Korg KRONOS

OurDarkness, λυπάμαι που θα το πω, αλλά έχεις άγνοια. Η άγνοιά σου είναι τόσο μεγάλη, που δεν ξέρω από που να αρχίσω να σου εξηγώ. Για αρχή, θα σου θέσω μερικά κοάν  ;D τα οποία, πριν μου απαντήσεις, θέλω να σκεφτείς:

1) Πόσα δείγματα θα χρειαζόμασταν για να έχουμε όλους τους πιθανούς ήχους ενός DX7;

2) Γιατί τα Kurzweil ενώ έχουν πολύ μικρά σε μέγεθος δείγματα, σε ήχους πιάνο γ***νε;

3) Πως γίνεται το Lounge Lizzard να είναι φοβερό, ίσως το καλύτερο, electric piano vsti;

4) Γιατί είναι προτιμότερο ένα virtual analog από ένα sampled based για classic synth ήχους;

5) Γιατί ενώ ένα preset π.χ. της Korg ακούγεται ικανοποιητικά, όταν απενεργοποιήσουμε φίλτρα, εφέ κλπ ακούγεται σ...τά;

Αυτά, και αύριο με τον κηδεμόνα σου  ;D

 
manosx είπε:
5) Γιατί ενώ ένα preset π.χ. της Korg ακούγεται ικανοποιητικά, όταν απενεργοποιήσουμε φίλτρα, εφέ κλπ ακούγεται σ...τά;
Συγγνώμη που επεμβαίνω, αλλά τα Korg έρχονται με άλλα ντ' άλλων eq ρυθμισμένα, όσα είχα είχαν αυτό το θέμα (TR,LE και Oasys).

 
Όχι Korgious, δεν υπάρχει κανένα θέμα. Τα δείγματα είναι ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ της σύνθεσης για κάποιο sample based όργανο. Ουσιαστικά αποτελούν το Oscillator, και συνήθως τα κλασσικά workstation ακολουθούν το τυπικό Oscillator-Filter-Amplifier της αφαιρετικής σύνθεσης.

Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο φίλος είναι πως αν πειράξουμε π.χ. το keyscaling του φίλτρου, το ωραίο piano ενός Kurzweil πάει περίπατο. Και, ενώ για ένα πιάνο μπορείς να πάρεις πολλά δείγματα για να το εξομοιώσεις, για ένα όργανο όπως το DX7 αυτό είναι ΑΔΥΝΑΤΟ.

Συνεπώς οι διάφορες μέθοδοι σύνθεσης, πες τις μηχανές σύνθεσης, το ίδιο είναι, είναι η κάθε μια ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ για το είδος του ήχου που αυτή αφορά  ;)

 
nektarios είπε:
Eν μέρει σωστοί προβληματισμοί και σκεπτικό aproopte, αλλά...

Εαν δεν έχει κάποιος τις απαιτούμενες γνώσεις τόσο χειρισμού όσο και προγραμματισμού του οργάνου, καθώς και την όρεξη την διάθεση και τον άπειρο ελεύθερο χρόνο που χρειάζεται για να κάνει κτήμα του τον χειρισμό και προγραμματισμό αυτόν, γιατί να προχωρήσει σε αγορά του Κronos;

Εάν έχει κάποιος στην κατοχή του όπως λες ένα όργανο που τον ικανοποιεί, που του ακούγεται αρκετά ποιοτικό, και που του φαίνεται πιο εύχρηστο λειτουργικά, γιατί να προχωρήσει σε αγορά του Kronos;

Τρανή απόδειξη όσων λες ότι το marketing δουλεύει σωστά.

Δεν κράζω ούτε το όργανο, ούτε τους "αδαείς", ούτε τους ειδήμονες.

Δεν μου πέφτει λόγος κανένας αν τα 3000 που έχεις στην τσέπη σου, θέλουν να έρθουν σε επαφή με τον καθαρό αέρα.

