Η σπουδαιότητα του Μετρονόμου για το σύγχρονο drummer

Status
Not open for further replies.
^^ Το όλο ύφος του κομματιού (όλα τα συστατικά μέρη, όχι μόνο τα τύμπανα) είναι πολύ μακρυά απ'αυτά που ακούω - θα το διαπιστώσεις σύντομα. Επίσης, νομίζω ξεγελιέσαι στο συγκεκριμένο βίντεο γιατί α) τον έχουν μιξάρει δυνατά και β) βλέπεις ξεκάθαρα τις κινήσεις του, οπότε περισσότερο σ'αυτά αναφέρεσαι παρά στο ότι το groove είναι άπιαστο. "Είναι δυνατά; Πωπω, γκρουβάρει τέλεια."

Προτιμώ αυτό - οι Gang of Four παρεμπιπτόντως, έχουν επηρεάσει από Red Hot Chilli Peppers εως τις Τρύπες (Ταξιδιάρα Ψυχή κανείς;):

http://www.twitvid.com/CJFY5

Προτιμώ Steve Coleman, ο οποίος απ'ότι αντιλαμβάνομαι, έχει δώσει το στίγμα του και στον Αναστασιάδη (αυτό σε άλλη συζήτηση):



 
Παρείσακτος είπε:
Δε νομίζω ότι εξέφρασα υπεροψία ή ειρωνία. Και δεν τα είπα ή τα εννόησα όλα αυτά που ανέφερες, εσύ τα λες αυτά.
Φιλε αυτα ειναι copie paste,δικα σου λεγαμενα.

"Παιδιά, συγχωρέστε με, αλλά μήπως όταν εσείς μιλάτε για μουσική έχετε στο μυαλό σας τη Eurovision και το X-Factor; Γιατί έτσι μου φαίνεται."

Και evilney, σε παρακαλώ, μην πιάνεσαι τώρα από ένα πράγμα, και κοίτα να δεις πόση δουλειά ρίχνω για να σας κάνω να καταλάβετε 5-10 πράγματα

Το βίντεο του Αναστασιάδη το έχω ξαναδεί - δεν βλέπω πού είναι το δύσκολο ή το ακατόρθωτο

τωρα αν εσυ ισχυριζεσε οτι αλλα λες και αλλα εννωεις ......... ???(καπου εχεις καψει φλανζα)

 
Το όλο ύφος του κομματιού
Το κομματι ειναι κλασσικη αμερικανικη AOR σουπα (το πρωτο) αλλα ο ΚΕΝΝΥ το καρφωνει με χαρακτηριστικη ανεση και απλοτητα ,το δευτερο νομιζω ασκηση πανω στο "Always on the run"του  Lenny Kravitz  ειναι και ο ΚΕΝΝΥ απλα θεριζει....

"Είναι δυνατά; Πωπω, γκρουβάρει τέλεια."
μπα,μαλλον ισχυει το "Παιζει ο ΚΕΝΝΥ αποκλειεται να ΜΗΝ γκρουβαρει ΤΕΛΕΙΑ"

κανε ενα google για να καταλαβεις για τι ντραμμερ μιλαμε ;)

 
Παιδιά, δεν χρειάζεται να αναλωνόμαστε στα ίδια και στα ίδια.

Η γνώμη του Παρείσακτου όσον αφορά το τι φαίνεται και τι ακούγεται από ένα κλιπ οποιουδήποτε drummer (είτε αυτός λέγεται Aρόνοφ είτε Διονύσης Σαμπαζιώτης) είναι αποδεκτή από εμένα. Πράγματι, η μίξη και το φινιάρισμα είναι εμφανή. Μέχρι εκεί. Εννοείται ότι είναι σπουδαίος drummer, εννοείται ότι σκίζει τα πάντα δίπλα του. Μην λέμε τα ίδια πράγματα εκατό φορές.

