Κιθάρα για.... λαϊκά πάλκα

The Genius Loci είπε:
Η αλήθεια είναι ότι έχω επισκευτεί... πολιτιστικά κέντρα μόλις 2 φορές τα τελευταία... Χ χρόνια, αλλά και τις δύο φορές οι κιθαρίστες παίζανε direct με πεταλιέρες. Ο ένας (ω, τι έκπληξη) με Variax.

Δεδομένου ότι τέτοιες ορχήστρες είναι ό,τι πιο επαγγελματικό μπορεί να δει κάποιος στην Ελλάδα (σοβαρολογώ απολύτως), μήπως και οι ερασιτεχνικές μπάντες θα πρέπει να διδαχτούν μερικά πράγματα για τα live τους? Ανοίγω πληγές τώρα, έτσι?  ;D
σε οτι αφορα τα κιθαριστικα ολοι οι κιθαριστες ,των πολιτιστικων κεντρων οπως λες,παιζουν με πεταλιερες direct.

οχι μονο αυτο αλλα παιζουν με ετοιμα preset apo to μαεστρο.

τωρα για το οτι ειναι ο,τι πιο επαγγελματικο μπορει να δει καποιος στην ελλαδα και παλι σωστο.(οχι παντα,και οχι μονο στα σκυλαδικα)οσο για τις ερασιτεχνικες μπαντες και τα διδαγματα  δεν το επιασα...για προχωωρησε το λιγο αν θελεις ;)

 
Last edited:
Δεδομένου ότι τέτοιες ορχήστρες είναι ό,τι πιο επαγγελματικό μπορεί να δει κάποιος στην Ελλάδα

Φανταζομαι κανεις πλακα ετσι??
 
Την τελευταία φορά που έπαιξα σε παραλιακό πολιτιστικό κέντρο  :P  ,

πήγα με τον ενισχυτή μου ( Mesa Boogie Basis M 2000 ) και ο ηχολήπτης με κοίταξε λοξά και μου είπε.... " Τί το έφερες αυτό εδώ? τί θα το κάνεις" ?

Και μου έδωσε ένα ζευγάρι Ε5 in ear monitors να πάω να πνιγώ με το καλώδιο  :'(

Και μετά μου έβαλε και ένα bass shaker για να "ακούω" το μπάσο με τις πατούσες μου. Ναί σωστά το έγραψα... με τις πατούσες, όχι με τα αυτιά. Στο τέλος κατέληξα να παίζω με ενα Behringer Bass Vamp, και νάναι καλά το μαραφέτι, σώθηκα γιατί το direct απο το D.I. στην κονσόλα με EQ απο τον ηχολήπτη, δέν παιζότανε με την καμμία.

Όπως γράφουν αρκετοί φίλοι εδώ, η φάση πλέον στα μπουζούκια είναι εκτός ελέγχου απο την υπερβολή των "φιρμών" που απαιτούν οτι κατεβάσει το κεφάλι τους -ξέρουν δέν ξέρουν-, και απο τους "μαέστρους" που η πλειονότητά τους αν και όχι το σύνολο, είναι γλύφτες των επιχειρηματιών και αποτυχημένοι μουσικοί οι ίδιοι, που επίσης ζητάνε ότι τους κατέβει, αλλά αυτοί είναι ασυγχώρητοι, διότι ξέρουν...

Οι σχολές στους κιθαρίστες είναι δύο ώς επι το πλείστον.

Roland VG 88 + Gk2 ή 3 σε Strat ως επι το πλείστον γιατί εκεί "κάθεται" καλά ο ψηφιακός μαγνήτης, ενώ δέν τοποθετείται καλά σε curver σώματα όπως της gibson, ούτε σε Tele  διότι δέν μπορεί να τοποθετηθεί κοντά στην γέφυρα, και η σχολή Β είναι Line 6 Variax + pod XT Live ή X3.

Αυτό γιατί υπάρχουν απαιτήσεις στα προγράμματα των μαγαζιών για ακουστικές, δωδεκάχορδες κλπ.

Υπάρχουν και σχήματα που έχουν 2 κιθαρίστες, ίσως εκεί ο ένας να παίζει αμιγώς ηλεκτρικές και ο άλλος να παίζει ακουστικές κ κλασσικές κλπ

Δέν λείπει και ο ενδιάμεσος συνδυασμός, δηλαδή κιθάρα-πεταλιέρα ή πετάλια αλλά είναι μάλλον σπάνιος.

