Μαμά

Δεν θα πάω σε ραπ των 90'ς που δεν έζησα και πολλοί την αγάπησαν λόγω εφηβείας 

Σας πάω στο " σήμερα " με παιδιά που κάνουν την ίδια μουσική με αυτόν του θέματος , αλλά έχουν κάτι να πουν . Δεν μ αρέσει η ραπ , μεταλας είμαι . Ούτε κατ ανάγκη συμφωνώ με την οπτική τους (τρέφονται απ την αναρχίλα  ) . Αλλά έχουν κάτι να πουν , και για αυτό τρέφω σεβασμό 




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Άσχετο 

αλλά για το σχολείο έχω να πω πως υπάρχει για να παρατάνε οι γονείς τα παιδιά,

είτε γιατί δουλεύουν είτε γιατί ξύνονται και κόβουν βόλτες?

Στο ενδιάμεσο μαθαίνουν και 1000 δύο άχρηστες πληροφορίες.

Imho θα πρεπε να τελειώνουμε το σχολείο με

δίπλωμα οδήγησης, basic μαγειρική, πιστοποιημένα αγγλικά, γνώσεις σε διατροφή και προπόνηση (άρση βαρών, ενόργανη, πολεμικές τέχνες)

και καθημερινή ενασχόληση με τέχνες κάθε είδους.

Από κει και πέρα μόνο ενημέρωση θα πρεπε να γίνεται σχετικά με αρχαίους, ιστορία κλπ.

Τα "πες μου που πέφτει ο ποταμός τάδε" λες και θα πάμε, είναι για γέλια και δεν παράγουν αυτόνομους και έξυπνους ανθρώπους.

Αλλά παράγουν, 

Σκάσε, κάτσε κάτω, μη μιλάς και άκου to authority.

Μετά μάθε τα απ έξω και έλα να μου τα πεις.

Η γνώμη σου δε μετράει, αρκεί να πεις το ποίημα.

Obey λοιπόν από μωρό?

12 χαμένα χρόνια 8 ΩΡΕΣ την ημέρα συν φροντηστίρια.

Κάποιοι έχουν το θράσος να μιλάνε για παραγωγικότητα, ανταγωνιστικότητα κλπ ωραία.

Σε 12 χρόνια κάποιος θα έπρεπε να είναι Πύρρος Δήμας, Αριστοτέλης και Satriani ταυτόχρονα με proper schooling.

Cheers?
Θα συμφωνήσω σχεδόν σε όλα (Ιστορία είναι ένα πολύ βασικό μάθημα καθώς λαός που δεν γνωρίζει το παρελθόν του δεν έχει μέλλον κατά τη γνώμη μου). Για την ελληνική πραγματικότητα όμως είναι δυστυχώς μια ουτοπία να γίνουν τα παραπάνω...

 
Άσχετο 

αλλά για το σχολείο έχω να πω πως υπάρχει για να παρατάνε οι γονείς τα παιδιά,

είτε γιατί δουλεύουν είτε γιατί ξύνονται και κόβουν βόλτες?

Στο ενδιάμεσο μαθαίνουν και 1000 δύο άχρηστες πληροφορίες.

Imho θα πρεπε να τελειώνουμε το σχολείο με

δίπλωμα οδήγησης, basic μαγειρική, πιστοποιημένα αγγλικά, γνώσεις σε διατροφή και προπόνηση (άρση βαρών, ενόργανη, πολεμικές τέχνες)

και καθημερινή ενασχόληση με τέχνες κάθε είδους.

Από κει και πέρα μόνο ενημέρωση θα πρεπε να γίνεται σχετικά με αρχαίους, ιστορία κλπ.

Τα "πες μου που πέφτει ο ποταμός τάδε" λες και θα πάμε, είναι για γέλια και δεν παράγουν αυτόνομους και έξυπνους ανθρώπους.

Αλλά παράγουν, 

Σκάσε, κάτσε κάτω, μη μιλάς και άκου to authority.

Μετά μάθε τα απ έξω και έλα να μου τα πεις.

Η γνώμη σου δε μετράει, αρκεί να πεις το ποίημα.

Obey λοιπόν από μωρό?

12 χαμένα χρόνια 8 ΩΡΕΣ την ημέρα συν φροντηστίρια.

Κάποιοι έχουν το θράσος να μιλάνε για παραγωγικότητα, ανταγωνιστικότητα κλπ ωραία.

