• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

review Line6 M13 Stompbox Modeller - Review

marathon είπε:
Δεν μιλάω γι αυτο, τη ποιότητα δηλ. Προσοχή, δεν εννοώ ότι το συγκεκριμένο Line6  δεν είναι καλό, πρέπει να είναι πολύ καλό από τις προσωπικές δοκιμές και γραφόμενά σας. Απλά λέω ότι ψηφιακά προϊόντα έχουν γρηγορότερη ημερομηνία λήξης από άλλα. Εάν η τεχνολογία τους είναι καλή (και εάν έκανε και καλές πωλήσεις), περνάει και στο επόμενο προϊόν που περιέχει καινούργια πράγματα...και ο κόσμος καταναλώνει...και είμαστε ολοι χαρούμενοι.
Η βασική μεθοδολογία προώθησης της M13 ήταν απλή και ευφυής.

Ο product manager ξαμολήθηκε σε όλα τα γνωστά διεθνή fora και ενημέρωνε τον κόσμο, άκουγε παρατηρήσεις, έλυνε προβλήματα, κλπ. Μετά ήταν ζήτημα χρόνου να διαδοθούν οι όποιες αρετές του προϊόντος από στόμα σε στόμα. Πάντως καταχωρήσεις σε περιοδικά, κλπ, δεν είδα πολλές. Για να είμαι ακριβής, είδα ελαχιστότατες.

 
Απλά λέω ότι ψηφιακά προϊόντα έχουν γρηγορότερη ημερομηνία λήξης από άλλα
αυτο ειναι σιγουρο οπως αλλωστε ειναι σιγουρο οτι καποια στιγμη (μπορει να ζουμε εμεις μπορει και οχι) θα αντικαταστησουν ΕΝΤΕΛΩΣ οτιδηποτε αναλογικο μια και με τη ...γεωμετρικη προοδο που αυξανονται οι δυαντοτητες της καποια στιγμη θα προσομοιωνει κατα 100% οτιδηποτε αναλογικο....

 
The Genius Loci είπε:
Ο product manager ξαμολήθηκε σε όλα τα γνωστά διεθνή fora και ενημέρωνε τον κόσμο, άκουγε παρατηρήσεις, έλυνε προβλήματα, κλπ. Μετά ήταν ζήτημα χρόνου να διαδοθούν οι όποιες αρετές του προϊόντος από στόμα σε στόμα.
Φυσικά και ο product manager έκανε καλά τη δουλειά του...αλλά υπεραπλουστεύεις ;) ;). Εάν όλα τα πράγματα δούλευαν με τη τεχνική του "από στόμα σε στόμα"...δεν θα υπήρχαν όλα τα υπόλοιπα μέσα διαφήμισης (τηλεόραση, Internet...) και ούτε βέβαια ή ανάγκη από συγκεκριμένες φίρμες-παίχτες να τα χρησιμοποιούν σαν κράχτες.

Πάντως καταχωρήσεις σε περιοδικά, κλπ, δεν είδα πολλές. Για να είμαι ακριβής, είδα ελαχιστότατες.
Το ότι δεν είδες, δεν σημαίνει (μάλλον) ότι δεν έγιναν. Εκτός εάν γνωρίζεις το media kit προώθησης του συγκεκριμένου προϊόντος, (για να το γνωρίζεις καλά, πρέπει να είσαι ο...Νάκας!! ;D ;D)

 
marathon είπε:
Δεν βλέπω καμμία υπεραπλούστευση. Απλώς έτσι ειναι ο τρόπος του doing business. Το χώσιμο δεν είναι πάντα μια επιταγή (άσε που δεν νομίζω ότι κανένας είναι υπεράνω).

Προφανώς όμως, κανένας από όλες αυτές τις φίρμες, δεν ρισκάρει με κακά προϊόντα.
Για μια μπάντα, το να παίρνει δωρεάν πετάλια, ενισχυτές, κιθάρες, χορδές, καλώδια, κλπ κλπ, από 5-6 διαφορετικές εταιρείες, αποτελεί σαφώς ένα οικονομικό όφελος. Δεν μιλάμε ασφαλώς για signature models και τα ρέστα, εκεί υπάρχουν και ποσοστά επί των πωλήσεων.