Αυτό που είναι σχεδόν σίγουρο στα μεγάλα μαγαζιά είναι η παντελής απουσία ενισχυτών. Οι μουσικοί ανεξαρτήτως οργάνου παίζουν όλοι με ακουστικά και direct στην stage monitor κονσόλα.

Τέλος να πω οτι κάποιες ορχήστρες είναι πρότυπα επαγγελματισμού, και κάποιες άλλες για τα πανηγύρια, με όλα τα ενδιάμεσα επίπεδα να παίζουν εννοείται.

Μή τα σνομπάρετε τα μαγαζιά παιδιά, κάποιοι απο τους καλύτερους Έλληνες μουσικούς παίζουν εκεί... Καί δέν φτάινε οι μουσικοί που οι Έλληνες ακούνε τσιφτετέλια και άλλες μικρούλες αηδίες  :-[

 
bassbill είπε:
Την τελευταία φορά που έπαιξα σε παραλιακό πολιτιστικό κέντρο  :P  ,

πήγα με τον ενισχυτή μου ( Mesa Boogie Basis M 2000 ) και ο ηχολήπτης με κοίταξε λοξά και μου είπε.... " Τί το έφερες αυτό εδώ? τί θα το κάνεις" ?

Και μου έδωσε ένα ζευγάρι Ε5 in ear monitors να πάω να πνιγώ με το καλώδιο  :'(

Και μετά μου έβαλε και ένα bass shaker για να "ακούω" το μπάσο με τις πατούσες μου. Ναί σωστά το έγραψα... με τις πατούσες, όχι με τα αυτιά. Στο τέλος κατέληξα να παίζω με ενα Behringer Bass Vamp, και νάναι καλά το μαραφέτι, σώθηκα γιατί το direct απο το D.I. στην κονσόλα με EQ απο τον ηχολήπτη, δέν παιζότανε με την καμμία.

Όπως γράφουν αρκετοί φίλοι εδώ, η φάση πλέον στα μπουζούκια είναι εκτός ελέγχου απο την υπερβολή των "φιρμών" που απαιτούν οτι κατεβάσει το κεφάλι τους -ξέρουν δέν ξέρουν-, και απο τους "μαέστρους" που η πλειονότητά τους αν και όχι το σύνολο, είναι γλύφτες των επιχειρηματιών και αποτυχημένοι μουσικοί οι ίδιοι, που επίσης ζητάνε ότι τους κατέβει, αλλά αυτοί είναι ασυγχώρητοι, διότι ξέρουν...

Οι σχολές στους κιθαρίστες είναι δύο ώς επι το πλείστον.

Roland VG 88 + Gk2 ή 3 σε Strat ως επι το πλείστον γιατί εκεί "κάθεται" καλά ο ψηφιακός μαγνήτης, ενώ δέν τοποθετείται καλά σε curver σώματα όπως της gibson, ούτε σε Tele  διότι δέν μπορεί να τοποθετηθεί κοντά στην γέφυρα, και η σχολή Β είναι Line 6 Variax + pod XT Live ή X3.

Αυτό γιατί υπάρχουν απαιτήσεις στα προγράμματα των μαγαζιών για ακουστικές, δωδεκάχορδες κλπ.

Υπάρχουν και σχήματα που έχουν 2 κιθαρίστες, ίσως εκεί ο ένας να παίζει αμιγώς ηλεκτρικές και ο άλλος να παίζει ακουστικές κ κλασσικές κλπ

Δέν λείπει και ο ενδιάμεσος συνδυασμός, δηλαδή κιθάρα-πεταλιέρα ή πετάλια αλλά είναι μάλλον σπάνιος.

Αυτό που είναι σχεδόν σίγουρο στα μεγάλα μαγαζιά είναι η παντελής απουσία ενισχυτών. Οι μουσικοί ανεξαρτήτως οργάνου παίζουν όλοι με ακουστικά και direct στην stage monitor κονσόλα.

