Μαμά θέλω πολύ βαρύ distortion!!!

και αν κοιταξετε στο google για metallica gear θα δειτε οτι ο james επαιζε με epiphone king v στο kill em all της οποιας τους μαγνητες στο ride the lightning αλλαξε και εβαλε di marzio. Φαινεται άλλωστε και στο βιντεακι του fade to black στις συναυλιες του lightning.

 
παντως επειδη το θεμα πηγε στους metallica..εχω να προτεινω:http://www.damagecontrolusa.com/

to demonizer ειδικα μου κανε εντυπωση..εχει και clips.. :idea:

 
Παιδια για κοιταξτε αυτο: www.digitech.com/products/Black13/Black_13Demo.htm ειναι το πεταλι του Scott Ian-Anthrax.Λεει πολλα.Εγω μια φορα το βαλα στο ματι.Enjoy :twisted:

 
Καλό είναι αλλά δεν παύει να είναι emulation πετάλι. Για να βγάλεις τον συγκεκριμένο ήχο 1 χαρά δουλειά κάνεις, αλλά αν θες να πειραματιστείς και να βγάλεις βαρύ ήχο μόνος σου δεν ξέρω αν από 1 σημείο και μετά θα έχει κάτι να πει.

 
Οντως αλλα 1.δεν ειναι και πανακριβο και 2.θα δειξει αν δινει περιθωρια. Για να βγαλει κανεις δικο του και καλο ηχο δυστυχως θελει λεφτα και καποιον πεπειραμενο απο πισω. :(

 
Και κάμποσο ψάξιμο σπίτι θα έλεγα με πεταλάκια. Δεν χρειάζεται να καταξοδευτείς. Μερικά βασικά ( ακόμα και φθηνά να είναι) για να καταλάβει κάποιος πως να δημιουργεί αλυσίδα εφέ και πως αυτά επιδρούν στον ήχο και πως θα μεταβληθεί αν αλλάξει την σειρά τους κ.ο.κ! :wink:

 
ειμαι και γω απο αυτους που συμφωνουν με τον superfunk...by the way διαβασα 19 σελιδες ποστ τωρα γιατι ειχα καιρο να μπω και εριξα πολυ γελιο σε καποιες φασεις...εχω μια ιδεα μαγκες...να στειλουμε αυτο το ''μυθο'' στους mythbusters...σιγουρα θα βρουν την ακρη αυτοι... :lol: :lol: :lol:

myth busted :D

 
θα τους πετύχεις στο ΣΚΑΙ. Παλιά ήταν Δευτέρα στις 11 αλλά πλέον άλλαξαν. Είναι κάθε μέρα πλέον αλλά δεν θυμάμαι ώρα. Κάπου μετά τις 3. Στην εκπομπή αυτή καταρρίπτονται ή επιβεβαιώνονται διάφοροι urban myths

 
δεν θελω πλεον να πω τιποτε παραπανω για τα ξυλα στην κιθαρα και πραγματικα τρελαθηκα οταν μπηκα σ'αυτο το θεμα περι distortion και ειδα μπροστα μου ενα ατελειωτο και ασημαζευτο κατεβατο περι ξυλων. οποιος πιστευει οτι τα ξυλα δεν ειναι και τοσο σημαντικα ας επισκευτει και ρωτησει απο μονος του τον dr Fret στη ναυαρινου στη θεσσαλονικη και θα παρει την απαντηση του.

και κατι ακομα!κιθαρες φτιαχνει καποιος οταν ψαχνει αγοραζει τριβει ξανατριβει τα ξυλα που πηρε και μετα απο καποιους μηνες εχει στα χερια του μια καινουργια κιθαρα, φτιαγμενη απο το μηδεν(δυστυχως δεν εχουμε τον εξοπλισμο να φτιαξουμε και δικο μας hardware και μαγνητες!!!) ΑΥΤΑ...

 
σημαντικα ας επισκευτει και ρωτησει απο μονος του τον dr Fret στη ναυαρινου στη θεσσαλονικη και θα παρει την απαντηση του.
μπα, θα προτιμησω τη γνωμη του LEO FENDER.. :lol: :roll:

(αν και βεβαια δεν απολαμβανει του σεβασμου που απολαμβανει ο...DR.FRET... 8O ,(πως λεμε Doctor Spock.. :lol: ) )

 
Κατά τη γνώμη μου ένας παράγοντας που μάλλον καθορίζει τον αρχικό ήχο μίας κιθάρας (και που δεν το έχω δει να σχολιάζεται...), είναι το πόσο έχει χρειαστεί να ρυθμίζουμε το trussrod. Εξηγούμαι :

