσχετα αν τώρα για μένα τείνει να γίνει θύμα της εμπορικότητας.. :-\

όσο για τη μελέτη.. Εγώ βοηθήθηκα περισσότερο από τα ακούσματα όπως ανέφερε κι ο Kozzi και από πολλά videos κτλκτλ.. γενικά με κάλυψες πάντως Kozzi! θέλει δομή και ισορροπία! ;)

 
NicolasAth72 είπε:
η εκμαθηση μουσικης ειναι περισσοτερο 'προγραμματισμος' του μυαλου παρα μυικες επιδοσεις.
σωστο. δεν αναφερομαι ομως στην εκμαθηση μουσικης (ή μαλλον στην εκμαθηση μουσικων δομων) αλλα σε αυτες καθεαυτες τις μυικες επιδοσεις. Εξηγουμαι για να μην παρεξηγουμαι, σε καμια περιπτωση η ταχυτητα και η ακριβεια εκτελεσης καποιων συνδιαστικων κινησεων με ηχητικο αποτελεσμα δεν αποτελουν μουσικη πραξη. Εστιαζω ομως κυριως εκει.

Προσωπικα χρησιμοποιω λιγο petrucci, λιγο vai, καποιες ασκησεις κλασικης.

Πρεπει να ψαξω τον friedman, μεγαλη παραβλεψη...
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top