Τέλος αν νομίζεις ότι ένας Live performer musician θα σωθεί με το Kronos και δεν θα χρειάζεται επί σκηνής επιπλέον  ένα laptop ή άλλους μουσικούς, τότε το προσεγγίζεις εντελώς λάθος το θέμα, γιατί σε αυτή την περίπτωση η λύση σου είναι ένα αρκετά φθηνότερο arranger, ή πρέπει να εξηγήσεις καλύτερα σε τι μουσικό αναφέρεσαι.
νεκταριε φιλε μου οσον αφορα μια επενδυση 3000 ευρω ο μουσικος πρεπει να ξερει για ποιον λογο και που θα χρησιμοποιησει αυτη την κινητη περιουσια ...αν δεν ξερει τοτε πρεπει να ρωτησει ...οσον αφορα τους λογους που καποιος μπορει να θελει να αποκτησει το συγκεκριμενο οργανο αναφερθηκα στο προηγουμενο Post . Προς Θεου δεν λεω να αγορασει στα τυφλα ! σιγουρα θεωρω οτι πρεπει να δοκιμασει κανεις πιο πριν και αν ειναι δυνατον πολλες φορες για να μην ειναι επιρεασμενος απο τον ενθουσιασμο του (οσον αφορα πιο απειρους χρηστες)...εμενα αν με βολευει παντως καλυτερα απο το τωρινο μου ως προς ευχρηστια και δυνατοτητες (τις οποιες εστω και λιγο μπορει να χρησιμοποιησω εν ωρα live) θα κοιταξω να το αντικαταστησω η ... η... η... να σκορπησω αλλα 3000 στον αερα οπως ειπες :)

 
Μάνο δεν έχω καταλάβει τον προβληματισμό σου.Λες ότι είναι δυνατό και εφικτό να εξομοιωθεί ένα δείγμα πιάνου (κοινώς patch;) και όχι ένα όργανο ολόκληρο; ???

Αprooptos θα σε βοηθήσω να με καταλάβεις, βοήθησε με και εσύ.

Σου παραθέτω ένα βίντεο.Πρόσεξε στο 0:38 .Θα δεις ένα laptop ανοιχτό.

Το πιασες το υπονοούμενο;(μην σταθείς στο brand του λαπτοπ, καμία σχέση)

Eπένδυσε το χρήμα σου αλλού.Μικρόφωνα, προενίσχυση, effe modules.

Είμαι σίγουρος ότι με καταλαβαίνεις.

Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ, ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΚΑΠΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΛΑΠΤΟΠ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ  ;)





 
manosx είπε:
OurDarkness, λυπάμαι που θα το πω, αλλά έχεις άγνοια. Η άγνοιά σου είναι τόσο μεγάλη, που δεν ξέρω από που να αρχίσω να σου εξηγώ. Για αρχή, θα σου θέσω μερικά κοάν  ;D τα οποία, πριν μου απαντήσεις, θέλω να σκεφτείς:

1) Πόσα δείγματα θα χρειαζόμασταν για να έχουμε όλους τους πιθανούς ήχους ενός DX7;

2) Γιατί τα Kurzweil ενώ έχουν πολύ μικρά σε μέγεθος δείγματα, σε ήχους πιάνο γ***νε;

3) Πως γίνεται το Lounge Lizzard να είναι φοβερό, ίσως το καλύτερο, electric piano vsti;

4) Γιατί είναι προτιμότερο ένα virtual analog από ένα sampled based για classic synth ήχους;

5) Γιατί ενώ ένα preset π.χ. της Korg ακούγεται ικανοποιητικά, όταν απενεργοποιήσουμε φίλτρα, εφέ κλπ ακούγεται σ...τά;

Αυτά, και αύριο με τον κηδεμόνα σου  ;D
Πριν να αρχίσεις να νομίζεις ότι μου εξηγείς, ξαναδιάβασε προσεκτικά αυτά που έγραψες και αυτά που έγραψα.

 
Καλά ναι, και ο μπαμπάς μου είναι πιο δυνατός από τον μπαμπά σου  ;D

 
Τότε να βάλεις τον μπαμπά σου να απευθυνθεί στον δικό μου και να μην μ' ανακατεύεις και φυσικά να μην ανακατεύεσαι και συ.

:-*

 
Καλά, μάθε πρώτα ότι η σύνθεση ήχου δεν αφορά μόνο το... πιάνο, και τα ξαναλέμε.

 
;D

Η κρίση χτυπά την πόρτα μας. Τσακωνόμαστε για ένα workstation  ;D  ;D

 
trolley είπε:
Εγώ, απ' την άλλη, θα στοιχημάτιζα ότι μιλάς μόνο για λαϊκά / σκυλάδικα... άντε και για πρωινάδικα στη τηλεόραση.
Φυσικα και δεν μιλαω μονο για Σκυλαδικα και λαικα. Υπαρχουν κι αλλα ειδη μουσικης στην ελλαδα που οι ανθρωποι που παιζουν ειναι σαφως επαγγελματιες, ΕΝΤΕΧΝΗ, (ΜΕ Δισκογραφικα ονοματα). ΡΟΚ, επισης με γνωστα ονοματα, ΠΟΠ σχηματα, Μουσικες σκηνες που δεν παιζουν λαικα και δουλευουν ολο το χρονο (με τοπικα σχηματα και ονοματα), κλπ κλπ κλπ

Μάνο δεν έχω καταλάβει τον προβληματισμό σου.Λες ότι είναι δυνατό και εφικτό να εξομοιωθεί ένα δείγμα πιάνου (κοινώς patch;) και όχι ένα όργανο ολόκληρο; ???

