Korg KRONOS

Προς Alchemist & stavros_d80

Κανένα πρόβλημα. Όλοι μας κάνουμε λάθη.

Μα... είναι να μην κάνεις λάθος; εδώ άλλοι (που τα κατασκευάζουν) κάνουν  ???

 
Δηλαδη οπως και να εχει το θεμα,δεν θα πεσουν,ακομα και τα 61-πληκτρα στα νεα μηχανηματα της Korg,κατω απο 3000 euro...Σωστα???

 
Προσωπική εκτίμηση δεν πιστευω η τιμή να είναι πολύ κατω από τα 3χιλιάρικα τουλάχιστον για τα61 πλήκτρα .Μετά θα ανταγωνίζεται  το m3 που είνια μοντέλο τους οπότε δύσκολο το κόβω.Εκτός αν αποσύρουν τελείως το m3 και αφήσουν μόνο αυτό.

 
Ακριβως,εχεις δικιο σε αυτο!Απλα επειδη σκεφτομαι να παρω το Μ3 αυτο τον καιρο και ειδα για το Kronos οσα λεγονται,ειπα να δω πως θα πανε οι τιμες και υστερα να παρω καποιο απο τα δυο...Γιατι και 2500 χιλιαρικα να εχει το Kronos,αξιζει να τα δωσεις και με το παραπανω,εναντι του Μ3...

Για την τιμη του Μ3,πιστευετε να την μειωσουν?

 
Καταραμένη κρίση... Ας όψεται το ΔΝΤ, χτες θα αγόραζα το Kronos αν υπήρχαν χρήματα.

F_cking amazing... 9 μηχανές σύνθεσης, τρομερό πιάνο και υπόλοιποι ήχοι.

Streaming δειγμάτων από SSD δίσκο, 12GB βιβλιοθήκη. Τι άλλο να ζητήσεις...  :)

Μοναδική έλλειψη ίσως η απουσία περισσότερων επιλογών στις αναλογικές εισόδους. Έχω κακομάθει με την Mic/Hi-Z είσοδο του Fantom-G και οτιδήποτε λιγότερο είναι συμβιβασμός.  ;D

 
Απ' ότι φαίνεται, η Korg δεν δύναται να μην πληρώσει την Μενεγάκη των synthesizers για να παρουσιάσει το ας πούμε νέο της workstation. Και φυσικά όπου δει λεφτά η Μενεγάκη τρέχει.

Επίσης δεν δύναται να βελτιώσει το sequencer, το οποίο είναι πρωταρχικό στοιχείο σε ένα workstation και παρ' όλες τις επιθυμίες και προτροπές των αγοραστών της. Φυσικά και έφαγε κράξιμο στο forum της.

Κουβάλησε και κάτι ... τέσπα... να μην προβώ σε χαρακτηρισμούς (πέραν της Μενεγάκης βέβαια) για να προωθήσουν το όργανο. Θεώρησαν ότι είναι καλό να jamάρουν για 10 λεπτά με έναν και μόνο ήχο πιάνου (ο οποίος ομολογουμένως είναι πολύ καλός). Πάλι καλά που τους μάζεψαν, μαζί με την Μενεγάκη, γιατί ακόμη θα μας τυραννούσαν.

Επίσης είπαν να βάλουν και λίγο wavesequencing και κουβάλησαν τον Hotop, ο οποίος είναι ο υπεύθυνος για το copy-paste του demo του ... Wavestation - γιατί πολύ απλά από τότε χρονολογείται το demo αυτό. Είναι 95% όμοιο με την demo κασέτα που μου είχαν στείλει πριν από ... 800 χρόνια από το Bon Studio. ;D

Από αισθητική; Οκ, λίγο καλύτερο από το M1.

Έκραξα και ησύχασα. :-*

 
Μενεγάκη ε? έτσι ριάλιτι που έχουν κάνει την μπάντα βέβαια...

Περί τιμής... οι της Κorg δηλώνουν πως έχουν μόνο την τιμή της αμερικάνικης αγοράς, την οποία και δεν λένε επίσημα.

Τέλη Απριλίου θα βγει στην αγορά.