Τέλος να πω οτι κάποιες ορχήστρες είναι πρότυπα επαγγελματισμού, και κάποιες άλλες για τα πανηγύρια, με όλα τα ενδιάμεσα επίπεδα να παίζουν εννοείται.

Μή τα σνομπάρετε τα μαγαζιά παιδιά, κάποιοι απο τους καλύτερους Έλληνες μουσικούς παίζουν εκεί... Καί δέν φτάινε οι μουσικοί που οι Έλληνες ακούνε τσιφτετέλια και άλλες μικρούλες αηδίες   :-[
+1000 σε ολα

 
bassbill είπε:
... και απο τους "μαέστρους" που η πλειονότητά τους αν και όχι το σύνολο, είναι γλύφτες των επιχειρηματιών και αποτυχημένοι μουσικοί οι ίδιοι, που επίσης ζητάνε ότι τους κατέβει...

...Μή τα σνομπάρετε τα μαγαζιά παιδιά, κάποιοι απο τους καλύτερους Έλληνες μουσικούς παίζουν εκεί... Καί δέν φτάινε οι μουσικοί που οι Έλληνες ακούνε τσιφτετέλια και άλλες μικρούλες αηδίες   :-[

Οι μεγαλυτερες αληθειες που εχω διαβασει εδω μεσα απλα και σταρατα

 
@PathosRey

Όπως απάντησαν και τα παιδιά από πάνω, καταλαβαίνεις ότι σοβαρολογώ απόλυτα. Το γράφω και στο post που αναφέρεσαι.

Από επαρχιακά μαγαζιά μέχρι μεγάλες σκηνές στην Αθήνα, στο πατάρι βρίσκονται συνήθως οι καλύτεροι μουσικοί/sessionάδες. Αν έχεις αντίρρηση να το συζητήσουμε.

@doctor g

Ήθελα να γράψω σχετικά (ας πούμε άρθρο) για τον ήχο σε live, γιατί οι εμπειρίες από DIY ηχοληπτικές απόπειρες σε live "ερασιτεχνικών" μπαντών είναι τραγελαφικές. Σίγουρα κάποιες ιδέες από τα "μπουζούκια" μπορούμε να κλέψουμε, τι λες?  ;)

 
The Genius Loci είπε:
@doctor g

Ήθελα να γράψω σχετικά (ας πούμε άρθρο) για τον ήχο σε live, γιατί οι εμπειρίες από DIY ηχοληπτικές απόπειρες σε live "ερασιτεχνικών" μπαντών είναι τραγελαφικές. Σίγουρα κάποιες ιδέες από τα "μπουζούκια" μπορούμε να κλέψουμε, τι λες?  ;)
ααα τωρα καταλαβα.οχι μονο μπορουμε,αλλα επιβαλλεται.

συμφωνω απολυτα.και καλο θα ηταν εφοσον θες,να γραψεις κατι σχετικο και να βοηθησουμε οσο μπορουμε οι υπολοιποι

 
The Genius Loci είπε:
@PathosRey

Όπως απάντησαν και τα παιδιά από πάνω, καταλαβαίνεις ότι σοβαρολογώ απόλυτα. Το γράφω και στο post που αναφέρεσαι.

Από επαρχιακά μαγαζιά μέχρι μεγάλες σκηνές στην Αθήνα, στο πατάρι βρίσκονται συνήθως οι καλύτεροι μουσικοί/sessionάδες. Αν έχεις αντίρρηση να το συζητήσουμε.
Συμφωνω απολυτα.Ειναι ομως πολυ καριμα απιστευτοι μουσικοι να χαραμιζονται παιζοντας αηδιες και κανοντας οτι τους πουνε οι αλλοι απλα και μονο για να πληρωθουν.Ειναι τραγικο.Καταλαβαινω οτι οι περισσοτεροι το κανουν καθαρα για τα λεφτα,απλα ειναι πολυ ασχημο να περιοριζεις εναν μουσικο με αυτον τον τροπο.Η μουσικη ειναι εκφραση, και οχι αγκαρια.

Πολυ κριμα που για να ζησεις εδω στην  ψωροκωσταινα πρεπει να παιζεις σκυλαδικα και τσιφτετελια.