αυτο ειναι σιγουρο οπως αλλωστε ειναι σιγουρο οτι καποια στιγμη (μπορει να ζουμε εμεις μπορει και οχι) θα αντικαταστησουν ΕΝΤΕΛΩΣ οτιδηποτε αναλογικο μια και με τη ...γεωμετρικη προοδο που αυξανονται οι δυαντοτητες της καποια στιγμη θα προσομοιωνει κατα 100% οτιδηποτε αναλογικο....
+ 4711

Ήδη γίνεται (για πάρα πολλούς) με προϊόντα όπως το Axe-Fx.

Το οποίο παρεμπιπτόντως έχει παραμείνει (σαν hardware) αναλλοίωτο εδώ και κάποια χρόνια που παράγεται. Πιθανώς ήταν over-engineered από την αρχή και αρκούν software updates για να καλύψουν νέες ανάγκες ή να διορθώσουν πράγματα.

 
Superfunk είπε:
καποια στιγμη (μπορει να ζουμε εμεις μπορει και οχι)
δεν ξέρω για σένα (είσαι και μεγάλος άνθρωπος... ;D ;D), εγώ εκεί θα είμαι και θα το δώ!

 
The Genius Loci είπε:
Είσαι απλά γκρινιάρης.  ;D ;D ;D
Οχι μωρέ, απλά επειδή έχω εκθειάσει τη λειτουργικότητά της περισσότερο από ολους εδώ μεσα, νομιζω επρεπε να ειμαι συνεπής και πάνω στα αρνητικά της :)

Και ΓΙΑΤΙ να θες να το κανεις αυτο? :o
Γιατι χαιρόμουν στη 2ωρη προβα να μικρορυθμίζω τον ήχο μου μέχρι να ρυθμίσει ο ντράμερ το ύψος του σκαμπό του ;D

Αν τωρα για να χαμηλώσω λίγο το output του fuzz ή το feedback του delay πρεπει να το σκεφτομαι για να μην επαναπρογραμματιζω το expression, είναι λίγο πίκρα.

ΦΥΣΙΚΑ, με εναν καλο προγραμματισμο απο την αρχη δεν χρειαζεται να ακουμπήσεις ξανα ρυθμίσεις, αλλά όπως είπα από την αρχή, συζητάω για αυτό που πουλάει η Μ13, δηλαδη την αντιμετωπιση ενος πολυεφε σαν μια σειρα απο πεταλακια

 
marathon είπε:
Απλά λέω ότι ψηφιακά προϊόντα έχουν γρηγορότερη ημερομηνία λήξης από άλλα. Εάν η τεχνολογία τους είναι καλή (και εάν έκανε και καλές πωλήσεις), περνάει και στο επόμενο προϊόν που περιέχει καινούργια πράγματα

Ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι αυτό είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των ψηφιακών  ;)

 
Εγω θα ηθελα να ρωτησω τους κατοχους της Μ13 εαν τα drives της ειναι ιδια με αυτα της line 6 στο distortion modeler DM4?

 
Superfunk είπε:
αυτο ειναι σιγουρο οπως αλλωστε ειναι σιγουρο οτι καποια στιγμη (μπορει να ζουμε εμεις μπορει και οχι) θα αντικαταστησουν ΕΝΤΕΛΩΣ οτιδηποτε αναλογικο μια και με τη ...γεωμετρικη προοδο που αυξανονται οι δυαντοτητες της καποια στιγμη θα προσομοιωνει κατα 100% οτιδηποτε αναλογικο....
Βλεπε axe fx!!! ;) ;) ;)

 
fenderiarhs είπε:
Εγω θα ηθελα να ρωτησω τους κατοχους της Μ13 εαν τα drives της ειναι ιδια με αυτα της line 6 στο distortion modeler DM4?
αν εννοείς σαν αριθμός μοντέλων, η Μ13 εχει περισσότερα, καθως περιλαμβανει μερικους κομπρεσορες παραπανω και ενα καθαρο sub octave . Σαν αριθμό drives εχουν ακριβώς τα ίδια.

Αν εννοείς σαν ακουστικη ποιότητα, δεν ξερω να σου πω.

http://line6.com/data/l/0a060072e79a483463136dfe4/application/pdf/M13/M9%20Model%20Gallery%20%28Rev%20C%29%20-%20English.pdf

http://line6.com/dm4/

 
fenderiarhs είπε:
Εγω θα ηθελα να ρωτησω τους κατοχους της Μ13 εαν τα drives της ειναι ιδια με αυτα της line 6 στο distortion modeler DM4?
Απ'όσο λένε οι ίδιοι, αλλά και πολλοί που είχαν και το DM4, η ποιότητα των drives είναι καλύτερη στη Μ13. Ο λόγος είναι οι βελτιωμένοι αλγόριθμοι (αρκετά χρόνια νεώτερο προϊόν γαρ...) και οι καλύτεροι processors (ditto).

