Κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων

wasted

Μέλος
Μηνύματα
1,133
Πόντοι
38
Ειναι πολυ απλο και δεν καταλαβαινω γιατι δε μπορεις να το καταλαβεις? Τη μουσικη την γραφει στην παρτιτουρα ενας συνθετης. Απο κει και περα μπορει να παιχτει σε 3000 διαφορετικες εκτελεσεις, απο 3000 διαφορετικους οργανοπαικτες. Ολες αυτες οι εκτελεσεις φυσικα μπορει να ειναι στο ιδιο κομματι αλλα κατι δε νομιζεται οτι αλλαζει? Αυτη η δουλεια ειναι πιο δευτερευοντα δηλαδη απο την συνθεση? Δεν πρεπει να

κατοχυρωνεται?

Εγω μπορει να "οικιοποιηθω" τη μελωδια ενος κομματιου και να την χρησιμοποιησω σε ενα τραγουδι μου. Εσυ μπορεις να σαμπλαρεις την ιδια μελωδια απο την γνησια ηχογραφηση και να την χρησιμοποιησεις σε τραγουδι σου και παλι.... Αν καταλαβαινεις οτι και οι δυο μας "κλεψαμε" κατι και οτι εχουν το δικαιωμα να κινηθουν εναντιον μας (εταιρια, συνθετης, παραγωγος κλπ) δεν χρειαζεται νομιζω να συνεχισω.

Το ξερεται οτι ακομα και οι ηχοληπτες που ηχογραφουν μια δουλεια και κυκλοφορησει με το ονομα τους πανω, δικαιουνται ποσοστα?

ΥΓ. Μου φαινεται οτι πρεπει να μεταφερθει το θεμα, γιατι εχει ξεφυγει εντελως απο το αρχικο
Αυτά μου απάντησε ο φίλος μου Captain Error στο άλλο topic και συνεχίζω:

Μου λές τρία διαφορετικά πράγματα:

Κατ' αρχήν διαφωνώ ότι μια παρτιτούρα μπορεί να παιχθεί σε 3000 διαφορετικές εκτελέσεις. Έχω την εντύπωση ότι οι 2999 θα έχουν τουλάχιστον από ένα λάθος. Αλλοιώς δε θα λεγόντουσαν παρτιτούρες αλλά σημειώσεις :)

Τό ότι βέβαια οι έλληνες "συνθέτες" δε γράφουν παρτιτούρες αλλά ακορντάκια ή στην καλύτερη περίπτωση τις γραμμές του πιάνου, απομένει στη δεξιοτεχνία του session να κάνει τη μεταγραφή για το όργανό του, και νομίζω ότι ο τελευταίος ξέρει σε τι συμμετέχει, πως θα αμοιφθεί και τι μακροπρόθεσμα οφέλη θα αποκομίσει από μια τέτοια δουλειά. Πως νομίζετε ότι κάναν όνομα Στρατηγοί, Φακανάδες και Γανωσέληδες; (Και μπράβο τους)

Η δεύτερη περίπτωση που αναφέρεις είναι σίγουρα κλοπή (αν φυσικά γίνεται χωρίς την άδεια του δημιουργού).

Τέλος όσον αφορά στους ηχολήπτες, έ, κάπως πρέπει να πληρωθούν κι αυτοί...

Φιλικά

 
Και πολύ δίκαια δικαιούνται ποσοστά οι ηχολήπτες, όμως το ερώτημα είναι αν τα παίρνει κανείς.

 
Για να επιστρέψουμε στην αρχική φάση περι κατοχύρωση πνευματικων δικαιωματων.

Πέρα από το να ταχυδρομήσης στον εαυτό σου και εφόσον και έχει την σφραγίδα του ταχυδρομίου ή με το να πας σε συμβολαιογράφο υπάρχει και η λύση στο αστυνομικό τμήμα της περιοχης σου για το γνήσιο της υπογραφής που αναγράφετε η ημερομηνία και τα σχετικά.

