Κλιπάριζαν τα μικρόφωνα λόγω της μεγάλης έντασης?
αυτο ΟΥΤΕ να το πεις ποτε σου πουθενα ;D...θα σκασει στα γελια ακομα και ο πλεον απειρος ηχοληπτης...δεν υπαρχει περιπτωση να...επιτρεψει ηχοληπτης που σεβεται τον εαυτο του να ...κλιπαρει μικροφωνο....ουτε φυσικα να κλιπαρει η....ταινια και ο προενισχυτης του μικροφωνου.....(ισως κατι αλλο θες να πεις )
τα υπολοιπα,ποια υπολοιπα δηλ. μονο το μεγαφωνο και το boost μας εμειναν... ;D, ΜΠΟΡΕΙ και να γινουν πλην βεβαια αυτο της...εξοδου των strat μια και στα 70s & 60s ΔEN ΥΠΗΡΧΑΝ hot μαγνητες strat...,αλλα ο ανθρωπΑς απλα μας ζητησε γιατι στον υπεργκαζωμενο ενισχυτη του δεν ακουγεται το delay...οχι αναλυση των...5 περιπτωσεων σε ολη την ιστορια της μουσικης που καποιος,ποιος αραγε..εβαλε με επιτυχια delay σε βρωμικο ενισχυτη.... ;D
οσο για τον Χεντριξ ο ανθρωπος εβαζε 6550 λυχνιες και τα υψηλοτερου wattage μεγαφωνα που μπορουσε να βρει για να ΜΗΝ κλιπαρουν οι ενισχυτες του... ;D
αλλα ενταξει μικρο και ΑΠΕΙΡΟ παιδι εισαι ακομα και δεν εχεις μαθει οτι ο ΚΑΛΟΣ ηχος ΔΕΝ ΕΧΕΙ πολυ gain & οτι ΟΛΟΙ οι μεγαλοι hard rock κιθαριστες χρησιμοποιουν ΠΟΛΥ πιο καθαρο ηχο απο οτι οι ΑΠΕΙΡΟΙ κιθαριστες νομιζουν.... ;D
http://www2.gibson.com/News-Lifestyle/Features/en-us/getthattoneareyouexp.aspx
In the form of the large 100-watters that Hendrix used, these were big, punchy sounding amps. They stayed relatively clean up to phenomenal volume levels, and once they tipped over into distortion they really wailed. Listen closely to Hendrix’s tone, however, and you realize a lot of it really is fairly clean, while very dynamic and touch sensitive. Although we think of him as an early proponent of both hard rock and psychedelic rock, and the most revered rock lead player of all time, his core tone was more that of cranked electric-blues—wherein lay his roots, of course—and many passages display the clarity and depth of a massive clean tone just verging on the edge of breakup. Early on, Hendrix would have used the Celestion G12M “greenback” speakers, in two 4x12 cabs per-head, that these amps came with as standard, but a little later he came to prefer the newer G12H-30, a “heavy magnet” Celestion variety with bolder lows and more punch overall (a speaker Marshall was initially using in its bass amps), so he was really going toward projection and clarity, rather than pure juice and grind.