- Μηνύματα
- 4,495
- Πόντοι
- 638
Η βασική μεθοδολογία προώθησης της M13 ήταν απλή και ευφυής.marathon είπε:Δεν μιλάω γι αυτο, τη ποιότητα δηλ. Προσοχή, δεν εννοώ ότι το συγκεκριμένο Line6 δεν είναι καλό, πρέπει να είναι πολύ καλό από τις προσωπικές δοκιμές και γραφόμενά σας. Απλά λέω ότι ψηφιακά προϊόντα έχουν γρηγορότερη ημερομηνία λήξης από άλλα. Εάν η τεχνολογία τους είναι καλή (και εάν έκανε και καλές πωλήσεις), περνάει και στο επόμενο προϊόν που περιέχει καινούργια πράγματα...και ο κόσμος καταναλώνει...και είμαστε ολοι χαρούμενοι.
Ο product manager ξαμολήθηκε σε όλα τα γνωστά διεθνή fora και ενημέρωνε τον κόσμο, άκουγε παρατηρήσεις, έλυνε προβλήματα, κλπ. Μετά ήταν ζήτημα χρόνου να διαδοθούν οι όποιες αρετές του προϊόντος από στόμα σε στόμα. Πάντως καταχωρήσεις σε περιοδικά, κλπ, δεν είδα πολλές. Για να είμαι ακριβής, είδα ελαχιστότατες.