 
OurDarkness είπε:
Απ' ότι φαίνεται, η Korg δεν δύναται να μην πληρώσει την Μενεγάκη των synthesizers για να παρουσιάσει το ας πούμε νέο της workstation. Και φυσικά όπου δει λεφτά η Μενεγάκη τρέχει.

Επίσης δεν δύναται να βελτιώσει το sequencer, το οποίο είναι πρωταρχικό στοιχείο σε ένα workstation και παρ' όλες τις επιθυμίες και προτροπές των αγοραστών της. Φυσικά και έφαγε κράξιμο στο forum της.

Κουβάλησε και κάτι ... τέσπα... να μην προβώ σε χαρακτηρισμούς (πέραν της Μενεγάκης βέβαια) για να προωθήσουν το όργανο. Θεώρησαν ότι είναι καλό να jamάρουν για 10 λεπτά με έναν και μόνο ήχο πιάνου (ο οποίος ομολογουμένως είναι πολύ καλός). Πάλι καλά που τους μάζεψαν, μαζί με την Μενεγάκη, γιατί ακόμη θα μας τυραννούσαν.

Επίσης είπαν να βάλουν και λίγο wavesequencing και κουβάλησαν τον Hotop, ο οποίος είναι ο υπεύθυνος για το copy-paste του demo του ... Wavestation - γιατί πολύ απλά από τότε χρονολογείται το demo αυτό. Είναι 95% όμοιο με την demo κασέτα που μου είχαν στείλει πριν από ... 800 χρόνια από το Bon Studio. ;D

Από αισθητική; Οκ, λίγο καλύτερο από το M1.

Έκραξα και ησύχασα. :-*
Μαζί σου για τους χαρακτηρισμούς περί ...Μενεγάκη κλπ. Αν και θεωρώ αξιολογότατο σολίστα τον Ιορδάνη (κάποιος μπορεί να διαγωνήσει, αλλά περί ορέξεως...), εντούτοις ο τρόπος που έχει να χώνεται παντού και πάντα με εκνευρίζει κι εμένα.

Μιας και ξέρω ότι είσαι από τα πιο αξιόπιστα άτομα εδώ μέσα να κρίνουν το Kronos και κάθε Kronos, από άποψη τεχνολογίας και όχι μόνο, θα ήθελα τη γνώμη σου περί των μηχανών σύνθεσης του νέου θηρίου της Korg, ιδίως για τους κλώνους των MS-20 και Polysix, αλλά και για το καινούργιο AL-1.

p.s.: Το πιάνο είναι όντως φοβερό και έχει αναιρέσει πλέον το πιο γνωστό ανέκδοτο μέχρι τώρα: "Ήχος πιάνου σε Korg synth".

 
εχοντας και το polysix σε σοφτ και το πραγματικό polysix.........

η νύχτα με το απογευμα ειναι η διαφορά (Δεν το λες και μέρα)

οι αντιδράσεις του οργάνου στα ακρα ειναι απο αλλο πλανήτη.στο σοφτ απλα τσιρίζει. και φυσικά λείπει αυτο το  φλρρρλλλλρλρλρλρλλλρλρ των φίλτρων (ελπιζω να διαφώτισα ;D)

 
Είναι πραγματικά τεράστιο βήμα από την Korg, αρκεί να κρατήσει την τιμή χαμηλά και όχι σε επίπεδα OASYS. Το CX3 είναι καταπληκτικό (το είχα κάποτε) για funk, jazz, rock και τα virtual drawbars κάπως πιο βολικά από τα light drawbars που έχω στο Nord. Και το πιάνο δεν φαίνεται να είναι και άσχημο  :o Επίσης το οτι έχει τόσα synths είναι απίστευτα βολικό. Τόσο το MS20 όσο και το Polysix είναι πολυεργαλεία (όχι σαν τα αυθεντικά vintage, αλλά ποιος κουβαλάει vintage σε συναυλίες?). Το touch screen βολεύει πολύ σε live καταστάσεις. Αν κρατήσουν την τιμή σχετικά χαμηλά πιστεύω θα κάνουν τρελές πωλήσεις, αρκεί να κουβαλιέται το εργαλείο (εδώ η Nord έχει το πάνω χέρι)

 
cyclops είπε:
εντούτοις ο τρόπος που έχει να χώνεται παντού και πάντα με εκνευρίζει κι εμένα.
Εμ, αυτό ακριβώς λέω. Όπου γύφτος και χαρά. :D

