- Μηνύματα
- 5,310
- Πόντοι
- 398
Καθόλου.Μανώλης Χναράκης είπε:Και αυτό ακόμα καλύτερο.
Ειδικά με τον GD. Ποτέ!
Το προτιμώ από ότι να διαβάζω για κάτι που δεν έχει καν περάσει τα Ελληνικά σύνορα και δεν είναι διαθέσιμο προς δοκιμήν.
Καθόλου.Μανώλης Χναράκης είπε:Και αυτό ακόμα καλύτερο.
Καλά βρε anitus, εγώ σε τόσα ποστ τι προσπαθώ να πω;Μήπως τελικά λέμε το ίδιο;anitus είπε:ΤΟ Μ3 ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΟΜΩΣ?
Προφανως το Laptop to exei mono gia loops.
OurDarkness είπε:???
Συγνώμη θα καθίσει κάποιος να φτιάξει ένα ήχο πιάνου (που είναι εν γένει από τους πιο δύσκολους να εξομοιωθεί) με τις synth engines του KRONOS? Δηλαδή εδώ υπάρχουν 4,5 GB από ένα και μοναδικό δείγμα πιάνου, το έχουν σαμπλάρει με 800 δυναμικές, legato, staccato, κ.λ.π. για να το κάνουν όσο πιο εκφραστικό γίνεται, έχουν βάλει ημιβαρυκεντρισμένα πλήκτρα στα 2 από τα 3 μοντέλα, χίλιες δυό ιστορίες και μεις θα αφήσουμε το γάμο (το ατού ουσιαστικά του KRONOS) να πάμε για πουρνάρια;
;Aλλο πιάνο και άλλο ηλεκτρικό πιάνο. Επίσης, άλλο να έχεις κάποιες μηχανές σύνθεσης, και άλλο οι μηχανές σύνθεσης του Kronos που δεν έχουν modeled piano
Αυτό το "στείρα αναπαραγωγή" πολύ μου αρέσει λόγω του οξύμωρου...Εδώ 4,5 GB για να έχουμε την παραμικρή λεπτομέρεια του πιάνου (στην προκειμένη περίπτωση) και ξάφνου αυτό δεν μας επαρκεί και θέλουμε να το αλλάξουμε χρησιμοποιώντας τι; Το τρισάθλιο φίλτρο από το sampling system της KORG? Εγώ αναρωτιέμαι πως έχουν το θράσος και το αποκαλούν φίλτρο και πως συνεχίζουν και το έχουν στα κατ' τα άλλα πανίσχυρα workstations, καθώς η συμπεριφορά του είναι παρόμοια με ένα ... volume κουμπί στην καλύτερη των περιπτώσεων. Το έχετε ακούσει ποτέ; ανεβάστε τέρμα το resonance σχεδόν τέρμα και μειώστε την τιμή του cutoff και θα ακούσετε τα σκαλάκια (το επονομαζόμενο stair-stepping) ένα προς ένα. Δεν μπήκαν καν στον κόπο τόσα χρόνια να αυξήσουν τις τιμές, ή να βάλουν ένα αλγόριθμο interpolation για να μην ακούγεται αυτό το φαινόμενο. Εχετε προσπαθήσει ποτέ να φιλτράρετε κάτι σαμπλαρισμένο; Υπάρχουν ελάχιστα sample playback synths ή samplers (π.χ. Roland S760, S770) που έχουν πολύ καλά φίλτρα αλλά σίγουρα όχι τα μέχρι τώρα samplers της Korg και κατά 99% όχι το KRONOS.
Εδώ τώρα τι να πω, στο όνομα του stair-stepping επιχειρείς να διαγράψεις την ίδια τη σύνθεση ήχου. Άκου ερώτηση που κάνεις: "Εχετε προσπαθήσει ποτέ να φιλτράρετε κάτι σαμπλαρισμένο;" Γελάει ο κόσμος.
Αφήνω ένα 1% γιατί δεν το έχω ακούσει ακόμα και αυτά που γράφω προκύπτουν από αυτά που διαβάζω. Επιφυλάσσομαι λοιπόν και αν έχω λάθος (που δεν έχω αλλά λέμε τώρα...) τότε θα διασκευάσω Θώδη, θα ντυθώ Θώδη, θα το ανεβάσω στο YouTube και θα το στείλω και εδώ για να περάσετε καλά όλοι. Ναι, τόσο σίγουρος είμαι. ;D
Τράβα ντύσου Θώδη από τώρα, γιατί ΟΛΑ ή έστω η ΣΥΝΤΡΙΠΙΤΙΚΗ πλειοψηφία των sampled ήχων του Korg θα έχουν μιας κάποιας μορφής φιλτράρισμα. NAI AKOMA KAI TO PIANO, καθώς τα eight velocity levels πρέπει να γίνουν 127!