Σε 12 χρόνια κάποιος θα έπρεπε να είναι Πύρρος Δήμας, Αριστοτέλης και Satriani ταυτόχρονα με proper schooling.

Cheers?


Αληθειες με τρομερο χιουμορ
 




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλές οι δεξιότητες με τις οποίες θα έπρεπε να μας οπλίσει η εκπαίδευση, αλλά ξέχασες τα βασικότερα βρε sharpshooter.

Θα έπρεπε πρώτα απ' όλα να "δημιουργήσει" ανθρώπους που να ξέρουν να σκέφτονται, να μπορούν να έχουν κρίση, να αξιολογούν τα δεδομένα που έχουν για να αναπτύξουν απόψεις (δικές τους απόψεις, όχι να αναπαράγουν απόψεις άλλων στα κουτουρού), να μπορούν να κρίνουν (να αναγνωρίζουν πότε μπορούν να κρίνουν με βάση τα δεδομένα που έχουν) τις συνθήκες του περιβάλλοντος στο οποίο ζουν, κλπ.

Πχ σχετικά με το μάθημα της ιστορίας στο οποίο αναφερθήκατε πριν, λιγότερο ενδιαφέρει το ακριβές μέρος που έγινε κάτι, καθώς και η ακριβής χρονολογία.

Αυτό στο οποίο θα έπρεπε όμως να εστιάσει το μάθημα, είναι οι συνθήκες (κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές, θρησκευτικές, κλπ) κάτω από τις οποίες έγινε κάτι, πώς δημιουργήθηκαν αυτές οι συνθήκες, και οι επιπτώσεις του γεγονότος στην (κοινωνική, οικονομική, κλπ) πραγματικότητα της εποχής, καθώς και στην ιστορική συνέχεια.

Επίσης θα έπρεπε η εκπαίδευση να "δημιουργήσει"/"διαπλάσει" υγιείς ψυχισμούς, ανθρώπους με αντιστάσεις στις μάζες, καθώς και να επιδιώκει να ενθαρρύνει την διαφορετικότητα και να την θωρακίσει κιόλας (ακριβώς τα αντίθετα από ότι κάνει δηλαδή).

Ουτοπίες.

Κρίμα!

 
O τροπος...ισως να ειναι λαθος..

Η μαθηση σαν σπουδη  ομως δεν το νομιζω.

 
Καλές οι δεξιότητες με τις οποίες θα έπρεπε να μας οπλίσει η εκπαίδευση, αλλά ξέχασες τα βασικότερα βρε sharpshooter.

Θα έπρεπε πρώτα απ' όλα να "δημιουργήσει" ανθρώπους που να ξέρουν να σκέφτονται, να μπορούν να έχουν κρίση, να αξιολογούν τα δεδομένα που έχουν για να αναπτύξουν απόψεις (δικές τους απόψεις, όχι να αναπαράγουν απόψεις άλλων στα κουτουρού), να μπορούν να κρίνουν (να αναγνωρίζουν πότε μπορούν να κρίνουν με βάση τα δεδομένα που έχουν) τις συνθήκες του περιβάλλοντος στο οποίο ζουν, κλπ.

Πχ σχετικά με το μάθημα της ιστορίας στο οποίο αναφερθήκατε πριν, λιγότερο ενδιαφέρει το ακριβές μέρος που έγινε κάτι, καθώς και η ακριβής χρονολογία.

Αυτό στο οποίο θα έπρεπε όμως να εστιάσει το μάθημα, είναι οι συνθήκες (κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές, θρησκευτικές, κλπ) κάτω από τις οποίες έγινε κάτι, πώς δημιουργήθηκαν αυτές οι συνθήκες, και οι επιπτώσεις του γεγονότος στην (κοινωνική, οικονομική, κλπ) πραγματικότητα της εποχής, καθώς και στην ιστορική συνέχεια.

Επίσης θα έπρεπε η εκπαίδευση να "δημιουργήσει"/"διαπλάσει" υγιείς ψυχισμούς, ανθρώπους με αντιστάσεις στις μάζες, καθώς και να επιδιώκει να ενθαρρύνει την διαφορετικότητα και να την θωρακίσει κιόλας (ακριβώς τα αντίθετα από ότι κάνει δηλαδή).

Ουτοπίες.

Κρίμα!
Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου.