Οσο για τους ερασιτεχνες που ειπες, τι καθιστα καποιον ερασιτεχνη ή επαγγελματια? Το οτι πληρωνονται? Γιατι μπορω να σου δωσω απειρα παραδειγματα πιτσιρικαδωω(15,16) ακομα και εδω στην επαρχια,με μουσικη παιδεια, και με φοβερη τεχνικη που ξεπερνουν αλλους ''επαγγελματιες'' με την τριπλασια και τετραπλασια ηλικια.

 
PathosRey είπε:
Συμφωνω απολυτα.Ειναι ομως πολυ καριμα απιστευτοι μουσικοι να χαραμιζονται παιζοντας αηδιες και κανοντας οτι τους πουνε οι αλλοι απλα και μονο για να πληρωθουν.Ειναι τραγικο.
Σεβαστή η άποψή σου, όπως υπάρχει και ο αντίλογος. Είναι εκτός θέματος εδώ βέβαια. Μιας και είσαι νέος στο φόρουμ (σε αριθμό post) μπορείς να ανατρέξεις σε ανάλογα θέματα που θα βρεις στο κάτω μέρος της σελίδας, για ανάλογες συζητήσεις.  ;)

Οσο για τους ερασιτεχνες που ειπες, τι καθιστα καποιον ερασιτεχνη ή επαγγελματια? Το οτι πληρωνονται?
Ασφαλώς. Αυτός είναι ο ορισμός των λέξεων, τουλάχιστον στην σύγχρονη καθομιλουμένη. Δεν έχει απολύτως τίποτα να κάνει με την ικανότητα ή την τεχνική κατάρτιση. Παράδειγμα: κάποιος μπορεί να είναι 15 χρονών και τζιμάνι προγραμματιστής και να τι βγάζει με τα χαρτζιλίκια και κάποιος άλλος 30 χρονών, να έχει το μισό του "ταλέντο" αλλά να βγάζει δυόμιση χιλιάρικα το μήνα από τη δουλειά του. Πάντως μην πέσεις στην (απολύτως εσφαλμένη) υπόθεση ότι μπορεί ο πρώτος να κάνει τη δουλειά του δεύτερου.  ;)

OT κι'αυτό, ενδιαφέρον πάντως σαν θέμα.

 
PathosRey είπε:
Ειναι ομως πολυ καριμα απιστευτοι μουσικοι να χαραμιζονται παιζοντας αηδιες
Μη "σταυρώνεις" σήμερα,αυτό που αύριο (μπορεί) να προσκυνάς...Να είσαι λίγο πιο open-minded,γιατί μπορεί(μπορεί και όχι,αλλά σίγουρα αξίζει τον κόπο) από κάποιο άλλο είδος μουσικής,να πάρεις "στοιχεία" ενδιαφέροντα που μπορεί να σε βοηθήσουν να εξελιχτείς σαν μουσικός.Πιτσιρικάς το΄κανα και εγώ αυτό το λάθος,δεν σου κάνω τον έξυπνο... 8)

Οσο για τους ερασιτεχνες που ειπες, τι καθιστα καποιον ερασιτεχνη ή επαγγελματια? Το οτι πληρωνονται? Γιατι μπορω να σου δωσω απειρα παραδειγματα πιτσιρικαδωω(15,16) ακομα και εδω στην επαρχια,με μουσικη παιδεια, και με φοβερη τεχνικη που ξεπερνουν αλλους ''επαγγελματιες'' με την τριπλασια και τετραπλασια ηλικια.
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ...

You don't have to be old to be wise...

 
PathosRey είπε:
Γιατι μπορω να σου δωσω απειρα παραδειγματα πιτσιρικαδωω(15,16) ακομα και εδω στην επαρχια,με μουσικη παιδεια, και με φοβερη τεχνικη που ξεπερνουν αλλους ''επαγγελματιες'' με την τριπλασια και τετραπλασια ηλικια.
ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν εξαιρετικα ταλεντα σε αυτες τις ηλικιες οπως λες,οπως ειμαι σιγουρος οτι θα εκπλαγεις αν ακουσεις sessionades κιθαριστες να παιζουν τη μουσικη που τους αρεσει ;)

μην εχεις την εντυπωση οτι το ταλεντο τους εξαντλειται σε αυτα τα μαγαζια.τουλαχιστον στις περισσοτερες περιπτωσεις