Κάτι άλλο που γνωρίζω είναι ότι όλα αυτά είναι πρόχειρες λύσεις που και εγώ καταφεύγω σε αυτές αφού δεν υπάρχει από το νόμο κάτι θεσμοποιημένο και ονόμος περί πνευματικής ιδιοκτησίας ο ΥΠ` ΑΡΙΘΜΌ 2121 /4Μαρτιου 1993 ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ Η ΒΟΥΛΗ

μπορείτε να βρείτε πληροφορίες στο Υπουργείο Πολιτισμού ή σε κανένα ψαχτήρι βάλτε το νόμο 2121 και θα το βρείτε.

Από δική μου εμπειρία γνωρίζω ότι δεν προτίνουν καμία από τις παραπάνω

ιδέες όλα αυτά βασίζονται στην απόδειξη τις προτογένιας του δημιουργού που μπορεί να είναι και οτιδήποτε άλλο όπως προσωπικό ύφος ,τρόπος γραφής και οπιάδήποτε άλλη μορφή προτογένιας μπορεί να δεχτή το δικαστήριο αφού ο νόμος δεν προτείνη κάτι ξεκάθαρο για την κατοχύρωση

παρα μόνο την απόδειξη προτογένιας του δημιουργού.

Γιά φαντάσου να δουλεύεις σε κάποιο studio και πρίν προλάβης να κατοχυρώσεις να σου έχει κατοχυρώση αυτός τη δουλειά για δική του και να θέλει να πάρει αυτός τα δικαιώματα. Μην αμφιβάλετε για τίποτα γιατί αυτό έχει συμβή σε δικό μου άνθρωπο και πιο συγκεκριμένα στο πατέρα μου ο οποίος γράφει στίχους και κάποια στιγμή του την έκανε ένας μουσικός και έγραψε η εταιρία ότι τους στίχους τους έχει γράψει ο τάδε

μουσικός ενώ είχε γνώση και η εταιρία για τον στιχουργό, φυσικά ο πατέρας μου είχε κατοχυρώθει με τον κλασικό τρόπο στην βιβλιοθήκη , αυτά γύρω στο 1985 και με δικαστήρια και με πολλές αναβολές τους πηρε 4εκατομύρια

ούτε χρυσός να γίνοτανε αφού πήρε και ασφαλιστικά μέτρα και οδίσκος δεν πρόλαβε να κυκλοφορήση πάνω από μήνα, μπορώ να πω ότι στάθηκε τυχερός! Για ευνοητους λόγους δεν αναφέρω ονόματα.

Τώρα περι πνευματικής ιδιοκτησίας στον ηχολύπτη ή τους μουσικούς session καλός δεν υπάρχει αφού πληρώνονται και πολύ καλά για την δουλειά τους 30 με 90 ευρώ την ώρα και άλλος κόσμος δουλεύει για 4-5 ευρώ την ώρα σε άλλες εργασίες. Σίγουρα η βοήθεια του ηχολύπτη είναι

καταλυτική αλλά μην τρελαθούμε ότι είναι και συνδημιουργός.

Δέν ξέρω άν γίνεται στα περισότερα studio αλλά αυτό πού έχω βιώσει εγώ

σε 2-3 studio σε διαδικασία demo είναι ψιλοαπάτη μπορούν να εφευρέσουν

χιλιαδες τρόπους για να σου φάνε ώρες και να σου σπάσουν τα α.......

και σε ανεξάρτητες παραγωγες που δεν υπάρχει εταιρία και χρήμα να ρέει προσπαθούν να βγάλουν περισότερα από ότι θα χρέωναν ένα πακέτο που θα έπαιρναν από μια εταιρία.

Σιγουρα δεν είναι κανόνας και σίγουρα θα υπάρχουν φιλοτιμη επαγγελματίες και με μεράκι για την δουλειά τους και ευτυχώς ακούμε και καλές προσπάθειες.