Ο μετρονόμος δεν έχει μόνο τη χρήση που όλοι μας φανταζομαστε. όπως πολύ ωραία πρόσθεσε ο κ. Ζάικος,

ez είπε:
Η αίσθηση του ρυθμού είναι λίγο ή πολύ κάτι έμφυτο, κάποιοι το έχουν εντονώτερα, κάποιοι όχι. Κάποιοι γίνονται καλύτεροι με την εξάσκηση, άλλοι είναι ανεπίδεκτοι. Αυτό δεν σημαίνει πως οι μεν μπορούν να παίξουν μουσική και οι άλλοι όχι.
Ο Παρείσακτος αναφέρει κάποια πράγματα (ίσως με προκλητικό σε κάποιους βαθμό) τα οποία βοηθούν. Με όλη την αντικειμενικότητα η οποία με εκφράζει σαν άνθρωπο, μπορώ να πω ότι όντως τα βίντεο αυτά που ποστάρει αναδεικνύουν μια διαφορετική αντίληψη περί μετρονόμου/ρυθμού/μουσικής/ομορφιάς/γούστου κ.λπ. κ.λπ. Σε όποιον αρέσει, αρέσει. Σε όποιον δεν, έληξε. Μέχρι εκεί.

Οιαδήποτε άλλη επεξήγηση των λεγομένων μου, είναι προϊον του εκάστοτε μυαλού. Εννοώ αυτά που έγραψα. τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. 

 
Παρακολουθώ το θέμα εδώ και μέρες αλλά ακόμη δεν έχω πειστεί από κανέναν σας.

Θυμάμαι προ 35ετίας περίπου το μετρονόμο πάνω από το πιάνο μου.... μονίμως αδιάβαστος ήμουν και ποτέ δεν τα πήγα καλά μαζί του, αργότερα όταν με στρίμωξαν και για φωνητικά μετρούσα με το πόδι.... ερχόταν λοιπόν ο πατέρας μου και μου το πατούσε αποσυντονιζωντάς με και προτρέποντάς με να μετράω από μέσα έκοψα τον.... μετρονόμο μου.

Θέλω να πω εν ολίγοις οτι μετρονόμο δεν χρειάζονται οι αδίαβαστοι, οι απροπόνητοι και οι τεμπέληδες, όταν παίζω δεν θέλω ούτε να σκεφτώ ότι μπορεί ο ντράμερ να τον χρειαστεί, αν δεν τον έχει μέσα του, τότε ψάχνουμε για άλλον.

Α, και κάτι ακόμη, μια μπάντα είναι καλή όσο ο μπασίστας της και κυρίως ο ντράμερ της, αν αυτοί είναι μέτριοι τότε είναι μέτρια (συνήθως) και η μπάντα.

Και μιά απορία ειλικρινά....

Αυτοί οι ZZTop τρία άτομα παίζουν.... πως ακούγονται έτσι ??? είναι κουρδισμένα μπάσο και τύμπανα μαζί και τί άλλο ?

 
Τον έχω ακουστά τον Αρόνοφ - τον θυμάμαι από το διαφημιστικό περιοδικό που ακούει στο όνομα Modern Drummer (αυτό το τελευταίο ήταν όντως ειρωνία). Γενικά, αν κατάλαβες, δεν αγοράζω εύκολα, και συγκεκριμένα προϊόντα από την Αμερική. Είμαι δύσκολος. Προτιμώ την Αφρικάνικη αμερική, την Ευρώπη, την Αφρική, και την Αρχαία Ελλάδα (η Νέα μάς τα χαλάει λίγο, αλλά θα τη φτιάξουμε, πού θα πάει). Όχι ότι έχω κάτι εναντίον της Ασίας.

Στο γκουγκλ δηλαδή αν ψάξω, θα μου επιστρέψει πως πρόκειται για τον "παγκόσμια αναγνωρισμένο τυμπανιστή που γκρουβάρει όσο κανείς άλλος; Γιατί αν δεν το κάνει το γκούγκλ, τότε μάλλον ψέμματα λες.. (Πλάκα σου κάνω!)

Γρικντραμς, πάντως κι ο πολυμήχανος Οδυσσεύς ήταν ολίγον είρωνας, αλλά γράφτηκε γι'αυτόν ολόκληρο έπος. Να ξέρεις ότι σας δίνω όλους μεγάλο σεβασμό που μιλάτε ακόμη (!) στην ελληνική και όχι με greeklish.

