Εαν παιζω καρφι σε ενισχυτη, σε μεγαλη συναυλια, θα ειχε διαφορα με μια αρκετα πολυπλοκη αλυσιδα? Ή και στις δυο περιπτωσεις ο premium εξοπλισμος εχει την ιδια επιδραση στο αποτελεσμα?
Ξεκίνα με έναν καλό ενισχυτή.
Χίλιες φορές μια κακή κιθάρα σε έναν καλό ενισχυτή παρά μια καλή κιθάρα σε έναν κακό ενισχυτή.
Επιμένω ότι τα περί "μαγικών καλώδιων που φτιάχνουν τον ήχο" είναι παραμύθια της Χαλιμάς (ναι τα έχω δοκιμάσει όλα από VOVOX ,Mogami,Monster και Evidence μέχρι Canare,BELDEN,Bill Lawrence,GL ,Klotz και SOMMER)
Κανένα καλώδιο δεν ακούγεται "καλύτερα"από ένα άλλο, απλά αφήνει περισσότερα η λιγότερα από τα ΦΥΣΙΚΑ πρίμα της κιθάρας να περάσουν , από εκεί και πέρα αν σου αρέσουν η όχι είναι προσωπικό γούστο.
Οι διαφορές ειδικά με πετάλια, ενισχυτές και ΜΙΚΡΌΦΩΝΑ και μέσα στη μπάντα είναι μηδενικές πάνω στη σκηνή η το στούντιο.
Μη ξεχνάς άλλωστε ότι μετά από ένα buffer το σήμα μετατρέπεται σε low impedance οπότε τι σημασία έχει πλέον το καλώδιο;
Επίσης σου ξανα-λεω ? ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ηχογραφήσεων η συναυλιών τεράστιων ονομάτων που έχεις δει παίζουν με BELDEN και CANARE δύο καλώδια που έχουν... ηττηθεί κατά κράτος σε όλα τα cork sniffing cable tests όλων των κιθαροπεριοδικων και site...
Επίσης όλο το classic rock μέχρι και τα 80s με τρισαθλια coiled cables του δεκαρικου (το 20μετρο) έχει γραφτεί... ?
Ο SRV πχ που κάποιοι θεωρούν επιτομή του ήχου έπαιζε με καλώδια από το Radio Shack ?
O Eric Johnson , άλλος ψυχακιας που ακούει μέχρι και τη διαφορά στις.... μπαταρίες ... ορκίζεται στα GL.
Ο Santana χρησιμοποιεί πάντα ένα... αρχαίο ... 30μετρο Canare ,o Albert Collins έπαιζε με ένα BELDEN 50 μέτρων (!)....
Είναι λοιπόν καθαρά θέμα γούστου.
Επίσης μη ξεχνάς και το θέμα του ΜΗΚΟΥΣ του καλωδίου...που παίζει δραματικά μεγαλύτερο ρόλο στις απώλειες των πριμων για δέκα πόντους μήκος καλωδίου είναι αστείο να μιλάμε για διαφορές...