Αλλά πιστεύω ότι και τώρα και στο μέλον θα ακούμε αξιολογες παραγωγές

που θα γίνονται από home studio kai ότι πολλά επαγγελματικά studios θα τρίβουν τα μάτια τους, ευτυχως η τεχνολογία προχωρεί και ανοίγει καινούργιους δρόμους που δεν τους φανταζόμουν ούτε με σφαιρες προ 15ετίας.

φιλικά

 
Τώρα περι πνευματικής ιδιοκτησίας στον ηχολύπτη ή τους μουσικούς session καλός δεν υπάρχει αφού πληρώνονται και πολύ καλά για την δουλειά τους 30 με 90 ευρώ την ώρα και άλλος κόσμος δουλεύει για 4-5 ευρώ την ώρα σε άλλες εργασίες.
Αυτά τα λεφτά που; στην Ελλάδα;

Γιατί οι περισσότεροι ηχολήπτες που ξέρω παίρνουν τα @@ σε λεφτά' date=' άσχετα αν το studio παίρνει όλα τα λεφτά.

Σίγουρα η βοήθεια του ηχολύπτη είναι καταλυτική αλλά μην τρελαθούμε ότι είναι και συνδημιουργός.
Ανάλογα με τη δουλειά που κάνει για τον καθένα.

 
Τώρα περι πνευματικής ιδιοκτησίας στον ηχολύπτη ή τους μουσικούς session καλός δεν υπάρχει αφού πληρώνονται και πολύ καλά για την δουλειά τους 30 με 90 ευρώ την ώρα και άλλος κόσμος δουλεύει για 4-5 ευρώ την ώρα σε άλλες εργασίες.
Αυτά τα λεφτά που; στην Ελλάδα;

Γιατί οι περισσότεροι ηχολήπτες που ξέρω παίρνουν τα @@ σε λεφτά' date=' άσχετα αν το studio παίρνει όλα τα λεφτά.

Σίγουρα η βοήθεια του ηχολύπτη είναι καταλυτική αλλά μην τρελαθούμε ότι είναι και συνδημιουργός.
Ανάλογα με τη δουλειά που κάνει για τον καθένα.
BRAIN

μάλον έχεις δίκιο περι χρημάτων ηχολήπτη 3-4 ευρώ την ώρα και συνηθως

μαύρα, η περίπτωση που αναφέρω αφορά ιδιοκτήτη ηχολήπτη.

Χωρίς ορέξεις αντιδικίας πιστεύω το να είσαι καλός επαγγελματίας ηχολήπτης δεν σημαίνει ότι αμοίβεσαι ποσοστά πνευματικής ιδιοκτησίας

εδώ δεν δικαιούται ο τραγουδιστής που ερμηνεύει, μόνο συνθέτης και ο στιχουργός εκτός αν πρόκειται για μπάντα που έχουν συμφωνήση ότι στίχος και η μουσική είναι δημιουργία όλης της μπάντας.

Μιλάμε τώρα ότι πληρώνουν 5% στο συνθέτη και άλλο τόσο στο στιχουργό

σε σχέση με τις εταιρίες που πληρώνουν παραγωγή.

Τώρα στην περίπτωση που πληρωσει η μπάντα την παραγωγή βρίσκονται η

καλές μικρές εταιρίες που σου βάζουν την ετικέτα τους και την διακινηση

και σου δίνουν από τη δική σου παραγωγή το 20% φυσικά θα περάσεις και οντισιον και στο τέλος θα γίνει το θαύμα! αφου η παραγωγή είναι πληρωμένη το έργο σου θα είναι τέλειο!!(αδιαφορο) γιατί μιλάμε για μπίζνες

και στο τέλος θα βρεθεί η δουλειά σου στα δισκάδικα και μετά από μια εβδομάδα στα συρτάρια εκτός αν έχεις καλή δουλειά και παράληλα χρήμα να την υποστηρίξης διαφημιστικά (ραδιο,μπάνερ, μουσικά έντυπα κλπ.)