---

Πάντως, για να εξοικειωθεί κανείς με τις κόντρες στον παλμό, κάτι που ενισχύει και το χρονικό ρολόι, μια βασική άσκηση έχει ως εξής:

- Στα τύμπανα, παίζεις εναλλάξ στο μπάσο τύμπανο και στον υψίπηλο (εννοώ το hi-hat), στα τέταρτα

- Καθώς το κάνεις αυτό, παίζεις με τα χέρια σε δέκατα έκτα:

Code:
1...2...3...4...
αΙ ΙαΙ ΙαΙ ΙαΙ Ι
όπου α είναι το ασθενές χέρι χαμηλόφωνα, και Ι είναι το ισχυρό χέρι πιο έντονα από όλα τα υπόλοιπα μέρη. Το πρόβλημα είναι πως το ισχυρό πόδι 'συγκρούεται' με το ασθενές χέρι την ίδια χρονική στιγμή, και ότι το ισχυρό χέρι παίζει πιο δυνατά αλλά στις άρσεις.

Νομίζω αυτή η άσκηση μετράει για 10 πόντους, εντάξει φιλαράκι;

 


αυτο το εχετε βαλει στο μετρονομο? θα γελασει ο καθε πικραμενος...παρολα αυτα ο John ηταν , ειναι και θα ειναι ο μεγαλυτερος ΡΟΚ ντραμμερ ολων των εποχων...απλα ο μετρονομος βοηθαει στην εποχη μας για σωστο editing...και πριν τον μετρονομο οι drummer παλι θεριζανε...

 
Αυτοί οι ZZTop τρία άτομα παίζουν.... πως ακούγονται έτσι Huh? είναι κουρδισμένα μπάσο και τύμπανα μαζί και τί άλλο ?
αυτο λεγεται ΠΑΡΑΓΩΓΗ (με Π κεφαλαιο σαν την ΑΚΡΟΠΟΛΗ )....κοινως...βραστα και αστα..... ;)

εκτος των αλλων εχουν ΤΟΝ μετρονομο για ντραμμερ.... ;D

και συγκεκριμένα προϊόντα από την Αμερική.
εγω παλι την λατρευω Αμερικη (ειμαι βλεπεις Αμερικανοθρεμενος) ...αρα ειμαστε απο 2 πολυ διαφορετικους κοσμους...

Προτιμώ την Αφρικάνικη αμερική,
αυτη τι ειναι?νεα χωρα? ;D

(πλακα σου κανω αν ειχες ζησει στην Αμερικη θα ηξερες οτι απλα και η μαυρη κουλτουρα της ειναι ενα αναποσπαστο μερος της αμερικανικης κουλτουρας το μεγαλειο της οποιας ειναι ακριβως αυτο το diversity,α,μιλαω για την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Αμερικη οχι αυτη της...Παπαρηγα.... ;D η του καθε τελειωμενου Ελληνα θαμωνα καφετεριας.... ;D)

Στο γκουγκλ δηλαδή αν ψάξω, θα μου επιστρέψει πως πρόκειται για τον "παγκόσμια αναγνωρισμένο τυμπανιστή που γκρουβάρει όσο κανείς άλλος;
οχι  θα σου επιστρεψει οτι προκειται απλα για εναν πολυ μεγαλο ντραμμερ...(που βεβαια εχει το.... τεραστιο για εσενα μειονεκτημα να ειναι λευκος Αμερικανος.... ;D)

 
φιλε Παρεισακτε..

σορρυ φιλε..σε εχω χασει γενικοτερα

Για μενα εισαι off topic απο την αρχη οποτε σταματαω να ασχολουμαι.

Καλα να περνας και καλες μουσικες αναζητησεις .

Αν δω καμια αγγελια για drumachinokroystes στην Ακτη Ελεφαντοστου..θα σου στειλω μυνημα ;D

Cheers mate

 
Παρτε απο μενα 2 βιντεακια απο 2 ευκολα-δυσκολα grooves ..

Σορρυ οσο κι αν εψαξα δεν βρηκα τιποτα απο performing των OUMPA LOUMPA .


 
Παρείσακτος είπε:
Τον έχω ακουστά τον Αρόνοφ - τον θυμάμαι από το διαφημιστικό περιοδικό που ακούει στο όνομα Modern Drummer (αυτό το τελευταίο ήταν όντως ειρωνία). Γενικά, αν κατάλαβες, δεν αγοράζω εύκολα, και συγκεκριμένα προϊόντα από την Αμερική. Είμαι δύσκολος. Προτιμώ την Αφρικάνικη αμερική, την Ευρώπη, την Αφρική, και την Αρχαία Ελλάδα (η Νέα μάς τα χαλάει λίγο, αλλά θα τη φτιάξουμε, πού θα πάει). Όχι ότι έχω κάτι εναντίον της Ασίας.