Άλλωστε έγραψα για μια απλή ενημέρωση και όχι καταναγκαστική παπαγαλία και η ιστορία ήταν απλώς ένα παράδειγμα, σίγουρα υπάρχουν και άλλα χρήσιμα μαθήματα που διδάσκονται και τώρα αλλά με τελείως λάθος τρόπο.

Αυτά που πρότεινα είναι basic skills για να ζήσει κάποιος μόνος του, που υποτίθεται ότι τα παρέχει το σπίτι του καθενός, αλλά είναι λαχείο.

Εγώ ας πούμε τα έμαθα μόνος μου, θα μπορούσα να τα μάθω στο σχολείο όμως και εγώ και όλοι, μιας και είναι χρήσιμα για επιβίωση.

Πρότεινα επίσης καθημερινή ενασχόληση με τέχνες, όχι "μάθε το κομμάτι και παίχτο μου να σου βάλω βαθμό", αλλά φτιάξε δικό σου ας πούμε σε στυλ Stones etc.

Έγραψα επίσης ότι αντιπαρατίθεται οικτρά σε κάθε είδους προσπάθεια για κριτική σκέψη και δημιουργικότητα,

επίτηδες κατ' εμέ αλλά είναι άλλη κουβέντα αυτή.

Sit Down, Shut up, and Listen to the teacher

                                                     to the news on TV (fake)                                                

                                                     to the Prime Minister

                                                     to the Pope

                                                      ... Modern Slavery

                                            ...from the cradle to the grave

Basic skills for life δημιουργικές δραστηριότητες και αθλητισμό

Απλώς όχι άλλο κάρβουνο !!!

Wasted Years?

Ps. δεν είμαι κατά τις εξειδίκευσης, αλλά το να ξέρω συναρτήσεις ας πούμε δε με βοηθάει πουθενά αν δεν πάρω ανάλογη πορεία.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν διαφώνησα με όσα έγραψες, απλά συμπλήρωσα.

 
Καλές οι δεξιότητες με τις οποίες θα έπρεπε να μας οπλίσει η εκπαίδευση, αλλά ξέχασες τα βασικότερα βρε sharpshooter.

Θα έπρεπε πρώτα απ' όλα να "δημιουργήσει" ανθρώπους που να ξέρουν να σκέφτονται, να μπορούν να έχουν κρίση, να αξιολογούν τα δεδομένα που έχουν για να αναπτύξουν απόψεις (δικές τους απόψεις, όχι να αναπαράγουν απόψεις άλλων στα κουτουρού), να μπορούν να κρίνουν (να αναγνωρίζουν πότε μπορούν να κρίνουν με βάση τα δεδομένα που έχουν) τις συνθήκες του περιβάλλοντος στο οποίο ζουν, κλπ.

Πχ σχετικά με το μάθημα της ιστορίας στο οποίο αναφερθήκατε πριν, λιγότερο ενδιαφέρει το ακριβές μέρος που έγινε κάτι, καθώς και η ακριβής χρονολογία.

Αυτό στο οποίο θα έπρεπε όμως να εστιάσει το μάθημα, είναι οι συνθήκες (κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές, θρησκευτικές, κλπ) κάτω από τις οποίες έγινε κάτι, πώς δημιουργήθηκαν αυτές οι συνθήκες, και οι επιπτώσεις του γεγονότος στην (κοινωνική, οικονομική, κλπ) πραγματικότητα της εποχής, καθώς και στην ιστορική συνέχεια.

Επίσης θα έπρεπε η εκπαίδευση να "δημιουργήσει"/"διαπλάσει" υγιείς ψυχισμούς, ανθρώπους με αντιστάσεις στις μάζες, καθώς και να επιδιώκει να ενθαρρύνει την διαφορετικότητα και να την θωρακίσει κιόλας (ακριβώς τα αντίθετα από ότι κάνει δηλαδή).

Ουτοπίες.

Κρίμα!
Δεν θέλουν τέτοιους.

 Θέλουν κομματικούς και γαλαζοαίματους.

 Αυτά που γράφεις φέρνουν αξιοκρατία και δεν συμφέρει τους ισχυρούς και διαπλεκόμενους όπως είμαι εγώ.

 Δεν μας συμφέρει χαχαχαχαχααχαχαχαχ

 Λοιπόν, μου έχει μείνει το κομματάκι, ήθελα να κανω μια τρολοδιασκευή αλλά βαριέμαι.