Μακάρι να ήταν αλλιως τα πράγματα ώστε να έπαιρνε ποσοστά και ο τραγουδιστης (δεν μιλάμε για φτασμένους που πληρώνονται με ειδικές συμφωνίες, με συναυλίες και από μουσικές σκηνές ή από σκυλάδικα.

Όσο για τον ηχολήπτη, γι αυτόν που κάνει remix και αυτόν που κάνει mastering σίγουρα μια μικρή αμοιβή είναι αυτή από τον καλιτέχνη ή το συγκρότημα στίς ευχαριστίες μέσα στο βιβλιαράκι του cd, άλλη μια αμοιβή

είναι να ακούς το αποτέλεσμα που έχεις κάνει και να είσαι περίφανος ή να τρέχεις να κρυφτής.

Σίγουρα υπάρχουν ηχολήπτες που φεύγουν από την μανιέρα της ηχοληψίας και πειραματίζονται συνδημιουργουν και πάνε τα πράγματα ένα βημα παρακάτω και μπράβο τους px.(Allan Parson me τους pink floyd)

Kai έχω την εντυπωση πως μπορεί να μην υπάρχουν ποσοστά πνευματικής

ιδιοκτησίας στον ηχολήπτη αλλά με την καλή δουλειά έρχεται η ώρα που

όλη αυτή η κατάθεση στη μουσική εξαργυρώνεται και γίνεται περιζητητος

και φυσικά με το αζημίωτο.

φιλικά

brain.

 
Για αυτό έγραψα ότι είναι ανάλογα με τη δουλειά που κάνουν. Όμως σε πολλές ελληνικές (μικρές) παραγωγές, ο ηχολήπτης πραγματικά συνδημιουργεί, όταν δηλαδή πρόκειται για νέα παιδιά που δεν ξέρουν ακριβώς τι θέλουν. Ουσιαστικά παίρνουν και τον ρόλο του παραγωγού / ενορχηστρωτή κλπ

 
το συγκεκριμένο τμήμα της εθνικής βιβλιοθήκης έχει κλείσει πια, για αυτό μάλλον δεν απαντάει κανείς. είχα περάσει από 'κει και μου είχαν πει ότι έχει κλείσει γιατί επρόκειτο να ανοίξει μια άλλη κρατική υπηρεσία για αυτόν το σκοπό, αλλά δεν έχω κανένα νεό πάνω στο θέμα.

 
Επανήλθα στο θέμα και ο παρακάτω νόμος είναι ο μόνος που μας εξηγεί

τα περί πνευματικής ιδιοκτησίας

και για την κατοχύρωση και την απόδειξη πρωτογέννιας του δημιουργού.

Είμαι της γνώμης σε κάποιο σημείο του site να γράφονταν Νόμος περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 2121 και να υπήρχε και για

μελοντικούς ενδιαφερόμενους.

φιλικά

brain

 
Επειδη κατοχηρονω κομματια, ο πρωτος τροπος πια είναι μεσω ταχυδρομιου(ταχυδρομω το γραμμα με την παρτιτουρα,στιχους κτλ,σε ένα φακελο συστημενο,και δεν το ανοιγω εάν δεν υπαρχει λογος(δηλαδη εάν δεν γινει δικαστηριο για κλοπη πνευματικων δικαιωματων).

Ο δευτερος και καλυτερος είναι σε συμβολαιογραφο ,αλλα αυτό απαιτει και χρονο και χρημα.

 
Ευχαριστούμε για την υπόδειξη BRAIN.