 
The Genius Loci είπε:
Σεβαστή η άποψή σου, όπως υπάρχει και ο αντίλογος. Είναι εκτός θέματος εδώ βέβαια. Μιας και είσαι νέος στο φόρουμ (σε αριθμό post) μπορείς να ανατρέξεις σε ανάλογα θέματα που θα βρεις στο κάτω μέρος της σελίδας, για ανάλογες συζητήσεις.  ;)

Ασφαλώς. Αυτός είναι ο ορισμός των λέξεων, τουλάχιστον στην σύγχρονη καθομιλουμένη. Δεν έχει απολύτως τίποτα να κάνει με την ικανότητα ή την τεχνική κατάρτιση. Παράδειγμα: κάποιος μπορεί να είναι 15 χρονών και τζιμάνι προγραμματιστής και να τι βγάζει με τα χαρτζιλίκια και κάποιος άλλος 30 χρονών, να έχει το μισό του "ταλέντο" αλλά να βγάζει δυόμιση χιλιάρικα το μήνα από τη δουλειά του. Πάντως μην πέσεις στην (απολύτως εσφαλμένη) υπόθεση ότι μπορεί ο πρώτος να κάνει τη δουλειά του δεύτερου.  ;)

OT κι'αυτό, ενδιαφέρον πάντως σαν θέμα.
Δεκτο αυτο που λες ομως εχεις σκεφτει  επισης οτι πολυ ερασιτεχνες μπορουν να κανουν ανετα την δουλεια των  επαγγελματιων αυτων απλα ΔΕΝ θελουν??
Παραδειγμα στην Band του αδερφου μου παιζει ενας πιτσιρικας ο οποιος  παιζει απο μωρο κλασικη,μονο ενα χρονο ηλεκτρικη, και κανει παπαδες.Βγαζει ανετα απο Paul Gilbert,Vinnie Moore,VAi,Malmsteen στην πλακα.Μπορει να δουλεψει ανετα σε σκυλαδικα,  ομως δεν το κανει επειδη εχει αλλα ονειρα και φιλοδοξιες.

Συμφωνω ομως οτι υπαρχουν εξειρετικοι μουσικοι που δουλευουν σε τετοια μαγαζια και ιεναι κριμα γιατι ο καλητεχνης πρεπει να ζει απο την μουσικη του πραγμα που εδω στην Ελλαδα ιεναι αδυνατον.Τουλαχιστον για τα ειδη μουσικης εκτως σκυλαδικων και λαικων.

Και ειναι τραγικη ειρωνεια  να ακους τις μα***κιες τραγουδιαριδων που δεν αξιζουν ουτε το1% της φημης και της δοξας τους.

 
doctor g είπε:
ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν εξαιρετικα ταλεντα σε αυτες τις ηλικιες οπως λες,οπως ειμαι σιγουρος οτι θα εκπλαγεις αν ακουσεις sessionades κιθαριστες να παιζουν τη μουσικη που τους αρεσει ;)

μην εχεις την εντυπωση οτι το ταλεντο τους εξαντλειται σε αυτα τα μαγαζια.τουλαχιστον στις περισσοτερες περιπτωσεις
Ναι σε πολλες παριπτωσεις το ταλεντο τους εξαντλειται . Εχω προσωπικη εμπειρια με μπασιστα  ο οποιος μεγαλωσε με Bands οπως Dream Theater, Psychotic Walz, και επαιζε σε ενα πολυ καο ελληνικο progressive  σχημα, τα παρατησε ολα για να δουλεψει  σε κεντρα λογω οικονομικης αναγκης.μετα απο καμια  5αετια ενασχολησης με την νυχτερινη διασκεδαση  μαλλον γυρισε στα παλια.Προσφατα  τον ακουσα να παιζει σε μια prog μπαντα και μπορω να πω οτι το παιξιμο του βρωμαει σκυλαδικο  απο χιλιομετρα μακρια πλεον.Καμια σχεση το παιξιμο του πριν με το τωρα.Εντελως διαφορετικη νοοτροπια.
 
