• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

review Line6 M13 Stompbox Modeller - Review

Αν και είμαι πολύ καλλυμμένος ποιοτικά και λειτουργικά απο το nova system αναμένω μία m17 η m21 με πολύ ενδιαφέρον μια και που ήμουν ένα κλικ απο τη m13.Αφού βγήκε η μικρή όλο και κάποια πιο μεγάλη θα κυκλοφορήσουν.Είναι ωραία μηχανάκια!

 
blue είπε:
Το ψαχνω να δω μηπως κανω κατι λαθος, αλλα αν η λυση ειναι να πρεπει να αποσυνδεω το exp για να αλλαξω παραμετρο σε καποιο ασχετο πεταλι, ειναι μεγαλο ξενερωμα.
Οχι, δεν κανω λαθος , υπαρχουν καποιοι τροποι για να βελτιωθει το προβλημα, πχ μπορεις να ρυθμισεις καποιες απο τις καθετες στηλες εφε να μην ακουν το expression (δε με βολευει γιατι σε καθε scene εχω διαφορετικου τυπου εφε σε καθε στηλη) ή αν αλλαξεις μια παραμετρο τοτε πρεπει να επαναπροσδιορισεις στο expression οτι η μεγιστη και η ελαχιστη θεση του θα αντιστοιχουν στην ιδια τιμη  ::) (πραγμα εξ ορισμου βλαμμένο)

 
Μάλλον η λύση είναι να το "βγάζεις από τη μέση" πριν πειράξεις κάποια παράμετρο π.χ. με ένα απλό true bypass κουτί.

 
harilatron είπε:
Μάλλον η λύση είναι να το "βγάζεις από τη μέση" πριν πειράξεις κάποια παράμετρο π.χ. με ένα απλό true bypass κουτί.
Σε συνθηκες live και επειδη συζηταμε (αναμεσα στα αλλα) για την ευχρηστια της σε σχεση με σειρά απο πεταλακια, είναι ενοχλητικό το πώς η απλότητα στις άμεσες ρυθμίσεις αποβαινει εις βαρος της συνολικης λειτουργικότητας όταν χρησιμοποιουμε expression.

Ισως λυνοταν το προβλημα με τη χρηση A/B box, αλλα στην περιπτωση χρήσης 2 expression pedals, θα θελαμε και 2 boxes, οπότε νομίζω οτι η πραγματική λύση θα ήταν σε κάποιο update να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο ανατίθεται expression σε καποιο εφέ. Αν γινόταν η ανάθεση μέσα απο κάποιο μενού (το οποίο είναι απόλυτα λογικό αφου σε καθε τετοια περιπτωση απαιτείται να γίνεται προρύθμιση αναλυτικά), τότε ο χρήστης δεν θα στερούταν τη real time μεταβολη των παραμετρων των υπολοιπων εφέ.

 
blue είπε:
Για να λεμε και τα στραβα :

Με την προσθηκη expression pedal, η λειτουργικοτητα παει περιπατο :(

Ο τροπος αναθεσης των περιοχων που θα διαχειριζεται το expression γίνεται ως εξης :

Τοποθετεις το πεταλι στη χαμηλοτερη θεση και εχοντας on το εφε τοποθετεις το knob της αντιστοιχης παραμετρου στην τιμη που θελεις να εχει οταν το expression θα βρισκεται σε εκεινη τη θεση. Το ιδιο κανεις για τη μεγιστη θεση κλπ.

Ελα ομως που μπορει να θελεις να αλλαξεις on the fly μια παραμετρο σε καποιο αλλο εφε, αλλα να μην ακουει το expression...Κοινώς, με συνδεδεμένο καποιο πεταλι expression σε μια τετοια εισοδο , οποιοδηποτε εφε πειραξεις θα το δει ως καινουρια τιμη για τη θεση που εχει το expression εκεινη τη στιγμη...

Το ψαχνω να δω μηπως κανω κατι λαθος, αλλα αν η λυση ειναι να πρεπει να αποσυνδεω το exp για να αλλαξω παραμετρο σε καποιο ασχετο πεταλι, ειναι μεγαλο ξενερωμα.
Είσαι απλά γκρινιάρης.  ;D ;D ;D

Για να είμαστε δίκαιοι, έχει γίνει αρκετή προσπάθεια ώστε η ρύθμιση των expression να δίνει αρκετά περιθώρια ελέγχου. Στη συννημένη εικόνα φαίνεται το setup των exp. pedals, το οποίο γίνεται ανά scene. Σε πρώτη φάση λοιπόν μπορείς να επιλέξεις κάποια "στήλη" να μην ακούει καθόλου τα expression, όπως έγραψες. Κατά τα άλλα, για να δοθεί η δυνατότητα να αλλάζουν οποιεσδήποτε παράμετροι ταυτόχρονα σε πολλά εφφέ, έχει θυσιαστεί η λειτουργικότητα που περιγράφεις...