Αν τα άκρα της χορδής ήταν ακινητοποιημένα σε δύο ακλόνητα σημεία τότε ο ήχος θα ήταν δεδομένος και συγκεκριμένα θα είχε σημασία μόνο το σημείο που θα χτυπούσαμε την πένα. Το nut και η γέφυρα όμως σε μια αληθινή κιθάρα κάθε άλλο παρά ακλόνητα είναι. Αυτο έχει σαν αποτέλεσμα να αποσβαίνονται διαφορετικές συχνότητες με διαφορετικό ρυθμό και αυτό να δημιουργεί το χαρακτηριστικό ηχόχρωμα κάθε κιθάρας. Στη μεριά του bridge το πώς "ξεφεύγουν" συχνότητες από τη χορδή προς το σώμα, αυτό είναι λίγο πολύ δεδομένο και εξαρτάται από το είδος της γέφυρας και κυρίως από το αν είναι floating ή αν ακουμπάει στο σώμα. Στη μεριά του nut το πρόβλημα ανάγεται στην εξέυρεση της καμπύλης συντονισμού του μπράτσου. Νομίζω ότι ένα μπράτσο το οποίο έχει τύχει και είναι OK μόλις του βάλουμε τις χορδές θα έχει διαφορετική καμπύλη συντονισμού από ένα μπράτσο που με τον καιρό τα έχει πάρει (η που του έχουμε βάλει πιο χοντρές χορδές) και έχει χρειαστεί να σφίξουμε πολύ το trussrod για να του δώσουμε το σωστο προφίλ.

Δηλαδή -νομίζω- ότι η καμπύλη συντονισμού του συστηματος ξύλο-μπάρα μάλλον εξαρτάται περισσότερο από το πόσο σφιγμένη (στις συγκεκριμένες συνθήκες) χρειάζεται να είναι η μπάρα παρά από τον τύπο του ξύλου. Περίπου όπως όταν τεντώνουμε μία χορδή. Η θεμελιώδης συχνότητα εξαρτάται από την πυκνότητα της χορδής (ανα μονάδα μήκους), το μήκος της χορδής, αλλά και από την τάση. Στα μπράτσα (ίδιου τύπου) οι πυκνότητες είναι λίγο πολύ ίδιες και το μήκος σταθερό. Οι εσωτερικές τάσεις είναι αυτές που διαφοροποιούνται κατά περίπτωση.

Disclaimer

:wink: Μιλάω σαν επαγγελματίας φυσικός και όχι σαν ερασιτέχνης μουσικός.:wink:

 
Επειδή ο Γιώργος (a.k.a. Dr Fret) είναι φίλος προ ετών και έχουμε κάνει τέτοιου είδους συζητήσεις αρκετές φορές,σίγουρα δεν είναι οπαδός των.."κουρδισμένων ξύλων" :wink:

Παρ'ολα αυτά θεωρεί (όπως και πάρα πολλοί κατασκευαστές και μή) πως κάθε ξύλο έχει διαφορετικό ηχόχρωμα και παίζει ρόλο και στις ηλεκτρικές κιθάρες.

Στον ήχο μιας κιθάρας βέβαια πρέπει να συνυπολογίσει κανείς και άλλο ένα κάρο πράγματα,αλλά προτιμώ να απέχω από τις...υλοτομικές σας συζητήσεις :lol:

 
Κατά τη γνώμη μου ένας παράγοντας που μάλλον καθορίζει τον αρχικό ήχο μίας κιθάρας (και που δεν το έχω δει να σχολιάζεται...)' date=' είναι το πόσο έχει χρειαστεί να ρυθμίζουμε το trussrod. Εξηγούμαι :Αν τα άκρα της χορδής ήταν ακινητοποιημένα σε δύο ακλόνητα σημεία τότε ο ήχος θα ήταν δεδομένος και συγκεκριμένα θα είχε σημασία μόνο το σημείο που θα χτυπούσαμε την πένα. Το nut και η γέφυρα όμως σε μια αληθινή κιθάρα κάθε άλλο παρά ακλόνητα είναι. Αυτο έχει σαν αποτέλεσμα να αποσβαίνονται διαφορετικές συχνότητες με διαφορετικό ρυθμό και αυτό να δημιουργεί το χαρακτηριστικό ηχόχρωμα κάθε κιθάρας. Στη μεριά του bridge το πώς "ξεφεύγουν" συχνότητες από τη χορδή προς το σώμα, αυτό είναι λίγο πολύ δεδομένο και εξαρτάται από το είδος της γέφυρας και κυρίως από το αν είναι floating ή αν ακουμπάει στο σώμα. Στη μεριά του nut το πρόβλημα ανάγεται στην εξέυρεση της καμπύλης συντονισμού του μπράτσου. Νομίζω ότι ένα μπράτσο το οποίο έχει τύχει και είναι OK μόλις του βάλουμε τις χορδές θα έχει διαφορετική καμπύλη συντονισμού από ένα μπράτσο που με τον καιρό τα έχει πάρει (η που του έχουμε βάλει πιο χοντρές χορδές) και έχει χρειαστεί να σφίξουμε πολύ το trussrod για να του δώσουμε το σωστο προφίλ.