Αprooptos θα σε βοηθήσω να με καταλάβεις, βοήθησε με και εσύ.

Σου παραθέτω ένα βίντεο.Πρόσεξε στο 0:38 .Θα δεις ένα laptop ανοιχτό.

Το πιασες το υπονοούμενο;(μην σταθείς στο brand του λαπτοπ, καμία σχέση)

Eπένδυσε το χρήμα σου αλλού.Μικρόφωνα, προενίσχυση, effe modules.

Είμαι σίγουρος ότι με καταλαβαίνεις.

Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ, ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΚΑΠΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΛΑΠΤΟΠ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ  ;)


ΤΟ Μ3 ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΟΜΩΣ?

Προφανως το Laptop to exei mono gia loops.

 
manosx είπε:
Η κρίση χτυπά την πόρτα μας. Τσακωνόμαστε για ένα workstation  ;D  ;D
Mην της ανοίξεις, συνέχισε να τσακώνεσαι...Αν και δεν καταλαβαίνω γρυ τι γράφετε, παρακολουθώ με ενδιαφέρον 8)

 
Ελάτε ρε παιδιά, δεν το κόβουμε το αστειάκι καλύτερα; Υπάρχουν και τα pm αν θέλετε να μεταφέρετε μηνύματα από τον μπαμπά του ενός στον μπαμπά του άλλου... ::)

Επί του θέματος, νομίζω ότι κάπου χάσαμε τη μπάλα. Το θέμα είναι αν το Kronos είναι ένα καλό workstation ή ότι τα workstation εν γένει έχουν μεταλλαχθεί σε κάτι άλλο από αυτό που είχαμε στο μυαλό μας έως τώρα;

Υ.Γ. Το πομπώδες κλίμα της παρουσίασης δεν μου άρεσε ούτε εμένα. Ούτε η παρουσία του Rudess.

 
;D

Ας κουλάρουμε, γιατί ως συνήθως θα πρόκειται για παρεξήγηση.

Δε νομίζω ότι έχει αντίρρηση κάποιος ότι η virtual analog είναι καλύτερη από analog δείγματα, και η FM σύνθεση καλύτερη για FM ήχους.

Οπότε καλό είναι να υπάρχουν αυτές οι μηχανές.

Όσο αφορά το πιάνο, καλά και τα πολλά δείγματα, καλά και τα λίγα με ΦΟΒΕΡΑ φίλτρα (Kurzweil) καλό και το modelling.

Ορίστε ένα youtube από Modelling piano. Γ***ει:


 
manosx είπε:
Ορίστε ένα youtube από Modelling piano.


οφφ τόπικ:

αυτό το μουσικό θέμα είχε αναρτήσει ο Τρίτωνας  ''Heaven Piano''....

???

http://www.noiz.gr/index.php?topic=179114.0

Ποιος παίζει τελικά....τι wtf γίνεται!????

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
f1.jpg


Να OurDarkness, αυτή είναι η φωτό από τη Roland που απαντά στην απορία σου περί εκφραστικότητας. Το ίδιο ισχύει και για τα electric piano και για την FM, ακόμα και για τα virtual analog.

Γιατί π.χ. ο προγραμματιστής της Korg μπορεί να συνδέσει το filter cutoff με το velocity, ή τη δύναμη του... σφυριού με το velocity, χωρίς να χρειάζεται να σαμπλάρει τα μαλλιά του.

Μη νομίζεις ότι και το sampling είναι πανάκεια. Γιατί το να συναρμόσεις όλα αυτά τα δείγματα, να κάνεις τα σωστά crossfades ανάμεσα στα layers κλπ είναι και αυτός ένας προγραμματισμός που συνήθως αφήνει much to be desired. Γιαυτό όσο αφορά την εκφραστικότητα, το Modeling είναι ένα βήμα μπροστά: Με ένα απλό hard/ soft ποτενσιόμετρο αλλάζεις εντελώς την απόκριση, με μαθηματικό τρόπο, χωρίς να μπλέξεις σε περιπέτειες... μηνών με δεκάδες layers.

I hope you see now.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top