Χρειάζεται προσεκτικός σχεδιασμός σε κάθε scene δυστυχώς... Τουλάχιστον τα νέα pixel cutouts βοηθάνε να έχεις μια οπτική ένδειξη του τί συμβαίνει...

M13_Expression_Setup.JPG

 
Ελα ομως που μπορει να θελεις να αλλαξεις on the fly
Και ΓΙΑΤΙ να θες να το κανεις αυτο? :o

Ειδικα  LIVE υπαρχει ΕΝΑΣ ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ: ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!! ;D (εδω δεν πειραζουμε τα κανονικα πεταλακια,αν δεις οι περισσοτεροι επαγγελματιες τα εχουν...κολλημενα με μονωτικη...την ...ψηφιακη πεταλιερα θα πειραξουμε??μαυρο φιδι μας εφαγε.. ;D ;D)

Τωρα αν αναφερεσαι απλα σε home use δεν βλεπω καποιο ιδιαιτερο προβλημα με τοσα διαφορετικα scenes που μπορει να αποθηκευσει το ..μηχανησμα... :)

 
RogerWaters15 είπε:
Πάντως για όσους ενδιαφέρονται...δεν νομίζω πολλοί ;D...το χρησιμοποιούν και οι Dead by Sunrise όπως φάνηκε στο τελευταίο επεισόδιο του LPTV.

Οι Dead by Sunrise είναι το side(όχι και τόσο...)project του Chester Bennington frontman των Linkin Park για όσους αγνοούν πεισματικά την παρουσία τους. ;D
Άλλη μια μπάντα που το χρησιμοποιούν άπαντες, είναι οι Thrice (http://www.thrice.net/). Αν δεν τους έχετε ακούσει, να το κάνετε.  ;D

Γενικά φαίνεται ότι το έχουν υιοθετήσει αρκετές μπάντες για τα live τους, μιας και η αμεσότητά του είναι του ίδιου επιπέδου με τα πεταλάκια, χωρίς κανένα από τα μειονεκτήματα των τελευταίων.

Αν και είμαι πολύ καλλυμμένος ποιοτικά και λειτουργικά απο το nova system αναμένω μία m17 η m21 με πολύ ενδιαφέρον μια και που ήμουν ένα κλικ απο τη m13.Αφού βγήκε η μικρή όλο και κάποια πιο μεγάλη θα κυκλοφορήσουν.Είναι ωραία μηχανάκια!
Ήδη αρκετοί χρησιμοποιούν την Μ13 σε rack (σε ένα tray) ελέγχοντάς την μέσω MIDI. Παρεμπιπτόντως, αν κάποιος έχει ήδη κάποιο rack effect, η Μ13 μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν ένας απλός controller.

Υπάρχουν συζητήσεις για μια semi-rack έκδοση, κατά τα πρότυπα του G-System (με αποσπώμενο κομμάτι). Για μένα αυτό δεν θα είχε ενδιαφέρον, για παράδειγμα, ώστε να έχουμε 6 εφφέ ταυτόχρονα. Θα είχε όμως τρομερό ενδιαφέρον, αν το... μηχάνησμα διέθετε ας πούμε 3-4 loop για εξωτερικά εφφέ, ρυθμιζόμενη ευαισθησία line/instrument στο loop και πιο εξελιγμένες MIDI δυνατότητες.  ;)

 
Παντως απο τη στιγμη που αρχισε να το χρησιμοποιει ΚΑΙ αυτος

http://en.wikipedia.org/wiki/Brad_Paisley

(μιλαμε για ΤΟ tone freak,απεριγραπτος τυπος επιπεδου...Eric Johnson...ακουει..καλωδια,μπαταριες....ιπταμενους δισκους & αλλα τετοια.. ;D)

κατι ΚΑΛΑ εχουν κανει στη Line 6....

 
marathon είπε:
του τα χώσανε ίσως?...
Ηρέμησε. Ο Brad μπορεί να αγοράσει την πλειοψηφία μετοχών της Line6 με τα ψιλά που έχει στην άκρη για τις μπύρες του road crew του.  ;)

 
E κάπου ανάμεσα σε όλον αυτό το χαμό από πετάλια, 4 έξτρα ντιλέι, overdrives, κομπρέσσορες, wah, switchers υπάρχει και η M13...  ;D (αλήθεια, με τέτοιο χαμό τι τη θέλει?)