Εν προκειμένω δεν ισχύει αυτό. Ίσως με κανένα ήχο σαξόφωνου φτιαγμένο με physical modelling κ.λ.π. εκεί όπου χρειάζεται κανείς breath controller για να έχει εκφραστικότητα στο παίξιμο... αλλά αυτό έχει περισσότερο να κάνει με την αδυναμία των πληκτροφόρων να παίξουν ήχους που προέρχονται από μη πληκτροφόρα όργανα (όπως το σαξόφωνο) παρά με την μέθοδο σύνθεσης αυτή καθ' αυτή. Άρα, ένα μοντελοποιημένο σαξόφωνο, εν δυνάμει, έχει περισσότερες πιθανότητες να περάσει σαν αληθινό (χρησιμοποιώντας τα παρελκόμενα βέβαια) παρά samples σαξοφώνου. Με τα πιάνα ισχύει το αντίθετο καθ' ότι αφ' ενός έχουμε πολύ καλά δείγματα, αφ' ετέρου έχουμε πάρα πολλά δείγματα παρμένα με διάφορες δυναμικές, και επιπλέον προσφέρεται και το ίδιο το KRONOS (όντας πληκτροφόρο) για τέτοιους ήχους.
Εδώ πλέον η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Εδώ ΟΝΤΩΣ κολλάει το άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. H μηχανή σύνθεσης ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΗ ΣΥΝΘΕΣΗΣ. Το ποιά παράμετρο θα ελέγξεις με τον controller είναι δευτερεύων. Δηλαδή επειδή το Korg είναι πληκτροφόρο δεν μπορεί να έχει καλές κιθάρες; Μα είτε με τα πλήκτρα παίξεις είτε με σαχλόφωνο, η ίδια μηχανή σύνθεσης θα ακούγεται. Απλά η Modelling σύνθεση μπορεί να απομονώσει τα χαρακτηριστικά του ήχου, οπότε το breath controller θα "κλειδώσει" με το φύσημα του παίκτη. ΤΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΙΑΝΑ; ΠΟΙΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ; Αφού το velocity κλειδώνει ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ του σφυριού που χτυπάει στις χορδές.
Όσον αφορά στην σύνθεση των ήχων, δε νομίζω ότι κάποιος θα διαλέξει να φτιάξει ένα τόσο πειστικό ηλεκτρικό πιάνο παρά να αγοράσει δείγματα, ή να τα ηχογραφήσει ο ίδιος. Και ειδικά με physical modeling, που είναι δύσκολη μέθοδος (γιατί για τις άλλες ούτε λόγος).
Η ασχετοσύνη περί του physical modelling συνεχίζεται. Είναι πιο εύκολο λες να... σαμπλάρεις ένα πιάνο, παρά να ρυθμίσεις τις παραμέτρους ενός physical modelling synth!!! 1000% δεν έχεις σαμπλάρει σοβαρά στη ζωή σου.
Όσες ώρες χρειαζόμαστε για να φτιάξουμε ένα bosendoerfer στο DX7.manosx είπε:Λοιπόν, επειδή στα μπούρου- μπούρου δεν είμαι καλός, και να γράφω 10 παραγράφους
1ον) Πόσα gigabyte από δείγματα θέλουμε για να σαμπλάρουμε όλους τους πιθανούς ήχους ενός DX7;
Πες μου please, with cherries on top.
Έβαλε USB όμως για βάλε-βγάλε. ;Dmanosx είπε:Γιατί με τη δική σου λογική, έπρεπε να βάλει καμιά 100αριά τέρα με δείγματα ;D ;D ;D
Τι να το κάνεις το ποντίκι όταν έχεις οθόνη αφής; Προσωπικά άχρηστο θα μου ήταν.Korgious είπε:Ψάχνοντας στα βίντεο για το Κρόνος..με έβαλε σε ερωτηματικά το θέμα της touch screen. Δεν είδα πουθενα την χρήση ποντικιού. Ξέρει κανείς κατι για αυτο?