Ο νόμος 2121/93 περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας, βρίσκεται πλέον εδώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για να πω την αλήθεια δεν τα πουδιάβασα όλα αλλά θέλω να πω μερικά πράγματα για την ΑΕΠΙ καθώς είμαι μέλος της. Η ΑΕΠΙ δεν μπορεί να κατωχηρώσει τίποτα αν αυτό δεν κυκλοφορήσει κανονικά πρώτα. Οι εταιρείες και οι συνθέτες στιχουργοί στέλνουν στην ΑΕΠΙ τα κομμάτια σαν αναφέροντας συνθέτη και στιχουργό και αργότερα στέλνεις και το ψ.δ. από το να γράφεις παρτιτούρα.Αυτό όμως μόλις κυκλοφορήσει αν δεν έχει κυκλοφορήσει δεν μπορείς να γίνεις μέλος. Υπογράφεις ένα συμβόλαιο με το οποίο η ΑΕΠΙ παίρνει ένα μέρος από το ποσοστό σου.Κανονική κλεψιά αλλάτην να κάνεις η ΑΕΠΙ σε κατοχυρώνει και ξέρεις ανά πάσα στιγμή τι πούλησες και παίρνεις τα ποσοστά σου μέχρι τελευταίας δεκάρας αφού η ΑΕΠΙ τα έχει πριν πάρει από την εταιρεία που είναι υποχρεωμένη να πληρώσει γιατί αλλιώς δεν έχει δικαίωμα κυκλοφορίας. Ηχολήπυες, μουσιόί, κτλ δεν κατωχηρώνουν τίποτα αν δεν έχουν συμβάλει στην σύνθεση.

Τώρα όσο αναφορά διασκευή ενός κομματιού και δεύτερη εκτέλεση. Δεν υπάρχει κανονισμός καθαρός τι είναι διασκευή και τι δεύτερη εκτέλεση. Για να διασκευάσεις ένα κομμάτι θέλεις άδεια του δημιουργού που σημαίνει αλλάζεις μουσική (ακόρντα μελωδία) η στίχους.

Δεύτερη εκτέλεση σημαίνει παίζεις το κομμάτι περίπου όπως είναι και δεν χρειάζεσαι άδεια. Παρόλα αυτά αν ο δημιουργός το ακούσει και δεν του αρέσει μπορεί να κάνει ασφαλιστικά μέτρα. τ¨ωρα για παράδειγμα μπορείς να κάνεις διασκευη και να πείς πως έκανες δεύτερη εκτέλεση ώστε να γλειτώσεις τα διαδικαστικά. Στον τελευταίο δίσκο μας έχουμε ένα ρεμπέτικο(λαικό) κομμάτι σε μια ροκ εκτέλεση που το αλλάξαμε τελείως αλλά για λόγους γραφιοκρατίας το αναφέραμε σαν δεύτερη εκτέλεση (το είχε πριν ακούσει ο δημιουργός και μας είχε δώσει το οκ)

΄Τώρα όποιος θέλει να κλέωει είναι πολύ εύκολο και δεν βρίσκεις το δίκιο σου. Υπάρχει δεδικασμένο στην Αγγλία όπου από ένα κομμάτι υπάρχει μια διαφορά μιας φράσης και θεωρήθηκε ξεχωριστό κομμάτι. Γι' αυτό και στην Ελλάδα δεν γίνονται μυνήσεις.

Όταν κυκλοφορείς κάτι σε μια εταιρεία σε υποχρεώνει (όλες εκτός αν σου παραχωρήσει τα δικαιώματα) να μην ξαναηχογραφήσεις το κομμάτι για άλλη εταιρεία. Όποιος άλλος όμως μπορεί με την δικιά σου άδεια και όχι της εταιρεία. Το πρόβλημα το αντιμετώπισα με την κυκλοφορία του τωρινού δίσκου μας όπου θέλαμε ένα κομμάτι από ένα παλαιότερο δίσκο όπου ανηκαμε σε άλλη εταιρεία.

Οπότε αλλάξαμε λίγο τον τίτλο, το πρώτο ρεφρεν και την εισαγωγή. Θεωρήθηκε άλλο κομμάτι και κερδίσαμε το δικαστήριο χωρίς καν να γίνουν τα ασφαλιστικά μέτρα που πρότηνε οι εταιρία δεκτά και κυκλοφορεί κανονικότατα.