The 'brain' of the rig is Digital Music's GCX and Ground Control system. I have two GCXs, giving me a total of 16 loops for both effects and amp outputs. Each loop has an ‘in’, ‘out’, ‘send’ and a ‘return’. David internally wired the 'ins and outs' of the GCXs in series so there's no need to jump from one loop to the next on the backside of the units. You only need to 'send' and 'return' to each of your effects pedals, which makes the view in the back of the rig a little cleaner with fewer cables in there.
We use a Shure UR4D wireless to start the chain, but unfortunately it doesn't have an internal combiner for its two channels, so I send them both into a 4-channel Shure mixer. This also allows me to make sure my wireless signal is equal to that of plugging a guitar with an instrument cable straight in. The mixer output hits the front end of GCX 1 and from here the effects begin.

There have been articles written about what Brad uses, but pedals and amps change in and out of this rig quite often—I'm confident that by the time this article goes up online, it will have changed again. The effects as of now are a Boss CS-2 compressor, Hermida Zen Drive, Keeley-modded Ibanez 808 Tube Screamer, Line 6 M13, Way Huge Aqua Puss, Boss DD-2, Empress Super Delay, Wampler Analog Echo and a Real McCoy Picture Wah. To further the possibilities, I can use any of the Empress’s eight delays in its single loop. I can also trigger any of the Line 6 M13's expansive modeling effects by assigning a midi channel in the Ground Control. All of the M13’s effects can be had while only using one loop in the GCX.

The last five loops are amp outputs, one with a Hermida Mosferatu in line so it only hits that amp. The amps (as of last Saturday night) were a handwired Vox AC30, Dr. Z Z-Wreck, Bruno Underground 30 and a Dr. Z Remedy. The fifth output is used only as a spare.

By using the Ground Control I can program any effect with any amp on any channel, and it keeps the signal path to a minimum. All of the loops in the GCX are true bypass so it helps keep noise down and also gives a truer guitar-amp tonality without a ‘processed’ overtone. 95% of the time when Brad is playing, you’re hearing a single pedal and a single amp. That’s all. And with the ability to switch amps like we do, I can either use an amp with a Tube Screamer in front of it or just dial up the Remedy. All of the tones that were created in the studio can be mimicked and effectively used live.
(http://www.premierguitar.com/Magazine/Issue/2009/Nov/Front_to_Back_with_Brad_Paisleys_Rig.aspx)

 
The Genius Loci είπε:
Ηρέμησε. Ο Brad μπορεί να αγοράσει την πλειοψηφία μετοχών της Line6 με τα ψιλά που έχει στην άκρη για τις μπύρες του road crew του.  ;)
βασικα με αυτα που βγαζει απο μια τουρνε του.... ;Dμπορει να λυσει το δημοσιονομικο προβλημα μιας αστειας χωρας με 1 εκατομμυριο δημοσιους υπαλληλους ,κομμουνιστικη νοοτροπια και μηδενικη παραγωγη (hint,hint....ποια να ειναι αραγε?? ;D)

 
Μάλλον γι'αυτό το λόγο, "την θέλει":

I can also trigger any of the Line 6 M13's expansive modeling effects by assigning a midi channel in the Ground Control. All of the M13’s effects can be had while only using one loop in the GCX.
 
The Genius Loci είπε:
Ηρέμησε. Ο Brad μπορεί να αγοράσει την πλειοψηφία μετοχών της Line6 με τα ψιλά που έχει στην άκρη για τις μπύρες του road crew του.  ;)
Πάντα ήρεμοι είμαστε...ειδικά σε θέματα marketing ;). ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ καλό προϊόν, χρειάζεται και καλό και γρήγορο marketing, ειδικά ένα ψηφιακό προϊόν, που (ίσως) αντέχει έως την επόμενη ανακάλυψη

 
βασικα στην (παντελως) απιθανη περιπτωση που καποιος απο εμας φτασει στο 1% του επιπεδου του Brad (καλλιτεχνικου,μουσικου,εμπορικου κτλ),και παιζει σε αρενες των 30.000 ατομων για πλακα.....σιγουρα θα καταλαβει οτι ο κοσμος στην...αρενα ΣΙΓΟΥΡΑ δεν καταλαβαινει απο αυτο που ακουει απο το ΡΑ (περασμενο απο χιλια δυο εφε & prossesors) αν το εφε ειναι...digital η analog... ;D,οποτε η λειτουργικοτητα εχει τον πρωτο λογο σε αυτα τα επιπεδα....