 Για moto βερζιον.

 Λαδια στη στροφη και μου φωνάζουν μαμά

 Οχι δεν ειναι μαμά

 Γι αυτο μετράω όλη τη γειτονιά

 Με τον κώλο μπροστά

 Σέρνομαι και δεν σταματά.

 Και περνάω μπροστά

 Σαν Μπλέηντ παίρνω και μια γιαγιά

 Οχι δεν σταματά, γιάτι δεν είναι μαμά.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 Να βαζα και λιγο πολιτικά.

 Ειναι χιτ το κομμάτι λέμε.

 αχααχαχαχαχαχαχχα

 
Δεν κατάλαβα τι εννοείς εδώ.
Δεν πιστευω οτι , ότι μαθαινει ενα παιδι αυτα τα 12 χρονια ειναι 12 χαμενα χρονια που μας γεμιζουν το κεφαλι ανοησιες.

Ισως ο τροπος θα μπορουσε να ηταν διαφορετικος...ισως λιγοτερο δογματικος - περισσοτερο στοχευμενος επι της ουσιας οπως πολυ σωστα εθεσες κ εσυ..αλλα χαμενος δεν ειναι.

 Με τον τροπο εχω τις αντιρρήσεις μου κ εγω..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν θα πάω σε ραπ των 90'ς που δεν έζησα και πολλοί την αγάπησαν λόγω εφηβείας 

Σας πάω στο " σήμερα " με παιδιά που κάνουν την ίδια μουσική με αυτόν του θέματος , αλλά έχουν κάτι να πουν . Δεν μ αρέσει η ραπ , μεταλας είμαι . Ούτε κατ ανάγκη συμφωνώ με την οπτική τους (τρέφονται απ την αναρχίλα  ) . Αλλά έχουν κάτι να πουν , και για αυτό τρέφω σεβασμό 
Η συγκεκριμενη μουσικη απο γεννησιμιου της ηταν anti οτιδηποτε κατεστημενου.

Ξεκινησε εναντια στον κοινωνικο ρατσισμο  που βιωναν οι μαυροι καθε φορα που ετρωγαν  γκλοπια για ψυλλου πηδημα..κ επεκταθηκε σε ολες τις '"αδικιες"  που ο ραππας πιστευε οτι του συνεβαιναν.

Ειτε σε επιπεδο μαθησης αν ηταν μαθητης, ειτε σε επιπεδο κοινωνιας κ πολιτικης αν ηταν λιγο μεγαλυτερος.

Το κακο ειναι οτι {στην Αμερικη τουλαχιστον } εχει τελματωσει το πραγμα..{Ποσα χρονια θα κραζουν τους λευκους} και λογω στερησης θεματολογιας..στραφηκαν στα ...κωλαρακια που πηγαινουν πανω κατω...κ στο κοιτα τι ζαντικο φοραει το {κωλοφτιαγμενο} αμαξι μου.

 
δεν φταις εσυ.

Πιασαμε προς αναλυση το χειροτερο ειδος Hip hop και το χειροτερο κλιπ  και το τσουβαλιασαμε ολο.

Εχεις απολυτο δικιο - ηταν κ κακογουστο κ αμορφωτο κ χωρις ιχνος γνωσης του τι πρεσβευε {καποτε} αυτο το στυλ μουσικης.

 Αλλα ακομα κ στην Αμερικη που το γεννησαν ,  τα περισσοτερα clip πλεον ,  ειναι με γκομενες με κωλους εξω να κανουν twerking.

Στην Ελλαδα του σημερα παντως - δεν ειναι παντα αυτη η θεματολογια  των στιχων του Hip hop..

 Υπαρχουν κ σοβαρα παιδια που γραφουν πολυ προσεγμενο στιχο. Προσωπικα θα ηθελα να ειχε πιο ενδιαφερον η μουσικη..αλλα μαλλον δεν τους νοιαζει ιδιατερα..Μια βαση για να ραπαρουν κ ειμαστε οκ.

Δεν μπορω να μην αναφερω...οτι ο μονος λογος που δεν ακουσαμε τετοιους στιχους τα 80s -90ς ηταν γιατι υπηρχε λογοκρισια ακομα κ δεν παιζοσουν πουθενα αν αρχιζες να τα χωνεις.