Στο γκουγκλ δηλαδή αν ψάξω, θα μου επιστρέψει πως πρόκειται για τον "παγκόσμια αναγνωρισμένο τυμπανιστή που γκρουβάρει όσο κανείς άλλος; Γιατί αν δεν το κάνει το γκούγκλ, τότε μάλλον ψέμματα λες.. (Πλάκα σου κάνω!)

Γρικντραμς, πάντως κι ο πολυμήχανος Οδυσσεύς ήταν ολίγον είρωνας, αλλά γράφτηκε γι'αυτόν ολόκληρο έπος. Να ξέρεις ότι σας δίνω όλους μεγάλο σεβασμό που μιλάτε ακόμη (!) στην ελληνική και όχι με greeklish.
Δεν μ' αρέσει καθόλου να γίνομαι εριστικός, αλλά πέφτεις σε όλες (μα όλες) τις αντιφάσεις που πέφτουν όλοι όσοι νομίζουν ότι είναι περισσότερο έξυπνοι από όσο είναι. Η γραμμή μεταξύ ενός έξυπνου ανθρώπου και ενός εξυπνάκια είναι λεπτή (αλλά διακριτή), και εσύ δυσκολεύεσαι πάρα πολύ να ισορροπήσεις.

Μπάσο τύμπανο; υψίπηλο; Αφρικάνικη Αμερική, Ευρώπη, Αφρική, Αρχαία Ελλάδα;

Έχεις υπόψη σου ότι μιλάμε για ένα αμιγώς αμερικάνικο μουσικό όργανο, για μετρονόμους και για ντράμερς;

Η παρέμβασή σου στο θέμα – το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον και θα μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο σοβαρής και εποικοδομητικής κουβέντας – ήταν εντελώς αποπροσανατολιστική. Επιχειρηματολογείς με σοφιστείες, οδηγώντας τη συζήτηση αλλού ντ' αλλού. Δεν είναι κρίμα να πάει  χαμένο το θρεντ;

Α, και σε ευχαριστούμε όλοι που μας σέβεσαι επειδή δεν γράφουμε greeklish. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο εθνικά υπερήφανους μας κάνεις...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τώρα μη μου πεις πως νευρίασες εσύ.. Ηρέμησε. Αυτή είναι η γνώμη σου και είναι πολύ φορτισμένη. Λες κι εγώ δεν έφαγα ΤΗΝ ειρωνία από τον vangelis με το που ξεστόμισα τη λέξη 'τυμπανομηχανές' (ήδη από την 1η σελίδα). Αλλα εσύ θέλεις να πιαστείς από το οτιδήποτε που λέω για να με βγάλεις λάθος και ότι έχω κακούς τρόπους..

Αν το thread ήταν σαφές εξ'αρχής, που δεν ήταν, θα ξεκινούσε με μια τέτοια ερώτηση: "Παιδιά, τί πιστεύετε για τη χρήση του μετρονόμου; Είστε υπέρ ή κατά;"

Και ναι, γουστάρω να το λέω υψίπιλος (και χαμόπιλος για το low-hat). Μια χαρά λέξη. Γουστάρω να δημιουργώ λέξεις στην ελληνική, δεν είμαι ΠΡΟΒΑΤΟ να αναμασώ τις ξένες - τί ήθελες να πω, χχχχχάι-χχχχατ και ντρράμμερρρρ;

Ό,τι ουσιαστικό ήταν να πω, το είπα. Και υπήρξε ένας εδώ μέσα που τα κατάλαβε αυτά που είπα (ο διονύσηςσαβ). Ίσως οι υπόλοιποι να χρειαστεί να τα ακούσετε από το στόμα κάποιας ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΦΙΡΜΑΣ για να τα χωνέψετε.

 
σπουδαιοι ντραμμερ δεν ειναι αυτοι που πατανε στον μετρονομο παντα, δεν ειναι οι sessionαδες, δεν ειναι οι τυμπανομηχανες ...ειναι οι ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ...ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ...απο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ...αυτο ισχυει και για τα υπολοιπα οργανα φυσικα , οχι μονο τα τυμπανα...

 
Χάρη,τα τύμπανα και τα κύμβαλα ήταν ελληνικά όργανο αρκετές χιλιάδες χρόνια πριν ανακαλυφθεί η Αμερική.