Να προσθέσω στον blue, ότι η Μ13 έχει πολύ περισσότερα "distortion" αν συνυπολογίσουμε στα "κίτρινα" εφφέ και όλους τους compressors και eq.  ;)

 
manosx είπε:
Ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι αυτό είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των ψηφιακών  ;)
Προφανώς όταν τα κατασκευάζεις ή τα εμπορεύεσαι, όχι απαραίτητα εάν πρέπει να τα αλλάζεις κάθε 6 μήνες

 
1ον) Δεν πρέπει να τα αλλάζεις κάθε 6 μήνες. Παίρνεις κάτι που σου κάνει τη δουλειά σου και το κρατάς για όσο αντέξει.

2ον) Αυτή η διαρκής εξέλιξη των ψηφιακών έχει οδηγήσει στο να μπορεί κάποιος με τα χρήματα που κοστίζουν ένα-δυό πετάλια να παίρνει εκατό  ;D

 
marathon είπε:
Προφανώς όταν τα κατασκευάζεις ή τα εμπορεύεσαι, όχι απαραίτητα εάν πρέπει να τα αλλάζεις κάθε 6 μήνες
Στην περίπτωση της εταιρείας, για κάθε γραμμή προϊόντων χονδρικά θα πρέπει κάθε ένα-ενάμιση χρόνο περίπου να υπάρχει κάποια ανανέωση... ή να γίνεται discontinue και να αντικαθίσταται με άλλη. Για παράδειγμα, τώρα κυκλοφόρησαν την Μ9, προβλέπω του χρόνου το καλοκαίρι να παρουσιάσουν την Μ-"βάλε ένα μεγάλο νούμερο εδώ", κλπ.

Αυτό δε σημαίνει ότι όσοι αγόρασαν την Μ13 θα την πετάξουν, ούτε ότι θα την αντικαταστήσουν. Αλλά υπάρχουν και νέοι καταναλωτές στην αγορά και η ανανέωση (ακόμα και με νέα προϊόντα μόνο) μιας σειράς, διεγείρει το ενδιαφέρον και για τα παλιότερα.

 
Για οσα συζητατε περι ψηφιακων συσκευων γενικοτερα :

νομιζω παραείστε οφτόπικ και σας προτείνω να ανοιξετε καποιο καινουριο θεμα, γιατι οπωσδηποτε η συζητηση θα φτασει στους υπολογιστες και τις καρτες γραφικων και αν γινει και PC vs Mac θα αποχορισο ;D

The Genius Loci είπε:
Να προσθέσω στον blue, ότι η Μ13 έχει πολύ περισσότερα "distortion" αν συνυπολογίσουμε στα "κίτρινα" εφφέ και όλους τους compressors και eq.  ;)
Δεν τα μετρησα βασει "κιτρινισμού" (;D), αλλα επειδη το sub octave και τα compressors, υπό κάποια έννοια (την ορθοτερη κατα τη γνωμη μου), είναι πεταλια παραμόρφωσης (επιδρουν στο σημα παραμορφωνοντας την κυματομορφη του με ψαλιδισμο) :)

 
Όσο αφορα το χρόνο ζωης κτλ ένα σχολιο.Σχεδον όλα αυτά τα μηχανάκια απο TL,Nova System,M13 κτλ ως τεχνολογία δεν είναι καινουργια είναι απλά καλύτερα πακεταρισμένη.Η M13 στην ουσια είναι τα πετάλια της σε ένα συν κάποια πράματα τα οποια όμως κυκλοφορουν εδώ και χρόνια.Το ίδιο ισχυει και για την tonelab που είναι κάποιων χρόνων πλέον(ισχύει οτι είναι η Κοrg ΑΧ με λάμπα;) και για το Nova System που είναι ενα αδερφάκι του G system το οποίο είναι κάποιων χρονων και αυτό.Αυτο δε το λέω ως αρνητικό η θετικο αλλά ως γεγονος.

Τα ψηφιακα θα αντικαταστησουν σε πολλά είδη μουσικης και χρήσης τα αναλογικα(ηδη εν πολλοις εχει γινει) αλλά πιστεύω στην καθαρά επομενη γενια τους.Σε μια tonelab 2 ας πουμε.Το axe FX το θεωρω άλλη κατηγορια λόγο τιμής.Πάντως μπροστά του ακουει κανεις γιατι πολλά μηχανακια όπως TL,POD,GT10,ZOOM θέλουν ακόμα δουλειά.