Δηλαδή -νομίζω- ότι η καμπύλη συντονισμού του συστηματος ξύλο-μπάρα μάλλον εξαρτάται περισσότερο από το πόσο σφιγμένη (στις συγκεκριμένες συνθήκες) χρειάζεται να είναι η μπάρα παρά από τον τύπο του ξύλου. Περίπου όπως όταν τεντώνουμε μία χορδή. Η θεμελιώδης συχνότητα εξαρτάται από την πυκνότητα της χορδής (ανα μονάδα μήκους), το μήκος της χορδής, αλλά και από την τάση. Στα μπράτσα (ίδιου τύπου) οι πυκνότητες είναι λίγο πολύ ίδιες και το μήκος σταθερό. Οι εσωτερικές τάσεις είναι αυτές που διαφοροποιούνται κατά περίπτωση.

Disclaimer

:wink: Μιλάω σαν επαγγελματίας φυσικός και όχι σαν ερασιτέχνης μουσικός.:wink:[/quote']

Και πολυ ΣΩΣΤΑ ομιλεις. :wink:

Το εχω πει αρκετες φορες εδω μεσα,αν και οχι ακριβως με τον επιστημονικο τροπο που χρησιμοποιησες εσυ :wink:

Το βασικοτερο για να ακουγεται & να παιζει καλα μια κιθαρα ειναι το SET UP :wink:

Ειναι πραγματικα μεγαλη η διαφορα στον ηχο μιας κιθαρας με π.χ πολυ relief & μιας με ευθυ "τουφεκι" μπρατσο ,αυτη με το λιγοτερο relief παντα θα ακουγεται πιο ζωντανη & πιο γεματη (& ας "τριζει" και λιγακι δεν χαθηκε και ο κοσμος).

Το ιδιο σημαντικο ρολο παιζει και το action,κατα τη γνωμη μου το υπερβολικα χαμηλο ή υπερβολικα ψηλο action σκοτωνουν τον ηχο....

Εκει που θα διαφωνησω μαζι σου ειναι στα επι της γεφυρας,εκει να δεις τι μεγαλη διαφορα παιζει στον ηχο π.χ σε μια τελε η ΓΩΝΙΑ μεταξυ των saddles και του σημειου εξοδου μιας χορδης απο το σωμα,και βεβαια το υλικο & το βαρος της γεφυρας (πολυ,μα πολυ περισσοτερο απο τη ...σανιδα πανω στην οποια ειναι βιδωμενη..)
 
Ρε παιδιά που κολλάνε τα ξύλα και το όλο set up με το βαρύ distortion? Αφού για να πετύχουμε θεόβαρο dist θα πρέπει να βάλουμε τόσα εφέ, να επιλέξουμε "σωστό" ενισχυτή, ultra hi gain μαγνήτες, και να κομπρεσσάρουμε τόσο τις κιθάρες που όλες αυτές οι μικροδιαφορές μεταξύ ξύλων αμφιβάλλω αν φαίνονται! Για να μην ξεχνάμε το απαραίτητο layering των οργάνων!

Πάρτε για παράδειγμα τα abyss studios που μεσουρανούσαν στο ακραίο metal μέχρι που έκλεισαν (αν δεν απατώμαι κάτι τέτοιο είχε δηλώσει ο Peter). Εκεί έμπεναν του κόσμου οι κιθάρες, αλλά επειδή όλα τα υπόλοιπα άνηκαν στο studio η παραγωγή ήταν τόσο ίδια μεταξύ των συγκροτημάτων που πάντα ήξερες που δημιουργήθηκε το κάθε album! :wink:

Αυτά και καλές γιορτές! :D :D :D

 
Ρε παιδιά που κολλάνε τα ξύλα και το όλο set up με το βαρύ distortion? Αφού για να πετύχουμε θεόβαρο dist θα πρέπει να βάλουμε τόσα εφέ' date=' να επιλέξουμε "σωστό" ενισχυτή, ultra hi gain μαγνήτες, και να κομπρεσσάρουμε τόσο τις κιθάρες που όλες αυτές οι μικροδιαφορές μεταξύ ξύλων αμφιβάλλω αν φαίνονται! Για να μην ξεχνάμε το απαραίτητο layering των οργάνων![/quote']

Αυτό ακριβώς πιστεύω και εγώ.Η διαφορά στα καθαρά/ημιβρώμικα φαίνεται περισσότερο
 
Ρε παιδιά που κολλάνε τα ξύλα και το όλο set up με το βαρύ distortion? Αφού για να πετύχουμε θεόβαρο dist θα πρέπει να βάλουμε τόσα εφέ' date=' να επιλέξουμε "σωστό" ενισχυτή, ultra hi gain μαγνήτες, και να κομπρεσσάρουμε τόσο τις κιθάρες που όλες αυτές οι μικροδιαφορές μεταξύ ξύλων αμφιβάλλω αν φαίνονται! Για να μην ξεχνάμε το απαραίτητο layering των οργάνων!....

[/quote']

Εννοείται....

Το βαρύ distortion βρίσκεται στα κουμπιά και όχι στα ξύλα.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top