Μιας και ξέρω ότι είσαι από τα πιο αξιόπιστα άτομα εδώ μέσα να κρίνουν το Kronos και κάθε Kronos, από άποψη τεχνολογίας και όχι μόνο, θα ήθελα τη γνώμη σου περί των μηχανών σύνθεσης του νέου θηρίου της Korg, ιδίως για τους κλώνους των MS-20 και Polysix, αλλά και για το καινούργιο AL-1.
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

Σχετικά με τις εξομοιώσεις των MS-20 και Polysix... έχω την εντύπωση ότι χωλαίνουν στο θέμα resonance. Στα vintage MS-20 και Polysix (και ειδικά στο MS-20), αν κάποιος ανοίξει το resonance τέρμα το πιο πιθανό είναι να φύγει ολόκληρος ο τοίχος από πίσω. ;D (Αξίζει να αναφερθεί ότι το φίλτρο του MS-20 παρ' όλο που είναι 24dB/oct συμπεριφέρεται διαφορετικά από το 24dB/oct φίλτρο του Minimoog π.χ.)

Στις εξομοιώσεις δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, το φίλτρο "λεπταίνει" περισσότερο απ' ότι στα αναλογικά synths και κατά κάποιο τρόπο "τσιρίζει". Δεν μπορώ να το περιγράψω πολύ καλά με λόγια αλλά το έχω παρατηρήσει σε αρκετά softsynths και παρ' όλο που έχει γίνει σημαντική πρόοδος, κάπου στον τομέα των φίλτρων υπάρχει "πρόβλημα" - τόσο ως προς αν αυτό που ακούγεται είναι μουσικά αρεστό όσο και αν αποτελεί πιστή εξομοίωση. Δεν ξέρω βέβαια αν κάποιος θα το παρατηρούσε σε μία μίξη ή όχι - ή αν θα έπρεπε να ασχολείται σχολαστικά με τέτοια ζητήματα.

Για το AL-1 δεν γνωρίζω. :-X

Προσωπικά, όντας κάτοχος ενός Triton Extreme το οποίο έχει και την κάρτα MOSS, κάθε φορά που θέλω να φτιάξω έναν ήχο και να πειραματιστώ, δεν προτιμώ το Extreme όχι τόσο γιατί δεν γίνονται αυτά που θέλω, όσο γιατί το interface ΔΕΝ ενδείκνυται για τέτοιους πειραματισμούς. Θεωρώ ότι στα περισσότερα workstations ο τομέας "σύνθεση" έρχεται σε δεύτερη και τρίτη μοίρα, και ότι η βαρύτητα πέφτει στους έτοιμους ήχους (ποιότητα, ποικιλία κ.λ.π.) και στην ταχύτητα με την οποία μπορεί να φτιαχθεί ένας μουσικός σκελετός. Συνεπώς όλες αυτές οι εξομοιώσεις που δίνει η Korg, είναι περισσότερο ένα δέλεαρ του στυλ "στις 2 πίτσες, παίρνετε μία τρίτη δώρο" παρά κάτι που θα αποτελούσε λόγο για να αγοράσει κανείς το KRONOS.

Και ενώ κανείς θα περίμενε μετά από τόσα χρόνια ύπαρξης των workstations, να σταματήσουν να βάζουν περισσότερα (γιατί κάθε φορά εκεί ανάγεται το θέμα --> περισσότερη RAM, περισσότερες synth engines, κ.λ.π) αλλά να εστιάσουν και σε άλλα ζητήματα που έχουν αμελήσει και συνεχίζουν να αμελούν επειδικτικά, εν τούτοις έχουμε το ... KRONOS. Είναι φανερό σε ποιά (ποιές) ομάδες μουσικών στοχεύει η Korg και μερικές φορές αναρωτιέμαι αν γίνεται και διαφορετικά. Οπότε φανταστείτε ότι το επόμενο workstation θα έχει μάλλον 40 synth engines (τις ίδιες synth engines, από τις μεταλλάξεις των οποίων αρμέγουν λεφτά εδώ και χρόνια), 500 petabyte SSD για να μπείτε και εσείς οι ίδιοι μέσα ψηφιοποιημένοι, 400 πλήκτρα, οθόνη 40 ιντσών και δεν συμμαζεύεται. ;D