Αυτά για να δείτε πόσο δύσκολο είναι να κατωχηρώνεις τραγούδι. Τώρα αν δεν έχει κυκλοφορήσει είναι 'ενας τελείως διαφορετος τρόπος που όμως δεν σου εξασφαλίζει σχεδόν τίποτα γιτί για παράδειγμα εγώ σήμερα μπορώ να κατωχυρώσω τραγουδι και να βάλω ημερομηνία το 1993.

Αυτά και σόρυ αν κούρασα ελπίζω να βοήθησα λίγο.

 
Συμφωνώ με αυτό. Ο ρόλος της ΑΕΠΙ είναι να ελέγχει την εφαρμογή του παραπάνω νόμου σε περιπτώσεις όπου θίγονται τα μέλη της. Με λίγα λόγια, πληρώνεις την συνδρομή σου και η ΑΕΠΙ αναλαμβάνει το τρέξιμο. Αυτή την εντύπωση έχω, τουλάχιστον.

Γεράσιμος

 
αξίζει μια βόλτα για να ανταλάξουμε απόψεις

http://www.aepi.gr/index.htm

η αεπι δεν είναι δημόσιο, είναι ιδιοτικός φορεας που σε συνεργασία με κάποιες δισκογραφικές μπορούν και εισπράτουν τα συγγενικά δικαιόματα

εφόσον δημιουργήση ο καλιτέχνης συμβόλαιο με κάποια δισκογραφική εταιρία και αναγράφεται στο συμβόλαιο

αν δεν επιθιμη κάποια ανεξάρτητη εταιρία να μαζεύει η αεπι τα δικαιόματα προφανώς καλίπτεται με το συμβόλαιο που έχει κάνει με τους καλιτέχνες

γενικώς πιστεύω ότι η αεπι κρύβει μεγάλα συμφέροντα το μεγεθος της πρεπει να είναι Α.Ε. ήθελα να ξερα με πόσες παρακρατησης από τον καλιτέχνη έγινε τόσο μεγάλη.

πρέπει να υπάρχει και άλλη εταιρία που κάνει την ίδια δουλειά αλλα αυτή την στιγμή μου διαφεύγει το όνομα της συμπτοματικά είχα πέσει ψάχνοντας

στο ιντερνετ

τέτοια εταιρία έχει το δικαίομα ο καθένας να ανοιξει μη κερδοσκοπικη!!!!!!

εν ολίγης η αεπι δεν είναι δημοσιος φορέας και έχει το στιλ του απόλυτου, λοιπόν μην παραμυθιάζεστε.

και όπως λέει και ο νόμος δεν υπάρχει καμία υπηρεσία που να σου καλύβει τα πνευματικά δικαιόματα πέρα από τον ίδιο το νόμο

όσο για τα δικαιώματα μπορούσε να τα πληρώνη η κάθε εταιρία αλλα....................................................................................................

σε λιγο θα πιστέψουμε ότι η αεπι ειναι και μουσικό υπουργείο

 
για την κατοχήρωση έχουμε μάθει τον τρόπο 1.με γνήσιο υπογραφής στην αστυνομία χωρίς έξοδα συμβολαιογραφικά.

2 με το να ταχυδρομίσουμε στον εαυτό μας χωρις να ανοικτη ο φάκελος και για να μην μπερδευόμαστε καλό είναι να αναγράφουμε έξω από το φάκελο για πιά κατοχήρωση προκειτε

αν είναι αυτόνομη παραγωγή μαζεύεις μόνος σου τα χρήματα μέσο της εταιρίας διανομής, αν πρόκειται για καποια μικρή ανεξάρτητη θα λ΄εει τον τρόπο μέσα στο συμβόλαιο και κάθε πότε θα γίνεται εκαθάριση.

όσο για ποσοστά από ραδιο ή συναυλίας καλό είναι πιστεύω να μην έχει συμετοχή η αεπι ωστε να μπορούν να το προβάλουν τα ραδιοφωνα και οι παραγωγοι για να μην υποκύπτουν και αυτοι στα play list των δισκογραφικών, αεπι, περιοδικά

δεν είμαι μέσα στα πραγματα αλλα ψιλιάζομαι το τι παίζεται.