Και ον τόπικ τωρα.Εχει τυχει να συγκρίνει κανένας τα διαφορα εφφέ της m13 με αυτά απο μεγάλες εταιρίες όπως Eventide,TC.Αν χάνουν κάπου που χάνουν;

 
manosx είπε:
1ον) Δεν πρέπει να τα αλλάζεις κάθε 6 μήνες. Παίρνεις κάτι που σου κάνει τη δουλειά σου και το κρατάς για όσο αντέξει.
1) Αυτά που γράφεις, και είναι σωστά, είναι η θεωρία. Και εσύ και εγώ ξέρουμε πόσο απέχουν από τη πράξη

2ον) Αυτή η διαρκής εξέλιξη των ψηφιακών έχει οδηγήσει στο να μπορεί κάποιος με τα χρήματα που κοστίζουν ένα-δυό πετάλια να παίρνει εκατό  ;D
Εάν εννοείς Beringer, ναι ;D Τα καλά ψηφιακά είναι (και πρέπει να είναι) ακριβά. Δεν νομίζω ότι όλοι έχουμε axe fx

Αυτό δε σημαίνει ότι όσοι αγόρασαν την Μ13 θα την πετάξουν, ούτε ότι θα την αντικαταστήσουν.
Και μόνο και μόνο που θα την βάλεις στην αγγελία, γιατί θα σε τρώει η καινούργια, φτάνει ;)

Βlue, έχεις δίκαιο ΑΠΟΧΟΡΙΩ...

 
marathon είπε:
Και μόνο και μόνο που θα την βάλεις στην αγγελία, γιατί θα σε τρώει η καινούργια, φτάνει ;)
Den paizei filos.  8)

Ο μόνος λόγος να αλλάξω τη Μ13, θα ήταν αν το καινούργιο προϊόν (που μπορεί να είναι και από άλλη εταιρεία, παρεμπιπτόντως) με καλύπτει 101% ΚΑΙ έχει επιλύσει τα προβλήματα νεότητας ΚΑΙ έχουν περάσει και μερικοί μήνες ώστε να πέσει η τιμή του.

Εξάλλου, ο αντικαταστάτης της Μ13 για μένα ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ, λέγεται Axe-Fx Ultra και ο μόνος λόγος που δεν το έχω στο rack μου είναι πως ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ δεν δικαιολογείται η αγορά του, στην τιμή που είναι, με βάση τις ανάγκες και τις απαιτήσεις. ΟΤΑΝ και ΕΑΝ γίνει αυτό, βλέπουμε.

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει με πόσο συντηρητικό αγοραστή έχεις μπλέξει. Είμαι ο επαγγελματικός σου εφιάλτης Μαραθων.  8)

 
Marathon, αν εσύ (και εγώ  ;D ) είμαστε καταναλωτικοί τύποι, δεν μας φταίει η τεχνολογία. Δηλαδή, αν π.χ. η moog έβγαζε κάθε 6 μηνο και καινούργιο πεταλάκι, δεν θα μπριζονόμασταν? Ή αυτό δεν έχει σημασία, επειδή θα ήταν αναλογικό?  ;D

Α, και δεν εννοώ τη Behringer αλλά τις πεταλιέρες  ;D

Βλέπω πάντως ότι πολλοί ακούνε με τις τσέπες.  ;D  ;D  ;D

 
The Genius Loci είπε:
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει με πόσο συντηρητικό αγοραστή έχεις μπλέξει. Είμαι ο επαγγελματικός σου εφιάλτης Μαραθων.  8)
Υποσχέθηκα στον Blue να σταματήσω...αλλά με τσιγκλάς....οι 14 συναλλαγές σου, άλλο λένε. Είμαι εκπαιδευμένος να έχω τέτοιους πελάτες...

ΑΠΟΧΟΡΙΩ λέω....

Υ.Γ 1) Πάμε στο Noizbox να πούμε για συναλλαγές ;D ;D

Υ.Γ 2) Σε πιστεύω ότι είναι συνετός και ψαγμένος αγοραστής, φαίνεται από τα γραπτά σου (και δεν κάνω πλάκα, πάντα διαβάζω με ενδιαφέρον αυτά που γράφεις)

manosx δεν θα σου απαντήσω, (ενώ με τρώει) γιατί υποσχέθηκα στον Blue...ανοίξτε καινούργιο θέμα

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top