Ας τους πεί κάποιος τέλος πάντων ότι ο υπολογιστής (είτε PC είτε Mac) έχει αντικαταστήσει προ πολλού την έννοια workstation και ότι και να κάνει η Korg προσπαθώντας να βάλει 800 πόδια σε ένα ... KRONOS και στοχεύοντας (άμεσα ή έμμεσα) στο να βγάλει "άχρηστα" τα υπόλοιπα όργανα που έχουμε ή που σκοπεύουμε να αγοράσουμε, πάντα θα υπάρχει ένα εργαλείο "γενικής" φύσης και αυτό λέγεται υπολογιστής, ο οποίος εκ προοιμίου είναι ένα open-end εργαλείο και πλήρως customizable.

Αν δεν είχα workstation, ίσως το είχα στα υπ' όψη και ο μόνος λόγος είναι η τεχνολογία KARMA και όχι οι διάφορες εξομοίωσεις, ούτε τα ομολογουμένως πολύ καλά δείγματα πιάνων. Εγώ σαν Γιάννης δεν τα χρειάζομαι - άλλοι ίσως τα χρειάζονται και καλώς να το δοκιμάσουν και να το αγοράσουν αν τους αρέσει. :)

 
Συμφωνώ απόλυτα με τον OurDarkness.

Εμένα δύο πράγματα με εκνεύρισαν: το υφάκι του παρουσιαστή της επίδειξης (ο οποίος παρουσίαζε απόλυτα κοινότοπες τεχνολογικές κατακτήσεις σα να είναι πατενταρισμένες ιδέες από τη Korg) και βέβαια ο Rudess ο οποίος χρησιμοποίησε τη στάνταρ μαρκετινίστικη πολιτική του να λέει... μόνος του πόσο μαλακία είναι να πάρει κανείς το ΚΡΑΝΟΣ (αφού ξέρουμε ότι τα σκέπτονται όλοι, ας παραδεχθούμε ότι τα σκεπτόμαστε και εμείς προκειμένου να προσποιηθούμε ότι έχουμε πειστικές απαντήσεις). Ο άνθρωπος υποστήριξε ότι ο κύριος λόγος για να αγοράσει κανείς το όργανο είναι ότι οι sound designers της Korg απολαμβάνουν της προσωπικής του εμπιστοσύνης στο να φτιάχνουν ήχους με "μουσικότητα" - εντάξει, όχι ότι ο ίδιος έχει και τίποτε στη καριέρα του σε επίπεδο sound synthesis.

Το βίντεο βέβαια είναι πολύ εντυπωσιακό, εξαιτίας των δύο τύπων στην αρχή: δεν ήξερα ότι μπορείς να κάνεις μία τόσο πλήρη περφόρμανς κρουστών χρησιμοποιώντας μόνο μπλιμπλίκια... αν υποθέσουμε ότι δε σπάει από τα κτυπήματα κάθε εβδομάδα, δηλώνω ενθουσιασμένος από αυτό που άκουσα.

Άντε, με το καλό να φτιάξουν και το ΗΦΑΙΣΤΟΣ.

 
trolley είπε:
Άντε, με το καλό να φτιάξουν και το ΗΦΑΙΣΤΟΣ.
Φοβάμαι ότι θα ξεμείνουμε από ονόματα πλανητών/αρχαίων θεών. :D

Αναμένω με ελαφρά ανυπομονησία την απάντηση της Roland.

 
OurDarkness είπε:
Φοβάμαι ότι θα ξεμείνουμε από ονόματα πλανητών/αρχαίων θεών. :D

Αναμένω με ελαφρά ανυπομονησία την απάντηση της Roland.
Έχω αποκλειστικές πληροφορίες.

Θα το ονομάζει ΠΙΟΥ-ΠΙΟΥ και με αυτό θα γραφτεί ο μεθεπόμενος δίσκος του Σφακιανάκη.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top