ευχομαι καλό μας κουράγιο!

 
στην αστυνομία μπορείς να έχεις φτιάξει ένα έντυπο με τους στοίχους ή την παρτιτούρα του κοματιου και να γίνει το γνησιο υπογραφης για λόγο κατοχηρωσης πνευματικης ιδιοκτησίας με την ημερομηνία ακόμα και στο φάκελο ο οποιος θα είναι ανοικτος και θα σφργιστεί εκεινη την ώρα από έξω οι σφραγιδες τις αστυνομιας.

από την άλλη πιστευω ότι ο καλλιτεχνης δημιουργος έχει την δυναμη να αποδείξη την πρωτογέννεια της δουλειάς του σε περίπτωση που κάποιος πάει και την κατoχηρωση πιο γρηγορα πχ ηχολήπτης ή άλλο μέλος της μπαντας δεν σημαινη ότι είναι και ο δημιουργος πιστεύω ότι η απάτη φαίνεται και λύνεται δικαστικός και συνήθως με αίσιο τέλος για τους

πραγματικούς δημιουργους.

 
"απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την ΑΕΠΙ "

εκανα κλικ στο επανω και διαβασα αυτο :

Το σημαντικότερο συμπέρασμα που εξάγεται μετά την απόφαση-καταπέλτης είναι ότι το ελληνικό κράτος αναγνώρισε το δικαίωμα των δημιουργών (συνθετών, στιχουργών κ.ά.) να επιλέγουν οι ίδιοι ποια δικαιώματά τους θέλουν να αναθέσουν στην ΑΕΠΙ και ποια όχι. Εδωσε, δηλαδή, η Επιτροπή, τη χαμένη εδώ και 70 χρόνια (από το 1930 που ιδρύθηκε η ΑΕΠΙ) ελευθερία στο δημιουργό, καταγγέλλοντας την «αδικαιολόγητη άρνησή της, να δεχθεί τη μερική ανάθεση». Η στάση της ήταν ή όλα ή τίποτα

------------------------

ισχυει αυτο τωρα???

 
για το θεμα του να ταχυδρομουμε φακέλους στον εαυτό μας' date=' ακούω συνεχώς διάφορες γνώμες. δικηγόρος μου έχει πει ότι δεν στέκει στο δικαστήριο, γιατί ο καθένας μπορεί να ταχυδρομήσει στον εαυτό του οτιδήποτε. το dark side of the moon ας πουμε.:)[/quote']

Ναι αλλά τότε θα πάει ο Gillmour με τον δικό του (επίσημα σφραγισμένο από δημόσιο φορέα) ταχυδρομικό φάκελο, που θα αποδείξει ότι εκείνος είχε στείλει το dark side of the moon νωρίτερα από τον Παπαδόπουλο.

(Περίεργος δικηγόρος... δεν βλέπει Matlock? :lol: )
 
Σωστά. Το ίδιο μπορεί να ισχύσει παντού βέβαια όταν:

1.έχουμε γνωστό και εκ προειμίου αποδεδειγμένο για την εμπορική του αξία προϊόν

2.πονηρό και κακόβουλο συνεργάτη

3.αν έχουμε φτάσει σε τέτοιο επαγγελματικό επίπεδο (U2) και δεν κατοχυρωνόμαστε όταν πρέπει

Αλλά η απόδειξη ότι... εγώ το έκανα πρώτος (με ταχυδρομείο, συμβολαιογράφο, γνήσιο υπογραφής κλπ.) είναι...

the best you can do, unless you are U2 and careless.

 
να ρωτήσω κάτι. Κάποιος που παίζει με το αρμόνιό του ή την κιθάρα του ένα κομμάτι και το ανεβάζει στο youtube (ξέρετε τα videos που παίζει κάποιος που φαίνονται μόνο τα δαχτυλά του) είναι παράνομος όσον αφορά τα πνευματικά δικαιώματα και θα πρέπει να πληρώσει στην ΑΕΠΙ για να είναι νομικά καλυμένος;

.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top