 
marathon είπε:
Πάντα ήρεμοι είμαστε...ειδικά σε θέματα marketing ;). ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ καλό προϊόν, χρειάζεται και καλό και γρήγορο marketing, ειδικά ένα ψηφιακό προϊόν, που (ίσως) αντέχει έως την επόμενη ανακάλυψη
Απλώς λέω ότι θα πρέπει να σταματήσουν κάποια στιγμή οι υπεραπλουστεύσεις του τύπου "του τα χώνουνε γι'αυτό τα χρησιμοποιεί". Νομίζω ξεχνάμε ότι δεν μιλάμε για εταιρείες-κολλοσούς, με απόλυτα οικονομικά κριτήρια.

Αν δεις τα οικονομικά μεγέθη της Fender, για παράδειγμα, θα διαπιστώσεις ότι μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές εταιρείες (σε άλλους τομείς φυσικά) μεγαλύτερες, και δεν εννοώ από τις γνωστές. Υπάρχουν μεγάλοι όμιλοι, για παράδειγμα η Yamaha, η οποία όντως θα μπορούσε αύριο να αγοράσει την Fender με το budget που έχει για κρουασάν και καφέδες για ένα μήνα. Αλλά στον τομέα της Μουσικής Βιομηχανίας αυτοί είναι οι (ελάχιστες) εξαιρέσεις.

 
Για τα modelling effects την χρησιμοποιεί? Ποια από όλα, αφού όλα είναι modelling? Δεν το πολυκαταλαβαίνω... εννοώ, δεν είναι κάπως overkill? Ήδη από ότι βλέπω έχει 3 διαφορετικά overdrives, σε συνδυασμό και με τα έξτρα κανάλια των τεσσάρων ενισχυτών που χρησιμοποιεί, και τέσσερα έξτρα ντιλέι, και κομπρέσσορα, και wah, κι όλα αυτα σε switcher που εκτός από πετάλια αλλάζει και ενισχυτές και τα κανάλια τους... Μάλλον ζηλεύει τη δόξα του Edge  ;D ;D, με τη διαφορά όμως πως ο ένας είναι ο βασιλιάς των εφφέ και ο άλλος, όπως λέει και το άρθρο, στο 95% του παιξίματός του έχει ενεργοποιημένο μόνο ένα πετάλι πάνω σε έναν ενισχυτή.

 
Νομίζω ξεχνάμε ότι δεν μιλάμε για εταιρείες-κολλοσούς, με απόλυτα οικονομικά κριτήρια.
σε αυτο εχεις απολυτο δικιο και το ξεχναμε πολλες φορες....

διαβαζα σε ενα αλλο φορουμ του εξωτερικου οτι ο Edge τα...παιρνει απο τη Line 6 & κανει...ψεμματα πως παιζει με τα προϊοντα της εταιρειας (το οτι το μισο του ρακ ειναι Line 6 βεβαια δεν σχολιαστηκε.....)....βεβαια κανεις δεν ασχοληθηκε να δει οτι με ενα...μηνιατικο του ο Edge αγοραζει 3 φορες την Line 6... ;D

 
Superfunk είπε:
αν το εφε ειναι...digital η analog...
Δεν μιλάω γι αυτο, τη ποιότητα δηλ. Προσοχή, δεν εννοώ ότι το συγκεκριμένο Line6  δεν είναι καλό, πρέπει να είναι πολύ καλό από τις προσωπικές δοκιμές και γραφόμενά σας. Απλά λέω ότι ψηφιακά προϊόντα έχουν γρηγορότερη ημερομηνία λήξης από άλλα. Εάν η τεχνολογία τους είναι καλή (και εάν έκανε και καλές πωλήσεις), περνάει και στο επόμενο προϊόν που περιέχει καινούργια πράγματα...και ο κόσμος καταναλώνει...και είμαστε ολοι χαρούμενοι.

 
The Genius Loci είπε:
Απλώς λέω ότι θα πρέπει να σταματήσουν κάποια στιγμή οι υπεραπλουστεύσεις του τύπου "του τα χώνουνε γι'αυτό τα χρησιμοποιεί".
Δεν βλέπω καμμία υπεραπλούστευση. Απλώς έτσι ειναι ο τρόπος του doing business. Το χώσιμο δεν είναι πάντα μια επιταγή (άσε που δεν νομίζω ότι κανένας είναι υπεράνω).

Προφανώς όμως, κανένας από όλες αυτές τις φίρμες, δεν ρισκάρει με κακά προϊόντα.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top