PathosRey είπε:
Παραδειγμα στην Band του αδερφου μου παιζει ενας πιτσιρικας ο οποιος  παιζει απο μωρο κλασικη,μονο ενα χρονο ηλεκτρικη, και κανει παπαδες.Βγαζει ανετα απο Paul Gilbert,Vinnie Moore,VAi,Malmsteen στην πλακα.Μπορει να δουλεψει ανετα σε σκυλαδικα,  ομως δεν το κανει επειδη εχει αλλα ονειρα και φιλοδοξιες.
επειδη ετσι κιαλλιως εχουμε φυγει απτο θεμα εδω και πολλες σελιδες θα ηθελα να σχολιασω κατι πανω σαυτο.

αν υπαρχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΠΟΥ  ΠΑΙΖΕΙ αυτα που λες τοτε σιγουρα προκειται για φαινομενο οργανοπαιχτη.μιλαμε για εξαιρετικη περιπτωση και προσωπικα εχω δει μονο μια φορα κατι τετοιο.

εχω δει ομως απειρες φορες πιτσιρικαδες αλλα και μεγαλυτερους να ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ αυτα που λες,και οι περισσοτεροι γυρω τους να νομιζουν το ιδιο.

συμπληρωματικα θα πω οτι ειναι αλλο να παιζεις σπιτι σου καθιστος και αλλο μπροστα σε 1000ους.

οποτε ακουω καποιον πιτσιρικα να καυχιεται οτι "εβγαλε"(μια λεξη που σιχαινομαι να ακουω μπροστα απο καποιο τραγουδι)το ταδε steve vai γελαω

και σχεδον παντα γελαω δικαιολογημενα οπως επιβεβαιωωνεται αργοτερα...

 
γιατί δεν συνεχίζετε στο ανάλογο θέμα?

κατω στην σελίδα, το πρώτο πρώτο "γιατί ειναι ντροπή να παίζεις λαικα"

κατι άλλο ρώτησε ο φίλος εδώ.

 
yannis37 είπε:
γιατί δεν συνεχίζετε στο ανάλογο θέμα?

κατω στην σελίδα, το πρώτο πρώτο "γιατί ειναι ντροπή να παίζεις λαικα"

κατι άλλο ρώτησε ο φίλος εδώ.
εχεις δικιο φιλε μου ειναι αλλο το θεμα.αλλα επειδη μαλλον αυτος που ανοιξε το τοπικ δενν φροντισε να το διατηρησει στην επικαιροτητα εκτροχιαστηκε μοιραια.

αλλα μη νομιζεις οτι εγινε και τιποτα σπουδαιο,εφοσον εξαρχης το θεμα ηταν εκτος θεματος. :)

 
Καλησπέρα κι από εμένα!!!Για να επανέλθουμε στο θέμα.Η πρόταση της VARIAX που σου έκαναν στην αρχή είναι πολύ κάλή.Εγώ πληκτράς είμαι βέβαια, αλλά αν θες την ταπεινή μου γνώμη,είναι πολύ καλή λύση για αυτή τη δουλειά και σχετικά φτηνή θα έλεγα για την ποιότητα του ήχου που παράγει.Πάει πακέτο με ενισχυτή της LINE 6 (αν δεν κάνω λάθος) ο οποίος συνδέεται με την πεταλιέρα μέσω ενός καλωδίου ethernet.Μπορείς να έχεις μέχρι και ήχο ακουστικής κιθάρας.Την είχε πέρσυ σε ένα μαγαζί που δούλεψα ο κιθαρίστας και μπορώ να σου πω ότι ο ήχος της ήταν πολύ καλός.Όσο για τον ήχο της ακουστικής κιθάρας που προανέφερα,πραγματικά ψάρωσα και όταν την άκουσα σε χαμηλή ένταση μόνη της αλλά και με τα γκάζια όλης της μπάντας κατά τις 4-5 το ξημέρωμα.Πολύ καθαρός και γεμάτος ήχος.

Ψάξ΄το και μόνος σου βέβαια,αλλά νομίζω πως εδώ θα καταλήξεις αν δεν σε περιορίσει η τιμή της.

 
PathosRey είπε:
Ειναι ομως πολυ καριμα απιστευτοι μουσικοι να χαραμιζονται παιζοντας αηδιες και κανοντας οτι τους πουνε οι αλλοι απλα και μονο για να πληρωθουν.Ειναι τραγικο.