Κατα τα αλλα ακουσαμε κ εμεις κατι στιχους...αστα να παν στο διαλα.
καθόλου δε με ενοχλεί το χιπ χοπ..το θεωρω κανονική μουσική και μάλιστα εχει και το ξεχωριστό ενδιαφέρον ότι επειδή το βάρος πέφτει στο στιχο, κατά καιρούς βγαίνουν διαμαντάκια. 

έλα όμως που το κομμάτι για το οποίο συζητάμε ειναι ακυρο να το θεωρήσουμε μουσική. ειναι μια τρολια που υπάρχει μονο λογο ytb.

 
καθόλου δε με ενοχλεί το χιπ χοπ..το θεωρω κανονική μουσική και μάλιστα εχει και το ξεχωριστό ενδιαφέρον ότι επειδή το βάρος πέφτει στο στιχο, κατά καιρούς βγαίνουν διαμαντάκια. 

έλα όμως που το κομμάτι για το οποίο συζητάμε ειναι ακυρο να το θεωρήσουμε μουσική. ειναι μια τρολια που υπάρχει μονο λογο ytb.
+1000
Παρομοίως,  το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής χιπ χοπ σκηνής, έχει σε ελάχιστη εκτίμηση το συγκεκριμένο κομμάτι και συντελεστές.

 
Δεν την παλεύω κάστανο με hip-hop, rnb και λοιπά αλλά μέχρι ενός σημείου αναγνωρίζω την μουσική τους αξία και ενίοτε και την καλλιτεχνική. Ειδικά δεν στο low bap παρά την έντονη πολιτικοποίηση που αγγίζει τα όρια της γραφικότητας, έχουν γραφτεί μερικά ωραία κομμάτια. Το συγκεκριμένο το θεωρώ σαβούρα υψηλού επιπέδου. Δεν με νοιάζει το έντονα προκλητικό ύφος, άλλωστε η μουσική εξελίχθηκε μέσω της πρόκλησης όσο η ακατάπαυστη γελοιότητα της όλης υπόθεσης και η άθλια χρήση της γλώσσας (ένα σημείο που έχω παραδεχτεί πολλούς καλλιτέχνες του χώρου). Κατα 'τάλα συμφωνώ με το άρθρο του πρώτου φλέματος. 

 
Μπα, η πηγή είναι σκουπίδι και εδώ δεν επικεντρώθηκε κανεις στην καταγωγή του ενώ εκεί την έβαλαν στον τίτλο γιατί προφανώς για τους ίδιους και τους αναγνώστες τους έχει σημασία.

Το άρθρο αυτό ιν φακτ με έκανε να συμπαθησω τον Σιν μπόυ για 1η φορά.

 
Ξαναχτύπησε. Το μόνο αξιόλογο για μένα είναι τα κορίτσια στο βίντεοκλιπ




 
Εκλεισα τον ηχο και ειδα τα πιπινια. Αυτη η κοκκινομαλλα με τα τατουαζ ειναι η τσατσα?

Περα απο την πλακα, το μονο που ακουσα τελευταια για τον εν λογω wannabe something, και εδωσα σημασια, ειναι τα λογια του στο παρακατω βιντεο.




 
Προσωπικά και από επιλογή είμαι εντελώς "αποκομμένος" από την ελληνική πραγματικότητα και δεν θέλω να έχω καμία σχέση.

Δεν γνωρίζω, αλλά αν το μέσο πιτσιρίκι στην Ελλάδα ταυτίζεται με τις ανοησίες αυτού του τύπου, τότε η κατάσταση είναι τουλάχιστον ανησυχητική.

Είναι σοκαριστικό αν κάποιος κάτσει και το σκεφτεί, ότι μιλάμε για την ίδια χώρα που πριν 2000+ χρόνια ο Πλάτωνας, ο μαθητής του Σωκράτη, έγραφε περι του "μύθου" του σπηλαίου και ο Αριστοτέλης περι των "μεταφυσικών", με την σημερινή του "power of nonsense". Μιλάμε για την απόλυτη "πνευματική εντροπεία".

Το θετικό, για να μην είμαστε μίζεροι, είναι ότι άξιοι Έλληνες φεύγουν από αυτό το τσίρκο και κάποιοι διαπρέπουν στο "εξωτερικό", όπως ανέκαθεν συνέβαινε και μακάρι να συνεχίσει.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top