  Παρείσακτε,καλή η γλωσσοπλασία,αλλά όχι απο εμένα και απο εσένα.Απο έναν Παπαδιαμάντη,έναν Σεφέρη,έναν Ελύτη ναι.

Η λέξη υψίπιλο δεν δηλώνει τίποτα απολύτως.Όταν σου είπα οτι με μπερδεύεις με τον όρο δυσαρμονία που χρησιμοπο΄πιησες,είπες οτι χρησιμοποιείς τον όρο για να τονίσεις την σύνθεση διαφορετικών συχνοτήτων που αποτελούν την αρμονία.'Ομως εννοιολογικά.δυσαρμονία σημαίνει δυς-κακή αρμονία και εν προκειμένω έλλειψη,απουσία αρμονίας.Επίσης τα τύμπανα δεν παράγουν κρότους όπως είπες(κρότος είναι ο κεραυνός π.χ.) αλλά νότες.

  Κατα τ άλλα αντιλαμβάνομαι το γενικότερο πνεύμα σου,για ένα ντράμινγκ πιο ελέυθερο,ίσως πιο αντισυμβατικό,έξω απο τα στεγανά μέσα στα οποία έχει περιέλθει και  συμφωνώ.

Επίσης όμως συμφωνώ και με τον Βαγγέλη,που δίνει το στίγμα για το πώς πρέπει να κινηθεί ένας ντράμμερ σήμερα ώστε να είναι ανταγωνιστικός ως παίκτης,με βάση το τί ζητάει απο τον ντράμμερ το σημερινό μουσικό γίγνεσθαι

 
jimskeet2002 είπε:
Εγω εχω να πω το εξης... Το θεμα αρχικα ανεφεροταν στην χρηση του μετρονομου σαν εργαλειο εξασκησης π θα μας βοηθησει να βελτιωθουμε.... Δεν αναφεροταν ουτε στο πως θα ηχογραφειται ενα κομματι ουτε στο πως ηχογραφουσε ο John Bohnam... Εχετε παρει το θεμα κ το εχετε παει παντου... απο τους παλιους μεγαλους μουσικους μεχρι τις γιορτες κ τα πανηγυρια κ τους αφρικανικους χορους κ δν ξερω εγω τι.... Κ αυτο το βλεπω να γινεται συχνα... Το θεμα δεν ειναι τι κανει ο John Bohnam κ ο καθε John Bohnam... Το θεμα ειναι τι θα κανουμε εμεις π δεν ειμαστε John Bohnam... Μην κολλατε ολοι στο πως κ τι κανουν οι μεγαλοι π κ αυτοι για να φτασουν να παιζουν ετσι πιστευω λιωσαν μ ενα μετρονομο μερα νυχτα...
Κ ξανα παραθετω το μηνυμα μου.... Ελικρινα αυτο το πραγμα ειναι απιστευτο.... Ενα ποστ 14 σελιδες κ αντε με το ζορι η μια να ειναι επι του θεματος.... Οι υπολοιπες ειναι για Αφρικανικους Αμερικανους, Ασια κ Αρχαια Ελλαδα...

Αν το thread ήταν σαφές εξ'αρχής, που δεν ήταν, θα ξεκινούσε με μια τέτοια ερώτηση: "Παιδιά, τί πιστεύετε για τη χρήση του μετρονόμου; Είστε υπέρ ή κατά;"
Σ παραθετω λογια του Βαγγελη στο πρωτο ποστ. Το οποιο οπως ειπες δεν διαβασες ολο...

vagelism

"Πρεπει να αποδεχτουμε λοιπον ότι ολες οι ασκησεις που θα περασουν από τα χερια μας , πρεπει να γινονται πανω στον μετρονομο, και σε διαφορες ταχυτητες ."

Ξεκαθαρα το θεμα μιλαει για την χρηση μετρονομου για εξασκηση... Τωρα πως εχετε ταξιδεψει ολο τον κοσμο, ολες τις εποχες κ ολες τις κουλτουρες ειναι αποριας αξιο...