Καταλαβαινω οτι οι περισσοτεροι το κανουν καθαρα για τα λεφτα,απλα ειναι πολυ ασχημο να περιοριζεις εναν μουσικο με αυτον τον τροπο
Γιατι τη καλυτερο εχουν να κανουν Παρασκευοσαββατα?Νομιζεις οτι ο Χ μουσικος θα εβγαζε εστω τα μισα απο οσα βγαζει με την δουλεια του απ αυτα που βγαζει στα μπουζουκια?Οι καλες σκηνες ειναι γεματες με τεραστιους μουσικους που δουλευουν για νυκτοκαματο...Τωρα ειναι ατοπο και ανουσιο να αναφερω παραδειγματα τα οποια ειναι παρα παρα παρα πολλα...Ειναι ενας τροπος βιοπορισμου και πολυ καλος μαλιστα...τα λεφτα ειναι παρα πολλα!!!..Η κανεις ιδιαιτερα η παιζεις στα μπουζουκια...Συνηθως παει μπουζουκια-κουραση-ιδιαιτερα...Θελω να βγαλω δισκο η να παρω αμαξι?Μπουζουκια..ετσι ειναι...Ολοι οι μουσικοι που παιζουν σε μπουζουκια εχουν δικες τους δουλειες...Και πολλες φορες ο τροπος για να βρουν χρηματα για παραγωγη δισκου κλπ ειναι τα μπουζουκια...

 
PathosRey είπε:
Ναι σε πολλες παριπτωσεις το ταλεντο τους εξαντλειται . Εχω προσωπικη εμπειρια με μπασιστα  ο οποιος μεγαλωσε με Bands οπως Dream Theater, Psychotic Walz, και επαιζε σε ενα πολυ καο ελληνικο progressive  σχημα, τα παρατησε ολα για να δουλεψει  σε κεντρα λογω οικονομικης αναγκης.μετα απο καμια  5αετια ενασχολησης με την νυχτερινη διασκεδαση  μαλλον γυρισε στα παλια.Προσφατα  τον ακουσα να παιζει σε μια prog μπαντα και μπορω να πω οτι το παιξιμο του βρωμαει σκυλαδικο  απο χιλιομετρα μακρια πλεον.Καμια σχεση το παιξιμο του πριν με το τωρα.Εντελως διαφορετικη νοοτροπια.
Και εγω ξερω ατομα που παιζουν σε διαφορα μεταλ σχηματα, αλλοι εχουν δικο τους studio, ή παραδιδουν ιδιαιτερα,και τα βραδια δουλευουν σε κεντρα διασκεδασης γιατι τα λεφτα ειναι πολυ καλα.
Αυτος ειναι ο ελληνικος τροπος μονο δυστυχως.Και εγω αν μπορουσα θα δουλευα τα βραδια αν με πληρωναν καλα και την ημερα θα εκανα την ζωη μου,θα επαιζα τη μουσικη που γουσταρω και ολα καλα.

 
Δεν έχω πάει ποτέ σε πολιτιστικό κέντρο :), ότι ξέρω μόνο από την τηλεόραση και από αφηγήσεις :) αλλά μου προξενεί απορία γιατί υπάρχει τόσο τρελό ψάξιμο με ήχους, μίντι κλπ;

(αφού το πιο σημαντικό είναι το φουστάνι της τραγουδίστριας  :))

jesu είπε:
Και εγω ξερω ατομα που παιζουν σε διαφορα μεταλ σχηματα, αλλοι εχουν δικο τους studio, ή παραδιδουν ιδιαιτερα,και τα βραδια δουλευουν σε κεντρα διασκεδασης γιατι τα λεφτα ειναι πολυ καλα.

Αυτος ειναι ο ελληνικος τροπος μονο δυστυχως.Και εγω αν μπορουσα θα δουλευα τα βραδια αν με πληρωναν καλα και την ημερα θα εκανα την ζωη μου,θα επαιζα τη μουσικη που γουσταρω και ολα καλα.
υπάρχει κι η εναλλακτική του να έχεις άλλη δουλειά το πρωί και μερικά βράδια να παίζεις τη μουσική που σου αρέσει. Και μεταξύ άλλων όποιος νομίζει ότι ο Βάι η οι Dream Theatre είναι η μουσική που πρέπει να παίζει στην Ελλάδα δεν έχει παρά να το κάνει.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top