 
Εδω ο κοσμος καιγεται και οι τυμπανοκρουστες χτενιζονται


Σταματηστε πια να ειστε ΖΩΑ (προβατα δηλαδη) που αναμασανε τις ξενες (οξω μακρια απο μας!!!!) λεξεις


Προτεινω στους drummer (συγνωμη τυμπανοκρουστες εννουσα ) που διαβαζουν τον παροντα μιτο να σταματηαουν να ασχολουνται με μετρονομους κ λοιπες ανοησιες και να αναλωθουν στην ευεργετικη για τους ιδιους (και φυσικα το αναδελφον εθνος μας) ασχολια της λεξιπλασιας.

Αρχομαι το ευγενες της γλωσσιπλασιας δημιουργειν, και αναμενω υμας να συνεχισετε.

Θελω να παιξω ενα "σπασιμο" που θα ξεκιναει απο το μπασο τυμπανο, θα περναει απο το "τυμπανο δοκανο" και θα καταληγει στο "δαπεδο τομ". Α και βεβαια θα μετραω τεταρτα στον υψιπιλο.

Πας μη Ελλην βαρβαρος


Μεγα το της θαλασσης κρατος



Ο καιρoc γαρ εγγυc



Μολων Λαβε


 
Ειλικρινά περιμένω με αγωνία το thread "Η σπουδαιότητα του Χορδιστηρίου για τον σύγχρονο κιθαρωδό".

Οτιδήποτε κάτω από 20 σελίδες, θα μου φανεί πανωλεθρία στην έδρα τους.

Παρακολουθώ μεν με ενδιαφέρον (που και που) τη συζήτηση αλλά δεν καταλαβαίνω το όλο ζήτημα. Μου φαίνεται περίεργο κάποιος να μελετάει χωρίς μετρονόμο. Όλα τα όργανα το κάνουν και δεν βρίσκω το λόγο να μην το κάνουν τα όργανα τα οποία εγγενώς έχουν την ευθύνη του μέτρου σε ένα γκρουπ.

Αν μπορεί και έχει εξοικοιωθεί κάποιος να χρησιμοποιεί μετρονόμο στα live με γειά του με χαρά του και καλά κάνει. Μου φαίνεται λίγο παράξενο να υποβάλλεις όλη την διάθεση του γκρουπ και την περιρέουσα ατμόσφαιρα του live στον άτεγκτο παιδονόμο αλλά έχω και πεπαλαιωμένες αντιλήψεις περι live οπότε μη μ' ακούτε και πολύ.

Από την άλλη κάποιος που να κρατάει τα "γκέμια" και τον ενθουσιασμό, κακό δεν είναι να υπάρχει. Αν βέβαια ο ντράμερ χάνει συνέχεια, είναι πρόβλημα κακού ντράμερ και τι να κάνουμε δεν μπορούμε να μαστε όλοι καλοί και κριτής μόνος το κοινό.

Στο στούντιο και πάλι δεν καταλαβαίνω. Ο ντράμερ μπορεί είτε να πάρει τον μπούσουλα στο τέμπο, είτε να δουλεύει συνέχεια με το τικ τακ. Αν το γκρουπ (η ο συνθέτης τον sessionα) καταλαβαίνει ότι ο ντράμερ είναι συνέχεια εκτός, τον βάζει και γράφει με μετρονόμο αλλιώς παρακαλώ βαδίστε προς την έξοδο. Αν το overall feeling κάθεται καλά, ας παίξει και χωρίς αστυνόμο ο ντράμερ και το γκρουπ να πατήσει επάνω.

Αυτά με τη σκέψη ότι δεν είμαι επαγγελματίας, δεν προτίθεμαι να γίνω, δεν με ενδιαφέρουν οι επιπρόσθετες drumολούπες στα κoμμάτια μου, τα ατέλειωτα masterοediting και θέλω ο ντράμερ μου να ναι μελετημένος και ανθρώπινος.

Ο καθείς όπως βολεύεται, φτάνει όλοι να ευχαριστιούνται.

Λέω γω τώρα .......

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
τα ατέλειωτα masterοediting
Τις ατελειωτες αφεντικοαπαλοιφες θελεις να  πεις μαλλον.

δεν με ενδιαφέρουν οι επιπρόσθετες drumολούπες
δεν με ενδιαφέρουν οι επιπρόσθετοι τυμπανοβροχοι θελεις να  πεις μαλλον.

Βαρβαρε.  

 
@superfunk

To δεύτερο κομμάτι απο Κenny που παρέθεσες, είναι αυτουνού του παλικαριού

και όχι του Kravitz...  Ψάξε τον λίγο... Είναι ωραίος!


 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα